video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
F. Šebej: Vlastníci Interblue sedia na Slovensku
Komentár Františka Šebeja k posledným udalostiam okolo kauzy s emisiami.
.branislav Závodský14. január 2010 | videné 8967x | reagovalo 35 ľudí
Diskusia (35)
-
.preto, lebo od .trenčan | 21. január 2010 14:31
P. Šebej, čudujem sa, že sa čudujete. Vždy som tvrdil, že OKS, a pred tým SKOI je zoskupením intelektuálov, ktorí sú úplne odrezaní od reality. Boli ste niekedy v klasickej slovenskej krčme? Alebo ste sa tak o srdca porozprávali s babičkou hentam z Vrchnej Prikrývky nad Slanou? Zistili by ste, že oni o akomsi Iterblue Group v živote nepočuli. Lebo média a politici tieto veci prostým ľuďom podávajú takým spôsobom, že oni tomu vôbec nerozumejú. Len mávnu rukou a idú na to svoje pivo a borovičku. Ani ja som nikde nepočul jadrné otázky na zodpovedných typu: pán XY je tu podozrenie na rozkrádanie ako delo, povedzte vašim voličom ako to je, uverejnite podrobnosti o firme,ktorej ste to predali za nehorázne ceny. Inak vás a vašu stranu a koalíciu budeme považovať za zlodejov. Takej reči rozumie aj našinec. Miesto toho sa vedú intelektuálne debaty v úzkom kruhu zasvätených, v televíznych debatách sa to doslova zamotá až to každého prestane baviť.Okrem toho široké masy oslovuje akurát televízia. A tam ostáva s biedou už len Markíza, ktorá má aký-taký záujem informovať. Periodiká ako Nový čas a Plus jeden deň majú iné témy, tam zmienku o Interblue asi ani nemali, kto by to čítal...
-
.skúška sa vydarila od .pavlina | 21. január 2010 13:55
Typický Šebej - Manuály a zahraniční sponzori proti vláde fungujú botka.sk blog.etrend.sk
-
.zlodeji. od .oko2 | 20. január 2010 15:41
Nepoburuje ma to p.Šebej, lebo zlodejstvo patrí hlavne vyvoleným po "89" a tým ste i Vy. Kde ste boli, keď nás prenasledovali, kde ste boli keď sa kradlo a kradne. My obyčajní ľudia nemáme na to vplyv. Ako ste nastavili kritéria kapitalizmu, keď to je možné. Čiže i Vy ste vinník a veĽký.
-
.dostali ste email? od .bockova | 19. január 2010 19:09
ako Jozef Mihál?
-
.aky narod, taka vlada od .mR | 19. január 2010 15:00
Bohuzial tuto vladu si zvolila vacsina slovenskeho naroda a preto je na obraz vacsiny tohto naroda, bohuzial normalni a slusni ludia si to odtrpia a pokial ta banda magorov co ma IQ nizsie ako 30 (ale ma volebne pravo) nezomrie, inak to uz na Slovensku nebude. Je mi luto tych co to musia trpiet, ja mam to stastie ze zijem v zahranici, ale na druhu stranu nie je mi jedno kam sa raz vratim a preto budem podporovat terajsiu opoziciu.
-
.ziadne strachy od .martin R | 19. január 2010 14:50
ved to bolo jasne od zaciatku. Ak si myslite ze vlada na cele s Filckom je banda tupcov ste na omyle, su vychytrali dost a o taketo prachy by urcite neprisli, ved to by isli sami proti sebe. Inak v minulosti sa presne takemuto "biznisu" hovorilo tunelovanie, predat niekomu nieco zo statneho za polovicu, ten to preda za trhovu cenu a zo zisku co sa na tom zarobi sa ide pol na pol, takze ziadne strachy obcania SR, Slovensko o prachy predajom emisnych kvot hlboko pod cenu neprislo, tie peniaze sa raz oblukom vratia do nejakej banky v SSR, bohuzial vsak uz nebudu hovorit "pane" obcanom, ale tym co o tomto predaji rozhodli...
-
.skutoče je to problém GO? od .lorakk | 18. január 2010 08:47
zaujímavé, aspoň potial, pokial sa nepozrieme na túto vec z pohladu opozície. no predstavte si kto je bližšie k vyriešeniu kauzy ak nie paralmentári práve z tejto nami volenej opozície. zostávam v nemom úžase, ako o tom iba hovoríme. na úradoch a ministerstvách sú predsa ludia, ktorí sú sympatizanti s opozíciou a ak sa tam začne o súvislosti zaujímat poslanec NR, nebodaj podmieni vyšetrovanie, a na to má rozhodne vačší dosah ako bežný človek-volič. ten má problémy zabezpečiť (desiatkami a stovkami niekedy možno aj tisíckami euro) seba a rodinu, aby prežili. preto tvrdím že hra o miliardy je hrou na úrovni parlamentu a odtial by mali byť ťahané nitky k jej vyšetrovaniu. to ako by vyšetrovanie skončilo (ak by vôbec začalo), ak by podmienil vysetrovanie bežný človek, si viem živo predstaviť (vdaka slovenskej justície a súdnictvu). dodnes nebol došetrený prípad samoúnosu, smrti remiáša a dalej ani nebudem pokračovať, lebo toto je cesta k samonasratiu sa. povedomie o pravde, alebo skôr pasivita k nej, s akou sa stretávame tu na slovensku takmer denne a vsade (ved si zober také úrady, polícia, súdy, zdravotníctvo, skolstvo ... možno som to velmi zostrucnil, ale tam sa to začína a končí, je to o konkrétnych ludoch a konkrétnych stavoch). a večer je predsa lepšie zapnúť si TV a čučať, a v tichu nadávať. je rozhodne bezpečnejšia takáto činnosť, ako verejne napadnúť nejakých grázlov, ktorí majú dokonca imunitu, no neseriem na miliardy? ale ked si to zoberieme z druhej strany, také svajciarsko (mám to z rozprávania), strachovať sa ci si sa na niekoho špatne nepozrel, alebo ci máš auto dostatočne čisté, lebo sa budú na teba susedia sťažovať že pohorsuješ a-bla-bla.... tak takého sa mi tiež nežiada. tento národ, podla mňa, po komunistickom mažiari začal konečne volne dýchať a tak ho pochopme, potrebuje si otvoriť oči a rozkukať sa (ešte je stále 40% nenadýchnutých ešte je skoro robit niečo účinné). nuž ešte prekonať pubertu a sme zachránení, potom im už nebude pomoci, ktosi im to z nás spočíta. žial dovtedy sa vždy nájde zopár takých školených a vybíjaných, čo túto dobu využijú. nuž čo, toto je daň za dospievanie. neteší ma to, to teda v žiadnom prípade, no uvedomujem si presilu a vtedy je lepšie stiahnuť chvost. pokial majú sancu byť v parlamente kategórie typu Mečiar-Mufti, Slota-Slopta, Fico-komouš, Gašparko na stolci, Ha-al-rabín na najvyššom ..... nezaslúži me si nič lepšie, len to čo tu momentálne máme, lebo toto sú naši vyvolení. a ked spájeme globálne oteplenie s interblue group je mi lúto že sme este nedospeli na tú úroveň, aby sa taká krádež riešila bez okolkov a nie zahmlene. "vola bi, nevol"
-
.zlodejina od .moneyman | 16. január 2010 21:54
Je to tak , na Slovensku je veľa tupcov na m2.Preto tu máme týchto a žiaľ aj budeme mať , veď nakoniec stačí si pozrieť pár týchto krčmových debilov,ktorí aj sem napísali /FBI , amerika apodobní géniovia/.Takýmto sa dobre vládne a oni veľmi dobre vedia,čo chce magor počuť.Stačí napľuť na Dzurindu , povedať pár nezmyslov o Maďaroch,nadávať na gayov a magor bude tlieskať a oni vedia,že magor ich bude voliť,aj keby všetko rozkradli.Magor bude vykrikovať , že to Dzurinda ,KDH a Maďari a bude ich ešte chrániť aj za cenu vlastného života.Asi je to karma tohoto národa.
-
.každá nepoctivosť zle skončí od .anka | 16. január 2010 21:05
Od nepamäti ľudia myslia na živobytie, aby mali z čoho uspokojiť základné životné potreby. Nemajú čas ani chuť, ani danosti skúmať politiku, najmä keď víťazi berú všetko, rozhodujú o súdnictve, polícii,financiách, eurfondoch, atď. A nikdy sa nič nedá akože dokázať. Doporučujem uvedomiť si, že demokracia nefunguje. Je to len zamaskovaný pád naspäť do straníckej totality. Lebo ľudia nevstupujú aktívne do diania z hore uvedených dôvodov. Bludný kruh. Rozhoduje sa, kto bude diktovať a pískať ako ostatní tancujú. Ak sa budú intelektuáli Slovenska utešovať s kvazidemokraciou a čakať pomoc zdola, burcovať a žobrať o pomoc ľudí, tak sa dočkajú ešte väčšieho pádu. chce to pochopiť, že bojujú vodčie osobnosti, ktoré majú prehľad ako taký, čo sa deje, aj to najmä pred voľbami, tj práve teraz. Nie všetci z nich sú medializovaní, zviditeľnení. Aj preto je "nad zlato" jednota a vzájomná pomoc vidiacich do situácie. Ináč pri trieštení síl a osobných animozitách vzniká šum, zahmlievanie pravdy a pravého stavu veci z vládnej i opozičnej strany. Bohužiaľ, čakať od nových mladých tvárí silu, je tiež pomýlené. Otvorili sa dvere do sveta, nie je ľahké získať byt, prežiť. A na sledovanie politiky niet čas. Koho zaujíma, kto vlastní Interblue? Najmä keď počuva dennodenne ako má každý z politikov maslo na hlave. Ako zjdenotiť intelektuálov? Nie PROTI niekomu, ale za niečo. Napr. vládu rozumu a sebadisciplínu nekradnúť keď som pri koryte. Za návrat zákona odplaty a Desatora do nášho života. Aj preto, že každá nepoctivosť zle skončí.
-
.nikto nema zaujem z vlady to odkryt od .blavak | 16. január 2010 14:02
Nikto nema zaujem z vladnej koalicie to odkryt a oznacit zlodejov. Zmluva je jednoznacne 100% napisana iba v prospech zlodejov a zo strany statu sa neda nijako zrusit. Peniaze z lupu sa uz delia medzi zlodejov a ludia to cele zaplatia napr. aj cez myto. Zrusit tu zmluvu nejde a este nas to bude velmi vela stat. Fico vyriesil Malinovu pomalicky za dva dni a povedat kto su ti zlodeji nechce! Asi ma z toho tiez nejaky podiel. Bolo by naivne povedat, ze on nevie kto za tym celym je. Ma vsetky statne opraty v rukach a vysetrenie toku penazi, telefonatov a atd je iba hracka. Su dve moznosti podla mna a to bud je v tom namoceny tiez Fico az po usi alebo by sa odkrytim zlodejov odkryla dalsia zlodejina ktoru mozno on s nimi urobil. Tretia moznost podla mna neni.
-
.autorovi od .drone | 16. január 2010 11:07
P. Šebej, v zásade súhlasím (okrem tej zbytočnej vložky á-la Týždeň o globálnom otepľovaní), ale skúste sa aj zamyslieť, či mal tento komentár nejakú pridanú hodnotu. Či za ním stál kus roboty, alebo je to len výcuc z milióna článkov, ktoré sa už o emisiách popísali. Odkiaľ beriete tú ISTOTU, že skutoční vlastníci sú na Slovensku? To si myslím aj ja, a keby som si vypil v krčme, tak tiež z toho bude istota. Ale máte aj dôkazy? Ak áno, sem s nimi! Inak sú to len reči do vetra. HeDvIgA
-
.skoda ze nesedia v Izraeli? od .jkgjhh | 16. január 2010 07:50
Pán Sebej, mete pravdu. Ale teraz uprimne - vadilo by Vam keby sedeli v Izraeli?
-
.no minister ešte stále nedokázal, od .gr | 16. január 2010 03:05
že majiteľom nie je Duray a Soros. To nevadí nikomu?
-
.hehe od .xoze | 15. január 2010 23:26
Pre úplnosť treba ešte dopísať, že majiteľom garážovej firmy je FBI. Len čo na to teraz chameleóni !?!
-
.kto je vlastníkom ? od .kikimor | 15. január 2010 22:28
Tento text som sem už do SME, ale myslím, že nezaškodí to zopakovať. Ľudia by mali mať niektoré veci denne na očiach. Najprv sa Fico strášne bije, aby EÚ krajine náhodou neznížila kvóty emisií a vyhráža sa súdnym dvorom. Je to hlupák a pochváli sa tým v novinách, aby mu ľudia zatlieskali, ako on bojuje za národné záujmy. EÚ mu napokon emisné kvóty ponechá. Potom sa niekde vytvorí nejaká divná garážová firma vytvorená pre túto príležitosť, s akou by nerokovala ani humenská eseročka. Táto garážová firma sa stane partnerom vlády pre obchod s emisiami. Kontrakt je veľmi nevýhodný pre vládu a dáva garážovej firme obrovské práva a vláde drakonické pokuty na nedodržanie podmienok. Obchod sa robí rezešovsky. Emisie sa predajú za pol ceny. Keď sa to prevalí, Fico mlčí. Keď sa to už mlčaním prejsť nebude dať, Fico chce dôkazy. Tvrdenie bývalého českého ministra nie je dôkaz, lebo už nie je ministrom. Tvrdenie maďarského vyjednávača nie je dôkazom, lebo je Maďar. Údaje publikované v novinách nie sú dôkazom, lebo novinári sú zlí, zlí, zlí. Minister, ktorý chce zmluvu rozbiť a vraj vie, ako na to, padne z divného dôvodu, že vraj nekoná sám, ale schováva sa za vládu. Asi by bolo nebezpečné, keby sa do toho začala miešať vláda ako celok aj s Ficom, lebo minister je predsa na to, aby zametal stopy a nie aby ukazoval prstom na vlastníka firmy. Blbý národ Ficovi ešte zatlieska. Potom treba získať aspoň to úbohé jedno euro naspať. Ficovláda urobí všetko pre to, aby k tomu ani náhodou nedošlo. Veď sa tá firma musela toľko natrápiť, kým to celé zorganizovali a teraz by mali prísť aj o nejaké drobné, keď idú Vianoce a treba ešte viac sociálnych hodiniek za 20 tisíc eur. No a Ficovi stúpnu preferencie. A ešte treba prihrať garážovej firme ďalších 35 miliónov ton emisií, alebo zaplatiť zmluvnú pokutu, alebo ešte lepšie urobiť oboje. Všetci sa vyhýbajú otázke, kto je vlastníkom firmy. Zatiaľ neexistuje dôkaz, že majiteľom firmy je Fico. Zatiaľ je možné povedať len toľko, že ak by vlastníkom garážovej firmy bol Fico alebo jeho Svetlana, nesprával by sa inak. Ešte dodajme, že Fico má úspechy len doma. EÚ mu klepla po prstoch s jeho veľkolepým plánom mať eurokomisára za energetiku. Chudák musí kradnúť doma, k veľkým prachom ho nepustili. V normálnej krajine by za takú zlodejinu padla vláda. Na Slovensku má Fico cez 40% preferencií. V normálnej krajine by za takú zlodejinu niekto šiel sedieť. Na Slovensku sa policajti boja, prokurátori boja, sudcovia boja, a ľud jasá, aký je Fico šikovný. Nik sa nenájde, aby podal trestné oznámenie na neznámeho páchateľa vo vláde. Ak sa náhodou zistí, že majiteľom garážovej firmy je Fico alebo jeho Svetlana, je možné očakávať, že mu ešte stúpnu preferencie. Prvým socialistom bol predsa Jánošík, národný to hrdina.
-
.a čo prokuratúra? od .duch | 15. január 2010 21:45
p. Šebej, za seba môžem povedať, že ma kauza poburuje. Myslím si že teraz by sa mala vyjadriť prokuratúra, začali trestné stíhanie na ministerstve a čo dalej? Vinníka nenašli?
-
.bluuuuuu od .andrew12 | 15. január 2010 21:19
Jednoznačne, že sedia na Slovensku a dokonca v parlamente. Ich kone sú len v zahraničí. Kto by tomu uveril, že za týmto bohapustým zlodejstvom sú ľudia spoza hraníc. Pomocníkov si nájdu, ale hlavní judaši sú tu. Dokonca teraz majú aj odvahu navrhovať prijatie zákona, aby na Slovensku platil trest smrti alebo aby vojaci v misiách boli oslobodení od daní a pod. Kto tomu ešte môže naletieť.........
-
.nie celkom .. od .tk | 15. január 2010 19:10
Este nesedia. Ale raz budu :)
-
.pobureni Slovaci od .tomefee svetloslav | 15. január 2010 14:44
Pan Sebej, uplne Vam rozumiem, ale zaroven Vam musim povedat, ze Slovaci su pobureni priam konstantne, preto sa take prieky vytvaraju, lebo jedni vidia zlodejinu na jednej a ini na druhej strane. Mate urcite ovela viac skusenosti ako ja z pohladu veku, ale mam pocit, ze ja do toho vidim najviac zo vsetkych. Vsetky tie privatiziacie, vsetky tie podvody, vsetky tie keci, ktore sa neustale opakuju. Nikto nema patent na pravdu a najlepsie hospodarenie a preto su VSETCI v neustalom nie pobureni, ale nasrani. Takze ak sa chceme pohnut z miesta, prehodnotme si kompetencie statu.
-
.upresnenie. Stop. od .stop. | 15. január 2010 14:19
Vlastnici sa schadzaju na urade vlady. Stop. Ide o stretnutia na koalicnych radach. Stop. Vyfucane peniaze za "vzduch" su uz na ceste. Stop. Maju sluzit na financovnie volebnych kampani stran vladnej koalicie. Stop. Peniazu potecu cez reklamne agentury jednotlivych stran. Stop. Az na par zadrhelov vsetko bezi ako ma. Stop. Stihli sme uz zrusiit garazovu firmu. FBI uz nema voci komu konat. Stop. Dcera garazovej firmy uz bola v Europe aktivovana. Stop. Peniaze budu alokovane na jednotlive bezpecne ucty. Stop. Pozdravujte doma. Stop.
-
.tvoje komentare od .gmackoPu | 15. január 2010 13:08
nikoho nezaujimaju, radsej by si mohol basnit o amerike ty americky trulo sebej
-
.ako ďalej? od .oto horak | 15. január 2010 12:49
Nie som volič smeru, sns, hzds, vlastne nechapem ako vobec niekto moze byt, pre mna su to nevolitelne politicke subjekty: napriek tomu sa vestky dostali do parlamentu a vlady v legalnych volbach. Ani po vsetkych kauzach a hrozach tychto stran sa s ich preferenciami nic nedeje. Co to vypoveda o nas? Naozaj nam staci vianocny prispevok ku stastiu? Ach jo...
-
.medveď je naozaj skvelý vtipkár od .pi | 15. január 2010 11:45
(možno) hlavný problém ktosi naznačil v jednej diskusii. demokracia u nás funguje iba jednosmerne. demokraticky si zvolíme parlament a tam končíme. potom si už politici robia doslova čo chcú, pričom sú prakticky neodvolateľní. ak sú politici slušní, nemusí to byť problém. horšie je ak to ovládne takáto koalícia. a to majú nábeh na ústavnú väčšinu. potm už naozaj pánboh s nami :-((
-
.preco? od .fuko | 15. január 2010 10:49
len dve veci by som dodal. 1. nezdielam istotu p. sebeja v tom, ze podobne ksefty by nikde inde nepresli a ze je to iba a len slovensky fenomen. Neviem teraz uviest priklady, no moj pocit ze to tak nie je ma asi rovnaku pravdivost ako pocit p. sebeja ze to tak je 2. preco su obcania SR taki pasivni? tento problem podla mna nema az take hlboke priciny. Tych ktorych o stve je dost...vidno to vo verejnych aj sukromnych diskusiach. otazkou je, ci sa s tym da momentalne nieco robit...pokial ma tato vlada a snou spojene struktury v rukach celu moc asi tazko...na druhej strane ludia ktorych to vobec nezaujima tvoria vacsinu obyvatelov- vysvelenie ich pasivity tkvie v ich psychike: ako tomu najpriemrnejsiemu cloveku vysvetlit ze stat prisiel o tollko a tolko miliard? ako? ten clovek zije v sumach sto euro, patsto euro...vela z nich si nevie predstavit ani milion starych korun...ako si ma potom realne uvedomit tu obrovsku zlodejinu? je mu to rovnako vzdialene a nepochopitelne ako panu sebejovi to, ze volakto zije z tristo euro mesacne a teda mu tych par eur co mu fico podhodi skutocne pomoze...bohuzial je to podla mojho nazoru tak...staci sa pozriet na dopravcov- ked islo o skutocne a realne problemy, ktorych dosah na vlastne prezitie dokazali pochopit a ktore sa ich bytostne dotykali, dokazali sa aj takito, casto "exemplarni ficovolici" velmi efektivne zmobilizovat... Ja osobne na tento problem riesenie nepoznam...ale viem si predstavit ze opozicia zmeni sposob komunikacie s volicmi v tom smere, ze zacne hovorit jazykom im blizsim, samozrem ebez toho, aby spustila zo svojich moralnych a neviem akych zasad....
-
.to jurajol od .dafyduck | 15. január 2010 10:15
ja si myslim, ze spajanie kjotskeho protokolu a interblue je velmi dolezite, pretoze to je fundamentom celej kauzy. ako uz jeden velikan poznamenal: nejaky teply vzduch na slovensku nikoho nezaujima. cele je to virtualny biznis, bez nejakeho realneho vysledku (keby sa aj kjotsky protokol plnil, tak spomali glob. oteplov. o niekolko dni). su to vlastne peniaze vyhodene von oblokom (pre krajiny nakupujuce emisie) a tak sa s nimi aj naraba. rovnakym pripadom je aj nastenkovy tender: ja ani netusim naco mali byt vsetky tie miliardy korun minute (ok, som ignorant), ale realne je pre vacsinu slovakov uplne jedno, ci bude mat nejaka statna institucia fancy logo, alebo slota nove puklice na aute (iste, z moralneho pohladu je tam velky rozdiel).
-
.... od .hUhu | 15. január 2010 10:15
Nechapem...nechapem a este raz nechapem
-
.cooo od .hUhu | 15. január 2010 10:13
Ja nechapem preco sa to nevysetruje....ved je to jasna zlodejina a vsetci sa na to len tak prizaraju.
-
.ešte tie konšpirácie oprášiť od .xoze | 15. január 2010 08:33
Niekto poznamenal, že ´Veriaci v bezúhonnosť pri manipulácii s emisiami sú ako retardované deti´. Porozmýšľam.
-
.ako zvycajne... od .sano | 15. január 2010 04:35
...rozumne,jasne,uderne
-
.absolutny suhlas pan Sebej od .noktoasi | 14. január 2010 23:43
Nerozumiem iba jednej veci preco vy nie ste v parlamente vo vlade alebo na mieste gasparka
-
.suhlas od .martin78KE | 14. január 2010 23:06
Vazeny pan Sebej, tak tentokrat s Vami na 100% suhlasim. Kyotsky protokol, je totalny podvod......... Inak o tom ze vlastnici interblu group su Slovaci to mi je jasne uz davno. Ryba smrdi od hlavy!
-
.:) od .jurajol | 14. január 2010 22:52
Spajat podpisanie Kjotskeho protokolu a korupciu v slov. vlade (interblue) do akejsi kauzalnej suvislosti je absurdne. To je ako keby sme povedali, ze pretoze existuju peniaze existuju penazne pdovody, a preto su peniaze zle. Kto chce psa bit, palicu si najde, vsak.... Plne ocenujem rozhorcenie nad podvodom "interblue" ale ta uvodna spojitost s "aferou globalneho oteplovania" je slusne povedane "zbytocna".
-
.podakovanie od .natasa U-P | 14. január 2010 21:35
Pan Sebej, dakujem Vam, ze si davate snahu este ten stav takto brilantne verbalizovat. Mne sa uz hmli pred ocami a mam apokalypticke myslienky. Obavam sa, ze ta ocista, ktoru vacsinova slovenska verejnost a jej predstavitelia potrebuju, bude drsna.
-
.súhlas od .t.McCready | 14. január 2010 20:23
To už ani nie je, že arogancia moci, to je primitívna zlodejina, úmyselné okradnutie daňových poplatníkov, občanov. Nám sa český kamaráti smejú, že v Čechách sa z peňazí, ktoré získali z predaja emisií, tak z nich rozbehli reformy školstva a zdravotníctva. Isté je, že Interblue group, či čo je to, alebo bola, bol v USA zakladať Slotov syn. Súhlas, sme úplne blbí národ, ktorí sa nechá okrádať. A ja som jedna z tích, čo nevie, čo urobiť,...aspoň som tú bandu nikdy nevolila a nebudem!!!
-
.absolutny suhlas. od .jozef Medvedik | 14. január 2010 20:00
absolutne suhlasim s komentarom F. Sebeja. je to asi tak, ze skutocni hraci za Interblue su tu, doma. Medved to ma len sikovnejsie kryt. to co popachala Snska je naozaj silna kava.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM