Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Kartelová dohoda

.eva Čobejová .časopis

Udiať by sa to mohlo takto: na nejakom utajenom mieste, možno dokonca aj v konšpiračnom byte (napríklad na Vazovovej ulici) sa stretli zástupcovia JOJ, Markízy a Fun Rádia. Spolu prebrali politickú situáciu, ponadávali na tých, čo tu doteraz vládli a dospeli k tomu, že s doteraz vládnucimi stranami to vedie od desiatich k piatim. Chce to celkom novú krv. „Podporíme Matoviča?“ opýtal sa možno zástupca Fun Rádia. „To je taká neriadená strela a okolo neho všelijakí vedci. Kto už bude voliť kockaté hlavy?“ oponuje asi človek z Markízy.

„Ani tá SaS-ka sa príliš nezašpinila, možno by sa ju dalo pretlačiť vyššie,“ zauvažovala možno persóna z JOJ. Človek z Markízy aj z Fun Rádia rezolútne pokrútili hlavou. „A čo tak Hnutie 99 percent?“
Trojica sa zamyslela. Zástupca Markízy zavolal kamsi na šéfstvo a plynulou rumunčinou celú vec dôkladne prebral. Zástupca JOJ zavolal svojim žralokom, ktorí mali šťastie a Gorila sa im vyhla. Zástupkyňa Fun Rádia sa pokúšala dovolať Borisa Kollára, ale mal práve nejaké starosti s deťmi, tak nechal rozhodnutie na ňu.
A tak si všetci ťapli. „Ideme do toho! Ved pani Dušátková má potenciál, kriminalista Vačok pôsobí dôveryhodne a Radačovský je sexi, to musí fungovať. Musíme urobiť, čo je v našich silách, aby sme ich dostali do parlamentu aj do vlády. Môžeme ísť aj na hranu zákona, veď keď budú pri moci, vyžehlia všetko.“ Zástupcovia Jojky a Funka mali ešte zopár drobných pochybností, ale predstaviteľ Markízy ich pred posledným stiskom ruky upokojil: „Nebojte sa, to vyjde, máme s tým skúsenosť. Zabudli ste, ako sme vyrobili ANO? S Malchárkom to nedopadlo ideálne, ale vieme to robiť.“
Mediálni šéfovia sa rozišli v spokojnosti a zhode. A odvtedy sa na nás z Fun Rádia, TV JOJ a TV Markíza valí bombastická reklama
Hnutia 99 %. Hoci oficiálne ešte kampaň nebeží a všetci ostatní sa rozčuľujú a moralizujú. Ale percentá stúpajú.
Že je to totálna blbosť? Že sa tie tri médiá určite na ničom nedohodli? Ale prečo by potom tri relevantné súkromné médiá riskovali pokutu? A prečo by si inak kazili imidž?
No, možno je tu ešte jeden dôvod. Že za to dostali veľmi veľa peňazí. A ako vieme aj z Gorily, sú sumy, ktoré sa v istých kruhoch prosto neodmietajú.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite