Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Š.Hríb: Neviem rešpektovať naše súdy
Máme zaplatiť 750 tisíc za slová človeka, ktorého komunistický režim opakovane zatváral. Možno si vážit takéto súdy?
.anna Kratochvílová10. jún 2009 | videné 9825x | reagovalo 60 ľudí
Diskusia (60)
-
.ja od .jj | 14. jún 2009 14:33
Isty cas som prestal odoberat,kupovat a akokolvek podporovat tyzden. Mal som na to urcite dovody. Do tyzdna boli pridavane prilohy s do istej miery bulvarnym obsahom, obcas sa vyskytovali clanky ocenujuce veci,ktore som povazoval za vyslovene nespravne, v tyzdni bola par krat reklama na casopisy,ktore zarabaju z propagacie "makkej" pornografie a aj v samotnom tyzdni sa vyskytli fotografie,ktore sa daju oznacit ako pornograficke. Ale mal som nadalej moznost sledovat akym smerom sa vyvija obsah tyzdna. Tak ako v diskusii viaceri spominaju je to svetla vynimka medzi casopismi na Slovensku napriek vsetkym jeho nedostatkom. Registrujem,ze sa v jeho obsahu negativa ku ktorym som mal vyhrady, vyskytuju uz minimalne. Preto zda sa,ze si tyzden zacnem coskoro kupovat opat. Ak bude potreba zbierky na riesenie problemu s pokutou,snad by som vyjadril svoju solidaritu s tyzdnom aj ja.
-
.tony, František. od .camo | 13. jún 2009 19:51
Jedno príslovie hovorí, že príležitosť robí zlodeja. Ja som veriaci človek a o svete a ľuďoch nemám ilúzie, tak ako už ani o sebe. Je toho vo svetovom literárnom fonde popísaného už viac než dosť na tému ,,v akom svete žijeme,,. Takže svätí je len málokto. a predsa je veľký rozdiel medzi tým, ako sa kradlo za Dzurindu a ako sa kradne za Fica. Takže dokonalý je len málokto a predsa je vidno rozdiel.
-
.spolitizovanie súdnictva=krach súdnictva od .orpheus | 13. jún 2009 11:01
neuveriteľné odškodné politikom, hlavne Ficovi a Harabinovi ( a jeho ďaľšie nároky vo výške 18 miliónov Sk) sú priame dôkazy politického zneužívania súdov. (ďaľším je názor nemenovaného súdu o diskriminácii sudcov s nutnosťou doplatiť 6 miliónov Sk/osobu - pri priemernom plate - median - cca 12 tis SK na pracujúceho ) Týmto postupom súdy strácajú aj posledné zvyšky dôveryhodnosti. Zásadná a dôsledná reforma súdnictva je nevyhnutná. Pretože zlá funkcia súdov ohrozuje priamo občanov štátu, jasne poškodzuje verejné financie, je jedným zo základov demoralizácie spoločnosti . Vitat justitia, vivat Fico, vivat Harabin (ps: Harabin je neprijateľný ako verejný činiteľ, ako politik, ako sudca - v celom civlizovanom svete.Hanbím sa, že žijem v takomto štáte.Pán premiér už dávno mal odstúpiť )
-
.padni, komu padni, od .františek | 12. jún 2009 20:11
zvykol hovorievať obdivovateľ Februárového víťazstva pracujúceho ľudu Mikuláš Dzurinda, keď polícia zaistila jeho politického soka Mečiara. Teraz to padlo na Hrííba. Zrejme si nevšimol, že už nie je pri moci Miki a zákon platí pre všetkých. Vôbec ma neudivuje, že práve on zdôrazňuje rešpekt pred zákonom, len keď sa mu to hodí. Potom, ako nazval Rúfusa komunistom, nemá morálne právo pred verejnosťou ani otvoriť ústa. Tak mu treba, keď je hlúpy, nech platí.
-
.no a ? od .obrovskyZaujemOboha | 12. jún 2009 07:10
stevo si dobry. vacsinou s tebou ani nesuhlasim ale napriek tomu ta rad pozeram. :-D mam proste rad opacny nazor pretoze to je dobre, debatovat a riesit neprijemne otazky. to robi zdrave veci. byt ticho a suskat v rohu, kut pikle a podobne zalezitosti nerobia nic zdrave. pekne chytit za golier a vytiahnut na svetlo. a opekaj sa. obhajuj sa. a toto by som urobil aj v tejto zalezitosti. dostali ste pokutu,ok. ludi co ju dali, ludi co dali tie zakony, ludi co napisali tie veci. a nech tam su a hovoria, je chcem vidiet co je zdrave a co chore. nie hovorcovia, nie nejaka propaganda. konkretnych ludi a nech sa opekaju. ked vedia skodit.
-
.štefan od .antifaarmy | 12. jún 2009 02:08
nestaci sa premenovat ? budete ..tyzden , inak tusim prave nase sudnictvo zasahuje najviac ta Lisabonska zmluva proti ktroej tak bojujes. aspon to tvrdi vaclav havel.
-
.co uz s tym...? od .math | 11. jún 2009 23:24
navrhujem nasledovny scenar: natocit jedno vydanie lampy podobne ako bolo na DVD pred casom prilozene v tyzdni. tema: nase sudnictvo, pripadne psychologicka tema "stav absolutnej bezmocnosti"... bonus track: zive kvety a bez ladu a skladu tentokrat by sa ale predavala v troch verziach: - basic, povedzme 15 EUR - plus, podpisane osobne hribom a kusnierikom za 25 EUR - premium, podpisane osobne top 10 ludmi z redakcie tyzdna za 40 EUR ja by som isiel do tretej verzie - tak slubujem :-) zbierka by asi nepresla...
-
.som tiez za vami od .marek Šefčík | 11. jún 2009 21:48
.tyzden a ludia okolo neho zacina byt skutocne vycnievajucim ostrovcekom v poli medii. a ked vycnieva z davu, tak sa mu harabinladinovci snazia odtnut hlavu. je to fakt na grc a pomoze len protestujuca masa. alebo je ine riesenie a cesta z tohto bahna?
-
.prispejem do zbierky rad od .uzo | 11. jún 2009 21:17
urobte to
-
.aspon tymto sposobom od .katka73 | 11. jún 2009 20:50
by som chcela vyjadrit svoju podporu pani sudkyni Jane Dubovcovej. Za odvahu a charakterne konanie, za rozhodnost a tiez vysoku mieru profesionality, ktoru sme mali moznost posudit uz ako jej studenti (ucila ma rodinne pravo svojho casu - teda davno :-) na PF UMB v Banskej Bystrici). Dakujeme vsetkym cestnym sudcom!
-
.novy Cas tiez odsudeny od .petrus | 11. jún 2009 20:48
Dalsi pripad: www.sme.sk/c/4886179/slota-vyhral-sud-s-dennikom-novy-cas-dostane-20-tisic-eur.html
-
.otazka od .kuko | 11. jún 2009 19:52
mohli by Vas sudit nase sudy ak by ste boli zahranicny casopis?
-
.zbierka od .siska | 11. jún 2009 18:58
Pripajam sa ku zbierke. Nemyslite, ze je cas opat zaplnit namestia?
-
.katastrofa od .matteo | 11. jún 2009 18:08
Som smutný z rozhodnutia tohoto súdu. Je to trápne. A to teraz učím o komunizme po 1948 v Československu na jednom gymnáziu. Škoda, že nemôžem pužívať aktuálne príklady. Istotne by som použil na ilustráciu tento, aby si študenti uvedomili, že mnohé veci sú aj dnes možné. Týždeň má moju podporu. Som ochotný prispiesť aspoň malou sumou zo svojho učiteľského platu.
-
.najdolezitejsia "vec" v state!!!! od .jozef G | 11. jún 2009 17:51
Pre spravne fungovanie spolocnosti statu atd je najdolezistejsie dovolat sa pravdy!!! Inak si ti (vlada ci financne skupiny atd.) co mozu a maju vplyv budu robit co chcu a nebudu sa zodpovedat za svoje ciny iba smiesne odstupovat z funkcii a sa nam danovym polpatnikom bezocivo vyskierat do tvarii!!! Spravodlive sudnictvo a bezuhonny policajti atd by mali byt priority!!! V nasom sudnictve je toho vela co treba zlepsovat ALE sa mi vidi ze sa uberam skor opacnym smerom hlavne pokial tam bude HARABIN!!! (a to este ide vyssie a sam si prisposobil pravomoci - smiesne ze sa to toleruje!) Prepacte za tolko vykricnikov
-
.ad.: "vSETKYCH SUDCOV TREBA VYMENIT" od .smééégl | 11. jún 2009 17:32
Obývam sa, že je už neskoro, protože títo sudcovia si tam už dosadili svoje detičky a ak ich nemali tak svojich známych. A vonkoncom to nie nie len o sudcovskom stave, ale aj o stave justície ako takej. Veď tí v dnešnej dobe nauznávanejší advokáti (nie len obhajcovia) boli za socializmu prokurátori alebo sudcovia ako aj vyšetrovatelia a pod. ktorí sa zrazu uvedomili a dali sa na advokátsku dráhu. Takže ak každý každého pozná a každý vo svojej právnickej profesii kde pôsobí vychoval potomka, ktorí bol ovplyvnený rodičom, ujom, tetou, dedkom (veď jablko nepadá ďaleko od stromu o to viac keď mu je vďačné za tučný flek - česť výnimkám, ale tie systém nepre.tia). Neskoro ste sa zobudili Slováci, 20 rokov ex-post.
-
.slovenska Justicia Nikdy Nemala Respekt od .slay | 11. jún 2009 16:21
...obycajny obcan nikdy nedoveroval Slovenskemu Sudnictvu, vzdy sudy vyhravali taki co boli pri moci, v ociach bezneho obcana... ...s touto vladou Justicia straca aj ten najmensi kredit, ktori sa snazili vytvorit ludia co bojovali proti korupcii a mafii... ...Kazdopadne podporim verejnu zbierku...peniaze by vsak mohli byt pouzite na pravnikov, ktori napadnu takyto rozsudok...
-
.to je tak, ked vitazi ,,pravo,, nad spravodlivostou od .patmet | 11. jún 2009 16:10
Na rozdiel od niektorych tu diskutujucich si myslim, ze verdikty sudov JE MOZNE v slobodnej spolocnosti kritizovat. JE MOZNE s nimi nesuhlasit a JE MOZNE proti nim aj protestovat. Vyzera to tak, ze sudnictvo na Slovensku zostava poslednou dolezitou ,,instanciou,, v ktorej vyhravaju sily minulosti, temna, zlych umyslov a mafianskych praktik. Urcite pracuje v Slovenskom sudnictve aj vela poctivych a spravodlivych sudcov, ale celkom urcite su v mensine a zial bez vyraznejsieho vplyvu. Sucasne Slovenske sudnictvo je nebezpecna a zakerna chobotnica. Urobme spolocne vsetko pre to (vratane raznych a jasnych protestov pred Ministerstvom spravodlivosti SR), aby sa Harabin NESTAL predsedom Najvyssieho sudu! Stacilo, ze je cap zahradnikom na poste ministra spravodlivosti! V pripade vyhlasenia verejnej zbierky urcite prispejem v prospech casopisu Tyzden. Drzim palce Vam pan Hrib a celej redakcii Tyzdna!
-
.hmm... od .lietavka | 11. jún 2009 15:52
cista bezmocnost, sklamanie, smutok, ale napriek tomu jeden pozitivny moment: zacinaju z vas mat strach, inak by ste im nestali za taketo pomsty. A k nizsie spominanej podpore sa tiez rada pripojim
-
.súhlasím s Jakubom od .milanek | 11. jún 2009 15:12
používate dvojaký meter, nie ste na to odkázaní (alebo hej?). Sokol pôjde do zabudnutia? Stačilo pošpiniť a nechať tak? Pán Hríb, bez urážky, nenapadá ma nič, čo vlastne vy ako osoba rešpektujete. Pravdu všeobecne asi nie. A to je škoda. Práve som spomínal, ako som hltal pod lampu na stv, bolo to fantastické, apolitické, bol ste malý boh v tomto chlieve. Dnes, keď sledujem Vaše počiny sa mi nechce veriť, že to bola vôbec pravda, že ste toho bol schopný. Ale díky za to......
-
.to nemyslite vazne od .katka73 | 11. jún 2009 15:04
Vy vsetci, ktori kvoli kritike sudnictva navrhujete emigraciu pre nespokojnych...:-( A kto ma pravo kritizovat ak nie obcania statu, pre ktorych su konkretne pravne predpisy zaväzne a logicky predpokladaju ze pravnymi predpismi sa riadia aj mocni tohto statu?!Aspon tak by to v demokracii malo snad fungovat...Podporujem .tyzden a aj verejnu zbierku!
-
.re: od .petrus | 11. jún 2009 13:25
Prekvapuje ma hlupost prispevkov niektorych diskuterov. A naivita ohladne sudnictva vedeneho priatelom mafianov Harabinom.
-
.ostrov slobody pre .tyzden II. od .tony | 11. jún 2009 13:12
Súhlasím s týmto názorom. Naviac p. Hríb, časy keď Vás ako "disidenta" podporovali médiá - ktorým sa to hodilo, sú už našťastie za nami. Zamyslite sa nad sebou /aj keď viem, že je to zbytočné Vám písať/ a pod svojimi výrokmi. Nie je úbožiek ten, čo bol za socializmu väznený, alebo tzv. prenasledovaný, ale ten, čo koná protizákonne ! ! ! Ako si dovoľujete VY DEMOKRAT popierať základné princípy právneho štátu. Ak sa Vám tu nepáči, máme otvorené hranice...Vy, ani ostatní prispievatelia nemáte žiadne právo kritizovať súdy a sudcov. Čo Ste počas svojho života dokázali ?
-
.nIE od .daniela.h | 11. jún 2009 13:12
v nijakom pripade neplatit to by sa tym padom priznalo ze take rozhodnutie je respektovane a ide tu o to dokazat predsa opak ci nie
-
.a co Sokol? od .jakub_ | 11. jún 2009 12:30
Na rovinu v jiné záležitosti: Pokud nepředložíte důkazy v "kauze Sokol", měli byste platit jak mourovatí.
-
.dvojaký meter od .igor stravinskij | 11. jún 2009 12:17
Velmi mu to neprajem, ale pán Hríb má možnosť zažiť pocit stoviek podvedených ľudí, ktorí 11. septembra prišli osvojich blízkych. Že človek, o ktorom on píše ako o prostom rančerovi, zamietol aj zo štátnou vyštetrovaciou agentúrou túto kauzu pod koberec. A všetkých, ktorí hľadali pravdu, označil za bláznov a konšpirátorov.
-
.ostrov slobody pre .tyzden od .strajkokaz | 11. jún 2009 12:09
Navrhujem, aby si redakcia za vyzbierane peniaze zakupila ostrov ... Taky "Ostrov slobody II" alebo "Utopiu II".... Tam by sa odstahovala redakcia tyzdna spolu so svojimi citatelmi a na tomto IDEALNOM a NAOZAJ SLKOBODNOM mieste by spolu vsetci stastne zili az do smrt... To tu uz bolo, vsak ???? Co Hrib stale narieka, sloboda NIE JE ZADARMO. Nikde na svete, teda pokial nemate vlastny ostrov :-)
-
....je mi spatne... od .mt | 11. jún 2009 12:03
...z celeho sudnictva... ...je to velmi pekne, ze sa chceme zbierat... ale aku to ma logiku platit nejaku pokutu, akoby .tyzden spravil nejaku chybu... nieco zle... ...to kde zijeme...??
-
.heh... od .eti | 11. jún 2009 10:49
ludia su nacisto -lahko- ovplyvnitelni blazni..., ze zbierka :)
-
.ako vidim, od .john | 11. jún 2009 10:36
pravdu ako vzdy ma len hrib...proste ziskal papezovu neomylnost tyzden som prestal kupovat po tom, co aj do clanku o vede napchali politiku
-
.pre tych co sa pytaju na dovod od .minstrel | 11. jún 2009 10:07
viac info o pokute je v archive .tyzdna pod linkom www.tyzden.sk samotny clanok z roku 2005 v e-archive nie je... a zbierka naozaj nie je zly napad - ako napisal camo: (sloboda slova) je aj o nas ostatnych...
-
.jedna poznamka od .juraj Polak | 11. jún 2009 09:44
zaujala ma veta "povazovali sme za prirodzene, ze dotycny dostatne prietor a povie co chce a ostatni stichnu a zamyslia sa ake casy to boli (parafrazovane)" No predpokladam, ze v tom je ten problem dotycny bez ohladu na svoj osud proste nemoze povedat co chce jeho sloboda povedat co chce a sloboda tyzdnu jeho vyjadrenie zverejnit konci tam kde zacinaju prava a slobody druheho (predpokladam dotycneho sudcu). Neviem co presne povedal ani dovody rozsudku ale je fat, ze rozhodovanie sudov v oblasti osobnostnych prav je u nas velmi nekonzistentne. To je samozrejme sposobene najma znamostami a roznymi formami korupcie v sudnictve. Tiez sa vacsinou pravdepodobnost uspechu na sude zvysuje kvalitou pravneho zastupcu cize mozno by mohol tyzden porozmyslat o novom pravnom zastupcovi (a nemyslim ziadnych kvazi advokatov, ktori to za spravnu "sumu" vybavia) pretoze aj bez korupcie vie kvalitny advokat urobit naozaj rozdiel.....tu uz naozaj spekulujem ale treba to brat ako cisto obchodny vztah, ziadne ohlady typu tento clovek je rodina mojho celzivotneho kamarata, tento je mi nazorovo blizky, jednoducho treba ist cisto po kvalite aj za vyssiu cenu
-
.zbierka od .bacil | 11. jún 2009 09:28
Som disgrafik takze so vopred ospravedlnujem za gramatiku.Som predplatcom casopisu .tyzden a to aj napriek tomu ze s vasimi zavermi casto nesuhlasim napriek tomu vas povazujem za vinikajuci casopis ktoremu skutocne nemozno upriet uprimnu snahu a poctivu novinarcinu a tej je na slovensku jak safranu.Strasne vam drzim palce a ak vyhlasite zbireku na podporu casopisu .tyzden urcite prispejem.
-
.nic o dovode? od .lehu | 11. jún 2009 08:51
anci jak si to zostrihala? ved tam nie je nic o tom oficialnom dovode na tu pokutu..
-
.komunistickych sudcov treba vymenit od .libor | 11. jún 2009 08:37
Nemci po pade NDR nahradili komunistickych sudcov ludmi zo Zapadneho Nemecka. Nas dnesok je jasny dokaz, ze to bolo nutne. Skoda ze tu banda parazitov dalej przni moralku a pravo.
-
.poslem 10 E od .plepo | 11. jún 2009 08:08
Ak date ucet. Ale toho sudcu treba dat dole!
-
.aj keď s Vami nesúhlasím, že Mikloško je najsvätejší muž od .futuros | 11. jún 2009 07:49
a ich strana je jediná, ktorá ešte udržuje hodnoty Novembra 1989 (napr. Sloboda a Solidarita to robí rovnako), tak v tejto téme súdnictva musím povedať že máte pravdu, a je otrasné, aké sú súdy na Slovensku. Sudcovia sa hrajú na niečo viac, už len z princípu spolu držia, lebo je im tam tak dobre, že nechcú riskovať "normálny" život. A starosť o ľudí? Tá je smiešna. Pokiaľ sa jedná o nich, vysúdia si peniaze, pokiaľ sa jedná o bežného občana, tak tí musia mať štastie, že ich prípad nie je v spore s niekým, ktorí robí na súde. Z našich súdov sa mi chce vracať.
-
.zbierka od .ing.jendek | 11. jún 2009 07:16
To rozhodnutie je.......strašné, ale..... Ale netrápte sa, Tkáč si odpustí jedny roĺexky a tých 750 tis. uhradí. A vy budete z tejto témy žiť aspoň pol roka.
-
.zbierka od .martin13 | 10. jún 2009 23:52
V záujme zachovania kvality a orientácie .týždňa som ochotný cca 10-15 eurami prispieť aj ja. Len to treba zorganizovať právne korektnou formou.
-
.prispejem aj ja a ine od .martin h | 10. jún 2009 23:21
dajte vediet cislo uctu, prispejem. pripadne dajte vediet kam poslat mail s reakciou, ci maju sudy nejaku podatelnu ako rada pre vysielanie a retransmisiu. ak tam posle 100 ludi podnet, pripadne rozhoreceny mail... ale ktovie, asi su splachovaci... z ineho sudka: zmente prosim farbu prispevkov v diskusii, tato tmava seda sa velmi zle cita. svetla seda by bola snad ok
-
.nedajte sa od .pali | 10. jún 2009 23:04
Prosím dajte vedieť číslo účtu , rád prispejem. Nedajte sa!!!
-
.nepripúšťam od .milama | 10. jún 2009 22:55
Ani v myšlienkach nepripúšťam, že by .tyždeň mohol zaniknúť. Urobte čokolvek na záchranu. Verte, že máte podporu mlčiacej väčšiny. Možno by nebolo zlé, hovoriť o tom na Pohode a tam uvidíte aj reakciu. A k finančnej podpore sa tiež pridávam. Harabínovci nás nezlomia.
-
.zbierka od .johnnnie | 10. jún 2009 22:51
Tak isto suhlasim s tretim diskutujucim a myslim si ze by sa aj naslo 10 000 ludi citajucich Vas casopis a ktori by dali 200 korun a bolo by po momentalnom probleme (aj ked si myslim ze toto bol planovany utok s cielom destruovat .tyzden). Avsak pocit z toho celeho je taky ze studujem VS v ceskej republike a nechcem sa na slovensko vratit za takychto podmienok. Nechcem mrhat svojim talentom v prostredi kde je nepravdepodobne jeho "kvitnutie" a nechcem zit viazany pocitom marnosti jednotlivca a slobodneho nazoru (obcas aj pravdy). Dufam vsak ze taketo spravanie prave podpori priebojnost ludi a ze nasa krajina nepride takymto hlupym sposobom o mnozstvo inteligentnych a sikovnych ludi (ci uz iba dusevne alebo aj fyzicky).
-
.verejna zbierka od .martin skalský | 10. jún 2009 22:31
plne podporujem, prispievam hned ako budem vidiet napisane cislo uctu...
-
.koncerty od .ede | 10. jún 2009 22:27
alebo zorganizovat koncerty za slobodu, ako v 89om, pricom vytazok by siel na pokutu
-
.zbierka. od .camo | 10. jún 2009 22:15
Napadlo ma ešte, že by asi bolo lepšie vyhlásiť zbierku za zachovanie časopisu a nie na zaplatenie pokuty. To by asi mohli aj nepovoliť.
-
.špina od .mikudyk | 10. jún 2009 22:13
špina špina špina! Je mi z toho zle. Držím Vám palce!
-
.mimochodom zbierka od .mario | 10. jún 2009 21:43
Ak ju vyhlasite, prispejem bez vahania!
-
.bezmocnost od .mario | 10. jún 2009 21:40
hnev, smutok. To su asi tri zakladne emocie, ktore mnou priam lomcuju, ked vidim, co si Harabin a vlastne cela vladnuca cvarga uz dovoluje. Iba historia ukaze, ako velmi sme sa pocas tychto styroch rokov vladnutia "prvej Ficovej vlady" vratili spet do cias meciarizmu. A bude nam s toho este trpko. Clovek moze len plakat nad dalsimi stratenymi rokmi bez napredovania. Uz za Meciara sme premrhali vela casu. Ale slovac je narod jalovy, sedliacky, prinajlepsom malomestiacky. Nevdojak ma napada slovo emigracia v poslednej dobe.
-
.zufalstvo od .tomas Horvath | 10. jún 2009 21:33
kombinované s depresiou ... Máte moju plnú podporu pri ďalších krokoch ...
-
.podporujem .tyzden od .laborec | 10. jún 2009 21:30
Plne podporujem casopis .tyzden a jeho redaktorov a v pripade vypisania zbierky prispievam.
-
.eU od .spine | 10. jún 2009 20:48
Nedá sa už odvolať? Alebo ísť s tým von?
-
.zbierka od .petrus | 10. jún 2009 20:42
Ja by som tiez prispel!
-
.harabín & company od .vlmalast | 10. jún 2009 20:23
Držím palce. Kto teraz pozeral ČT2 a desaťdielny seriál o procese s dr. Horákovou mohol vidieť, čo za súdnictvo sme zdedili. Ešte aj terminológia dnešnej vládnucej koalície sa nezmenila - AMERICKÍ IMPRERIALISTÉ, PRACUJÍCI LID, VYKORISŤUJÍCI KAPITALISTÉ...
-
.zBIERKA od .ede | 10. jún 2009 20:17
tiez suhlasim so zbierkou, aj ked by som mal z toho zly pocit - nie preto, ze by som nechcel pomoct tyzdnu, ale skor z mojej slabosti ako obcana
-
.zbierka od .lu | 10. jún 2009 20:08
Skuste v .tyzdni vyhlasit narodnu zbierku na zaplatenie pokuty. UZ sa tu robili zbierky na vselico, ale na zaplatenie nezmyselnej pokuty sudnou mocou este nie. Nech sa aj takto verejne ukaze hniloba slovenskeho sudnictva Prispejem 10 EUR-ami.
-
.zbierka. od .camo | 10. jún 2009 19:44
Myslím, že zbierka v takýchto prípadoch by bola úplne normálnym postupom. Prečo by ste mali znášať ťarchu zodpovednosti sami. Je to aj o nás ostatných.
-
.navrh od .camo | 10. jún 2009 19:41
Už dávnejšie som si všimol, že redaktori týždňa nie sú dokonalí ľudia, ale to nie som ani ja. Možno by si niekto povedal, že to si o sebe môže myslieť aj Rafaj ai.. Je tu, ale predsa zásadný rozdiel. A to v tom, že niektorí sa s tým vo svojom živote snažia niečo spraviť a niektorí si tým ospravedlňujú svoje zločiny. Niečo s tým robiť je podľa mňa povinnosť každého človeka. Naše súdy a vôbec celý úradnícky systém je odporný. Vy robíte svoju prácu dobre. Keďže je to aj o peniazoch navrhujem v prípade, že by ste neboli schopní pokutu zaplatiť, uskutočniť verejnú zbierku(pozor máte oznamovaciu povinnosť). Moju podporu máte!
-
.držím palce od .finki1 | 10. jún 2009 18:57
Asi si už budem kupovať každé číslo .týždňa aby mal týždeň peniaze na splácanie pokút udelených súdom, pretože ak nie tento časopis tak už nikto iný tu nebude upozorňovať na súčasnú zlú situáciu tak intenzívne. Prosím ťa .Týždeň neprestávaj písať podobné články a ver že minimálne ja ťa vždy podporím !!!
-
.vSETKYCH SUDCOV TREBA VYMENIT od .mivhal | 10. jún 2009 16:32
Vsetkych sudcov sudiacich pocas komunizmu treba vyhodit z prace bez naroku na odstupne zhabat majetok ktory prevysuje hodnotu toho co mohli za tie roky posluhovania komunistickej cvarge nahrabat !!! A bude pokoj
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM