Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Š. Hríb: Prečo Dzurinda odchádza
Odstúpenie z kandidátky SDKÚ je dôsledkom dlhoročného omylu celého reformného Slovenska.
.anna Kratochvílová2. február 2010 | videné 13013x | reagovalo 83 ľudí
Diskusia (83)
-
.a je to od .arzen | 3. apríl 2010 17:15
P.Dzurinda odchádza lebo toho má už dosť.
-
. PROSÍM, prečítajte si !!! od . DAN | 2. marec 2010 08:46
Vážení občania-diskutujúci. Ak chcete ozaj zmenu a chcete aby Slovensko, ľudia v ňom a naše deti vyrastali v prosperujúcej krajine kde demokratizačný proces nezamrzol hneď pri pôrode ale sa vyvýja tak máte možnosť s tým aj ako jednotlivci dosť pohnúť. Stačí, ak budete tie príspevky o prepojeniach Fica a jeho najbližších šíriť ako letáky!!!! Ja osobne som natrafil na jeden odkaz na mailovú adresu kde si môže človek, ktorému nie je smerovanie našej krásnej malej krajiny ukradnúté, stiahnuť napríklad : 8 STRÁNKOVÝ PAMFLET vyvracajúci (na základe faktov z oficiálnych zdrojov) tie Ficove kydy, ktorými neustále kŕmi svojich sfanatizovaných voličov bez náznaku logických pochodov. Taktiež si tam môžte stiahnuť pravdu o tom, koľko diaľnic a rýchlostných ciest sa vybudovalo za Dzurindove 2 vlády a za 3,5 roka Fickovlády. Tiež obojstranný leták Máme radi našu krajinu, ktorý po úprave dátumu a miesta konania bude možné nanovo použiť a zapojiť sa tak do informovania občanov na pripravované akcie. Toto všetko / autor schránky -nie schránkovej či garážovej firmy :-) / si môžte stiahnuť na : www.zoznam.sk POD PRIHLASOVACÍM MENOM : kss.kss HESLO: hrdyobcan MAIL ADRESS : kss.kss@zoznam.sk !!!!! v odoslanej pošte !!! ešte maličkosť - v úvode pamfletu KAM SMERuješ SLOVENSKO ? je veta (druhá veta) : No predošlá vláda SDKÚ kradla najmenej zo všetkých vlád čo tu kedy boli a sú ! Aby bol pamflet ozaj pravdivý, tak túto vetu treba pre proces dokazovania poopraviť na : No predošlá vláda SDKÚ AK kradla, TAK najmenej zo všetkých vlád čo tu kedy boli a sú ! Takže na záver. Ak ozaj nechcete len nečinne tupo sedieť a prizerať sa ako sa Slovensko od Európy vzďaluje a ako od nás utekajú investície a príležitosti na slušný život pre obyvateľov, tak môžte zapnúť tlačiareň a urobiť zopár desiatok kópií a snažiť sa vo svojom meste či obci otvárať očká tým, ktorým ako dôkaz postačujú veľkohubé reči niekoho kto nemá chrbtovú kosť a zneužíva nevedomosť a nízke či žiadne právne povedomie radových občanov Slovenska. Na 12.júna 2010 prosím priveďte či stiahnite k voľbám aspoň 3-4 prvovoličov alebo tých, ktorí voliť nechodia. Ešte raz prosím Je ľahšie primäť pár ľudí k dobrej veci pre nás všetkých a naše deti ako by ficovolič získal nového voliča pre SMER-socialistickú demagógiu. Nemyslíte ?? :-)
-
.potreba reforiem od .xyz | 25. február 2010 22:04
Ľudia, preboha zobuďte sa! Ničí nás korupcia, arogancia moci. Chcete sa mať dobre? Mať sociálny systém, ako na západe? Dobré dôchodky, sociálny štandard, zdravotníctvo na úrovni? Tak prijmite fakt, že Slovensko potrebuje reformy!!! NEVOLTE FICA!!!!!!!!!
-
.lIST P. STEVOVI HRIBOVI od .janet | 8. február 2010 21:10
P. Hrib, vysiel velmi dobry clanok k tejto tematike, vrele odporucam: ebringer.blog.sme.sk
-
.lolovi od .gerat | 8. február 2010 13:54
ty spajas pravicu a cirkev..co je nezmyselne. cirkev do spolocnosti patri..mame krestanske korene a starocia drzali slovensky narod intelogentni knazi, potom prisli komunisti a tento narod zlomili. ty si dosledok ich konania. bud bude slovensko krestanske alebo zanikne. presne ako europa. bezduchy ateizmus nedokaze cloveku ponuknut nic, iba egoizmus a nadradenost. skus najst priciny tvojej zakomplexovanosti. z najvacsou pravdepodobnostou ani nechapes moralne poslanie cirkvi. si len zaslepeny. som velmi rad ze na slovensku mame krestanskych politikov, akurat ma mrzi, ze pan palko nebude kandidovat, slovensko by si zasluzilo presne takych politikov, ktori vnasaju do spolocnosti pravdu. fico je smrad, meciar slota madari...vsetko je banda, cize tvoje obavy su zbytocne..nie som volic tychto stran. a ty sa zamysli nad svojou nenavsitou voci krestanstvu, ktore nebere ale dava.. tebe chyba zmysel v tvojom zivote a zrejme si prazdny..co uz
-
.hm hm od .lol | 7. február 2010 20:37
Co sa da na takom bigotnom primitivizme chapat? Je uplne jasne, ze to pravici velmi skodi.
-
.ach jo od .hM HM | 7. február 2010 14:18
gerat, 6.2.2010 19:04 Žiaľ, nechápeš to, si slepý a oklamaný, škoda....
-
.gerat od .lol | 6. február 2010 19:04
Mentalita ficovolica sa sa prejavuje v plnej sile. Pis viac prosim ta. Nie si schopny pochopit zakladnu pointu tolerancie, ze kazdy ma pravo na svoju vieru a nema pravo sa dozadovat, aby mu ju financovali ostatni. Ja nechcem po cirkvi ziadne kostoly ani nic ine. Akurat aby ste si ju financovali sami a neobtazovali svojou agresivitou druhych. Si neskutocny idiot, ktory prave pravici velmi skodi. Zacinam mat podozrenie, ze ty musis byt asi provokater z radov ficovolicov, ktory ma za ulohu znechucovat kazdeho, aby nebodaj nevolil strany z praveho spektra.
-
.lolovi......pleties si dojmy s pojmami od .gerat | 6. február 2010 13:16
dookola.stale daco... co by si rad vlastnil? kostol? to nevlastni ani knaz, iba tam sluzi svate omse. tvoj zakomplexovany ctihoman je ubohy. veriaci obcania maju pravo na cirkev, na udrzbu kostolov a cirkevne skoly, aj veriaci obcania su obcania, ci ty ateista sa povazujes za vacsieho obcana? si nadradeny? slovensko ma katolicke korene, a katolicizmus drzal tuto krajiínu nad vodou, chod sa pozret na zapad ako to tam funguje, v ateistickych odpadlickych krajinach ludia nevedia co so sebou, ziju bezduchy zivot ako asi aj ty. a ked tak utocis na dane pre kostoly a pre knazov... co keby sme sa tebe neskladali na vsetko co mas rad. za vsetko si zacni platit..vsetko co k zivotu potrebujes.. nemusis mat ani dotovane zdravotnictvo, prestahuj sa niekde kde od statu nedostanes nic. nema to zmysel rozpisovat... ty si ako baran zadubeny.
-
.gerat od .lol | 6. február 2010 01:37
Obhajujes prizivnictvo cirkvi presne takym istym primitivnym sposobom ako stupenci terajsej vlady svoje agendy a tunely. Pomocou tym slabsim. Rozdavat nakradnute a tvarit sa ako zachranca dokaze naozaj ktorykolvek darebak a pokrytec. Ak ten vas panbozko existuje, tak sa mas na co tesit. A vraj "nepokradnes".
-
.lolovi......ach jaaaaj..ale fajn od .gerat | 5. február 2010 23:26
stale dookola a ze ta to este bavi, ty si asi posadnuty tvojimi nezmyslami..sak.chod sa pozret do kostola ci tam maju odstavene ferrari..alebo co ti na take mam povedat? sak ty veris ani neviem comu. ani sa to nehodlam skumat. skus porozmyslat z coho prameni ta tvoja posadnutost a zakomplexovanost. ked na to prides ozvi sa. budem sa opakovat ale co uz s tebou, cirkev su kostoly klastory a biskupske urady...taktiez charitativne spolky, napriklad pomahaju bezdomovcom, ucia romov, staraju sa o dochodcov a chudobnych ludi. vadi ti na tom nieco? mne nie. mozno veris viac internetovym taraninam kadejakych osvietencov, homosexualov a neviem koho. to je tvoja vec. zdravy sedliacky rozum bol vzdy späty s cirkvou a desatorom, akurat komunizmus pokrivil ludi a odobral im svedomie, zrejme niekde tam sa nachadza tvoj problem. komunizmus si vytycil za nepriatela cirkev aby znicil svedomie ludi a spravil z nich otupenych bezduchych obcanov. vyrastal si v takom prostredi? tak sa skus orientovat na zdravy rozum.. toť vsjo
-
.gerat od .lol | 5. február 2010 20:49
Svojim tupym, bezocivym a arogantnym postojom akurat dokazujes, ze nie si o nic lepsi ako primitiv Slota a spol. Plne si dnesnu situaciu zasluzis. Keby na Slovensku nebolo lepsich ludi ako si ty, tak by som ti doprial dalsich aspon 50 rokov pod Ficom. Dane na cirkev su obycajna legalizovana lupez a ty si na mentalnej urovni ficovolica.
-
.lol----ovi...debiliny od .gerat | 5. február 2010 12:52
cirkev plni dobrocine, charitativne funkcie, dalej tiez duchovne dobro pre veriacich, chapem ze mas problem s cirkvou, lebo si vznikol z opice, to je tvoj problem, mna nezaujimaju tvoje psycho nazory, cirkev platena z dani bude a basta, urobila pre slovensko viac..ako tebe podobni ateisti a kadejaki osvietenci. cirkev nic neukradla, jej majetky su pravom ziskane, nezavid, postav si dom a zvelad si majetok a nevykrikuj ako zmyslovzbaveny te tvoje vymysly. tema na slovensku je teraz fico a slota a meciar...tito pani si kolikuju slovensko, tych treba zastavit a nie zaoberat sa tvojimi debilinami
-
.radicova nikoho nespasi od .opnion | 5. február 2010 12:47
radicova je obycajna zena, ktora tuzi po moci. vyskiera sa do kamier, noviny ako sme, pravda, aj ludia s tyzdna ju tlacia do cela.. ale je to chyba, nepredstavuje nic slovenske, je to len naivna profesorka, ktora by sa rada dostala po chrbte kde sa len da. cudujem sa dzurindovi, ze si ju tam dotrepal, idealny na cele sdku bude mikloš, stelesnuje cele sdku, strana podnikatelov a ekonomov. radicova predstavuje hrozbu pre tuto krajinu. jej reci boli, ze by sla aj s ficom. teraz je ticho..ale ked jej pojde o moc spoji sa s hocikym.treba ju odstavit a vypoklonkovat z politky.
-
.uplne presny komentar od .laborec | 5. február 2010 00:46
Pan Hrib ma velky pozorovaci a vyjasnovaci talent, super, ze ho vyuziva, klobuk dole.
-
.radicova od .rOCKY | 4. február 2010 22:36
pevne velmi pevne verim ze radicova nebude lider. Ona je fajn deva len hrozne naivna a jednoducha. Viem si ju predstavit miesto tety Tomanovej, idealna ministerka soc. veci ale nie miesto Mikiho, to nie!!! Nehrajme sa ze nas radicova spasi. Ona by si vedel apokecat s figelom v tazkej diskusii ale Fico by ju zmietol ako listok...verim ze Sulik by ju tiez bral a postupne pri nej prebral liderstvo sucasnej opozicie... Pevne verim ze zvitazi rozum a trosku konzervativizmus, napriek kontroverznosti a nie zrovna idealnym vseobenym renome, vybrat si medzi radicovou a miklosom bral by som skor MIKLOSA
-
.gerat od .lol | 4. február 2010 21:43
Ubohe trapnosti produkujes v prvom rade ty. Ty nevies ani citat. To vsetko, co spominas som si samozrejme vsimol, ale ak bude pravica umoznovat privilegia parazitovat na state cirkvi a podobnym zaujmovym spolkom, tak nech sa nedivi, ze sa od nej odvratia aj jej mnohi potencialni volici. Nemam vobec nic proti navrateniu majetkov cirkvi, ktore im boli nasilne skonfiskovane za komunizmu, ale pozadovat, aby ju zivili danovi poplatnici je nehorazna bezocivost. Ak si myslis, ze je to spravne, tak nie si praviciar, ale iba bigot s mentalitou ficovolica.
-
.uz si zabudol, Stevko na tu rozluckovu predvolebnu Lampu od .kulas | 4. február 2010 16:00
kde si vrtel svojou hlavičkou nad poznamkou svojho snad-kamarata Šimečku, ked spominal, ze po tychto prejavoch vlády uz nemôže volit SDKU a volit nepôjde, a polozil si mu kontrolnu otazku "ale uvedomujes si ze tym volis Fica???" - a dostal si odpoved "no ano ... ale nemôžem... skutočne nemôžem" - a to este takato nehoraznost , tebou tu bagatelizovana- financovanie strany z fondov v danovych rajoch, ani len "nepresakovala" - a opäť moralizuješ, citiš sa osobne nad vecou, schopny rozsudzovať kto ano a kto nie - ano vytvoril si si svoj tyzden-svet, minisvet, kde uzky okruh priaznivcov, považujúcich sa za ostrovček pozitivnej deviacie, ti užasnuto odkýve jeden "moralny postoj" za druhým, a snad uz ani na inu spätnú väzbu nie si nastavený - ty aj umries s vedomim, ze odchadza zo sveta snad posledný spravodlivý,,,
-
.pijavice zlodejske od .kapor | 4. február 2010 13:17
strana smer sa topi v kauzach a chce prekryt situaciu obvinonovanim opozicie, robi to uz 4 rok.. nezamestnanost rastie, statny rozpocet vyciciavaju vladne strany a neschopnost vlady narasta, vrchol dosiahol kalinak pri irskej bombe, arogancia smeru nema hranic, a teraz sa snazia vytahovat trapne obvinenia, kto nam teraz vladne? co vlada so smerom dosiahla? ja vidim len negativne cisla a vycicany rozpocet, su ako pijavice, treba sa ich zbavit, v opacnom pripade nas otravia
-
.pravica je čista, 100 rokov zabezpecni-komunisti od .gerat | 4. február 2010 12:57
pravicu budem volit, fico iba odvadza pozornost od vlastnej špiny. ani jednu kauza nezastavil, kazdy jeho minister je namoceny v miliardovych lupoch, plati veta....ako sa kradlo za fica tak sa este nekradlo... je majster v tejto cinosti, a zbohatlici za nim si mädlia ruky, uz su zabezpeceni na 100 rokov
-
.lolovi........ubohe trapnosti papagajujes od .gerat | 4. február 2010 12:52
mas asi paranoju, cirkev nekradne a neprivatizuje, za komunizmu cirkvi zobrali majetky, po komunizme im stat pravom vratil co im predtym bral. netaraj teda. vymyslene bludy si nechaj pre seba. momentalne na slovensku vladne finacna skupina JT , hokejovy funkcionar -zbohatlik z harvardskych fondov pan Siroky, flasikovci a kadejaki smeraci, kradnu vo velkom a vsetko, uz aj tatry im patria. toto si si este nevsimol? nedochadza ti? mas asi dlhe vedenie
-
.dzurinda presiel do protiutoku od .kukoBibo | 4. február 2010 12:47
predseda sdku presiel do protiutoku voci smeru a ficovi..a musim povedat ze sa mu to dari. konecne. nech nam fico vysvetli ako je mozne ze za mytnym tendrom stoja dievcata, v novinach pisali ze su mlade baby ktore sa poznaju medzi sebou a tiez poznaju sykoru.. pána z JT dzej and ty. a ako vieme...finacna skupina JT ma v oblube pociatka kalinaka a tiez stranu smer. kde skoncilo 26 miliard?/+ dalsie prachy z vyberu myta/ dopravcovia maju platit mladym kočkam a skupine JT do smrti?? fico je necharakterny zlodej - SMRAD
-
.politici od .xoze | 4. február 2010 12:03
Vy ste len obyčajné filcky - darmožráči !
-
.lampa od .juro j | 4. február 2010 11:15
Tak znova. Co sa deje s lampou?
-
.47jandrik od .lol | 3. február 2010 23:28
Bohuzial zatial stale prehrava. Je nekonstruktivne len vykrikovat o podlosti a zbabelosti Fica. Jeho volici to bud nepocuvaju alebo maju hned naporudzi odpoved, ze aj opozicia kradla, podvadzala a korumpovala. Pravica by moze vyuzit svoj volicsky potencial iba ak bude ona cista. Mnohi potencialni praviciari ju nebudu volit, ak cista nebude. Tym nestaci, ze koalicia je spinava.
-
.postgg od .lol | 3. február 2010 23:19
Aj legalizovana kradez je kradez. Cirkev ako "moralna autorita" sa prizivuje na statom okradanych danovych poplatnikoch. Nehovoriac o ich pokryteckych rozpravkach hned po 1989 o odluke. V com sa to lisi od statnych tendrov pre preferovane korporacie? Ak si toto pravica neuvedomi, tak mnohych zo svojej potencialnej volebnej zakladne strati.
-
.pravica neprehrava od .47jandrik | 3. február 2010 23:06
mam dobry pocit z toho co sa deje, fico zautocil a sdku konecne ukazuje akcieschopnost, jediny kto sa stale schovava je fico, vykrikovat z plota vie aj male dieta, zbabelost nam predviedol aj kalinak...musel si zavolat policajtov cez litvu.... zbabely je aj premier...zbabely je cely smer...a v kauzach sa topí... az po uši
-
.vladne strany od .eratiss | 3. február 2010 22:57
su prehnite a snazia sa prekryt špinu trapnymi utokmi na opoziciu
-
.lolovi od .postgg | 3. február 2010 22:55
s tou vatikanskom zmluvou si zapotil... ubohe... cirkev nekradne...fico ano, takze nepoť
-
.preco pravica prehrava od .lol | 3. február 2010 22:33
Vsetkym, ktori este nepochopili, preco je SMER taky uspesny a pravica neuspesna odporucam clanok Rada Bata v SME: komentare.sme.sk Myslim, ze autor odokryl fenomen, ktory naozaj existuje a funguje. Pravica nemoze vyhrat so strategiou "my kradneme (alebo budeme kradnut) menej". Socialistom sa kradnutie prepecie, pretoze socializmus je na nom zalozeny. Praviciari sa hrdia a ohanaju zasadami a dodrziavanim prava na majetok. Akonahle ho co i len trochu porusia, tak su vnimani ako farizeji. Zasluzene. Preto neslavne skoncili strany ako OKS, skonci aj KDS a konci aj SDKU. Pretoze vodu kazali a vino pili. Poucovali druhych o moralke, o nutnosti sa o seba postarat v kapitalizme, ale oni sami a ich protezanti si uzivali sukromny socializmus pre privilegovanych. Nemusime ani hladat nelegalne zlociny. Staci si spomenut napriklad na nimi legalizovane darebactva - vatikansku zmluvu, ktoru nam vnutili a umoznili cirkvi prizivovat sa na danovych poplatnikoch, privilegia pre investorov - konfiskacia sukromnych pozemkov statom, zakon o koncesionarskych poplatkoch, monopoly korporaciam (Deutch Telecom) a ine porusovania zasad volneho trhu a rovnosti prav obcanov, ktorymi sa pravica ohana. Pravicova strana sa musi o svoj moralny profil a integritu starat podstatne uzkostlivejsie ako lavicovaa je to uloha podstatne narocnejsia. Prirodzene pravo sa porusuje podstatne lahsie ako dodrziava. Hrib sa teda myli, pretoze aj ti politici, ktori podla neho boli poctivi taki v skutocnosti neboli.
-
.odkaz pre redakciu od .007 | 3. február 2010 22:32
Je zaujímave, že teraz nechávate vulgárne príspevky. Pýtam sa prečo?
-
.h U M O R od .ivo | 3. február 2010 20:35
...áno, pán Hríb, len ako to povedal už v Lampe pán Sulík, na Slovensku a myslím, že nielen tu, treba byť aspoň čiastočným populistom, aby bol politik úspešný. A Dzurinda sa snažil, aj keď to niekedy prehnal, napr.s dvojnásobnými platmi. Inému by to prešlo, ale jemu -reformátorovi nie. Dalo by sa dlho polemizovať o kladoch a záporoch Dzurindu, ale chcem upozorniť na jednu vlastnosť, ktorou ako jeden z mála politikov ovplýva (schválne nepíšem v minulom čase): inteligentný a pohotový H U M O R. A to bude aj jeho hlavná zbraň v najbližších týždňoch proti Ficovi - ľahký humor proti samoserovi (myslím, že môžem, však p.Lasica) a suchopárovi. Máme sa na čo tešiť - Dzurinda je jedným z mála, ktorý vidí vo Ficových spôsoch výzvu a bebojí sa ho. Dokonca sa mi zdá, že sa teší...
-
.komančov treba dorážať...! od .csaba | 3. február 2010 20:11
Táto zberba je obrazom Slovenska! Správny politik (štátnik - čo je to, že 40% blbečkov a`la Slovensko ?!) to je fakt u nás problém...Každopádne normálny štátnik najprv musí mať "GULE" tzn. ísť aj proti voličom a povedať im že nemajú pravdu - kam by sa dostal svet, keby sme počúvali len úbožiakov, ktorí len plačú, že každý im škodí...pomaly celý svet! (_!_)
-
.dakujem! od .robot | 3. február 2010 19:56
Dakujem pan Dzurinda. Napriek tomu, ze aj "modri" robili preslapy, Slovensko este nikdy nemalo lepsiu vladu.
-
.lampa od .juro j | 3. február 2010 16:34
Vazeni! Co sa deje s lampou?
-
.smer je cierny a smrdi od .gregoryH | 3. február 2010 16:05
smer je spinava strana a zapacha od hlavy az po päty. fico sa nam hra na cisteho politka?? kto je fico? dajaky komunisticky žiacik, ktory sa splhal do politiky aby mal moc a peniaze, cely zivot je plateny statom, dokopy nic nikdy nerobil. obklopeny je tomanovou kalinakom sirokym a podbnymi babrakmi. pamatam si na jednu tlacovku kde po skonceni tlacovky pri zapnutom mikrofone pani tomanova prosikala fica aby jej vybavil pre dcerinho frajera poziciu v bruseli....a v bruseli by sa nedalooo??? takto funguju komunisti.. vybavuju si fleky kade tade a pritom su vsetci neschopni. smer je spinava strana plna spinavych ludi, kalinak pociatek...podnikatelia..ktori zbohatli otazne,...a za nimi su ludia z prostredia financnej skupiny JT,, ktora sa sackuje do tatier a ktora si kolikuje cele slovensko...to akoze mame robit na nich?? fico je demagog, ktory sa boji dzurindu a ukazuje prstom na dzurindu a sam fico trpi vo vlade zlocincov ako je slota meciar a podobni... a peniaze do vrecak širokeho kalinaka pociatka... flasika , JT..sa kotulaju...a ludom predstieraju socialny stat....sak sa uz zobudte ludia.... dokedy sa dade oblbovat...komunistickymi kadrami..
-
.mne od .ludo | 3. február 2010 16:01
to niekedy pripadá na tom na tom Slovensku ako jedna veľká karikatúra. Pri komentároch, vystúpeniach politikov, novinárov. Neviem ale strašne obsahovo prázdne sa mi zdajú všetky tieto kauzy, megaškandály a iné veci ktoré sa dejú okolo politických strán a verejného života. Každý hovorí že kto koľko ukradol aký je skorumpovaný, kde na ktorom tendri sa prerobilo.Občania zas hovoria, že su sklamaní z 20 rokov demokratického vývoja. Že politika je špinavá atd atd atd. A v lete po volbách SMER 42, SDKU 14, KDH 12, SNS 8, HZDS 7, SMK 5 , MOST 5 A zas to iste dokolečka po voľbách ten istý kolotoč. Rovnákí politici rovnako nepoučiteľní občania. Po 20 rokoch tých istých politikov by bolo na čase vymeniť už hádam aj občanov. Keď to naopak nejde.
-
.cisty politik od .orcan | 3. február 2010 15:07
Keby to bola naozaj pravda, ze cisty zasadovy politik sa moze na Slovensku presdait a urobit dokonca aj nepopularne reformy, tak by OKS (Zajac, Sebej atd.) neboli niekde v mimoparlamentom zabudnuti, ale by sa ohrievala na vyslni svojich dosiahnutych uspechov. Bohuzial to nie je pravda a Hrib este stale nepochopil to, co pochopil Dzurinda, ze politik (a specialne slovenska politika) je zalezitost, ktora sa neda robit bez penazi, bez "mecenasov", s ktorymi musis robit kompromisy, ked chces nieco, hoci aj pozitivne dosiahnut. Dzurindovi patri velka vdaka a obdiv za to, ze sa na to dal, hoci z toho osobne pravdepodobne nic nemal, ale urobil to pre tuto krajinu. Aj on mohol hrat "najpoctivejsieho" a spoza bucka kritizovat tych "spinavych". Pan Dzurinda, VDAKA !
-
.cisty politik od .orcan | 3. február 2010 15:05
Keby to bola naozaj pravda, ze cisty zasadovy politik sa moze na Slovensku presdait a urobit dokonca aj nepopularne reformy, tak by OKS (Zajac, Sebej atd.) neboli niekde v mimoparlamentom zabudnuti, ale by sa ohrievala na vyslni svojich dosiahnutych uspechov. Bohuzial to nie je pravda a Hrib este stale nepochopil to, co pochopil Dzurinda, ze politik (a specialne slovenska politika) je zalezitost, ktora sa neda robit bez penazi, bez "mecenasov", s ktorymi musis robit kompromisy, ked chces nieco, hoci aj pozitivne dosiahnut. Dzurindovi patri velka vdaka a obdiv za to, ze sa na to dal, hoci z toho osobne pravdepodobne nic nemal, ale urobil to pre tuto krajinu. Aj on mohol hrat "najpoctivejsieho" a spoza bucka kritizovat tych "spinavych". Pan Dzurinda, VDAKA !
-
.dy metyltritamin ... od .kusej | 3. február 2010 15:04
kaslat na politiku mozme..to je jednoudche..ale..ked nechame politikov ako je bezcharakterny smrad fico..slota a podobni.ked ich nechame vladnut ako to so slovenskom dopadne? niekde v svajciarsku alebo kde..to ludom moze byt prakticky fuk co sa deje v politike.ale na slovensku mame hyeni , byvalych komunistov, ktori by nam znova vladli a riadili nas zivot. to treba zastavit, preto treba sledovat politiku. kym taki ludia ako fico slota csaky meciar budu pri moci bude na slovensku zle. slovensko ma inteligentnejsich politikov ako su tito chrapuni
-
.a je to od .arzen | 3. február 2010 14:45
Treba zakázať východniarom vstupovať do veľkej politiky.Lebo sú to ešte duševne nevyzretí ľudia. Najprv nech si dajú do poriadku Košický a Prešovský samosprávny kraj.
-
.snivajte s nami od .dimetyltryptamín | 3. február 2010 14:41
lavica a pravica, aj tak je to fuk. su tel len hracky egoisticky zmyslajucich ludi prahnucich po moci. Je smutne ze vacsina ludi su velmi lahko manipulovatelni, dokoca aj tí inteligentnejsi. A obavam sa ze im to nikdy nedojde o co tu vlastne ide. Budu si stale mysliet ze ich problemy vyriesi bud ten alebo tamten. Kaslite na politiku, a na politikov. Oni vobec nie su skutocní /neberte ma uplne doslovne:) / . Skutocni su vasi priatelia, vasa rodina, vase lasky, vase problemy ,ktore nedokaze vyriesit nejaký mocipan XY, ci institucie, ale iba vy sami. A tie sa musia najprv riesit a nie politika ktora vam len zahmlieva zrak a odvadza pozornost od toho co je naozaj dolezite. Problemy nemaju masy, to je mylny predsudok, ale jednotlivci.
-
.suhlas od .pepo1911 | 3. február 2010 14:15
Je skoda, ze si to uvedomuje stale malo ludi na to aby sa dalo zmenit myslenie v tomto priestore . Nemoze proste ucel svetit prostriedok a aj mala loz ci nepoctivost dobehla kdekoho a to si mal Miki uvedomit skor ako sa zacal hrat na "boha" lebo potom sa nemoze cudovat ze ho zavalili kamene v zasade jeho vlastne. napriek tomu ze SDKU urobilo nesmierne vela krokov vpred v zasade prave pre tieto podozrenia urobilo viac krokov spat a stazilo poziciu kazdemu uprimnejsiemu a slusnejsiemu cloveku, ktory bude chciet urobit zasadne reformi lebo ludia budu viac nedovercivi ako v roku 1998. nehovoriac o tom, ze bude trvat dlho kym sa Fico zdiskredituje natolko, aby uz vobec nemohol spinit svojimi pseudonazormi tuto spolocnost. takze Miki dakujem ale v tomto momente viac za to, ze odchadzas.
-
.fico urobil hrubu chybu (asi), od .ape | 3. február 2010 14:01
... ked vytiahol toto na Dzurindu. Polozil ho a pomohol Radicovej, ktora ako "maskot" bude uspesna ... a spolu s nymi (mozno) polozi Fica ... potom ju bude treba "odlozit" - dat jej daku tichu funkcijku nejakeho podpredsedu a mensiu ministersku tťrafiku ... liderstvo a premierovanie nezvladne ... po mesiaci s tym prasti (alebo ju to pratsi) ... vraj, ze no a co, ked je populistka :O) ... treti sektor, tes sa, budes mat Eldorado!!! To bude projektoooov z eurofondov ... ale sa idete mat ... inak, ked uz to musi byt, tak Miklos by bol lepsi ... uz je dost bohaty ... hadam mu stacilo a je skuseny ... Radicova si este musi kadejako "poprilepsovat" ...
-
.ľavica nie je v kríze? od .jánZV | 3. február 2010 13:40
Zaujímavé, že pán Hríb stále tvrdí ako je poravica v kríze. Ale nepoloží si otázku: Či máme na Slovensku ĽAVICU? Smer ľavicou nie je. Tak KTO je ľavica??
-
.re od .občan | 3. február 2010 13:40
Pán Hríb, je mi to ľúto, ale vy sa úplne od základov vášho presvedčenia mýlite. A je to veľká škoda...
-
.nesúhlasím od .obcanM | 3. február 2010 13:29
Dzurinda odchádza preto, lebo slovenských novinárov už nebaví písať len o škandáloch vládnej koalície a v rámci snahy o "vyváženosť" sa do Dzurindu obuli s takou silou, akoby bol vtelením diabla. Pritom, ani Trnkovi sa medializované informácie o financovaní SDKU nezdali na začatie trestného stíhania... Pán Hríb, ľudia nie sú dokonalí. Dokonalý nie je ani Dzurinada, ale ani Palko a spol., dokonca ani Vy nie. Spomeňte si, ako ste v Pod lampu pred voľbami 2006 tárali, že toto sú prvé voľby na Slovensku, v ktorých už nejde „o všetko“ a dokonca i po voľbách ste filozofovali o viacerých variantoch novej vlády, hoci každému súdnemu človeku bolo jasné, kto nám bude vládnuť... Neverím, že ani Vám táto hrozba pred voľbami nenapadla. Skôr ste sa spolu s ďalšími zúfalo pokúšali (z mne neznámych dôvodov) Dzurindu potopiť a dosiahnuť vládu Smeru, KDH a SMK. Žiaľ, dôsledky tohto vášho snaženia znášame všetci.
-
....liberálno od .zappa | 3. február 2010 12:54
...sociálnu ?...dúfam že toto pravda nebude ...inak súhlas
-
.vyliezajuca spina od .b. Adam | 3. február 2010 11:33
Co sa tyka taktiky, strategie a sposobe vlastnej prezentacie pred verejnostou, je Dzurinda tak isto naivny a neprezieravy, ako Radicova, ktora nema v ustach okrem moralnosti a cestnosti nic ine. Najcerstvejsie Dzurindovo vyhlasenie: "ja som slusny, Robert Fico je neslusny." Argument ako hrom. Preboha, toto ako moze jeden seriozny politik vyslovit? A este k tomu Dzurinda... To ako keby bakovy lupic vyhlasil, bez mrknutia oka _ "ja som slusny, Cernak je neslusny. Odozva medzi ludmi bude opacna, hlavne medzi ficovolicmi a vahajucimi. presne ako to hovori Stefan Hrib vo videu: "...ak reformator, ktory robi tazke, ale dolezite reformy pre krajinu, urobi co len malu chybicku, ak sa to tyka 20. milionov v porovnani s miliardami, ktore ´robi´ Smer, prehra na tom a konci." Aj ked, pravdupovediac, to co navystrajal a vystraja Dzurinda, urcite nie su male chybicky. V kontexte tohto citatu su to obrovske chyby!Dzurinda nic pozitivne, konstruktivne neponuka. Dzurinda s Ficom len leju kyble svojej vlastnej spiny jeden na druheho. Len nech leju, aspon vyplavaju na povrch spinavosti jedneho aj druheho.
-
.za všetkým sú mecenáši od .stajanča Marek | 3. február 2010 10:25
Za všetkým sú hráči, ktorí dávajú a následne berú peniaze. Dobre to napísal na blogu sme repka repka.blog.sme.sk
-
.dochádza munícia od .vigoo.v. | 3. február 2010 09:52
...pán predseda Hranol už nebude mať zachvíľu čím strieľať, a hlavne do koho, tak začne ako rusi vo vojne, do vlastných, aby sa akože očistil, už začal s SNS, skúšal HZDS...tam ešte váha, ale aj to príde, pred voľbami ich potrebovať rozhodne nebude, on to zvládne aj sám a hlavne si nebude špiniť ruky s kriminálnikmi, teda až dovtedy, kým ich opäť raz nebude potrebovať...Príjemný, poučný a hlavne pravdivý príspevok, snáď si niekto vezme príklad, možno sa práve taký/á narodil/a. Teším sa čo prinesie ďaľší "týždeň"
-
.hríbov komentar od .prievidzanka | 3. február 2010 09:38
Uplny suhlas s komentarom. Co sa tyka tlacoviek, suhlasim s .logom Pravica by mala byt do volieb krok vpredu a otvorene/verejne poukazovat na pochybenia tejto vlady - na veci, ktore sa dotykaju beznych ludi a tak, aby im aj bezni ludia rozumeli.Ludia na vidieku /najma starsi/ internet nepozeraju /o stranke www.ukradli.sk nemaju ani tusenia/,na noviny mozno nemaju - a casto jedinym TV kanalom je STV1, ktora je, aka je.Momentalne je krok vpredu Fico. Do volieb su styri mesiace - je to malo, ale aj celkom dost na to, aby sa niektorym ludom otvorili oci.Mozno sa ozvu aj nespokojenci z radov vladnucich stran - ak sa nedostanu na kandidatku do volieb. A smrtelne dolezite bude zaktivizovat mladych volicov. Pamatam si, aka ucinna bola kampan "Nie je mi to jedno".Pravidelne sedavam v okrskovych volebnych komisiach a vidim, kto chodi volit.Odporucam maximalne vyuzit v tomto smere internetove media - napr. Facebook. Samozrejme, klasický sposob stretnuti s obcanmi a diskusie s nimi. Necakat. ze nas predbehnu ficovci s ich futbalovymi ihriskami, MDZ a inymi pseudoaktivitami, ktore ocividne funguju v duchu hesla "Chlieb a hry" ...
-
.kriza a pragmatizmus od .matus ritomsky | 3. február 2010 09:37
Stefan Hrib uz tradicne opakuje svoju tezu, ze slovenska pravica je v krize v dosledku tzv. pragmatizmu. Mna by zaujimalo na zaklade coho prisiel k tomuto tvrdeniu, ktore uz dlhsi cas opakuje ako nespochybnitelny fakt. Podla mna je to skor zbozne prianie. Mame predsa strany, ktore sa jasne vymedzili voci tomuto tzv. pragmatizmu - napr. OKS alebo KDS, ale volicov si neziskali. Nie su tieto strany v ovela vacsej krize ako SDKU? Ak by fungoval Hribov model, nemalo by tomu tak byt a OKS a KDS by mali patrit k najuspesnejsim. Fakt, ze to tak nie je, poukazuje na zakladnu logicku chybu a rozpor idealu s realitou. Ak sa na to pozrieme realisticky, tak uhol pohladu aky prezentuje Stefan Hrib zdiela na slovensku iba minimum volicov, preto by bolo ferove nepredkladat tieto tezy, ako nejake vseobecne platne principy, ale radsej priznat ze je to snaha o tvorenie idealnych predstav v neidealnom svete.
-
.hodnotenie a veľa LEN... od .jánZV | 3. február 2010 09:26
Komentár potrebuje ako ste to napísali REALITU. Každý môže kritizovať, ale "treba vidieť" ako to je. Kto urobil niečo PRE prínos pre Slovensko? Nikto si nechce pamätať ako mal mečiar a aj fico 40 percent. Ale rovnako za mečiara ako aj za fica "je v spoločnosti STRACH." Zvyšuje sa nezamestnanosť a skoro nikde nevideť žiadne zlepšenia. Poučenie , ktoré ste dali kríva. Lebo "reformný líder" robí chyby a rovnako ako ich robia všetci. Nikdy však nebude populárny...a tým pádom ani čistý. Je našou chybou, že máme tak málo vzdelaných ľudí? Alebo je vinou médií, že všetkých nahádžu do jedného vreca? Aj keď niekde sa vraždilo a inde nie... Tie zjednodušenia, že ako sa kradlo... Len pomáhajú populizmu. Neviem prečo sa mi stále vynára obraz z Ruského filmu, kde starú babku dávajú do vlaku a posielajú na Sibír - ako kulačku a ona kričí na vojakov: Keby súdruh stalin o tomto vedel, zakročil by.
-
.nezmysly od .moyo | 3. február 2010 09:23
1. za neuspech pravice vo volbach 2006 sa da dost tazko vinit mikulas dzurinda, kedze sdku ziskalo percentualne najlepsi vysledok v historii. kdh a smk stratili podstatne viac hlasov. takze svedomie by si mali najma spytovat lidri tychto stran 2. robert fico uspel preto, lebo zaujal miesto vladimira meciara v srdci volicov vyznavajucich vodcovske typy a s potrebou nepriatela. u tychto volicov nema ziaden reformator sancu. 3. reformator s populistom prehra vzdy, tie sa totiz velmi zle predavaju. ktore volby u nas skutocne vyhrala niektora proreformna strana ? 1998 aj 2002 vyhralo hzds, ale nemali s kym utvorit vladu, takze pomohla stastna nahoda. . cas na vajatanie o cistote budeme mat, ked namiesto roberta fica, jana slotu a vladimira meciara budu slusni politici. v porovnani s nimi je hociktory pravicovy politik, vratane mikulasa dzurindu, absolutne cisty.
-
.pekne od .karci | 3. február 2010 09:07
Pekne vystavany komentar s vypointovanym a uzitocnym zaverom. Ja by som to videl z ineho pohladu aj jednoduchsie. Dzurinda padol kvoli aferam a v zakladnom zlyhani v moralke, pricom na prislub slusnosti nachytal a sklamal svojich volicov. Ze robil reformy - a tie ludia prijimali negativne - ako pricina poklesu preferencii - je oblubena a nepravdiva(vecne malo vyznamna) mantra. To, ze Dzurinda urobil (cez Miklosa) vela pozitivneho je v celej zalezitosti taka anomalia, rovanko ako to, ze Dzurinda po rokoch padol kvoli anomalli Ficovho prekvapiveho "rozpracovania" financovania SDKU. Nieco take v teto krajine nema obdobu a hoci kazda vlada mohla cez SIS a vysetrovatelov skumat spinu minulej vlady, nerobila to. Dokonca ani Dzurinda po Meciarovi ked zavrel v prvy den uradovania vo vlade vsetky jeho rozkosne cierne knihy, na ktore nachytal svojich volicov. Fico dokonca ani nemusel na SDKU toto vsetko vytiahnut, pri jeho 40%. Fico sa proste len nastval, ako ho "moralizuje" niekto, kto na to nema. Podobna konstelaica s podobnym priebehom sa pravdepodobne uz nevyskytne. Lebo vrana vrane obvykle oko nevykole.
-
.hm, a ako je to bolo s tym neposkvrnenym pocatim reformy zdravotnictva? od .kika | 3. február 2010 06:40
Aj na lidra Zajaca platia vase slova, pan Hrib? Alebo mu to prehral niekto iný? Nepochybujem, ze Vy nejakého zástupcu nájdete :-))) Cistemu vsetko ciste, vsak?
-
.komentar od .michal v | 3. február 2010 00:09
Vazim si Vas pan Hrib ako jedneho z par novinarov na Slovensku, ktori sa naozaj maju pravo nazyvat novinarmi. Vacsinou s Vasimi nazormi suhlasim tak na 70 %, ale tento videokomentar podpisujem cely.
-
.podakovanie m.dzurindovi od .t.kantor | 2. február 2010 23:11
vdaka Vam p.dzurinda
-
.sMER a jeho spinave paprce III od .cestar | 2. február 2010 21:56
Máčaj: Smer pomáha žralokom 28. november 2008, 12:00 Šéf Telekomunikačného úradu Branislav Máčaj, ktorého chce vláda odvolať, prehovoril o šokujúcom pozadí tendra na prevádzkovanie digitálneho vysielania. Tvrdí, že vysokopostavený úradník Smeru ho žiadal, aby ušil podmienky tendra pre J&T. V tejto veci sa vraj angažoval aj predseda vlády Robert Fico, ktorý to odmieta. Branislav Máčaj aj naďalej tvrdí, že za jeho odvolaním stojí finančná skupina J&T, ktorá vyvíjala tlak na to, aby tender získala. „Pán Fedor (člen predstavenstva J&T Corporate Finance Slovakia, a. s.) sa mi priznal, že majú o to záujem a že je to ich biznis,“ vyhlásil šéf Telekomunikačného úradu. J&T účasť v tendri a záujem oň už niekoľkokrát poprela. „To je nezmysel. Pán Máčaj už narozprával veľa nezmyslov a žiadne zo svojich tvrdení nikdy ničím nedokázal. Toto je ďalší z nich,“ reagoval hovorca finančných žralokov z J&T Maroš Sýkora. Smer loboval za J&T? Šéf Telekomunikačného úradu zároveň uviedol, že pred vyhlásením verejnej súťaže bol za ním vysokopostavený úradník Smeru, ktorý mu predložil výzvu, ako by mal tender vyzerať. Tieto podmienky mala podľa neho splniť iba finančná skupina, ktorá by rozhodovala o vstupe nových televízií na slovenský trh v najbližších dvadsiatich rokoch. Na otázku, či súťažné podmienky predložil minister dopravy Ľubomír Vážny, reagoval Máčaj: „No comment.“ Šéf rezortu dopravy odmietol, že by spomínaný dokument k tendru šéfovi Telekomunikačného úradu predložil. DOSIAHLI SVOJE?: Odchod Máčaja zrejme finančných žralokov poteší. Fico zvažuje súd V tendri sa mal vraj angažovať aj predseda vlády Robert Fico. „My si nemôžeme dovoliť, aby nám tu pred voľbami vznikla ďalšia televízia, ktorá bude kritická voči tejto vláde,“ povedal Máčaj, ako mu premiér zdôvodňoval svoju požiadavku tender zrušiť. „Predsedovi vlády a strany Smer Robertovi Ficovi je veľmi ľúto, že pán Máčaj takýmto spôsobom reaguje na opodstatnený návrh na jeho odvolanie. Robert Fico odmieta všetky vyjadrenia pána Máčaja a ak v nich mieni aj naďalej pokračovať, tak sa Robert Fico teší na stretnutie s ním na súde,“ povedala nám včera hovorkyňa vlády Silvia Glendová. Podľa Máčaja došlo k dohode medzi Smerom a televíziami, že vláda zabráni vstupu nových televízií a na revanš existujúce televízie nebudú Ficov kabinet kritizovať. Televízie akúkoľvek dohodu s Ficom odmietajú. Chodili za mnou z J&T ŠÉF Telekomunikačného úradu Branislav Máčaj tvrdí, že záujem J&T na digitalizačnom tendri je známy, hoci to finančná skupina popiera. Čo sa bude diať, keď vás odvolajú? – Nerád by som špekuloval, ale predpokladám, že zrejme tu bude tlak na to, aby nový šéf úradu tender zrušil a vypísal nový tender možno s mäkšími kritériami. Ako chcete dokázať, že od vás premiér žiadal zrušenie tendra? – Ako dôkaz, že som bol s pánom premiérom, by mohol poslúžiť výpis zo vstupného systému na Úrade vlády, kde bol naskenovaný môj občiansky preukaz vrátane informovania o osobe, za ktorou idem. J&T hovorí, že o tender na digitálne vysielanie nemajú záujem, vy tvrdíte opak. – Tvrdím to podľa toho, čo sa hovorí medzi ľuďmi z prevádzkovateľského biznisu. Nemám v rukách výpis z Obchodného registra ani si nemyslím, že takýmto spôsobom sa k tomu dokážeme dopátrať. Toto je však v telekomunikačnom biznise všeobecne známa vec. Počas procesu prípravy na digitalizáciu ste mali návštevy ľudí z J&T? – Komunikovali so mnou tieto veci. Buď priamo, alebo prostredníctvom rôznych osôb, ktoré ich zastupovali v týchto veciach. O čo vraj ide J&T Zaujímali sme sa, prečo by mal byť tento tender pre J&T zaujímavý. „J&T sprivatizovala od štátu Rádiokomunikácie za štyri miliardy. Ak tender na digitalizáciu nezískajú, o tieto peniaze prídu,“ povedal nám jeden z odborníkov, ktorý si neželal byť menovaný. No ponúka sa aj ďalšia verzia. „J&T je vlastníkom TV JOJ, ak by táto finančná skupina vyhrala tender, získala by kontrolu nad rozhodovaním, koho pustí na mediálny trh. Mohla by zabrániť väčšej konkurencii,“ dozvedeli sme sa z ďalšieho zdroja.
-
.róbert Hančák z J&T prichádza na Kaliňákovo ministerstvo vnútra od .cestar | 2. február 2010 21:49
Róbert Hančák prichádza na ministerstvo vnútra z J&T 08.11.2006 / TREND Ekonomickým riaditeľom Ministerstva vnútra SR sa stal Róbert Hančák. Na vysoký post štátnej správy prichádza z finančnej skupiny J&T Global, kde pôsobil ako riaditeľ pre obchod a správu. V J&T bol zodpovedný napríklad za najväčšie realitné projekty spoločnosti. Ekonomická sekcia ministerstva sa podieľa aj na príprave výberových konaní a obstarávaní.
-
.sMER a jeho spinve paprce v akcii od .cestar | 2. február 2010 21:46
Súperi v kauze Tipos mali spoločné obchody Vanda Vavrová, Pravda | 5. decembra 2008 6:28 Štátny tajomník ministerstva financií Peter Kažimír (Smer) obchodoval v minulosti s právnymi zástupcami druhej strany v dvojmiliardovej kauze Tipos. Spolu s advokátom Rastislavom Opaterným z advokátskej kancelárie Schubert and partners boli až do roku 2005 v orgánoch akciovej spoločnosti Parta Gas. Tipos čaká buď konkurz, alebo nová dohoda, myslí si minister Počiatek Peter Kažimír Autor: SITA Opaterný pôsobí v advokátskej kancelárii, ktorá bola právnym zástupcom Športky. Tá predala svoje pohľadávky voči Tiposu cyperskej spoločnosti Lemikon, ktorej má Tipos zaplatiť dve miliardy korún. Advokátska kancelária sa nechce ku kauze Tipos vyjadrovať. Odmietla tiež komentovať, či dostala časť z 80 miliónov, ktoré Najvyšší súd prikázal Tiposu vyplatiť za súdne trovy. Podľa opozičných politikov existujú podozrenia, ktoré naznačujú, že môže ísť o vopred dohodnutý obchod, za ktorým stoja finančné skupiny. "Sú tu rôzne čudné prepojenia. Tých náhod je už príliš veľa, aby im človek veril. Je to len ďalší čriepok do mozaiky, ktorý robí celú transakciu podozrivú," myslí si poslankyňa Lucia Žitňanská (SDKÚ). Kažimír pôsobil v spoločnosti Parta Gas až do roku 2006. Vo svojom životopise na stránke rezortu uvádza, že od roku 1999 bol členom predstavenstva a riaditeľ spoločnosti Parta Gas. "V spoločnosti Parta Gas bol Peter Kažimír člen predstavenstva. Právnici z kancelárie Schubert & partners zastupovali v orgánoch tejto spoločnosti svojich klientov. Kažimír obchodné aktivity menovanej právnej kancelárie nepoznal," zareagoval hovorca rezortu Miroslav Šmál. Opozícia už predtým naznačila, že ku kauze Tipos mal blízko aj šéf rezortu vnútra Robert Kaliňák (Smer). Tipos sa totiž s Lemikonom dohodol na vyplatení dvoch miliárd korún prostredníctvom advokátskej kancelárie Majeríková-Koštial-Turčan & Partners, ktorá ho v tomto spore zastupovala. Práve tá Tiposu odporučila, aby sa vzdal práva na mimoriadne dovolanie a poslal peniaze. Advokátska kancelária Majeríková, Koštial a Turčan je podľa obchodného registra spolumajiteľmi firmy Equity, v ktorej je aj Kaliňák. Podľa denníka Sme spoločná adresa v cyperskom meste Limasol spája firmu Lemikon s finančnými žralokmi z J&T.
-
.nie je to reklama, od .karolll | 2. február 2010 21:45
ale napr. v sme ich tvrdo cenzurujú, na druhej strane cenzurovaní často uvádzajú odkazy na nepr. sme, ako si budeš môcť overiť, ak to týždeň nescenzuruje. Kto má diktátorské maniere? Z tohto pohľadu sa sme správa ako kovaný komunista. Několik vět pracující odsoudí, číst je ale nemají... Ale musím ťa varovať, často tam píšu hovadiny, kt. by ani týždeň nenapísal, ako napr. onehdá, keď nikto z nich nepozerá stv,ale všetci vedia, že je príšerná... Prečítaj, prečítaj aj sme a sám si utvor názor. Inak, existuje aj iná tlač, napr. denník pravda a.t.p. www.prop.sk, www.zvedavec.org, www.cfp.cz atď. atpodobne, napr. žena a móda K veci: slota, fico, mečiar pravdepodobne napáchali hrozné ohavnosti, ale na poctivom, každnotýžďňovom okydávačovi vraj nečestného fica, dzurindovi, sa čtrá špiny podstatne viec, čo majster hríb nepostrehol. ˇUplný koniec: zadubení a hlúpi občania sú priamym ohrozením demokracie, ako som bol zdôraznil tu: www.tyzden.sk , reakcia 6
-
.karolll od .wizz | 2. február 2010 21:29
Odporuc iny zdroj informacii ako je sme a tyzden, ak to teda nieje reklama.
-
.kusej od .karolll | 2. február 2010 20:55
vieš, milý kusej, aj ja som volič pravice,len akosi ju neviem nájsť. Bojím sa , že za pravicu si schopný považovať aj môjho obľúbeného banána, lebo nemá rád dane a fica. Pánboh s tebou. Opakujem, som hlboko presvedčený, že ľudia ako ty sú hrozbou pre demokraciu
-
.karolkovi od .kusej | 2. február 2010 20:49
pozri si tlacovku dzurindu na Ta3.com zadubeny je ten co podporuje vladne strany, ja som volic pravice, s nou mame skusenost a vieme to porovnat s tymto co sa deje teraz, ty si za koho? treba hodnotit fica...teraz je koniec jeho vlady..co dokazal??? nic..len zasmradil cely stat
-
.kusej od .karolll | 2. február 2010 20:28
som hlboko presvedčený, že ľudia ako ty sú nebezpečím pre demokraciu. Ako povedal klasik:padni, komu padni. Svinstvo nie je menšie, resp. iné ak ho spácha jano, alebo natalka, pravica, alebo ľavica. Na rozdiel od teba nesúhlaSím s leninom a nemyslím si, že pravda je triedna (ideovo zafarbená) . Tiež si myslím, že voľby tieto problémy vyriešia, aj keď bohužiaľ v ďalekom časovom horizonte. Opať sa opakujem,slováci sa v konečnom dôsledku v histórii vždy rozhodli správne, áj keď čaSTO MALi smolu, napr.ako keď im češi zaviedli komunizmus.. Aj ten týždňom odmietaný dnešný slovenský štát (oni hovoria táto krajinka), je úspešným počinom. € na rozdiel od čechov máme, s mafiou v parlamente sa, dúfajme, vysporiadame. Aj s malými zlodejíčkami na stíhačke, aj s priamymi ohrozovateľmi demokracie, ktorých platí neznámymecenáš. Inak, ako povedal m. mojžiš: jediným mojím zdrojom informácií je sme a týždeň.-.. Neklesni tak hlboko, lebo nevzdelaný a zadubený plebs je tiež hrozbou pre demokraciu.
-
.mily karolko poznas svateho za dedinou? od .kusej | 2. február 2010 20:12
kto financuje fica? spadol si z jahody? jeho strana je špinava na 100 percent. zalozil ju s byvalymi meciarovimi privatizermi s cielom "zachranit slovensko " pred pravicou. akurat si zobral do vlady samych zlodejov a oklamal volicov, okradol stat a este sa tvari ako svaty za dedinou. a kym sa to dostane do hlav jeho naivnych volicov, budu uz vsetci flasikovci slotovci meciarovci ficovci za vodou. a este aj ich deti a deti ich deti a tak dalej. a bezni slovaci zaplatia ucet za roky "socialnej" vlady. samozrejme z vlastneho vrecka. slovensko deformuje robertko ficko.. vnasa do politiky len nenavist a zakerne praktiky, obludne nie je financovanie strany sdku, obludny je fico a jeho komunisticka moc.
-
.ničevó, od .karollll | 2. február 2010 20:05
nie sme "práve" svedkami čohosi, ale čas sa meria na dni. Ako som inde kdesi - čosi, v týždni si to nevšimli, lebo slovenské správy zväčša nesledujú. Takže už to preniklo do čiech... A fčuľ k veci: vážený pán hríb, ak slota ukradol stíhačku a betley, je to nepekný kriminálny čin. Ak fico zhrabol prachy za teplý vzduch, detto. Ak mečiar podvodníka napojil whisky a expedoval do demokratickej cudziny, kde na neho bol vydaný zatykač, je to strašné. Odpočutá pusa na čelo detto. Ale parlamentná demokracia sa ukázala byť dostatočne silná , demokracia sa otriasla v základoch , ale vydržala. Ale ak je pravda, že 1, dzurinda kupoval poslancov, 2, že je financovaný z "ukradnutých provízií" počas privatizácie (o rozsahu ktorej sa slotovi, mečiarovi, ficovi ani nesnívalo), no tak to je bazálne ohrozenie demokracie, možno nás to ťahá do horšieho bahna, ako namiešali komunisti. Ak sa toto potvrdí, potom je čistý fakt, že aK by voľby mohli čokoľvek zmeniť, už dávno by ich zakázali. A to nezapríčinil nezdárnik fico, ale dzurinda, ktorého, zdá sa, financujú nejakí podivní ľudia a skupiny Vy to nevidíte?
-
.presne tak.............fico chce kriminalizovat od .kusej | 2. február 2010 20:02
kriminalizacia demokratickej strany ako za cias komunizmu, fico neoklame tymto nikoho, z komunistami sme mali uz tu cest niekolko desatroci. su to zbabeli smradi vykrikujuci z honosnych domov. kricia ze pomozu narodu a pritom iba kradnu. dzurinda si vytvoril priestor na boj s ficom a dobre spravil. bude ho to sice stat poziciu poslanca ale je to nevyhnutne. zbabely fico, ktory sa cele volebne obdobie schovava a z rohu vykrikuje nema sancu. vie len zasmradit a zdekovat sa. nevadi mu ze ma vo vlade zlodejov , este sa s nimi potlapkava..nevadi mu ze sluzi sirokemu, J and T a podobnym hyenam. fico je bezcharakterny zbabely smrad
-
.zbabelci od .snake | 2. február 2010 18:05
neschopny diskusie(vzor Fico) nabehli,tak vitajte......
-
.krcmove reci od .jan Ontko | 2. február 2010 17:55
Krcmove reci Stefana Hriba. Cize, pranie penazi je menise 'zlo' ako Fico. Dzurinda urobil vela pre Slovensko, rozporedal strategicke podniky - za co podostavali rozne ocenenia. Velky 'geniovia' Miklos a Jurzyca sa ohanaju farebnymi grafmi z Transparency International. Ich intelektualna vybava im vlastne ani nic ine nedovoli. A Radicova? Ved to je sliepka, a zrejme tiez hnana manomon a 'slavou'. Stefan, Stefan, nesklamal si, modra je dobra. :)
-
.hrozné.... od .milko | 2. február 2010 17:43
Viete, z čoho mi je na vracanie? Z toho, že kradnúť miliardy sa nesmú, ale milióny sa môžu...... aj preto slovenská pravica, liberalizmus a médiá s nimi spojené končia a na celej čiare prehrávajú. Preto, že čistota a férovosť nie je v ich štíte, ale "menšia zlodejina" áno. Apropo.... uvidíme, či to zostane len pri miliónoch a ako potom bude samozvaná pravicová elita reagovať....
-
.utok ako na DS v roku 1947-1948 od .go | 2. február 2010 17:23
Nejak podobne ako teraz FICO utocili komunisti v roku 1947-1948 na Demokraticku stranu jej kriminalizaciou. Samozrejme Dzurinda dal Ficovi na skandalizaciu prilezitost. Ak by sa mal ale merat rozsah kradnutia tak Fico predstavuje aktualnu nuklearnu bombu, zatial co Dzurinda plasticku 100g trhavinu bez rozbusky.
-
.navrh ako postupovat voci Ficovi od .logo | 2. február 2010 17:11
Navrh ako postupovat voci FIcovi: 1. Zvolat mimoriadnu tlacovku k sponzorom SMERU 2. Na druhy den osobitne zvolat tlacovku k nastrcenym firmam okolo vyberu myta. Vyzvat na odobraie licencie SKY TOLL na myto. 3. Na treti den zvolat tlacovku ku garazovej firme obchodujucej so vzduchom. 4. Na stvrty den zautocit na chrbtovu kost majitelov SMERu. 5. Jedna tlacovka o zakazkach Sirokeho 6. Na druhy den tlacovka o Kmotrikovi 7. Dalsia tlacovka na temu Fajc-Migas a podnikatelske kridlo niekdajsej SDL v SMERE 9. Tlacovka o Flasikovcoch(zupne pozemky) 10. Tlacovka o sponzoroch, ktori prisli od Meciara k Smeru (Brhel, Por, Mikus) 11. Tlacovka k podnikatelskym aktivitam Pociatka a Kalinaka pred ich vstupom do politiky 12. Tlacovka k osobe R. Fica aby abdikoval z funkcie predsedu valdy a zaroven vyzva aby vratil VINICU. 13. Zozbierat opozicne hlasy a zvolat mimoriadnu schodzu NR SR s jedinym bodom: Odvolaie R.Fica z postu predsedu vlady za ohrozovanie ustavneho a demokratickeho poriadku z dovodu ovaladnutia exekutivy statu zaujmovymi skupinami
-
.radicova...petroviB od .heres | 2. február 2010 16:57
radicova je moralny odpad...je mi odporna, ovela lepsi lider bude miklos
-
.zosmiesneny fico od .jemerkere | 2. február 2010 16:55
dzurinda vyzval fica na diskusiu, fico mu odkazal ze nepotrebuje diskutovat. fico vie len zasmradit a utiect, to je jeho zbabely charakter. ked nepotrebuje diskutovat tak nech nepapaguje svoje vyplody svojej chorej mysle. dzurinda spravil dobre, pripravil sa na fica, a sustredi sa len na jeho taraniny. fico znervoznel a zas ako vzdy sa schoval. za 4 roky nenabral odvahu ukazat sa v diskusii s politikom z skdu alebo kdh, aj to svedci o jeho odvahe. fico je smiesny politik, s velkou hubou ale bez obsahu. vyrazne sa pan premier zosmiesnil...len tak dalej
-
.komentar od .5travex | 2. február 2010 16:42
Dzurinda ma charakter a ten Ficovi viac ako chyba. Urobil viac pre tuto republiku ako ten populista, ktory len utoci na "afery" a dokola rozprava so svojimi "ministrami" ako pokezeny gramofon: "Minula vlada predala, odsuhlasila, previedla....."
-
.komentarik o ficovi od .kusej | 2. február 2010 16:39
fico bomabsticky zacal predvolebnu kampan, utokom na skdu, co je za tym? asi toto. fico si mysli ze odputa pozornost utokom na sdku, fico ma za sebou 4 rocne vladnutie plne bahna špiny a svinstva. kauzy tu boli na dennom poriadku a vlada na cele s ficom ani jednu nevedela vysvetlit. fico zamoril slovensko nenavistou voci vsetkemu a vsetkym, iba on je ten spravny. vytvara vnutorneho nepriatela a jeho volici to žerú. typicka komunisticka strategia z cias ked mlieko bolo za korunu. pan fico pred volbami hlasal ako ide pozdvihnut slovensko, ako sa budu mat vsetci dobre a nebudu mat hole zadky. vyhral volby, dostal plny rozpocet a po 4 rokoch za nim nie su vysledky.nedokazal priniest absolutne nic mprospesne pre slovensko. jeho strana kradne kde sa da, jeho koalicni partneri mu sekunduju. a veselo sa tvaria ze su stabilna vlada, sak bodaj by nie ked im islo len o koryta. pan fico je zopdovedny za upadok slovenska-ekonomicky, hospodarsky a aj moralne. na uradoch prace su tisicky nezamestnanych, riesi ich niekto?? nikto, socialne podniky, ktore vytvoril pre su zlatou banou pre jeho poslancov ktori tam sefuju a tuneluju tento stat. a je to samozrejme skryte za rúško pomocii ludom. na dialniciach ktore chce postavit cez firmy jeho mecenášov okradne cele slovensko o neuveritelne peniaze..a budeme im platit este desiatky rokov za tieto 5 nasobne predrazene cesty z nitry do bystrice. a pan siroky a podobní zbohatlici sa nam budu v duchu smiat, sak sme mali "socialnu vladu". a teraz k utoku na sdku. panom novinarom to asi nemysli ked sa nevedia tohto premiera opytat nasledovne--- preco pan premier toleruje stranu meciara Hzds vo vlade, sak v minulych vladach kde sedeli, privatizovali miliardove podniky za korunu, rozkradli dokonca aj banky, tak preco mu nevadia vo vlade? preco mu nevadi slota? kde nabral milardy? /v tunelovani bank..poznamka autora/ cize 20 milionov sdku mu vadi a miliardy u jeho najblizsich suputnikov mu nevadi???? preco pan premier fico toleruje pana ministra pociatka vo vlade, nevadi ficovi ze pociatek sa schadzal s JT dzej and ti, preco? preco mu nevadi babrak kalinak vo vlade? lebo kalinak ma peniaze v strane smer? preco nevie zakrocit a dostat peniaze pre slovensko z emisnej garazovej firmy interbluegroup?/asi je na ňu strana smer napojena ako aj na skytoll mytnu firmu/ pan fico nevie zakrocit kde ma moc a prizera sa ako slovensky rozpocet tuneluju mecenasi strany smer- široky/zbohatol kradnutim/, flasik/byvaly meciarov clovek/...a podobni ludia z prostredia kradnutia za cias hzds. kto stoji za ficom?? kto mu platil 200 milionovu kampan pred volbami? ako im to teraz vracia? cez zakazky?? hra sa tu na spravodliveho a cestneho? dzurinda spravil pre slovensko velmi vela, ekonomicky aj hodnotovo ho smeroval do urcitej miery, moj hlas nikdy nedostal a nikdy nedostane ale uznam mu jeho pracu. fico mu nesiaha ani po clenky...ficova politika je vulgarna cynicka chamtiva a zlodejska....presne ako charakter fica. odputava pozornost od svojej neschopnej vlady..to je cele...za 4 roky nema vysledky , iba negativne cisla. komunistom sa vsetko asi prepecie ze?
-
.bohatierovi vecna slava od .jano z pohranicnej obce | 2. február 2010 16:32
existencny problem slovenska! SDKU je hrozbou pre demokraciu...slovami bohatiera v rovnakom zrkadle je SNS,HZDS a SMER hrozbou pre co? schopnost racionalne uvazovat
-
.na rade je FICO od .cestar | 2. február 2010 16:25
Fico kope okolo seba, lebo mýtny systém je najväčší biznis, aký doteraz Slovensko zažilo a sú za ním jeho hlavní sponzori. Podobne ako garážová firma na emisie, sú ako biele kone nastavené dve prapodivné cyperské firmy,z ktorých každá je zložená z troch žien - jednej Cyperčanky a dvoch mladých Sloveniek. Otázkou je, kto je skutočných vlastníkov IBERTAX - spoločnosti, ktorá je jednou z hláv mýtneho systému na SLovensku. Nie sú to štandardné firmy, ktoré sa mýtom v Európe zaoberajú... Čo sú to za ľudia čo vlastnia spoločnosť IBERTAX? Sú to spološnosti HAVOND LIMITED a NARENAMO LIMITED, teda tie firmy, ktoré tesne pred tendrom vznikli na Cypre. Prvá cyperská firma: HAVOND LIMITED Vlastnici: Angela Kyriakidou /nar.:6.8.1954/ Venizelou 3, Agios Dometios, P.C. 2363 Nicosia, Cyprus Ing. Lýdia Hrivnáková /nar.: 3. 6. 1979/ Starhradská 6, Bratislava, Slovanská republika Väzby má aj na firmy Insfin, a.s., Lamex Invest, a.s., Barton & Lloyd Investment, spol. s r.o. Ing. Jana Čupajová /nar.: 27.8.1983/ Mlynská 1121/7, Krompachy, Slovenská republika Väzby má aj na firmy Terpera, s.r.o., DNV park, s.r.o., HUMAR, s.r.o., DNV Base, s.r.o., Triskata, s.r.o., DNV Logistics, s.r.o. Druhá cyperská firma: NARENAMO LIMITED Vlastnici: Angela Kyriakidou /nar.:6.8.2007=dva a pol ročná podnikateľka?/ v predošlom výpise sa narodila v r.1954? Venizelou 3, Agios Dometios, P.C. 2363 Nicosia, Cyprus Linda Gallová /nar,: 1.3.1980/ Tranovského 57, Bratislava, Slovenská republika Má väzby aj na firmy Vizier, a. s., Ditrio, s.r.o., DK Development, a.s., Novozit, s.r.o. Silvia Krcheňová /nar.: 28.4.1980/ Nejedlého 23, Bratislava, Slovenská republika Má väzby aj na firmy Insfin, a.s., Ditrio, s.r.o., MENOLLI, s.r.o., Kalos, s.r.o. Na toto by sa mala teraz zamerať pozornosť
-
.radicova od .peter b | 2. február 2010 15:55
Pekne povedané, až na tú Radičovú. Momentálne nie je v opozícii iná osoba, ktorá by bola schopná mať taký úspech, aký má šancu získať Radičová. Aj keď si nemyslím že má nejaké úžasné líderské schopnosti(a na tie Dzurindove určite nemá)momentálne existuje na Slovensku opozícia ktorá ma obrovské množstvo odborníkov a takisto hodnotových strán a pri troche snahy a s použitím Radičovej popularity, majú śancu byť ficovi kvalitným súperom.
-
.komentar od .juraj R | 2. február 2010 15:49
Vyborny komentar, pan Hrib. S kazdym slovom sa da suhlasit, som len zvedavy ako to bude s udajnou premenou SDKU na liberalno-socialnu stranu.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM