video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
F. Šebej: Prečo volím Ivetu Radičovú
Víťazstvo Ivety Radičovej by pre slušných ľudí mohla byť nová nádej. Hovorí František Šebeja a
26. marec 2009 | videné 1040x | reagovalo 23 ľudí
Víťazstvo Ivety Radičovej by pre slušných ľudí mohla byť nová nádej. Hovorí František Šebeja a dodáva, že tieto prezidentské voľby nie sú ideovým sporom konzervativizmu s liberalizmom a nie sú ani referendom o potratoch.
.bzávodský
Diskusia (23)
-
.volíš ju od .ziklon | 13. júl 2010 13:32
preto lebo ti to tvoj madarsko-židovký chlebodarca soros prikázal.ty jeden obrezanec chazarský.Ked sa ti chce grcať pri pohlade na Slovenský znak,tak si daj vykľať oči.aký si ty znapokojený?Teba by som dal naložiť na dobytčiaký ako prvého.Dúfam že sa toho ešte dožiješ.aj ked si len zdochlina ktorú držia pokope len tie sračky ktore kydáš na domovskú krajinu.Ty parazit.
-
.zaujímalo by ma, od .camo | 28. apríl 2009 11:46
pokračovanie vašich úvah s odstupom od volieb. Nezmenil sa váš pohľad?
-
.som smutný od .marek | 1. apríl 2009 18:00
z toho ako politici ako pani Radicova a koniec koncov aj pan Sebej opat rozdeluju Slovensko. Na Slovensko slusne a Slovensko neslusne, kulturne a nekulturne, demokraticke a nedemokraticke. Neviem co ich k tomu opravnuje, neviem ake maju argumenty na take rozdelovanie ale z mojho pohladu je neeticke a mozno aj nemoralne takto kategorizovat volicov. Ak niekto tvrdi ze moji volici su ty slusny a ostatny su teda logicky neslusny, tak taky kandidat si nezasluzi hlas od slusneho cloveka a ja sa za takeho povazujem aj napriek tomu ze mi bolo povedane z ust pani kandidatky a teraz aj pana Sebeja ze som neslusny. Dakujem pomohli ste mi v rozhodovani koho volit. Dufam ze vyhra sucastny Prezident pan Gasparovic, dufam ze sa nepodari pani Radicovej opat rozdelit spolocnost a zatiahnut slovensko do nezmyselneho konfliktu ktory tu bol v 90tich rokoch, MY dobry prozapadny ONI zly komunisticky, prorusky a neviem aky. Bohuzial sa mylite aj my sme ludia vaziaci si demokraciu, mimochodom ktora prisla z vychodu, zo stareho Grecka, aj my sme prislusnici krestanskej kultury, tiez prichozej z vychodu. Neprisvojujte si tie hodnoty prosim, a tiez Vas prosim neurazajte ludi s inym nazorom.
-
.uplne od .mirka | 1. apríl 2009 18:00
s Vami ohladom postoja k volbam suhlasim, pan Sebej. A niekolko reakcii na ostatne komentare. to jankopucka: Ked budete nabuduce nadavat na "nesocialnu" politiku minulej vlady, vezmite prosim do uvahy, ze v socialnej Skandinavii je vek odchodu do dochodku 67 rokov a sukromne penzijne fondy su tam samozrejmostou. to ....: Ja naozaj nechapem, ako moze niekto dospiet k zaveru, ze koho volia Madari, nemoze byt slusny clovek (kolkych Madarov osobne poznate?). to Maco Mliec: Toto sa ani tak netyka Vasho komentara, akurat ma zaraza, kolki diskuteri (v roznych online zdrojoch) v snahe osocit I.R. narazaju na Zidov. I v pripade, ze by tieto suvislosti boli relevantne, zda sa mi byt velmi smutne, ze v ludoch stale pretrvavaju stereotypy, ktore pred niekolkymi desiatkami rokov viedli k holokaustu. Neviem, ake skusenosti so sucasnymi Zidmi maju tito novodobi antisemiti ... ja ich (Zidov) poznam len mozno 10-15, no ti su uplne normalni ludia. to Lucia Muskova: Problem je v tom, ze mnohi neveria, ze nieco na situacii Slovenska svojou volbou mozu zmenit ("prezident aj tak nema takmer ziadne skutocne pravomoci"), a tak sa o to pre istotu ani nepokusaju. Paradoxom je, ze I.R. vo velkej miere volia prave mladi vzdelani ludia, ktori vzhladom na znalost cudzich jazykov a zrucnost v oblasti informacnych technologii mozu dat Slovensku kedykolvek zbohom a odist za vyssou zivotnou urovnou i politickou kulturou.
-
.pan Sebej, od .sonapo | 30. marec 2009 13:18
vytvarate uspokojujuci priestor..lahko sa mu oddava. Neviem ci je uplne spravne fixovat sa na jeden pohlad a jeden dovod..konecne sa zbavit (a kto by nechcel) a ukazat otazne je co? Ludia mozu mat aj iny pohlad blizky prave tomu ktory ste vylucil - ideologicky...naucili sa zit slobodne v tych najtazsich casoch, naucili takto dychat svoje deti..aj mna, celili vysmechu vtedy a celia mu aj dnes v „slobode“, vo svete plnom pojmov a vzorov ktore sa tak lahko prijimaju...vytvarajuc imaginarny svet priani. Od inych sa odlisuju len tym, ze veria Jedinej Pravde v skusenosti s Nou a Ona je tym preco sa nechcu oddavat (a nie je to vzdy lahke) vludnemu ale vlaznemu svetu - stredu..ten im slobodu nedal. Vy im ale neviete alebo nechcete rozumiet.
-
.skepsa od .kalmowski | 30. marec 2009 10:14
Hmm, je to tak obrovsky nazorovy rozdiel citat komentare ludi na internete a potom cestovat vlakom, alebo dopravou a pocuvat co si ludia myslia o volbach. Treba si uvedomit, ze mienkontvorne media cita len mala cast obyvatelstva, zda sa mi, ze kto necita, ten voli jasne pana Gasparovica. Velke percento volicov vobec nezaujima agenda kandidatov a najcastejsim argumentom pre sucastneho prezidenta je, citujem: .. - A aspon bude o jedneho cloveka menej, co bude poberat stotisicovy dochodok..... ,,, To je pre nasinca silny argument, preco volit... :(
-
.vyborne od .lucia Muskova | 30. marec 2009 04:42
Verim, ze je vela takych, co zdielaju, alebo aspon respektuju takyto normalny, rozumny pohlad. Verim, ze je takych nadpolovicna vacsina a ze v sobou pridu. Dakujem pan Sebej, je velmi dolezite, aby sa kazdy clovek, ktory ma vplyv na verejnu mienku, vyjadril, neschoval sa. Dnes mame moznost volit slusneho kandidata - vlastne kandidatku. Rozhladeneho cloveka 21. storocia. Nejestvuje dovod (okrem vaznej choroby), ktory by ospravedlnil neucast vo volbach hocikoho, komu zalezi na nasej krajine.
-
.vazeny pan jankopucka... od .walter | 29. marec 2009 16:41
...neda mi nereagovat na vase jedovite pismenka; Nie ste vy nahodou jeden z tych "panov tvorstva" - muz, ktory ma komplex zo zien, ktore su sikovnejsie ako vy? Lebo su aj take a je ich v dnesnej dobe coraz viac a ked sa stretnem s takymi patriarchalnymi nazormi ako ste prezentovali vo svojich riadkach, je mi smutno a musim sa hanbit za to, ze som muz. Otazka: kto vas porodil? kto vas vychoval? kto vas nosil ako dieta na rukach? kto vam varil, ci vari? kto sa stara o vase gombiky na koseli, ciste pradlo a popritom este aj chodi doprace? Nie je to nahodou tiez iba zena, ci podla vasho slovnika - iba dalsia hlupa hus? Ale ak sa vam pacia jezibaby, tak vam jednu doporucujem, je mentalne velmi slabo na tom, takze popri nej budete vyzerat ako silny a mudry muz - sedi na ministerstve zvanom MPSVAR....
-
.som invalidny dochodca... od .walter | 29. marec 2009 16:09
...a preto viem seriozne zhodnotit "socialne zasluhy" tejto-teda Ficovej- vlady...Su to vsetko len kecy, kym vas uznaju, ste mrtvola a ak sa aj dozijete, tak s almuznou. Ano, slubia vam vselijaku podporu, realne sa vsak ku nej cez uradnikov a system nedopracujete :( Takze, ked pocujem pani Tomanovu a spol. alebo citam prispevky ako pisala pani kusok predo mnou, tak mi je smutno. Teta nerozpravajte o tom, comu nerozumiete. Je milion dovodov preco volit pani Radicovu a asi 3 miliony preco nevolit pana Gasparovica... A este par otazok pre volicov, co si myslia, ze maju jediny spravny SMER: Fakt nevidite, ze vas Fiko opija rozkom, ze vam vsetko slubuje ale nic nedava, fakt ste si nevsimli, ze koncom minuleho roka rozpraval, ze slovensko je silne, nezavisle a kriza ho obide, fakt si nepamatate, ako vyhlasil po zasadani s predstavitelmi najvyznamnejsich firiem na Slovensku, ze sa dohodol, ze sa prepustat nebude!? A na druhy den US Steel (ako prvy ale nie jediny) ohlasil prve prepustanie!!! Ludia, smeraci, nadavate na Dzurindu, ze vam nasluboval 2-nasobne platy a nic z toho nebolo??? Okej, suhlasim s vami. Ale nechapem potom, preco verite tomu, ktory vam slubuje ovela viac (iba menej konkretne) a pritom vam/nam nic nedava, naopak iba berie!!! Ved sa pozrite do svojej penazenky... A skuste si pamatat, co povedal a copotom urobil uplne inak a odskriepil si povodne tvrdenia!!! Ludia ja sa krmim stravou, nie hlupymi recami alebo u vas doma je to inak???
-
.zvoliť Gašparoviča ešte raz od .jozef | 29. marec 2009 15:59
znamená,súhlasiť s klamstvom a ignorovaním nálezov ústavného súdu...
-
.jaj co uz len ta baba zmoze... od .jankopucka | 29. marec 2009 14:50
za minulej vladnucej garnitury sa vycajchnovala ako vie menit kabaty. Najskor aj s K(r)a(d)nikom vyhnala jednonohych invalidov do prace, potom zdvihla vek do dochodku a napokon ked SDKU mala volebne preferencie na bode mrazu tak milostivo zaviedla moznost odidenia do predcasneho dochodku. To ze dopackali 2. pilier tak ze to ani svet nevidel ani moc rozvadzat nebudem. Porovnajte si to s tym ako 2. pilier bnastrartovali Cesi. MMch, ten predcasny dochodok tiez sposobil pohromu vo financiach socialnej poisstoivne. Ak sa tato hlupa hus dostane do prezientskej kancelarie, bude svoj zobacisko pchat do veci korym nerozumie a viac toho pokazi nez spravi dobre. Ja mam s babami na vysokych postoch prevazne zle skusenosti. Raidcova sosvojimi sladkymi recickami bude dalsia jezibaba ktora radsej nech lieta na metkle niekde doma.
-
.reakcia na Sat 28 Mar 2009 15:39 od .olivia | 29. marec 2009 06:56
Prestante s rozostvavanym ludi ! Ako ste dosli k zaverom, ze slusni ludia nevolia Madarov. Prestante rozdelovat ludi na Madarov, Slovakov, Romov a pod. V prvom rade sme vsetci obcanmi Slovenskej rebubliky a nasa narodnost, prislusnost k istemu etniku ci vierovyznanie z nas nerobi obcanov druhej kategorie. Ak by ste bola slusny clovek, nikdy by ste neargumentovali tymto zvratenym neludskym sposobom a neodsudzovali by ste kandidata, za to ze ho voli nejaka mensina - aj tato mensina je sucastou nasej republiky. Slusni ludia nepodporuju stvacov ako J. Slotu a pod. - ktori len rozosievaju zlost a z ich vyjadreni ide len zlc a zloba. Slusni ludia posudzuju tych druhych podla inych kriterii ako je prislusnost k narodnostnej mensine ! Na tak 'katolickom a krestanstkom' Slovensku by som ocakavala viac lasky a porozumenia k nasim spoluobcanom. Vstupte si do svedomia.
-
.super od .daniel Podhradsky | 29. marec 2009 05:56
Paci sa mi ze ste jasne zhrnuli podstatu veci, ktora by naozaj mala spajat tak konzervativcov, ako aj liberalov. Je skoda, ze mnoho ludi to tak nevidi...
-
. od .martin | 29. marec 2009 04:49
Pan Sebej, oznacovat niekoho za predstavitela vyspelejsej kultury a ineho za predstavitela subkultury a delit ich geograficky na zapadnu a vychodnu, pripadne pravicovu a lavicovu, sme uz raz mali moznost pocut z ust isteho fuzkateho pana v 30. rokoch minuleho storocia. Nadobudam cim dalej, tym presvedcivejsi pocit, ze pocuvat vas je velmi nebezpecne ...
-
.pre - Sat 28 Mar 2009 15:39 od .jojooo | 28. marec 2009 14:09
tak co,pani prezidentova,serie vas,ze uz nebudete hradna pani?seddlak ostane sedlakom,bez ohladu na funkciu,inteligenciu si nekupis a uctu neziskas vydanim knihy,ci ju uz ti ju napise dostojevsky alebo cic.ale mohla by ju napisat j.k.rowlingova - stary foter a zahada strateneho cd-cka...
-
.lebo je rovnakej krvnej skupiny ako Vy,tak od .ipazi | 28. marec 2009 12:38
nevymýšlajte iné nepodstatné dôvody,milý pánŠebej!
-
.dakujem, od .wlad | 28. marec 2009 10:13
ze sa nestotoznujete s nazorom vasho sefredaktora a aj za velmi triezvu analyzu. Plne suhlasim, a to sa mi vo Vasom pripade, nestava pravidelne :)
-
.reakcia od .mariana | 28. marec 2009 10:05
dakujem, vystihli ste to presne
-
.bravo od .richard | 28. marec 2009 09:45
Bravo pan Sebej, povzniesli ste sa nad svoju malost, co niektori Vasi kolegovia, napr. Ferko Miklosko alebo Vladko Palko zatial zjavne nedokazu...
-
...... od .sat 28 Mar 2009 15:39 | 28. marec 2009 08:39
laskavo neurazajte!!!!ja si naopak myslim ze slusni ludia volia gasparovica!!!nakolko pani radicova je silno madarsky zamerana!!!a pikoska: dnes som pocula v slovenskom rozhlase ze nema auto:Dchcela by som ju vidiet jako prisla do rozhlasu:Delektrickou nebodaj:Dprepacte pan sebej ale co tu idete rozpravat o kulture a komunizme?komunizmus je zly ale amerika je super!!!!len pre takych bratislavkych zbohatlikov ako ste vy!!!!ak vyhra p. radicova zasa slovensko (ak este bude v tych hraniciach ake su teraz) bude lizat rit amerike!!!!!vasa nova nadej bola ministerku ktora brala invalidom penize!!!ale ved jasme pokial nie ste invalidny (tazko zdravotne postihnuty) je to super!!!
-
."Imidžovka" od .nechvidia | 28. marec 2009 05:39
Až taká imidžovka to nie je. Imidžovka je to len pre toho, kto túto funkciu prezidenta vykonáva imidžovo a užíva si to. Iste nie sme prezidentskou republikou, ale parlamentnou republikou z hľadiska formy štátu a z hľadiska formy vlády sme tiež parlamentnou republikou a nie prezidentskou. Ten kto vykonáva funkciu slobodne a zodpovedne nemôže byť imidžista resp. bábka. Čl.102 ÚS SR (1) Prezident a) zastupuje Slovenskú republiku navonok, dojednáva a ratifikuje medzinárodné zmluvy. Dojednávanie medzinárodných zmlúv môže preniesť na vládu Slovenskej republiky alebo so súhlasom vlády na jej jednotlivých členov, b) môže podať na Ústavný súd Slovenskej republiky návrh na rozhodnutie o súlade dojednanej medzinárodnej zmluvy, na ktorú je potrebný súhlas Národnej rady Slovenskej republiky, s ústavou alebo s ústavným zákonom, c) prijíma, poveruje a odvoláva vedúcich diplomatických misií, d) zvoláva ustanovujúcu schôdzu Národnej rady Slovenskej republiky, e) môže rozpustiť Národnú radu Slovenskej republiky, ak Národná rada Slovenskej republiky v lehote šiestich mesiacov od vymenovania vlády Slovenskej republiky neschválila jej programové vyhlásenie, ak sa Národná rada Slovenskej republiky neuzniesla do troch mesiacov o vládnom návrhu zákona, s ktorým vláda spojila vyslovenie dôvery, ak Národná rada Slovenskej republiky nebola dlhšie ako tri mesiace spôsobilá uznášať sa, hoci jej zasadanie nebolo prerušené a hoci bola v tom čase opakovane zvolávaná na schôdzu, alebo ak zasadanie Národnej rady Slovenskej republiky bolo prerušené na dlhší čas, ako dovoľuje ústava. Toto právo nemôže uplatniť počas posledných šiestich mesiacov svojho volebného obdobia, počas vojny, vojnového stavu alebo výnimočného stavu. Prezident rozpustí Národnú radu Slovenskej republiky v prípade, ak v ľudovom hlasovaní o odvolaní prezidenta nebol prezident odvolaný, f) podpisuje zákony, g) vymenúva a odvoláva predsedu a ostatných členov vlády Slovenskej republiky, poveruje ich riadením ministerstiev a prijíma ich demisiu; predsedu a ostatných členov vlády odvoláva v prípadoch uvedených v čl. 115 a 116, h) vymenúva a odvoláva vedúcich ústredných orgánov, vyšších štátnych funkcionárov a ďalších funkcionárov v prípadoch, ktoré ustanoví zákon; vymenúva a odvoláva rektorov vysokých škôl, vymenúva vysokoškolských profesorov, vymenúva a povyšuje generálov, i) udeľuje vyznamenania, ak na to nesplnomocní iný orgán, j) odpúšťa a zmierňuje tresty uložené súdmi v trestnom konaní a zahládza odsúdenie formou individuálnej milosti alebo amnestie, k) je hlavným veliteľom ozbrojených síl, l) vypovedáva vojnu na základe rozhodnutia Národnej rady Slovenskej republiky, ak je Slovenská republika napadnutá alebo ak to vyplýva zo záväzkov z medzinárodných zmlúv o spoločnej obrane proti napadnutiu, a uzatvára mier, m) môže na návrh vlády Slovenskej republiky nariadiť mobilizáciu ozbrojených síl, vyhlásiť vojnový stav alebo vyhlásiť výnimočný stav a ich skončenie, n) vyhlasuje referendum, o) môže vrátiť Národnej rade Slovenskej republiky zákon s pripomienkami do 15 dní od doručenia schváleného zákona, p) podáva Národnej rade Slovenskej republiky správy o stave Slovenskej republiky a o závažných politických otázkach, r) má právo vyžadovať si od vlády Slovenskej republiky a od jej členov informácie potrebné na plnenie svojich úloh, s) vymenúva a odvoláva sudcov Ústavného súdu Slovenskej republiky, predsedu a podpredsedu Ústavného súdu Slovenskej republiky, prijíma sľub sudcov Ústavného súdu Slovenskej republiky a sľub generálneho prokurátora, t) vymenúva a odvoláva sudcov, predsedu a podpredsedu Najvyššieho súdu Slovenskej republiky, generálneho prokurátora a troch členov Súdnej rady Slovenskej republiky, prijíma sľub sudcov. (2) Rozhodnutie prezidenta vydané podľa čl. 102 ods. 1 písm. c) a podľa písmena j), ak ide o udelenie amnestie, a podľa písmena k) je platné, ak ho podpíše predseda vlády Slovenskej republiky alebo ním poverený minister; v týchto prípadoch za rozhodnutie prezidenta zodpovedá vláda Slovenskej republiky. (3) Podmienky vypovedania vojny, vyhlásenia vojnového stavu, vyhlásenia výnimočného stavu, vyhlásenia núdzového stavu a spôsob výkonu verejnej moci v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu ustanoví ústavný zákon. (4) Podrobnosti o výkone ústavných právomocí prezidenta podľa odseku 1 môže ustanoviť zákon.
-
.konzervativci od .maco Mliec | 28. marec 2009 04:04
Preco nevolim I. Gasparovica, p. Sebej v podstate vystihol. Ale opat pozabudol poznamenat, ze preferuje sice "slusny" ale opat populisticky smer zo strany prozidovskekej lobby, servilnej komunite biznismanov, ktori na ukor imidzu Slovensko "postavia", ale zaroven vytuneluju. Je to vec minimalne asi dvoch generacii, kym sa slovensky obcan zacne pozerat na svet pod sirsim uhlom a nie inklinovat bud na jednu alebo druhu svetovu stranu. Som v situacii, ked fakt neviem, koho volit, aj ked prezidentska funkcia je len imidzoovka. Slovensko potrebuje radikalne, az na druhom mieste liberlalne riesenie problemov. Konzervativizmus ho zenie tam, kde bolo dlhe desatrocia....
-
.nechápem ich od .nechvidia | 27. marec 2009 16:16
Ja s Vami súhlasím a preto som už v prvom kole podporili Ivetu Radičovú. Ale správaním predstaviteľov KDS viď. aj tunajšie blogy dostávam silnú nechuť pocitu, že tieto voľby sa žiaľ stali ideovým sporom konzervativizmu len pre KDS (nie OKS) s liberalizmom a sú referendom len pre KDS (nie OKS) o potratoch. Ja dúfam, že OKS aj na základnej tejto skúsenosti nech prezidentské voľby dopadnú akokoľvek (samozrejme kiež by pani Radičová vyhrala) prehodnotí spoluprácu s KDS. Podľa mňa by takáto ďalšia spolupráca OKS škodila. To je názor jedného z Vás (6.262).
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM