video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

Radičová a Figeľ odpovedajú na otázky študentov

50 : 30 | .diskusie

V druhej časti diskusie dostali priestor aj divácke otázky pre Ivetu Radičovú a Jána Figeľa.

.anna Kratochvílová .jakub Kratochvíl .jakub Julény .slávo Zrebny .dominik Hajduch

21. apríl 2010 | videné 5956x | reagovalo 35 ľudí

Diskusia (35)

  1. .plná krása... od .cigan dzurinda | 23. máj 2010 17:51

    tak toto som videl v plnej kráse budúcu elitu národa... je to otrasné ,ak toto máme voliť tak spánom bohom...ale teší ma jedna vec ako tí podvodníci Mikloš a Dzurinda škrípu zubami ...neberie Ivetka Lexaurin...ten figliar dal si asi frťana ,je príjemný farizej dajú sa dokopy aj s čertom aby zase rozkrádali tento štát.... predajme cigánov aj s ich vajdom Mikim a máme rozpočet na 10 rokov bezproblémový ...

  2. .hmm od .dee | 24. apríl 2010 16:38

    Podľa mňa Figeľ robí správne ak pozýva ľudí do politiky...horšie je to, že vieme ako hrabú každé hrable, keď prídu k veľkej kope...tiež si myslím, že na Slovensku si už dlhší čas voliči vyberajú menšie zlo, rsp. niektorí toho, kto dá guláš či pivo. Takže je koho voliť- hocikoho len nie Fica! :) Toľko môj názor

  3. .mathe od .barry | 24. apríl 2010 07:55

    povráva sa, že Palkovci odišli z KDH nie pre hodnotový úpadok, ako to prezentujú, ale preto, že Palko chcel byť predsedom, čo zase nechcelo predsedníctvo.

  4. .mimikry od .jano | 24. apríl 2010 07:51

    shim: otazka bola zmatocna, takze nikto nevedel, co si sa vlastne chcel opytat.

  5. .kedy sa Figel vyjadri k odchodu Palka, Mikloska a spol? od .lohoo | 23. apríl 2010 22:49

    Tiez som cakal (cakam) ze sa Figel vyjadri k dovodom odchodu Palka, Mikloska a spol. z KDH. To ze tyto hamovali zo vsetkych sil samospad KDH do narucia Smeru napokon umoznilo to, ze sa Figel mohol stat predsedom KDH. Ako v tej rozpravke o zabe ktora preniesla skorpiona na druhu stranu jazera a ked boli na druhom brehu skorpion zabu ustipol.

  6. .pre karol bazik od .__Ondrej | 23. apríl 2010 22:42

    To že Radičová niečo hrá je váš názor. Môj Názor je že ona sa správa trochu arogantne, trochu infantilne, trochu trápne.. . Podľa mňa toto jej správanie je prirodzené a nehrá sa na tú dobrú. Podľa mňa ona si naozaj o sebe myslí, že je dobrá celkom úprimne. Čo ,ak je môj názor pravdivý, vypovedá o jej nižšej inteligencii (asi sociálnej). Vychádzam tak trochu zo seba, pretože aj ja sa občas správam trochu infantilne, arogantne, ..., hlavne pod vplyvom záťaže. Je to znak lability a viac o tom prenechám psychológom. Opäť zdôrazňujem, že to nesúvisí s morálkou človeka, a táto vaša asociácia, že Radičovej nedôverujete podľa jej správania v spoločnosti je chybná. Ak človek (politik) povie že hovorím pravdu, môže pravdu naozaj hovoriť. A ja som zatiaľ Radičovú neprichytil pri úmyselnom klamstve, preto si vyslúžila moju dôveru. Mne sa páči pragmatizmus a preto vám odporúčam diskusiu zo Sulíkom: tv.sme.sk

  7. .dekujeme, odejdete! od ..henrich | 23. apríl 2010 18:34

    P. Figela si vazim, verim, ze je slusny, ale je strasne naivny, ked nevie, koho ma v KDH. Od Figela som po nastupe cakal viac. KDH: a) slaby frazovity program, b) odpudzujuca kanditatka bezduchych karieristov (v prvej dvadsiatke max 5 schopnych ludi), ktorych mal tvrdo a razne upratat c) nema odvahu sa vyjadrit k 4 odidencom, lebo oportunisti ovladajuci KDH by mu to nedarovali d) je tu velmi nebezpecny trend politickej korektnosti,ktory prinasa Figel napachnuty Bruselom. Mozno o 4 roky budu na kandidatke moslimovia a KDH bude mat podpredsednicku pre rodovu rovnost. Zial, pan Figel, KDH nie. Ku skorumpovanej SDKU sa nema vyznam ani vyjadrovat. Zostava Sas, Most.

  8. .pre Ondreja od .karol bazik | 23. apríl 2010 16:58

    Pan Ondrej, budeme sa hrat na slepu babu? Vyzera to, ze mate celkom dobry pozorovaci talent, ale chcelo by to este o trosicku viac otvorene oci. :D . 1. Ja som vo svojom prispevku nepisal, ze Radicova klame, ale ze pochybujem o jej uprimnosti a slusnosti. 2. Radicovej neuprimnost som dost podrobne popisal sam. Nie je sama sebou, stale sa na cosi hra, casto meni svoju vnutornu podobu a styl retoriky. Nie, to nie je taktika a diplomacia, to je falosna hra, slusnejsie povedane - vypocitavost, na rozdiel od Figela. Tym padom mam pochybnosti o tom, _co_ hovorí. 3. Naozaj slusny clovek _nikdy_ sam o sebe neprehlasi, a este k tomu verejne, ze je slusny, ako to urobila Radicova priamo v tejto debate. Uz toto jej "uprimne a cestne" vyjadrenie samo o sebe neguje jej "slusnost". _Ja_ som slusny, ja som moralny, ja som charakter, ja som spravodlivy, ja som dobry... no, nechutne a trapne, vsak? Prave preto mam velmi velke pochybnosti o jej spravodlivom a cestnom ucinkovani na poprednych miestach vysokej politiky. Plnu hubu cestnosti, moralnosti a spravodlivosti ma aj Miki, vsakze... 4. Ide presne o to, co povedal aj Hrib, ze u tych zlych a necestnych to berieme ako fakt, pretoze je to o nich zname... a problem je v tom, ze tu sa uz fakt neda verit takmer nikomu, ani tym - vraj slusnym. Staci si u susedov v Cechach pozriet zopar sucasnych vyhlaseni tesne pred volbami. Vsetky strany chcu pre ludi len to najlepsie a vsetky ostatne strany su otrasne a su proti ludom. Jedine ta nasa je ta najlepsia moznost pre vas, preto volne nas. Nas dobrych a slusnych.

  9. .pre karol bazik od .__Ondrej | 23. apríl 2010 14:21

    Radičovej prejav je afektovaný s tým súhlasím, ale do akej miery je neúprimný to je sporné. Ja si myslím že je úprimná a čestná. Uveďte aspoň niekoľko príkladov jej nečestnosti, alebo klamstiev prosím. To že je emotívna nesúvisí s jej morálkou. To že pri hlasovaní pred pár rokmi urobila chybu aj ona sama priznala a zriekla sa mandátu do 48 hodín. Je len veľmi málo politikov, ktorý by sa v podobnej situácii zriekli svojho mandátu. Nikto nie je dokonalý a ja u Radičovej budem radšej akceptovať túto chybu v prejave ako u iných sa pozerať na rozkrádanie verejných zdrojov.

  10. .... od .baca z Drotarova | 23. apríl 2010 13:47

    Vidim, ze clenovia Smeru maju ako domacu ulohu okrem posielania hlasov do Na telo aj prispievanie komentarov na fora...:)

  11. .ad: niektori to velmi prezivate /pre jo/ od .karol bazik | 23. apríl 2010 12:40

    A co si tym chcel povedat, ze - prejav Radicovej bol prejavom vysokoskolskeho pedagoga... Absolvoval som spustu prejavov a prednasok vysokoskolskych pedagogov, ale s niecim az tak nasilu hranym a neprirodzenym ako je Radicova som sa este nestretol. Vacsinou som sa stretol so serioznym prejavom, ktory prirodzene daval pocitit silu svojej autority, a nie preafektovane hikanie a kikirikanie s este neprirodzenejsim nasilnym smiechom. Iste, je zopar aj takych vysokoskolskych pedagogov, ktori svoje verejne vystupovanie musia vzdy okorenit svojim divadllom, ale v drvivej vacsine ostavaju vo svojej standardnej a nemennej polohe, na rozdiel od Radicovej. Ona skace pri debatach na verejnosti s inymi politikmi (vo svojom divadielku) z extremu do extremu. Raz je z nej premudrela povysenecka, az arogantna odbornicka na vsetko (poradkyna Kanika + ministerka), druhy krat je z nej utiahnuta chudinka so slabym hlaskom, s vyrazom zubozenej a utrapenej nevinnej zienky (debaty s Gasparovicom pred prezid. volbami), inokedy je ako strelena dedinska nana, ktora si mysli, ze svojim pubertalnym prejavom (to ma byt asi "spontannost a prirodzenost" :D :D :D ) zaujme mlade publikum. Snazi sa hrat divadlo, ale prilis jej to nejde. To divadlo je totiz velmi zle hrane a neda sa mu verit. Je to prilis vypocitave a velmi priehladne. //////// Figel nie je dokonaly, ale jeho prejav je stabilne kultivovany a neafektovany. VZDY zostava sam sebou. * * * * PS : sucasna koalicia sa mi bridi, ale bridi sa mi aj Radicovej prejav, jej neuprimnost a ktoru prezentuje ako slusnost a moralnost samej seba(!) To k tvojej poznamke o "bacovani vasich hrdinov"

  12. ..... od .ape | 23. apríl 2010 10:59

    ja teda neviem, ale nesuhlasim so Stefanom Hribom, ze boli ti politici uprimni ... v podstate na nic riadne neodpovedali a zahmlievali ... Radicova sa naucila slovnu ekvilibristiku a popre vsetko, co jej nevyhovuje (to s tym jej hlaosvanim-nehlasovanim) ... v jej volebnych videach v kampani na prezidenta SR to s registrovanymi partnerstvami myslela inak, nez utlmovo, ako to prezentovala teraz ... tiez potrat ... hlasovala za zliberalizovanie potratoveho zakona ... je pro-choice politicka (svojho casu sa tvarila, ze nevie, co to je) ... to, ze zena ma byt pred zakrokom informovana o com potrat je, je napad Daniela Lipsica. On tento navrh aj predkladal (neviem o tom, ze by ho predkladal spolocne s SDKU, ako tvrdila radicova a Figel jej prikyvol). Navrh nepresiel. Potom ho s kozmetickymi upravami predlozila Muskova z HZDS a navrh presiel ... Radicovej zovialne spravanie je smiesne a dost trapne ... Figel - snad sa ukaze, co je v nom ... moj cierny kon to teda nie je ... tiez ma mrzi, ze nazaujima stanovisko k styrom "odidencom" ... ako eurokomisar vela vody nenamutil ... Teraz im treba pripominat vsteky vivnstva, co urobili, aj ked boli mensie nez Ficove. Ved kedy budu pocuvat?! teraz je praveze vhodny cas ... A to s tou "mariskou" je pravda. Nieco "milo" populisticke treba (hoci toto nepovazujem za "milo" populisticke a lieta v tom aj "katolicka" Radicova) ... tiez ta jej replika, ze sa naposledy modlila za svojho muza Stana Radica, pride mi to take cudne az hrozne, ked zrazu spomina Stana radica a medzitym mala verejneho frajera ... no ja neviem teda ... mozno som na Radicovu "vysadena" ... ale za kratky cas povedala strasne vela somarin ... presne to zhodnotil Fr. Miklosko "jej svet je akysi neuchopitelny" ... je to fakt ... a vcul ich vol ...

  13. .janko sem, janko tam od .skrupinka | 23. apríl 2010 10:42

    janko sem a janko tam a potom že zuzana... (no fakt vtipné...) Niekto má tuším problém akceptovať Radičovú...

  14. .inspirujme sa od .jazzus | 23. apríl 2010 08:09

    www.youtube.com

  15. .no neviem, neviem... od .drogoth | 23. apríl 2010 00:56

    Na akademickej pôde by to ešte ušlo.Väčšina ľudí však volebný program strany čítať nebude.Podľa mňa tomu chýba niečo jednoduché s jasným ťahom na bránu, ale to už by mal vedieť posúdiť volebný tím.Skúste sa len tak mimochodom opýtať jednoduchých ľudí čo je to tá stredná vrstva?(A kde sme my robotníci?)Myslíte si, že ľudia medzi tým množstvom plagátov budú sledovať Vaše posolstvo, ktoré im chcete odovzdať???Napadla ma jedna myšlienka čo takto Ľudia patrí Vám celý koláč neuspokojte sa s omrvinkami z koláča, ktorý Vám ukradli a ktorý budú platiť ešte aj deti Vašich detí.

  16. .??? od .skrupinka | 23. apríl 2010 00:03

    Radičová: Rómovia - 2/3 žijú normálne pracujú, sú zaradení do spoločnosti.... ??? (približne 27 minúta)

  17. .radsej naftalinovy Dzurinda ako socialna skraboska Radicovej od .kofola | 22. apríl 2010 23:27

    Pani profesorka mala zostat verna sociologii, podobne ako sa nemal Dvorsky za-SOPtit politikou. Pani profesorka sa mala drzat svojho kopyta. Volil by som radsej naftalinoveho ale osvedceneho Dzurindu ako afektovanu socialnu skrabosku v podobe I. Radicovej.

  18. .hrôza od ..IGOR | 22. apríl 2010 22:21

    Tá Radičová, hmhm, nemá na volebné líderstvo, je to afekt do čakárne v kaderníctve

  19. .gENIALNA ARGUMENTACIA ZAKLINACA HADOV od .mathe | 22. apríl 2010 21:44

    otazka z publika znela preco sa v KDH na komunalnej urovni vyskytuju skandaly a podozrenia z korupcie ??? A ZAKLINAC : No ved sa pridajte knam dvere su otvorene ! DAKUJEM PEKNE ZA TAKE KDH . Kde je Miklosko ,Palko preco ste ich vyhodili???? co take urobili :?

  20. .niektori to velmi prezivate od .jo | 22. apríl 2010 21:08

    Radicova je vysokoskolsky pedagog. Neprekvapuje ma, ze podaktori maju problem jej porozumiet. Tak ako niekto nema problem viest zmysluplnu debatu niekde v krcme, tak niekto nevie najst zmysel slov vysokoskolskej profesorky.To len poznamka k diskutujucemu, ktory mal problem spracovat jej prejav. Je to jednoduche. Podaktori sa neustale vzrusuju nad jej hlasovanim. 99,9% z diskutujucich ani nevie o aky zakon islo a ak by tam aj bol umysel z jej strany, neviem co by tym dosiahla? Ale jedno ma aspon pri srdci hreje. Na bacovanie Vasich hrdinov vzdy doplatia ich ctitelia. Tak ako to bolo Meciarovi tak to bude aj pri Ficovi. Ja sa z toho urcite nezblaznim ked bude sucasna garnitura pokracovat. Olympijskym tempom SMERujeme greckou a madarskou cestou. No kto na to najviac doplati???

  21. .afektovana skraboska od .kofola | 22. apríl 2010 20:47

    Radicovej socialna maska ktoru navliekla SDKU, je horsou spravou, ako naftalinova tvar Dzurindu.

  22. .... 2 od .ape | 22. apríl 2010 17:09

    pardon ... oni su dva videa ... viete, starsi clovek -mensi postreh ... nic ste nevymazali :O)))

  23. .... od .ape | 22. apríl 2010 16:59

    ja teda neviem, ale podla mna som sem dvakrat pridavala komnetar .. ste ma vymazali? nechapem preco?

  24. .áno, komédia od .oliver | 22. apríl 2010 15:20

    To, že to celý rozhovor bol poňatý viac-menej ako komédia je vlastne správne, lebo komici (vrátane pána Hríba) mali hlavné slovo. Na druhej strane ma z tej komédie prepadá smútok. Ak naozaj sú alternatívou voči Smeru pani Radičová s pánom Figeľom, nečaká nás nič dobré ani iné ako doteraz. A nemôžem si odpustiť: tak príšerný prejav aký predvádzala pani Radičová ma nadobro odradil ju ešte kedykoľvek chcieť vidieť "naživo". Jej preafektovaná sociálna grimasa mi bude bohato stačiť z billboardov.

  25. .mimikry od .shim | 22. apríl 2010 15:14

    otazka okolo 25" nebola zodpovedana. Palko s Mikloskom jasne obvinil KDH zo straty hodnotovej orientacie a pragmatickosti, Figel pred tym alebo zatvara oci, alebo je taky isty ako ti, kvoli ktorym 4 clenovia KDS odisli.

  26. .pekná diskusia od .__Ondrej | 22. apríl 2010 15:13

    Pani Radičová, bola trochu infantilná aj emotívna, ale ako ju poznám ona je taká aj v skutočnosti. Je určite lepšia ako Fico, ktorý klame a je nečestný, ... . Želám si aby pravica vyhrala voľby a my sme mali slušnejšiu vládu, ako tú dnešnú. Pána Figeľa si viem predstaviť ako predsedu vlády, má charizmu a je aj charakterný. Som zvedavý na ďalší meeting s Bugárom a Sulíkom. Pre noktoasi: Choď voliť Bugára, ak nie si zakomplexovaný na maďarov.

  27. .nENI KOHO VOLIT od .noktoasi | 22. apríl 2010 15:09

    Samy socialny stat ,kolieska a dristy ze kto da kolko ludom ale Mohol by uz ten nas narod ochopit ze ked chce vlada niekomu nieco dat tak to najprv musi niekomu zobrat ! Vlada ani stat ziadne zisky nevytvara iba straty kazdorocne a cim dalej tym vacsie ! Mne chyba strana ktora povie ze Slota Fico a Meciar patria do basy aj z polovicov svojich stran a ze by ich tam mali poslat nezavysle sudy vsetci to dobre vieme oni nas okradaju my platime a nic sa nedeje a ked Fico vytiahol na dzurindu skandal s finanncovanim ta zaliezol jak vos ! Tak jaka opozicia ? Sak je to jedna banda a reformy no ano to je pravda diki mikimu ale ten uz tam nie je A SDKU je uplne ina Socialisticka strana . Ostatne nema zmysel rozoberat Sulik populista ,nevie sa ovladat ,vecne iba ten odvodovy nezmyesl ze kazdy bude platit menej a nikomu nebude nikde nic chybat HA HA HA ......KDH a uspavac hadov dakujem pekne este by aj radi isli zo SMEROM a SNS teda aspon s tym nemaju problem . Koalicne strany su hnoj odpad a stoka mafia skrizena zo sektov a vsetci by mali sediet v LEopoldove . No a teraz volic vyber si ! jeden vacsi ...uj jak druhy

  28. ."komédia" v podaní Radičovej od .zorka | 22. apríl 2010 13:44

    Radičová: "Nemusela som odísť, tak ako nemusel odísť ani Rafaj, ktorý podpisoval iných, a preukázateľne..." Lož. Opak je pravdou. Radičovej podvod preukázateľný bol, u Rafaja to preukázateľné práveže nebolo, aj keď je veľmi pravdepodobné, že Rafaj Slotu podpísal. Pravdepodobnosť nie je dôkaz. Ak by došlo k riadnemu dokazovaniu, Rafaja by z toho vysekal aj menej inteligentný neštudovaný človek, stačilo by použiť tie "videodôkazy", ktoré sfušoval amatérsky detektív Korda a jeho asistentka. - - - - - Radičová: "V európskom parlamente je to bežná procedúra, bežná!" To je argument političky na úrovni? Odvolávať sa na niečo, čo je inde BEŽNÉ? Argumentačná amatérčina. - - - - - Reč tela Radičovej (vo videu cca 20:00) + altruistický pohľad (pravá tvár I. R.) - 38:38, hovorí za všetko. A ten násilný afektovaný smiech, po tom, ako jej Hríb povedal, že aj tak sú zlí (SDKÚ) ... príšerné... Celkové jej správanie a reakcie sú na úrovni zakomplexovanej puberťáčky, ktorá svojim afektom a akože žoviálnosťou (to drganie do Figeľa a násilné dvíhanie jeho ruky, hraničilo už s infantilnosťou... no, veľmi trápne a neúprimné) chce navodiť atmosféru ženy-političky, ktorá je má ´nadhľad a je v pohode´ . Radičovú opäť prezradila nielen rétorika, ale aj reč tela. Pardon - klam tela. Teda - tela.

  29. .o.K. - K.O. od .deooo | 22. apríl 2010 13:37

    Bolo to velmi dobre lahka diskusia na poobednu kavicku a tesim sa teda o mesiac na dalsiu ...a traj KRALI nepridu? :D hehe

  30. .milé prekvapenie od .jozef75 | 22. apríl 2010 10:06

    viem si predstaviť aj ťažšie otázky, ale páči sa mi, že všetky položené boli na-rovinu zodpovedané. milo som prekvapený, že pani Radičová má zmysel pre humor. nie je suchopárna, ako si zvyčajne profesorov predstavujem. držím palce!

  31. .dobra diskusia od .mh | 22. apríl 2010 10:00

    vdaka tyzdnu, za naozaj vybornu diskusiu, a podla mna bol pan figel lepsi.

  32. .kruzkujem si 29 od .alfi | 22. apríl 2010 08:47

    Janko Zafigluj este a daj este tri tipky resp. pipky, ktore by sa dali "prikruzkovat" k ciganskej ucitelke. Napr. magyarska pravnicka, rusinska zubarka a slovenka by mohla byt pokojne aj daka modelka... P.S. Otvorena politika? Tak to sa este len teste na to masirovanie mediami ak budete vladnut :-D

  33. .celkom v pohode od .osem Konzervativnych Slovakov | 22. apríl 2010 06:39

    pacilo sa mi tych par jednoznacnych postojov a pacilo sa mi tych niekolko figelovych viet na zaver. pozitivne ma prekvapila aj radicova (hoci ani figel, ani radicova nie su nejak uzasni recnici).

  34. .zle zle zle od .fakjubič | 22. apríl 2010 01:19

    som sa narehotal miestami..ale moj zaver je.ani jeden ma nepresvedcil, v nicom.

  35. ....dúfam, že klamala :) od .iggi | 22. apríl 2010 01:00

    Radičová v pohode :) a má vtip :)) ...ale že má bližšie ku KDH ako k SAS ?? no, to dúfam klamala!! :)

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM