Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Jáchymovská lož
Peter Osuský - OKS, František Mikloško, Jaroslav Žilák - politický väzeň
.jakub Kratochvíl .anna Kratochvílová18. január 2011 | videné 4266x | reagovalo 43 ľudí
Diskusia (43)
-
.camko! od .karolll | 28. január 2011 13:43
Vieš prečo je dobré ošetriť zákonom také veci ako popieranie vedúcej úlohy KSČ??? Preto, že NIKTO nemá v tomto strhanom svete čas DONEKONEČNA vysvetľovať DEBILOM ktorý v škole odmietajú dávať pozor, že ŠŤASTNa budúcnosť,beztriedna, spravodlivá spoločnosť a nevyhnutnosť nástupu komunizmu, s jeho predvojom - komunistickou strano CCCP sú neni rozprávky, to nieje nikoho povinnosť. TO NIEJE NIKOHO POVINNOSŤ. A problém je aj v tom, že títo debilný buržuji, nečakajú na diskusiu ako sa tu niektorí bezpartajní tvária, ale ONI UŽ V MENE SVOJHO PRESVEDČENIA KONAJÚ a ohrozujú naše ľudovodemokratické zriadenie!!!!!!!!!!! A preto musíme stáť na stráži robotníckej triede svätej myšlienke komunizmu, preto nedovolíme pochybovať o vedúcej úlohe proletariátu a jeho predvoja - komunistov! Fuj, ty si asi bývalý pracovník ÚV! Zapíš si za uši, že pochybovať je základné právo človeka, len v pochybnostiach a následnej diskusii sa poznanie pohýna dopredu. Zakázať pochybovať o historických udalostiach možu iba extrémisti. Absolútne istí svojou pravdou sú si iba diktátori, napr. na haiti, CCCP, hitlerovskom nemecku. Oni uzákoňovali svoju pravdu. Oponentov najprv označovali za debilov a neskôr v mene svojej, jedine správnej pravda, zatvárali do gulagov. Fuj!
-
.kAROLKO!!! od .camo | 27. január 2011 14:55
Vieš prečo je dobré ošetriť zákonom také veci ako popieranie Holokaustu??? Preto, že NIKTO nemá v tomto strhanom svete čas DONEKONEČNA vysvetľovať DEBILOM ktorý v škole odmietajú dávať pozor, že MASOVÉ HROBY, STOPY TÝRANIA NA MŔTVOLÁCH a OBJEKTY V KTORÝCH SA VYHLADZOVALO sú neni rozprávky, to nieje nikoho povinnosť. TO NIEJE NIKOHO POVINNOSŤ. A problém je aj v tom, že títo debilný náckovia, nečakajú na diskusiu ako sa tu niektorý naivkovia tvária, ale ONI UŽ V MENE SVOJHO PRESVEDČENIA KONAJÚ!!!!!!!!!!!
-
.vrbovsky Bohus od .gandalf | 24. január 2011 16:13
Zial, email: redsores@hotmail.com sa mi neda otvorit! Myslim si ze sme na dobrej ceste, lebo niekto velmi rychlo zauradoval aby bol tento mail zneskodneny. nevadi..! Zalozil som novy: resores@gmail.com - tento by mal byt omnoho istejsi... Prosim napiste mi nan...
-
.fictional vs. real psychopaths od .radoslav práznovský | 23. január 2011 01:10
fictitious...portrayals of psychopaths that focus on grotesque and sadistic killers such as Hannibal Lecter give the public a highly distorted view of the disorder. In most instances it is egocentricity, whim and the rpomise of instant gratification for more commonplace needs, not the drooling satisfaction of bizarre power trips and sexual hungers, that motivate the psychopath to break the law. , page 74 real...many psychopaths never go to prison or any other facility. They appear to function reasonably well- as lawyers, doctors, psychiatrists, academics, mercenaries, police officers, cult leaders, military personnel, businesspeople, writers, artists, entertainers, and so forth—without breaking the law or at least without being caught and convicted. These individuals are every bit as egocentric, callous, and manipulative as the average criminal psychopath ; however, their intelligence, family background, social skills, and circumstances permit them to construct a facade of normalcy and to get what they want with relative impunity , page 113 Thus, and individual with a mix of psychopathic personality traits who grows up in a stable family and has access to positive social and educational resources might become a con artist or white-collar criminal, or perhaps a somewhat shady entrepreneur, politician, or professional. Another individual, with much the same personality traits but from a deprived and disturbed background, might become a drifter, mercenary or violent criminal. ,page 174
-
.majster Hríb od .radoslav práznovský | 23. január 2011 01:06
Ten popis psychopatickej osobnosti akoby ušili (fakt si nemôžem pomôcť - prepáčte mi to) na mieru práve Vám. Veľmi silné znaky psychopatizmu vykazujú aj politické kreatúry ako Dzurinda, Mikloš, Mikloško, Šebej, Fedor Gál, nebohý Ernest Valko bol podľa mňa ukážkový psychopat. Dúfam, že sa mi nestane nejaká nehoda alebo sa mi neprihodí samovražda v blízkej budúcnosti. Hríb, Vás je len cca 15 percent. Nemôžete to vyhrať. Pám boh nás ochraňuj !!!!
-
.emotional/Interpersonal traits of psychopaths od .radoslav Práznovský | 23. január 2011 00:55
1. glib(confident without honesty and careful consideration) and superficial 2. egocentric and grandiouse 3. lack of remorse or guilt 4. lack of emphathy 5. deceitful and manipulative 6. shallow emotions -page 34, Without Conscience, Robert D. Hare
-
.political ponerology - introduction od .radoslav Práznovský | 23. január 2011 00:32
This book aims to take the reader by the hand into a world beyond the concepts and imaginings he has relied on to describe his world since childhood, in an overly egotistic way, probably because his parents, surroundings, and the community of his country used concepts similar to his own. Thereafter, we must show him an appropriate selection from the world of factual concepts which have given birth to recent scientific thinking and which will allow him an understanding of what has remained irrational in his everyday system of concepts. ...It is important to realize that we cannot possibly distinguish the path to nuclear catastrophe from the path to creative dedication unless we step beyond this world of natural egotism and well known concepts. Then we can come to the understanding that the path was chosen for us by powerful forces, against which our nostalgia for homey, familiar human concepts can be no match. We must step beyond this world of everyday, illusory thinking for our own good and for the good of our loved ones.
-
.about Andrzej Lobaczewski od .radoslav práznovský | 22. január 2011 22:27
I, [the author] am a very aged clinical psychologist. Forty years ago I took part in a secret investigation of the real nature and psychopathology of the macro-social phenomenon called “ Communism” ---page 19
-
.evil doers od .radoslav práznovský | 22. január 2011 22:13
Human history is the tale of powers and regimes rising and falling. Behind many of them stand individuals that fit the descriptions of pathological types in this book. While Lobaczewski offers us, perhaps for the first time in recorded history, the key to understanding this process, for coming to grips with the true nature of human evil in our world, it is obvious that the key will only unlock more horror and suffering if it is held by those types described in the pages of this book. Only if normal people, the billions of normal people of conscience in our world, can be made aware of the real threat we face and can learn to immunize themselves , do we stand a chance of breaking the cycle. ---page 224, Political Ponerology
-
.suppresion of the book Political Ponerology od .radoslav práznovský | 22. január 2011 22:05
There are a number of ways of preventing the circulation and distribution of ideas that are considered dangerous to the powers-that-be. The first is to work to prevent their publication. Lobaczewski describes how Zbigniew Brzezinski, while singing words of praise for the manuscript and saying he would see it published, if fact did his best, successfully, to see the book did not get into print. --- page 223
-
.psychopats and politics od .radoslav práznovský | 22. január 2011 22:02
In short, the psychopath is a predator. If we think about the interactions of predators with their prey in the animal kingdom, we can come to some idea of what is behind the “mask of sanity” of the psychopath. Just as an animal predator will adopt all kinds of stealthy functions in order to stalk their prey, cut them out of the herd, get close to them, and reduce their resistance , so does the psychopath construct all kinds of elaborate camouflage composed of words and appearances ---lies and manipulations --- in order to “assimilate” their prey. ,page 17---- Familiarity with this common weakness of human nature and the normal persons “naívité” is part of the specific knowledge we find in many psychopathic individuals ... ,page 103 --- Psychopaths are conscious of being different from normal people. That is why the political system inspired by their nature is able to conceal this awareness of being different. They wear a personal mask of sanity and know how to create a macrosocial mask of the same dissimulating (faked) nature. When we observe the role of the ideology of the macrosocial phenomenon[fascism/ capitalism vs. communism –right-left paradigm – hegelian dialectic – thesis, antithesis > synthesis – the winning concept– money forged by private almost angelic banksters instead of bad corrupt communist-like governments manipulated by them(banking criminals) from behind the scenes. The underlying principle behind their ideology is collectivism – a subliminal suggestion – so-called brainwashing and dumbing-down of the masses towards having collective desires , attitudes and abilities that can be managed easely by gaussian bell-shaped curve statistical approach so that marketing can maintain cyclical consumption of downtrodden masses to prevent them from sticking their heads above the parapet and to keep them in ever lasting paid slavery totally oblivious that they’re being led to slaughter house], quite conscious of the existence of this specific awareness of the psychopath, we can then understand why ideology is relegated to a tool-like role: something useful in dealing with those other naive people and nations. Ideology is therefore something essencial in any ponerogenic [evolution of evil] group especially in the macrosocial phenomenon which is their[psychopaths’] “homeland”. , page 143
-
.political Ponerology on psychopaths od .radoslav práznovský | 22. január 2011 21:12
...Likeble, Charming, Intelligent, Alert, Impressive, Confidence-inspiring, and “a great success with the ladies”. This is how Hervey Cleckley described most of his subjects in “The mask of sanity”. It seems that, in spite of the fact that their actions prove them to be irresponsible and self-destructive, psychopaths seem to have in abundance the very traits most desired by normal persons. The smooth self-assurance acts as an almost supernatural magnet to normal people who have to read self-help books or go to counseling or be able to interact with others in an untroubled way. The psychopath, on the contrary, never has any neuroses, no self-doubts, never experiences anxiety, and is what “normal” people seek to be. What’s more, even if they aren’t that attractive, they are “babe magnets”. Cleckley’s seminal hypothesis is that the psychopath suffers from profound and incurable affective deficit. If he really feels anything at all, they are emotions of only the shallowest kind. He is able to do whatever he wants, based on whatever whim strikes him, because consequences that would fill the ordinary man with shame, self-loathing, and embarrassment simply do not affect the psychopath at all. What to others would be a horror or a disaster is to him merely a fleeting inconvenience. ---page 14 of the book
-
.ponerology od .radoslav Práznovský | 22. január 2011 20:32
- (science of evil, greek “poneros” = evil) was born in the crucible of attempts to understand, scientifically, a macro-social phenomenon of what can only be called extreme and excessive evil : Fascism and Soviet Communism. ---,page 234 A ponerological approach facilitates and understanding of some of mankind’s more dramatic difficulties on both levels, the macrosocial and the individual human scale. This new discipline will make it possible to achieve first theoretical, and then practical solutions for problems we have been attempting to solve by ineffective traditional means, resulting in feelings of helplessness against the tides of history. These latter means are based on historiographical concepts and excessively moralizing attitudes which makes them overrrate force as a means of counteracting evil. Ponerology can help equalize such one-sidedness by means of modern naturalistic thinking, supplementing our comprehension of the causes and genesis of evil with the facts necessary to build a more stable foundation for practical inhibition of the processes of ponerogenesis and counteraction of their results. ---page 125 - Political Ponerology , Andrzej Lobaczewski
-
.taťko hubert, od .karolll | 21. január 2011 10:13
nechaj prosím herézu fčuľ tak, radšej sa vyjadri k pointe _ ortodoxný prístup oks, kedy ústami osuského určitý názor označili za chybný, no a miesto toho, aby argumentovali, ho zakázali. Osvienčimská lož. Ak dokážu označiť názor za chybný, nebezpečný, následne ho zakážu, musia si byť svojou pravdou na 1000% istí. Kontraproduktívnosť zaRUčená. Prečo zakazovať? Mali by pozvať napr. irvinga, no a vo verejnej debate mal osuský odhaliť scestnosť jeho názorov, ako píšem v prvej reakcii. Bol by čistý stôl a rôzni ortodoxní neheretici by sa nemuseli čudovať, prečo vznikajú konšpiračné teórie. Ale nie, osuský, kt. označil a zaviedol trestnosť nesprávnych názorov (reminiscencie na uzákonenú vedúcu úlohu ksč veľmi silné) ide zakázať ďaľšie názory... Výsledkom týchto hlúpostí je, že vydavateľa zvedavca, ktorý publikoval článok o štvormiliónovej variante holokaustu, trestne stíhali. Nezisťovali, či má pravdu, zisťovali, či sa navyjadroval mimo stanovených mantinelov. To stíhanie ani dobre neskončilo, no a už nás sme informuje: www.sme.sk Obete genocíd a autoritárskych režimov si nezaslúžia takéto nedôstojné handrkovanie. O láske k blížnemu verzus nenávisti do x - tého kolena inokedy
-
.karoll - klasické uvažovanie heretika od .taťka hubart | 20. január 2011 20:43
Radím aj vám, zanechať starozákonné, židovské oko za oko a nahradiť ho kresťanským odpúšťaním - Prosím Vás takýchto všeobecných nič vyjadrujúcich zmatočných myšlienok je schopný iba človek zamestnaný v dianetickom centre.
-
.vrbovsky Bohus od .gandalf | 20. január 2011 14:51
Tak co Vy na to? Odpovedzte mi prosim na: redsores@hotmail.com Ja budem s Vami a nieco vyhutame...
-
.vážený gandalf, od .karolll | 20. január 2011 10:37
už asi 2000 rokov, od nového zákona, je jasné, že odpúšťanie je dôležité aj pre zdravú myseľ. Prišli na to dokonca aj intelektuálskych časopisoch, ako napr. moderná žena, alebo emma, kde, v súlade s bibliou, nabádajú na pozitívne myslenie, čo sa zaiste odrazí na krajšej pokožke a pružnom poprsí. Aj keď o biblii nemajú ani šajn. Radím aj vám, zanechať starozákonné, židovské oko za oko a nahradiť ho kresťanským odpúšťaním. Pravda, zabudúť sa nedá a nesmie. Ale opakovať chyby zločincov - prenasledovať potomkov, ako si to prajete, to sa ani nedá komentovať. A sme opäť pri pointe - treba diskutovať, vysvetľovať, viseť dialóg. Nielenže by nemala byť prijatá "jáchymovská lož" (isteže nebude), ale mala by byť zrušená "osvienčimská lož"(isteže nebude). Dôvody v úplne prvej reakcii.
-
.vrbovsky Bohus od .gandalf | 20. január 2011 08:55
Vazeny pan, OK... Kedze ti co zastupuju spravodlivost nemaju dostatocnu politicku volu riesit tieto historicke problemy, ktore mna, Vas a urcite este desiatkam dalsim lezia na srdci... Kedze vidite ze za Vas nikto nic neurobi, tak Vam navrhujem urobit nieco konkretne sam. Zdruzit sa, zoskupit sa, vytvorit skupinu priamo zainteresovanych ludi a zacat konat, proti tym co este ziju... napriklad podavat proti nim zalobu na Slovensku, v Cechach, v Europe... pre ostatnych co uz zomreli napriklad publikovat ich neustale v novinach, na internete, aby ich potomkovia trpeli tak isto ako Vy, potomok, trpite za svojho otca... Co Vy na to?
-
.obete komunizmu od .vrbovský Bohuš | 19. január 2011 22:44
Pán Mikloško máte pravdu, Fašizmus a komunizmus napáchali v minulom storočí mnoho zlého, na čo sa nesmie nikdy zabudnúť a treba na to poukazovať. Ale koľko komunistov bolo po roku 1989 odsúdených? Tí komunisti, ktorí tento neľudský režim podporovali, viď. Biľak a ostatný súdruhovia, ktorí ešte zavolali ruské a spojenecké okupačné vojská do Československa. Koľkí vojaci generálneho štábu ktorí vydávali rozkazy a povolili strieľať do ľudí ktorí utekali a západ? Realita ? Krásne pekný dôchodok. Síce podľa zákona. Viete boli ste po 89. roku pri moci a to vám nikdy nemôže už Môj nebohý otec odpustiť. Prešiel bitkami ŠTB, Kopanie si vlastných hrobov, ponižovania, stratu osobného majetku- nákladného auta, ktoré musel odovzdať Štátnym Majetkom za darmo. Reštitúcie sa mu neušli, lebo darovací a preberací list za nákladné auto mu doručila nemenovaná pani už neskoro. Ostali mu oči pre plač. Otcovi a jeho manželke ktorú v druhom stave dokopali až potratila robila ŠTB zle, musel sa od rodiny odsťahovať do Čiech. Kde sa zamestnal ako vodič autobusu v Jáchymovských doloch. Tu sa tiež stretol G. Husákom . A to bolo za to, že ako 18 ročný sa pridal ako dobrovoľník do SNP s Trnavskou posádkou. V bojoch sa zapojil pri Hronskom Beňadiku, Po potlačení SNP bol skupine majora Jegorova. Bol zajatý a odsunutý do zajateckého tábora v Nemecku, kde bol oslobodení Anglo-americkou armádou a poslaný do Veľkej Británie. Potom ako vojak Anglickej armády sa vrátil na front. Teraz po 20 rokoch idete súdiť tých ktorí mali byť už dávno na pranieri ? Veď to je Vaša hanba , že ste to nespravili skôr a nedali ich na pranier , keď ešte žili tí čo im ublížili. T. č. sa príslušníci ŠTB , vedúci komunisti majú dobre, detičky a vnúčence majú zabezpečené, dôchodok pekne veľký, pravidelne valorizovaný. Bola a je to Vaša hanba.
-
.gandalf od .karolll | 19. január 2011 20:09
prečítaj si moju reakciu, je úplne prvá. Zlož klapky, zapni rozumček. Možno naniečo prídeš. Cesta zákazov je cestou do pekla. Mimochodom, stavím posledné gate, že tí, čo nechali osuského navrhnúť do trestného zákonníka osvienčimskú lož, nebudú súhlasiť s jáchymovskou lžou. Prečo, to si zisti sám.
-
.portret od .gandalf | 19. január 2011 19:30
Tu je portret Ceskoslovenskej komunistickej ery: Horakova www.youtube.com Bolo by mozno dobre prestat uz o tom tu polemizovat – uz len kvoli ucte k tym co tolko trpeli, alebo dokonca za svoju cest a ideal k slobode zaplatili svojim zivotom!
-
.holokast ? od .oNE Jano | 19. január 2011 19:19
Stale nechapem preco by sa o zidovskom holokaste nemohlo verejne a slobodne diskutovat ? Napriklad o tom co je v Oswiecime skutocna pamiatka a co je naaranzovane po vojne.
-
.skóre od .lasica | 19. január 2011 18:29
Ferko a čo SNP?
-
.19 - 10 od .kolesar | 19. január 2011 16:33
Áno nieje tam a nechápem prečo. Pán Mikloško sa mýlite. V Kambodži neboli obete komunizmu. Proti režimu zasiahli vojská Vietnamskej socialistickej republiky - teda socialistického bloku. Pán Osuský dobre ste skritizovali marx-leninizmus. Z toho vyplýva, že Pražšká Jar bol obyčajný podvod na občanoch. A žiadni reformní komunisti - alebo krídlo nemohlo byť.
-
.... od .gincai.p | 19. január 2011 12:55
popol rozfuka vietor .... z popola neurcis ci je to detsky, muzsky, zo zeny, starca, ci .....z mnozstva popola neurcis pocet zpopolnenych .... preto urychlene dostavajte dalsie krematoria (Hitler) .....; tom, mam taky pocit, ze obeti bolo skor viac ako menej. obete holokaustu prezentovane na zaklade nemeckych kartotek a zaznamov. nemci okrem toho zabijali aj mimo koncentrakov a gestap - len tak z pasie , na ulici. a odporucam solzenicina a jeho dielo suostrovie gulag, tam su popisane tie komunisticke cistky ......
-
.dobry zakon? od .tom | 19. január 2011 12:16
Na zaciatok musim povedat, ze fasizmus a komunizmus boli podla mna otrasne zverstva. Ale neviem ci je to najstastnejsi zakon. Ako sa dokazuje pravda/nepravda vo vztahu na historicku udalost? Samozrejme nemam na mysli take jasne pravdy, ako ci bol, alebo nebol holokaust, ci boli alebo neboli politicki vazni za komunizmu atd. Ale napriklad, keby niekto spochybnil pocet obeti (co samozrejme nijak nezlahcuje tieto zlocinecke rezimy). Ved to neni nejaky ustaleny zelezny fakt.
-
.zo 16 prispevkov ostalo len 7 od .hu | 19. január 2011 11:58
tomu sa pred 1989 rokom hovorilo totalita. a na niektorych weboch vladne opat...
-
.šírenie kresťanstva je najväčšie diablovo dielo, od .antipravica | 19. január 2011 11:49
ktoré pre ľudstvo znamenalo najrozsiahlejšiu kultúrnu a národnou genocídu nekresťanských spoločenstiev, ktoré svojím zhubným celosvetovým pôsobením vysoko prevyšuje negatíva fašizmu a na rozdiel od fašizmu, ktorý bol zničený, šírenie kresťanstva, aj dnes zhubne pôsobí v mnohých regiónoch na nekresťanské spoločenstvá
-
.problem revolucie v 1989 od .gandalf | 19. január 2011 08:03
Dosledok revolucie v roku 1989? To je velky problem! Ziadny komunisticky pohlavar, ziadny nictoch zodpovedny za podobne veci kde trpeli takto nevinni ludia nebol nikdy stihany a odsudeny! Toto vedie k tomu ze sa dnes vedome skresluje historia tymito lumpami, ktori sa nemaju coho a koho bat, a tak sa dnes snazia zahladit ich zlociny prave takymi nezmyselnymi argumentami ako sa tu daju citat v niektorych tychto komentaroch. Tak za prve keby Severny komunisticky Vietnam nenapadol Juzny, tak by tam nikdy vojna nebola! V Laose a Kambodzi to boli « Cerveni chmeri », ultra lavicovi komunisti, podporovani Cinou co vykynozili svoju vlastnu populaciu! Antipravica by mal ist so svojou propagandou na Ukrajinu kde Stalin vyvrazdil 20 milionov ludi – asi by sa z tadial uz zivy nevratil!
-
.if we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all. od .martin macko | 18. január 2011 22:21
Karoll ma pravdu. Osusky to asi mysli dobre, ale vyrabat z extremistov martyrov je kontraproduktivne. Treba vyvracat najroznejsie bludy konkretnymi argumentmi. Ako napriklad projekt Nizkor nizkor.org ktory jeden po druhom vyvracia myty a lzi o Holocauste, ktore siria popieraci. Kedze ta stranka uvadza aj tie lzi, aby ich mohla vyvratit, jej fungovanie by bolo v rozpore so zakonom o Osviencimskej lzi...
-
.pred chvilou tu bol cenzor Hrib od .pinochet | 18. január 2011 21:43
Zmazal "nevhodne" prispevky, tak ako to robili komunisti. Mozes si s nimi podat ruky, si taky isty. Nebolitam ziadne nadavky, nic, cenzorovi Hribovi sa nepacil iny nazor, tak ako komunistovi. Prijmite si gumove zakony na nevhodne nazory. Zavierajte ludi s nevhodnymi naromi ich do basy a tych co sa neprevychovaju, zhadzujte z vrtulnika ako vas vychvalovany vzor Pinochet.
-
.gincai od .karolll | 18. január 2011 19:36
ďakujem za podporu môjho názoru
-
.karolll od .gincai.p | 18. január 2011 19:30
ja som v osviedcime bol - 2x - popriet sa to neda, este aj po 60tich rokoch je to otrasny zazitok tam byt. clovek si aj bez sprievodcu uvedomuje tie hrozy co tam ludia zazivali. popieraci holokaustu a komunistiockych zverstiev uz boli davno odhaleny .... netreba sanovat ich nasledovnikov, ktory si dopredu napisu neo ....; pozri sa na mladych vo vedu 16 - 22 rokov. da sa ich opit suchym rozkom, staci trosku lepsi kecalek a hned je za nim zastup. staci sa pozriet na kotlebu , madarsky jobbik a podobne...
-
."osvienčimská lož" od .karolll | 18. január 2011 18:38
zákaz popierania hrôz holokaustu, tak, ako to napísal osuský and. comp. OKs, a parlament prijal, je cesta do pekla. Teraz sa oks snaží túto cestu rozšíriť na dialnicu. Konkrétne: ak by popierači holokaustu neboli trestne postihovaní, no tak by si napr. "v televízore" mohli oproti sebe sadnúť popierači holokaustu, no a oproti ním skutoční odborníci, napr. osuský, ktorý by poieračov zabil argumrntami. Práve pre osuským navrhnúté paragrafy, toto nie je možné. Ak by to bolo možné, popierači by boli odhalení, stratili by podporu, stali by sa smiešnou okrajovou skupinou, rovnako ako poierači guľatosti zeme. Preto myslím, že zákaz popierania holokaustu by bolo treba zrušiť a čudujem sa, že to nežiada židovská náboženská obec. Ešte raz: osuský a oks vytvorili z hlupákov, popieračov martírov, rovnako, ako kedysi za komunistov boli disidenti. Sú si istí, že pravda je na ich strane, nech nechajú popieračov pertrakovať svoje teórie a nech ich lživosť a chybnosť verejne odhalia. Dnešný stav je zlý. Namiesto objasnenia, prečo sú niektoré názory mylné, tieto názory sú zakazované, Chyba. Komunistická. Komunisti nemali argumenty.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM