video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

Š. Hríb: Markíza by sa mala hanbiť

Z Let's dance sa stalo Let's manipulate, hovorí Štefan Hríb.

.branislav Závodský

15. jún 2009 | videné 15093x | reagovalo 46 ľudí

Komentár Štefana Hríba o tom, ako sa skončilo tretie pokračovanie tanečnej súťaže na TV Markíza. „Markíza spravila hanebnú vec“, dodáva Štefan.

Diskusia (46)

  1. .kiezby u nas rastlo viac Hribov od .gasparka | 20. jún 2009 19:45

    cosi prehnite je v kralovstve slovenskom, neda sa pozerat na nasu povrchnost, nekritickost,pohodlnost, na stav, ked nam je akoby vsetko jedno, priserna apatia, ked clovek vidi celu tu nasu politicku chasku. Som stastna, ze mame par hribovcov, ktori pomenuvavaju veci za nas.drzim palce a nevzdavaj sa

  2. .kto to nevidel, neuveri od .dodko | 19. jún 2009 23:36

    Chapem ludi ktori to nesledovali a teraz si myslia ze Hrib je mimo a ze pre takuto banalitu to az take zle nie je. Ja som to zhodou okolnosti pozeral a ked som tam videl Harabina, tak mi padla sanka. To vobec nebolo tak ze akoze sa tam mihol rovnako ako dalsia stovka inych divakov. To bolo tak, ze kamera si ho doslova vybrala. A neraz. To ze mi to pokazilo dojem je jedno. Ale vadi mi ak markiza zavadza prezentovanim toho chudaka ako cloveka ktory sa vie bavit akoze "clovek z ludu"...

  3. .nic nove od .lk | 17. jún 2009 21:43

    Hrib ma pravdu.Horsie je ,ze to uz je standart.Pred vystupenim Alexandrovcov v Kosiciach,moderator Michal Hudak privital osobitne aj Pasku a dalsich papalasov,pozval Pasku na podium na prihovor,ten sa prezentoval zopar neohrabanymi vetami ,ale v podstate sa potreboval ukazat.Je stale viac a viac kolaborantov.Za komunistov to robili zo strachu a za peniaze,teraz za peniaze.

  4. .negativista od .x-man | 17. jún 2009 21:07

    Hríbik, ak si myslíte že vďaka tomuto sa stane Harabín šéfom našej slaboduchej justície, tak naozaj už ste trošku dosť mimo realitu. Hríbik spamätajte sa ! P.S. Negativizmus skracuje život, tak nebudte taký negativista bo o chvílu nebude čo čítať :-) P.S. text na obrázku PLyN by mohol niektorých Vašich priaznivcov urážať či vyvolať u nich negatívne spomienky, trošku sa zamyslite !

  5. .sme by sa malo hanbiť? od .miki | 17. jún 2009 20:59

    ešte dodávam: Prepáčte p. Hríb ale Vaše komentáre mi pripadajú ako agonálne vzdychy človeka, ktorý by chcel byť počutý, uznávaný a možno aj mienkotvorný. Sme nie je mienkotvorný denník lebo sklzol do formy slabého jednostranného denníka- je to veľmi okaté. Ja Vám kľudne kontrujem: Vaša podpora Dzurindu a spol. je rovnako slaboduchá ako to čo urobila Markíza. Mne to nevadí, nekričím do tmy: Sme by sa malo hanbiť!!! lebo to jednoducho nepotrebujem.... Prečo to robíte Vy? Prečo chcete súkromnému mediu diktovať čo a ako majú robiť? Je to biznis, biznis je spojený s politikou, ale to bolo aj za Dzurindu a bude aj v budúcnosti- moc a peniaze sú vždy spolu, na celom svete, nato netreba mať ani strednú školu aby sme to spozorovali. Keď idem skrz tunel Branisko vybavuje sa mi vždy Dzurinda a jeho dojímavé reči o transparentnosti, poctivosti, čistote... a práve preto že to za jeho vlády tak nebolo má ten tunel len jednu dieru miesto dvoch a preto stál o toľko milionov viac ako mal. Maslo na hlave má Miki aj Vlado aj Robko aj....

  6. .* od .anicka | 17. jún 2009 16:26

    toto je dobry komentar

  7. .ad: Zmena mravov - suhlasim, ano, dobry postreh... od .kalina | 17. jún 2009 12:11

    Ja prave opisujem slovo "Hríb"...niet co dodat... takto sa vyrabaju "MEDIALNE HVIEZDY" - jedno akeho typu... Pan Hrib ustrnul v jednej negativno-negativistickej polohe. Skoda.

  8. .konverzio morum=zmena mravov (sv. Benedikt) od .janztv | 17. jún 2009 11:52

    Chcem reagovať a v tom vidím: Opíšte text na obrázku: Ale prečo mi dávate odpísať (nie opísať ako uvádzate) text "SLotA"?. Je to od Vás tiež už profesionálna deformácia? A teraz reakcia (komentár): Aj ja som si to všimol a bolo mi to nevkusné, nevhodné, nepríslušné... Avšak, keď tak nad tým rozmýšľam, zdá sa mi to všetko prázdne. Môj Učiteľ "kade chodil, dobre robil..." Nie je to správnejšia cesta ako vo všeličom hľadať všeličo? Je potrebné si to všímať a debatovať o tom? Ako to využívame naše talenty a náš čas? Správne? ...? Máte na viac!

  9. .suhlasím s Hríbom od .anab | 17. jún 2009 11:43

    presne nato čo napísal Hríb som si myslela, ked sa na širokouhlom obraze objavil v Lets dance jeho tlstý oplzlý ksicht. Ešte horšie však je spájanie jeho osoby s reláciou Modré v neba, kde mal možnosť už niekoľko krát vystúpiť ako dobrodinec. Citmi na celoplošné gumovanie mozgov...

  10. .markiza/PALBA a RAPID poistovna od .jozefina_NOWA | 16. jún 2009 19:24

    RAPID LIFE poistovna zazalovala vraj Markizu, Harabin v prispevku v PALBE v aprili 2009 hovoril o moralnom pochybeni, stal (aspon v relacii) na strane klientov. poistovnu RAPID life zstupoval a obhajoval ustavny pravnik p. JUDR. DRGONEC. RAPID si veri, ale bubelaj HArabin je cert certov a ma to vsetko dobre rozohrane ...

  11. .neznamena to nic:) od .marian008 | 16. jún 2009 17:25

    Ide len o peniaze...spinave peniaze od spinavych ludi

  12. .ale aj Hribovi sa podarila podobna vec od .norbert Brecht | 16. jún 2009 17:13

    no cisty nie si ani ty Stefan, z neznalosti veci mas v Lampe opcas zaujimavych ludi, ktorych pozadie keby si poznal urcite by si ich tam nechcel mat. Inak ale mas pravdu

  13. .naivita od .maria | 16. jún 2009 16:49

    chore je to, ked si niekto mysli, ze akoze Harabin isiel podporit priatelov :-))))) ha-ha. Stavim sa, ze zainteresovani v sutazi sa nechcu zamotkat v politike a povedali si, ze sa prisli zabavit a neriesili to. ALE!!! je mi jasne, ze okrem Golonku a podobnym típkom z toho dva krat nadsení neboli. Mam pocit, ze im to az tak jedno nebolo ( myslim tym min. poslednu trojku dvojic v Lets´s dance 3....) Bolo by fakt mile, keby dokazali nejakym gestom aj take celebritky povedat svoj postoj. Nuz ale ide o chlebik a Mika len tak hocikomu neda:-))))))) Podla mna bola reakcia p. Hriba uplne namieste. Kedy si konecne ludia daju klapky z oci dole???? Kedy budu ako tak schopni vidiet manipulaciu ....stado im je blizsie, je im jedno, ze ho vedie klamar, zlocinec a bezchareakterny " Alfa samec"

  14. .je tu nieco chore od .teo | 16. jún 2009 16:02

    Pozeral som v nedelu tie tanecky a bavil som sa. Pohodicka pohoda. A zrazu aj v tom niekto hlada politiku. Nepochopitelne. Chore.

  15. .markíza bola hybnou silou zvrhnutia Mečiara. od .pazi | 16. jún 2009 15:53

    Celé roky verne slúžila súčasnej opozícii a predtým vládnej madarsko-slovenskej klike M.Dzurindu.Zabúdat nato je nečestné.

  16. .krasne od .miariam | 16. jún 2009 15:43

    Neuveriteľné, toto isté som si hovorila, keď som v nedeľu sledovala Lets dance. A čakala som, či na to niekto zareaguje. Presne vystihnutá podstata veci. Absolutne suhlasim s Hribom. Markiza sa ma hanbiť. Pred nedávnom som si toto iste hovorila pri sledovaní Smotánky, keď Judinyová prezentovala "fantastickú" tvorbu z dielne pani Slotovej. Markiza je , zda sa, v tom až po uši.

  17. .super komentar od .wcoo | 16. jún 2009 15:41

    super komentar, niet co dodat

  18. .ad: Dr. Matejka, typicky slovensky relativizmus od .tosnadnie | 16. jún 2009 15:15

    To nemyslite pan Matejka vazne?! Narocne povolanie takeho druhu ako sudca, minister spravodlivosti a predseda Najvyssieho sudu SR, vyzaduje okrem dobrej odbornej kvalifikacie a skusenosti najma cisty, moralny a bezuhonny profil cloveka. Co z toho, ze je Harabin, ako tvrdite Vy, "dobry odbornik", ked nie je zarukou, ze svoju odbornost bude uplatnovat v sulade s principmi nestrannosti a nezistnosti. K odbornosti v tejto oblasti su nevyhnutne aj ludske kvality akymi su moralka, statocnost, pravodvravnost, slusnost, cit pre verejny zaujem... Funkcie tohto druhu a kvality ludi, ktori ich zastavaju, maju totiz vplyv na stav pravneho spravania obcanov, na zakonnost, mravnu uroven a vobec na celkovy stav nasej spolocnosti. To, co ste nadhodili, je typickym prejavom tradicneho slovenskeho relativizovania a uceloveho stierania hranic medzi dobrom a zlom. To je cesta, ktora Slovensko permanentne taha na vychod od zapadnej civilizacie so skodami pre nas vsetkych.

  19. .ad: mária od .mariana | 16. jún 2009 14:41

    absolútny súhlas! sama by som to lepsie nevyjadrila

  20. .hrabín je odborník na hrabanie... od .kalina | 16. jún 2009 14:35

    a okrem teho je aj sudca a pravnik, aby mu to, co si nahrabal níiekto nevzal. A ani jeho kamosom... zatial to robi fakt dobre. P.S. A este vie aj tancovat, asi preto tie zabery z let´s dance. Mozno sa v dalsom kole dockame, ked sa mu nepodari planovana "otocka"

  21. .suhlasim s hribom od .silviaproch | 16. jún 2009 13:59

    presne take otazky som si kladla pocas vysielania, naco to tej markize bolo treba ? od kedy to tam vedie Mika, na markize je velmi vidno na ktorej strane stoji a okrem toho jej program bol sice vzdy komercny ale to co tam davaju teraz sa naozaj neda pozerat

  22. .otázka podaktorým: od .cilerdlo | 16. jún 2009 13:57

    Vysvetlí mi niekto, v čom je Harabin odborník? To slovné spojenie naozaj znie priam až komicky.

  23. .preto, lebo Vy svojou ANTI kampanou robite z Hrabíina od .kalina | 16. jún 2009 13:13

    MEDIALNU hviezdu... napriklad. Vy ste uz doslova POSADNUTY, asi by bolo vhodne, keby ste sa porozpraval napr. s Dr. Haštom o tom, kde vsade vidite nepriatela´a nepriatelske konanie... H.=H. to je jasne. karikatura na poslednom cisle casopisu je skvela, drzim Vam palce, aby ste sa nejako vyrovnali s tou pokutou a eventualne sa dovolali lepsej spravodlivosti. Ale tento smiesny utok na este smiesnejsiu a trapnu Markizu... pan Hrib, spamatajte sa. A ked to nejde chodte na dovolenku alebo za nejakym doktorom.

  24. .markiza je ako prostitutka. od .sidney | 16. jún 2009 12:47

    Kde su prachy, tak tam sa otoci. Nie je nahodou väcsina tohoto popleteneho naroda taka ista ? Tak preco sa cudovat nad nejakym trkvasom, ktoreho ksicht vyskoci zo sliepnajucej obrazovky. Rada pre ostatnych: radsej si zapnite nejake dobre DVD a mate vyriesenu dilemu, aby Vas nikto z tej bedne nechodil po veceroch strasievat. A JE TO.

  25. .harabin od .milanek | 16. jún 2009 12:28

    Súhlasím s tým, že Harabin aj keď ako človek je nepríjemný, ako odborníka si ho väčšina váži. A pán Hríb to zjavne nezvláda....

  26. .markiza sa hanbiť nebude od .pavol | 16. jún 2009 05:00

    Hanbím sa ja, že na Slovensku máme toľko ľudí, ktorým špinavec Harabín nevadí, alebo dokonca ho majú radi.

  27. .elfia od .humungusfungus | 16. jún 2009 00:56

    Elfia zabudla si k tym manipulatorom zaradit aj redakciu tyzdna...

  28. .nic nove pod slnkom. od .dr. Matejka | 16. jún 2009 00:54

    televizia je manipulativna priamo zo svojej podstaty, takze ziadne prekvapko. samotnui show som velmi nesledoval, lebo nie som zvedavy na Mokreho a niektorych inych. nemaju ani format ani sarm, aby stali za sledovanie. napriek tomu z videa zaznieva nechut a odpor REDAKTORA Hriba voci ministrovi Harabinovi. to sa mi zda prehnane a asi sa tym nechava uniest... je lepsie byt triezvym. Harabin je dobry odbornik, aj ked netvrdim, ze je vzorom cnosti a noblesy. thats all.

  29. .nesledovala som od .mary | 16. jún 2009 00:54

    Let´s dance, je to mimo môjho zaujmu. Štefan, vďaka za tento komentár. Predpokladám, že súťaž si sledoval ako profesionál - žurnalista.

  30. .zlý sen ... od .elfia | 15. jún 2009 23:06

    Celá táto vláda a s ňou všetci chamtiví, bažiaci po moci a manipulátori sú ako zlý sen ... Snáď sa z raz neho zobudíme ...

  31. .mala by sa hanbiť? od .miki | 15. jún 2009 22:17

    Nevidel som lets dance.... nevidel som ani Harabina.... možno som zaujatý voči p.Hríbovi, lebo si myslím že už dávno nie je objektívny,tak ako nie je objektívne sme alebo neboli objektívne jeho tv relácie.... vraj sme slobodná krajina, markíza je súkromná tv a teoreticky si môže pustiť čo chce a kedy chce, kľudne aj vo finále nejakej šou. Ste divák, máte na výber, nemusíte túto tv pozerať a nemusíte sledovať žiadnu tv ktorá sa Vám nepáči. To je zákon trhu že?... ja si nekupujem sme aj keď som to onehdy robil, čítam to na nete.... Máte právo na prejav, máte právo na názor, ja Vaše slová hodnotím tiež ako manipuláciu- akoby ste oznamovali že práve vypukla vojna.... nič také sa nestalo, my slobodní ľudia si vieme urobiť názor sami- na markízu, na Harabina, na Fica i Dzurindu, aj na Hríba.... tak neplačte pán Hríb, máme demokraciu a markíza je slabá na to aby manipulovala slobodnými ľuďmi ale to aj Vy.

  32. .par poznamok od .hamm | 15. jún 2009 22:16

    1) Harabin je na markize vareny peceny...satci si vyhrabat neiktory diel markizackych celebritnych programov (Smotanka ci Promiennti) 2) tiez sa trochu cudujem ze Stevo Hrib pozera Lets Dance :))) (neviem preco ale je to take usmevne...) 3) trochu off topic ale bolo by dobre aby niekto nieco spravili s tym extremnym leskom na Stevovom cele....je to banalita ale pristihol som sa ako pri tomto kometare som prestal pocuvat co vobec rozprava a cucal som na to celo (dufam ze to vezme v dobrom..:)

  33. .markiza od .petete | 15. jún 2009 22:03

    markiza mi uz velakrat dokazala, ze povestne "to budu spravy, co sa vysiela" (rozumej - "co ja poviem" ex-prezident/minister tvm pavol r.) plati a platit bude... takze vdaka markiza za vsetko, vratane kocnera a pod., a tiez za michalovskeho rodaka, choreografa s bradou, ktory nam nezabudol pochvalit aj ad-maga fedora, ktory je inak v super pohode, a bacha, nemusel by byt, ale je. takisto velka vdaka za mojsejovcov a jenika s ruzi, co je asi dno dnuuuce, ale asi nam tak treba, kedze tento narod nema kolektivnu pamat a co ja viem co vsetko este

  34. .hmm od .pepo | 15. jún 2009 21:47

    Števo ty pozeráš Lets dance? Tiež by si sa mal hanbiť..:)

  35. .vzacna zhoda od .peter Hajdin | 15. jún 2009 20:00

    Stefan, casto s tebou nesuhlasim, niekedy aj zasadne. V tomto pripade ale suhlasim uplne so vsetkym, co si povedal. Kedze sme tu v .tyzdni, tak poviem - do bodky.

  36. .dohodnute, .papuca od .hugo chavez | 15. jún 2009 19:30

    Ale zase take strasne to so mnou nebude, ja by som sa skor zacal bat toho, ze sef SISky je ustavny cinitel. To mi asi znova usiel nejaky zakon v skratenom konani. Myslim si, ze na taketo lacne invektivy tu niet miesta, to radsej budem pozerat .markizu:-) Ti "vsetci politici" asi nemali jednoducho potrebu sa tam pretrcat. Markiza je predsa tendencna ako kazda ina televizia, raz tam, druhy raz inde, ako to komu vyhovuje, kde su zaujmy, kde je koho vplyv. Ale mohli fakt nalakat na volny vstup aj niekoho z opozicie, aby to vyzeralo ako v televiznych novinach a aby som mal vobec sancu porovnavat neporovnatelne. Mna ale zaujalo iba to, ze pan Hrib vyzeral akoby sa mu zrutil svet, nic viac nic menej.

  37. .v.I.P. od .mySh0 | 15. jún 2009 19:15

    Harabím má od Mazkízy VIP vstupenky zadarmo bo ho berú ako sociálny prípad, d.bilka bradatého :-)

  38. .manipulácia???? od .viktor Hirschner | 15. jún 2009 19:12

    Harabin si fakt nezaslúži, aby sa tam dostal, ale na druhej strane, pochybujem, že pár záberov nejako ovplyvní výsledok jeho možno budúceho postu. Mnohí z divákov určite ani nevedia, do akej funkcie by sa mal posadiť, takže ich to (bohužiaľ) veľmi nevzrušuje. Pravda je však taká, že v nedeľu večer sa na ľudí ako on, rozhoden pozerať nepotrebujem! :D

  39. ."suhlasim" s chavezom od .papuca | 15. jún 2009 18:43

    Podla mna by sa tam mali pretrcat vsetci ustavni cinitelia. Najlepsie sef SISky! A porovnavat to s televiznymi novinami, kde su vsetci politici, moze fakt iba hlupak, ktory nevie do 5 napocitat.

  40. .diskriminacia bradatych ? od .hugo chavez | 15. jún 2009 18:23

    Ale pan Hrib, ja by som to zase tak tragicky nebral, to by sme mohli zacat rubat aj medzi ucinkujucimi tejto "prekrasnej show", ked uz sme pri tom, nieco by sa naslo... A argumenty typu najsledovanejsieho finale mi tiez moc nesedia vsak tie iste tvare sledujeme nielen v "najsledovanejsich televiznych novinach" ale v ktorejkolvek televizii (pravda je, ze tam to clovek aspon caka). Ja som tuto velkolepu show nevidel, iba teraz kusok bradatej tvare zo zaznamu, ale neobavam sa, ze by mi to vadilo, skor by ma to pobavilo, kde sa vsade sa treba strcit okrem a.nalu, aby bol clovek zvoleny. Staci to brat v klude ako podprahovu reklamu. Potom by to nevyzeralo akoby sa mi zrutil svet.

  41. .absolútne súhlasím od .t.McCready | 15. jún 2009 18:03

    ...a to isté cítim a tie isté otázky si kladiem, TV Markíza, resp. jej terajšie vedenie zlyhalo! Puškárová sa dostala na úroveň Judíniovej a vôbec, snáď tam ani nie je čo na pozeranie.

  42. .100 bodový komentár od .mária | 15. jún 2009 18:03

    Včera , keď som videla na obrazovke Harabina v Letś dance, tak som nechapala. Mala som pocit, ze snivam. Skoda, ze to nebol len hrozny sen. Je to hrozna realita!!!!! Pan Stefan,este ze mame takych novinarov ako ste vy a vasi kolegovia. Robite naozaj skvelu pracu. Cely tím si veľmi vážim a držim Vám palce. Nemám obavy, že to vzdáte, držim palce, všetkym slusnym ludom, aby nabrali odvahu a zahodili lahostajnost....mna sa to netyka , a je to zbytocne a pod... citim z vas velky smutok, ...a velmi si cenim , ze nestracate nadej a vieru v dobro...

  43. .same zle spravy od .patolog | 15. jún 2009 17:27

    asi pisem odveci ale neviem ako davno som pocul dobru spravu z domaceho spravodajstva... citam zle noviny ci sa tu vazne nic dobre nedeje? hoc basketbalistky potesili...

  44. .suhlas od .snake | 15. jún 2009 17:26

    markiza hrozne upada uz sa to neda pozerat, no a Harabin je celebrita ako sita do jej programu.mozno sa mu len paci ked sa vidi v telke,je fesak tak preco nie:-)?

  45. .v ktorej casti to bolo? od .asdsa | 15. jún 2009 17:21

    To lets dance ma aj z vihidnotenim minimalne 3 hodiny.

  46. .paradne vystihnuta podstata od .mefibozet | 15. jún 2009 16:16

    Vyborny komentar. Let´s Dance som sice nesledoval, ale Harabinov tupy xicht som mal cest uz z obrazovky Markizy vidiet nie raz a vzdy to bol dost nechutny pohlad. Mimochodom, niet sa co cudovat. Televizia, ktora dlhodobo kazdu sobotu podlieza tu najnizsiu latku vkusu filmamy so Stevenom Seagalom a VanDammom, predsa nemoze ficat v oblasti moralky a etiky vysoko nad priemerom. Televizia ktora sa vysmieva svojmu divakovi KAZDU sobotu rovno do tvare (Smotanka s infantilnou moderatorokou, hned na to Seagal a po nom VanDamme), musi nieco odporne a vysmesne buchnut na obrazovku aj v nedelu. A Harabinov tupy xicht je na to ako stvoreny.

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM