Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
I. Mikloš: Euroval sme zdedili po Ficovi
Rozhovor s ministrom financií Ivanom Miklošom o európskom ochrannom mechanizme a gréckej pôžičke.
.branislav Závodský17. júl 2010 | videné 4330x | reagovalo 38 ľudí
Diskusia (38)
-
.bravó pán Miklóš od .star | 26. júl 2010 20:38
Dobre ste to vysvetlili , preto tu ficovci zagágali . Trafili ste kliniec po hlavičke . :-) Zlodeji z ficivlády sú už besní od hnevu , že prišli o korytá . Nepochybujem , že som volil dobre, viem že ma nesklamete . Verím, že sa Slovensko postaví znova na nohy a bude tu znova práca , nie ako teraz , keď je zo 102 stavbárov v dedine 57 bez roboty a 21 robia podradnejšie práce. Som starosta a viem že Mečiar povedal pravdu , keď prezradil , že smeráci berú za všetko úplatky .
-
.len nikdy sa mu chrbtom otocit!!!! od .stanosKE | 22. júl 2010 14:49
kto klame, ten aj kradne. Boh ochranuj Slovenske financie.
-
.konecne od .ondrej007 | 21. júl 2010 21:54
Konecne vo vlade politik, ktoremu rozumie aj clovek bez ekonomickeho vzdelania.Dufam, ze ficodoba hlucnych ludi bez inteligencie a vzdelania je davno prec a uz sa nikdy nevrati. Aj preto som prvykrat volil zo zahranicia
-
.tu uz arogancia nevadi? od .lucias123 | 21. júl 2010 11:25
Neuveritelne arogantny clovek ( ktorym zakryva svoje nsitne skonomicke znalosti), zvlastne, ze toto najspravodlivejsim z Tyzdna nevadi. A ako jeden zbabelec a neschopak sa bude traz rok vyhovarat na vladu Fica a a ako neschopak vsetko to hodi na najbezbrannejsich obcanov Slovenska. A ked ma taku odvahu, o to podpisal, je to zbabely alibista
-
.môj pohľad od .branislav sepši | 19. júl 2010 22:22
môj pohľad na euroval je tu: sepsi.blog.sme.sk
-
.dzurindo - tupovoliči od . Ivan Mikloš: „…mám dosť skúseností a schopností a cítim aj dostatok sily, vôle a odvahy zmeniť dnešné zlé smerovanie Slovenska.“ 15. júl 2010, Prečítané 827x, krija, Politika na Slovensku, 2 komentáre, Pridať komentár Toto povedal Ivan Mikloš pred primá | 19. júl 2010 21:38
Osobne poznám niekoľko Dzurindo - tupovoličov, zaujímavé bolo sledovať ich správanie, keď Fico doniesol modrým médiám na podnose indície o kriminálnom pozadí strany SDKU-DS. Dzurindo - tupovolič bol niekoľko dní rozčúlený, samozrejme na Fica a papagájoval pravicové tzv. tautológie, po týždni už bol namrzený na Miklóša a Dzurindu, SDKU-DS, strana plná ekonómov a tak primitívne fungovala. Žiadne strachy, na Dzurindo - tupovoliča tieto správy nemali žiadny vplyv, rovnako naňho nemá žiadny vplyv ani porušenie predvolebného sľubu o eurovale.
-
.milemu antikomunistovi od .mattie | 19. júl 2010 16:21
amigo, co sa tyka nicku, ani Ja som nemal rad komunizmus a komunistov, neboli mi po chuti.. nehovorim , ze Fico je najslusnejsi alebo uhladeny. ale nerobi take premety ako Miklos, nehlasal predaj strategic. podnikov a tie predaje bili pochybne. realne si uvedomuje, aku mame sancu nieco presadit v EU. hra co sa tyka globalu relativne ferovo, najma co sa tyka jeho [partnerov v EU, tak Fica respektovali, atd... a este jedna podstatna vec- Fico je daleko citatelnejsi politik a vyjadruje sa jasne a zaroven sikovnejsie ako miklos. ale Radicova sa mi zacina pacit, len keby sa postupne zbavila zataze v podobe pana zo Svidnika. ahojky
-
.pre mattie od .antikomunista | 19. júl 2010 16:05
Lebo ten tvoj risavy Hranol rozprava stale pravdu a je naslusnejsi na svete vsak? No citajuc tu reakcie tupych Ficovolicov ma napada taka kacirska myslienka : normalne by som vam vsetkym co ste ho volili doprial este 4roky jeho vlady aj s tu bandou zlodejov aby ste videli co by spravil s touto krajinou. ved si staci zratat 1 + 1 a kazdemu musi byt jasne ktora strana je zla a ktora dobra. PS:mam 31 rokov nie 26, a myslim si ze Miklos bude urcite lepsi minister financi ako Pociatek a kedze sudim podla cinov, na hodnotenie mi staci jeho praca v rokoch 2002 - 2006...
-
.minovi 6ke.. od .mattie | 19. júl 2010 15:02
hlasim sa k tomu, ze som ficovolic, ale nie tupy, ale naopak sofistikovany ficovolic, eurorealista. Mino, tipujem Ta tak maximalne na 23 az 26 rokov, podla Tvojich nazorov a reakcie. Miklos ze je distingvovany a slusny clovek, pardon politik?!! zial, tento pan zo Svidnika nie je ani jedno ani druhe.. Vykruca sa, klame, je vychytraly, ale dnes uz priehladny.. Jeho politika je zalozena na zavadzani, prekrucani, kydani na supera, a najma je nekonstruktivna pre tuto spolocnost. Viem si ho predstavit ako riaditela sekcie na MF, sekcie pre styk s ECB, to je tak vsetko. opakujem, dnes je pre Sdku vacsou pritazou ako Dzurinda. je dolezitejsie aby odisiel Miklos ako Dzurinda. Chvalabohu za pani Radicovu, inak by som sa za tuto vladu musel poriadne hanbit. Ked budes mat o 5 rokov viac, aj Ty budes mat iny pohlad na veci, Mino.
-
.mino6 ma moj suhlas od .adam712 | 19. júl 2010 13:43
Napisal to vyborne a nikoho neurazal.
-
.farba je len lom svetla od .valis | 19. júl 2010 12:57
Ako Fico s Pociatkom ,tak aj Miklos a Radicova tuto temu riadne deformuju vo svoj prospech, ani jeden v podstate nic neurobil .. otazka je len to ci je pravda niekde uprostred alebo upne mimo tieto taracky... ostatne ukaze cas. :)
-
.ak ta prenasleduje obsedantná myslienka, či všetkým drbe od .osgood | 19. júl 2010 12:34
ako prislusnik casti spolocnosti, ktora si a-priori prisudila charakteristiku "inteligentnejsia... ci do dokonca mudrejsia, ba až... Bože odpusť ... slušnejšia" _._ patrilo by sa, aby si si aspon ako pracovnu otazku, polozil tú trocha obmenenu, a blizsiu odpovedi ANO _._"či vlastne nedrbe tebe..." _._ a taktiez - do akej miery zhluk nazorov a tvrdeni, ktore tebou lomcuju, sa napadne podoba na titulky, max prve riadky z clankov mienkotvorneho... SME
-
.omyl od .mino6 | 19. júl 2010 11:46
Mikloš je môj favorit a veľmi slušný a múdry človek. Robí však jednu chybu, je v konverzácii tichý, konkrétny a vyjadruje sa odborne.A to sa na Slovensku nenosí, tu sú obľúbení hluční zurvalci s prázdnymi hlavami ala Fico alebo Mečiar. Tupí Ficovoliči nerozumejú distingvovanému prejavu p. Mikloša, oni nevedia ani aký je rozdiel medzi miliardou a miliónom a nie to ešte v Eurách, takže si ťažko dokážu predstaviť čo všetko Fico napáchal. Sviniam je ozaj zbytočné perly hádzať! Táto debata je toho dôkazom. Stále tu nejakí idioti vypisujú ako pravica oklamala svojich voličov, zaujímavé je len to, že nikto nepíše, " oklamali mňa " - každý píše oklamali voličov. V čom preboha? To čo očakávate za 10 dní vlády? Čo vám všetkým drbe? Fico za 40 dní nedokázal podpísať Euroval, lebo je sráč a úpritom ho dohodol, i keď pred odchodom do Bruselu vykrikoval že bez súhlasu parlamentu nič neurobí. zo dňa na deň to bolo inak, klamal ako vždy a na to už každý zabudol? To je tento národ ozaj taký tupý, alebo tie stupídne príspevky sem píše niekto na pokyn Smeru?
-
.georgino, euroval od .mattie | 18. júl 2010 23:09
Georgino- no tak hypotez moze byt vela.. ked myslis, ze ma Miklos viac percent popularity, je to Tvoja vec. Ja vychadzam z prieskumu spred par dni.. samozrejme kazdy prieskum je do istej miery virtualna realita, ale cosi nam hovori.. Radicova mala v tom prieskume 34, 5 percenta a Fico vyse 35. Este nieco- sekol som sa, Luxembursko je zhruba 20 krat mensie ako Slovensko. cize podstatne viac, ako som myslel. EU ma logiku maly stat, malo obyvatelov a teda menej prispieva. Ci je to spravodlive je ina vec, ale to nie je pre nas relevantne. A k Miklosovi este jedno- bola to Dzurindova vlada, ktora sa ozlomkrky hlasila k euru. Vtedy som bol za, ale uz asi 2 roky skepticky. O co su ludia v Cechach a v Polsku na tom horsie ako my? Sme v eurozone, cize musime prispievat,. Nase vlady nas tam prihlasili dobrovolne.
-
.pre natT od .sranda | 18. júl 2010 22:59
Clovece spamataj sa! Ked "minister" obrany Galko vyhlasi, ze mu nerobi problem jednat s NATO, tak Instant Messenger to musi zozuvat ako zuvacku Bajo a este aj bubulinku pre Riska spravit. Vlaste na co, ved on dopredu vedel ze tam nic nevyjdna. Ukazat sa a minut peniaze DP. To bol jeho ciel. Samozrejme zahrat sa na p. doleziteho, ze ja chudacik juj, dve hodiny ma skusali ako maleho PMoricka pred tabulou. A pani pohroma to iste! Trapas vyrobili opat. Radsej to mohli pokemoni reprezentovat, ako nasi babrosi.
-
.ste tam asi všetci riadne zhulení od .mgr. Hulík | 18. júl 2010 20:55
Keby nie Fica, tak žiadfne dedičstvo eurovalu. Ste tak zhulení, že píšete tak nezmyselné nadpisy? Fico podľa vás môže za všetko, aj za zdedený euroval, úbožiaci. Presne pred 4 rokmi ste písali "analýzy" - jóbovky, je tu Fico, na Euro môžeme zabudnúť. Tiež ste boli úplne mimo. Vy nie ste novinári, vy ste pravicoví politruci a za odmenu dostávate štátne trafiky.
-
.modrá propagandistická tlač od .mgr. Hulík | 18. júl 2010 20:50
Mikloš s Radičovou ako svoje prvé rozhodnutie PODVIE3DLI voličov a porušili jeden zo svojich hlavných slubov. Úbohý redaktorík s maturitou, alebo električkovou KÚ nemal odvahu ísť k jadru veci. Len tak ďalej, pochlebujte im, líškajte, vychvaľujte a možno za 4 roky redaktorík pôjde robiť pravičiarom hovorcu, alebo štátneho tajomniíka. Za 4 roky demagógie to stojí. Úlysný škrabáci predviedli svoje úbohe postavenie, keď nasrdený minister Zajac hodil po redaktorovi pero. Na druhý deň SME obhajovali Zajaca. Propagandistické prostitútky. Všetci vami opovrhujú.
-
.dokonala suhra redaktora otazky kladuceho - od .osgood | 18. júl 2010 20:38
a Ivana Miklosa na tieto "spontanne otazky" hladko odpovedajuceho, ma skutocne az esteticke úcinky - "občas" sa obávam, že je to ich hlavný, ba až jediný klad _._ Reagan svoju reaganomiku "skomponoval" v naprostej dôvere k svojim ekonomickym poradcom... _._ Miklos svoju miklosomiku pruzne upravuje podla ucebnic, z ktorych velmi umne ma sucasne pripravene už aj definicie (vulgo-vyhovorky), kvôli ktorým bolo jeho az povinnostou prist k zaveru, ktory však len amater oznaci za trestuhodný omyl _._ on sam (aj to len v duchu) ma na to odbornu vetu "no a čo, kazdy iny by sa pomylil este viac" _._ dobromyselni pamätnici sa nepamätaju, ze by sa "nas Ivan" vôbec niekedy pomýlil (a Ivan uz vôbec nie) _._ skoda, ze si nik nedal namahu tie jeho skoky pomenovat -zo zaciatku ako pomocne pouzit oznacenia z krasokorculovania - od axelpaulsena, cez rittberger az po piruetky _._ aby mohlo byt pridelene za umelecky dojem=6, technicka hodnota=5,2, definicie=6 (ked klame tak 5,5)
-
.výborne! od .maja352 | 18. júl 2010 20:26
Mikloš je minister, ktorý tomu rozumie. Ešte, že ho tu máme! Verím, že dostane Slovensko z dnešného marazmu.
-
.ze by sme boli Europania? od .miesizelezo | 18. júl 2010 17:33
ak by pan moderator vedel profesionalne a na urcitom levely klast otazky (prva polovica bola hrozna- specialne mam na mysli slovnu zasubu), toto by bol prvy rozhovor publikovany na tejto stranke, z ktoreho mam pocit, ze mame aj ludi, za ktorych sa nemusime hanbit. Konecne je tu Miklos...
-
.a je to od .arzen | 18. júl 2010 15:15
Keď to človek počúva tak by bolo najlepšie pre Slovensko, aby sme okamžite vystúpili z menovej únie, EÚ a NATO(kvoli neúmerne vysokým výdajom na armádu). Európska únia kráča míľovými krokmi k federácii a samostatnosť SR získaná v 1993 sa vytráca do stratena.
-
.fico nikdy v živote!!!!!!!!! od .henyo | 18. júl 2010 14:02
F i c o nesiaha MIKLOŠOVI ani po šnurku je to ryšavý socialistický PAKO
-
.popularita od .georggino | 18. júl 2010 13:11
Len taká maličkosť na pripomenutie pre tých, čo argumentujú nejakými 2,7%-tami jeho popularity... JA ho tiež podporujem a viem na 100% percent, že nie som jediný jeho skrytý "fanúšik". Aj keď som ho nevolil, takže o mojej podpore nevie, súhlasím s ním a takých ako som ja je viac.... takže 2,7% je len minimum podpory... maximum môže byť niekde úplne inde..
-
.ohovaranie od .natT | 18. júl 2010 13:04
Vsetci co tu nadavate na IM, tak pochybujem ze by ste mali odvahu ist do Bruselu a obhajovat tam co i len existenciu Slovenska. By si vas podali ako letne horucavy.
-
.bolo by zaujimave dozvediet sa priebeh tychto 'rokovani' od .osgood | 18. júl 2010 12:26
ked ti nasi hauri a rozhorceni suvereni prisli €urope vytmavit, ze tak to teda , ehmm neee...!!! "Podpíš, a tam doma si tym svojím (ak ovšem Vás, Frau Radic, nenapadne do toho vtrepat aj naše citáty) rozpravaj čo chceš!! - a teraz by bolo vhodne spolocne foto, Madamme, nemate ten isty nazor? _._ skvely napad, tiez som mala v úmysle nieco podobné navrhnúť ... a smiem sa postaviť sem k vám?? viete, nasi demokraticky vyhladovaní stúpenci potrebuju aj taketo vizualne posolstvo" _._ len v jednom ma Miklos polahcujucu okolnost - v obratenom garde by Fico taral to iste...
-
.dobry politik! od .k. | 18. júl 2010 08:11
Keby boli vsetci ministri taki odbornici ako Miklos, tak by sme mali elitnu politicku reprezentaciu.
-
.headaroundu od .osem Konzervativnych Slovakov | 18. júl 2010 08:07
to vazne nedokazes pochopit nieco tak jednoduche, alebo sa len tak tvaris?
-
.oKS od .headAroundU | 18. júl 2010 05:27
Toto je kvalitna demagogia od teba. Ano nie ano nie. SDKU povazuje euroval za zle riesenie a pritom to podpisali. Treba na to chrbtovu kost. Nic tazke na pochopenie. Teraz tu tancuju 2 tyzdne ako horuce zemiaciky v rozpalenej rure.
-
.velmi dobre hovoril od .osem Konzervativnych Slovakov | 18. júl 2010 04:49
tym, ze si Slovensko stanovilo tieto podmienky, tak hoci povedalo valu "ano", de facto povedalo valu "nie" - lebo ak sa budu tie podmienky dodrziavat, ku krachu ani nema preco dojst. musi existovat kontrolny mechanizmus, musia sa dodrziavat kriteria a krajiny sa musia spravat zodpovedne. staci tak "malo" a nebude ziaden problem. co je na tom tak tazke na pochopenie.
-
.:) od .headAroundU | 18. júl 2010 04:45
Fico vas politicky prefackal s eurovalom ako pajacov na gumke. Len sa smejem na tom. Vasa zahranicna politika je ako trhanie fialiek granatmi. To aj zo svojej "detskej" izbicky som si vedel spocitat 1 + 1 a urcite by som sa netrepal do Bruselu pre politicky preplesk ako posledny tajtrlik. Vyjadrenia menite v SDKU ako chameleoni. Urobili ste hanbu a poskodili Slovensko. Urcite utrpeli aj financne trhy a Euro.
-
.miklos ako obohrata platna. od .mattie | 18. júl 2010 01:47
pan Miklos okrem dalsich iks argumentov a veci, ktore Vam predhodim, pytam sa: "co z tychto Vasich kvazi sofistikovanych reci a argumentov bude mat obcan ?" schvalne tie uvodzovky. mam silny poct, ze z tychto Vasich kluciek nas obcan nebude mat NIC.. chcete sa len odlisit od Fica a od Smeru.\okrem toho Ste suchoparny, nezazivny a obohraty. Berte si priklad z pani Radicovej- ma sarm, je svieza ma realne a vecne argumenty. Vy sa snazite len kydat na Smer a nasadzovat expremierovi psiu hlavu. pan Miklos- vasa doveryhodnost je 2,7 percenta. je pikantne, ze clovek s vasou "popularitou" je na celnom mieste vladnucej polit. strany.. Bavi vas to, ked mate taky nizky kredit ? ten argument s Luxemburskom- no, a nie je nahodou Luxembursko 5 krat mensie ako Slovensko? nema nahodou 12 krat alebo viac menej obyvatelov ?!! nie je realne, ked oni budu prispevat menej ako my? okrem toho, kolko pomoci EU na dialnice a ine zalezitosti Luxembursko prijima? Kolko prijimame my? Su tieto pseudoargumenty, ktore ponukate pre niekoho zaujimave? Robite Sdku medvediu sluzbu. Dzurinda je ako minister tiez diskutabilny, ale aspon mlci. nie som priaznivec Sdku, ale vasa strana by mala vo vlastnom zaujme zvazit Vase posobenie v mediach.. nevyhadzujem vam na oci ziadne kauzy, len vase posobenie a Vas styl. radsej odidte z politiky. vela zdaru.
-
.rE: sranda od .trulko | 18. júl 2010 00:42
Hlavne, že tvoj hrdina a expert na všetko robko podpísal 2 pôžičky vo výške 50% HDP, dúfam, že ti zoberú dávky. Teraz budú chýbať peniaze v školstve, zdravotníctve,... takže tvoj socialista zas spravil to čo robil celé 4 roky, zobral ľudom peniaze
-
.mikloš od .lu-BOSS | 18. júl 2010 00:04
Chlapec mal byť šéfom SDKU, ale i teraz je muž na svojom mieste.
-
.larva od .sranda | 17. júl 2010 23:49
Ivko, ved ped volbami si bucal ze nepodporis-te. A lala, aka larva sa s teba vyklula. Obkecas aj hrdzavu gulu, len aby bola zlata. Ides dole kopcom po Ficovej vlade a tvaris sa, ako tazko sa ti kraca. Tfuj.
-
.skvele od .ilija Kirilov | 17. júl 2010 22:44
Miklos ako wzdy argumenty na mieste....
-
.super od .vik | 17. júl 2010 22:39
mikloš dobre hovori!
-
.? od .jozef321 | 17. júl 2010 22:27
Nepocul som ziadne vyhovorky, rozpraval celkom mudro asi reagujes na nieco ine jarka ,alebo ti unika objekiivna realita. Tapkat nie je comu, lebo sme v riadnych srackach v daka tomu bolsevikovi a jeho zlodejskej druzine.
-
.nóóó od .jara | 17. júl 2010 20:25
Výhovorka stojí groš. Ale na tejto stránke Vám p Mikloš budú drukovať a aj ťapkať, nebojte.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM