video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

Š. Hríb: Ponúkli mi samovraždu Lampy

STV sa zľakla volieb a dala jej tvorcom ponižujúci návrh.

.jakub Kratochvíl

12. január 2012 | videné 49017x | reagovalo 65 ľudí

Diskusia (65)

  1. .trapny patos a dramatizacia ako vzdy od .muskatovykvet | 28. január 2012 00:39

    ...nebolo by lepsie tento Vás videokomentar uz aktualizovat , cize ho vymazat? k comu je vsetok tento patos, tato dramatizacia? to si myslite, ze sa svet toci okolo lampy a ze lampa je nejaky hyperdolezity prostriedok? mozno pre Vas, ale je to iba take narcisticke zahladenie sa... ved Vam dali hodiny a hodiny vysielacieho casu...a davaju Vam ich nadalej...tak vazeny pan hrib, tak tu lampu nerobte, ked seba projektujete ako spasitela a strazcu demokracie...hadam si o nas nemyslite, ze nam tu budete cele vecery vtlkat do hlav ten vas dualizmus typu: my dobri a vy zli...

  2. .2 veci od .motoko Kusanagi | 18. január 2012 04:08

    1) Nie je nahodou nejaka ta dozorna rada nad masmediami a teda aj STV stranicka zalezitost ? T.j. volena z radov politikov ? Dokonca mozno cele riaditelstvo STV ? Pretoze ak ano, tak je postoj STV pochopitelny (a ako nastroj politickej moci to dava obraz o STV a moci (snahe o moc) politikov v tomto state) 2) Mam pocit ze existuje nejaky zakon co to zakazuje (alebo minimalne podriaduje horeuvedenemu organu), takze s vyrobou a uverejnenim by mohol byt problem, no ako vidno kameru mate, nebolo by mozne tocit lampu ako "amatersky" dokument ? s tym ze by sa dal na net pod nejakou free licenciou ? (do .tyzden asi nie, pochybujem ze by k tomu boli nakloneni) Skor ma to zaujima principialne.

  3. .vyborny vysledok od .schizyfos | 16. január 2012 22:52

    Vyborny vysledok konštruktivity

  4. .lampu na ulici od .fpetras | 16. január 2012 15:49

    Chcem vám navrhnúť robiť lampu na ulici. Viem, že je zima a možno tam bude okolo vás iba 15 ľudí ten prvý krát, ale myslím že nastal čas vrátiť občana na ulicu.

  5. .konstatovanie od .trillatore | 16. január 2012 10:44

    Preco mala Lampa taky uspech u divakov ? Lebo sa v nej vzdy diskutovalo o aktualnych témach vasej nie moc brilantnej spolocnosti. Ani raz som nezaznamenal ze by pan Hrib organizoval Lampu ktorou by propagoval nejaky svoj business. On ma svoj urcity styl ktory sa moze alebo nemusi niekomu pacit, ale vzdy len pokladal otazky a jednostranne uzavery nerobil. Co sa tyka jeho « kamaratov » ako to uvadza « ivanhrzn8 », tak naopak – podla mna niekedy do Lampy boli pozvani ludia, napriklad v Lampe o Eurovale, ktorych ideologigky prejav, ktory bol v uplnom rozpore s danou realitou a uz skoro vobec nesuvisel zo subjektom, - pan Hrib im predsa len dal moznost aby sa vyjadrili ako chceli a kolko chceli – a dokonca viac ako ti co tam mali co podstatne povedat ! Vidia sa tu cudne komentare ktore reflektuju ako urcitym ludom vadi slobodne myslenie...

  6. .lampa na STV od .pavolK | 15. január 2012 22:14

    Vazeni redaktori. ako jeden z Vasich divakov Vas mozem ubezpecit, ze kym lampa bude, budem ju sledovat. Dokonca to ze na STV nebude mi vonkoncom neprekaza, nakolko STV nesledujem. Lampu si pustam cez internet. Vtedy a tam kde mi to vyhovuje a ja chcem a nie vtedy a tam kde nejaka Zemkova so svojim 138tisic eurovym webom pre rozhlas rozhodne. Dalsim dovodom preco nie STV, lebo STV je podla mojho nazoru jednou z poslednych pozostatkov komunizmu na slovensku, miesto kde sa takmer nic nezmenilo, okrem formy rozkradania z rozkradania socialistickeho vlastnictva teraz na rozkradanie statneho. Ta zaspatost tejto institucie nahana strach. Mozno by Vas malo tesit, ze ste nechceny v tejto nistitucii, lebo je to len priznak toho, ze to co robite robite dobre. A preto im nevyhovujete. Drzim palce!

  7. .satan stačilo ? od .ivanhrzn8 | 15. január 2012 20:14

    I pri nej to však platilo, najmä ak sa preberali prírodné vedy. Pod lampou by bolo v poriadku v súkromnej televízii, ktorej majitelia sa rozhodli utrácať na podporu im sympatických názorov. V STV by však nemal nikto dostať exkluzívny vysielací čas na nerušenú propagáciu vlastných názorov a kamarátov plus jemu dlhodobo či práve vtedy blízkych politikov a strán. Pod lampou nebolo práve tým, čo o sebe tvrdilo v reklame: diskusiou s otvoreným koncom. Vždy v nej bolo jasné, kto je moderátorov kamoš a komu nahráva a kto z diskutujúcich tam sedí, len aby sa nepovedalo. Vzhľadom na ďalšie pracovisko väčšiny pravidelných hostí možno Lampu dokonca považovať za zneužívanie verejných peňazí na propagáciu súkromného týždenníka Štefana Hríba. Čítajte viac: komentare.sme.sk

  8. .hríb návrh temy pre lampu: Financovanie KDS od .eva Krásna | 15. január 2012 18:19

    KDS financoval muž z GORILY, muž PENTY Stanislav Janota ,ktorý KDS daroval 200 000 vidˇfinančná správa KDS dostupná na stránke NRSR za rok 2008, Andrea Krajnjiaková , ktorá sponzorovala KDS v roku 2009 nie je náhodou manželkou Milana Krajnjaka ďaľšieho muža z Gorily, vysvetli či KDS nefinancoval agent Štb Jozef Chren, krycie meno Vrbovský Pepo narodený 30. 1. 1931. Popri, že Milan Krajniak muž gorily, ktorý mal len strednú školu nebol Palkovým kandidátom na podpredsedu KDH, keď Palko chcel byť predsedom. Popri, že v Gorile sa hovorí o tom že z KDH sa stretával s Haščákom len Pavol Minárik s ktorým bola ťažká reč. Toto sú náhody?

  9. .úžas od .ev | 15. január 2012 18:05

    Po prečítaní slov pána Miklánka z RTVS človek ostáva v úžase. Vyzerá to,akoby verejnoprávna TV nepatrila nám občanom,ale tým,čo v nej pracujú. Pán Hríb najprv dostal neuveriteľnú pokutu a potom nasledovala snaha jeho reláciu odstaviť. Je prirodzené,že sa verejne bránil. Nejde len o tých mladých ľudí,ktorí prišli ,hoci aj v len malom množstve protestovať. Počet občanov ,ktorí si želajú reláciu sledovať ,je určite dosť. Stojíme za Vami pán Hríb.

  10. .pre Lauko, ev, karlo, piussi... od .trillatore | 15. január 2012 00:36

    a vsetkych ostatnych normalnych ludi... Kazdy moze mat svoj nazor, ale to co tu citam od niektorych, napriklad od dedeona, tak to prekracuje vsetko !... Ale da sa to pochopit. Od 1989 roku zial na Slovensku asi nebola jedina, co len minimalna doba (mozno ze len jej zablesk za vlady pani Radicovej), aby sa tam spolocnost politicky vyvijala normalnym sposobom, tak ako na zapade – vo Svedsku, Dansku, Svajciarsku, Norsku atd. ZAMATOVA revolucia ma tuto skrytu stranku, ktora sa dnes surovo vyjavuje a privali sa ako bumerang ! Hlboko s Vami citim ked zijete v tejto spolocnosti...

  11. .trosku z druheho pohladu od .randy | 14. január 2012 22:35

    ludia trosku nezatazeneho usudku. Je jasne ze tyzden je blizky sucasnym predvolebnikom, Mojzisovi, zajacovi, palkovi ci dalsim obycajnym ludom. Ma ale guraz rypat aj "svojich" ? Ja osobne nie, vie stefan zautocit tvrdo voci priatelom alebo sa zaoberat vsetkym ostatnym v gorile? gorila nie je predsa lebo o mikim ci robovi ale aj o blizkych ludoch ktorí kopu za OL. Nakoniec napr. "ocisteny rehabilitovany a odstupivci poradca" je jeden...neviem slusne povedat, to ze za nim pomaly minister place a chvali ho to je pre mna sen cisty sen. spominam ho lebo je priatel aj ludi z OL... Ale spat k teme, suhlasil by stefan keby napr. pan Slota mal diskusnu relaciu "pod narodnou lampou" a RTVS by mu dnes poskytla priestor kedze "ide o verejnopravnu TV" ????? Ak by temami Lamp mali byt odborne diskusie tak ok ale Vy ste povedali ze chcete rypat do gorili, teda robit realne politiku robite, ale tu sa podla mna trosku mylite.

  12. .aj takýto názor v Lampe by mal zaznieť... od .dedeon | 14. január 2012 22:23

    Amatéri komunisti. ???. Čo čítam, vyjadrenia niektorých diskutérov, niektorí sa tvária, že tu nežili…..Že tu nežili ich rodičia,že v tom minulom režime sa nič nerobilo, nič nepostavilo,žiadne sociálne istoty, neboli zabezpečené,nie ja som tu žil,každý mal kde bývať, bez milionových hypoték,bezplatné kvalitné, školstvo, zdravotníctvo, rekreácie,zájazdy,tábory pre deti..Žilo sa skromnejšie, ale žilo sa vcelku dobre,politika väčšinu ľudí nezaujímala, nebolo treba…Nehovorím, kradlo sa, ale pri zemi,toto, čo sa deje (miliardové krádeže) dnes, nemá obdobu….V tej dobe vybudované veľakrát i v akcii “Z”,účelové zariadenia, zdravotné strediská, m.školy, obchody,všetko je rozpredané, vrátane strategických podnikov,čo pociťujeme na našich peňaženkách,/brutálne zvyšovanie cien energií , vody, miestnych poplatkov/. Mám rád aj zvieratá: psov, zajacov, korytnačky, ale i gorily…( autor z vebu).

  13. .pre Mudr.Lauko od .ev | 14. január 2012 20:11

    dovoľte pán Lauko osloviť Vás ako bývalý volič KDH a veriaci človek, s radosťou zaznamenávam,že aj niekto z kresťanského prostredia prehovoril správnymi slovami. Problém je širší,pani riaditeľka Zemková zrejme už nejakú dobu očakáva,že práve KDH pôjde do koalície s R.Ficom. Práve preto sa domnieva-zrejme-že má právo takto konať. Mnohí z nás majú v poslednom čase dojem,že kresťanské prostredie,najma KDH, akoby už zabudlo,čo znamená komunizmus. Odchod osobností -Vl,Palko ,Fr.Mikloško,ktoré symbolizovali odpor ku komunistickej dobe a neustále prejavovanie sympatií voči bývalým komunistom,vzbudilo v mnohých dojem,že časopis ako Týžden a kritika minulosti sa stali nežiadúcimi,preto si myslím,že pani riaditeľka Zemková odráža to,čo v spoločnosti je. Dúfam,že ľudia ako Vy,ak sa ozvú,dokážu tiež zmeniť tento postoj

  14. .treba byt optimista... od .trillatore | 14. január 2012 15:53

    Tieto udalosti okolo Lampy a nenavist proti .tyzdnu pretoze sa tam otvorene hovori pravda len odkryvaju ozajstnu tvar tejto spolocnosti, kto v nej naozaj drzi moc a chce si ju zachovat za kazdu cenu ! Ale vsetko zle je na nieco dobre... Taketo rozhodnutia moralne radikalizuju ludi. Tato radikalizacia sa moze znasobit buducimi externymi vplyvmi, ako su kriza a nezamestnanost, ktore mozu velmi urychlit socialny proces v spolocnosti a ti co sa dnes citia mocni – buduci chudaci – raz v buducnosti mozno uz v blizkej, bolestivo zistia ze ta buduca revolucia uz nebude zamatova...

  15. .nechapem. od .jano english | 14. január 2012 15:24

    pan lauko to co tam uvadzate je neskutocne, stale nemozem uverit,ze stv nieje z daleka slobodna a nezavisla, pouzivanie media na vlastne ciele je viac nez nebezpecne, ak zemkova nezvlada situaciu a ak sa nechava ovplyvnovat politikmi alebo skupinami musi okamzite odist, mam strach, ze toto nieje len v stv ale aj v inych oblastiach napriklad v prokurature, este mame co na slovensku napravat a ja sa bojim, ze slusni ludia budu este velmi trpiet.

  16. .odpoveď riaditeľky Zemkove, urobte si názor sami a protestujte, lebo je to hrozné: od .mUDr.Peter Lauko | 14. január 2012 13:59

    odoslaný názor riaditeĺke Zemkovej a výzva na protest od .mUDr.Peter Lauko Odpoveď pani riaditeľky Zemkovej na môj mail, ktorý uverejňujem v plnom znení tak ako mi prišie 13.1. podvečer Stanovisko piamo vo Vašom texte. S pozdravom PhDr. Miloslava Zemková generálna riaditeľka Rozhlas a televízia Slovenska From: Peter Lauko [mailto:laukopeter@hotmail.com] Sent: Thursday, January 12, 2012 10:35 PM To: Vašinová Daniela Subject: na vedomie mail odoslaný generálnej riaditeľke Prosím o doručenie mailu generálnej riaditeľke. Pozdravujem Vás spod Tatier z Popradu vo štvrtok večer v čase , keď sa mala na STV 2 vysielať relácia Lampa. - Neviem o tom, že sa mala vysielať Lampa, zmluva s tvorcami relácie skončila 31.12.2011 a rokujeme o novej. Tá ešte nie je uzavretá a pri všetkých nátlakových a politických akciách sa pomaly ani nebude dať uzavrieť. M.Z. Pani riaditeľka, to čo sa deje na Slovensku a tiež u Vás v televízii je návrat do čias komunizmu, vtedy bola cenzúra a vtedy sa neslobodne vysielali koncerty miesto zakázaných relácií. - Neviem nič o návrate do komunizmu, ani o cenzúre. Ak máte predstavu, že externé prostredie si môže robiť v STV čo chce a STV za to má niesť zodpovednosť, tak potom asi nepoznáte zákon o vysielaní a retransmisii, zákon o RTVS a zákon o voľbách do NR SR. Pán Hríb, ak chce u nás vysielať (my Lampu chceme), musí rešpektovať programovú štruktúru (začiatok relácie o 22.00), dramaturgický dohľad (konzultovať výber tém) a ochrannú dobu pred voľbami do NR SR (nemôžu byť prezentovaní kandidáti). To nie je cenzúra. M.Z. To pre Vás peniaze a bývalí komunisti na čele s pánom Ficom a podobnými rozbíjačmi slušnosti a demokracie sú prednejší ako občania , ktorí začali veriť, že sa dá žiť aj slobodne a normálne. - Túto nehoráznosť nekomentujem. M.Z. Je to hanba nielen Vaša ale všetkých Vašich sluhov finančným skupinám a bývalým komunistom. - Detto. M.Z. Ak nebude v slovenskej televízii a v slovenských médiách sloboda vyjadrovania, tak to Vy aj občania môžu zabaliť. - Sloboda vyjadrovania nie je nikým obmedzovaná, trváme len na dodržiavaní zákonnosti. M.Z. Vyjadrujem veľké rozhorčenie nad Vami a Vami riadenou inštitúciou a kladiem si otázky. Aký malo zmysel bojovať za slobodu a za pád komunizmu, keď sa teraz spájate s pohrobkami komunistov, ktorí už ovládli TA3 a teraz je zrejme na rade STV. - Na Vaše rozhodrčenie máte právo, aj keď pravdepodobne vychádza len z jednostranných informácií. S nijakými pohrobkami sa nespájam a RTVS neovláda žiadna politická strana. M.Z. Načo sme verejne nasadzovali osudy našich rodín a osobných profesionálnych postupov pri verejnom angažovaní, keď aj v STV sa dejú takéto nehorázne obmedzovania slobody. - Popíšte prosím čo je nehorázne obmedzovanie slobody! Ak je to nemožnosť vysielať reláciu, ktorá nie je zazmluvnená, tak máte veľmi zvláštnu predstavu o slobode. M.Z. Mali by ste sa verejne ospravedlniť všetkým veriacim a arcibiskupovi Bezákovi za Vaše nechutné správanie a zrušenie a cenzurovanie obľúbenej relácie. Ako riaditeľka by ste sa mali čo najskôr k tejto nehoráznosti verejne vyjadriť, ak si chcete zachovať, čo i len malú nádej, že si Vás ľudia budú ešte vážiť. - Nie ja som pozývala pána arcibiskupa do neexistujúcej relácie, preto sa mu nemôžem za takéto niečo ospravedlniť. Ak sa k nemu niekto nechutne správal, tak by sa naozaj mal ospravedlniť. Žiadnu reláciu som nezrušila a žiadnu reláciu necenzurujem. M.Z. Nech Boh ochraňuje Slovensko, je mi z tejto udalosti smutno a viem, že nie som sám. - Tiež mi je z tejto udalosti smutno, zmluvy sa neuzatvárajú pod nenávistným mediálnym a politickým tlakom. M.Z. Verím, že sa občania na Slovensku spamätajú a podobné smutné a nehorázne obmedzovanie slobody v médiách nedovolia. MUDr. Peter Lauko, poslanec Národnej rady Slovenskej republiky za KDH v rokoch 1992 –1998.

  17. .minulosť od .ev | 14. január 2012 09:56

    pán piano,prosím z ohľadom na vek,netykajte mi. Nie som súdruh,tí si všetci tykali. Neviem,koho sa snažíte presvedčiť,že ľavicové-dnešné strany ,nie sú bývalí komunisti. Ludia to vedia,lebo si pamatajú. Po 2O rokoch teraz boli po prvýkrát pri moci nekomunisti. Hríb to nehovorí priamo ,ale dokazuje to na faktoch z UPN. Navrhujem,aby ste skúsili spočítať,koľko nekomunistov sedí na súdoch a inde. Začnem od vrchu-pán prezident -bývalý komunista,pán GP, páni sudcovia A pravdepodobne aj Vy ,pán piano. O týchto veciach je ticho. Lebo obete komunizmu,ked si to dovolia povedať nahlas,sú postihované.

  18. .pre winterfersh od .zurino | 14. január 2012 08:25

    STV porusovala 31.12. vyprsanu zmluvu v case jej platnosti, niekolkokrat pocas celeho roka 2011. Pravda sa v komentari nelame, lame sa asi zvuk v niekoho usiach. Nemyslite?

  19. .pre piano od .trillatore | 13. január 2012 22:05

    Hrib nie je pan boh !! Len robi len to co moze – pre vsetkych ako pre Vas tiez ! Je lahko kritizovat po funuse. Co sa tyka « svedomia a moralky » ako to Vy pisete – v tomto mu verim viac ako takym ako ste Vy ! A co sa tyka Vaseho vyroku « zamysli sa a polepsi sa » nemozem to tak lahko napisat na Vasu adresu, lebo nie som si isty s tou prvou castou Vaseho vyroku « zamysli sa » ! Kazdy z nas ma urcite nedostatky za ktore nemoze, lebo sa uz tak narodil !

  20. .reagujem od .janči | 13. január 2012 21:14

    Vážený občania a občianky Slovenska. Ak Vám nevyhovuje že Slovensko sa nachádza v žumpe piatej triedy, volte v marci rozumom a nie pätou, lebo sa tá trieda prepadne na číslo desať a bude to strašne smrdieť aj bolieť. Je to vo Vašich rukách.

  21. .ev od .piano | 13. január 2012 20:56

    neviem, aké výhody majú tí, čo volia komunistov, ksss. Asi nie veľké, je ich zanedbateľné množstvo, len o trocha viac ako voličov OKS s ich 0,2%. Zapamätaj si, že pre obete komunistického teroru, znárodnenia, gulagov a iných komunistických perzekúcií je kladenie rovnítka medzi dnešné ľavicové strany a komunistov hrubou urážkou a prejavom ťažkého chrapúnstva. Čo sa týka výhod, neviem, prečo by hríb mal ventilovať svoje súkromné názory vo verejnoprávnom médiu, ktorému inak nevie prísť na meno: www.tyzden.sk prečo lampu nevysiela vo svojom súkromnom periodiku, týždni?: Vlastne, viem: www.cas.sk Čo sa týka tebou spomenutej novinárskej cti: nicholson hovorí, že "gorilu" ponúkol v minulosti aj týždňu, ale týždeň, ten etalón morálky, cti a svedomie národa, toho väčšinového stáda, sa ju bál uverejniť. Nebojí sa vypisovať o hedvige, o trnkovi, o ficovi, ale o goriile sa bál. Prečo teraz taký krik? No a at last, but not at least, milý ev, skús nám povedať, aké výhody máš z toho, že nekriticky podporuješ neobjektívny týždenník? Žarty bokom, píšeš ako za komunizmu, iba znamienka si vymenil. Zamysli a polepši sa.

  22. .podpora od .ev | 13. január 2012 15:44

    Lampa pána Hríba je niečo,na čo sa viacerí tešíme. Má duchovnú a intelektuálnu úroven a snaží sa hovoriť pravdu alebo upozornovať na fakty. Preto je pán Hríb prvý,ktorý býva postihovaný.Za mečiarizmu pána Hríba bili babky demokratky dáždnikmi. Považujem ho za niekoho,na koho my Slováci môžeme byť hrdí. Teraz -v čase Gorily - je to jedna z pozitívnych vecí. Viacerí sme čakali,kedy začne pán Hríb byť opať vytláčaný. Lebo o novinárskej cti v tejto krajine nemôže hovoriť veľa novinárov a pracovníkov TV. Hned sa prispôsobujú dobe. Už čakajú na Ficov návrat. Nie je to vždy iba z presvedčenia.Je to aj pragmatizmus. Ved dnešný Trend musí mať na titulke ospravedlnenie tomuto pánovi. Stači si pripomenúť ,koľko novinárov už podľa súdov malo určené platiť za názor a postoj. Takže ,tí čo sem píšete a obhajujete komunistov ,čo tu stále vládnu a idete ich voliť,,skúste nám ostatným povedať,aké výhody z toho máte.

  23. .nutná korekcia od .janny | 13. január 2012 14:19

    Chcel by som upozorniť toho, kto písal článok uverejnený na marecisko.wordpress.com, že trpí nedostatkom informácií. Spomínam si na to ako pán Hríb pozval dr. Fica a nedávno mal vo svojej relácií Rašiho. Nepamätám si však na to, že by títo dvaja páni niekedy patrili do SaS alebo OL.

  24. .prečo? od .pietko | 13. január 2012 11:59

    Možno keby ste boli troška nestranejší, mohli by ste "lampovať" ďalej.. Nestranné témy som si veľmi rád pozrel, ale politika bol odpad z vašej strany. V celku vám ale držím palce

  25. .stevo pravdu od .winterfersh | 13. január 2012 06:09

    Stevo niekolkokrat v klipe tvrdi, ze navrhy STV na zmeny su porusenim zmluvy. Ocakavam od cloveka hodnot za akeho Steva povazujem, ze nebude prekrucat pravdu. Zmluva tvorcom lampy vyprsala 31.12.2011 podla vyjadrenia STV. Momentalne jednaju o novej. Ako moze STV porusovat zmluvu ked uz vyprsala? Inak politicky kontext nespochybnujem je uplne jasny, ale v zaujme veci by sa nemala lamat pravda...

  26. .skoda od ..citatel | 13. január 2012 04:14

    Ak uz Lampa nebude, bude mi velmi chybat. Tesil som sa na kazdu cast. :(

  27. .uASTAVA SLOVENSKEJ REPUBLIKY od .zOLTAN MALIK | 13. január 2012 02:54

    STV ako verejno-pravna tv nesplna svoj ucel uz roky a roky ( ak vobec niekedy splnala po r. 1989 ?? ; je samozrejme, ze po revolucii sa tak malo stat - ja si myslim, ze nie ), stale je mechanizmom politickych struktur - politickej oligarchie SR a v konecnom dosledku je to porusovanie USTAVY SLOVENSKEJ REPUBLIKY.

  28. .svet po Havlovi, Lasmpa a Hríb od .premir | 12. január 2012 23:37

    Vážený pán Hríb, v ostatnom .týždeň sa pýtate, pre koho bude po Havlovi pravda viac ako sloboda a bezpečie. Vidim jednu osobu a komunitu ... ste to Vy a dúfam, že aj my, okolo Vás. Ako Vás môžme účinne podporiť?

  29. .protest od .mon | 12. január 2012 22:50

    Facebookove tliachania a ironicke komentare nic nezmenie. Pridte protestovat, ak vam Lampa za to stoji. Zajtra o 18:00 pred RTVS na Mytnej 1. www.facebook.com

  30. .odoslaný názor riaditeĺke Zemkovej a výzva na protest od .mUDr.Peter Lauko | 12. január 2012 22:45

    Vážená pani generálna riaditeľka Pozdravujem Vás spod Tatier z Popradu vo štvrtok večer v čase , keď sa mala na STV 2 vysielať relácia Lampa. Pani riaditeľka, to čo sa deje na Slovensku a tiež u Vás v televízii je návrat do čias komunizmu, vtedy bola cenzúra a vtedy sa neslobodne vysielali koncerty miesto zakázaných relácií. To pre Vás peniaze a bývalí komunisti na čele s pánom Ficom a podobnými rozbíjačmi slušnosti a demokracie sú prednejší ako občania , ktorí začali veriť, že sa dá žiť aj slobodne a normálne. Je to hanba nielen Vaša ale všetkých Vašich sluhov finančným skupinám a bývalým komunistom. Ak nebude v slovenskej televízii a v slovenských médiách sloboda vyjadrovania, tak to Vy aj občania môžu zabaliť. Vyjadrujem veľké rozhorčenie nad Vami a Vami riadenou inštitúciou a kladiem si otázky. Aký malo zmysel bojovať za slobodu a za pád komunizmu, keď sa teraz spájate s pohrobkami komunistov, ktorí už ovládli TA3 a teraz je zrejme na rade STV. Načo sme verejne nasadzovali osudy našich rodín a osobných profesionálnych postupov pri verejnom angažovaní, keď aj v STV sa dejú takéto nehorázne obmedzovania slobody. Mali by ste sa verejne ospravedlniť všetkým veriacim a arcibiskupovi Bezákovi za Vaše nechutné správanie a zrušenie a cenzurovanie obľúbenej relácie. Ako riaditeľka by ste sa mali čo najskôr k tejto nehoráznosti verejne vyjadriť, ak si chcete zachovať, čo i len malú nádej, že si Vás ľudia budú ešte vážiť. Nech Boh ochraňuje Slovensko, je mi z tejto udalosti smutno a viem, že nie som sám. Verím, že sa občania na Slovensku spamätajú a podobné smutné a nehorázne obmedzovanie slobody v médiách nedovolia. MUDr. Peter Lauko, poslanec Národnej rady Slovenskej republiky za KDH v rokoch 1992 –1998.

  31. .stefanovi hribovi od .kapusta | 12. január 2012 22:39

    politika appeasementu voci STV? pan hrib, to nebol dobry napad..to sa uz v historii ukazalo ako nefungujuce. preco relaciu neponuknete nejakej sukromnej televizii? stv je evidentne neustale pod politickym vplyvom,vedia,ze pride fico a preto mu chcu vydlazdit cesticku v ktorej by nebolo slobodne slovo a cenne rozhovory..PROSIM VAS, urobte vsetko preto,aby LAMPA fungovala. to obdobie ked nebola,som nemala pomaly co v TV pozerat, chybalo by to velmi ! mam uz po krk tych prazdnych blbych programov,ktore pozieraju ludom tie zbytky inteligencie, co im tam este ostali. alebo sa pokuste vysielat lampu cez internet,naco potrebujete poklonkarsku stv?? liezli ficovi pod nohavice a urobia to zas,neboja sa pouzivat tuto velkolepu taktiku. vy ich nepotrebujete, vasi divaci si vas aj tak najdu:-)

  32. .aT UZ JDOU PRIC JAK SNIH A MRAZ!!! od .tRILLATORE | 12. január 2012 22:34

    Je na nas to zmenit takto : youtu.be « AT UZ JDOU PRIC  JAK SNIH A MRAZ !!!! »Pripomienka ktora je priamo zviazana s tymto kontextem : Zloženie Rady pre vysielanie a retransmisiu, ktora udelila pokutu 50.000 Euro casopisu .Tyzden : PREDSEDA prof. PhDr. Miloš Mistrík, DrSc ; ČLENOVIA Ing. Peter Alakša, Pavol Dinka, Mgr. Karol Haťapka, Vladimír Holan, PhDr. Dana Podracká, prof. JUDr.Peter Škultéty, DrSc, Milan Vendrinský.

  33. .na Slovensku "po slovensky" od .corvus23 | 12. január 2012 22:08

    Už dlhšie mám pocit, že vždy ak na Slovensku niečo ako tak funguje (šport, kultúra a pod.), po čase je to nevyhnutne odsúdené na zánik. Tento vzorec je, žiaľ, absolútne spoľahlivý. Chcem veriť, že Lampu predsa len nakoniec uvidím, ale množstvo predchádzajúcich príkladov ma presviedča, že moja viera je skôr naivitou. Pán Hríb a spol. veľmi vám v tomto "boji" držím palce ...

  34. .bodaj ich porantalo od .rado zelenay | 12. január 2012 22:07

    práve čakám pred zapnutým TV na Lampu a namiesto toho nejaký koncert... :-( samozrejme, že som čakal aj diskusiu o gorile. tieto zákazy sú v dnešnej dobe naivné. vari si tí, čo Lampu zrušili myslia, že niečo schovajú? ste za tým vy, gorily?

  35. .pre felinu1 od .trillatore | 12. január 2012 21:38

    Spytajte sa pana Sulika na vladu pani Radicovej... Mimochodom pani felina1 – to som bol prekvapeny ked som sa dozvedel ze vy ste upratovacka !!!:D

  36. .to lampa konci za vlady Ivety Radicovej? od .felina1 | 12. január 2012 21:23

    To lampa konci za vlady Ivety Radicovej?

  37. .zotmelo sa... od .slavius | 12. január 2012 21:14

    Niekto pred nedávnom povedal,že vláda už môže len kúriť a svietiť. U niektorých už zhasínajú. PS: To nič Štefan,HRÍBY aj tak najlepšie rastú v noci !

  38. .nový jazyk od .schizyfos | 12. január 2012 21:07

    Chcem byť mocným panovníkom, alebo bezmocnou obeťou. Zdá sa, že iné pozície nie sú v mojom vlastnom záujme. Na to, aby som overil to zdanie, potrebujem nový jazyk. Ale nedočkám sa ho ani od mocného panovníka, ani od bezmocnej obete.

  39. ....deja vu. od .zurino | 12. január 2012 20:29

    Toto som uz raz ako divak zazil. Tiez islo o strach z politikov. Vedenie STV opat sklamalo. Ukazalo, ze nie je ani verejne, ani pravne. Je hlupe.

  40. .h A N B A od .ivan z ke | 12. január 2012 20:27

    GORILA a TOTO, ... PODME DO ULIC, PODME KRICAT.... VED TO JE URAZANIE LUDI !!! ZOBUDME SA SLOVENSKO , BUDICEK.

  41. .dokumentarne filmy v lame od .zuza piussi | 12. január 2012 20:11

    Chcem povedat, ze nikdy by nebol odvysielany dokument Nemoc tretej moci v televizii, keby nebola relacia Lampa. Nikdy by film o sucasnej justicii nepresiel schvalovackami cez ten kopec uradnikov. Viem to, lebo s nimi stale bojujem. Je mi velmi luto, ze zanikla posledna snca pre divaka vidiet sucasny dokument.

  42. .minulost zial pritomna od .lukas123654 | 12. január 2012 20:10

    Dnes som mal vynimocne volno medzi skuskami, pozrel som si teda filmy Obciansky preukaz a Pelisky..patria k mojim oblubenym. Stale sa pri ich sledovani necham uniest myslienkou, ze som stastny, ze zle casy su uz za nami, aj ked je pravda, ze som si z nich vela neodzil. Bohuzial, stale sa ale musim vratit do reality, pokrutit hlavou, skonstatovat a spytat sa..naozaj?? Odpovedat si radsej ani nechcem. V takychto chvilach som skutocne "rad", ze nestudujem na Slovensku. Lampa bola (a pevne verim, ze aj napriek vsetkemu bude) jedna z mala veci, ak nie jedina, preco som mal dovod zapnut TV.

  43. .stale postkomunisticka STV od .karlo | 12. január 2012 19:54

    ako obcianka sa pytam STV: Ako je Lampa riskantna pre nas, verejnost, obcanov??? AKO??? CIM???? ved kto nechce, tak ju nepozera!!! branite pozerat lampu tym obcanom, ktori ju pozerat chcu. PRECO???

  44. .jeden uplne subjektivny nazor... od .trillatore | 12. január 2012 19:12

    Niekto, kto ma obrovsku sedu moc (a to nie len na Slovensku) sa ohromne boji pripadu Cervanova. Robi vsetko preto, aby sa uz o tomto pripade nic viac nehovorilo. Jeho dlhe prsty idu urcite velmi lahko do STV. Pan Kirchhoff o tomto pripade natacal film a vraj ho teraz konci. Tato seda eminencia, ktora sa uporne schovava a zatajuje, je schopna vsetkeho, len aby tento film bol co najmenej premietany, alebo vobec nie. Az si dobre pamatam, pan Kirchhoff v jednej z poslednych lamp slubil ze po skonceni tohoto filmu ho v buducej lampe premietne. Mozno by bolo dobre zacat patrat po tejto sedej eminencii, ktorej tato vrazda Cervanovej tak velmi lezi na svedomi, keby sme ho spoznali, mozno ze by sa ta spinava vrazda aspon z casti vyriesila !!!! Ja mam taky nazor : NECH SI MOCNI TOHTO SVETA RIESIA PROBLEMY MEDZI SEBOU A NIE HADZAT ICH NA HLAVY BEZMOCNYCH CHUDAKOV ! Pripomienka ktora je priamo zviazana s tymto kontextem : Zloženie Rady pre vysielanie a retransmisiu, ktora udelila pokutu 50.000 Euro casopisu .Tyzden : PREDSEDA prof. PhDr. Miloš Mistrík, DrSc ; ČLENOVIA Ing. Peter Alakša, Pavol Dinka, Mgr. Karol Haťapka, Vladimír Holan, PhDr. Dana Podracká, prof. JUDr.Peter Škultéty, DrSc, Milan Vendrinský.

  45. .po volbach? od .jano english | 12. január 2012 18:03

    som sokovany, ze v stv sa boja byt slobodni, kde sme sa to dostali opat, je to hnus a spina, niesom naivny a viem, ze sa nam smeju do oci ale nesmieme prestat bojovat za nase prava a za nasu spolocnost, ludska hlupost a zlo sa neda porazit ale nikdy nesmieme prestat proti nim bojovat.

  46. .vybavene od .lukasK | 12. január 2012 17:36

    Doomsday Clock môžu na Slovensku posunúť na 11:59pm. Som doslova a do písmena zhnusený týmto štátom a čím si to ďalej uvedomujem aká bezradná situácia to tu musí byť pre čestných, svedomitých a nezaujatých ľudí, tým bližšie som k myšlienke raz a navždy odtiaľto odísť a nikdy sa nevrátiť. Jediná relácia, ktorá mala pridanú hodnotu. Prosím tvorcov aby sa pokúsili aspoň v osobnej réžii v tom ďalej pokračovať. Buď pod záštitou Piana a môžete tie relácie zaznamenávať a následne dať na WEB. Tým, ktorý reláciu Lampa pozerajú nejde o grafické efekty ani kvalitný strih či zábery ale o tú otvorenú diskusiu a jej obsah. Ďakujem

  47. .tak ju nahrajte vo svojich priestoroch... od .lumps | 12. január 2012 17:29

    aj ked to bude mozno provizorne, ale ta tema ja tak dolezita, ze sa musim teraz za horuca o nej hovorit. Aby ste nestratili prehlad o kauze Gorila, odporucam tuto Facebook komunitu: www.facebook.com

  48. .preco neurobit Lampu uplne nezavisle? od .slavo Furman | 12. január 2012 17:29

    Chcel by som Vam vyjadrit podporu. Lampa bola jeden z mala programov co som zvykol sledovat v televizii (aj ked som ostatne ceasti vlastne videl len na webe...). Ak to naozaj STV zrusila z dovodu, ze je to "pred volbami riskantne" tak je to hanba a stoji za uvazovanie akej kvality su jej ine programy, ktore sa volieb mozu nejak tykat, napr. jej politicke diskusie... Co tak urobit Lampu (uplne slobodnu a podla vlastnych predstav) na internete. Bola by to seriozny medialny pocin na SK. Myslim, ze priestory by sa iste nasli, technicky je plne realizovatelne streamovat video na internet v priamom prenose. Postaviit web stranky s diskusiou a archivom, a vytvorit facebook skupinu nebude problem. Dve tazsie veci - peniaze za technicku realizaciu - nebal by som sa reklam (napr. pre firmy co sponzoruju vec resp. rechnicky realizuju vec), a nech to trebars bude platena relacia - nejaka suma za live a nejaka za neskorsi offline stream. Druha vec je, ze je dost prace to naozaj dobre pripravit a urobit, no na to ste imho zvyknuti. Ak by neslo video, skuste aspon audio, vo forme nejakeho podcastu. To je plne realizovatelne aj bez vacsej investicie. Ak to skusite budete mat moj obdiv. A myslim, ze nebudem sam. -- s.

  49. .tazka vec od .winterfresh | 12. január 2012 17:06

    Urcite Stevovi a Mariovi drzim palce, aby to nakonec predsa len vyslo. Nuz aj ked je jasne o co tam ide, terab vziat do uvahy aj pohlad STV. ta pokuta je mastna a tvorcovia lampy sa uz vyjadrili, ze ju nezaplatia. To je pri vsetkej nepravosti riadna sekera. STV ako kazda televizia ma pravo tiez slobodne rozhodovat o svojej dramaturgii a programovej skladbe. Zaujimalo by ma ci zmluva vyprsala a jedna sa o novej, alebo este stale plati. Ak sa jedna o novu zmluvu, tazko moze Stevo tvrdit ze STV nieco porusuje. Pokial je stale platna tak hej.

  50. .súkromné televízie od .jano Palenik | 12. január 2012 17:06

    by sa všade inde zaplesali nad rozhodnutím STV a snažili by sa tento program dotiahnuť do svojho programu. Lenže u nás to asi nehrozí, pretože ani a predovšetkým súkromné televízie nie sú apolitické - na rozdiel od STV byť ani nemusia. Žiaľ u nás, sú aj súkromné televízie financované z firiem napojených na štátny rozpočet. Preto môžu zabudnúť na trhové správanie. Našťastie tu máme ešte stále slobodný internet. Začnite vysielať "Lampu" na intenete! Piano alebo len dobrovoľný príspevok - aspoň uvidíte silu "verných" divákov.

  51. .aktivne spolurozhodovanie o programe štátnej TV od .schizyfos | 12. január 2012 16:40

    Netreba nadávať na STV, že zrušila Lampu (to je dopredu vypočítateľná súčasť jej hry). Treba skôr spraviť niečo nevypočítateľné, čím dosiahneme aktívne spolurozhodovanie o programe štátnej TV.

  52. .lampa od .mato | 12. január 2012 16:33

    Hoc som mal i keď na máloktoré témy v rámci Lampy iný názor, ako bol ten prezentovaný, pevne však verím, že Lampa prežije. Je to definitívne najlepšia relácia cez celé spektrum vysielania na Slovensku. Pán Hríb, pán Homolka a celý realizačný tím, držím vám palace. Pevne verím, že si nový podcast vypočujem čoskoro.

  53. .lampa od .anna334 | 12. január 2012 16:29

    Neznamená, že ak niekedy nesúhlasím, že lampu nepozerám, naopak, pozerám ju rada. Časopis .týždeň a aj .lampa sú potvrdením plurality názorov v tomto štáte. A samozrejme, že majú aj svoju úroveň aj keď niekedy mám pocit, že sa blíži tam, kde to už nie je s kostolným poriadkom. Ale čo ma oslovuje je ich zásadovosť. A hlavne sú všetci "čitateľní". Želám im v Novom Roku 2012 veľa čitateľov. Apropos, kupujem .týždeň každý týždeň, je to môj rituál a preto predplatné ma neoslovuje.

  54. .lampa dnes od .schizyfos | 12. január 2012 16:26

    Možno by mala byť dnes Lampa, aby sme sa dozvedeli, či sa dá na takýto od začiatku do konca konštruktívny a preto sebavedomý diskusný príspevok reagovať deštruktívne, čiže bez sebavedomia.

  55. .99% od .mk | 12. január 2012 16:17

    divákov Lampy vie (hoci to na verejnosti aj pred sebou taja), ze pán séfredaktor vedie stranícky týždeník KDSOKSOL. len pán sefredaktor hra este aj sám pred sebou hru na nezávislého žurnalistu. no tak si to všimli aj v RTVS. Ostáva tu 1% tých, ktorí budú veriť tomuto videjku... Predsa nebudeme verit viac vlastným očiam ako panovi šéfredaktorovi... Ale asi mu to mohol pan Miklánek povedat na rovinu. V športovej terminologii: Pán šéfredaktor, to nie je vylúčenie, to je len taky malý time out... Mozno by nebolo toto video. Čo by bola pre slovenske media v tychto gorilich casoch nenahraditeľna strata.

  56. .richardMM od .piano | 12. január 2012 16:17

    vieš, richard, ja som žil za "komunizmu", kedy mi súdruhovia určovali, aké zdroje info sú pre mňa (a všetkých ostatných, samozrejme) vhodné, no a ktoré nie. Tie nevhodné zakazovali, snažili sa slovač zavrieť do informačného ghetta. Jedným z víťazstiev novembra je, že už , väčšinou, nie sú informácie cenzurované. Preto si človek s otvorenou mysľou pozrie rôzne zdroje, pouvažuje, no a sám si utvorí (sveto)názor. Je pre mňa nepochopiteľné, že dnes, v relatívne slobodnej spoločnosti, sa nájdu ľudia ako ty s celkom jednostranným, chudobným, ideologicky nesmierne vyhraneným zdrojom informácií, no a ešte dokonca pociťujú potrebu pochváliť sa s touto prázdnotou, ktorú sa ani masívnej, štyridsaťročnej propagande komunistom ani nasilu nepodarilo natlačiť obyvateľstvu do hláv. Alebo, nie je to ani nepochopiteľné. U nekritického čitateľa týždňa, šéfredaktor ktorého väčšinu, nepostrehnúcu jeho brilantné postoje označuje za "stádo", cez jeho redaktora, dnes stojaceho na čele podivného zoskupenia, ktorý rovnako, ako ty , má nesmierne obmedzené zdroje info a tiež pociťuje potrebu sa s touto vadou pochváliť... 4 min www.tyzden.sk Propaganda je mocná čarodejka. Bohužiaľ. P.S. udrel si kliniec po hlavičke. Relácie, akou sa stala lampa, by mali vysielať súkromné médiá, nech si prezentujú vlastné názory. Verejnoprávne médiá sú o niečom inom, máš to v odkaze v mojom prvom príspevku. No a toto, čo ty navrhuješ, hríb nikdy nepochopí. Preto je správne, že lampa v stv končí. Máš pravdu, aj ja si ju rád pozriem na súkromnej internetovej stránke. Tak to bude správne. Opakujem toto ale hríb nikdy nepochopí. No a preto je správne, že stv...

  57. .lampa od .ninaCH | 12. január 2012 16:02

    STV, hanba vám! Sloboda médií na Slovensku? Nie, výsmech slušným ľuďom. Lampa bola, je a vždy bude najprínosnejšou a najlepšou reláciou v TV. Pre niekoho je však, bohužiaľ, tŕňom v oku...

  58. .internet od .richardMM | 12. január 2012 15:52

    Lampa je jediná vec v TV, ktorú pozerám. Jediná. Nič iné ma v TV nezaujíma. Kvôli tomu sa mi neoplatí mať doma TV ale to tak či tak to pozerám na internete. ..... Všetci moji známi, ktorí pozerajú lampu, majú súčasne aj dobre pripojenie na internet. Sú síce domácnosti, kde je pripojenie na internet slabé, ale z týchto ľudí nepoznám nikoho, kto by lampu pozeral. ..... Takže pre mňa osobne by bolo idálne, keby bola jednoducho lampa dostupná na internete, podobne ako má svoje videá SME alebo aj niektoré odborné weby. Myslím, že by to mohlo byť ďaleko zaujímavejšie, interaktívnejšie, bez možností politických zásahov. Určite je to lepšie ako spájanie lampy s postsocialistickou STV. ..... Čo sa týka funkcií verejnoprávnej televízie, tak v tom sa pán Hríb mýlite. Jediná funkcia, ktorá má verejnoprávna televízia, je šírenie štátnej propagandy. Toto (a ešte tunelovanie štátnych peňazí) je reálny dôvod existencie STV a s tým sa nedá urobiť nič iné ako celú STV zrušiť.

  59. .štefan, nič v zlom, od .onegin | 12. január 2012 15:23

    ale po páde vlády to bola naozaj len otázka času, kedy Lampu v STV zrušia. Vidina nových pomerov po voľbách neuprosne nastaví zrkadlo ako sa k tomu postavia kompetentní v STV. Po voľbach to bude veľmi jednoduché : Buď si s nami alebo proti nám. Tam neexistuje nejaká koexistencia s rešpektovaním druhých názorov.....

  60. .tu je iný pohľad: od .piano | 12. január 2012 15:16

    marecisko.wordpress.com stojí za prečítanie. A uvažovanie.

  61. .lampa od .pavol Diežka | 12. január 2012 15:09

    Lampa bol jediný program, ktorý som sledoval v TV, ktorej musím platiť ešte rok výpalné za možnosť jej sledovania, teraz preukázali svoju verejnoprávnosť a pevne verím, že po skončení povinnosti platiť koncesionárske poplatky už aj STV pôjde niekde za TV Luna, VTV ......, kedže jej sledovanosť bude na úrovni desatín percenta

  62. .lampa od .alitana | 12. január 2012 15:00

    To sa už vôbec nebudeme môcť slobodne vyjadrovať a počuvať komentáre,názory ľudi na všetko,čo sa deje vo svete?Pan Hríb ja už roky sledujem tieto besedy a vdaka ním sa necitim sama.Je toľko správnych ľudi a skutočne nas zvalcuju tak povrchní ľudia.

  63. .to co robi stv od .ciankali | 12. január 2012 14:40

    je v rozpore s verejnym zaujmom, je porusenim nezavislosti a nestrannosti medii...

  64. .na tahu je krajcer od .vierka2010 | 12. január 2012 14:37

    za toto by mal zemkovu odvolat.

  65. .ach jaj od .mario | 12. január 2012 14:06

    Mne uz dosli na komentovanie diania v tomto state veskere slova. Znicit, zahladit a zrusit vsetko co ma nejaku hodnotu a myslienku. To je hlavne kredo vsetkych co o niecom rozhoduju na slovensku. Preco ma kazdy den co som mimo slovenska musi presviecat, ze som spravil dobre ze som odisiel?

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia Newsletter RSS Predplatné Články z tlačených vydaní Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM