video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

V. Palko: Ako riešiť rómsku kriminalitu

06 : 48 | .rozhovory dňa

Rozhovor s poslancom parlamentu a šéfom KDS Vladimírom Palkom o jeho návrhu, podľa ktorého by mala polícia zbierať štatistiky o Rómskej kriminalite.

.branislav Závodský

13. august 2009 | videné 3893x | reagovalo 42 ľudí

Diskusia (42)

  1. ."vec elementárnej sebaúcty..." od .matej | 21. september 2009 17:19

    ...no konečne budeme mať novú športovú ethno-krimi disciplínu...ja gratulujem p.Palkovi a dúfam, že jeho "vec elementárnej sebaúcty" týmto neostane visieť opäť niekde v predvolebných sľuboch.Každopádne doporučujem , aby si naštudoval históriu problematiky soc. postavenia Rómov, nehovoriac, že za posobenia K.Orgovánovej sa urobil veľky kus roboty v teréne-soc. pracovníkmi a roznymi projektami mimovl.organizacii, takže apelujem, aby ste nevytĺkal politický kapitál z takejto chúlostivej spoloč. témy, ktorá potrebuje odbornikov študovaných v oblasti soc. práce. Dúfam, že KDS nepreklenie hranicu zvolitelnosti do NR SR.

  2. .palko je úd od .jozef z krompach | 18. august 2009 21:58

    Palko zase potvrdil že je UD, Bol vo vlade a ho....o urobil pre riešenie ciganskej otazky.To čo tu teraz predvadza nema obdoby.Zakerny a slizky farizej bez hanby.

  3. .zrusme sociodemograficke znaky z vyskumov od .fobus | 17. august 2009 13:28

    Ak je problem s uverejnovanim etnickej statistiky v pripade kriminality, preco sa este nezatrhlo zistovanie a zverejnovanie politickych preferencii cez etnicitu. Vid politicke inklinacie napr. Madrov. Zrusme sociodemograficke znaky z vyskumov!

  4. .ad - "elementárna sebaúcta" od .peeter | 17. august 2009 12:43

    Pán Palko, v rámci "elementárnej sebaúcty" by ste mali držať ústa, lebo ste to boli Vy, kto navrhol Packu za generála ako odmenu za to, že Packa porušil základné občianske práva občanov SR... dovi dopo KDS

  5. .pospolitost sa raduje od .stormrider | 17. august 2009 12:00

    Palko for prezident .... OI!

  6. .palko si protireci od .stano2000 | 16. august 2009 19:25

    Palko minule navrhoval pridat rodicom hlasy vo volbach za kazde dieta. Inymi slovami socialne odkazana Romska matka s 10 detmi, by podla Palka mala mat 11 hlasov vo volbach. Teraz chce dost rasisticky zverejnovat statistiku kriminality Romov. No ked sa mu podari zavriet vsetkych Romov z osad, ktori si v lese nakradli drevo do piecky na zimu, tak vytvori najvacsiu vaznicu na svete, alebo vyhubi vsetkych socialnych Romov ked zamrznu pocas zimy bez dreva. Do toho stanu pre bezdomovcov co Palko uz raz na zimu zriadil, sa totiz vsetci Romaci z osad nepomestia. Palko je teda hazardny politik, co chce otvorit Pandorinu skrinku s rasistickym podtonom a nulovym realnym riesenim.

  7. .pán Palko od .pavel Chromek | 15. august 2009 23:48

    ..ja sa čudujem, že zožal až takú pozornosť a toľko reakcií.Je mi jasná cesta Týždňa, ale každému je dnes jasné, že Palko a spol. je slepá ulička...

  8. ..tothovi od ..laborec | 14. august 2009 15:48

    K jednoduchemu prispevku . totha : vyroky tvojho typu boli u liberalov moderne tak 5-7 rokov dozadu, dnes su uz aj u nich staromodne a jednoduche.

  9. .lukas od .toth | 14. august 2009 14:54

    p Palko keby ste ziil v stredoveku bol by z Vas celkom schopny inkvizitor:)

  10. .moj postreh od .aF | 14. august 2009 14:46

    Ked sa clovek nad mnohymi otazkami na tuto tematiku zamysli tak je v nich skryta, mozno nie umyselna obrana romov. V mediach je vseobecnou modou prekrucanie faktov a smerovanie k populizmu a sovinizmu. Jedna vec ma velmi mrzi - chyba moralka a etika, objektivnost je naklonena na jednu stranu. Vsetci dobre vieme aky obrovsky je problem s romskou mensinou (zatial mensinou), ako romska inteligencia kasle na jeho riesenie len ho presuva na plecia vlady pretoze sama nevie co s tym...my slovaci mame v povahe zakryvat si oci pred problemom kym neprerastie cez hlavu a potom jedine co vieme urobit je strcit hlavu do piesku. Ked sa niekto najde kto pomenuje problem pravdivymi slovami a snazi sa najst riesenie, tak ho treba sfuknut a prinajmensom nepriamo obvinit z rasizmu...Pan Palko drzim palce v tomto nelahkom boji na ktory ste sa dali, mate moj obdiv, ze ste nasli odvahu definovat problem "rasizmu" na Slovensku.

  11. .palko má pravdu od .julo8 | 14. august 2009 12:02

    Len pseudohumanisti, ktorí nevedia, aký je tento problém dramatický sa tu snažia pána Palka očierniť. Je dobré, že sa nebál ísť s kožou na trh. Vážim si to na ňom a budem si pamatať.

  12. .pán Gál, mýlite sa od .mečiarovský pľuvanec | 14. august 2009 11:39

    Sám ste zdupkal zo Slovenska, keď Vám to tu Mečiar a jemu podobní znepríjemňovali. Viete si predstaviť problémy ľudí, čo žijú v blízkosti cigánskych osád? Pochybujem, že ste tam niekedy boli. Vážim si vašu rolu v pred- a ponovembrových udalostiach. Ale tiež rád presteľujete, zveličujete a cítite sa všade "nad vecou". Trochu skromnosti neuškodí. Úplne mimo misu je Vaše prirovnanie zverejňovať štatistiky o učiteľoch, katolíkoch či lekároch. Od začiatku sa tu bavíme o ETNICITĚ. Tá nech je rovná pre všetkých- slovák, maďar, rusín, čech a aj cigáň. A žid takisto.

  13. .zavádzajúci nadpis od .mišo | 14. august 2009 11:07

    Palko nehovorí nič o riešení rómskej kriminality, snaží sa len populistickými rečami strhnúť pozornosť na svoju bezvýznamnú stranu. A neodpovedá na otázku redaktora ohľadom tej informácie, odkiaľ bola informácia o národnosti toho konkrétneho Maďara. Smeje sa z prirovnávania ku Kotlebovi, skutočnosť je však taká, že Palko je horší ako Kotleba, Kotleba je bezvýznamna postavička, ktorá získava popularitu vďaka médiam (viď rozhovor v HN), ak niekto vytvorí fenomén Kotleba, tak to budú média. Kotleba je exot, ale stále sám seba nevyhlasuje za "pravého kresťana" ako matematik Vladimír Palko.

  14. .palko ma pravdu a odvahu od .ape | 14. august 2009 10:53

    Podla mna, ma V. Palko pravdu a este aj odvahu oznacit problem nahlas a ponuknut riesenie. Kotlebu a jemu podobnych "zrodilo" aj neriesenie problemov romskej kriminality a beru "spravodlivost" do vlastnych ruk ... Mne sa zda, ze v tejto dobe sa naozaj viac prihliada na prava "vraha" ako obete, co je chore ... nemyslim si, ze som rasista (to by vsak preverili okolnosti, keby som zila v blizkosti Romov alebo inej komunity, ktora by mi robila zle, ale zatial som "aspon" teoreticky antirasista).

  15. .duel: Jewish vs gipsy od .devil | 14. august 2009 09:53

    Dosť bolo sexu... poďme si hrať! www.youtube.com/watch?v=1bQmT1EM0Eg

  16. .pre vsetkych co s ciganmi neprisli do kontaktu od .ejcino | 14. august 2009 08:47

    Ani jeden politik si s tym nechcel spinit ruky, Ja zijem s ciganmi, a takymi pravymi co pekne smrdia a ziju v chatrciach. Nech tu nikto nekeca ze ten alebo ten (Kotleba alebo Palko) mne je to jedno kto, len nech sa ten problem riesi (Jasne ze politikom sme dolezity len dva tyzdne pred volbami, potom na nas zvysoka s....). Je to uz neunostne, clovek aby sa bal uz aj na vlastnom pozemku. Robia si co chcu dostavaju tazke prachy za nic nerobenie. Uvediem priklad: s mojho prostredia: Zeny ktore robili na druzstve a rozhadzovali holymi rukami chemiu po roli tak maju mensi dochodok ako jedna spinava ciganka ktora vzivote nic nerobila, len chodi obkukovat dvory a pozemky aby mohla nieco ukradnut. A za dva dni tie peniaze co cigani dostanu na socialnych davkach, vedia prepit a prefetovat. Ja viem ze sa daju krasne prachy ziskat cez EU fondy na ciganov, ale nie su to Judaske peniaze? A uz su tu problemi, a EU za chvilu povie, "Vsak ste cerpali na ciganov fondy, STARAJTE SA!" Oni vedia preco daju na ciganov. Hned by som sa vymenil s tym co nezije s ciganmi - ani inac sa nedaju nazvat boli a budu CIGANI. A niesom rasista, to len Cigani su u nas chraneny druh. Ked nieco spravi Cigan bielemu, ani sa vlas nepohne, ale pokial sa len urobi protest proti ciganom, je to dobre ze nie na strasburgu. Je to smutne ake vyhody maju cigani oproti nam bielym. Uz s tym niekto nech nieco robi, lebo potom sa bielypostaraju ako to urobit sami, ale bude to velmi zle a bude to boliet.

  17. .zmizni pokrytec od .kali | 14. august 2009 07:36

    Tento morálny debil , ktorý je schopný na svoju stránku napísať, že KDS v 1 štvrtroku daroval Marian Mikloško 5000eur a v druhom štvrtroku Marcela Pčolinská 2500eur a Ján Lukáč 3000eur , ktorí na to jednoducho nemajú, tak tento výpalník a práč špinavých penazí by mal byť v štatistike skorumpovaných ministrov a politikov v tabulke ako nemanželské dieťa zvlášne znamenie komplex menejcenosti a mesianizmu.

  18. .koment od .antifaarmyi | 14. august 2009 06:49

    pan Palko a to ako sa ma pomocou tychto udajov o romoch ktore ste zuzil na ich kriminalitu a kriminalizaciu chcete vlastne vyuzit? kde su tie projekty a plany? o nich nehovorite nic. myslim ze ani ziadne nemate. len hlupo zneuzivate vlny ktore rozviril podpriemerne inteligentny neofasista. prepacte

  19. .to MaryB od .jopo | 14. august 2009 00:32

    Za peniaze EU je financovaných množstvo nadácií, projektov vzdelávania a všetkého možného. Som presvedčený o tom, že len zlomok týchto projektov má úprimnú snahu riešiť problém ako taký. Natvrdo povedané, skoro každý "projekt" je financovaný na 80 percent na prednášky, školenia a pod. a možno 20 percent ide na aktivity, ktoré tým ľuďom možno trochu pomôžu...

  20. .riešenie problému od .jopo | 14. august 2009 00:24

    Pán poslanec, je mi ľúto, že ako kresťanský demokrat ste radšej neprišli s pokusom o riešenie v zmysle aký dnes prejavila SNS s nápadom internátnych škôl pre rómske deti. Toto je podľa môjho názoru jediná "ľudská" cesta ako problém riešiť. Dôsledné dodržiavanie zákonov pre všetkých. Ak sa nestarám o deti - štát mi ich vezme. Ak im vezmú deti, deti prestanú byť výrobným prostriedkom. Nesúhlasím však s umiestňovaním rómskych detí do "internatnych škôl" z dôvodu zneužitia peňazí (obzvlášť EU fondy) na výstavbu tohto typu škôl. Výraznejšie efektívnejšie sa mi javí pestúnska starostlivosť resp. náhradná rodina. Nechce sa mi momentálne hľadať presné čísla, ale dieťa v detskom domove stojí rádovo 10-15 tisíc EUR ročne. Dajte aspoň polovicu tých peňazí náhradným rodičom a máte po probléme. Vyrastie slušná generácia, ktorá s tou starou nebude chcieť mať nič spoločné... Toto je základ, kriminalita je sekundárny problém.

  21. .pán Palko nič nové nevymyslel, od .maryB | 14. august 2009 00:14

    pretože o rómskej komunite sa hovorí roky. Hovorí o nej vláda, neziskové organizácie, aj sociológovia. Takže zrejme nejaký mechanizmus určenia už existuje. Konkrétne, len náhodou vybrané cez vyhľadávač: RÓMSKY VZDELÁVACÍ FOND euro.gov.sk Zlepšenie postavenia národnostných menšín (s osobitným zreteľom a so zohľadnením špecifických potrieb a podmienok rómskej menšiny) www.rocepo.sk ...aby Rómovia v Banskobystrickom kraji mali dostatok silných osobností a životaschopných organizácií schopných hájiť ich práva, zlepšiť ich životné podmienky a držať krok s majoritou www.priateliazeme.sk MAĎARSKO - Štipendium pre absolventov vysokých škôl rómskej národnosti na Central European University v Budapešti www.saia.sk Rómsky nový list – nezávislé kultúrno-spoločenské noviny Rómov na Slovensku www.rnl.sk Program integrácie Rómov www.ekopolis.sk Podpora zdravia rómskych žien v SR www.osf.sk Mobilizácia občanov Projekt sa realizoval v partnerstve Združenia miest a obcí Vranovského okresu, ETP Slovensko a občianskeho združenia Ľudia a voda. www.etp.sk Integrácia Rómov www.pdcs.sk Sociologička: PhDr. Sylvia Porubänová: Ide o to, aby rómska identita nebola pre nikoho stigmou! gypsyspirit.blog.sme.sk

  22. .lavína od .milkan | 13. august 2009 23:12

    Možete rozprávať už čo chcete. Lavína sa spustila.

  23. .problém to je a veľký od .jozefliday | 13. august 2009 22:22

    Paradoxne práve aktivita Pospolitosti v Šarišských Michaľanoch, nie napadnutie dôchodcu, ktorý prišiel o oko, podnietila diskusiu o Rómoch. V obci Chynorany, kde žijem, nie je ani žiadna osada, Rómov je tu asi päťdesiat ale problémov špecificky s nimi je tu až, až. Napadajú žiakov základnej školy, kradnú rôzne poklopy, kovové skrinky zo stĺpov, dokonca aj kryty zo žúmp na takých miestach, že ak tadiaľ niekto nepozorne prejde, tak tam spadne a môže sa aj utopiť. Sú akoby nad zákonom, na pohľad nevraživí, nenávistní, sám som bol svedkom vydierania môjho kamaráta ešte počas Základnej školy. Majú mnoho psov, ktorý len tak pobehujú po obci, a keď chcem ísť svojho psa vyvenčiť, tak sa bojím, že nás napadnú. Nejaká sankcia zo strany obce je nereálna. Starosta sa ich oprávnene bojí. Ak by voči ním postupoval ako sa patrí, teda potrestal to čo má, prišla by za ním cela grupa a hneď by mal problém, podobne obavy má aj riaditeľka Základnej školy. Nebolo to tak dávno keď fackovali učiteľov. Rómovia nemajú peniaze, ale nakupujú pre svoje deti i pre seba také sladkosti a maškrty, nepotrebné cigarety, čo si ani mnohé sociálne slabšie nerómske rodiny nemôžu dovoliť. Et cetera

  24. .rEAKCIA od .oTAKAR | 13. august 2009 17:34

    Pan Palko, Vas napad sa mi neprilis pozdava. Myslim, ze sme predovsetkym obcianskou spolocnostou, a tak pripadne kriminalne ciny pachaju OBCANIA, bez ohladu na to, ci su bieli, cierni, zlti, cerveni, plesati, alebo vysoki... Sledovat statisticky niekohoho na zaklade toho, ze je prislusnikom urcitej etnickej skupiny mi pripada zo strany statu ako dost macoske. Koho budem chciet sledovat nabuduce?

  25. .pre jozefik od .andrew | 13. august 2009 17:17

    To ci si policia neplni svoje povinnosti, je na inu temu. Ja ani ntvrdim, ze je zle, ak sa zistia udaje o kriminalite romov, ale pre riesenie kriminality to jednoducho nema ziaden vyznam. Ved ked policajti maju vo svojom okrsku zvysenu trestnu cinnost a vacsina povodcov tejto cinnosti pochadza z miestnej romskej osady, tak je jasne, ze to tam treba nejak riesit. Na to aby sa zistilo, ci je miestna osada miestom s vysokou koncentraciou kriminalnych zivlov, ale policajtom uplne staci len udaj o bydlisku pachatela. Co ked budeme mat statistiku a ta bude ukazovat na vysoky podiel romov na trestnej cinnosti? Pozatvarame pre istotu vsetkych romov, len preto ze ich etnikum vykazuje extremnu kriminalitu? Rad by som pocul aspon jeden rozumny dovod naco je ta statistika dobra? A o Palkovi som si aj ja doteraz myslel, ze je jednym z mala slusnych politikov, ale po tomto navrhu naozaj neviem, co si mysliet.

  26. .kto je Rom a kto nie je od .kristian | 13. august 2009 16:41

    pracoval som vo svetovo znamej institucii a uz roky existuju projekty na podporu integracie Romov...ide o miliony, peniaze najma holandskej vlady, ktora ma doslova vyclenene bubaciky na podobne aktivity a najviac prispieva. A co sa dozvedame? Peniaze idu na Slovensko pre Romov. Pyramidovo pretekaju az do obce a v nej sa pouziju...odpovedze si, ako sa tu urcuje, kto je Rom a kto nie! Pozriem sa a vidim, preto nie je impertinentne. Tento politik si zasluzi ist este daleko...a pojde!!!

  27. .pre andrew od .jozefk | 13. august 2009 16:19

    na tom ze sa zistia udaje o kriminalite romov nevidim nic zle..sak to je len informacia..a co...?.. a este si myslim ze policia si neplni dobre povinosti. dnes bolo v telke ze kebyze maju byt policajti dosledny tak pozatvaraju vacsinu romov v osadach ked porusuju zakon, a ked spravi daco biely hned ma sud na krku. na slovensku nie je spravodlivost... zakony maju platit pre vsetkych a rovnako a samozrejme aj pre tych najvyssich... sudcov policajtov politikov.. nielen pre obycajnych ludi... takze tak.a palko ako politik je jediny seriozny a neskorumpovany..

  28. .palko od .sepp D. | 13. august 2009 15:33

    Pán Palko trepe, čo spravil pre riešenie cigánskej kriminality počas svojho pôsobenia ako minister vnútra ? Nič, čo by výrazne znížilo cigánsku kriminalitu. Čo spravil Kaliňák s cigošmi v Krompachoch ???? Velké nič. Cez deň sa tam promenádujú sfetovaní cigáni, dokonca deti. Nechápem čo sa stále oháňate slovíčkom štát ? Kto je štát ? Na cigána platí iba tvrdá ruka a nútené práce, inak cigáni čo v živote nepracovali robiť nepôjdu. A tento rozhovor s Palkom je jedna velká trápnosť, ako by som si znovu vypočul to čo povedal na TA3 včera, o ničom o ničom, vidno že preferencie vašej straničky sú mizivé.

  29. .kto je a kto nie je Róm!? od .adolf II. | 13. august 2009 15:26

    Nech mi je odpustené, Pán Palko, ale ako vy chcete vlastne určovať, že kto je Róm a kto nie je? Veď dobre viete, že Róm - to neznie hrdo. A ako sa budete vy brániť, ak sa niekomu práve vy náramne podobáte na cigáňa? Ste teda odhodlaný vstúpiť aj do genetických štruktúr? A koľko 50% cigánskych génov už bude Róm? A čo s takým, ktorý bude z 1/3-ny Róm, z 1/3 Žid a z 1/3 Slovák?

  30. .pre peterss od .andrew | 13. august 2009 12:54

    Statistiky specialne zamerane na romov nie je vobec treba na zriadovanie policajnych obvodov. Ved ked je v nejakom regione, meste, obci zvysena kriminalita, tak nech sa tam navysi aj pocet policajtov a nech je trebars zvysena intenzita policajnych hliadok a pod. Naco tam treba zistovat, ci tu zvysenu kriminalitu sposobuju romovia, ukrajinci, alebo cinania. Ked niekto spacha trestny cin, nech ho zavru bez ohladu na narodnost. Ak trestny cin nespachal, tak ho musi stat ci policia nechat na pokoji, i ked je to rom a jeho etnikum sposobuje vysoke percento kriminalnych cinov. To je tak tazke pochopit? Palko trepe jednoducho nezmysly.

  31. .rómska Kriminalita od .drift | 13. august 2009 12:45

    Prosím vás, prečo ste si nevzali do debaty aj nejakú Rómsku inteligenciu?!? Zrejme ste mali obavy, že by ste žiadnu ani nezohnali. Tiež si myslím. P.S.: Úprimnosť za úprimnosť...

  32. .palko ma pravdu od .peterss | 13. august 2009 12:38

    suhlasim s panom palkom.. ma pravdu...treba sa najprv pozret na statisitky..az potom ked budu udaje sa to da riesit. zriadovanim policajnych obvodov...navysovanim policajtov.a pracov v terene,, sebej a ostatni.ziju v blave.nemaju sajn co dokazu urobit romovia.. a inak .. si myslim ze romov by mal stat riesit cez internatne skoly.. aby nevyrastali cely tyzden len v osadach. stat by im mal zaplatit vzdelanie. na internatnych skolach a vychovat ich mimo osad. kde sa pije fetuje a kto vie co este kazde dieta by malo dostat sancu na dobre vzdelanie a vychovu .. dalo by sa to riesit aj v spolupraci s Cirkvou a reholnymi sestrami..

  33. .absurdne od .volicisko | 13. august 2009 12:20

    On tvrdi, ze udaje existuju ale cestou hore sa stracaju! Takze by uplne stacilo, keby si ich nadradeni vyziadali od podriadenych. Naco teda zverejnovane? Aby sme urobili radost volicom, ktori nemaju radi ciganov? V. Palko touto skaredou neuprimnostou a zneizivanim problemu na pokus o zachranu svojho politickeho subjektu definitivne stratil zvysky respektu, ktore som k nemu este prechovaval.

  34. .preferencie od .volicisko | 13. august 2009 12:14

    Podla Palka si rozumny clovek pred riesenim problemu da dokopy data. Na zaklade akych dat riesil kradeze zemiakov, ked minister? Zrejme bol nerozumny minister. Po druhe, mat data je jedna vec, zverejnit a poskytnut Kotlebovi a podobnym magorom je nieco ine. Nie je too rieseni problemu ale o ziskavani podpory volicov.

  35. .pre manga od .peto | 13. august 2009 12:00

    @mang: Vies aj nejak dokazat svoje tvrdenia? Preco Palkovi podsuvas, ze ked chce statistiky, tak aj bude chciet aby "po Bratislave pochodovali tehotne romske zeny". Je v poriadku ze nemas rad Palka, tvoja vec, ale vies svoje myslienkove konstrukcie nejak podlozit?

  36. .fasisti od .mang | 13. august 2009 11:44

    Pan Palko, postavili ste sa na uroven holohlavych fasistov. Uz len, aby ste navrhli nosit Romom zlte hviezdy (alebo R-ka)...Satinsky to hovorieval velmi dobre: na Slovensku su v prevahe len dva typy ludi: gardisti a komunisti... Raz bola v Srbsku demonstracia, kde si tehotne albanske zeny ukazovali na brucha a hovorili: tito sa vam pomstia.. nepreslo ani par rokov a Kosovo sa odtrhlo od Srbska.. Pan Palko asi chce, aby po Bratislave pochodovali tehotne romske zeny a ukazovali na svoje brucho.. ale potom uz bude neskoro...

  37. .nekonecny pribeh od .matod | 13. august 2009 11:33

    myslim si, ze to len oddialoje riesenie problemu, kedze sa bude cakat este na zozbieranie udajov a vysledne statistiky, kym sa s tym nieco zacne robit... pozvite si expertov pre romsku integraciu a poradte sa, ak mate naozaj zaujem hladat riesenia...

  38. .pre F. Gála.. od .rolands | 13. august 2009 11:05

    Pán Gál, choďte tam žiť a nebuďte zastrčený v Prahe a užívajúci si peniaze z predaja TV Nova! Žite vedľa Rómov a nechajte sa nimi šikanovať, nechajte ohrozovať vaše deti a vašich vnukov rómskymi výrastkami. A potom sa vyjadrujte. Viem, aké máte traumy, ale tie nám, ktorý tu žijeme nepomôžu..

  39. .rozhovor od .kristof | 13. august 2009 10:47

    Myslim, ze ste v pohode pan Zavodsky, ale pripadali ste mi nepripraveny na tento rozhovor. Chudak Palko, a ja tiez, som niekedy nevedel, kam smerujete... Pri lepsich otazkach, by pertinentnost myslienkovej smerovanie Palka vyznela lepsie...napokon pripomina to najdolezitejsie : neprezentovanie napr. v TV pri prehresku, ci islo o Roma alebo nie, tie informacie maju sluzit MV, aby mohli dokladnejsie vyhodnocovat, "toto neziadam", dodal.

  40. .neviem ci to bolo od Vas najmudrejsie od .pan. Inkognito | 13. august 2009 10:36

    vyst takto s kozou na trh. Vsetci homosexualni multi-kulti nihilisticki agnostici vam budu pytat zdravicko. :-) A uz sa Vam dostalo aj moralneho odsudenia od frantiska sebeja. no proste sqvelo sa bavim. Dakujem

  41. .pricina a nasledok od .fedor Gal | 13. august 2009 10:06

    A ake by asi boli statistiky ucitelov, knazov, lekarov, socialnych pracovnikov, aktivistov z ludskopravnych organizacii, skol, kulturnych ustanovizni... v problemovych lokalitach? A toto je cia zodpovednost? A co je pricina a co nasledok?

  42. .problem romskej kriminality od .cigorin | 13. august 2009 08:26

    Pan Palko, mam vazne obavy o zdravie vasho mozgu... Tiche utrpenie vacsiny byva povacsinou niekde vybijane. Iba Jezis Kristus vedel utrpenie vypotit krvou. V USA napr. prisli na to, ze to utrpenie je vybijane v neevidovanej poulicnej kriminalite a rasovej diskriminacii. Ak chcete data a problem je vypukly, pytam sa ako je to s vasimi pozorovacimi schopnostami? Ako minister vnutra ste nic nezpozorovali, ako opozicny poslanec ano. Zaujimave... Zozbierane data sa podla vas LOGICKY musia zverejnit. Clovek by sa aj spytal preco ale nad evidentnymi hlupostami nema zmysel stracat cas.... Kotleba je pre vas miera zhorsujuceho sa stavu romskej kriminality.... Tu by som apeloval na zbytky zdraveho rozumu, pred politickym zaujmom. Ale nazdavam sa, ze vo vasom pripade apel bude mat ucinok az po vysetreni u specialistu...

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM