video
rss
Pre správne prehrávanie videí potrebujete mať nainštalovanýAdobe® FLASH PLAYER. Prosím kliknite na ikonku pre spustenie inštalácie.
Dôležité upozornenie: po stiahnutí inštalačného súboru, skôr ako ho spustíte zatvorte všetky okná Vášho prehliadača. Ak máte prehliadač Mozilla Firefox, zatvorte aj okno so zoznamom sťahovaných súborov, ak ho máte otvorené.
Po inštalácií sa zmeny prejavia až po zatvorení všetkých okien Vášho prehliadača a opätovnom spustení.
Štefan Hríb: Pokutou sme sa vrátili pred rok 1989
21. december 2011 | videné 12818x | reagovalo 37 ľudí
Diskusia (37)
-
.otázka od .ev | 28. december 2011 19:47
pán práznovský,som čitateľ všetkých časopisov,v ktorých pán Hríb pôsobil. Vždy to bol ten istý pán Hríb-hľadajúci a poznávajúci pravdu ,čo pre neho neraz znamenalo problémy. Babky -demokratky ho bili,ked sa snažil zisťovať pravdu za mečiarizmu. Teda v čom sa prejavoval ako čiernobiely? Ako človek ,pre ktorého je AJ pracovným prostriedkom,sa pýtam,prečo ju používate na slovenskom webe? Aby ste to nemuseli vyjadrovať vlastnými slovami? Stáť za pravdou a pomáhať prenasledovaným nevinným ludom je niečo,čo vyžaduje osobnú odvahu. Zaujímate sa aj o fakty ? Vyzerá to,že ani nie. Keby ste naozaj boli v Iraku ,možno by Vám to prospelo. Ale stačí aj Bielorusko.
-
.psychopatická posadnutosť... od .trillatore | 28. december 2011 09:38
Ok pan praznovsky, co by ste povedal na to keby sa vo vsetkych novinach pisalo o tom ze Vy ste zavrazdil niekoho, nakrutil by sa o tom dokonca i film a autor filmu by siel pred kameru do televizii hovorit ze je nepochybne to ze Vy ste vrah toho cloveka. A teraz casopis .Tyzden by sa Vas prostrednictvom pana Hriba zastal lebo by to evidentne nebola pravda ! A dostal by za to pokutu ! Co by ste na to povedal Vy ? Zacal by ste asi Vas vyrok « psychopaticka posadnutost » vidiet a chapat z inej strany, lebo kontext by sa zmenil, ze ?! Pripomienka : Zloženie Rady pre vysielanie a retransmisiu, ktora udelila pokutu 50.000 Euro casopisu .Tyzden : PREDSEDA prof. PhDr. Miloš Mistrík, DrSc ; ČLENOVIA Ing. Peter Alakša, Pavol Dinka, Mgr. Karol Haťapka, Vladimír Holan, PhDr. Dana Podracká, prof. JUDr.Peter Škultéty, DrSc, Milan Vendrinský.
-
.trillatore od .radoslav práznovský | 27. december 2011 21:09
V 1989 som mal 11 rokov. Nikdy som nebol člen komunistickej strany ani sympatizant. Nie čo členom ŚTB ani jej porevolučnej verzie SIS. Môj dedo z otcovej strany mal komunistov v zuboch lebo mu zobrali roľu aj vinohrad. Môj druhý dedo bol za komoušouv v base síce len 2 mesiace ale bol. Na rozdiel od teba nepíšem pod pseudonymom ale svojim plným pravým menom. Ako študent na VŠ som odoberal Hríbov DF a s pasiou som čítal jeho moralizujúce články aj keď už v tedy som videl , že chlapec je podozrivo radikálny a čiernobiely. Ale potom čo trenažéroví džíhádisti - terrrorrristi zhodili z dvomi lietadlami tri veže som sa prebudil . A čo Hríb? Ten len pritvrdil !!! Drahý trillatore, alternatíva , ktorú ponúka Hríbová strana je v tom lepšom pripade tyrania menšiny . V tom horšom je to deštrukcia. Jej škála može byť ľubovoľne veľká. Keď zvíťazí Hríbová strana pre ľudí ako som ja tu niet miesta. Pričom na súčasné smerovanie sveta neexistuje žiadny racionálny dôvod. Dôvod je len psychopatická posadnutosť. A to je tá konzervatívnejšia interpretácia histórie najmä tej po 911.
-
.suhlas od .trillatore | 27. december 2011 13:01
Ja som tiez za, s tymi trickami. Uplne jednoducho a ucelne a v jasnom kontexte, ktory bude priamy a jednoznacne pravdivy. Takto prinutime takych ako su radoslav prazdnovsky k este vacsim virtuoznym analyzam prace novinarov v tyzdni a sa specializovat este viac k ohybaniu kontextov do ktorych vkladaju situacie. Ved tito su k tomu dobre vycviceni este z komunistickych dob ! Pripominka : Zloženie Rady pre vysielanie a retransmisiu, ktora udelila pokutu 50.000 Euro casopisu .Tyzden : PREDSEDA prof. PhDr. Miloš Mistrík, DrSc ; ČLENOVIA Ing. Peter Alakša, Pavol Dinka, Mgr. Karol Haťapka, Vladimír Holan, PhDr. Dana Podracká, prof. JUDr.Peter Škultéty, DrSc, Milan Vendrinský.
-
.súhlas od .ev | 26. december 2011 19:59
tiež si myslím,že zbierka na tričká by bol dobrý nápad
-
.pokuta od .igor39 | 26. december 2011 19:55
Je mi velmi smutno, že odišla taká osobnosť akou bol Václav Havel. Jeho odchod je však príležitosťou si uvedomiť že pravda a slušnosť nie su nám dané zadarmo. Vždy musíme byť pripravený za dobrú vec zabojovať. A zdá sa mi že toto je jedna z príležitosti ukázať že nie sme ľahostajní. Podporme redakciu Týždňa finančnou zbiekou. Čo tak opať vyrobiť tématické tričká, ktoré by sme si mohli zakúpovať za dobrovoľnú cenu.
-
.mR od .marian67 | 26. december 2011 13:57
Pan Hrib , Vy si robite , co chcete Lampa je nevyvazena Oponentura voci Vami nastavenemu a videnemu problemu minimalna Napriklad do Havlovej lampy ste mohli pozvat trebars Petra Cibulku , Jiriho Wolfa , Vladimira Hucina To by sa Vam nehodilo , ze ? To by totiz mohla splasknut Vami tvorena medialna bublina kultu Havlovej osobnosti Ste ako bolsevici
-
.skúška od .slavius | 26. december 2011 10:40
Sú veci ku ktorým je zbytočné sa vyjadrovať. Je to ako keď v matematike robím skúšku správnosti k banálnemu príkladu. Tá vždy potvrdí správnosť výsledku. Reakcia na odvysielanie už spomínanej relácie redakčnou radou, jej správnosť potvrdila. Už viem prečo si stále slobodný-Štefan. Z matematiky Ti dávam nateraz JEDNOTKU!
-
.rozhodnutie rady je dôkazom strachu z pravdy ! od .vanda Tuchyňová | 25. december 2011 22:04
Lampu "Cervanova" som pozerala so zatajeným dychom. Išlo o obdivuhodnú novinársku prácu. Investigatívne prvky dokazovali snahu o úprimnú, hlbokú a pravdivú sondu do neuveriteľného prípadu plného bolestivých stigiem. Relácia odkrývala a priamo dokazovala bezbrehé skrivodlivosti minulosti i súčasnosti. Autori priniesli stanoviská a vyjadrenia, ktoré pre tisíckami divákov dosvedčili ... že kráľ je nahý, že - totiž - nie je vôľa prípad objektívne vyšetriť. Autori LAPMY odkryli pokrytectvo súčasnej súdnej moci a falošnú tvár demokracie. To čo urobili si vyžiadalo veľa odvahy. Ide o otvorený boj so ZLOM a ZLO sa už hlási a útočí. Ježiš Kristus v boji za PRAVDU skončil na kríži. Rada si umýva ruky a pritom kričí zaplaťte 50.OOO. Pravda bolí. Dúfam, pán Hríb, že ste sa naozaj v chráme sv. Víta modlili. Potrebujú vaše modlitby. Lebo .... dúfajme...., že nevedia čo činia.
-
.paramoralismus od .radoslav práznovský | 25. december 2011 21:30
Pán Hríb ...predstavte si, že ste Iracká žena a pestujete svoje malé dieťa. Po dvore vám behajú malé deti. Zrazu na váš dom padne bomba. Proste bum a je to. Pán Hríb, takýchto osudov bolo v Iraku desaťtisíce. Nie len že títo ľudia boli nespravodlivo odsúdení na smrť. Oni ani nemali súd. O ich životoch rozhodla vyššia moc. Toto spomínam v súvislosti s Vašími výrokmi : „Vojna v Iraku bola správna“ a „ Iračania si nezaslúžia demokraciu“. Klinická psychiatria resp. časť študujúca fenomén psychopatizmu definuje termín paramoralismus. Dovolil by som si odcitovať s pasáže jednej knihy venujúcej sa fenoménu psychopatizmu v politike : „Any insinuation[suggestion] framed in moral slogans is always suggestive, even if the „moral“ criteria used are just an ad-hoc invention. Any act can thus be proved to be immoral or moral by means of such paramoralisms utilized as active suggestion, and people whose minds will succumb to such reasoning can always be found. ...Paramoralism somehow cunningly evades the control of our common sense, sometimes leading to acceptance or approval of behavior that is openly pathological. Paramoralistic statements and suggestions so often accompany various kinds of evil taht they seem quite irreplaceable. Unfortunately, it has become a frequent phenomenon for individuals, oppressive groups, or patho-political systems to invent ever-new moral criteria for someone’s convenience....Paramoralism factories have been founded worldwide, and a ponerologist finds it hard to believe that they are managed by psychologically normal people“ – Political Ponerology, Andrew M. Lobaczewski, page 106. Kauza Červanová a s ňou späté morálne postoje Štefana Hríba sú takpovediac obálkou toho čo sa dá charakterizovať ako „fabrika na paramoralismus „ tj. časopis týždeň a jeho prislúchajúci portál. Čo je vo vnútri tejto úhľadnej ultrapravicovej psychopatickej indoktrinácie? Napríklad aj to , že keď sa strieľa s vrtuľníka na Irackých civilistov, navyše niekým, kto sa nedá charakterizovať ako vojak ale ako FPS hráč, tak sa to v horeuvedenej fabrike interpretuje ako „Iračania si nezaslúžia demokraciu“ – viz video reakcia Štefana Hríba na zverejnenie wikileaks videa o streľbe na civilistov v Iraku FPS hráčmi zamestnanými v armáde Spojených Štátov resp. v jej „subcontracted private enterprises“.
-
.lampa od .viera111 | 25. december 2011 21:09
Pán Hríb,ste príklad zdravého rozumu v tomto štáte.Keby som Vás nepoznala prostrebníctvom Vašej práce,mala by som pocit,že komunisti su všade okolo nás.No vdaka Vám mám nádej,že tu niesom sama.Vyšli sme raz do ulíc, vyjdeme znova.
-
.pre Vierku2010 od .trillatore | 25. december 2011 18:34
Ja som si zapisal nasledujucu vetu na pevny disk : Zloženie Rady pre vysielanie a retransmisiu, ktora udelila pokutu 50.000 Euro casopisu .Tyzden : PREDSEDA prof. PhDr. Miloš Mistrík, DrSc, Ing. Peter Alakša, Pavol Dinka, Mgr. Karol Haťapka, Vladimír Holan, PhDr. Dana Podracká, prof. JUDr.Peter Škultéty, DrSc, Milan Vendrinský. Zakazdym ako sem pridam nejaky komentar, tak ju sem zkopirujem, aby sa nakoniec ludia co to tu citaju naucili naspamat ich mena ! Raz sa to mozno zide, ked pride k zuctovaniu !
-
.ako mozu nemoralni ludia udelovat inym pokuty??? od .vierka2010 | 24. december 2011 17:44
-
.dinka je neeticky od .vierka2010 | 24. december 2011 17:40
dinka ako clen rady rozhodol o tejto pokute. rada ma pritom dozerat na etiku medii. samotny dinka vsak ma s etikou problem, vid tu spw.blog.sme.sk . ako moze takyto clovek, s nedostatkom kredibility, byt v takejto funkcii??? ako??? a tie zvasty, co popisal vo svojej knihe, no to sa neda ani citat (s vynimkou ukradnutych pasazi od bella), skoda slov... tato persona nie je ziadnou autoritou, ani moralnou, ani vedeckou, nic vo ssvojom zivote nedokazal, preco sa potom stal clenom rady? nuz, je lahko ovplyvnitelny...ci ako sa teraz hovori - ukolovatelny...
-
.pokuta ma za ciel umlcat hriba od .vierka2010 | 24. december 2011 17:13
postkomunisticka justicna a prokuratorska mafia ma dosah aj na skorumpovanych clenov rady. rada sa tymto stala represivnym organom s cielom udupat slobodu tlace a prejavu.
-
.odkaz Václava Havla od .svetluška | 23. december 2011 12:47
pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí
-
.lampa od .ev | 23. december 2011 08:50
Bolo nám ľúto,ked sa republika rozdelila,že sme stratlili aj niektoré významné české osobnosti verejného života.Dovolím si povedať,že pán Hríb je niekto,kto je s nimi porovnateľný. Sám -nie ako politik,ktorý má moc-ale ako novinár ,bez imunity-sa snaží o hľadanie pravdy.A vôbec to nemá ľahké a jednoduché. My môžeme prejavovať len radosť ,že aj tu na Slovensku máme osobnosti,na ktoré sa dá byť hrdí.
-
.lampa ako inkubator od .pavol kasuba | 23. december 2011 02:44
Co sa samotnej pokuty tyka - lampa ma mnozstvo priaznivcov a tak ako shooty vyzbieral na bilboardy miliony korun v kampani na volby 2010, tak to iste zorganizujeme my priaznivci ak sa pokuta bude musiet naozaj zaplatit. rozhodnutie rady je prejavom slabostii, pomsty a vystrahy, ale aj tak najskor posilni redakciu lampy, tyzdna a nas priaznivcov. Zly tah si si zvolial mila rada. Cele toto treba brat ako zufaly akt, ktory nas z principu nemoze oslabit ale naopak. Technicka poznamka k pozvaniu sudcov a prokuratorov - to, ze by sa zucastnili je asi rovnako pravdepodobne, ako by sa zucastnil hrac 4 lajny z NHL, kotry ma funkciu bitkara, diskusie o nesetrnych zakrokoch pri ruvackach. Hrac, ktory ma na to mandat trenera, vedenia klubu, vedenia ligy, fanusikov a navyse je za to slusne plateny. Cely system ho v tom podporuje a je mu nakloneny. Tento hrac je len obycajny pesiak, tak ako boli sudcovia a prokuratori. To samozrejme nic neubera z legitimity novinarov vyzvat dotycnych na diskusiu a obhajenie svojich cinov. Relaciu mozno chapat hlavne ako satisfakciu pre odsudenych, nie vsak ako hlavne bitevne pole proti byvalemu rezimu a proti jeho stale existujucim pozostatkom v justicii a inych statnych organoch. Eugen Korda sa vyjadril, ze ako novinar uz prilis vela v spolocnosti cez novinarcinu zmenit nedokaze a aj preto ide do politiky. Duch pravdy a spravodlisti, ktorym je lampa aj tyzden presiaknuty, sa mozu viac presadit len cez zakonodarnu a vykonnu moc. Cez stvrtkove diskusie a clanky su to casto len vystrely slepymi nabojmi, ktore nedokazu nepravost premoct - hoci tieto diskusie su nesmierne dolezite, podnecuju rozvoj obcianskej spolocnosti a demokracie a su miestom stretavania a posilnovania ludi so zmyslom pre pravdu a spravodlivost a napokon su aj semenistom novych bojovnikov za dobro - Korda, Mojzis. Preto treba drzat palce Obycajnym ludom s Mojzosom, Kordom, Mikolskom, Zajacom,... a par jednotlivocm z ostatnych koalicnych stran, aby v parlamente co najviac napomahali spravodlivosti. Snad toto bude nadkriticka masa, ktora zacne hlbsiu zmenu, lebo 4 ludia z OKS v minulom obdobi + Radicova a par dalsich osamelych bojovnikov bolo malo. Ak by projekt Obycajnych ludi (pre mna skor spravdolivych ludi) vydrzal 2-3 volebne obdobia, potom by bolo mozne hovorit o vyraznejsom vplyve na spolocnost. Drzim palce! Rovnako drzim palce lampe a dakujem za Stefanovi a ludi okolo neho za to, ze je inkubatorom novych HAVLOV. Vdaka!
-
.sme s vami . od .ivan z ke | 22. december 2011 23:03
rada vyjadrila svoju nizkost. sud musite vyhrat. pozvali ste - zbabelci neprisli. toto je reas publica, kua . musi to ist vo verejnopravnej. sme s Vami lampa pozitiv .
-
.bolsevici od .lll | 22. december 2011 20:08
Ja len zasnem ako sa ti okolo Hriba v rovnakom duchu ako volakedy bolsevici povazuju za nositelov jedinej spravnej pravdy a v rovnakom duchu vystupuju proti tym, ktori s nimi nesuhlasia
-
.k členom rady od .iljas | 22. december 2011 15:08
pár mien z členov rady a ich príbehov umožňuje pochopiť toto neoboľševické rozhodnutie ... Ad Pavol Dinka - napr. tu: spw.blog.sme.sk Ad Dana Podracká - napr. tu: korzar.sme.sk Ad prof. Škultéty - napr. ako člen vedeckej rady je uvedený spolu s inými zaujímavými menami, vrátane istého JUDr. Harabina tu: www.fpjj.sk (okrem toho bol dlhé roky na jednej katedre spolu s pani Dr. kKtarínou Tóthovou) Mgr. Haťapka je advokát, takže verzia prepojenia a stykov s justíciou a prokuratúrou je tiež viac ako reálna ... Zaťali ste do chápadiel justičnej chobotnice, priatelia ... súdruhovia sa vždy vedeli porátať s nepriateľmi ... každý z nich má dôvod "nemať Lampu rád" (slušne povedané - preto, čo táto relácia znamená a prináša ...) .. ide o to, komu to v dnešnej spoločnosti vadí ... už iba naozajstným demokratom, ktorí slobodu berú ako nesamozrejmé a vybojované právo ... a mlčiaca väčšina spoločnosti v roku 2011 je tou istou mlčiacou väčšinou napr. z roku 1988 ... smutná až tragické ...
-
.členovia RADY od .mario Homolka | 22. december 2011 11:28
Zloženie Rady pre vysielanie a retransmisiu PREDSEDA prof. PhDr. Miloš Mistrík, DrSc. funkčné obdobie do: 16.02.2017 ČLENOVIA Ing. Peter Alakša funkčné obdobie do: 16.02.2017 Pavol Dinka funkčné obdobie do: 13.01.2015 Mgr. Karol Haťapka funkčné obdobie do: 16.12.2014 Vladimír Holan funkčné obdobie do: 27.01.2013 PhDr. Dana Podracká funkčné obdobie do: 15.12.2012 prof. JUDr.Peter Škultéty, DrSc. funkčné obdobie do: 16.12.2014 Milan Vendrinský funkčné obdobie do: 27.01.2013
-
.cervanová od .františek Šebej | 22. december 2011 09:29
Ako priamy účastník tej Lampy podpíšem každé slovo komentára Štefana Hríba. Všetci tí prokurátori a sudcovia boli jednoducho príliš zbabelí ukázať sa pred kamerou. Domnievam sa, že preto, lebo veľmi dobre vedia, ako je to s vinou či nevinou v tejto kauze. Každý, kto sa tou kauzou podrobnejšie zaoberal, to musel vidieť v celej nahote. Slovenské súdy a sudcovia nie. Tých drží pevne v rokách solidarita živená spoločnou vinou. Nie len v tejto kauze. Ale niečo Štefan nespomenul. V tej Lampe zaznel hlas hlavného prokurátora - zo zvukovej nahrávky z čias pôvodného procesu, na ktorej žiada pre obžalovaných tresty smrti. Rozhodnutie licenčnej rady nehovorí nič o relácii Lampa, hovorí iba o osobách, ktoré radu v danej chvíli tvoria. A o dlhých rukách tých, ktorí nemali odvahu postaviť sa pred kamery.
-
.ale, ale od .iii | 22. december 2011 08:53
Opat tu niekto zneuziva verejny priestor , ktory mu bol tak velkoryso poskytnuty - na presadzovanie jedinej pravdy - tej svojej a luza mu opat tlieska. Takze, kto sa tu vracia spred r. 1989 ,pre tych natvrdlych posepkam , ze autor tohoto kometara.
-
.aBSURDISTAN od .kapusta | 21. december 2011 21:42
Preco sa hrame na demokraciu? na slobodu slova a tlace? ved je to absurdne. nehrajme sa. nakoniec, myslim,ze po volbach sa dohrame definitivne. pride ficosaurus a mozno v ustave (ak bude mat ustavnu vacsinu) zakotvi veducu ulohu jedinej spravnej strany a klepne po prstoch nielen novinarom,ale vsetkych, ktori by chceli hlasat nieco proti.tato pokuta len zufalo ukazuje,ze na nijaku slobodu slovensky narod este nedorastol.slusni ludia su neustale perzevkovani, pokutovani,napadani.takze sa zamyslime..o com bol 89ty rok?
-
.islandske riesenie od .schizyfos | 21. december 2011 20:41
dalo by sa takymto veciam (ktore uplne likviduju vsetok entuziasmus, hoci nevedia vytvorit ani jeho kvapku a bez neho nic nefunguje) zabranit niecim podobnym ako islandske riesenie zdola tzv. ministerstvom napadov na zaklade open source? www.businessandleadership.com
-
.lampa od .helga | 21. december 2011 20:06
Licenčnej rade nejde predsa o pravdu v kauze Cervanová. ide o potrestanie autorov Lampy za to čo si dovoľujú, dokument o súdnictve napríklad bol predsa šokujúci - slov. súdnictvo bolo odhalené pri praktikách ako z 50. rokov. Výška tej pokuty je donebavolajúca a má mať podľa mňa likvidačný charakter pre túto reláciu.
-
.pre mato od .trillatore | 21. december 2011 19:36
Vacsina svedkov tejto afery dnes este zije. Mozno by bolo dobre keby dnes opisali sposoby akymi boli vedeni k ich svedectvam a tiez ich motivacie, ktore boli podmienene vtedajsim systemom. Tak by som to opisal, v pripade ze nasilie nebolo pouzite : mas na vyber, budes normalne zit, alebo nie ! Mozno ze by toto stacilo aspon k tomu, ze by si kazdy uvedomil hranicu neviny tych co boli odsudeni.
-
.pravda od .mato | 21. december 2011 18:47
Nemyslím si, že sa dá objektívne zistiť, kto hovorí pravdu v rámci katastrofy Cervanová. V tomto prípade to nie je podstatné, nakoľko po niekoľkých desaťročiach pravda zaniká. Zaniká predovšetkým emóciami a ďalšími faktormi, ktoré nami vyslovenú pravdu ovplyvňujú. Odsúdení v tejto kauze by mali byť, podľa môjho názoru, pozbavení viny výlučne princípom in dubio pro reo v demokracii a nie preto, žeby bolo možné preukázať ich nevinnosť. Na druhej strane nechápem dôvod, prečo by mala prokuratúra predstúpiť pred TV. Veď o legitímnosti jej argumentov rozhoduje súd a nie p. Hríb, Slovensko a ani ja. Súd, o ktorého ,,nezávislosti" pomlčím. A k tej pokute - pokuta sa zaplatí, asi aj z mojich daní, ale hlavné je, že sa Lampa, ktorá si splnila svoj cieľ bude vysielať ďalej. (ako keď boli v o 5 min 12 Fico, Gašparovič a Paška - pokuta bola, ale relácia svoje splnila)
-
.31 pripad majora zemana od .vleks | 21. december 2011 17:50
cely tento pripad mi pripada ako nekonecny 31 pripad estebackeho propagandistickeho serialu, ktory kriminalizoval slusnych ludi a z darebakov spravil hrdinov. Po komunistickom prevrate sa najprv zmenila vlada, potom parlament a nakoniec sudy, ktore dokonali teror. Po Novembri 89 sa najprv zmenila vlada, potom parlament, ale sudy sa nezmenili, aj ked tu mame 22 rokov slobodne volby. bez toho nikdy nebudeme skutocny pravny stat. sudy su tie iste, ktore zabijali a kriminalizovali ludi za komunizmu. Pripajam sa k trilatore a ostatnym, vyjadrujem Vam v tejto kauze podporu. Drzte sa.
-
.zeby ten kon zdochynal ked zacina tak kopat?! od .trillatore | 21. december 2011 17:39
Niekomu velmi vadi ze kauza Cervanova je stale na pretrase a ten niekto by bol velmi, velmi rad keby sa na tuto kauzu co najrychlejsie zabudlo a status quo zostalo ! Otazka ide sama od seba : PRECO ?!!! Najdite prosim sposob pan Hrib ktorym by sa dalo financne prispiet na uhradu tejto pokuty. Mozno publikovanim cisla nejakeho uctu, kde by sa dalo poslat peniaze ? Co je najdolezitejsie pan Hrib aby Vas tento spinavy tah neodradil od tejto afery a aby pretrvavala. Tato justicna trauma sa raz musi pozitivne vyriesit ! Jedna myslienka : Doteraz sa stale rozpravalo a pisalo len o odsudenych a len o nich – a pri tom boli odsudeni len podla svedectiev. Mozno by bolo dobre sa zaujimat a pisat tiez o svedkoch, ved ich tam bolo dost a to boli ich svedectva co viedli k tejto situacii...
-
.lampa od .new york | 21. december 2011 15:35
tazko uverit, co sa to deje na Slovensku. Lampa je najlepsia diskusna relacia, ktoru poznam. To snad ani tu v USA som nevidel otvorenejsie dialogy v TV, moderator vs politik a pod. V kazdej krajine sa stanu nejake krivdy spachane statnou mocou,ale su iste hranice a toto je handa ze takyto ludia zastavaju take funkcie v roznych radach, sudoch a pod. Potom na koho sa ma clovek obratit ked pride do kontaktu s takou skupinou ludi,ktorej na nicom nezalezi, len na vlastnom prospechu.Vela zdaru pan Hrib aj celemu kolektivu Tyzdna.
-
.kLDR od .roman Pajdlhauser | 21. december 2011 15:05
Modre sluchadla, samopal v rukach sudcov na party je ok a nepotrestatelne. Pri podvodoch za miliardy sa vyvodzuje politicka zodpovednost (rozumej nic). Politik vysudi desattisice eur za "nemajetkovu ujmu" . Pri boji proti korupcii sa do 3och minut odvolava minister a este mu je prilepovane aj protizakonne konanie. Za diskusnu relaciu o pripade, ktory sa neda len tak obist bez povsimnutia, sa dava 50k pokuta, pred vianocami. A volby vyustia do ciernoknaznicko-socialno-demagogickeho sobasa. Kam sa tato krajina ubera? Smer Bielorusko alebo az KLDR?
-
.to helga od .winterfresh | 21. december 2011 14:52
Odvolanie dopadne rovnako, na sudoch je to rozlezene starymi strukturami s pred r. `89, ktori su presvedceni, ze stale tento stat ovladaju. Nastastie tu mame aj europske sudy. Dufam, ze Hrib vsetky pokusy o pozvanie hosti ineho nazoru podrobne zdokumentoval. Pokial ano, tak to mimo SR nemoze podla mna prehrat.
-
.toto je 22 rokov po páde komunizmu??? od .lukuban | 21. december 2011 14:44
Kde to žijeme? Človek nemusí byť nejaký génius, aby videl, že v tejto republike nie je všetko v poriadku. Ale toto? Kde sa podel rozum? A to zrovna nemusí byť ani moc zdravý! Stačí, aby aspoň nejaký bol a toto sa nemôže stať! Lenže to by sme nemohli byť na slovensku (naschvál ho píšem s malým s, lebo také asi veru väčšinou je). Pán Hríb, držím Vám palce, dúfam, že sa tu nájde aspoň trochu zdravého rozumu a nebudete tú pokutu musieť platiť. Ak áno, tak z toho mála čo zarábam, vám prispejem na tú pokutu. A dúfam, že v tejto republike sa rozum nedá umlčať. Prosím, robte svoju prácu ďalej a robte ju tak dobre ako doteraz. Vďaka!
-
.trefne od .winterfresh | 21. december 2011 14:09
Dobry komentar. Z toho rozhodnutia na mna dychol Jakesov, Bilakov a Lorenzov dych. Cisty Harabinizmus. Co takto institut prazdneho kresla garantovany ustavou?
-
.lampa od .helga | 21. december 2011 13:59
Niekomu musí Lampa a .týždeň a Š. Hríb dobre ale dobre ležať v žalúdku... Obávam sa či to nie sú presne tie isté kruhy, ktoré budú rozhodovať o tom odvolaní voči pokute na súde...Pre Vás je to ale signál, že svoju prácu robíte dobre. Držte sa.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM