Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Š. Hríb: Čo mám spoločné s J&T
O konflikte záujmov a slobode redaktorov .týždňa.
.anna Kratochvílová20. december 2010 | videné 10735x | reagovalo 129 ľudí
Diskusia (129)
-
.je to smutné, ale chápem to od .camo | 1. január 2011 20:22
V tomto boji je väčšina z nás príliš málo svätá na to, aby sa nepoškvrnila s týmito .... A ak pri tom ešte máme silu bojovať a nezalezieme spokojne do dier, tak je to boj spravodlivý. Spravodlivý voči tým s ktorými sa vedie, nie ped Bohom. O dokonalosti a čistote vrieska len Satan a jeho otroci, práve vtedy, keď sa im šliapne na vred. A Boh to určite vidí. Len aby sme my videli, ten rozdiel a nemysleli si, že sme spravodliví...
-
.nezavislost od .actuate | 28. december 2010 21:48
tyzden dostane svoje peniaze za reklamu, ak sa bude TMR darit. A na nezavislost je zarobene.
-
.drísty a žumpa od .mikudyk | 28. december 2010 20:18
Drísty o nezávislosti. že práve z týždňa budem počuť. Minimálne názorová príslušnosť ku koreňom a prameňom vlastného ideologického prúdu tu má byť priznaná. Tak aká nezávislosť. A takýmito rečami sa priamo dostávame k žumpe. Nech by to bolo akokoľvek nevinné, dobre z toho vychádza len Ja a Ty. Ale komu sa už chce v tom hrabať hlbšie? Po toľký a koľký raz !? Veď napríklad, keď vidíme a cítime aké hovná vytekájú z SDKú.. A koľký naši slovútny intelektuáli ich roky podporujú. Úvahy o naivite.., či debilite.., skôr pôjde o proces prehnitia skr na skrz. A o tých hovädách z Vladovho a Robovho tábora tu nebudem strácať reč. Tí su jasne čitateľní. i keď na pogrcanie. Vivat cosa nostra Slovakia!
-
.moja 2. uvaha/odpoved na Vase objasnenie - Diskurzivna etika od .schizyfos_ | 27. december 2010 20:57
Jurgen Habermas sa zaoberal etikou a navrhuje Diskurzivnu etiku, cize dekonstruuje Kantov kategoricky imperativ na intersubjektivnou komunikaciou dohodnutelnu normu platnu jedine vtedy, ked se vsetci úcastníci urcitého praktického diskurzu na jej platnosti dohodnu. (Postup, priklady, suvislosti priamo v pojednani Habermas, Jürgen (1983): "Diskursethik - Notizen zu einem Begründungsprogramm" in: Moralbewußtsein und kommunikatives Handeln. Frankfurt am Main.)
-
.the judge ruled that od .krstny otec | 26. december 2010 12:42
Stefan najdi si nastupcu.u teba sa tie kiksiky hromadia nenapadne a hlavne z necakanych smerov prichadzaju.tvoja energia zacina byt samoznicujuca..koncis.alebo si urob synceka a venuj sa jeho inteligencnemu rozvoju aby bol raz ako ty.kedy ked nie teraz.
-
.život od .giggo | 26. december 2010 06:41
...je veľa mŕtvych hrdinov, ktorí boli priveľmi zásadoví. keď matka pôjde predať svoje telo, aby nakŕmila hladné deti...je v zásade kurva. mali by sme ju za to odsúdiť a ukameňovať...alebo nie ??? ...myslím, že keby na svedomí týchto kritikov svietila len táto škvrna, tak by boli až príliš čistí.
-
.nazor na hriba od .juliukempka | 25. december 2010 00:03
pekne zasadove reci pan hrib,pri inych temach a teraz sa uz zamotavate, /ako kedysi mečiar ked nevedel co je vlastne pravda/ , ste na peniazky pan hrib, JandTý ktora stoji za opozicnym lidrom vam zjavne neprekaza, pokial tečie nieco aj k vam, stavate sa atrapou, to uz aj ten opity slota mal pravdu ked vas kedysi oznacil za inteligentny hnoj.
-
.zasmejme sa s .týždňom nad naivitou redaktorov a čitateľov od .ptak | 24. december 2010 08:12
"Jé a Té si asi priali Fica vo vláde a my sme boli proti, takže sme proti Jé a Té..." "Týždeň je sloboda a nezávislosť, takže to inak nemôže byť..."
-
.hhmr od .dedko | 23. december 2010 11:30
Nuz, sak aj ja si napisen, co si o myslim ked jeden ukrane a da kamaratovi aby prezil. Nuz, co son to chcev.....asi son zabudov...
-
.video od .vranka | 23. december 2010 09:32
neslo by sa k tomu vyjadrit pisomne? dakujem.
-
.moja uvaha/odpoved na vase objasnenie od .schizyfos_ | 23. december 2010 08:35
Nasiel som ju v Murakamiho Konci sveta, s. 305 "Pretoze je v tomto Meste divne a pokrivene uplne vsetko, ma to potom za vysledok system, kde do seba jedno s druhym dokonale zapada..(potom Tien opisal podpatkom na zemi kruh). "Ten kruh v sebe prepojil vsetko bez vynimky. Cim dlhsiu dobu v nom preto clovek je a zamysla sa nad tym, co vidi, tym viac sa mu ich (ludi z Mesta) sposob zacina zdat spravny a jeho vlastny sposob pomyleny.
-
.re prometeus od .macko1 | 23. december 2010 02:26
To je neprincipialny pristup. Ak by rovnako konal sefredaktor/konatel ineho media tiez by ste tam nevideli problem? Toto konanie schvalujete len preto, ze mate voci S.Hribovi velku doveru, ale profesionalni novinari by mali dodrzovat urcite pravidla, ktore maju strazit kvalitu a doveryhodnost ich prace. Ked budeme pripustat vynimky pre tych "nasich" vytvorime precedens, na ktori sa budu odvolavat uplne vsetci a zrazu sa nikto nebude obtazovat s deklarovanim konfliktu zaujmov, pretoze sefredaktor XYZ je "zarukou", ze vsetko je v poriadku. Jednoducho ide o princip.
-
.hratky s certem od .cencul | 22. december 2010 21:42
pekne divadielko. vraj kriza, vraj sa musim postarat o redakciu, tak pre peniaze podpisem zmluvu aj s diablom. a hrib si bude este otierat hubu o politikov a ich moralku. pre neho boli peniaze az na prvom mieste. ked pride lukasenko s cavezom, aj tym uverejni hrib reklamu, lebo treba peniaze, aby vraj existovala sloboda a nezavislost? pekne hlboko hrib klesol. a ta pseudo obhajova, ze ako on bojoval pred volbami proti ficovi, tak preto nie je namieste, ze by mal kopat za Ja a Ty. lenze ako sa sam povedal, to bolo pred volbami. a teraz su dobre prachy aj od ficovych kamaratov. jednoducho sa nechal kupit. keby hitler zil, hrib by zobral peniaze aj od neho. vsak inzercia ako inzercia.
-
.komentar od .pavol ulicny | 22. december 2010 19:50
budme radi ze tu mame tyzden.ma svoju kvalitu ktora je docenena aj vo svete.
-
.macko1: kumulacia postu konatela a sefredaktora pre posilnenie slobody od .prometeus | 22. december 2010 19:42
Kumulacia postu konatela /tiez hlavneho akcionara/ a sefredaktora .tyzdna vnimam zo strany Hriba presne opacne ako Sipos. Totiz ako ochranu slobody redakcie v nasom postkomunistickom medialnom prostredi. Spojenie sefredaktora a akcionara v jednej osobe moze byt pre udrzanie slobody a nezavislosti redakcie vacsou garanciou, ako ich oddelenie. Ak by bol ale Hrib nepriatel slobody, potom by kumulacia tychto dvoch postov znamenalo aj vacsie ohrozenie, resp. uplnu stratu redakcnej slobody.
-
.uz len tolko... od .moskvan | 22. december 2010 18:31
edgar,dik. uz len tolko,ze,ako povedal jeden sikovny pan v politickej debate, na cistom snehu vidno mlacku po psovi ovela lepsie,ako v blate"! na cistom subjekte je lakavejsie hladat chyby,ako na predajnych k....ch! a to nie som bezhlavym fanusikom tyzdna.
-
.re prometeus od .macko1 | 22. december 2010 17:52
Problem vsak je, ze Hrib nie je len akcionar, je aj sefredaktor .tyzdna. A preto je jeho konanie predstavuje nedeklarovny konflikt zaujmov. G.Sipos to dobre vystihol. "Celý konflikt záujmov je kumulovaný v osobe Hríba, ktorý je šéfredaktorom redakcie, konateľom a spoluvlastníkom vydavateľa .týždňa, jeho Lampa je aj sponzorovaná TMR, a teraz je teda aj podieľnikom na možnom úspechu projektu J&T. (...) Nehovoriac o tom, že bez diskusie je povinnosť novinárov konflikt záujmov pri písaní o TMR priznať. .týždeň od začiatku inzercie TMR u nich o firme písal dvakrát, raz obhajujúco, raz skôr negatívne, ale čitatelia sa o finančnej závislosti časopisu nič nedozvedeli." spw.blog.sme.sk
-
.hrib ako akcionar .tyzdna konal ok od .prometeus | 22. december 2010 16:34
Hrib ako akcionar .tyzdna konal ok. Dolezite je, aby redakcia pisala nadalej slobodne a vztahy s inzerentmi boli oddelene od redakcie.
-
.=) od .edgar | 22. december 2010 15:46
vyborne moskvan. to by bolo uz vsetko mozne oznacit za konflikt zaujmov. napriklad u nas vykradli zlatnictvo velmi sikovnym sposobom na vw touareg a toto auto konkretne spomenuli aj v spravodajstve. nemyslite si ze tato kradez bola ucelovo zosnovana priamo managmentom firmy vw? odvtedy si tieto auta kupuju aj zli chlapci a firma ide hore =) kto si myslel ze tmr je zla vec ten si to aj mysli a kto naopak tak ten tiez zostal pri svojom od stefana hriba dobry krok co sa tyka podnikania
-
.pateticky populizmus od .soso | 22. december 2010 14:03
pišta hríb alias pilát pontský
-
.sraci od .peto | 22. december 2010 12:59
v tyzdni nemame nic ine, ako slobodu a nezavislost :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
-
.š. Hríb: Čo mám spoločné s J&T od .peto | 22. december 2010 12:54
Š. Hríb: Čo mám spoločné s J&T - odpoved je jednoducha - mafosov kamosov :) Zalud, Valko atd.
-
.konflikt... od .moskvan | 22. december 2010 11:53
v tomto cisle je reklama na:hodinky,pohonne hmoty,sporenie,bankove sluzby atd...podla logiky vacsiny pisatelov by uz tyzden nemohol pisat o nicom,aby to nebol konflikt zaujmov!!! ...zasnem!
-
.ja som prestal kupovat SME a presiel som na .tyzden od .lord Acton | 22. december 2010 11:01
Potom ako pred casom na moj vkus SME uhlo do lavicovo-liberalnych vod, prestal som kupovat SME a presiel na .tyzden.
-
.od kedy TMR inzertuje od .js | 22. december 2010 10:41
v Tyzdni, prestali sme ho kupovat. Bohuzial nam to sposobilo vnutorny nazorovy konflikt zaujmov.
-
.stefan Hrib od .reder77 | 22. december 2010 08:52
Palec hore p.Hrib prajem prijemne a pokojne sviatky ako aj pekny novy rok 2011 ;)
-
.re poster od .macko1 | 22. december 2010 01:10
Mozno J&T spravila blbost s tym, ze tuto ponuku dala .tyzdnu, mozno .tyzden priamo nehypuje tuto investiciu, ale tu ide o zakladny princip transparentnosti a profesionality. Uz to, ze vobec o tej teme pisali moze byt celkom problematicke, ved ako sa hovori aj negativna publicita je lepsia ako žiadna. Ked uz pristupil .tyzden na ten kseft, mal to minimalne verejne deklarovat. Ked .tyzden pise o veciach, v ktorych je financne zainteresovany a zataji toto prepojenie, je to jednoducho neprofesionalne z novinarskeho hladiska. Urcite sa v slovenskom medialnom priestore deju aj vacsie spinavosti, ale to neznamena, ze postup .tyzdna je ok. Chybu si treba priznat, napravit a poucit sa z nej.
-
.spolocny obchodny zaujem existuje totiz vzdy a neda sa vylucit od .albatros | 22. december 2010 01:02
Mat s niekym spolocne obchodne zaujmy plati medzi vydavatelom periodika a zadavatelom reklamy vzdy a neda sa vylucit. Sipos iba objavil teplu vodu. Ak napr. SME mal klucovy inzertny vztah s jednym zo silnych mobilnych operatorov, ktory si tam v printovej podobe dlhodobo realizuje svoj tucny mediaplan , tak je tiez v obchodnom zaujme SME aby takyto klient dlhodobo na trhu profitoval. Ak by totiz o nom pisal "down", je predpoklad prolongacie reklamy nulova. V SME svojho casu mali tazky redakcny konflikt, medzi zaujmami mobilneho operatora a nazorom redakcie! Staci sa na to spytat Fulmeka, kto mal napokon navrch, ci redakcia SME a alebo zadavatel reklamy.
-
.rE: macko1. - skor by som .tyzden pochvalil od .printer | 22. december 2010 00:38
Ak niekto ponuka obchodnej spolocnosti, ktora podnika v oblasti vydavania periodickej tlace za inzerciu cash flow, bartrove plnenie, akcie, obligacie, je to normalna vec. Ved na trhu sa moze stat aj opak, chlapci s JaT s podnikanim v Tatrach mozu pohoriet. (Prial by som im to! ) Tak z toho .tyzden nebude mat nic. Podla mana je to opacne ako pise Sipos. Pokusim sa povedat preco. Aj napriek tomu, ze .tyzden zobral inzerciu s opciou buduceho rastu, redakcia casopisu robi nazorovo presny opak! .tyzden by som naopak pochvalil za silnu redakcnu slobodu a chlapcom s JaT by som odkazal ze su blbci, ze taku ponuku im na stol vobec dali.
-
.odkedy odisiel zo SME Simecka, idu dole kopcom od .citatelkof | 22. december 2010 00:15
V sme existovali dva typy odchodov. Jeden, ktory denniku pomahal. Bolo to vtedy, ked odisli napr. Peter Toth /sup do SIS/, R. Kotian, ked sa vyparili komentare I. Cibulu.. Potom je tu ten druhy typ odchodov. Odkedy odisli v roznych casoch zo SME Hrabko, Pankovcinova, Stupnan, napokon Simecka, idu mladenci dole kopcom.
-
.re printer od .macko1 | 22. december 2010 00:11
Vy nechapete, ze inzercia a to co spravil .tyzden su dve rozdielne veci? Tak este raz. Cast prijmov .tyzdna je naviazana na uspech TMR projektu firmy J&T. To znamena, ze .tyzden a J&T MAJU SPOLOCNY OBCHODNY ZAUJEM. Toto je konflikt zaujmov ako vysity a je dobra otazka, ci na to vobec mal tyzden pristupit. Navyse bez ohladu na to, ci .tyzden v clankoch "pomahal" tomuto zaujmu alebo nie, nebol tento konflikt zaujmov deklarovany v clankoch, ktore o problematike pisali, co je neprofesionalne z hladiska novinarskej etiky. Mozme sa dohadovat ake vazne je toto pochybenie, ale rozhodne to je problematicky postup zo strany .tyzdna.
-
.uplne na hlavu od .printer | 21. december 2010 23:46
Chlapci, ale ved napr. SME islo dlhodobo na inzerciach niektorych pyramidovych nebankoviek, co obrali ludi o peniaze a nic sa nedeje. Treba si este raz uvedomit, ze inzercia je jedna vec a redakcna linia a sloboda pisania redaktorov je vec druha. Sipos to uplne hlupo zmiesal . Na motiv preco to tak spravil, nech si kazdy urobi nazor sam.
-
.sú tam zásadné rozpory ! od .ján Hombré | 21. december 2010 23:25
Hríb pestovatel svojho zásadového preukázal že mu je jedno či Euráče-chehtáče voňajú či smrdia demokraciou či nedemokraciou. Ak časopis uverejní nejakú reklamu tak páni samocenzurovatelný novinári už vedia ako majú o tej firme ich prispievateťke písať.Sám Pišta sa na tom videu veľmi snažil ale ani tentokrát nedokázal ovládnuť svoje TEKAVÉ oči o je jasný dôkaz !!!
-
.siposov moralny barter za webovy prsnik SME od . Richelieu | 21. december 2010 23:21
Mam dovod si mysliet, ze text Gaba Siposa je urcitym moralnym bartrom, ktorym si pozichroval vazalske posobenie v lone webu SME. Ocakavam , ze sa od tohto weboveho prsnika SME odputa a zacne pekne od podlahy s desiatkovou navstevnostou. No a na tychto klikoch jednotlivcov si potom zacne poctivo zhanat sponzorov.
-
.sME upada na viacerych frontoch od .fucusianus | 21. december 2010 23:07
Tiez mam pocit, ze nielen citanost a predajnost SME postupne pada, ale aj urcity "mienkotvorny idenex" SME isiel dole. Kauza okolo generalneho prokuratora ukazala, ze .tyzden uz ma vyssi mienkotvorny rating ako SME.
-
.p.Hríb , načo tolko viet ? od .ivusisko | 21. december 2010 22:47
Proste peniaze na chod denníka ste zohnali ,,vlastnou hlavou,, od CIA a G.Sorosa , čo tu všetci roky vieme !!! DDD
-
.tmr od .moskvan | 21. december 2010 22:23
...nech da tatry do poriadku aj diabol,len nech nemusim za parkoviskom kakat drziac sa smreka!...ze cestovny ruch! pcheee,skor cestovny pokoj!
-
.za clankom Siposa je utok majitelov SME na casopis .tyzden od .forint | 21. december 2010 22:08
Ja to citam tak, ze za clankom celedina Siposa je sirsi komercny utok majitelov SME na casopis .tyzden.
-
.ako asi Sipos k napisaniu clanku prisiel od .irsky seter | 21. december 2010 22:05
Od doby kedy SME uhlo do lavicovo liberalnych vod , postupne klesa predajnost SME a postupne stupa citanost konzervativnejsieho .tyzdna /v SME nepomohla ani "akoze" rubrika viera/. Preto v SME pravdepodobne vyhodnotili, ze ich .tyzden nieln mienkotvorne, ale aj citatelsky a teda aj ekonomicky postupne ohrozuje. Najskor to boli problemy so skrtanim Fica na strankach SME, potom ustipacne dotazy co hovori Britska ambasada na angazovanie v LBGT , ktoru nakusol .tyzden. No a teraz je tu akoze ostentativne odmietnutie ponuky JaT zo strany SME. No a odtial je to len kusok k posunu insider info k Siposovi, ktory zafungoval ako "zalobaba" prisata a odkazana so svojim projektom spw na webe SME. A to ostatne uz pozname.
-
.štefan má spoločné s J&T len to od .dianaS | 21. december 2010 21:59
že oni mali peniaze ktoré Štefan potreboval na prevádzku časopisu a Štefan mal zase priestor a čitateľskú základňu ktorú J&T potrebovalo osloviť, resp. urobiť si solídny image. Obyčajná reklama, kto sa pohoršuje?
-
.who is who od .torino | 21. december 2010 21:41
OK, nech vsetky media zverejnia zmluvy, bartrove plnenia a zapoctove a vyrovnavacie sluzby v oblasti inzercie a uvidime kto je kto. A kto je vlastne zac.
-
.trhove hospodarstvo a inzercia od .peter2 | 21. december 2010 21:26
Nie je lahke prezivat v trhovej spolocnosti. Myslim, ze sefredaktor Hrib robi co moze. Neprekritizujme zase kazdu vec.
-
.sipos vsetko pomiesal od .fermion | 21. december 2010 21:10
Sipos vsetko dost amatersky poplietol, lebo zmiesal nastavenie latky v inzertnom priestore, s redakcym priestorom. Latka inzretneho priestoru ma ine parametre, ako priestor redakcnej linie pisania. V oblasti inzercie je situacia pri inych printovych mediach /SME, HN, PRAVDA, Novy cas etc. /oproti .tyzdnu o tri konske dlzky pod Siposovou latkou.
-
.rE: oscar De La Renta: Hribove moralizovanie od .grofka | 21. december 2010 20:59
oscar De La Renta , vtip je v tom, ze Hrib moze kazdy tyzden moralizovat v .tyzdni len vdaka tomu, ze je aj akcionarom .tyzdna. A je to tak dobre.
-
.trafena hus zagaga od .dahabpd | 21. december 2010 17:53
nestaci vam ze ....zijete aj z ich penazi?....to je podstatne a nie ze to tak funguje v reklame.....fakt nevidite rozdiel? alebo nechcete?
-
.des od .oscar De La Renta | 21. december 2010 17:40
Pan Suchohrib, vy sa obhajujete takym stylom, akym Figel obhajoval pridelenie svojho bytu. Je jasne, ze za sebou nemozete mat silneho editora, pretoze by ste ho priviedli na psaci tridsiatok. Vy totiz nerobite investigativu, snad s vynimkou rubriky veda a petra breinera, ale onanujete nad vasimi nazormi a uspokojenie dosiahnete az ked ich mate na pultoch stankoch v printovej podobe. Ono by to bolo v poriadku, len cloveka znechucuje to vase kazdotyzdenne moralizovanie najma vo vasom uvodniku, kde zo seba robite Johanku z Arku. Ak nabuduce vyjde o vas osobne najavo napriklad, ze ste pedofil /cisto priklad ad hoc/, vobec ma to neprekvapi. Vy sa budete vediet obhajit v style, ktory ste zvolili.
-
.p.S. Amerikáni majú také príslovie, ze ziadna pizza od .cmuk | 21. december 2010 17:17
nie je zadarmo. Ani Ta Vasa, Hrib, aj ked tu tarate ze nie...
-
.inzercia je podstatna, ked s nou .tyzden nesuhlasi, od .cmuk | 21. december 2010 17:14
tak ju nema publikovat. Mne z tyc inzeratov bolo blivno a zakazdym som sa zamyslela, ci teda naozaj tento casopis musim citat a kupovat... Radsej by som mala tyzden na skaredsom papieri a ciernobiely ako s inzerciou na nieco, s cim principialne nesuhlasim. Nabuduce to bude inzercia na CO? A co Vasa vierohodnost a integirta, pan HrIb Spravodlivy co hadze kamenom do kdekoho? Kde zostala? Na kope hnoja....a toto traposke video nicomu nepomohlo, naopak!
-
.najviac vadi inzercia 'ideovych nepriatelov' v mediach od .osgood | 21. december 2010 16:41
...oduševnelým študentíkom s napuchnutými uhrami, ktorym ked financna mesacna bilancia "nevyjde", tak proste do mobilov zakňučiia srdcervuci odkaz rodičom...
-
.ja a Ty mi vadi od .scatoli | 21. december 2010 16:29
Aj inzercia pribuznych entit such as TMG v .tyzdni. Treba sa citatelom ospravedlnit a dat sancu inzercii od etickejsich aj ked chudobnejsich spolocnosti. Pochopime, aj ked nebudete fancy.
-
.joe !!! skus o svojom pozoruhodnom postrehu od .osgood | 21. december 2010 16:26
napisat trilogiu ...
-
.vEĽKÚ ČASŤ... od .joe | 21. december 2010 16:19
...ľudských činností je možné označiť slovom - SAMOÚČELNÉ!!!!
-
.pan Hrib, skuste sa pouccit z tejto 'kauzy'... od .osgood | 21. december 2010 16:10
ako sa v praxi zaobchadza s politickym oponenton... _ ja vam fandim, ale ... _ ta Vasa ostentativna ideologicko--politicka "taktiika", ked chcete politickeho oponenta s cervenou skvrnou dorazit behom nasledujucich 2-3 ťahov edie k presne opačnýmm výsledkom, akoby ste si v ako platič tejto sstranky, prial _ Svojmu politickemu nepriatelovi, ktoremu vam dosial ani nenapadlo hovoriť 'oponent', musite preukazovať laskavosť ... zdanlivu ... vyzerať sorosovsky nestranne _ a zlomiť mu väzy sa pokúsiť, až vám začne dôverovať... _ lenze to, ako sa vy a vami osloveni, pokusate politicky zabodovat... to je ako z romanov pre sluzky _ predstiearjuicih ked vo volbach dostanú na čuňu... ze to bolo len preto, lebo boli taki inteligentni a slusni ..
-
.a ešte niečo pre tých, od .zartek | 21. december 2010 15:57
ktorí tvrdia, že Š. Hríb má pravdu (keby aj, nič to ale nemení na tom, že to, _odkiaľ_ peniaze prichádzajú, nie je podstatné... :D). No, možno má, ž na toto: "...ale na to, aby sloboda a nezávislosť existovala, musí ten časopis (časopis .týždeň) existovať, musí vychádzať..." ---///--- Ha, to akože .týždeň je zárukou slobody a nezávislosti a ak by neexistoval, tak by neexistovala ani sloboda a nezávislosť... ehm, ehm...
-
.nijako by som sa nechcel zastavat pana Hriba od .hu | 21. december 2010 15:45
lenze pravda je taka, ze Gyorgyi Soros posunul svoje zaujmy dalej na vychod a tak na financovanie niektorych aktivit uz nie je tolko penazi ako kedysi. preco by nieco nemohla zatiahnut aj Ja a Ty? ved im je to jedno, hraju na obidve strany...
-
.:-))) od .vyryvac | 21. december 2010 15:30
zabezpecil som vlastnou hlavou
-
.pán Hríb, od .zartek | 21. december 2010 15:30
vravíte, že: "inzercia je jedna vec, články su druhá... ...moja zodpovednosť je tá, aby .týždeň existoval" - - - -//// - - - Ha, veď práve! Každý, kto má zodpovednosť, sa snaží "existovať". Tak sorry, ale aj keby bola pravda to, že redaktori o ničom nevedeli a o inzerentoch boli uverejnené aj pochvalné články, nič to nemení na tom, že Vy ste o tom vedeli, pán Hríb. Peniaze nesmrdia, alebo - koho chlieb ješ, toho pieseň spievaj, všakže... A vôbec nie je pravda, že ´tí dvaja´ tú Lampu ´vyhrali´. Mnoho ľudí si myslí pravý opak, prípadne, že to skončilo prinajmenšom remízou. To, že ste do Tkáča akože bušili, neznamená automaticky jeho prehru, ako tvrdíte Vy. To nechajte na posúdenie iných. Mimochodom, aj tú Lampu s Ficom ste ´vyhrali´, však? :-)))
-
.reklama od JaT v .tyzdni neprekaza lebo.. od .promoter | 21. december 2010 15:22
Reklama od JaT v .tyzdni neprekaza. Sipos nie je v obraze, lebo v reklamnej branzi je bartrovanie reklamy uplne normalny jav. Da sa predpokladat, ze v SME tvoria rozne formy bartrovania 20 az 30 %, v HN 30-50 %, v Pravde tiez mozno okolo 40%. Ak je barter zaveseny na opcii zisku, alebo straty v buducnosti, ide o normalny ekonomicky nastroj. Vydavatel urciteho periodika je totiz v prvom rade podnikatelskym subjektom. Klucove je nieco ine, a to, ci ma redakcia uplnu slobodu pisania voci casto zazmluvnenym inzerentom. .tyzden mi z toho vychodi ako daleko najslobodnejsi oproti napr. SME, HN, ci Pravde. Tam maju zadavatelia reklamy postavenie, ktore stoji casto nad a niekedy aj v opozicii k redakciam, ktori o nich pisu, resp. o nich radsej vobec nepisu.
-
.@ karolll od .tomas Hlavac | 21. december 2010 14:37
Nie, od SMERu a SNS by inzerciu nezobrali, lebo tieto dve strany su v hodnotovom rebricku jej sefredktora, ktory ma patent na Pravdu a Rozum oznacene ako nehodne existovat. Fasisticko-bolsevicko-globalisticka mafia, ktora este nezistila ako je niekym zneuzivana na "vznesene ciele" Korupcia a peniaze robia divy.
-
."Načo sú hlúpe spory... od .joe | 21. december 2010 14:35
...čo vedú podaktorí, a vyzerajú pritom - nevinne???!" Alebo ináč povedané: "Ak sa navzájom (stále iba) žeriete, dajte si pozor aby ste sa (celkom) nepožrali!!!!" Amen!
-
.tMR a § 131a (566/2001) od .zK | 21. december 2010 14:34
keď som si tak zbežne pozrel inzerciu na TMR, tak sa mi zdá, že J&T zavádza, ak sľubuje zhodnotenie a porušuje tým § 131a 566/2001 Zz o cenných papieroch
-
.hríb píše tak, ako má naformatovaný mozog od .antpravica | 21. december 2010 14:32
a tu by som sa ozaj nebál, že Hríb sa dá ovplyvňovať, jemu už iba elektrošoky napravia mozog, ktorý má poškodený štvavou vysielačkou Slobodná Európa
-
.m.macko od .karolll | 21. december 2010 14:16
u iných , akýchkoľvek, subjektobv by moje porovnanie inzercie smer a JT zaváňalo populizmom. V prípade týždňa a hríba tomu tak nie je. Š. hríb natočil videjko, v ktorom nám oznamuje, že rozriešil jednu z odvekých ľudských dilem: čo je zlo a čo je dobro. V skratke - dobro je dnešná koalícia, zlo dnešná opozícia, a to an bloc. Toto, veľmi extrémne vyjadrenie nestačilo, š. hríb zlo vzťahoval aj na tých nesprávnych voličov, čo bolo extra silné kafe. Neviem nájsť to video, niekto ma prosím doplňte, možno sa nenájde a ja sa mýlim, ale zdá sa, že minomálne š. hríb explicitne označil dnes opozičné strany aj s ich lídrami za zlo, no atých, ktorí to zlo podporujú, voličov, minimálne implicitne ,tiež. Ak sa niekto prezentuje takýmito extrémnymi názormi, no a potom uzavrie obchod s "podporovateľmi zla", netradičný, kedy platba za inzerciu bude zaujímavá až po úspechu inzerovaného projektu... A zároveň tvrdí, že projekt inzercie (ktorú, na inom mieste vo všeobecnosti považuje za nutnú pre fungovanie časopisu...) nie je pre fungovanie článku podstatný... Morálku nechajme bokom, poďme k fundamentu, k prašulom: Ten, kto tvrdí, že v podnikateľskom prostredí, kde je inzercia nutná, prijme inzerciu, s cieľami kt. nesúhlasí, ale peňažné plnenie závisí od úspechu inzerovaného projektu je ... no všeličo iné, len nie je pravičiar. Z akéhokoľvek pohľadu, tento, do dnes aj pred redaktormi zatajený obchod, veľmi diskredituje tento týždenník. Škrtnutému ficovi už nikto neuverí.
-
. Pan Hrib problem je netransparentnost. od .martin macko | 21. december 2010 13:51
Cast prijmov .tyzdna je naviazana na uspech TMR projektu firmy J&T. Toto je jeden jasny spolocny obchodny zaujem (k argumentu volby a smer - nikto nehovori, ze mate spolocne vsetky obchodne zaujmy. to je zakladna vyrokova logika). Ak uz ste pristupili na takyto kseft, co je z hladiska novinarskej etiky uz samo o sebe dost problematicke, je elementarna vec z hladiska profesionality takyto konflikt zaujmov deklarovat. Ako poukazal G.Sipos v tom blogu, toto ste v .tyzdni pri roznych clankoch tykajucich sa temy nespravili, co je najma Vasa chyba ako sefredaktora, ked sa spravate takto netransparentne (ako sam priznavate redaktori o tom prepojeni ani nevedeli).
-
.štefan hríb od .karolll | 21. december 2010 13:40
zoibrali by ste predvolebnú inzerciu smer, sns? Keď inzerciu ich majiteľov beriete? To je svet médií natoľko farizejský?
-
.dobry den, od .štefan Hríb | 21. december 2010 13:18
len mala poznamka - inzercia je jedna vec, clanky su druha. Ak si niekto mysli, ze media uverejnuju len inzerciu firiem, s ktorymi plne suhlasia, myli sa. Inzercia nie je nazor casopisu, ale nazor inzerenta. Cize ak sme mali inzerciu SDKU, neznamena to, ze suhlasime s SDKU. Rovnako ako ked mame inzerciu mobilneho operatora. Cize nie je rozumne tvrdit, ze ked sme mali inzerciu TMR, boli sme kupeni. To by platilo, keby sme kvoli inzercii zmenili nazor. Ale to sa nestalo, a nestane. To len na vysvetlenie sveta medii.
-
.no vidis pista boletus od .hu | 21. december 2010 13:03
nie si dostatocne jednostranny a protificovsky a tak sa na teba vrhli ortodoxni modri bolsevici, tvoju kolegovia. ked sa im u nas podari nastolit modru diktaturu, dopadnes ako Slansky, takze musis byt demokratom ci chces alebo nechces...
-
.j & T-ýždeň???? od .joe | 21. december 2010 12:46
J & T-ýždeň????
-
.uz ste len "casopis" od .dahabpd | 21. december 2010 11:46
Keby s i Fico dal u vas reklamu, zobrali by ste ju?.. Ved to je to iste. Boli ste bohapusto zneuziti alebo vam niekto ukazal, ze za peniaze vsetko...... Mozete si o svojej nezavislosti hovorit co len chcete... cest sa da vybojovat ale povest, ked raz stratite tak ju uz nikdy neziskate.... uz ste len "casopis" skoda....
-
.chapem od .moskvan | 21. december 2010 11:36
najprv som si precital prispevky,potom pozrel video...nechapem,ze na margo coho pisete tie bludy! co je na tom divne? a za to,ze tu nefunguje obcianska spolocnost,vymozitelnost prava je blizka nule a developeri si robia co chcu si mozme sami...nemoze za to j&t a ani hrib.
-
.nasledujúce video: od .karolll | 21. december 2010 11:27
redaktori týždňa o financovaní týždňa Tlačený týždeň: na titulke preškrtnutý fico a hríb O čom bude nový týždeň: o prepojení médií a politikov s biznisom, financovanie politických strán a médií. Podtitulok: Farizeji
-
.toto je pjekna brutalita.............. od .aljosa | 21. december 2010 10:29
toto video je pre stredoskolakov???????? boletus, sak toto je strata akehokolvek zbytkoveho kreditu........odporucam ist na protialkoholicke liecenie a mozno sa vam rozjasni....rybnicka podporoval smer, tyzden podporuje j a t a vsetko je v poriadku........hnus
-
.da sa byt verny? od .gincai.p | 21. december 2010 10:22
vyssim cielom a nepodlahnut tlaku "financii"? zoberme si priklad DANIELA V BABYLONE. pribeh je to stary az prilis, no poucenie z neho sa da aplikovat aj dnes. je to pribeh cloveka, ktory doveroval a bol verny svojmu Bohu a predsa zastaval vysoky statny urad (hned po vladcovi) v krajine, kde bol Boh nahradeny vladcom krajiny.tento vladca sa dal titulovat ako boh a mali sa mu klanat. daniel to vsak nerobil a ked bolo potrebne vladara ostro kritizoval aj ked islo o zivot - nepolavil a zostal verny svojmu Bohu. to bol prvotriedny konflik zaujmov, nie taketo talafatky za par euro. staci neohnut chrbat a nezakryvat si oci. prajem redakcii tyzdna aby boli v tychto financne tazkych casoch ako daniel. priamy a verny svojmu poslaniu (objektivnej novinarcine). neklanali sa modlam aktualnych vladcov (najma financiam - aj cez reklamy a granty), budte pre nich nadalej zrkadlom ked robia zlotu ale aj svetielkom nadeje, ked poukazujete na tych ktorym sa podarilo spravit veci lepsie. zijeme v prilis ludskom svete, vo svete zavisti a nenavisti, tak ako sme si ho pretvorili na vlastny obraz. redaktorom a pracovnikom, ktory su veriaci prajem pozehnany cas a nasledovanie Bozieho charakteru vo vas. pre neveriacich redaktorov : ak hladate Boha, volajte na neho. ak zaklope na dvere vasho srdca, nezabudnite Mu otvorit.... ________ ps: na slova neprajnikov nehladte, tych bude stale viac nez dost, no obcas sa pozrite do zrkadla ktore vam nastavuju...
-
.naozaj? od .risok. | 21. december 2010 10:22
Viem, ze sa nasledujuci komentar necita lahko, ale ovela tazsie bolo stravit pre mna ako citatela .tyzdna tento videokomentar. Dajte ho preskumat napr. Martinovi Mojzisovi, pripadne niekomu inemu s matematickym vzdelanim. Celkom istotne najde v argumentoch na videu viacero vaznych logickych chyb (na niektore uz tu poukazali dalsi diskuteri). Ta argumentacia, spolu so stylom jej prezentacie, naozaj naznacuju, ze niekou tecie do topanok a pripomina to obraz, ktory v mediach vidieme velmi casto a tak povediac sirokospektralne: Chren, Durkovsky, Dzurinda, Fico, Pociatek, atd. To, ze J&T hraju na viac stran je jasne, pri turbulentnom vyvoji, ako je na Slovensku je to priam nevyhnutnost. .tyzden sa urcite netesi, ze vliezol takto do velkeho kosiara, ktory mu riadne smrdi, ale moj pocit je ten, ze si to vybral sam. Dostal za to sice 'riadne' zaplatene, ale v skutocnosti 'zaplatil' .tyzden ovela viac. Teraz ked su karty na stole uz moze prist aj na premenovanie na '.j&t tyzden' ci zacat chodit namiesto do next apache do J&T cafe. Vdaka Siposovi za poukazanie na dolezity konflikt zaujmov, aspon budem ako citatel obozretnejsi.
-
.stefan hrib, americky vlastenec ktory ma zimomriavky od .hu | 21. december 2010 10:04
co gyorgy soross, hmmm?
-
.j a T sa nesmie propagovať od .omar | 21. december 2010 09:56
Žiaľ, podľa mňa akékoľvek vysvetlenie uverejnenia takéhoto typu inzercie je neprijateľné. Faktom ostáva to, že J+T robia veci, za ktoré by šli v USA pred súd. Také zásahy v národnom parku, aké urobili v Tatrách, by boli v USA nemysliteľné. V národných parkoch USA by bola akákoľvek firma za omnoho menšie zásahy veľmi tvrdo potrestaná. Takže, pokiaľ má byť USA vzorom pre pána Hríba, tak potom by mal byť dôsledný aj v tomto prípade.
-
.kriza je kriza od .mCH | 21. december 2010 09:52
kriza je kriza, ale to to iste ako v čase volebnej kampane prijat do inzercie volebny pagat strany smer.
-
.chabaaaaa matematika od .gauss | 21. december 2010 09:39
Pokial viem, .tyzden nie je reklamny platok. Tej reklamy je tam poskromne, co nepokryje ani nakup suroveho papiera. Tie prijmy z predaja .tyzdna su tak akurat na slanu vodu. Tak pre boha, z coho fungujete ??? Nechcete si pan hrib nahodov patentovat perpetum mobile ??? :-))))))))))
-
.nesuhlasím s p.Hríbom od .vektor | 21. december 2010 09:29
Nesúhlasím s postojom p. Hríba. To je presne to isté ako Hayekovci spol. Nerozumel som doteraz prečo ich obhajuje a teraz už áno. Oni mali plné ústa o tom ako treba hospodárne nakladať pričom hneď ako sa dalo tak sa aj oni pridali resp. to vymodelovali aby mohli aj oni cuckať. Hríb kritizuje toho, onoho, atď. ale samotný podiel z rastu akcií a predávaní inzercie na základe ktorej porastú je šialené. Kde je pridaná hodnota v raste? V marketingu?Chce sa podielať na nešťastí akcionárov?Nebude zodpovedný ani trochu? To je proste zavádzajúce. To nie je otázka viery, či mu verím, alebo nie. To nie je náboženstvo ale poznanie. Hríb viackrát veľmi, veľmi sklamal. Podpora a obhajoba vojny v Iraku je nehorázna.Líder časopisu v znamení kresťanstva a konzervativizmu nemôže predsa v úvodníkoch spokojne tvrdiť že vojna v Iraku je ok.
-
.nesuhlasím s p.Hríbom od .vektor | 21. december 2010 09:28
Nesúhlasím s postojom p. Hríba. To je presne to isté ako Hayekovci spol. Nerozumel som doteraz prečo ich obhajuje a teraz už áno. Oni mali plné ústa o tom ako treba hospodárne nakladať pričom hneď ako sa dalo tak sa aj oni pridali resp. to vymodelovali aby mohli aj oni cuckať. Hríb kritizuje toho, onoho, atď. ale samotný podiel z rastu akcií a predávaní inzercie na základe ktorej porastú je šialené. Kde je pridaná hodnota v raste? V marketingu?Chce sa podielať na nešťastí akcionárov?Nebude zodpovedný ani trochu? To je proste zavádzajúce. To nie je otázka viery, či mu verím, alebo nie. To nie je náboženstvo ale poznanie. Hríb viackrát veľmi, veľmi sklamal. Podpora a obhajoba vojny v Iraku je nehorázna.Líder časopisu v znamení kresťanstva a konzervativizmu nemôže predsa v úvodníkoch spokojne tvrdiť že vojna v Iraku je ok.
-
.kauza sipos od .911 | 21. december 2010 06:30
len dokazuje aky su SME zavistlivy ,,,a sipos je len..nestoji ani za rec
-
.kompromisy... od .milan89 | 21. december 2010 04:03
Bol som v takýchto situáciiach a išlo neraz o o viac... Zmluva s "diablom" je však zmluva s "diablom" a na tu som nepristúpil nikdy... Ani keď išlo v businesse o veľmi veľa a v prípade manželky o politický vynútený odchod zo štátnej správy po 20 rokoch... Volili sme radšej odchod z krajiny, ako pätolízačstvo. Snažím sa Hríba pochopiť, ale ja osobne by som to nikdy neprijal. Keď ma nenalomia "chlapci" z ŠTB, tak sa dáte nalomiť "mliečniakom" z J&T...? 20 rokov po revolúcii...? Príliš lacný obchod, za príliš veľkú cenu... Aj Fico "len" zakladal "stranu" (gang) a potreboval len money... Po vpáde rusov sa to u nás začalo volať "normalizácia" - v zmysle, že každý s každým sa nakoniec zbratal... A teraz je to takmer presne tak... Už ani nie je poznať kto bol mečiarovský gangster a kto bol na druhej strane barikády. Zostali len spomienky... Ale úprimne a osobne. Radšej spomienky, ako J&T. Toť vsjo. :(
-
.nuz tak od .malá | 21. december 2010 02:20
nie že by som sa tohto celeho nejak zastavala, ale vo svete medii to predsa nie je ziadny vynimocny jav, ak sa chcete vyhnut podobnej "kolaboracii" citanim, budete toho musiet prestat citat o dost viac ako tyzden... myslim, ze zapojit kriticky rozum je lepsi napad...
-
.zbytocne nafuknuta kauza od .natalia Ondruskova | 21. december 2010 00:42
Aj nemocnicu musi niekto sponzorovat, aby mohli zachranovat ludske zivoty.
-
.j a T od .maros Berak | 21. december 2010 00:37
Mna osobne ta inzercia uraza. Spolocnost JaT je pre mna symbolom arogancie, nevkusu a hluposti. Ak niekto inzeruje podnik tychto zmrdov a tvari sa ako bojovnik proti korupcii, tak to jednoducho nesedi. Je to nekonziostentny postoj. Casopis .tyzden ma zvolit radsej nebytie ako bytie za takuto cenu.
-
.printer od .boris26 | 21. december 2010 00:03
dakujem za vysvetlenie, z mojho pohladu vsak zamer pana hriba preco byt akcionarom a dovod sirky jeho kompetencii nie je relevantny. fakt je jeden. sefredaktor dohodol podmienky, ktore sa ciastocne podobaju "success fee", ten isty sefredaktor sa ale zaroven snazi obhajit, ze pre ziskanie tohto SF neurobi nic. ja nehovorim, ze urobi, ale NIKTO nemoze 100% tvrdit ze neurobi, a dovolim si povedat ze ani sam Hrib. Cize sa zopakujem, ze Hrib ma tym videom nepresvedcil. a to ci je dobre ze je akcionarom aj sefredaktorom nie je otazka na intelektualov. odpoved je jasny, v medium, ktore sa usiluje ako svoju konkurencnu vyhodu predat svoju nezavislost, nemoze byt biznis prepleteny s redakciou. moj nazor.
-
.naštrbená povesť Týždňa od .peter Horváth | 20. december 2010 23:59
Bolo mi smutno a chvíľu som aj váhal, či neprestanem kupovať týždeň kvôli tejto reklame. Už len ako ješiťák, čítate časopis v električke a propagujete pre spolucestujúcich niečo, s čím nesúhlasíte. Súhlasím, že to rovno môžu propagovať smer. Týždeň má novinárov, ktorí sa neboja písať otvorene, takých nie je veľa. Stavať sa do pozície, že "ja sa téme nebudem venovať" je alibistickým strkaním hlavy do piesku. Od novinára takého rangu, za akého p. Hríba považujem očakávam, že ak zistí niečo nekalé, bude o tom patrične informovať. O jt to neplatí, čo vyvoláva otázku, o čom ešte nebude písať. A ako je to s nezávislosťou v Lampe na Joj, kde sú jt majiteľmi? Takto vyzerá sloboda po 21 rokoch, kto má prachy, kúpi Tatry aj novinárov?
-
.tak ja neviem... od .moskito | 20. december 2010 23:54
pan Hrib, museli ste byt na tom velmi zle, ked ste podpisali zmluvu s "diablom". tento video komentar a tlak v hrudi rozvybrujuci Vas hlas tomu napoveda. ja Vas za to neodsudzujem, ale cena moze byt vyssia, ako ste ochotny zaplatit. dostavate od Ja a Ty inzerciu, vasa relacia je v ich televizii... ...Vy to velmi dobre viete, z coho su tie peniaze, aj s pomocou ktorych robite svoju publicistiku. ano, su to peniaze vytunelovane z IRB, su to peniaze ukradnute z restitucneho fondu, peniaze z merania teploty na jachte v Monaku, z myta, ... nepripadate si tak trochu ako ti politici, ktorych kompromisy tak mravokarne posudzujete? ale ano, uz sa na nich podobate... PS: mozno ta cena je zaplatitelna, ale uz sa neslusi sudit inych, nie osobne...
-
.a čo Soros... od .novyzakon | 20. december 2010 23:48
-
.a čo Soroš? od .novyzakon | 20. december 2010 23:46
-
.a čo Soros? od .novyzakon | 20. december 2010 23:45
-
.copy-paste od .dabl | 20. december 2010 23:05
Pán Radoslav, Vy ste spolu ovce pasli, že tykate panovi Hribovi? Ak chcete v takom duchu "diskutovať" bežte radšej niekam dole do suterénu. A argumenty typu copy-paste si nechajte pre niekoho iného.
-
.hríb od .radoslav Práznovský | 20. december 2010 22:53
Vytvoriť si tak krásny priam idiylický model proti konfliktu záujmov v rámci redakcie a bojovať proti tomu, ktorý je financovaný tvojím chlebodárcom. Nijak ti to neprekáža? Aký je dôvod na takéto chovanie zo strany J&T? Poistka? to jest zisk s tejto inzercie je cca to čo zarobia kšeftami pri Ficovi a v prípade jeho výhra majú double? Hríb vy ste všetci na smiech a na zaplakanie zároveň. Hráte sa ako malý chlapci a pritom ruinujete tento štát za peniaze bankstrov. Tu si dovolím jeden citát , ktorý objasní prečo J&T financuje truľov pravoľavej maškarády:Tavistock Operation Research Project :" The sovereignty of the elite is threatened when the lower classes, through communications and education become informed and envious of the power and possessions of the class above them. As some of them become better educated, they seek to rise higher through a real knowledge of economics-energy. This presents a real threat to the sovereignty of the elite class. "It follows that the rise of the lower classes must be postponed long enough for the elite class to achieve energy (economic) dominance, labor by consent becoming a lesser economic source. Until such economic dominance is achieved to the fullest extent possible, the consent of people to labor and let others handle their affairs has to be taken into account. Failure to achieve this goal would result in interference in the final transfer of energy sources (economic wealth) to the control of the elite. "Until such times, it is essential to recognize that public consent is still the essential key to the release of energy in the process of economic amplification. A consent of energy release system is therefore vital. Artificial security must be provided in the absence of the mother's womb, which can take the form of withdrawal, protective devices and shelters. Such shells will provide a stable environment for stable and unstable activity, and provide a shelter for the evolutionary processes of growth, that is to say, survival in a shelter that gives defensive protection against offensive activities. "It applies equally to the elite and the lower classes, but there is a definite difference in the manner in which both these classes approach the solution of the problem. Our social science scientists have made out a very compelling case that the REASON WHY individuals create a political structure is because they have a subconscious desire to perpetuate their childhood-dependency relationship. "In the simplest of terms, what the subconscious longing demands is an earthly god to eliminate risks from their lives, put food on the table and pat them on the back in a comforting way when things don't go well. The demand for an earthly problem-solver-risk-eliminator is insatiable, which has given rise to a substitute earthly god: the politician. The insatiable public demand for 'protection' is met by promises, but the politician actually delivers little or nothing on his promises. ;;;...We can readily divide a nation into two sub-categories, the Political Sub Nation and the Docile Sub-Nation. The politicians hold quasi-military jobs, of which the lowest is the police force, next come attorneys. The docile sub-nation finances the political machine by consent, that is to say, through taxation. The sub nation remains attached to the political sub-nation, the latter feeding off it and growing stronger, until the day comes when it is strong enough to devour its creator, the people." *** Toto je Hríb pravý dôvod, prečo J&T financuje t oju inzerciu a zároveň docenta Fica Daj si to zarámovať ty slobodný novinár .
-
.tomu sa hovori od .k. | 20. december 2010 22:26
"ucel svati prostriedky". Ale naozaj "svati"?
-
.cas na spoved. od .sranda | 20. december 2010 22:24
Ano, je cas Vianoc a treba sa vyspovedat. Pipo, toto sa ti podarilo. Sam neveris tomu, co si nataral.
-
.my veríme od .osúch | 20. december 2010 22:10
Pekné čierne divadlo. Pravda ako jadrové zbrane v Iraku. Ale však mi tak isto nie. My niesme sprostí iba tak vyzeráme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
.hríb od .radoslav Práznovský | 20. december 2010 21:58
Pre koho bolo toto video pre IQ 25,5? J&T s časti financuje tvoju existenciu a to s plným vedomím , že bojuješ proti Ficovi. Na druhej strane J & T financuje Fica. Ty si povedal na plné ústa , že jedna strana financuje obe strany pravoľavej maškarády. To či tvoji redaktori píšu slobodne je jedna vec ale výsledok ich práce je vec druhá a ten je aký je to jest proti Ficovi. Hríb si ty schopný nejakej integrálnej myšlienky alebo trebárs aj lži ? J&T ťa financujú ale preto, že ty si si vytvoril internú metódu na boj proti konfliktu záujmov vo vnútri redakcie ešte nevyvracia fakt , že J&T financuje dve politicky proti sebe stojace zoskupenia to jest ľavicovú mafiu dr. Fica a pravicovú propagandu. Hríb zmaž to video ale chytro!!!!
-
.monogram od .multigram | 20. december 2010 21:28
Mna by skor zaujimalo, co ma tyzden spolocne s monogramom. To uz neschopnejsia firma nebola?
-
.je to ok od .svajka | 20. december 2010 21:12
Siposov blog je ok. Upozornuje na vec, tak to ma byt. Tyzden je tiez ok, ano, maju taku inzerciu, nie je to vsak az taky hriech. A ak tyzden chce byt uplne cisty, nic im nebrani sa tych dodatocnych penazi zriect. Toto nie je ziadna kauza, kto nemal rad tyzden,nebude ho mat rad este viac. Kto ho cital, iba kvoli tomu ho citat neprestane.
-
.boris26: Hrib je sefredaktor aj relevantny akcionar .tyzdna od .printer | 20. december 2010 20:50
Asi si dobre nepochopil, ale S. Hrib je okrem sefredaktora aj relevantny akcionar .tyzdna. Teda robil dohodu s JaT z pozicie akcionara. To ci je byt dobre aj v ulohe sefredaktora aj akcionara, je otazka na intelektualnu diskusiu. Hrib chcel byt akcionarom prave pre slovenske skusenosti, ze akcionar, resp. vydavatelsky dom ma silne paky na svoj dennik, /periodikum/ a tie paky sa casto prejavuju aj v redakcnej linii novin. Napr. Fulmek by Ti mohol rozpravat ako zadavatelia reklamy v SME jedneho mobilneho operatora tlacili svojho casu na redakciu aby pisali urcitym smerom.. Kedze je Hrib aj silnym akcionarom .tyzdna, tak takyto tlak - spojenim ulohy sefredaktora a akcoinara moze eliminovat.
-
.pan hrib od .epllista | 20. december 2010 20:46
az sa vas bojim pozerat,ked vidim ten hnev a tu nenavist voci inemu nazoru na vasu adresu,nuz a to idu vianoce,ste naozaj tak nervozny alebo nezvladate slobodny prejav niekoho ineho? taky isty slobodny prejav o ktorom vy tak velmi rad hovorite,ze ako to v .Tyzdni kazdy ma !!! tak kde sa to berie vo Vas pan hrib?
-
.podpora redakcii od .ja | 20. december 2010 20:32
p. Hribovi verim, nie je práve najľahšie v dnešnej situácii udržať biznis v čiernych číslach. Pán Šípoš - nepodcenili ste náhodou čitateľov? Nechajte nás, nech si spravíme vlastný názor. Reklama - nereklama - keď je článok napísaný neobjektívne a nevyvážene je to len na škodu periodika a čitateľov to len postupne odrádza. Týždeň a Lampa je aspoň pre mňa také pookriatie v živote. Pán Hríb - tiez Vám prajem prijemne a pozehnanie sviatky / a aj kolegom z redakcie/. Som rád, že ste tu.
-
.hribovi verim od .tomi | 20. december 2010 20:16
hribovi verim a tiez prajem gabovi prijemne a pozehnanie sviatky...
-
.pre mna zle vysvetlenie od .boris26 | 20. december 2010 20:00
niekolko bodov, ktore mi nesedia: 1. Redakcia v .tyzdni je oddelena od obchodu. Ako moze byt, ked inzerciu dohaduje sefredaktor? Teda sef redakcie? Standardne dohaduje inzerciu obchodny riaditel a v kompetencii sefredaktora je redakcia. V pripade, ked sefredaktor riadi aj obchod aj redakciu, je uplne jasna moznost ovplyvnovania v jednej osobe. 2. Ziadna zmluva nemoze hovorit, "ked sa nam bude darit, tak doplatime..." jednoznacne musi byt nadefinovane to, co znamena, "ked sa nam bude darit". Ide o hodnotu akcii, zisk, alebo iny jasne meratelny parameter. Tym padom aj .tyzden vie, co musi TMR dosiahnut aby ziskal zvysok platby. 3. Ak v pripade, ze TMR dosiahnu svoj vysledok a vyplati .tyzdnu odmenu, urcite to nebude "iba" rozdiel medzi cennikovou cenou reklamy a tym co zaplatili. Preco by .tyzden uveroval J&T? .tyzden by mal a logicky, ziskat vacsi vynos. 4. To ked bude .tyzden opisovat TMR pozitivne, nezvysi hodnotu akcii - to je jasne. Ale pokial .tyzden bude mat moznost objavit a oznamit verejnosti zavazne informacie a urobi tak, moze to ovplyvnit hodnotu akcii smerom dole. Otazkou teda ostava ci sefredaktor umozni venovat sa tejto teme svojmu redaktorovi, pokial sefredaktor zaroven vie spocitat o aky vynos moze jeho tyzdennik prist. Nehovorim ze pan Hrib robi nieco co je v rozpore s etikou. Skor nie. Co sa tyka novinarskej etiky, to si hodnotit netrufnem. V kazdom pripade v tomto prispevku nedokazal ze .tyzden nema zaujem na hospodarskom vysledku TMR a zaroven nedokazal, ze nema paky ako ho ovplyvnit smerom hore, prip. neovplyvnit smerom dole.
-
.j&Tyzden :D od ..HeadAroundU | 20. december 2010 19:54
A nezabudnite preskrtnut na cerveno.
-
.tak neviem od .nazor | 20. december 2010 19:32
to uz moze pan hrib a tyzden prijat pred volbami reklamu aj rovno od smeru, lebo takto brat v podstate tie iste peniaze od jt mi pride tak trosku alibisticke a pokrytecke.
-
.pan Hrib od .schizyfos_ | 20. december 2010 19:27
Uvedomujem si, ze je ovela tazsie nieco robit, ako kritizovat a hoci stale este vnimam tuto vec iba pocitovo a nedokazem ju formulovat vetami, dakujem Vam za vysvetlenie
-
.pravda je Loz to je motto zvrateneho individua menom Hrib, a poprosim "demokraticky" tyzden. nenavisti aby nemazal politicky nekonvenujuce prispevky od .tomas Hlavac | 20. december 2010 19:21
Za prve chovas sa Hrib aj s celou tvojou magoriacou a cenzurujucou sebrankou horsie ako fasisti a komunisti dohormady. Za druhe to ze to z vasej nenavistnej pusy poviete vy je dokazom aka Pravda je na Vasej strane. Na stenach USA flag a ocenenia od OSF vlastnenu nacistickym a ekonomickym zlocincom, na ktoreho je vydany zatykac vo viacerych krajinach sveta, rovnako ako na notorickeho vojnoveho kriminalnika Kissingera. Tu si pozrite redaktorkovia video, ako sa nakoniec zachovaju ti, ktorych tak silno obhajujete: 4 stages of a subversion are: Demoralization, Destabilization, Crizis, Normalization www.youtube.com Rozhovor viedol Edward Griffin, polstorocia dozadu en.wikipedia.org
-
.dôverujem. od .matúš Zemčík | 20. december 2010 19:20
Verím Štefanovi Hríbovi. Je dôveryhodná osobnosť.
-
.tip na najbližšiu Lampu od .viva | 20. december 2010 19:02
Po vývoji kauzy okolo PKO za posledné týždne, by bolo dobré spraviť najbližšiu Lampu na tému "kauza PKO". Mnohé média dosť skresľujúco informovali o skutočnostiach, takže otvorená diskusia v Lampe by mohla byť zaujímavá (a potrebná). Ideálne by bolo, keby do takej Lampy prijali pozvanie p.Budaj, p.Ftáčnik, možno p.Radičová (Lipšic ?) a zástupcovia developera (p.Korbačka a ...). Účasť p.Ďurkovského, ktorý to celé spískal nepredpokladám, ten by na to nenašiel odvahu. Tak ako, p.Hríb ? Viem, že je to horúca téma, ale doba je taká ...
-
.jT platí týždeň, aj smer. od .karolll | 20. december 2010 18:49
Týždeň ale nie je ovplyvňovaný, má úplne iné záujmy, ako JT, ktorý ich platí, lebo redaktori to nevedia. Všetci voliči smeru boli dopodtrobna informovaní o obchodoch smer - JT, preto je smer ovplyvňovaný, hovorí hlas podobný hríbovmu, ktorý tie prachy zohnal vlastnou hlavou. Zaujímavé. (Ak spôsob odmeny za inzerciu, na ktorú hríb pristúpil, nie je spoločným obchodným záujmom týždňa a JT, no tak už potom nič. Platba za inzerciu bude, ak sa projektu bude dariť. Ak nie, no tak nie. Spoločný obchodný záujem ako z čítanky, redaktori - neredaktori).
-
.clanok M. Mojzisa o P. Tkacovi od .luba l | 20. december 2010 18:48
Clanok M. Mojzisa o tom, aky je Patrik Takc spravny chlapik a ma rad tie Tatry a ma tam aj ten svoj apartment na Lomnickom stite so svojim barmanom vyznel ako neoznacena platena reklama. Alebo Mojzis dusevne omladol cca o 48 rokov.
-
.nazor od .michal Liszkay | 20. december 2010 18:41
Malokedy vidim p. Hriba v pozicii obchodnika a aby pristupovatl "biznis pragmaticky" k veci (skor mi pride novinarsky naivny). p. Sipos k tomu pristupil ako typicky novinar. to co napisal ma hlavu aj patu plus je to pravda (avsak len z pohladu novinara). Vysvetlenie p. Hriba vnimam ako uprimne a pravdive v plnej miere. Sam opisoval situaciu v uvodniku jedneho vdania .tyzdna ked bol ako spoluvlastnik a sefredaktor v situacii ked nemal dost inzercie. Dosla dobra ponuka z JnT na dlhodobu inzerciu - co je najlepsi deal aky moze akykolvek podnikatel dostat (dlhodobeho - staleho zakaznika) a prijal to -celkom spravne a logicky. Kedze je pan Sipos pracovnik TI a (teda asi nepodnika) neprekvapujeme jeho blog. naopak ma milo prekvapil video blog pana Hriba
-
.na Siposov konflikt zaujmov upozornil uz M. Simecka od .sedma | 20. december 2010 18:14
Na Siposov konflikt zaujmov svojho casu upozornil uz M. Simecka.
-
.dohodol to vlastnou hlavou od .tomas Hlavac | 20. december 2010 18:13
vsak Pipinko?
-
. Siposov projekt je sui generis /v DNA/ v konflikte zaujmov od .nekonfliktne | 20. december 2010 18:12
Blog Gaba Siposa a jeho projekt spw je sui generis v konflikte zaujmov lebo institucionalne funguje na strankach jedneho utilitarne zvoleneho periodika -SME a nie napriklad na strankach Plus jeden den, Nitrianskeho hlasu, Obcasnika v Hrboltovej, ci HN, Pravdy, Rolickych novin, Naseho pola, etc. Ked opusti ochrannu perinu webpriestoru dennika SME a ukotvi sa ferovo na samostatnom webpriestore, bude sa dat vylucit jeho konflikt zaujmov vpisany priamo do DNA Siposoveho projektu. SPW končí. Hľadáme podporu na ďalší monitoring kvality médií Platnosť ročných grantov práve vypršala Projektu inštitútu INEKO monitorovania etiky a profesionality slovenských médií Slovak Press Watch minulý týždeň skončila podpora sponzorov. U dvoch finančných – nadácie Trust for Civil Society a Britskej ambasády na Slovensku – šlo o ročné granty, ktoré sme získali od apríla minulého roku (tretí sponzor Newton Media podporoval projekt bezplatným prístupom do svojej databázy archívu médií). Na tomto blogu tak už nebudú pribúdať nové články. Ak máte záujem o podporu SPW do budúcnosti, radi sa s Vami stretneme. Celkové náklady závisia od frekvencie článkov, počtu prednášok na školách, stážistov, výšky grantov pre investigatívu či odmien pre ľudí posielajúcich tipy na mediálne prešľapy. Ide o ročné náklady na úrovni 10-50 tisíc eur v závislosti od rozsahu projektu. Ďakujeme všetkým doterajším sponzorom ako aj čitateľom a novinárom, ktorí sa zapájali do diskusie, posielali tipy alebo sa článkami v niečom inšpirovali. PS Moje hodnotenie úlohy médií v prezidentskej predvolebnej kampani vyšlo v sobotu na sme.sk: „Novinári ovplyvnili voľby. Našťastie.“ Gabriel Šípoš, pondelok 6. apríla 2009 16:20 Čítajte viac: spw.blog.sme.sk
-
.nazor od .jaroslav Trokan | 20. december 2010 18:07
chcel by som pána Hríba trochu poopraviť, keďže si myslím, že redaktori týždenníka Týždeň nepíšu vo svojich článkoch pravdu, ale len ich názor.
-
.vsimnite si ako dychal...... od .topsecret | 20. december 2010 17:35
hlavne na konci slov...trosku stres :)..sledujem tyzden dlho aj videa a musim povedat ze je evidentne ze tu trosku zateka do topnok....a to z toho pohladu ze neide o to zeby hrib alebo tyzden obhajoval JaT..to nie...ALE ich predsvedcenie o "lepsom svete..slovensku" na ktore poukazuju v clanoch o roznych temach ale najma o ficovi a komunistoch...dostalo riadnu facku ..ze vedla komentara cloveka z OKS vidime "nase" tatry ktore "nam" chcu predat chlapci z STB family history..smutne zasadovost padla lebo prisla otazka byt ci nebyt
-
.problem je neprofesionalita slovenskych novinarov od .martin macko | 20. december 2010 17:30
G.Sipos to dobre popisal spw.blog.sme.sk S. Hrib to urcite nemyslel zle, ale toto jednoducho je konflikt zaujmov, o ktorom by citatel mal byt informovany. Skor by si mal priznat chybu a nie vymyslat vyhovorky.
-
.oK od .erbe | 20. december 2010 17:20
Považujem vysvetlenie p.Hríba za dostatočné. Dôležitý je obsah článkov. Inzercia? Každý by si mal vedieť "zarobiť na chlieb"... a zabezpečiť fungovanie časopisu je prvoradé, ináč by sme nemohli čítať tie články, nie? :-)
-
.podobne podnikatelske zaujmy od .domased | 20. december 2010 17:10
Hrib a Sipos maju plno spolocnych zaujmov. Takisto maju aj vlastne zaujmy. Vacsinou su to vsak zaujmy sponzorovane zahranicnym kapitalom a cudzimi mocnostami prostrednictvom ich velvyslanectiev. Ja by som bol rad, keby Hrib aj Sipos slobodne pisali a konali. Ci sa to vobec da v prostredi komercnych tlakov je vsak otazne.
-
.dohodol od .2secure | 20. december 2010 16:47
'inzerciu som dohodol...' ...vlastnou hlavou .. .. inak rofl cela 'kauza' :)
-
.sipos a .tyzden od .a.L. | 20. december 2010 16:37
To ze Sipos upozornil na mozny konflikt zaujmov, bolo spravne. To akym stylom to spravil uz vobec nie. SME sa tomu velmi vytesovalo, tak ako aj na blbostiach Pravdy (ktora si to aj zasluzi). Ja osobne, ked zbadam ze nieco s textom nie je v poriadku (skryta reklama a pod.) tak jednoducho prelistujem, alebo hodim noviny do kosa :)
-
.ok od .18XYZ | 20. december 2010 16:35
Uveril som pánovi Hríbovi. Neviem ako ostatným, ale mne to ako vysvetlenie stačí. Inak, skutočne si nepamätám na nejaký článok v týždni, ktorý by sa dal označiť ako chválospev na TMR.
-
.oK od .slavius | 20. december 2010 16:18
Týždeň je OK periodikum a inzercia nie je podstatná.Ja čítam články.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM