Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Š. Hríb: Lampa existuje vďaka kritike J&T
Š. Hríb: Lampa existuje vďaka kritike J&TDiskusia s Patrikom Tkáčom o žralokoch a morálke.
.anna Kratochvílová3. júl 2009 | videné 8832x | reagovalo 32 ľudí
Diskusia (32)
-
.vaša chyba od .cofy | 8. september 2009 18:36
Všetci tu kritizujete privatizácie a finančné skupiny pritom to, že ludia ako PT a jemu podobní zbohatli je v prvom rade vaša chyba. Vy a vaši rodičia ste predavali akcie nikto vás do toho nenútil. Zvolili ste si do vlády ludí ktorí niečo také dopustili. Teraz keď viete, že ste sa na tom mohli nabaliť aj vy tak závidíte. Mimochodom ak ste tak velmi proti finančným skupinám ako to, že je u nich zamestnaných tolko ludi a stavím sa, že aj mnoho z vás alebo z vašich blízkych tak sa tu nehrajte na spravodlivých.
-
.vaša chyba od .cofy | 8. september 2009 18:35
Všetci tu kritizujete privatizácie a finančné skupiny pritom to, že ludia ako PT a jemu podobní zbohatli je v prvom rade vaša chyba. Vy a vaši rodičia ste predavali akcie nikto vás do toho nenútil. Zvolili ste si do vlády ludí ktorí niečo také dopustili. Teraz keď viete, že ste sa na tom mohli nabaliť aj vy tak závidíte. Mimochodom ak ste tak velmi proti finančným skupinám ako to, že je u nich zamestnaných tolko ludi a stavím sa, že aj mnoho z vás alebo z vašich blízkych tak sa tu nehrajte na spravodlivých.
-
.vaša chyba od .cofy | 8. september 2009 18:35
Všetci tu kritizujete privatizácie a finančné skupiny pritom to, že ludia ako PT a jemu podobní zbohatli je v prvom rade vaša chyba. Vy a vaši rodičia ste predavali akcie nikto vás do toho nenútil. Zvolili ste si do vlády ludí ktorí niečo také dopustili. Teraz keď viete, že ste sa na tom mohli nabaliť aj vy tak závidíte. Mimochodom ak ste tak velmi proti finančným skupinám ako to, že je u nich zamestnaných tolko ludi a stavím sa, že aj mnoho z vás alebo z vašich blízkych tak sa tu nehrajte na spravodlivých.
-
.vaša chyba od .cofy | 8. september 2009 18:34
Všetci tu kritizujete privatizácie a finančné skupiny pritom to, že ludia ako PT a jemu podobní zbohatli je v prvom rade vaša chyba. Vy a vaši rodičia ste predavali akcie nikto vás do toho nenútil. Zvolili ste si do vlády ludí ktorí niečo také dopustili. Teraz keď viete, že ste sa na tom mohli nabaliť aj vy tak závidíte. Mimochodom ak ste tak velmi proti finančným skupinám ako to, že je u nich zamestnaných tolko ludi a stavím sa, že aj mnoho z vás alebo z vašich blízkych tak sa tu nehrajte na spravodlivých.
-
.pod lampou s p. Tkáčom od .sogaloy | 3. august 2009 06:33
Nemám informácie, aby som mohol posúdiť skutočný dôvod cross defaultu, ani porovnať veľkosť, vplyv a pôsobenie protekcionizmu v zahraničí s domácou praxou. Z uvedených dôvodov nemôžem hodnotiť diskusiu relácie Pod lampou. Myslím si ale, že na témy, ktorým bola venovaná, vplývajú metódy globalizácie, že Lampa nie je súťaž, ale debata, ktorá môže dať podnet pre hľadanie odpovedí na ďaľšie otázky, napr : 1.Bolo v histórií obdobie, keď sa z gruntu menil ekonomický systém a s ním majitelia firiem? 2.Boli ľudia v začiatku deväťdesiatych rokov pripravení pre trhovú ekonomiku 2.1.úrovňou praktickej kvalifikácie 2.2.pri zrútení dovtedy tradičných trhov 2.3.schopnosťou potlačiť prirodzenú snahu človeka kapitalizovať ľahko nadobudnutý majetok jednoduchým spôsobom v prospech ťažšej cesty na získanie trvalého prínosu rozvojom privatizovanej firmy 3.Možno nahradiť vzťah tvorcu k firme niečím rovnocenným, ak sa majiteľom existujúcej firmy zrazu stane človek, ktorý sa o jej vznik a rozvoj nezaslúžil? 4.Je dobrou,či zlou vizitkou prosperujúceho hospodárstva krajiny, ak 4.1.sú v nej situované centrá nadnárodných firiem 4.2.majú takéto firmy záujem investovať v nej do svojich podnikateľských kapacít? 5.Prečo existujú nadnárodné spoločnosti vo finančnom, výrobnom, obchodnom, a iných sektoroch? 6.Je vývoj nových produktov,systémov,servisu,organizácie v krajine dôležitý pre jej prosperitu? 7. Je pre danú krajinu ekonomicky výhodnejšie, keď kapitál v prípade 6 je 7.1.z cudziny 7.2.domáci 8.Aké podmienky vytvoriť a ako motivovať, aby čo najviac ľudí využilo svoje vlohy pre najväčší osobný prínos za súčasného najväčšieho prínosu okoliu? Pripojíte sa? Predpokladajme,že rentabilita nie je závislá od toho, či ide o domáci, alebo cudzí kapitál.
-
.diskusia s p.Tkáčom od .niesom | 10. júl 2009 23:11
Keď som pozeral diskusiu s PT, otváral som ústa od údivu. Ešte som nevidel tak otvorene /medzi riadkami/ hovoriť o tom, že ten svet peňazí "tam hore" je taký brutálny a klientelistický. U mňa sa PT "pochoval", nemal absolútne žiadne relevantné argumenty, len sa vykrúcal. Ale čomu nechápem úplne najviac, je to, že Lampu po tom nezrušili.
-
.ufff, pán Hríb od .jano Gľupták | 7. júl 2009 11:31
Pán Hríb, som Vašim priaznivcom už dlhé roky. Ste pre mňa dôkazom, že novinár si v dnešnej dobe môže uchovať tvár, že pojmy ako čestnosť a charakter majú zmysel. To isté si myslím o p. Baťovi a z ďalších žurnalistov ešte snáď o p. Schutzovi. Čo ale povedať na debatu, v ktorej dvaja z troch vyššiemenovaných ľudí podľa môjho názoru žalostne zlyhali? No neviem, Patrik Tkáč je natoľko ľahký terč, a názory, čo prednášal sú natoľko absurdné, že nemalo byť nič ľahšie, ako ho rozmetať na prach. Nielenže sa tak nestalo, ale z debaty odišiel ako víťaz on. Najprv som to považoval za účel, že nech je jasné, že sa úplne znemožnil sám, bez Vašej pomoci. Veď áno, je majiteľ televízie, kde máte reláciu, tak nebolo dosť dobre možné ho otvorene napádať. Ale čo potom znamená tento Váš komentár? Stále odvraciate pohľad a pregĺgate, to vedome? Kedysi, keď ste pred voľbami 1998 obvinil Dzurindu a SDK z kupovania novinárov a ohrozil ste tým ich volebný úspech, som s tým síce nesúhlasil, ale chápal som to a Vás som si začal vážiť ako človeka, pre ktorého je čestnosť a poctivosť nadovšetko. Po tejto relácii a Vašom komentári som trocha zarazený. Patrik Tkáč a JaT predstavujú pre toto desaťročie to, čo Rezešovci pre roky 90-te. Teda to najhoršie z podnikania, kde nie je najdôležitejšia šikovnosť a nebodaj poctivosť, ale hlavne známosti, kontakty a peniaze. A veď Patrik Tkáč sa tým ani netajil. Spomínam si na oslavu 50-ky Alexandra Rezeša, keď mečiarovskí novinári písali o tom, že zbohatol dlhoročnou a poctivou prácou pre VSŽ a pre Slovensko. To mi bolo smiešne. Z tohoto mi je zase smutne. Pekný deň.
-
.tunelovanie od .wlad | 6. júl 2009 23:20
"Zdalo sa mi cudne, ze si nevedeli spomenut na to ktory podnik bol vytunelovany, ved boli skoro vsetky" Au, tak toto je klasicky priklad "prani otcem myslenky" a popretie kritickeho myslenia. Za Meciarizmu sa kradlo, punktum. Ak niekto tvrdi cokolvek ine, vymysla si, klame alebo zamerne zamlciava. Nevadi, ze ani ja neviem ponuknut fakty. Nie, nevravim, ze sa nekradlo a netunelovalo, vadi mi ten Vas myslienkovy pochod. Zle, nebezpecne, primitivne.A nie velmi odlisne od retoriky priemerneho Ficovolica.
-
.ej veru od .grcator | 6. júl 2009 22:54
tkac tam vyzeral presne ako spravny sedliacisko co dosiel nejak k peniazom, ako vsetci "novyje russkije" - ale to este nebolo najhorsie, oplaseni trtkovia z trendu co mu nevedeli vmiest do ksichtu vsetky meciarovske privatizacie, od vsz-tky cez dmd holding az po naftu gbely a kupele piestany... a taktiez vsetky akcie penty/JT kde odrbkali malych akcionarov, od drotovne hlohovec az po prvu garantovanu... skoda hovorit, strach a hroza
-
.tkac od .boris 2 | 6. júl 2009 18:25
Tato Lampa bol skvela ukazka, ako J&T vie podnikat. Protekcionizmus, statne zakazky atd. Ocakaval som, ze jeden zo sefov J&T bude aspon vytvarat dojem businessmana, toto vsak bola parodia na nieco take.
-
."kapitalotvorna vrstva" od .peter5 | 6. júl 2009 17:16
iste, vyraz je to cudny a nesie so sebou pachut, ale k veci: Tkac predlozil argument o tom, ze stat by mal podporovat slovenskych podnikatelov, lebo peniaze prave oni maju tendenciu investovat na slovensku. Mozme si o tom myslet cokolvek, ale Hribov "protiargument" je usmevny: vraj samotne JaT to spochybnuje tym, ze jachtu ma v monacu a nie na Domasi. Typicky hribovska novinarska argumentacia: nevidi investicie do nehnutelnosti, do hotelov do cestovneho ruchu v SR, nevidi SES Tlmace, ci VSS, dokonca nevidi ani investiciu do televizie, v ktorej ma relaciu, vidi iba jachtu. Neuveritelna plytkost, volna praca s faktmi, ale odvaha na moralne sudy, to ano. Suhlasim s tym, ze Tkacov vykon v tej relacii nebol nic moc, ale s takym mizernym oponentom sa velmi snazit nemusel. O moralnom profile slovenskych zralokov si samozrejme moze ktokolveki myslet cokolvek, vratane hriba, ale mozno serioznou temou by bolo zaoberat sa profesionalitou a argumentacnou schopnostou novinarov.
-
.frost/Nixon od .aspon | 6. júl 2009 15:34
Tento film je nadherna analogia tomu, co sa udialo v Lampe s Tkacom. V porovnani je vidiet co urobila kedy Frost a da sa pekne porovnat ci a kedy sa to ukazalo ako chba kedy ako vyhoda. Odporucam milovnikom politickej dramy. Je to pribeh jedneho velkeho a tvredho 'pastiarskeho' suboja. V prenesenom slova zmysle. Hrib u nas, najma v prej polovici, tlacil na hranu. Nemuselo sa vyplatit. Tkac sa opravnene kedykolvek mohol postavit a odist s tym, ze na takejto teme neboli dohodnuti. A opravenene. Aj mu to niekolkokrat pripomenul. Na rozdiel od Nixona, Tkac nebol viazany ziadnou zmluvou ku tomu, aby tam sedel a odpovedal. Ale Hrib to nerobil pretoze bol momentalne v nalade a mal to tak naplanovane. V hodine 12 to zabrzdil a restartoval diskusiu. Stav na body bol 1:0 pre Tkaca. Tkac sa potom uvolnil a na zrazu vseobecne otazky zacal odpovedat prekvapujuco konkretne. Vdaka tomu viem, ze aj s uplny laik ako ja s velmi povrchnym pohladom na vec ma uplnu pravdu ked si, povodne naivne, myslel ze na Slovensku je to tak. A Tkac iba rozvinul dalej ze nech sa neondieme. Ve predsa aj inde na svete je to tak. V jednej chvili vlastne doslova povedal, ze ked si volime takich k...v tak nech sa nedivime. Vdaka za vyjasnenie skutocnosti p. Tkac! V druhej polovici takto Hrib vyrovnal zapas na 1:1 a kedze Tkac stratil zabrany tak si vsietil vlastenca. Konecny stav 1:2 pre Hriba a Lampu. Podobnost, ci rozdie s Frost/Nixon interview bolo v tom ze jednak Nixon bol za interview plateny. Spravanie Hriba preto bolo na rozdiel od Frosta v prvej polovici velmi riskantne. V druhej polovici Hrib utrpel vyhru iba vdaka vlastencovi Tkaca. Inak by mal s profikom, ako bol Nixon vazny problem. Frost si iba v poslednej chvili uvedomil, ako sa neprofesionalne nepriravil a podcenil kvality supere. Doslova v poslednych hodinach pred poslednym kolom otazok a odpovedi to dokazal dohnat a pripravit sa. Urobit domace ulohy. Ak to Hrib takto naplanoval tak velmi riskoval. Bez pomoci Tkaca tom mohlo byt velke fiasko. To sa Hribovi nemusi podarit dva razy. V tom suhlasim s predrecnikmi. Na takeho supera sa treba riadne pripravit, pretoze druha sanca sa uz nemusi vyskytnut. A mohol z takej situacie vytazit aj ovela viac. Hoci. Ti dvaja prisediaci pri Hribovy. Ti na seba pri Tkacovych odpovediach hadzali take spytave pohlady. To bolo ukazkove. Neverili vlastnym usiam. Ja uz som vdaka tomuto stratil akekolvek iluzie o slovenskom a mozno aj inom obchodnickom stave. A je jedno aky velki su. Toto je plemeno, co nas privedie do nestastia. Ak sa proti nepostavime.
-
.lampa je super! od .ferencik | 6. júl 2009 14:46
a stevo je najlepsi, jedina normalna publicisticka relacka na slovensku, ostatni su bezpohlavni looseri
-
....hríbovčina... od .woland | 6. júl 2009 13:55
Trápne, patetické, samoľúbe pozérstvo - hríbovčina.
-
.smutné... od .cernox | 6. júl 2009 12:29
To čo sme videli v poslednej Lampe ukázalo biedu slovenskej žurnalistiky. Pán Tkáč sa nám skúšal nahovoriť niečo, čo nahovoril našim vládcom...ale ani sám tomu neverí...bieda...veľká bieda...
-
.konspiracia? od .martinK | 6. júl 2009 11:29
Najviac ma na tej relacii zaujalo, ze pan Tkac tvrdil ze VSZ sa dostalo do cross-defaultu vdaka istej konspiracii bank. A ekonomicki novinari mu v tom vobec nevedeli oponovat, vobec nevedeli reagovat, ked pouzil argument o tom ze VSZ za 5 rokov zarobila svoju hodnotu. Tak potom predaj VSZ US Steelu bol z politickych dovodov, ci zo silnych ekonomickych zaujmov inych skupin? Spomenme si ze Dzurindova vlada predala podla istych nazorov dost lacno napr. take Slovenske Telekomunikacie. A este dost dlho im zabezpecovala monopolne postavenie. Takze vidime ze konspiracie, tajne dohody, zaujmy su vsade okolo nas. Kedy uz bude konecne LAMPA o konspiraciach.
-
.lampa od .r.S. | 6. júl 2009 11:29
Náhodou som túto reláciu videla a bola som zhrozená, ako p. Hríb a novinári z Trendu boli "vyplašení" z Tkáča. Podľa mňa neboli na reláciu fundovane pripravení a nedávali relevantné otázky, ktoré by odhalili pravú tvár žraloka P.T. On bol v kŕči , s penou u úst a už som len čakala, že vstane a povie, že ich má na háku. Jednoznačne nebol vo svojej koži a stačilo viac pritlačiť a zosypal by sa, ale toho, akoby sa p. Hríb a novinári báli! Koho chlieb ješ...!?!
-
.slaba kritika od .douglas26 | 6. júl 2009 10:26
Tak dve veci mi chybali v tom rozhovore: - slabo sa rypalo do Monaka a revalvacii koruny, na ktorej JandT rozpravkovo zarobili. Mozno to bola opat "charita" lebo zarobili nezistne pre "svojich klientov", ale dolezite je ci na to vyuzili citlivu neverejnu informaciu... (akou je napr. ziadost o revalvaciu centralnej parity slovenskou stranou, alebo konkretny navrh slovenskej strany s cislom 30.1260) ved sprostredkovatelov-lobistov platia za informacie a presadzovanie svojich zaujmov... a prokurator ani brvou nepohol a sramko tiez stiahol opatky :( - Rado bol nejaky makky ten vec. Po serii sudnych sporov mal zrejme plne gate aby nepovedal nieco, co sa potom otoci proti nemu :( Ale aj je to este vacsi bojovnik za spravodlivost, a urcite vacsi ako Hrib, lebo sa narozdiel od Hriba drzi faktov.
-
.hrib od .ty | 6. júl 2009 10:15
ty si sa teraz konecne vyfarbil, rozpravas jak 7 rocny idiot o svojom velkom vzore. otrasny komentar a velke sklamanie. obrovske.
-
.dve poznamky od .aladar | 6. júl 2009 09:55
1. Stefan, ak si ani Bato ani Beer nevedeli spomenut na jediny podnik, ktory bol vytunelovany za cias meciarizmu a Vam sa to zda cudne (zaroven z fleku poviete, ze vlastne - ved vsetky), co Vam, ako hlavnemu moderatorovi a dirigentovi relacie, branilo v tom, aby ste im to pripomenuli? :-) 2. Hrib: "...nesuhlasil som s vacsinou toho, co PT povedal, ale ze televizia Lampu nevypla, povazujem za istu nadej, ze ...J&T aj ludia, ktori tuto skupinu vlastnia...postupom casu mozu mat zmysel pre nieco ako fair play." /./././ Preco by mala vypnut? Nemala dovod. PT neskoncil ako porazeny, alebo znemozneny. To ze ste nesuhlasili, neznamena ze ste svoju pravdu dokazali aj obhajit. Okrem toho, sam ste povedal, ze chlapci z Trendu boli makki a na vela veci nevedeli fundovane zareagovat. ///Ten "zmysel pre fair play" , tak to bola ceresnicka na zaver, pri ktorej som sa musel kyslo pousmiat. Prilis servilne, Stefan.
-
.prispevok od .branob | 5. júl 2009 23:32
Ak ma vzniknut nazor, ze "fair play" ma postupom casu vzniknut,....tak potom som z toho "jelen". Pretože ludia, ktory "sú" fair play, jednoducho takí sú od začiatku,...od maleho decka,...vychovavaju ich tak rodičia. Sami sú takí, vedú taký život. Nemôžu sa zmeniť na fair play. Môžu,... ale nie takí ako je PT....pretože to su ludia typu "hollywood"...
-
.ad JakubTN od .peeter | 5. júl 2009 19:53
...ak bol PT pri tom, keď mu otec obstaral úver z IRB; keď sa podieľal na tom, že získali TLD, keď sa pozrieme na nehnuteľnosti, ktoré skúpili podvodmi od skorumpovaných zástupcov občanov... jednoducho si myslím, že Patrik Tkáč vedel, že získavajú úver podvodom, vedel, že úvery nesplatia a v právnom štáte by aj so svojim oteckom boli dávno vo väzení; to, že sa tak nestalo je dôsledkom celkovej politiky 90 rokov a stavu SR... Patrik Tkáč nie je manažér, je to človek ktorý sa neštíti klamať a kto klame ten aj kradne, ako vraví príslovie (len aktuálne kauzy mýtny tender, digitálna televízia, pozemky PKO, petržálske pozemky ktoré chceli kúpiť v 2008 za 2000Sk/m2, ...); Tkáč si myslí, že čas vymaže pamäť, a že ľahko sa z neho stane čestný občan, ktorý si zaslúži úctu... no tak to teda nie p. Tkáč, ste bohatý, ale nie vďaka šikovnosti ako napr. firma ESET, ale pre pokrivený charakter a "šikovnosť" vášho otca, ktorému ste robili poskoka...
-
.frajerina od .dp | 5. júl 2009 08:58
V spominanej relacii pan Hrib pomerne vela priestoru venoval vyzdvihovaniu "frajeriny" P. Tkaca, ze vobec prisiel do relacie o financnych skupinach, na rozdiel od ostatnych pozvanych.... Teraz hovori: “ze sa mu zdalo, ze musime urobit relaciu o j&t… musime ukazat, ze mozme kritizovat aj majitelov televizie”. Napada ma teda otazka ci skutocne mal este niekto do relacie prist, alebo islo iba o vzajomne vyhodny obchod s frajerinou …kde frajer novinar sa neboji pytat a frajer majitel sa ako jediny neboji prist a dokonca odpovedat…a co konkretne odpovede?…na nich tak malo zalezi…
-
.re: JakubTN od .vW | 5. júl 2009 01:26
Ak pridem k majetku tak, ze som spolupachatelom mojmu tatkovi pri vykradani IRB. Ak ma byt "stastim" a "sikovnostou" to, ze moj tatko mi cez vladnucu stranu dohodi spinave ksefty, ktore by nijaky iny obycajny smrtelnik nedostal, tak takeho cloveka na plnu hubu mozen nazvat prinajmensom zlodejom. Pri vstupeni takehoto cloveka do miestnosti, co ako je bohaty, by mal kazdy slusny vstat a odist. kedze tatko Tkac a jeho spolustranici nasili zakony tak, aby aj mlady PT kradol v ramci zakona, je to jedina obrana slusnych pred neslusnymi.
-
.existuje lepšia diskusná relácia? od .jozef Reisinger | 4. júl 2009 22:25
Spomínaná diskusia by sa určite dala spraviť aj lepšie, ale pozná niekto inú diskusnú reláciu, ktorá by sa aspoň trochu približovala k tomu, čo býva v relácii Lampa (a pred tým Pod Lampou)? Proste si myslím, že zatiaľ je Lampa najkvalitnejšia a najzaujímavejšia diskusná relácia v slovenských televíziách, aj keď sa vždy dá zlepšovať. Čo sa týka Tkáčovej hypotézy, že štát by mal protežovať národných podnikateľov, tak to som ostal dosť šokovaný! Nemal by mať štát (vláda) trochu iné kritérium, ako je národnosť podnikateľa, ktorá nič nehovorí o podnikateľských kvalitách?
-
.j&t od .artenon | 4. júl 2009 12:37
...videl som pána Hríba aj tvrdšie ba priam až drzo šiť do ľudí, ktorý majú iný názor ako on (v jednej košickej televízii v diskusii aj s petrom shutzom sa tam jeden spoludiskutujúci skoro až zaprisahal, že s hríbom už nikdy nikam diskutovať nepôjde (žiaľ meno som zabudol)) diskusia s patrikom tkáčom mi prišla veľmi ale veľmi jemná skoro až čajová, patrik tkáč ma svojim spôsobom fascinuje ale zároveň je mi ľúto, že majetok ľudí za x rokov sa dostal do rúk pár podnikateľom.... aby som sa vrátil ku komentáru, novinári z trendu mi neprišli ani ako novinári ale ako ustráchaní a zábudliví... reláciu mám aj tak rád, aj keď si myslím, že keď ma niekto majetok ako patrik tkáč tak mu môže byť skoro všetko fuk...
-
.2peeter: ->Tkacovci od .jakubTN | 4. júl 2009 01:15
P. Tkac teda rozhodne manazerom ani ekonomom nieje to mas pravdu ale nazivat ho zlodejom len kvoli tomu ze je bohaty a ma stastie je prehnane. PT si uvedomil po revolucii to co si neuvedomil nik iny a mal znameho tatka a preto mal uspech nie preto ze by nejako extra kradol a to mu snad nechces vycitat. A uz ked sme pri tom kradnuti tak sam dobre vies kde sa kradne najviac a kde sa vzdy kradlo, pozri sa na nasu vladu....
-
.hmmmmm od .vW | 4. júl 2009 00:31
no az tak by som to neprecenoval. PT dosiel dokazat, ze mu nikto nic nemoze a dokazal to. Aj Hrib aj ti dvaja z trendu boli jenmucki a strasne zabudlivi. Stacilo iba polozit otazku milemu syncekovi zlodeja, nech vymenuje kolko firiem z tych co Meciar predal slovenskej kapitalotvornej vrstve je este stale v slovenskych rukach a prosperuje. Mna napada ina jedna jedina Zeleziarne Podpbrezova. Alebo nepadla ani len narazka na to ako mlademu PT pomahal otecko zlodej za peniaze nas vsetkych. To co mily panko PT dava na charitu je len omrvina z toho co jeho fotrik a uz aj on sam slovensko obral. Asi tolko
-
.oh od .t.McCready | 3. júl 2009 22:34
Vôbec sa mi tento komentár nepáči :-(
-
.top of the Rock od .méla Béla | 3. júl 2009 22:21
Asi Rockefeller povedal, ze len prvy milión treba zarobit neslusnym sposobom, dalsie uz pridu.
-
.omyl od .peeter | 3. júl 2009 22:21
Pán Hríb, to je omyl, že PT prišiel do relácie, pretože mal odvahu; on tam prišiel, lebo vie, že mu nemôže fakticky nijako uškodiť... p. Tkáč v skutočnosti ani nie je manažér, pretože také odborné nezmysly aké tam natáral, za to by vyhodili prváka zo skúšky na Ekonomickej Univerzite :)) (základom je že sa investuje tam, kde je najvyšší výnos pri ekvivalentnom riziku)...veď nakoniec ste ho v relácii sám usvedčili, že ak idú investovať v Moskve, tak preto, že je tam vyšší výnos ako v SR...tak aké "národniarstvo". 2.Pán Tkáč z divákov chce robiť hlupákov a p. Baťo a Beer mu pekne asistovali, keď nám p. Tkáč rozpráva rozprávky, že jeho otec, ktorý bol členom predstavenstva IRB NEVEDEL o úveroch pre svojho syna :))))) .... 3. Pán Tkáč nejak pozabudol na minulosť, keď sme my všetci daňovníci museli zaplatiť AJ TIETO ZLÉ úvery keď išla IRB do konkurzu a previedli sa na Slovenskú Konsolidačnú.... 4. Pán Tkáč chce robiť z divákov hlupákov aj tým, že tvrdí, že vláda má podporovať "slovenskú kapitálotvornú vrstvu" :))), všetci vieme, AKO hospodári a že jediná záchrana je držať sa zdravého rozumu a na všetkých uplatňovať rovnaký meter... 5. Pán Tkáč je normálny z l o d e j a nemať otecka, tak dnes s jeho IQ robí pomocného referenta miestneho úradu v Svinnej ...
-
._ od ._ | 3. júl 2009 21:05
skor by som povedal ze zehlia
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM