video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

Redaktori .týždňa po Pohode

08 : 52 | .ankety

Juraj Kušnierik, Andrej Bán a Branislav Závodský rozprávajú kde boli v čase nehody na festivale Bažant Pohoda. Andrej fotil, Juraj manažoval veci v ČSOB Aréne a Braňo s manželkou a kameramanom týždňa bežali proti vetru.

.branislav Závodský

19. júl 2009 | videné 7405x | reagovalo 25 ľudí

Fotografie: A. Bán, 1x N. Závodská, zábery SITA

Diskusia (25)

  1. .cSOB kaviaren od .milama | 22. júl 2009 01:16

    Bola som sa skryt v CSOB kaviarni. Stihla som si kupit kavu (skvelu) a jedine miesto bolo pri stoliku, nastojaka. Zblbol mi mobil, pytala som sa dievciny vedla mna, kolko je, odpovedala "15.51 a vyhanaju nas".Najprv som nerozumela, ale v tom som pocula "security" naliehavym hlasom "chodte vsetci hned von, moze to kazdu chvilu spadnut". Priznam sa, nemala som bezprostredny pocit ohrozenia, ale ked som zisla zo schodov a videla som, ako sa na kupole Garnier trha plachta a veje vo vzduchu smerom ku mne, vahala som, ci to prebehnem a ci ma plachta nezasiahne. Ked som sa znovu pozrela plachta bola prec. Prebehla som ten kusok okolo Garniera a schovala som sa na ploche za autocisternu aj s dalsimi. Tam som stala, ludia v hufoch odchadzali a vtedy sa to asi stalo. Mala som to pred ocami, ale nevidela som to pre dazd a mnozstvo ludi. Po chvili som prebehla do Campinski vojenskeho stanu za kamartkou a zrazu bolo pocut sanitky a ktosi povedal, ze jeden clovek je mrtvy. Je mi to strasne luto a Misovi zelam, aby mu Boh dal silu toto vsetko prekonat.

  2. .nemecky "brak".. od .paulus | 21. júl 2009 10:38

    ..pristup firmy, ktora zapoziciavala stan pre O2 arenu naznacuje,, kde je asi problem..ako uz bolo napisane, "kde bol ich clovek (a tiez stage manazer O2 areny "nemanazoval"), ked tam mal byt?"..dalej, ziadna seriozna komunikacia zo strany nemeckej firmy..predsa len sme pre "zapadne" staty stale len "druhoradi" a "hodia" sem asi cokolvek, co by u nich bol problem pouzit..

  3. .pre: jano od .qwedko | 21. júl 2009 10:30

    mne sa skor zda, ze stavitela stanu tam vtedy vobec nikto nehladal. Ked uz bolo po vsetkom, Kascak dufa, ze tam bol. To s nim nekonzultovali rozhodnutie pokracovat s koncertom na tomto stagei? Stage manager Vallo v rozhovore pre Sme len vravi, ze on sam tam bol a dozeral, ci sa stan privelmi netrasie, o nejakej konzultacii s niekym z firmy opat ani zmienka. Zamotana je aj situacia okolo uzavretia/otvorenia bocnych stien. Pre Sme Vallo hovori: "Ešte sme ho zabezpečili tak, že bočné plachty boli zrolované a uvoľnené, aby to zvládlo nápor vetra." Ale ani to nie je celkom pravda, kedze takmer tretina stanu na strane podia mala bocne steny uzavrete.

  4. .fakt prvý - Staviteľa stanu museli hľadať od .jano | 21. júl 2009 01:26

    "Boli na mieste? Stále nie je isté, či bol niekto z firmy stále pri stane. Bol povinný tam byť aj na základe zmluvy. Mal sledovať počasie a dávať prípadne pokyn na evakuáciu stavby v prípade rýchlej zmeny počasia. Kaščák hovorí, že zamestnanec, ktorý prišiel dnes, tvrdí, že tam človeka mali. Organizátori sa mu pritom snažili dovolať aj na nemecké čísla. Povedal im vraj, že obratom príde. To sa nestalo. Kaščák ani nikoho z firmy nevidel pri záchranných prácach. Stan by mal podľa dokumentácie vydržať záťaž vetra 17,2 až 20,6 metra za sekundu." www.sme.sk ...ako vidno situácia sa začína zamotávať... Fakt druhý: SHMÚ: Výstraha 1 stupňa pre búrky Slovenský hydrometeorologický ústav (SHMÚ) vydal dnes o 12.44 h v súvislosti s búrkami výstrahu 1. stupňa s platnosťou pre celé územie SR. Pre oblasti Orava a Kysuce, Severozápad, Krajný západ, Podunajská nížina a Horné Ponitrie zároveň vydal aj výstrahu 1. stupňa pre hroziace povodne. SHMÚ očakáva v súvislosti s búrkami prívalové zrážky s úhrnmi 20 až 40 mm a nárazy vetra s rýchlosťou 17 - 25 m/s. Ústav zároveň pripomína, že predpokladaná intenzita a výskyt tohto nebezpečného javu sú v danej ročnej dobe a oblasti bežné, ale môžu spôsobiť škody menšieho rozsahu. Tento jav predstavuje potenciálne nebezpečenstvo pre ľudské aktivity. www.aktuality.sk Tak, kto mláti prázdnu slamu? A kedy sa už konečne, p. Kušnierik vyjadri k veci aj stage - manager O2 stanu? Prečo ste mu nedali priestor? Divákov by hádam zaujímal skôr jeho report... P.S. Otázka nakoniec: Spomínaný druhý najväčší stan v Európe ozaj koľkokrát už bol použitý? Je jeho životnosť neobmedzená?

  5. .?? od .-HROB- | 21. júl 2009 00:33

    Je smutné čo sa stalo tomu mladému chalanovi z Prievidze ,veď mal len 29rokov. Je to strašne nespravodlivé. Prečo? Prečo musel zomrieť ladý človek? No na druhej strane. ak by som si mal vybrať nejakú smrť,tak by som bral presne takú istú-po super koncerte na super festivale... ! Myslim si že chalan zomrel štastný a to mu môžu mnohý len závidieť. Osobne neverím na život po smrti a tak sa nechcem dožiť rakoviny a pomalého umierania v 50ke niekde na nemocničnom lôžku.

  6. .pre vsetckych co pisu vela a hlavne o nicom... od .chuck Boris | 21. júl 2009 00:18

    Kto moze za smrt na Pohode? Pocasie? Organizatori? ci stavitelia podia? to je uz teraz na vysetrovateloch a nie na vas.. vacsina z vas co tu pise tie bludy kto sa ako zachoval mozno na pohode ani nebola,a ak ano tak neboli pod O2 ked sa zrutila. A prosim pekne hadzat spinu na M.Kascaka? ved je to smiesne,,,na nemeckom festivale narazil starsi pan malym autom do davu a zomreli 3 ludia,40 ranenych... Nechcem nijako podcenovat tragediu z POHODY 2009 ale ked som videl co sa stalo,v duchu som bilancoval ovela vacsie straty na zivotoch a viac ranenych ako to bolo v skutocnosti.. Zosnulemu R.I.P,pribuznym uprimnu sustrast , no a Misovi Kascakovi pevne nervy a silu usporiadat POHODU 2010

  7. .sudiť je ľahké od .z.Šimi | 20. júl 2009 22:41

    Peter, akokolvek velkymi pismenami to napises, co sa NEMOZE stat, nic sa na tom nezmeni. tragedie sa stavaju dnes a denne vsade kde sa obzrieme. po bitke je kazdy general, tak sa to vravi, ze? kto dal komu pravo niekoho sudit? čo by bolo keby.... Lenže keby neexistuje. Je to obrovská tragédia, bola som bezprostredne pri tom ked sa to stalo. Zelam vela sily rodicom, ktori stratili syna, zraneným, ktori su este v nemocnici a tak isto aj organizatorom podujatia.

  8. .nemoze, jednoducho nemoze od .peterPeter | 20. júl 2009 20:20

    NEMOZE sa nikdy a za ZIADNYCH okolnosti stat to, co sa stalo. NEMOZE. Tak musi fungovat svet. Je jedno, co ste spravili pred tym, pocas toho, ci potom. Jednoducho NEMOZE sa to stat. Za ziadnych okolnosti. NEMOZE. Myslite na to, na nic ine.

  9. .pre andreu od .jano | 20. júl 2009 19:39

    "...Organizátor nemôže program zrušiť pri každom zadutí vetra, alebo len preto, že ide búrka..." Andrea, opäť sa snažíte bagatelizovať daný stav. Vyhlásená výstraha SHMU o intenzívnych búrkach s náporovým vetrom na kritické obdobie a územie bola a zostane nesporným faktom.“ Pochop to je festival, kde si ľudia zaplatili za hudobný program..." Áno, presne tak, Andrea, vystihli ste to presne. A TOMU sa podriadilo všetko OSTATNÉ, bohužiaľ aj ohrozenie ľudí. Zaujímavé by bolo zistenie, koľkých "pripečených" vodičov by zadokumentovala polícia, keby robila skúšku na alkohol v čase nečakanej evakuácie letiska... A na tento možný variant /ne/POHODY tiež ktosi zabudol...Stan O2 arény vraj stavala nemecká firma a bol vraj druhý najväčší v Európe. Aj Babylonská veža sa mala stať najvyššou...

  10. .pre Robert Finkey od .johana | 20. júl 2009 17:58

    Suhlas .... a nielen s tou Parou ste klepli kliniec po hlavicke

  11. ...empatia a takt.. od .paulus | 20. júl 2009 16:13

    ..akakolvek reakcia je uz skor trapna ..vsetko bolo napisane, ale neda aj mne poukazat na "styl" a vystupovanie panov v tomto prispevku..ked si to pozrie "nezasvateny clovek", tak nutne musi mat pocit, ze mate od "obeti" velky odstup a vasa schopnost empatie je velmi nizka.. ..a este posledny "postreh"..rychlost vetra v to popoludnie vobec nebola nijak ohromna, skor sa predpokladalo z predpovedi SHMU, ze burkova intenzita a rychlost vetra bude silnejsia..viete si predstavit co by sa stalo, keby fukal intenzivnejsi vietor?..naozaj by sa patrilo "sklonit" na chvilu hlavu a do buducna sa poucit..

  12. .pre jana od .andrey | 20. júl 2009 16:12

    Ano blizila sa burka, a preto bol aj preruseny festival az na tu jednu osudnu scenu, ktora podla technickych parametrov mala taku burku bez problemov vydrzat. Je to to iste ako keby si sa ty siel schovat do vlastneho domu a ten by zmietla vychrica, i ked podla predpovedi mala prist len obycajna burka. Pochop to je festival, kde si ludia zaplatili za hudobny program. Organizator nemoze program zrusit pri kazdom zaduti vetra, alebo len preto ze ide burka. Burky na letnych festivaloch su bezna vec. Anglicky festival Glastonbury je zatopeny skoro kazdy rok a hudobna produkcia tam pokracuje pokial je to len mozne. Na druhej strane co by si hovoril keby tych ludi z toho stanu vyhnali a niekho by zasiahol vonku blesk, ale stan by ostal v pohode stat. Tiez by sa tu vyrojili mudrlanti, ktori by obvinovali organizatorov za to ze nedovolili sa ludom skryt. A nakoniec nechajme to na policiu a pockajme na vysledky vysetrovania.

  13. .je mi smutno od .vlado2 | 20. júl 2009 16:00

    z toho, co sa stalo, je mi smutno, lebo viem, ze miso urobil vsetko preto, aby sa take veci nestali. Je mi smutno, ze najvacsou starostou novinarov je, ci bude pohoda na buduci rok. Ved to vobec nie je podstatne, kde je pieta? Co je festival proti ludskemu zivotu? Je skor cas na modlidbu. A je mi smutno z .tyzdna. uz som si zvykol na vas snobizmus, aj na pravopisne chyby a na to, ze sa neviete spravne vyjadrovat. Ale mat celu dobu ruky vo vreckach pri takejto udalosti je hlupost a hanba. Nie je to po prvy krat. (Ked umreli ludia v autobuse, pisali ste o klube sebevrahov, hanebne). Skoda.

  14. .nemam slov od .avalon-g | 20. júl 2009 14:49

    páni, vam vobec nedochadza, ze sa na vas pozera cele slovensko a caka, ako sa zachovate? je toto vase stanovisko? -- traja mudrlanti, co si vzajomne pritakávajú a uistujú sa, ze spravili vsetko, co bolo v ich silách? skutocne necitite ziadnu zodpovednost? Naozaj mi chcete povedat, ze v 21. storoci v case mobilnych telefonov, megafonov, mikrofonov a neviem akych fonov sa neda komunikovat aspon pomerným percentom ludi, ktorí su zhromazdeni na jednom mieste?? nie, nevyjadrujem vam podporu - kvoli tomu, ako bezcitne a lahkovazne pristupujete k incidentu, ktory vystrasil tisice ludi (moju malickost nevynimajuc). namiesto toho, aby ste rozmyslali, kde sa stala chyba a ako tomu nabuduce predist, umyli ste si ruky -- za vsetko predsa moze pocasie -- skutocne to neviem pochopit, cakala som uplne inu reakciu a súdiac podla komentarov, tak ostatni tiež. --kazdopadne, ak nabuduce pojdem na pohodu, budem uz vediet, kto ju organizuje a asi aku snahu mam od vas ocakavat.

  15. .pre mARTo od .qwedko | 20. júl 2009 13:01

    Mas pravdu, nie som odbornik na stany, vytocilo ma hlavne to video od Kusnierika a spol.. Ale ked uz sme pri tych bocnych stenach: docs.google.com Zaujimave je, ze toto ktosi zavesil na net po tom, co to SME zo svojho clanku vymazalo, hoci teraz to tam znova maju. No a ak by to malo byt tak ako vravis, ze sa to stalo jednoducho preto "lebo to bola 2. najvačšia plachta v EU a tá plocha na ktorú vietor narážal bola dosť veľka" tak potom preco ten stan nebol evakuovany ako ostatne?

  16. .pre snake a barbora benova od .ľuboš kmeťko | 20. júl 2009 12:20

    V tejto diskusii neslo ani tak o kritiku organizatorov ale o trochu necitlivy a skreslujuci videokomentar redaktorov tyzdna. Keby bola O2 arena prazdna z bezpecnostnych dovodov (to by nebol problem zabezpecit securitakmi), nikomu by sa pri jej pade nic nestalo. Takze je zbytocne robit z toho co sa dialo na letisku nejaku zivelnu pohromu, pri ktorej boli vsetci v ohrozeni. My sme v tom case boli v nasom stane a citili sme sa relativne bezpecne, nemal som pocit, ze nas odfukne, skor som sa obaval pripadnych bleskov, tych tam ale nastastie vela nebolo. Ten vietor nebol az tak extremne silny a vo vzduchu poletovali len lahke predmety. To myslim, ze zohralo rolu aj pri urcitom podceneni rizika zo strany organizatorov. Urcite robili pre bezpecnost vela, ale 'vela' jednoducho niekedy nestaci ako to bolo v tomto pripade. Niekedy treba urobit nieco naviac, aby sa zabranilo tragedii. Nevravim, ze je jednoduche rozpoznat ten okamih. Aspon toto by si mali organizatori priznat, ze nedokazali rozpoznat ten okamih potencionalneho nebezpecia. Je otazka, ci v danej situacii by bol hocikto iny toho schopny.

  17. .zabezpecenie a informovanost - napad ... od .costes | 20. júl 2009 12:05

    ... Nikde nie je napisane ak by boli dole bocnice, ze to ten stan zvladne. podla mna by padol tak ci tak (za tejto situacie) nakolko mal zlu podla mna konstrukciu. K informovanosti taky napad: zaviest registraciu na meno pri kupe listka a cislo mobilneho telefonu. Nasledna mat pripraveneho operatora (najlespie 2) na zaslanie hromadnej varovnej spravy 2x za sebou ... Myslim si, ze ked vie O2 posielat program a zmeny programu cez SMS vedel by aj toto ... Osobne by som si za toto aj priplatil na listku ved cena jednej SMS je 0,13 centu ... ci kollko ... skuste posunut na organizatora ... ako napad ... C.

  18. .stage manager od .róbert Finkei | 20. júl 2009 11:51

    Pán Kušnierik povedal geniálny príbeh toho ako ukotvili ČSOB arénu..... Pretože tam boli prítomný profesionálny odborníci ktorý vedeli ako sa čo chová v nepriaznivom počasí..... Takisto povedal že všetci stage manažéri mali príkaz zastaviť koncerty..... Prebehlo tak na všetkých pódiách...............................Včera som zažil šok keď som sa dozvedel kto bol stagemanažér O2 arény....... MATÚŠ VALLO........ten MATÚŠ VALLO ktorý bol v Lampe na tému architektúra.... Kto ak nie architekt si mal všimnúť že O2 aréna vzlietne?......A prečo ten koncert nezastavil.... Zobral to ľahkovážne?.... Chcel to risknúť?.... Rozhodne už nebudem mať nikdy taký dobrý pocit pri počúvaní PARY vo chvíli keď zaznie basová linka......

  19. .pre QWEDKO !!! od .mARTo | 20. júl 2009 11:41

    môj milý qwedko.... ak si myslíš že keby boli bočné steny stanu zavreté tak si na velkom omyle.... ked sa do toho nerozumieš tak to tu nerozoberaj.... keby boli zavreté tak by ho odfúklo ešte skôr.... ja som tam robil v horalka stane a zapli sme všetky bočné steny.... ten stan začalo dvíhať a skoro odletel aj on... ako náhle sme zakričali nech rozponú steny tak šetko bolo fajn a vietor prefukoval cez... na 02 aréne to bolo preto tak lebo to bola 2. najvačšia plachta v EU a tá plocha na ktorú vietor narážal bola dosť veľká.... takže nemudruj

  20. .pohoda 09 od .barbora benova | 20. júl 2009 10:22

    len jedna vec teraz sa bude okolo toho vsetkehoo spekulovat a budu sa prekrucat veci. bola som tam a isla som par sekund pred tou tragediou domov,moj brat tam ostal som svedok ako organizatory davali pokyn ludom ze v pripade akehokolvek ohrozenia nech urychlene bud opustia areal alebo opustia stany... bolo to po organizacnej stranke zvladnute na 1000% som trencanka na pohodu chodim uz od jej zaciatkov a vidim ako sa tento festival vypracoval z nicoho na spicku... bolo to strasne smutne co sa stalo vsetkych nas to zasiahlo. nasu pohodu nam vlastne vzalo pocasie. miskovej rodine uprimnu sustrast a miskovi kascakovi chcem len odkazat nech pohodu nerusi my vsetci stojime aj pri nom a sme ochotni pomoct a zmobilizovat sa. dakujeme

  21. .napad od .snake | 19. júl 2009 23:47

    ono by sa asi pri takychto burkach malo zakazat vychadzat von a davat hlasenia ako pri naletoch,kto pre boha vie co vsetko sa moze stat?ved tam sa mohlo stat ovela viac,stovky aut a tisice ludi,myslim ze na stanovacke zo 4 detmi by ste mali co robit aby ste to zvladli,pred nedavno vypadli dve deti z okna otcovi,naozaj si myslite ze vsetko je take lahke?ano odsudit cloveka je lahke.....

  22. .stan od .matias | 19. júl 2009 23:43

    stan mal byt zavrety,teda bocne plachty spustene co by zabranilo podfuknutiu stanu tim padom by nepadli stredove nosniky,ktore drzali celu konstrukciu pokope,stan mal byt ukotveny tak ako ostatne stany(niektore) o tahace. a myslim si ze ludia tam nemali co robit, kedze na vsetkych ostatnych stage boli koncerty zrusene. a obvinovat jedneho cloveka za to co sa stalo je smiesne!!!!!!

  23. .arogancia od .qwedko | 19. júl 2009 23:17

    Co si maju mysliet obete a pribuzny o tomto videu? Ruky vo vreckach, takmer si gratuluju k priebehu, burning hell tiez vraj hrali vyborne... A ze svet je nebezpecny, na volnom priestranstve by ludia vraj tiez neboli v bezpeci lebo tam kadeco poletovalo a teda bezpecnost vlastne nebolo mozne zabezpecit. Akurat ze tam zabijali zelezne tyce, ktore nepadali z burkovych mracien ale zo stanu v ktorom stale hrala hudba a ktory by to snad aj vydrzal ak by neboli otvorene bocne steny stanu...

  24. .kmeťko od .ľuboš | 19. júl 2009 23:07

    Hm, páni redaktori, asi by som trochu viac uvažoval, kým by som uverejnil takéto video: 1) Tie neverbálne prejavy ako úsmevy sa v takej chvíli vôbec nehodia. Takisto spomínanie akýchsi smutno-veselých príhod. 2) Keby bola O2 aréna v čase jej pádu evakuovaná, pretože by niekoho napadlo, že môže spadnúť v silnom vetre, tak by sa nikomu nič nestalo. To je jediný a zásadný fakt. Zranili snáď niekoho mimo nej nejaké poletujúce predmety alebo stĺpy? 3) To konštatovanie na záver, že všade zomierali ľudia a že svet je nebezpečné miesto je dosť cynické. Preto sa ani tu s tým nedalo nič robiť? Dalo. Druhá vec je, že koho by to napadlo. Ja preto nesúdim organizátorov, ale fakt je, že sa tomu dalo predisť. Preto aj komentovať by sa to malo s väčšou pokorou a citlivosťou.

  25. ....obete boli predsa aj v Rakúsku, Nemecku,Maďarsku... od .jano | 19. júl 2009 22:55

    ...áno, presne tak, p. Kušnierik. Len s jednou zásadnou poznámkou. Toto všetko sa už udialo niekoľko hodín pred tragickým koncom Pohody a smerovalo to ďalej k nám....Navyše SHMU taktiež varoval s dostatočným predstihom na možné intenzívne búrky s výrazným náporovým vetrom na severozápade Slovenska. Každý si dnes môže overiť tieto skutočnosti /trasovanie búrky/ na stránke SHMU, kde sú pravidelne po 15 min. aktualizované. Ako otec štyroch detí len krútim hlavou nad odvahou týchto "odvážnych" ľudí v zverejnených videách zabávať sa do "bezvedomia!" A na druhej strane nestačím sa diviť vašim argumentom, p. Kušnierik. Vaša posledná veta o obetiach aj HU,A.D je nielen alibistická, ale aj cinická...

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM