video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
F. Mikloško: Víťazí nacionalizmus a primitivizmus
Rozhovor s Františkom Mikloškom o KDS, KDH, prezidentských voľbách, dvadsiatich rokoch v politike a vlasteneckom zákone.
.tomáš Gális .jakub Kratochvíl4. marec 2010 | videné 6213x | reagovalo 45 ľudí
Diskusia (45)
-
.súhlasím s Vami od .sanenko | 30. apríl 2010 23:22
Pán Mikloško, úprimne Vám fandím a prajem: Nenechajte sa znechutiť! Veľmi trefne ste ohodnotili dnešnú atosféru - podľa mňa nielen v parlamente, ale v celej krajine. Rezignácia rozumu a charakteru.... naozaj smutné. Myslím si ale, že spolupráca s Mostom a OKS mohla byť prospešná.
-
.ferko, ďakujem od .františekB | 17. marec 2010 18:24
Slovensko, podľa mňa, okrem iného potrebuje aj nový vietor výmenou politických elít, ktoré sú v politike už 20 rokov. No paradoxne ten, ktorý by vymenený nemusel byť, odchádza. Pre mňa je najsmutnejším výsledkom zostavovania kandidátok, že Ferko Mikloško nekandiduje na kandidátke MOSTu. Považujem to za obojstrannú chybu. Ferko, úprimne Ti chcem poďakovať za celú tvoju politickú kariéru a mám radosť, že sme sa mohli aj osobne stretnúť.
-
.veterán v politike od .radoslav Praznovsky | 10. marec 2010 17:49
Mikloško je pre mňa fascinujúce, ako po dvadsiatich rokoch bačovania v politike čeliac rozvrátenému štátu a to politicky, ekonomicke a morálne môžete tvrdiť že to bolo fascinujúce. A napriek tomu, že ste matematik a teda racionálne zmýšľajúci človek, platí aj pri Vás, že okno z ktorého je človeku umožnené pozerať sa na svet je rozhodujúce na to aké predstavy o svete človek má a to často krát aj napriek jeho racionálnemu jadru. ...Alebo ste len ďalší cynický pretvarujúci sa politický veterán, ktorý už dávno zistil, že politika je nehorázna fraška plná dementov, prospechárov a zločincov.
-
..Miklosko "sundal" Slotu od .kofola | 10. marec 2010 14:23
Ferko Miklosko este aj pri svojom hrdinskom odchode z politiky dokaze neuveritelne trefne odstrelit Slotu. Este aby sa mu podarilo vymazat Slotu tak , ze aj jeho volici pochopia , ze Slota nereprezentuje narodne temy, ale reprezentuje narodnych zlodejov. BRATISLAVA 10. marca (SITA) - Podpredsedníčka SNS Anna Belousovová nie je ani po 20 rokoch v politike splachovač, nezaradený poslanec František Mikloško sa podľa nej vyzná v zadkoch a líder národniarov Ján Slota ho berie ako mentálne retardovaného. Aj takéto bonmoty odzneli v parlamente počas rozpravy k návrhu vyhlásenia k výrokom europoslanca maďarského Jobbiku Csanáda Szegediho. „Mikloško, ty si jeden diablov syn, hnusný, odporný, my ti to prepáčime, lebo ťa berieme ako mentálne retardovaného,“ vyhlásil v emóciami nabitej rozprave Slota, ktorého strana prijatie vyhlásenia navrhla. Ako zdôraznil, Maďarsko je podľa neho na rázcestí medzi nacionalistickou a demokratickou cestou, no zatiaľ vyhráva nacionalistická. Národniarovi prekáža, že zo Szegediho slov „srší až genetická nadradenosť.“ Františkovi Mikloškovi sa nepáči, že poslanci za SNS okrem Jozefa Rydla nehlasovali za návrh, ktorý by zamedzil výstavbe megakasína pri Bratislave, čo nevníma ako veľmi národné gesto. „Tu vám maďarské peniaze nevadia, forintíky nesmrdia. Lovášiky maďarské vám nevadia,“ povedal. Podľa neho by sa taká ustanovizeň, akou je parlament, nemala výrokmi „nejakého obyčajného človeka“ ako Szegedi zaoberať. Ako podotkol, vyzerá to, akoby sme trpeli nejakým komplexom voči Maďarsku tak, ako to bolo roky voči Česku. „SNS ani pre koaličných partnerov ani pre opozíciu nebude Jankom na otĺkanie,“ zdôraznila v rozprave Belousovová. Ako podotkla, v sále pri prerokovávaní ich návrhu čakala väčšiu účasť. Nepáčilo sa jej, že viacerí poslanci, ktorí v rokovacej miestnosti boli, nevenovali jej vystúpeniu dostatočnú pozornosť. Tomáša Galbavého z SDKÚ-DS, ktorý postojačky diskutoval s kolegami vyzvala, aby sa jej neotáčal zadkom a kázala mu sadnúť si. Galbavý kontroval, že podľa Mikloška má zadok pekný. „Keď to vraví pán Mikloško, asi to bude pravda, pán Mikloško je znalec,“ nedala sa podpredsedníčka národniarov. V závere pripustila, že vystupovala viac emocionálne ako pragmaticky, ale ako podotkla, ona to ako človek veľmi prežíva. „Ja nie som ani po 20 rokoch politik, ktorý je jednoducho splachovač,“ dodala. „Národná rada SR vyjadruje vážne znepokojenie nad protislovenskými šovinistickými výrokmi poslanca Európskeho parlamentu Csanáda Szegediho na adresu Slovenskej republiky. Protestuje proti výrokom namiereným proti suverenite Slovenskej republiky. Odmieta cezhraničné zasahovanie a zneužívanie menšinovej problematiky oživujúcej iredentistický revanšizmus. Apeluje na dodržiavanie zásad susedstva a zmluvy o dobrom susedstve maďarskými verejnými činiteľmi,“ znie vyhlásenie, o prijatí či neprijatí ktorého dnes poslanci rozhodnú. SNS ním reaguje na výroky Szegediho, že Slovensko nikdy nebolo a nie je štátotvorným národom, a že navrhuje uznanie maďarčiny ako druhého štátneho jazyka či otvorenie Benešových dekrétov.
-
.fero ty si moj prezident od .mathe | 9. marec 2010 21:49
Prajem vela stastia a zdravia a DAKUJEM za vsetko co si pre tuto krajinu vykonal . A nebud z toho nejak extra smutny ze sa vam teraz nedari Ani Mojzis neviviedol izraelitov za 20 rokov z otroctva :)
-
..vierka: Ty uz nepis.. od .froschyankee | 8. marec 2010 15:35
nicis internet.. :-(
-
.pán poslanec od .ivan suter | 8. marec 2010 13:51
Pán Frantiek Mikloško je verisimile jediným poslancom NR SR, na ktorého za 20 rokov v politike nepadol ani tieň podozrenia z nekalých úmyslov, tobôž nie činov. A to je pôdľa mňa možno najdôležitejším meradlom slušného človeka!!!
-
.pán Mikloško od .jožko | 8. marec 2010 13:49
Jediný slovenský politik s potenciálom štátnika, bohužiaľ nenaplnený...Aj tak vďaka...
-
.feri už nepi od .vierka | 7. marec 2010 20:34
ničí ta to.
-
.ad KDH-aci od .ape | 7. marec 2010 15:09
vazeni a mili byvali spolustranici, Vas myslienkovy svet a myslienkovy svet Frantiska Mikloska a spol. je diametralne odlisny. Odlisuje sa asi tak, ako zrnko maku od pomaranca ... V r. 1999 som prisla na Zabotovu za Fr. Mikloskom "lobovat" za osamostatnenie Slov. nar. kniznice v Martine, kedze tato bola sucastou Matice slovenskej, ktorej na kniznici nezalezalo a hrozilo, ze nas uplne prevalcuje. Tiez nas (teda mna urcite) nebavilo robit stafaz SNS. Miklosko sa uz vtedy stazoval, ze nemoze v parlamente hovorit, lebo mu prikazuju cusat, aby sa nenarusovala krehka koalicna jednota (v r. 1998 zvitazila pravica). Uz vtedy mi bolo jasne, ze tento clovek to nema medzi "sukmenovcami" jendoduche. Tento tlak sa zrejme stupnoval (ja ako radovy clen KDH, ktori sa 9 rokov dozadu vzdal vstekych "funkcii" v regione to neviem az tak zblizka posudit, ale vychadza mi to tak). Za osem rokov, co bolo KDH vo vlade sa do regionalnych struktur dostal strasny priemer, ktory mal ale ostre lakte a podnikatelskeho (alebo spekulantskeho) ducha. Jednym slovom pragmatici, ktorym vizia a koncepcia (sudiac zo svojej perspektivy) regionalnej politiky absolutne nic nehovorili. Nerozumeli obsahu tychto terminov a to ani vtedy, ked sa rozmenili na drobne ... "tu hra kazdy za svoje tricko", voviedol ma do obarz jeden znamy ... Frantisek Miklosko a Peter Zajac (a samozrejme vtedajsi minister kutury, Milan Knazko) maju nehynucu zasluhu na tom, ze SNK v Martine je samostatna, nezavisla institucia. A takychto zasluh ma Frantisek Miklosko na svojom "konte" urcite viac ... ja som mala tu cest vidiet ho a zazit pri "kauze" SNK. Vdaka!
-
.figelove podakovanie od .dog | 7. marec 2010 10:42
Keby bol Figel format, tak by verejne podakoval Mikloskovi a spol. za vsetko, co urobili pre krestansku demokraciu za poslednych dvadsat rokov. Ved Palko s Mikloskom mu v zlomych chvilach zachranili stranu, ktorej sa mohol sat napokon predsedom.
-
.hamas v KDH od .kofola | 7. marec 2010 10:31
Normalne zasnem nad krvilacnostou niektorych KDHakov voci Frantiskovi Mikloskovi. Zacinam mat uzkost, ci by som radsej chcel mat za suseda prislusnika Hamasu alebo nejakeho krvilacnika z KDH.
-
.spinia aj nase KDH od .aZ | 7. marec 2010 09:48
Chcela by som nasich horlivych clenov z KDH vyzvat, aby na Mikloska takto podlo neutocili, spinia tym nase KDH.
-
.peniaze sú výhovorka od .dodko | 7. marec 2010 09:32
Je naozaj pozoruhodné, že v 4. štvrťroku 2009 politická strana Konzervatívni demokrati Slovenska neprijala žiadne dary od fyzických ani od právnických osôb. Je naozaj pozoruhodné, že Most ponúkal Mikloškovi dvanáste miesto a že vyjednávač Hríb viac nevedel vyjednať. Je jasné, že Most budú voliť hlavne maďari a Mikloško by sa neprekrúžkoval. Je pozoruhodné ako si táto banda štyroch myslí, že je výnimočná. Čím, koľko zákonov dal Mikloško do parlamentu? Je dobré, že okrem pár fanatikov títo narcisi nikoho nezaujímajú. Je zaujímavé, že Vladimír Palko o ktorom v tajnej cirkvi nikto nikdy ani len nepočul chce byť svedomím Kresťanských demokratov poučoval kardinála Korca, biskupov Mikloško no čo už s vami patríte na oltár
-
.kDHacke pluvance na Mikloska od .poholew | 6. marec 2010 23:34
Je poucne, ako tu pluju clenovia KDH na Mikloska. Dufam, ze aspon Figel sa Mikloskovi za tychto uboziakov ospravedlni. Mozno ani sam nevie, akej horde sefuje.
-
.nakradnuté sa minuli od .cEBO KARAKTER | 6. marec 2010 23:29
Pavol Minárik Bratislava 2 500 Rudolf Bauer Košice 2 500 Marcela Pčolinská Nižný Hrabovec 2 500 Marián Balážia Bratislava 3 000 Vladimír Palko Bratislava 3 000 Mária Majdová Vrútky 2 500 Peter Osuský Bratislava 3 840 Alojz Rakús Bratislava 2 500 Rudolf Zajac Bratislava 4 950 Eleonóra Zajacová Bratislava 4 950 Ľuboš Kubín Bratislava 3 000 Jozef Chren Bratislava 6 500 Vladimír Pčolinský Bratislava 2 500 Ján Lukáč Bratislava 3 000 Mária Bachratá Bratislava 2 000 Lucia Kasalová Bratislava 5 000 Mária Pilková Bardejov 500 Zoznam darcov sa zverejňuje podľa § 23 ods. 4 zákona č. 85/2005 Z. z. o politických stranách a politických hnutiach v znení neskorších predpisov. Pavol Minárik Bratislava 2 500 Rudolf Bauer Košice 2 500 Marcela Pčolinská Nižný Hrabovec 2 500 Marián Balážia Bratislava 3 000 Vladimír Palko Bratislava 3 000 Mária Majdová Vrútky 2 500 Peter Osuský Bratislava 3 840 Alojz Rakús Bratislava 2 500 Rudolf Zajac Bratislava 4 950 Eleonóra Zajacová Bratislava 4 950 Ľuboš Kubín Bratislava 3 000 Jozef Chren Bratislava 6 500 Vladimír Pčolinský Bratislava 2 500 Ján Lukáč Bratislava 3 000 Mária Bachratá Bratislava 2 000 Lucia Kasalová Bratislava 5 000 Mária Pilková Bardejov 500 Zoznam darcov sa zverejňuje podľa § 23 ods. 4 zákona č. 85/2005 Z. z. o politických stranách a politických hnutiach v znení neskorších predpisov. V 4. štvrťroku 2009 politická strana Konzervatívni demokrati Slovenska neprijala žiadne dary od fyzických ani od právnických osôb. Zoznam darcov sa zverejňuje podľa § 23 ods. 4 zákona č. 85/2005 Z. z. o politických stranách a politických hnutiach v znení neskorších predpisov. 11.01.2010
-
.rE:OKSANA od .kofola | 6. marec 2010 23:29
Po tomto grcani OKSANY v tricku KDH sa ani necudujem, ze z tejto zatuchnutej strany odisli. Asi sa inak nedalo. Ferko Miklosko drzte sa !
-
.a kde sú tieto špinavé preprané peniaze od .janota Práč | 6. marec 2010 23:26
Pavol Biľ Bardejov 1 500 Tomáš Biľ Bardejov 1 000 Gabriela Smolíková Bratislava 3 500 Marek Kubeš Nižná 4 000 Boris Ažaltovič Bratislava 3 500 Martin Kabáč Liesek 1 000 Vladimír Plávka Liptovské Sliače 400 Juraj Krajniak Bratislava 1 500 Andrea Krajniaková Bratislava 1 000 Ján Lazar Bratislava 1 000 Monika Prokipová Nižná Polianka 1 000
-
.snaha vytvoriť pozitivný obraz o sebe od .oKSANA | 6. marec 2010 23:10
Ferko: príbeh VPN bol i o kolaborácii s bývalými komunistami i ty si bol jeden z prvých kolaborantov -s tým, že Bošnák, Srholec a daľší primátori boli voči Čarnogurskému primitívny súhlasím- Čarnogurský je stále členom KDH na rozdiel od teba - v podstate nemáš o čom hovoriť len o KDH ale KDH ste neboli vy štyria, ktorí ste skrachovali ano ako politici KDS ste skrachovali - som KDHák a my by sme Vás späť do KDH ani nechceli, pýcha vás vyhnala z KDH hrdosť vám nedovolí vrátiť sa, súhlasím , že Ivan šimko nemá ani hrdosti, je to motrálna zrúda vo VÚC katastrofálne dopadol Minárik a Palko sa do volieb bál ísť- je Tí dosť podobný do boja poslal Minárika ani ty nemal si problém prať špinavé peniaze cez dary pre KDS akože sponzorské od svojho brata - bohužial ste zlodeji kradol pre vas janota, ažaltovič, pčolinský, cebo... -? kde bol Palko v zápase s komunizmom??? Palko nemal problém zamestnať svoju manželku raz u Minárika na meste, raz u Macha v štatistickom úrade... teda rodinkárstvo žiadny problém Vladimír Palko je takisto frustrovaný sám zo seba, nikto nezistil, že je jediný krestanský demokrat v európe, ale on je arogantný zlodej pre ktorého kradli Janota, Ažaltovič, Krajnák, Pčolinský, Cebo... ? čo je to dobrý nacionalizmus? Som rád, že ste preč z politiky, Palko učí u Čarnogurského matematiku ... to sme se pobavili
-
.preco mali Slovaci na hrade smolu od .lord Acton | 6. marec 2010 23:04
Cesi mali Havla, Poliaci Walesu, Madri Goncza, Slovaci mohli mat Mikloska. A svojho casu bolo k tomu dost blizko, no Mikulas Dzurinda sa napokon namiesto Mikloska, rozhodol navrhnut Kukana. Brana moci pre Gasparka a neskor Fica bola otvorena.. Raz sa o tom vsetkom budu pisat knihy.
-
.knieza slovenskej politiky od .jFK | 6. marec 2010 22:11
Este aj ten odchod Mikloska ma neuveritelnu noblesu. Dami a pani sme svedkami odchodu skutocneho aristokrata Slovenskej politiky. Pevne verim, ze tato krajina ho v hlbke marazmu kam sa ruti bude este potrebovat. Dovidenia Frantisek.
-
.všetko dobré od .veve | 6. marec 2010 22:03
Pán Mikloško, vždy som Vás volila a "krúžkovala", ste svetlý a čistý človek, reprezentujete a šírite trvalé a nemenné hodnoty. Vďaka za Vás...
-
.áno, dnes víťazí nacionalizmus... od .ján Kapsdorfer | 6. marec 2010 15:01
...a primitivizmus. Už len sa opýtať, čo preto KDS urobilo, aby to tak nebolo...? Riešiť zmluvu o výhrade svedomia (ešte v rámci KDH) zopár mesiacov pred koncom volebného obdobia určite nebolo v súlade s deklarovanými zásadami...Predčasný odchod s vládnej koalície bol súčasne pootvorením dverí pre Fica, Slotu a Mečiara...Pri posledných voľbách, keď naopak bolo treba dvere pootvoriť a Gašparoviča popohnať preč, KDS ich tentoraz "podržalo" a komunistu Gašparoviča "zabetonovalo" na ďalšie štyri roky. Áno, to, že tu máme dnes SLOTU, Fica, Mečiara, Gašparoviča, Harabína..., je aj zásluhou poslancov KDS a tento fakt v učebniciach dejepisu už nikto nezmení...Áno, F. Mikloška som si medziiným vážil v minulosti aj ja. F. Mikloško sa ale zmenil... F. Mikloško sa nechal zmeniť... Rukopis V. Palka je zreteľný...
-
.liberal od .michalp | 6. marec 2010 14:51
som liberal (pravicovy) a teda nesuhlasim s x nazormi pana Mikloska. KDS a KDH, ale musim povedat ze je to jedna z najvacsich osobnosti poslednych 20 rokov v politike a jeho strany a jeho som nevolil iba kvoli nazorovym rozporom - jemu osobne by som vsak prial byt na tych najvyssich ustavnych funkciach, bez ohladu na to ze ci by som ho volil alebo nie. Mozno je trosku skoda ze prave vdaka svojej noblese a nadhladu nebol nikdy ten lider, lebo prave takych statnikov potrebujeme, bez ohladu uz na to ze ci by boli konzervativci, alebo liberali, alebo socialisti, lebo to nieje ani tak o nazore, ako o osobnosti - o cloveku ktory prave vnima politiku ako pribeh a prilezitost starat sa a kultivovat stat, krajinu, nie ju vyciciavat a znasilnovat.
-
.jednym slovom od .xerox | 6. marec 2010 13:03
dakujem
-
.jeden z mála slušných od .freyr | 6. marec 2010 13:01
Prečo niektorí urážate ČLOVEKA, ktorý nikoho neurazil? Je taký aký je, robí a hovorí ako myslí a cíti. Tak ako by mali všetci. A hlavne v prvom rade nemyslí len na seba . Vďaka Ferko.
-
.pravda je inde od .ľud | 6. marec 2010 11:07
Pán Mikloško trpí na syndróm, že ON má vždy pravdu. Čo sa čuduje ako to tu teraz vyzerá, keď on so svojou VPN pomohol komunistom a eštébakom, aby sa zrevitalizovali. Pokiaľ KDH sa v prvých voľbách snažilo vytvoriť kandidátku do parlamentov SR a ČSR bez nich tak VNP na čele aj s F.Mikloškom im dali množstvo zvoliteľných miest. Samozrejme, že cez VPN tiež dostali komunisti a estébáci aj množstvo miest vo vláde a ďalších orgánoch exekutívy. Zle založiť demokraciu je nereparovateľné a vina je jednoznačne na tých čo robili tieto kompromisy.
-
.šaško mikloško od .tores | 6. marec 2010 10:19
mam ho celkom rad, pre jeho pevny charrakter a nadhlad,ale aj tak sa neviem zbavit dojmu ze posobi komicky...
-
.vznesena politika od .mawerick | 6. marec 2010 00:41
Pan Miklosko je pre mna predstavitelom niecoho, co na Slovensku sa da postrehnut len stastnou nahodu. Dostojnej, noblesnej az vznesenej politiky s jasnymi nazormi, v ktorej cest a cnost su kategoriami, ktore ju urcuju. Podobnym clovekom sa mi javi este pan Figel, ktoremu k dokonalosti chyba azda ta jasnost nazorov. Dakujem za tento rozhovor. Uz davno vo mne vizie a reflexie politika nevzbudili voci nemu taku uctu.
-
.pokrytec Miklosko od .lol | 6. marec 2010 00:27
Nech si nazrie aj do vlastneho svedomia, ked hovori o nacionalizme a primitivizme. Kto hlasoval za zakon o Hlinkovi? Nehovoriac o podraze s vatikanskou zmluvou, pomocou ktorej prostrednictvom statu prinutili danovych poplatnikov financovat cirkev.
-
.integrita od .ondrej007 | 5. marec 2010 21:50
Velmi sa mi paci a vzdy pacilo, ked Ferko hovori o svojich dlhych rokoch v politike a pouziva vyraz 'pribeh'. Nepoznam ziadneho ineho politika ktory by pouzival podobny vyraz. Potom, ked sa s odstupom casu clovek pozrie dozadu, pochopi co je najkrajsie na pribehu jedneho cloveka - politika. Najprv boj proti komunistom, potom proti Meciarovi, a teraz proti primitivizmu Smeru a ich partnerov. Toto je nazyvam INTEGRITA!!!
-
.ďakujem, že si. od .peter M. | 5. marec 2010 19:16
Viem, že takéto vyznanie patrí skôr manželke, alebo Bohu, ale ja som Vám naozaj vďačný, za to, že ste tu a že ste ukázali, ako sa má politika robiť. Vaša cesta nebola zbytočná a zostane akýmsi ideálom, ku ktorému sa raz budeme snažiť dospieť. Ja mám teraz problém koho voliť. Tentoraz to už nejako vyriešim, ale o štyri roky by som chcel voliť KDS.
-
.ludia, ktori znicili krestanske hnutie na Slovensku od .george4 | 5. marec 2010 15:57
Nehlasoval Miklosko v Parlamente proti samostatnosti Slovenska? Primatory boli primitivni? Len ty a Cernogursky vedeli vsetko? Vy ste znicili cele krestansko-demokraticke hnutie. Budaj velky priatel velkeho pribehu? Chod prec!
-
.ano, pravdu treba hovorit od .ape | 5. marec 2010 13:35
... skoda, ze nekandidujete ... mala by som koho volit ... pekne pozdravujem z Martina ... a vdaka za vsetko ... sila postoja je nezmazatelna a zostane ... mnohi z nej budu cerpat ... Vela stastia! ...
-
.miklosko od .ferovost | 5. marec 2010 13:30
Aj ked s konzervativizmom a idealmi, ktore p. Miklosko reprezentuje niesom celkom stotozneny je pre mna prave Frantisek Milosko rovny chlap. Jeden z mala tych co sa radsej zlomi ako zohne.
-
.môj hlas vo voľbách od .martin Lukačovský | 5. marec 2010 11:04
KDH určite voliť nebudem. Môj dobrý priateľ mi poradil skvelý nápad. Miesto toho, aby som sa nezúčastnil na voľbách, odovzdám neplatný hlasovací lístok. Možno s odkazom :) Nemám potrebu "bojovať" proti súčasnej koalícii volením "menšieho zla".
-
.kDS od .peto | 4. marec 2010 18:50
Celkom fajn rozhovor, ale redaktor mohol este Frantiska trosku viac pritlacit pri tej otazke ze preco KDS neuspelo. Ferko povedal ze to bolo preto, ze slovaci su konzervativni a dali prednost overenej znacke KDH. Podla mna toto neni ta prava pricina...skor je v tom, ze ich agenda pretlacat katolicku ideologiu, nejaky kulturny boj alebo ako to Palko nazyva, nie je nieco co katolicka vacsina na slovensku povazuje za nejaku prioritu. Ten ich program nenasiel podu, a nie ze slovaci by nechceli menit stranu.
-
.nas obraz od .oskar | 4. marec 2010 18:45
Slusny politici su pomaly vytlacany z politiky. A oni su ochotny radsej odist ako menit svoje postoje k dolezitym veciam.
-
.miklosko od .o.F | 4. marec 2010 18:37
tymto videoblokom si ma miklosko ziskal, dal by som mu svoj hlas vo volbach urcite.
-
.nemyslim, od .artemisia | 4. marec 2010 17:49
ze sa spolocenska atmosfera po prijati vlasteneckeho zakona dramaticky zmeni. Nalada v spolocnosti nie je dobra, tento zakon sluzi ako utecha pre isty okruh ludi. Topiaci sa aj slamky chyta.
-
.ferko od .fed | 4. marec 2010 17:38
Boh je len, ale vy si myslíte, že patrí len vám,,,,,,a voooooooooootom to je!
-
.vďaka od .lookaso | 4. marec 2010 16:18
Len chcem vyjadriť p.Mikloškovi svoju priazeň a vďaku. Je mi ľúto, že z politiky a parlamentu odchádza človek, ktorý vytváral protiváhu voči primitívnym rečiam a činom mnohých ľudí v dnešnej koalícii. Bolo pre mňa veľmi povzbudivé vidieť, že v parlamente je niekto kto vie zaujať jasný postoj a brániť hodnoty a princípy, ktoré vedú spoločnosť tam, kde sa žije slušne.
-
.p. Mikloško od .milan... | 4. marec 2010 15:22
vážim si Vás, a prajem všetko dobré.
-
.sedel v parlamente od revolucie a nic po nom neostalo od .jarop | 4. marec 2010 14:28
Tento naivny politik sedel od revolucie v parlemente a nic po nom neostalo len kopu naivnych kecov a urazok som rad ze uz nebude brat peniaze aj z mojich dani
-
.iné svety od .nechvidia | 4. marec 2010 13:40
Zodpovedný politik aj keď vie, že nemá veľké šance na zvolenie a ako tvrdí, že spája maďarov a slovákov mal nechať neviem to nadvať len ako nejakú nadradenosť za dverami a kandidovaťna kandidátke Most-Híd aj na 12 mieste spolu s priateľmi z OKS. Ako sa opätovne ukázalo nešlo o to aby čo i len jeden hlas neprepadol, keď tu takáto ponuka bola. Ono sa to samozrejme dalo čakať, nakoľko už veľkým mementom a nepodpora Radičovejj v 2 kole volieb naznačila, že sú to naozaj úplne iné svety. A teraz myslím svety OKS jej voličov a sympatizantov a predstaviteľov KDS. Škoda. Ale už sme tak nejak zvyknutí...
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM