Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Žiadosť o preverenie Labašovho posudku je odovzdaná
Martin Mojžiš, Ondrej Dostál, Egon Gál a Peter Zajac dnes odovzdali žiadosť o preverenie Labašovho posudku v prípade napadnutia Hedvigy Malinovej na generálnu prokuratúru.
.jakub Kratochvíl27. november 2009 | videné 3446x | reagovalo 29 ľudí
Kampaň môžete podporiť tu: changenet.sk
Diskusia (29)
-
.pre Katarinu Szaszovu od .winterfresh | 2. december 2009 13:53
V prvom rade sa bezny obcan moze dohadovat preco urobila ci neurobila to ci ono. Lenze tu sa bavime o trestnom stihani o trestnej veci. Podstatne je vysetrovanie a obsah vysetrovacieho spisu. Verzia Malinovej sa uz nevysetruje, nakolko sa skutok nestal (pardon nestal sa tak ako to popisala). Vysteruje sa verzia o krivej vypovedi, cize preco Hedviga klamala. Ste si skutocne taka ista, ze po takom skandale a oficialnom potvrdeni pochybenia policie pri vysetrovani by nemala prokuratura a policia eminentny zaujem pripad uzatvorit a objasnit??? Vsetky mocenske organy policia, vysetrovatelia, prokuratura, SIS nie su schopni vysetrit a uzatvorit klamstvo jednej studentky, pripadne spiknutie zo strany SMK? Ja neviem ci Hedviga klamala a ci nie, ale vytaca ma ze Kalinak s Ficom ju najskor verejne medialne "popravili" a pripad "objasnili" a potom 3 roky sa vyhovaraju, ze vysetrovanie pokracuje. Za moje dane uz mala sediet v base, alebo sa mali pani verejne ospravedlnit.
-
.oN od .svietnik | 30. november 2009 22:43
Jozef Magala riaditeľ Slovenskej informačnej služby životopis Vo volebnom období 2002 - 2006 bol asistentom poslanca Smeru Bohumila Hanzela. Podľa obchodného registra je Magala členom dozornej rady stavebnej firmy Stavdory. V 90. rokoch riaditeľom sekcie rozvoja výstavby a stavebníctva na ministerstve výstavby a niekoľko rokov zasadal vo vedení Eximbanky, ktorá podporuje zahraničný obchod firiem. 27. júla 2006 bol na návrh vlády SR vymenovaný prezidentom Ivanom Gašparovičom za riaditeľa Slovenskej informačnej služby.
-
.sIS versus Hedviga Malinova od .luster | 30. november 2009 22:32
Akoby v SIS existovala skupina ludi ktora ma za ulohu v pripade Hedvigy Malinovej zasypavat diskusne fora a chrlit klamstva v rezi sucasnej mocenskej kliky. Prave sme svedkami takehoto vodopadu klamstiev a urazok. Chlapci spamatajte sa komu to sluzite.
-
.necudujem sa od .patrik Pomichal | 30. november 2009 21:55
Necudujem sa, ze mame takuto vladu ktora kradne v priamom prenose a vysmieva sa obcanom. Ludom to nevadi, ba naopak. Tento priklad moze byt ukazkovym prikladom ako spravodlivost musi ist pokom politickym zaujmom. Tato peticia sa snazi o to aby prokuratura presetrila posudok, ktory za sebou nechal viac otazok nez kolko zodpovedal. Tu nie je otazka, ci pani Hedvigova klamala alebo nie. Podpisal som peticiu lebo ma zaujima ci dekan lekarskej fakulty na politicku objednavku urobil neobjektivny posudok. Rad by som vedel, ci moje tusenie, ze nasa vlada bez vycitok svedomia posle nevinnu obat do vazenia ked mu to tak vyhovuje, trafilo do cierneho. Chcem aby pravda vysla najavo aby som vedel, ze coho je tat vlada schopna. Ak sa zisti, ze vsetko je v poriadku vlada sa ocisti a budeme vediet, ze pani Hedviga je zrela na vazenie. Dovtedy musime hladat pravdu. O tomto tato kauza podla mna je, nie o bitke.
-
.martin Gottwald Mojžiš od .ja | 30. november 2009 17:26
"Práve som sa vrátil z Generálnej prokuratúry..." akoby som počul "Práve som sa vrátil z Hradu..." nasledovník komunistov sa ozval
-
.losers od .ibrahim | 30. november 2009 16:05
Pán Mojžiš, z čoho vychádzate, ked hovoríte, že sú v posudku nepravdy až lži? To ste v týždni už odborníci cez všetko? Hedviga podľa mňa klame, inak by sa nebála ísť na detektor lži. Ale raz sa pravda ukáže a Hedviga sama pod ťarcho viny prehovorí, kto ju za tie klamstvá uplácal.
-
.sprofanovanie petícií od .tak riekol spoza bucka | 30. november 2009 15:30
Lekárska správa musí byť v poriadku, pretože nie je v poriadku HM. Je tisíc dôkazov, ktoré usvedčujú HM z klamstva a že si príbeh vymyslela. Je trápne, ak sa bojuje za práva niekoho ešte pred súdom. A strápnia sa aktivisti petícií, pretože ak HM na súde otvorí ústa, tak ju zavrú, tak bude splietať. HM ešte nepovedala ani jednu vetu, ktorú by po porade s obhajcom sama nevyvrátila. Samozrejme aktivisti potom budú písať petície. Nejde o Fica a Kaliňáka, ide o pravdu. Aby pravda zvíťazila nad demagógiou a to má rozhodnúť nezávislý súd. Kto sa čoho bojí, za HM je 15 mil. Maďarov, redaktori SME a 4 aktivisti. Proti je iba detektor lži. HM zvíťazí nad detektorom lži a pravdou ?
-
.čo tam po posudku od .katarína Szászová | 30. november 2009 14:53
Nečítala som posudok, ale ten je úplne zbytočný a bezvýznamný. Minule som položila redaktorovi Hanusovi otázky v súvislosti s prípadom, nedostala som žiadnu odpoveď, tak položím aj týmto pánom a všetkým ostatným, ktorí slepo veria Hedvige. 1. Dá sa veriť osobe, ktorá svojou druhou výpoveďou poprie prvú, treťou zas vyvráti druhú? 2. Máte kamarátov, ktorých mená nepoznáte? 3. Kde sú tí maďarskí turisti, ktorým ukázala cestu, prečo sa neozvali, aby jej potvrdili alibi? 4. Veríte tomu, že na Slovensku sú ľudomilní zločinci, ktorí najprv svoju obeť zmlátia, vyzujú jej topánky, ukradnú doklady, z ktorých zistia adresu, utekajú do prvého papiernictva kúpiť obálku, do ktorej vložia všetky ukradnuté doklady, odfrčia do susednej dediny, odkiaľ jej všetko pošlú poštou, aby jej v pondelok nič nechýbalo? 5. Vyhrábavate zo smetného koša obálky, na ktoré lepíte naspäť odlepenú známku? 6. Dá sa nalepiť už raz odlepená známka, len tak naslinením? 7. Ako je možné, že politici SMK o všetkom vedeli veľmi skoro - Csáky v Maďarskej televízii, Bauerová v Európskom parlamente? 8. Čo myslel Bugár týmito slovami: Vyzývam všetky budúce obete, aby sa prihlásili na centrále SMK? 9. Mali prísť ďalšie obete a kde sú, prečo neprišli? 10. Keď to celé prasklo, Bugár ohľadne identikitu páchateľa odpovedal: Skúste niekoho opísať, kto neexistuje. Ako mohol vedieť, že žiadni vyholení páchatelia neboli? 11 Prečo bola zakrytá, keď ju dávali do sanitky? 12. Prečo odmietla hovoriť so slovenskými novinármi, ale pre všetky maďarsé televízie bola ochotne k dispozícii? 13. Prečo nechcela prijať Čaploviča, prečo prijala Nagya? 14. Prečo odmieta skúšku na detektore lži? Dvaja údajní páchatelia sa jej podrobili a prešli. 15. Ako je možné, že novinárka Új Szó videla dievčinu hodinu po útoku? Vychádza mi, že Malinová s rozbitými perami, napuchnutou tvárou a napoly v bezvedomí jej musela volať zo sanitky, ale mobil jej predsa ukradli. Toto divadielko v réžii Strany maďarskej koalície mala ukázať celému svetu, čo sa deje na Slovensku, odkedy je u moci nová vláda. Bola to pomsta za to, že SMK po ôsmich rokoch bola odstavená od moci a také poníženie sa dá len ťažko stráviť. Preto poslala na scénu tú treťotriednu herečku, a ktovie, keby sa jej podarilo obalamutiť slovenských vyšetrovateľov, a keby to boli Csáky s Durayom lepšie pripravili, koľko takýchto Hedvíg by sme tu mali?
-
.mate pravdu. od .americky student | 30. november 2009 12:19
Tyzden a Mojzis sa neboja sami seba strapnit s touto kauzou. budu to omielat, aj ked to bude zaujimat dve promile ludi na Slovensku. a z Malinovej urobia jednu dobre zarabajucu , bezvyznamnu poslankynu NRSR. ale ved- preco nema byt to politicke Kocurkovo este pestrejsie ??
-
.vdaka p.Mojzis od .winterfresh | 30. november 2009 09:12
Dakujem Vam p. Mojzis, ze sa v tejto veci angazujete. Vyzera to tak, ze .tyzden bude asi posledny kto sa bude snazit dopatrat pravdy v pripade Malinova. Opozicia to evidentne vzdala, nakolko vseobecny a rozsireny odpor voci H.Malinovej jej berie politicke body... Kalinak potrebuje aby kauza uz konecne vysemela aby ju casom mohol v klude odlozit.
-
.premierka od .mK | 30. november 2009 07:19
Mily americky student, radsej mat Malinovu za premierku ako sudruha Fica, ktory nas brutalne taha pred rok 1989 - vid zakon o strategickych podnikoch (znarodneni). A preco sa vlastne podpisujes adjektivom "americky"? V Amerike by politik po prusere, aky si vyrobil priemer Fico, Kalinak a Packa na tej slavnej tacovke v 2006 nemohol fungovat ani na okresnej urovni. Verejna mienka a media by ho totalne rozdupali behom 48 hodin, a pravom.
-
.premierka? od .americky student | 29. november 2009 22:51
tak to by som naozaj emigroval a radsej by som v Mnichove umyval taniere. Malinova premierkou, to je smutna uvaha..
-
.kauza od .snake | 29. november 2009 11:45
k Malinovej len tolko,nech je to ako chce, tento stat nie je schopny jasne doriesit taku banalnu vec,ako napadnutie cloveka-smutne a vela to vysvetluje
-
.hrdost na Slovensko od .vlastenec a stredoslovak | 29. november 2009 11:21
Americky sistudent, tesil by som sa na chvilu, keby sa stala H. Malinova premierkou statu a zvolala by tlacovku, kde by obcana Fica nazvala klamarom. Potom by som bol naozaj hrdy na nase Slovensko.
-
.hotovo od .mcpmcp | 28. november 2009 16:11
podpis odoslany
-
.o pedagogoch... od .janoeozse | 28. november 2009 15:48
Pan dekan Labas znasal jednoznacny politicky tlak tak, ze mu podlahol a teraz zostane (azda) navzdy kompromitovany- aspon v mojich ociach. Tolko o nezavislosti akademickej pody a akademickych slobodach!
-
.peticia na vybrali.sme.sk od .petrus | 28. november 2009 12:28
Tu sa da zahlasovat za stranlu peticie: vybrali.sme.sk
-
.pravo kolektivizacie od .janoeozse | 28. november 2009 00:35
Americky student: 1) nepolemizovanie s kymkolvek je az privelmi slovenska vlastnost 2) ak by bolo vzdelavanie jedinym problemom tejto krajiny, ja osobne by som poskakoval 2 metre 20 nad zemou 3) snaz sa hovorit nabuduce za seba a nie za "nas", pretoze kolektivizacia sa uz davno ukoncila
-
.mily americky student od .jarmille | 27. november 2009 23:25
Zda sa, ze ti je luto za tym, o co nas 'obral' november 1989 - vtedy studenti nemali financne problemy, kazdy mal pracu a mlieko za dve koruny. Co tam po ludskej dostojnosti, pravnom state a podobnych malichernostiach. Nuz, kedze ujovi Ficovi a jeho kompanii este chvilu, zda sa, potrva, kym nas tam vrati, odporucam ti prestahovat sa na Kubu alebo do Severnej Korei. Tam tvoje materialisticke srdce dostane spravodlivo rozdelenu nadhodnotu, bez ohladu na nejake moralne hodnoty ci ludske prava, co bude len srdce racit... Zbohom a cest praci.
-
... od ... | 27. november 2009 22:50
Ja sa tiez cudujem, ze sa okrem "americkych studentov" v pripade H. Malinovej angazuje aj SIS.
-
.kauza H.M. od .americky student | 27. november 2009 22:11
nemienim polemizovat s kymkolvek, zda sa mi vsak, ze to cele davno nie je zaujimave. tisicky studentov maju problemy financneho razu- stuium neni zadarmo, hladaju si byvanie, su okradani na internatoch. nechapem, naozaj uprimne preco nas ma H.M. zaujimat?
-
.vystrel z Aurory na H. Malinovu od .jfk | 27. november 2009 16:49
Treba podakovat za tuto iniciativu. Stat vedie s H. Malinovou dost spinavu hru. Vystrel z Aurory na H. Malinovu zaznel na povestnej tlacovke Fica, Kalinaka a Packu. Ukazte mi jedneho obcana alebo "studenta" kvoli ktoremu urobil predseda vlady tlacovku.
-
.o ublizeni... od .janoeozse | 27. november 2009 15:45
v tejto krajine su tisicky studentov, ktorym je ublizene ovela viac uz len tym, ze vobec existuju ludia, ktori sa nazvu v internetovych diskusiach "americky student" a ich videnie sveta je prinajmensom "skreslene"
-
.dohľad nad demokraciou od .1432 | 27. november 2009 14:54
Skutok sa stal? Kto z tohoto vyťaží viac? Je dosť čitateľné, že odsúdená(í) bude(ú) práve pred voľbami. Ďakujeme ti Demokracia-šaškáreň!
-
.ze vobec reagujem,ale neda mi... od .beky | 27. november 2009 14:21
nevazeny a. student, a ty dokedy mienis byt taky bezohladny? asi az dovtedy ked sa tebe nieco podobne osobne nestane - polka republiky ta oznaci za klamarku, tvoje meno skanduju tisicky ludi spolu s oznacenim 'k.rva', ti co ta maju ako obcana chranit sa ti vyhrazaju a roky ta tahaju po vysetrovaniach, vysluchoch a bezdovodne ta sikanuju. tvoje bagatelizovanie mi pride odporne. tu predsa vobec nejde o to, ci mala vybite zuby, alebo bola 'len dokopana do podbruska a stratila vedomie'. tu ide o sustavny psychicky natlak a protizakonne nicenie nevinneho cloveka. P.S. napis mena tych tisiciek studentov, ktorym sa stalo nieco podobne, a je im ovela viac ublizovane. Bude zaujimave, kolko z nich bude polka naroda poznat a nenavidiet. P.S. 2 a akym pravom oznacujes E. Gala, M. Mojzisa, O. Dostala, P. Zajaca a inych redaktorov .tyzdna za sudruhov?????!!!!
-
.dokedy sudruhovia ? od .americky student | 27. november 2009 13:53
vazeni- dokedy mienite obtazovat verejnost s touto, tzv. dolezitou kauzou? keby jej vybili zuby alebo jej znetvorili tvar, tak prosim. v tejto krajine su tisicky studentov, ktorym je mozno ublizene ovela viac. nemyslite?
-
.zdvorilost od .shimey | 27. november 2009 13:30
pan Mojzis, je zdvorilostou oslovit cloveka podla jeho najvyssieho titulu, v tomto pripade to je nie oslovenie "doktor" ale "pan dekan" alebo "pan profesor". zo zvyskom bez vyhrad suhlasim s vami.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM