Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
J. Daniška: Dzurinda v blate
Komentár Jaroslava Danišku o tom, ako Mikuláš Dzurinda chválil Vladimíra Mečiara.
.branislav Závodský28. október 2009 | videné 2613x | reagovalo 23 ľudí
Diskusia (23)
-
.miki od .__Ondrej | 8. december 2009 22:11
Vkladate Dzurindovi do ust slova, ktore nepovedal. Je jasne ze moze potrebovat Meciara po volbach a preto do neho priliz nerype.
-
....dost od .sano | 1. november 2009 19:09
...odporna manipulacia,pan radaktor...poviem to takto:mna nerozculuje vas nazor,ktory je odlisny od mojho,a uprimne verim,ze je vase svate pravo tento nazor prezentovat...ale nemate pravo robit zo mna idiota a vysvetlovat mi,ze som pocul a videl nieco ine,ako som pocul a videl na vlastne oci a usi...to ma strasne rozculovalo za komunistov-zil som tu,denne sa dotykal reality,videl a pocul-a potom mi vysvetlili sudruhovia novinari a redaktori,ze to vsetko je inak...brrr...
-
.sLAV od .palo Antalek | 1. november 2009 01:41
Súhlasím s úplne prvým komentárom, ale Mikuláš Dz. už viackrát dokázal, že sebakritika nie je jeho silnou stránkou. Nespochybňujem jeho zásluhy za to kde sme, ale je to už veľa rokov čo sa zmenil na mne neakceptovateľného. Nech sa mu darí, ale radšej v inej oblasti ako tej v ktorej sa snaží teraz a tu.
-
.strach a Hnus z Tyzdna od .vladoS | 31. október 2009 02:05
Nehnevajte sa. Dzurinda aky je taky je, ale pan Daniska by sa mal krotit. Redaktori tyzdna si uz dlhodobo myslia, ze maju patent na pravdu. Kde by sme dnes boli bez Dzurindu? Uz sa nedivim preco ma tento casopis zasah 1% populacie rovnako ako OKS (akokolvek im fandim).
-
.pre antifaarmyi od .peter M. | 30. október 2009 09:03
Ak by som prijal Tvoju logiku, potom by som si kúpil .týždne dva.
-
.súhlasím úplne s mtrso od .bohdana5 | 30. október 2009 08:05
Vážení redaktori .týždňa, je vaše výsostné právo robiť časopis podľa Vašich predstáv a názorov, ale je mi veľmi veľmi ľúto, že Vám chýba nadhľad a trošku diplomatického cítenia. Uvedomte si, že ste n i k d y nepochválili to, čo vybojoval M. Dzurinda pre tento národ, ktorého súčasťouste aj Vy. Bez neho a jeho diplomacie (ktorú by mu mohol závidieť nejeden svetový politik) by sme boli dávno niekde na Východe. Skúste sa zamyslieť nad Vašou objektivitou.
-
.koment od .antifaarmyi | 30. október 2009 05:44
Myslim, ze kazdy kto si kupuje tento casopis by si ho budci tyzden nemal kupit, aby tak vyjadril postoj k tomuto (nemozem povedat) redaktorovi. Nemozno vobec povedat, ze by Dzurinda neatakoval v tej relacii vodcu tej sekty. Jediny, kto vytiahne Slovensko z bahna socialistickeho ficionalizmu je prave Dzurinda. Ostro protestujem proti takemu to nazorovemu vandractvu, akeho sa dopustil pan Daniska. A buduci tyzden budem mat bez .tyzdna!
-
.otazka od .akvilop | 30. október 2009 00:16
Myzlim, ze by bolo celkom na mieste, keby sa do diskusie zapojil, a aspon strucne vyjadril, aj autor videa. Nemyslite p.Daniska?
-
.for Hirschner od .major Zeman | 29. október 2009 14:23
Dzurinda staval v 94. roku opoziciu.?? ja si ho pamatam ako nenapadneho "ekonomickeho experta" niekde z Kosic. predtym bol ministrom dopravy, ale tiez pomerne nenapadne. Palacka mu robil dvorneho radcu. Dzurindu vyrobila Markiza a nevyhnutnost dat niekoho sportovo vyzerajuceho na celo KDH.
-
.nelogicke bahno je vsade okolo nas od .stanoKE | 29. október 2009 14:10
Ked sa manipuluju a vystrihavaju z kontextu Ficove výroky je to samozrejme vzdy ako hodnotne, profesionalne a hlavne chcene!!! Panstvo nesamokriticke teda nevierohodne nikto so spitkou zdraveho gadzovskeho rozumu nebude volit. Vymenit cely narod ku svojmu samozbozstelemu obrazu alebo pokusit sa napravit seba samych v sulade s pravdou realneho sveta? Co je jednoduchsia uloha?? Doposial na strankach Tyzdna prebieha snaha prva, t.j. zufala snaha o pravicove znasilnenie myslenia naroda. Ked nepomahaju filozoficke traktaty, tak nastupuju intrigy typu "nepriatel mojho nepriatela je mojim priatelom".
-
.nelogické od .viktorHirschner | 29. október 2009 11:07
Nechce sa mi veriť, že by Dzurinda oceňoval mečiarizmus keď proti nemu sám v 1994 staval opozíciu. Nelogické.....
-
.dzurinda a Miklos od .cil | 29. október 2009 09:57
Myslim ze Dzurinda a Miklos je to najlepsie co na Slovensku dnes mame. Maju preukazatelne pozitivne vysledky a Slovensko pocas ich ery posunuli vyrazne dopredu. V nadchadzajucich volbach naozaj nechcem riskovat nejake nove tvare ale vsadim na osvedceny tandem Dzurinda a Miklos. Pan Dianiska Vas prispevok bol maximalne neprofesionalny, ba az priam amatersky. Viaceri ste este pisali ze proti Ficovi sa nik nedokaze postavit. Nie je to pravda. Uvedomte si ze spred kamier a otvorenej konfrontacie pred ludmi unika Fico a nie Miklos resp. Dzurinda.
-
.pan Dianiska, od .mtrso | 29. október 2009 01:20
myslim, ze pred tym, nez v rychlosti a nepremyslene nahrate a zverejnite video (v poslednej dobe mam pocit, ze Vasa redakcia ma potrebu kopnut si do vsetkych zaradom), mohli by ste sa hlbsie povenovat teme a faktom, na ktore reagujete: 1) bud ste nie velmi pozrne pocuvali, co povedal expremier Dzurinda, alebo 2) umyselne zavadzate, manipulujete. Kazdopadne sa to da povazovat za hrubu neprofesionalitu ( v horsom pripade za umyselne klamstvo)! Mikulas Dzurinda nehovoril o obdobi tzv. tvrdeho meciarizmu, ale o obdobi vzniku a formovania statu, co znamena obdobie uz pred oficialnym vznikom samostatnej SR a tesne po jej vzniku. Rozhodne sa neda hovorit o stabilizovanej spolocenskej situacii (opustali sme spolocny stat - zriadenie, ktore "fungovalo" niekolko desatroci), k tomu vseobecny pocit neistoty z buducnosti (hospodarsky vyvoj, samostatna ekonomika, vnutorne smerovanie spolocnosti, zahranicno-politicka akceptacia, vyvoj politickej situacie v Europe a vo svete), pricom sme boli len par rokov po zmene rezimu. Za danej situacie naozaj nemozno upriet Vladimirovi Meciarovi fakt, ze zohral urcitu pozitivnu ulohu vodcu, ktory bol ochotny zobrat na seba zodpovednost a liderstvo. Na zaklade hore uvedeneho si dovolim tvrdit, ze rekaica pana Dzurindu na otazku redaktory bola vporiadku (ba az neocakavane nadstandardne dobra). Uloha vodcu, ktoreho v tom obdobi naozaj nasledovali masy a doverovali mu aj ovela zasvatenejsi obcania, bola jedna z mala pozitivnych roli, ktore pan Meciar zohral na politickej scene. Toto konstatovanie pritom nepopiera a neospravedlnuje ziadnen z nedostatkov ci chyb, ktorych sa Vladimir Meciar dopustil. Jeho odpoved bola velmi dobra aj z pohladu presnej odpovede na otazku redaktorky a pritom nepopriet to, ze si je vedomy aj odvratenej stranky. Pri uvazeni vyvoja politickej sceny na slovensku po volbach si nezabuchol dvere, ani ich prilis neotvoril.
-
.redakcia tyzdna.sk je zvlastny spolok ludi od .kulas | 29. október 2009 00:02
akoby ich hlavnou pracovnou metodou bolo vytrhavanie viet zo suvislosti a ich montaž do "novych suvislosti" s jedinym cielom: nezapadnuť do hlavneho prudu, vycnievať, a to za kazdu cenu - trepnut nezmysel, polopravdu (=pololož) - ono sa to tu vzdy akosi stratilo, zapadlo, ked porcovali vety Fica, _ a teraz toto Dzurindovi! _ na Dzurindu si netreba vymyslať! , ale takymto spôsobom mu pripisovať, co nepovedal?? Koho si asi zelaju na "vrchnom stolci", ked tak snazivo klamú a burcujú masy (teda tie svoje mini-masy)?
-
.dzurinda je LOOSER od .peter Skladaný | 28. október 2009 23:11
Suhlasim s panom redaktorom Daniškom. Dzurinda doslúžil niekedy v roku 2005, odvtedy sa tam trápne motká a lezie do postele už aj s Vladimírom....smutné.
-
.rozkývaný Daniška od .peeter | 28. október 2009 22:38
p. Daniška to čo tu predvádzate je strašne lacné, Vám zjavne chýba základná schopnosť kritického myslenia, pretože nech bol/je Mečiar akýkoľvek človek, klamár, intrigán, privatizér apod. treba si uvedomiť, čo je podstatné .. vznikol samostatný štát s inštitúciami, a ten štát existuje a vytvára priestor pre občanov .. ak sú chyby nikdy to nie sú chyby jedného človeka Mečiara a ak sú dobré veci, takisto; a niečo Vám poviem p. Daniška, možno keby som bol ja na chvíľu v pozícii Mečiara, tak Kováča ml. nikam nevlečiem, aby som ho odovzdal na trestné stíhanie, ale by som sa ho jednoducho zbavil... p.Daniška, dospejte, aby ste si uvedomili, že občania nie sú malé deti a Mečiar nie je v pozcíii rodiča, ktorý je za detičky zodpovedný a všetko za nich rieši... 90% vecí je na občanoch, tak prestaňte hádzať všetko na jedného človeka, je to nízke, nepravdivé a strašne lacné...
-
.suhlasim s petom od .gerald | 28. október 2009 22:03
Pan Daniska, pokusate sa vylomit otvorene dvere, dzurindu naozaj nemusim, ale aby som ho kritizoval, nepotrebujem si jeho jednu vetu vytiahnut z kontextu, dotvorit ju uplne ad absurdum a potom sa nad nou spravodlivo rozculovat..
-
.sorry od .snake | 28. október 2009 21:28
ale nema cenu uz ani komentovat politikou a ani komentatorov,Slovensko sa toci v bludnom kruhu az je mi s toho smutno.sledovanie toho co sa dnes deje cloveka uplne obera o energiu a Vy co to vladzete mate asi nejaku dusevnu poruchu:-)
-
.dzurinda a jeho taktika... od .major Zeman | 28. október 2009 19:14
suhlasim, ze Dzurinda je znacne vyhorety politik. na druhej strane, ked obcas hodi na Meciara kompliment, nic tym nepokazi a zvysuje si svoj koalicny potencial. najslabsou strankou Dzurindu je totiz unho absencia taktiky.. ored volbami 2006 Meciara osocoval. ako potom moze ratat s nim ako s partnerom?? Otazna je vsak buducnost Figela. dostal sa hore nie z dobrej vole Hrusovskeho, ale natlakom istej skupiny, aj ludi co su ex- zamestnancami SISky. nic proti Figelovi, ak bude mat percenta. no, len aby.. Dzurinda bol v poslednom Na telo celkom O.K. moralna stranka je ina vec.
-
.dzurinda skončil. od .marcel | 28. október 2009 17:49
Dzurinda a Miklos sa podľa mňa jednoznačne nedokážu postaviť Ficovi argumentačne, a to je dôvod prečo je teraz Fico pri moci, aj keď kradne dalej, SDKU má ako najsilnejšia pravicová strana katastrofálne preferencie, a nedokázali obhájiť svoje pravicové reformy, lepšie povedané nedokázali ich vysvetliť jednoduchým ľuďom. Boli neskutočne namyslený a arogantný, a preto sa Fico chopil šance, a máme tu toto. Podľa mňa to Sulík zvládne a určite budem voliť jeho. Dúfam že to nebude ďaľší Pavol Rusko.
-
.@sLAV: od .peto | 28. október 2009 16:30
Podla mna Dzurinda, Miklos (a mozno este Sulik) su jedini politici, ktori sa dokazu postavit Ficovi ako rovnocenni partneri do diskusie. Fakt neviem, pri vsetkej ucte, preco zrovna Dzurinda by mal odist, a nie kopec inych ovela neschopnejsich pravicovych politikov.
-
.potuchlina? od .peto | 28. október 2009 16:26
Prepacte pan Daniska, ale zavadzate. Dzurinda "neocenil obdobie tvrdeho meciarizmu", to je len vasa konstrukcia, vasa interpretacia Dzurindovej odpovede. Dzurinda dostal dost necakanu otazku a odpovedal celkom dobre. Navrhujem, a teraz to nemyslim v zlom, ze by ste sa vy aj vas redaktorsky tym mohli trosku lepsie odborne vzdelat v temach ako co je argumentacia, co je demagogia, co je implikacia atd. Podla mna vam to moc nejde - na jednej strane proti demagogovi ste v priamom prenose pohoreli (hrib-fico), na druhej strane vy sami ste ochotni pouzit demagogiu ked vam to vyhovuje (tento prispevok).
-
.niekedy by aj stacilo od .sLAV | 28. október 2009 16:24
Myslim si, ze kazdy politik by mal sebakriticky priznat, kedy je ten najvyssi cas odist prec. Domnievam sa, ze uz par rokov medzi takych patri aj Mikulas Dzurinda (o Meciarovi a poniektorych inych ani nehovoriac...). Lenze co mozu robit ludia, ktori sa v podstate cely zivot motaju v politike? No nemozu asi robit nic ine, lebo nic ine nevedia, len sa tam trapne motat dalej a produkovat cim dalej, tym vacsie hluposti a vyroky...
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM