video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Š.Hríb: Táto vláda môže skončiť!
Ak sa zdalo, že Ficova vláda tu bude ešte veľmi dlho, už to nemusí platiť.
.anna Kratochvílová9. marec 2010 | videné 5063x | reagovalo 39 ľudí
Diskusia (39)
-
.sEN od .cAMARON | 7. apríl 2010 16:32
SNIVAJTE KED LUDIA AKO TY BUDU KOMENTOVAT POLITIKU TAK ROBERT FICO SA BAT NEMA COHO MIMO INE KED JE TO PODVOD O COM TO ROSPRAVAS STEVKO? KED MA NIEKTO TROCHU VKUSU BUDE VOLIT MIKULASA A VSETKO BUDE OK PAN STEFAN BUDE STASTNY A SLOVENSKO DEMOKRATICKE VSETKO SME UZ ZAZILI A NIC NEFUNGUJE NEMOZE FUNGOVAT PRETOZE ROZDIEL MEDZI BOHATYM A CHUDOBNYM JE PREIPASTNY SU LUDIA KTORI SU BOHATSI AKO STATY A TO V PORIATKU NIEJE KDE JE ROVNOST KDE JE OTVORENA SPOLOCNOST PRECO NOVINARI NEROSPRAVAJU O SKUTOCNYCH PROBLEMOCH MAM JEDEN NAMET PRE LAMPU ,CO JE TO OTVORENA SPOLOCNOST A V ZAUJME OTVORENOSTI DISKUSIE POZVAT NIE LEN KAMARATOV STEFAN VED SI NEAKY DEMOKRAT SICE V KOMUNIZME STUDOVANY ALE TO UZ JE DAVNO DNES JE DNES CO BOLO TO BOLO OZAJ VRATIL SI DIPLOM CO TI TIE KOMUNISTYCKE SVINE DALI SOM SI ISTY ZE ANO CO MOZE BYT DOBRE S TYCH CIAS NIC ALEBO SA MYLIM POZOR NIE SOM KOMANC
-
.treba treba od .cueoc | 13. marec 2010 01:20
treba volit..to ano, zmenu treba ako soľ
-
.trochu konkretnjsie a nie cez % od .saabista | 12. marec 2010 23:39
Ked citam komentare, myslim si, ze ludia maju pomylene co je ciel a co prostriedok. Spolocnym cielom by mala byt spolocnost postavena na hodnotach. Hodnoty ako respektovanie pravdy (nie len vtedy ked sa mi to politicky hodi), moralky, i sedliackych ekonomickych poctov - tak, aby som sa pred svojimi detmi nemusel tvarit, ze ine hodnody su v spolocnosti a ine budem od nich chciet aby zili. Zial volby su len nejaky, a urcite nie neomylny, prostriedok ako niekomu zverit moc nad touto krajinou. Ten problem je ten, ze s mocou nejde ruka v ruke aj zodpovednost. Myslim zodpovednost k spolocnosti, nie len k svojim sponzorom. Ci chcem alebo nechcem musim priznat, ze sucasna pravica (vobec nie je idealna!), ale je omnoho zodpovednejsia. Mam na to 2 dovody: 1. Urcite sa doteraz snazila zamyslat odkial na nieco zobrat a nielen prezentovat co budeme rozdelovat. Prakticky smerovali k socialnemu statu, i ked isto spravili aj chyby. Dnes je pod deklaraciou socialneho statu vidim bezbrehe safaranie, alebo kupovanie si volicov. 2. Avsak to hlavne. Verim, ze nikdy by nedopustila az taketo sucasne zhumplovanie prava a institutov sudnictva. Pravda a spravodlivost sa skryva za proces, a zdravy rozum totalne absentuje. Volit urcite pojdem (neviem koho), ale urcite to nebude sucasna vladna garnitura, prave pre moje dva dovody!
-
.františek šebej od .hame | 11. marec 2010 16:42
ja iba poukazujem na to, ako to funguje. agentúry sa prispôsobujú zákazníkom, politické strany donorom a lobistom, novinári vydavateľom (či akcionárom?), atď. Nechápem, prečo sa Štefan vôbec pozastavuje nad mvk, keď Týždeň robí to isté. Nehovoriac už o tom, ako to sformuloval. A nehnevajte sa, Vaše slepé presvedčenie o vlastnej absolútnej pravde zašlo (znova) dosť ďaleko...
-
.pan Sebej od .soros | 11. marec 2010 15:31
cize popierate to, ze tyzden berie, alebo bral nejake peniaze od zapadu ? Prepacte ale ten chvalospev zapadu a kydanie na vsetko co sa zacina na sloven.. to je nejaka argumentacia ?????
-
.môj typ... od .linda79 | 11. marec 2010 01:13
Myslím si, že ten prieskum na Focus-reasearch.sk je dosť reálny...Súhlasím s viacerými tu prezentovanými názormi... Fico opäť vyhrá a pravdepodobne opäť zostaví vládu v tom istom zložení... Väčšinou starší ľudia potrebujú istoty a tie vidia tam. BUDE TO VŠAK VEĽMI TESNÉ. A to spojenie bude veľmi krehké. Ich vzťahy sú už teraz dosť naštrbené... Naskytuje sa aj alternatíva SMER - SNS - KDH (len si to akosi neviem dosť dobre predstaviť) Fico (okolo 39-40 percent)......SDKÚ (13 percent).....KDH (9 percent) SNS a ĽS-HZDS budú mať spolu približne toľko, čo Most a SMK spolu (každý okolo 5-6 percent).....SaS prekvapí a naozaj dosiahne okolo 8 percent (a budú ho voliť práve mladí ľudia túžiaci po zmene) Neviem, či blbá nálada. Toto spojenie sa viac používa v Čechách. Ale znechutenie z politiky ako takej asi áno. Nemyslím si, že by Slováci boli horší ako iné národy. Len sme menej hrdí. Každý národ má svoje špecifiká. Záver z jedného blogu (snáď mi autor prepáči, jeho citáciu) Jedna vec sa však nezmenila. Akoby sme nechceli pochopiť, že normálny život nie je o tom, či sme „tigrom“ alebo nie, či sme tretí, alebo sto tretí v nejakých tabuľkách. Normálny život je o hodnotách, úcte, jednoduchosti, skromnosti, tolerancii a radosti zo života.
-
.pre zappa od .zippo | 10. marec 2010 23:34
vlasten všeko tu je tak ako má byť, také krásne, čisté, neskazené,,,a banky /legalizovaný úžerník/ sú vlastne charitatívne oragnizácie, ktoré pečú chlieb, šíju šaty a stavajú byty,,,
-
.pre hame od .zappa | 10. marec 2010 23:21
...a pásavka zemiaková je imperialistický škodca
-
.nemám koho voliť od .marus_ka | 10. marec 2010 23:20
Smutne konštatujem, že voliť nejdem, pretože nemám koho. Liberálne strany voliť odmietam, KDH, ktoré chce ísť s Ficom, hlas nedám (volila som ich v posledných voľbách) a KDS do volieb nejde.
-
.hame od .františek Šebej | 10. marec 2010 21:49
.týždeň, ani Štefan Hríb, nemajú žiadne "zákazky" zo Západu. Tie sa nachádzajú len vo vašej nezmyslami zapratanej hlave, do ktorej sa práve preto, lebo je natoľko zaprataná, už nezmestí nijaká argumentácia. Je fajn, že nejdete voliť, lebo zjavne máte "vkus", či ako to nazvať...
-
.podvod od .hame | 10. marec 2010 20:08
"Keďže má Štefan od západných donorov rôzne zákazky, tak ako keby zhodou okolností nameriava západu viac "slušnosti", ako je realita. Podľa mňa to je PODVOD. Nemám na to žiadne dôkazy, ale z toho, ako to je a ako si to pamätám aj z minulosti je mi to úplne jasné, že to tak je. Že proste preferuje tých, ktorí jeho časopisu zadávajú rôzne objednávky. Z toho vyplýva, že ja voči tomu časopisu Týždeň nemám takmer žiadnu dôveru... A nijako by Vás to nemalo prekvapovať po tých rokoch, čo sledujete slovenské médiá." Štefan Hríb tu (zasa) takmer s bohorovnou istotou VIE, ktorá strana je v politike tá "slušná" a pod "hrôzovládou" ktorej tu trpia masy (som sám, ktorému sa tento slovník zdá komický? :). A teraz tá pozitívna správa. Som mladý, mám "vkus" a nechystám sa voliť. Tiež si myslím, že Slovensko je vcelku "normálna" krajina.
-
.pojdem voli od .volic | 10. marec 2010 15:08
Chcem povedat ze volit pojdem, urcite, ale nemam koho volit. nemozem predsa volit zlo a mensie zlo?Postavit sa do ulohy ako pred 71 rokmi bol Tiso. Pravdepodobne budem volit asi vacsie zlo nakolko, ak mi ide len o moje blaho je to pre mna vyhodnejsie... Urcite nesuhlasim s volebnymi prieskumami, nakolko nikdy nie su objektivnu ak budu financovane so sponzorstva statu a pod....V tom pan Hrib s Vami suhlasim
-
.na margo od .ape | 10. marec 2010 14:13
ja som fakt asi dospela k extremu, ale ja nevidim vitazstvo sucasnej pravice ako niieco "lepsie" ... v com? ze nam radicova dekriminalizuje mariuhanu a naimportuje moralku Bruselu? ze nas Miiklos, nas obycajnych ludi zderie z koze, aby naplnil statnu kasu? Moralne bahno plus bieda, mi hrozia od pravice ... Fico naposledy povedal, ze ak by mal 74000 priorit, tak sa otazka gayov medzi ne nedostane ... dobre moze zavadzat ... viem, ak by na neho slapol EP tak im pojde "o proti", ale Pietruchovej ucebnicu nebude presadzovat ... ja fakt neviem, co by bolo pre tuto krajinu lepsie ... materialna bieda je lepsia ako skazena, liberalna, zrelativizovana moralka ... a kedze by mi ruka odpadla, ak by som volila Fica, nemam volbu ... Dobre, najvyssi sudca je posplietany s mafianmi, kto ho nahradi? Niekto absolutne lojalny duchu tejto doby - pravda a spravodlivost - akurat tak pre marginalne skupiny ... co to znamena: slusnejsia krajina? frak, dobra anglictina, plne usta liberalizmu a penazi?
-
.panabeka... od .sano | 10. marec 2010 11:31
...vsetci "experti" na cele s takymito zurnaslistickymi hviezdami sa uvedomele a dlhodobo samopresvedcili,ze fico je tu dobreze nie na veky...a vlastne sa s tym zmierili,lebo ved vsetci su rovnake prasata,niet slusnejsich,a vobec,vsetko je na p..., aj stat,aj politici,aj volici samotni...tak sa podme vesat vsetci,alebo utekajme do kanady,do irska,alebo hoc do namibie,lebo ved tam vsade vsetko funguje,politici su vzorom mravnosti,poctivosti a kompetencie a tamojsie obyvatelstvo zije kazdodenne desat bozich a pat cirkevnych prikazani... ...co tak pokorne uznat,ze clovek je nedokonaly a ze niet na svete absolutneho dobra...a nebyt absolutne znechuteny,absolutne negativisticky a absolutne narocny,hlavne na tych druhych...
-
.stefan Hrib nema informacie? od .milan Kuruc | 10. marec 2010 10:51
SaS mala vo Focuse 9,6% uz minuly mesiac, v Polise 8,1% a MVK tiez vyse 9. Upravite komentar?
-
.hm, v Thajsku vraj hraju hymnu verejne 2x denne! od .bibi | 10. marec 2010 05:09
a vsetci to pekne respektuju...nikomu to nevadi Som sa docital v poslednom Reflexe s krasnou Eliskou na obálke v clánku v rubrike cestovanie...od studentky, ktora tam bola na studijnom pobyte.
-
.p. Hríb, táto vláda mohla už aj dávno skončiť..., od .jano | 9. marec 2010 21:53
...keby ste si občas všimli aj rozdiel medzi bielou a čiernou, medzi Radičovou a Gašparovičom,...a podobne. Už sa teším, keď komunista Ivan podpíše "vlastencom" SLOTOM podvrhnutý zákon. Opäť tu bude rachot " mlátenia prázdnej slamy..." A opäť budú všetci zlí...S výnimkou troch z BA...To naozaj na onej škole potrebujú len matematikov...?
-
.aj agentúra Polis od .poool | 9. marec 2010 21:32
vo februári zaznamenala SaS-ke 8,1% podporu. Čiže v Mvk to je už druhý krát, čo by s rezervou prekročili parlamentnú hranicu a potvrdil to i prieskum agentúr Focus aj Polis..
-
.dôchodcovia pozor! od .vyberal | 9. marec 2010 20:54
Pozorne sledujte čo Vám pripravujú nové strany - chcú šetriť na nás dôchodcov (vyjadrenia o "prestavbe 1.piliera". Nás by už najradšej videli všetkých pod drnom, lebo zvyšujeme deficit štátneho rozpočtu. Že z privatizácie všetko išlo do daňových rajov a nič nezostalo doma, to už mladých nezaujíma. Že 9% do 2.piliera si nemôže dovoliť ani Nemecko, to sa nikde nedozviete. Tak pozor na tzv.nové strany a nové prúdy
-
.typicke pre p. Hriba od .regula | 9. marec 2010 20:51
Obratene ponatie demokracie. P. Hrib tvrdi v skratke asi toto: XXX Chodte vsetci volit, aby sa uz do certa nemuseli falsovat prieskumy... Viem ze Haulik podvadza, ale kym tvrdi to co ja chcem, tak je to pozitinve.XXX Ked si Rusko svojho casu povedal: Mne podvod nevadi, hlavne ze budem vo vlade, tak Hrib si hovori: Mne podvod nevadi, hlavne nech niie je Fico vo vlade. Typicke pre nase media. Typicky oportunizmus v slovenskych printoch, ktory pochadza od Dzurindu.Serioznym prieskumom nevenujte pozornost, lebo su tu este podvodnici, ktory nam davaju nadej...
-
.? od .soros | 9. marec 2010 20:32
Tak najprv hovorite ze tento prieskum je urcite podvod a potom hovorite ze tento prieskum je dokazom ze veci sa daju zmenit....hmmm..... nic vzlom ale co takto www.testiq.sk
-
.ako to? od .michael | 9. marec 2010 20:11
zdravim, nerozumiem len, ze ma smer taku negativnu vizitku, ludia z mojho okolia volit Fica nepojdu... nestretol som sa s niekym, kto by mi povedal, ze pojde volit Fica, a predsa ma strana smer najviac hlasov v prieskumoch... manipuluju s %? ci poznam tolko malo ludi a ti ludia o nic viac ludi....
-
.. od .vlado11111 | 9. marec 2010 19:42
aka blba nalada medzi ludmi?blbu naladu ma p.hrib. dlhodobo.dlhodobo odtrhnuty od reality
-
.zaburenena anketarska siet od .gallup | 9. marec 2010 18:58
Stevo, Haulik asi tazko manipuloval so samotnymi datmi vyskumov, to mu urcite skodis. Kedze ale robil dlhodobo vyskumy pre Markizu, preto si pravdepodobne zaburinil anketarsku siet ludmi s inklinaciou na vtedajsiu ANO. Preto mu nasledne Rusko vyskakoval aj v prieskumoch verejnej mienky. Poucenie je take, ze kazda agentura by nemal byt dlhodobo zavisla na jednom silnom klientovi.
-
.ze by predsa existovala alternativa? od .matus ritomsky | 9. marec 2010 18:26
p. Hrib, s tou blbou naladou mate pravdu, no musim povedat, ze v poslednom case boli pre mna klincom do rakvy prave Vase uvodniky v tyzdni ci komentare pod lampou. ich lajtmotivom vacsinou bolo, ze vsetko je hrozne, jedni su horsi ako druhi, nemame na to mat svoj stat, rozdiel medzi koaliciou a opoziciou takmer ziaden... uz ma aj celkom prekvapuje, ze este dokazete vidiet nejaku nadej, ci "trochu slusnejsiu alternativu". v poslednom case som mal z vasich slov pocit, ze vsetky realne politicke alternativy na tom nasom Slovensku su uz iba neslusne....
-
.sMER A SPOL. od .noktoasi | 9. marec 2010 18:19
By tu mali byt dalsie 4 roky aby si ludia uvedomili ze tadeto cesta nevedie keby teraz vyhrala opozicia tak by musela skrtat vydavky atd . a to by bola voda na mlyn SMERU takze len nech si to ta cvarga uzije ja vydrzim
-
.saS mala nad 9 % v prieskume FOCUSu od .stanley | 9. marec 2010 18:09
-
.falošná nádej od .peter Kováč | 9. marec 2010 18:06
SNS bude mať "na betón" okolo 10% a pohodlne by spolu s HZDS a SMERom mohli pokračovať ďalšie 4 roky, keby Fico chcel. A to je dôvod prečo ísť voliť opozíciu, teda hrozba pokračovania súčasnej koalície
-
.skryta antireklama? od .wiryl | 9. marec 2010 17:59
2 strany mali v prieskume nadpriemerny vysledok - SaS a KDH (a ako niektori upozornili, SaS nie az tak velmi), tak preco muselo zazniet prave to, ze p. Hrib nedoveruje vysledku SaS, preco nespomenul oba vysledky? Vyzera, ze p. Hrib bojuje sucasne na vsetkych moznych frontoch :)
-
.volby od .martinecko | 9. marec 2010 17:49
glenn tu nejde o to ci smer vyhra volby to je jasne, tu ide skor o to ze nebude mat ako poskladatvlad
-
.výborne od .mP | 9. marec 2010 17:24
Opäť výborný komentár, treba mladých burcovať aby išli k voľbám
-
.fOCUS 16/2/2010: SaS 9.6% od .nechvidia | 9. marec 2010 16:14
zdroj: www.focus-research.sk / / / Pán Hríb asi ste boli vtedy na ZOH, že Vám to ušlo.
-
.presne tak od .drozdik1155 | 9. marec 2010 16:00
Plne suhlasim s Glenn!
-
.bude dobra vlada {so Smerom} od .rosomak | 9. marec 2010 15:35
jasne, ze bude ina vlada. ale Smer bude podla vsetkych predpokladov jej centralnou sucastou. KDH bude nakoniec mozne zlomit. Opozicia je prilis slaba, prilis demoralizovana, prilis vyprazdnena, nez aby sama upiekla vladu. Most a Sdku su velmi vyprazdnene. agenda Mostu je len odpor k Csakymu, jej obciansky rozmer je len naoko. koncom juna mame sancu na dobru vladu.
-
.preferencie SaS od .tomask | 9. marec 2010 15:23
Že vraj SaS nemala v iných prieskumoch 9%? Focus február 9,6%
-
."TROCHA" slusnejsia alternativa??? od .petotot | 9. marec 2010 14:42
Stefan, uz by aj bolo nacase nechat tu frajerinu, pozu, ci co to vlastne je. navyse, vyzyvat mladych volicov, aby sli volit s cielom dosiahnut alternativu, ale vlastne len "trochu slusnejsiu", mi velku logiku nedava.
-
.volit urcite pojdem, ale... od .glenn | 9. marec 2010 14:34
presne ako hovori p. Hrib, tu blbu naladu, ze sa aj tak nic nezmeni, mam aj ja. Neviem si vobec predstavit situaciu, zeby SMER nevyhral volby. Neviem, po vsetkych tych kauzach, co by sa muselo stat, aby SMER nevyhral volby. Mam pocit, ze SMER je nejakym sposobom amnestovany na vsetky podvody, zlodejiny a ludia sa k tomu stavaju imunne akoby sa nic nestalo. To, ze nato upozornuju novinari vo vsetkych mediach SMERackych volicov este viacej upevnuje v nazore, ze to tak nie je. Jednoducho tomu neveria a ani to uz nepocuvaju. Takze aj keby vsetci prvovolici prisli podporit dnesnu opoziciu, tak neverim, ze to opozicia moze vyhrat. Aj ked by som si to velmi zelal. A to, ze su tu opozicne strany, ktore sa pohravaju s myslienkou moznej povolebnej spoluprace so SMERom ma v tomto mojom presvedceni este viacej utvrdzuje...
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM