Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
R. Sulík: Chceme vedieť čo si o nás ľudia myslia
Rozhovor so šéfom SaS Richardom Sulíkom o e-mailovom prieskume strany Sloboda a solidarita.
.branislav Závodský4. apríl 2011 | videné 2742x | reagovalo 53 ľudí
Diskusia (53)
-
.minister DANIEL KRAJCER 1* od .evka.mi | 26. apríl 2011 02:22
Oceňujem (a i ďalší ktorí boli so mnou) pána minsitra Krajcera na otvorení sezóny 2011 na Zamagurí :PIENINY-ČERVENÝ KLÁŠTOR- splav DUNAJCA, v sobotu 16.4.2011. Najma to, ako sa tak, ako vačšina účastníkov- návštevníkov z roznych kútov Slovenska pokojne a pokorne pri spoločných modlitbách a posvatení pltnej sezony pomodlil i prežehnal, ako sa na kresťana patrí a bol príjemným spoločníkom a hostiteľom vydareného slnečného dňa. Viacerí sme boli milo prekvapení... ĎAKUJEME. Vie čo hovorí, nevypúšťa žiadne zbytočné slová naviac. Za Jana zo Stropkova, Aďku z Nových Zámkov, Karola z Pohorelej, Marienku z Radomy, a Majku zo Zlatých Moraviec, Evka z Michaloviec
-
.minister DANIEL KRAJCER 1* od .evka.mi | 26. apríl 2011 02:21
Oceňujem (a i ďalší ktorí boli so mnou) pána minsitra Krajcera na otvorení sezóny 2011 na Zamagurí :PIENINY-ČERVENÝ KLÁŠTOR- splav DUNAJCA, v sobotu 16.4.2011. Najma to, ako sa tak, ako vačšina účastníkov- návštevníkov z roznych kútov Slovenska pokojne a pokorne pri spoločných modlitbách a posvatení pltnej sezony pomodlil i prežehnal, ako sa na kresťana patrí a bol príjemným spoločníkom a hostiteľom vydareného slnečného dňa. Viacerí sme boli milo prekvapení... ĎAKUJEME. Vie čo hovorí, nevypúšťa žiadne zbytočné slová naviac. Za Jana zo Stropkova, Aďku z Nových Zámkov, Karola z Pohorelej, Marienku z Radomy, a Majku zo Zlatých Moraviec, Evka z Michaloviec
-
.ty a cela strana od .1neroamd | 25. apríl 2011 18:43
Vies co si myslim? Pakuj ty aj s celou tvojou stranou odkial ste vykapali.
-
.co si o nom myslim? od .caligula | 13. apríl 2011 22:32
Stretnut ho tak a asi ho prisaham na vsetko svate namiste oddrbem chuja jedneho vyplesaveneho.
-
.skody su nevratne od .golem | 13. apríl 2011 21:23
Skody napachane Sulikom a Miklosom zijucich v slonovinovych veziach su na zivnostenskom stave nevratne. Aj keby zivnostnikom hned zrusili vsetky odvody a dane, uz na nich trvalo zostanu chrasty a jazvy nezmyslov, ktore pri reforme ponavrhovali. Ceresnickou na torte zostane Sulikov navrh na zrusenie pausalnych vydavkov.
-
.platiť dane nie je lacný špás II. od .copy | 11. apríl 2011 21:14
Platiť dane nie je lacný špás II. Krátke odbočenie na aktuálnu tému zrušenia paušálnych výdavkov 9:25 / Blogy / Pavol Čižmárik V posledný marcový deň som odštartoval sériu článkov o tom, koľko nás stojí, aby sme štátu odviedli dane a odvody. A hoci mám ako druhý v sérii pripravený iný článok, čitatelia snáď akceptujú toto krátke odbočenie na aktuálnu tému – návrh zrušenia 40 %- tných paušálnych výdavkov. Začnem zostra: ak tento návrh prejde, predpovedám mu podobnú životnosť, ako nápadu zaviesť platenie zdravotných odvodov z prenájmu. Prečo? Nápad nemusí byť sám o sebe zlý, no podobne ako pri odvodoch z prenájmu, ignorovaním (vyvolaných) nákladov zdanenia odbočujeme do slepej uličky. Zdá sa, že 40 %-tné paušálne výdavky sú akýmsi tichým prímerím medzi štátom a živnostníkmi. Prímerie spočíva v pravidlách, pri ktorých sa živnostníkom neoplatí príliš špekulovať. Pre živnostníkov predstavujú paušálne výdavky zásadné zjednodušenie administratívy a nezanedbateľnú úsporu vyvolaných nákladov zdanenia. Nielen finančných , ako napr. platieb účtovníkom za spracovanie účtovníctva, ale aj tých nefinančných, v zmysle úspory času stráveného pri neproduktívnych činnostiach. Kreativita živnostníkov a ich účtovníkov je dostatočná na to, aby ročne ututlali nejakú časť príjmov či vyprodukovali preukázateľné výdavky na oveľa vyššej úrovni, ako je 40 % z príjmov. Poznám viacerých, ktorým sa pri možnosti paušálnych výdavkov nechce strácať čas, tak radšej akceptujú fakt, že zaplatia daň zo 60 % príjmu, avšak usporia na vyvolaných nákladoch. Vedenie účtovníctva pre živnostníkov totiž sotva znamená nejaké pozitívne efekty v zmysle manažérskej podpory rozhodovania. Je spravidla len vynútenou evidenciou pre daňové účely. Ak však (najmä lepšie zarábajúcim) živnostníkom pribudne zrušením paušálnych výdavkov robota/náklady navyše a ešte k tomu v situácii, kedy budú platiť na daniach a odvodoch citeľne viac, ako doteraz, čo môžeme od takejto situácie očakávať? Paušálne výdavky a s nimi spojené tiché prímerie má význam i pre štát. Ten sa síce vzdáva 40 % potenciálneho daňového výnosu, no na viacerých miestach šetrí. Napríklad aj v oblasti nákladov na výkon daňovej kontroly. Ak budú paušálne výdavky zrušené, štát vypustí džina živnostníckej účtovnej kreativity z fľaše, a to najmä u tých lepšie zarábajúcich živnostníkov. V ére internetu nebude o daňovo-odvodové tipy a triky núdza. Márne bude štát robiť svaly…už dnes je pravdepodobnosť účinnej daňovej kontroly na daň z príjmov taká, aká je…a masa živnostníkov vedúcich jednoduché účtovníctvo navyše túto pravdepodobnosť ešte viac zníži. Preto tvrdím, že zrušenie paušálnych výdavkov bude trvať len po prvé daňové priznania a následné zistenie, ako sa vyvíjajú daňovo-odvodové príjmy. Vžime sa do pozície živnostníkov. Koľko by sme boli ochotní zaplatiť účtovníkovi za úsporu na daniach a odvodoch? A ak ako živnostník mám platiť, komu radšej? Zrušenie paušálnych výdavkov pretransformuje časť peňazí od živnostníkov z daní a odvodov na vyvolané náklady, ktoré ale smerujú do iného vrecka, ako je štátna kasa. Zrušenie paušálnych výdavkov je teda dobrá správa pre účtovníkov. Roboty s tzv. igelitkármi bude dosť. Neprehliadnuteľný je v tejto súvislosti výrok koaličného poslanca Brocku, ktorý mal povedať niečo v zmysle, že vďaka zrušeniu paušálnych výdavkov živnostník aspoň “zamestná” účtovníka… Skutočná perla od človeka, ktorý si asi už zvykol na to, že peniaze na rozdiel od skutočných živnostníkov každomesačne “fasuje”. Viem si predstaviť, ako to muselo zdvihnúť žlč samotným živnostníkom, ktorí budú účtovníkov platiť z peňazí, ktoré si musia najskôr, na rozdiel od poslancov, zarobiť vlastnými rukami/hlavou. Hrozí, že si mnohí povedia, že ak už majú platiť, radšej zaplatia účtovníkom za nadštandardnú daňovú optimalizáciu, ako majú živiť tento štát a jeho reprezentantov… …niečo ako v známej anekdote: “LIST Z DAŇOVÉHO ÚRADU: Vážený pán X., vraciame Vám k prepracovaniu Vaše daňové priznanie. V kolónke “Vyživované osoby” nemôžete uvádzať: vláda, parlament, poslanci, štátni a mestskí úradníci… Váš daňový správca.” PS: Samozrejme viem, že paušálne výdavky nemajú zaniknúť úplne. No ich transformácia zo 40 % príjmov na fixnú čiastku založenú na životnom minime znamenajú pre priemerne a lepšie zarábajúcich živnostníkov de facto ich zrušenie.
-
.názor od .jozef Š | 10. apríl 2011 10:50
Pán Sulik aj s jeho suitov by mali čo najskôr opustiť riadenie tohto štatu lebo nás dostanu na uroveň ktorá tu bol a za uhorska
-
.vláda hodila živnostníkov cez palubu od .copy | 6. apríl 2011 13:21
Vláda hodila živnostníkov cez palubu 2011-04-05 Sociálny systém Autor: Michal Hrebík Ako človek, ktorý sa živí vlastnou hlavou a znáša riziko podnikania v oblasti IT, čo je oblasť s vyššou pridanou hodnotou, musím len žasnúť nad tým, že súčasná pravicová vláda nemá kožu na tvári predložiť takú reformu daní a odvodov, ktorá doslova trestá šikovných samostatných ľudí. Je to obrovská hanba, že živnostníkov sa musí zastávať opozičný a ľavicovo-populistický SMER-SD. Zvýšenie zaťaženia živnostníkov je obrovská chyba. Veľmi jasná a široká reforma odvodov je potrebná. Celkové daňovo-odvodové zaťaženie na Slovensku je veľmi vysoké a všetky pravicové strany mali správne vo svojich programoch, že sa musí znížiť. Avšak to, čo predkladá vláda na verejnosti je facka ľuďom, ktorí sa živia prácou a svojou vlastnou hlavou. Je mi to veľmi ľúto a musím dôrazne protestovať proti tej časti reformy, ktorá ide práve proti SZČO. Zamestnancom sa po novom zavedie superhrubá mzda, teda ich terajšia mzda sa zvýši o náklady zamestnávateľa, ktorí za nich hradil odvody. Zo superhrubej mzdy zaplatia sociálny odvod 19 percent a zdravotný odvod 9 percent. Odvody sa im postupne znížia o štyri percentá, každý rok o jedno percento, prvýkrát v roku 2013. Toto je ako-tak správny postup. Zamestnanec s dnešnou hrubou mzdou 1000 Eúr by mal mať po novom na výplatnej páske viac o 12 eur v čistom. Dobre, je to určité plus, aj keď dalo by sa oveľa viac. Ale čo SZČO? Živnostníci majú po novom platiť sociálny odvod 13 percent a zdravotný odvod vo výške 9 percent. Aj toto by bolo celkom v poriadku, pretože väčšine živnostníkov by sa mali odvody znížiť zhruba o 20 Eúr mesačne. Avšak, teraz prichádza rana pod pás. Čo hovorila terajšia koalícia pred rokom? Že treba znížiť celkové daňovo-odvodové zaťaženie a treba zjednodušiť podnikanie. Ako to ide znižovať a zjednodušovať? Paušálne výdavky vo výške 40 percent sa zrušia. Nahradí ich paušálna suma vo výške životného minima, čo je zhruba 190 Eúr mesačne alebo 2276 Eúr ročne. Teda živnostník, ktorý má hrubý mesačný príjem 1000 Eúr a uplatňuje si paušálne výdavky, po novom zaplatí štátu viac na daniach a odvodoch ročne o 1090 eur. Je toto vôbec normálne?! Keď už idú rušiť paušálne výdavky tejto podobe, nech ich nenahradia tou smiešnou almužnou. Navrhujem, aby paušálne výdavky boli napríklad fixne vo výške polovice priemernej ročnej mzdy, čiže by to bolo zhruba dvakrát toľko, čo sa chystá terajšia vláda spraviť. Taktiež navrhujem, aby v takej istej výške bolo aj nezdaniteľné minimum. Znamenalo by to teda, že živnostníci, čo zarábajú spomínaných 1.000 Eúr mesačne by platili len naozaj veľmi malú daň. Pýtate sa prečo? Tu prichádza na rad jednoduchosť a čistota podnikania. Namiesto vedenia účtovníctva a podozrivých nákladov, ktoré s veľkou určitosťou zrazu živnostníci nájdu, sa budú venovať poctivému podnikaniu. Vláda by zároveň dostála svojmu sľubu o znížení daňovo-odvodového zaťaženia a podpore podnikania. Takto bohužiaľ dostojí jedine nálepke od Fica, že ožobračuje ľudí. Veľmi nerád, ale v tomto musím so zmieneným populistom súhlasiť - táto vláda sa chystá hodiť cez palubu živnostníkov a vedome vytvoriť priestor na obchádzanie platenia poctivých a efektívnych daní, prípadne, ešte horšie - vytvoriť priestor na čiernu prácu. Živnostníci doteraz ako skupina zvýhodnení neboli - to iná skupina bola zvýhodnená a naďalej aj bude - veľkopodnikatelia a politici.
-
.rE:pepopepe. Sulik na kridlach Matovica od .jasterka | 5. apríl 2011 22:23
"Sulík sa dostal do parlamentu na krídlach pána Matoviča". By som to poopravil Sulik sa nedostal na kridlach, ani chrbte Matovica do parlamentu, ale na chvoste Matovica do parlamentu.
-
.sulikove Lexoviny? Neprekaza od .lexikon | 5. apríl 2011 21:33
Stĺpček Mariána Leška: Neprekáža Sulíkovi neprekáža, že jeho nominant na funkciu riaditeľa NBÚ pracoval v rokoch 1995 až 1998 v SIS. Ak je tak, potom mu neprekáža, že jeho človek vstúpil do SIS v čase, keď už mohol každý vedieť, kto sú Mečiar a Lexa. Veď bolo po noci dlhých nožov, po pokuse pripraviť poslancov DÚ o ich mandáty i po mnohých iných veciach. Neprekáža mu, že jeho človek pracoval v službe po celý čas, keď vtedajší premiér s pomocou SIS viedol studenú občiansku vojnu s ľuďmi, čo mu kládli odpor. Sulíkovi neprekáža Stanovo pôsobenie v SIS, lebo „pôsobil na úrovni analytika... a nad ním boli ešte tri úrovne riadenia“. Ak si šéf SaS prečíta správu o činnosti SIS, ktorú v roku 1999 predniesol riaditeľ Mitro, tak by mu aj tri úrovne pod Lexom prekážať mali.
-
.ano, Sme svedkami Sulikovych Ficovin od .sme ste | 5. apríl 2011 17:16
Ano, Sme svedkami Sulikovych Ficovin
-
.pravda, Pravda, Pravda, Sulik pacha Ficoviny od .pravda11 | 5. apríl 2011 17:14
Pravda, Pravda, Pravda, Sulik pacha Ficoviny
-
.sulik pacha Ficoviny kazdy tyzden od .tyzden99 | 5. apríl 2011 16:40
Sulik pacha Ficoviny kazdy tyzden
-
.je to tak: Sulik pacha Ficoviny od .jetotak | 5. apríl 2011 16:38
Je to tak: Sulik pacha Ficoviny
-
.saS = SDKÚ od .pepopepe | 5. apríl 2011 15:45
Sulík sa dostal do parlamentu na krídlach pána Matoviča. Bohužiaľ namiesto toho aby mu za to ďakoval, tak ...
-
.rOK 2013: Mimoriadny snem SMERU od .tASR vizion | 5. apríl 2011 15:11
Na mimoriadnom sneme SMERU v Zlatej Idke, sa dnes v suvislosti s ocakavanou demisiou a ohlasenou kandidaturou Roberta Fica na prezidenta SR stal predsedom strany Smer- sloboda a solidarita , Richard Sulik. Novy predseda Smeru, R. Sulik, vo svojom trojhodinovom prejave obsirne opisal klukatu, ale odvaznu cestu ku spojeniu SMERU a SaS. "Sloboda sa spojila so solidaritou a nabrali spolu novy SMER", odovodnil tuto nelahku cestu novy predseda. R. Sulik tiez delegatom pripomenul svoj slub, podporovat na kreslo buduceho prezidenta Roberta Fica. Robert Fico sa pri odchode nezdrzal slzam a po obdrzani velkej kytice cervenych karafiatov odisiel za burliveho potlesku delegatov zo saly. TASR vizion
-
.rE: Sulik pacha Ficoviny- o argument viac: S od .pozorovatel2011 | 5. apríl 2011 14:55
Protokolisti: Sulík robí hanbu A) na pocitaku:.......Odborníci na etiketu sú zhrození správaním Richarda Sulíka. Predseda parlamentu podľa nich reprezentuje Slovensko ako keby bolo banánovou republikou. Jeho obed s veľvyslancami považujú za vrchol neslušnosti. Sulík to nemieni zmeniť. --------------------------------------------------------------- B) na konci:.......Sulík fotografom v sále prikázal košele alebo saká BRATISLAVA. Predseda parlamentu Richard Sulík (SaS) pre fotografov sprísnil pravidlá pre oblečenie, v akom budú môcť vstupovať do rokovacej sály Národnej rady SR. Od prvého apríla platí smernica, podľa ktorej musia mať oblečenú košeľu s dlhými rukávmi alebo sako. Toto rozhodnutie dnes pre agentúru SITA potvrdila Sulíkova osobná tajomníčka Tatiana Tóthová. „Nezakazujeme im rifle ani tenisky, vieme, že majú náročnú prácu, nemyslíme si však, že by ich košeľa s dlhými rukávmi nejako obmedzovala,“ tlmočila Tóthová stanovisko predsedu parlamentu. Nové pravidlá sa vzťahujú len na tých fotografov, ktorí vstupujú do rokovacej sály.
-
.ponukam vlnkovany pelech na polep Sulika s Ficom od .stredoslovak | 5. apríl 2011 14:42
Aj u nas v kravine pri Hrboltovej mame velku plochu z vlnkovaneho plechu, kde by sa tiez mohol umietnit nejaky megaplagatisko, ze Sulik robi Ficoviny.
-
.sMER: prispevok zo Sumracnej od ..KKR | 5. apríl 2011 14:34
Strana Smer sa chce tiez pripojit ku kampani. Jednak preto, ze sa jej predseda R. Fico ocitne vedno s R. Sulikom na tolkych billboardoch po Slovensku, jednak ako podakovanie Richardovi Sullikovi a Ivanovi Miklosovi za zavlecenie svojich volicov do kosiara strany Smer. Dakujeme za peknych 50%. Hovorkyna SMERU (KKR)
-
.sulik a cestny? od .julah | 5. apríl 2011 14:30
sulik neni vobec cestny, hrabe takisto ako hrabali vsetci pred nim. 500 tisic ktore si dal ako odmenu jasne dokazuje ze nadovsetko miluje peniazky ...Neverim jeho recickam
-
.posielam 40 EUR od .kofola | 5. apríl 2011 14:26
Posielam skromnych 40 EUR
-
.vyhlasenie vysledkov prieskumu SaS: Sulik pacha Ficoviny od .sOS | 5. apríl 2011 14:16
Po vyhodnoteni prieskumu SaS, hladame sponzora bilboardovej kampane. Chceli by sme po Slovensku vylepit 3000 billboardov s tvarami Richarda Sulika a Roberta Fiica, so sloganom " Sulik pacha Ficoviny". Dakujeme za Vase prispevky SoS (spolocenstvo ochrany slobody) Byvali volici SaS.
-
.rE: Sulik pacha Ficoviny od .felicia | 5. apríl 2011 14:03
Da sa suhlasit, ale Sulik ma u mna este stale jedno +, oproti Ficovi nama este milenku.
-
.rE: Sulik pacha Ficoviny od .suhlas | 5. apríl 2011 13:58
Vysledok testu je uz teraz jasny: Sulik pacha Ficoviny
-
.sulik pacha Ficoviny od .ester | 5. apríl 2011 13:56
Toto zovseobecnenie tiez rad podpisem: Sulik pacha Ficoviny
-
.rE: Sulik pacha Ficoviny od .kornel | 5. apríl 2011 13:54
Uplny suhlas: Sulik pacha Ficoviny
-
.co si o nas ludia myslia: Sulikova Ficovina od .forint | 5. apríl 2011 13:53
Ano, nadobudol som presvedcenie ze, Sulik pacha Ficoviny.
-
.nepochopenie paušálnych výdavkov od .copyII zo e-sme | 5. apríl 2011 13:51
Nepochopenie paušálnych výdavkov Paušálne výdavky predsa nemajú nič spoločné s životnou úrovňou živnostníkov. Je to úplný blud a čudujem sa, že s tým prišiel práve Sulík, ktorý by mal vedieť, aký je zmysel tohto spôsobu zdaňovania. Takýto návrh by som čakal skôr od Šulaja alebo Fantozziho. Skončí sa to akurát tak, že živnostníci začnú viac pozerať na svoje výdavky, každý si zaplatí účtovníka, a štát dostane v konečnom dôsledku zaplatené na daniach ešte menej ako pri paušálnych výdavkoch. Takže si to zhrňme: - živnostníci zaplatia viac účtovníkom a daňovým poradcom, aby mohli štátu platiť menej - štát dostane menej na daniach, to je isté (okrem toho sa jedná o podielové dane, ktoré idú mestám a VÚC, takže štát vlastne len vyrobí problém, z ktorého nebude profitovať) - jediný, kto na tom zarobí, budú účtovníci a daňoví poradcovia Toľko k tomuto návrhu. Je to Ficovina, s ktorou prišiel Sulík. Zjavne sa už nechce nabudúce dostať do parlamentu. babs
-
.cO Pravica slubuje - co Pravica plni? od .copy zo e-sme | 5. apríl 2011 13:43
-SDKÚ chce skokovo znížiť dane z 19 na 16 percent -SDKÚ chce znížiť spotrebné dane -SDKÚ chce znížiť odvodové zaťaženie -SDKÚ chce predĺžiť podporu v nezamestnanosti na osem mesiacov -SDKÚ chce znížiť odmeny primátora a poslancov -SDKÚ chce rušiť koncesionárske poplatky -SDKÚ chce znižovať odvody a predlžovať materskú -SDKÚ chce znížiť počet členov vlády zo 16 na 12 -SDKÚ a KDH chcú limit na doplatky za lieky, SMK chce na ne znížiť DPH -SDKÚ chce rušiť ministerstvá -SDKÚ chce zrušiť zástrčkový zákon -SDKÚ chce rozšíriť zamestnanecký bonus -SDKÚ odmieta zvýšenie odvodov. Ohrozuje to strednú vrstvu. -SDKÚ chce zvýšiť podporu na bývanie -SDKÚ chce znížiť počet štátnych tajomníkov z 28 na približne 16 -SDKÚ chce znížiť počet regulačných úradov z 8 na 2
-
.liberali od .vlado Homola | 5. apríl 2011 13:07
Nemohlo to inak dopadnut. Ludia ako je Mihal alebo Sulik, ktorych celi zivot financuje tak ci onak verejny sektor, ziju dychaju, myslia ako birokrati. Spity sa stretnu v bratislavskom pabe, zapalia si marisku a v tom ich kopne muza. "Ved my sme vlastne liberali." Co k Vasej liberalnej politike dodat viac. Ked Liberal Rusko vyvlastnoval pozemky, vravel som si ze vecsej hanby uz nedozijem. Prekonali ste ho. Kedze este stale verim ze osobna sloboda je najdolezitejsia ludska hodnota, zacinam podporovat anarchistov. Na hrubu plachtu hruba zaplata.
-
.co si ludia myslia: Ste totalni babraci a hlupaci od .felicia | 5. apríl 2011 12:00
Co si ludia myslia: No ak ludom zoberete na odvodoch a daniach viac ako im kradol Fico, ste nielen totalni babraci, ale aj totalni hlupaci.
-
.pekne na rovinu: Sulik s Miklosom kopu za FICA! od .dentista | 5. apríl 2011 11:55
Tak si to povedzme pekne na rovinu: Sulik s Miklosom kopu za FICA!
-
.miklos so Sulikom ako sucast volebneho stabu SMERU. od .sumracny | 5. apríl 2011 11:53
Ale ved sa do da pochopit len tak, ze sa Miklos so Sulikom stali sucastou volebneho stabu SMERU.
-
.r. Sulikova Strana SaS ma okradne cca o 1000 EUR. od .kofola | 5. apríl 2011 11:49
Tak som si to prepocital, R. Sulikov odvodovy navrh ma za cely kalendarny rok okradne cca o 1000 EUR. Da sa ako tak pochopit, ze si niekto kupi za par EUR, volebny hlas na Luniku 9, ale prist o volebny hlas za 1000 Eur je naprosto mimo zdraveho usudku. Richard spamatajte sa!
-
.so SaS som skoncil, asi budem volit OKS od .prekladatel | 5. apríl 2011 11:40
Sulikov navrh zrusit 40% pausalne vydavky pre SZCO bol poslednym klincom do rakvy mojich sympatii k SaS. Ak OKS pri hlasovani o odvodovej reforme neuhne, maju nas rodinny hlas.
-
.žiadne zmeny ešte neboli? od .karolX | 5. apríl 2011 11:40
Vám úplne šibe, p. Sulík? Zvýšili ste max. vz pre sociálne poistenie v polovici minulého roka, od nového roka ste zaťažili ďalšie skupiny ako sú autori, konatelia atď, len aby ste vykryli dieru v soc. poisťovni + vyššia DPH. Osobná sloboda? Iba vtedy, ak pod tou slobodou myslíte slobodu platiť stále vyššie dane a odvody z najnižšieho príjmu v eurozóne. Už klame, sprosto, sprosto, sprosto klame.
-
.richard Sulik hrobarom SaS od .lord Acton | 5. apríl 2011 11:06
Richard Sulik sa navrhom odvodovej reformy s idiotskym zrusenim pausalnych vydavkov, zapise do ucebnic dejepisu ako hrobar vlastnej strany SaS.
-
.1. apríl od .alexander trizuljak | 5. apríl 2011 10:02
ako 1. apríl môže byť :-)
-
.fakticka od .odin | 5. apríl 2011 09:29
Mate tam preklep v tom nadpise. Spravne malo byt: R. Sulík: Nechceme vedieť čo si o nás ľudia myslia
-
.nic dobre si o vas bezni obcania nemyslia od .hu | 5. apríl 2011 09:11
zvolili vas ti, co chceli homozvazky a legalne hulenie, ich musite oslovovat, to su vasi volici, inych nemate a pri svojej politike ani nebudete mat..
-
.pokus o sebareflexiu od .jazzus | 5. apríl 2011 08:04
tento pokus o sebareflexiu skor posobi ako PR v zmysle ze zaujimate nas volici a zaujima nas vas nazor. Cize v SAS vedia co odflakli ale toto je akasi forma hladania odprosenia u volicov. Akoze celkom dobry tah, nepamatam si ze by sa o nieco podobne snazila ina strana. predpokladam ze vysledom prieskumu bude ze 90% volicov je nespokojna s necinnostou ohladne legalizacie travy, kvoli tejto teme ktoru SAS odsunula na vedlajsiu kolaj je PR SASky oznacovane za populisticke, pretoze po volbach sa tejto teme nevenovali a nebojovali za nu, nechali sa zatlacit do kuta, zvyskom konzervativnych skostnatelich post-bolsevickych korytarov. Odporucal by som SAS-ke byt viac hlucny a propagovat tuto temu viac a viac nielen vo svojom stade ale vsade navokol ako pred volbami skrtali fica. Ved nepride mi normalne ked policia chyti niekoho kto fajci travu a ide zato do basy a znicia takto zivot mlademu cloveku, obzrime sa do ciech ako to tam funguje.
-
.nazor od .1a | 5. apríl 2011 02:45
preferencie Vam klesaju pre to, ze ste mali vyssie nez cakane % aj vdaka tzv. OL ... ked uz niesu v poslaneckom klube SAS tak so sebou zobrali 2 az 3 % ... okrem toho poslanec z Vasej strany otvorene povedal, ze pokial ide o rodinkarstvo v zmysle dosadzovania do politicky vyberanych funkcii tak sa na tom v dohladnom case nic nezmeni ... prepadate sa za upromnost, v krajine kde 20 rokov vyhravaju volby najvacsi klamari
-
.nemusite robit ani prieskum... od .ferko z Horne konca | 5. apríl 2011 02:10
1. tato vlada nema ziadnu jasnu viziu, kazda vlada by ju mala mat, ak aj boli nejake pokusy v suvislosti s transparentnostou a nulovou toleranciou korupcie, tak to nevedela dostatocne predat, je to totiz tema, ktoru nevolici Fica, Slotu a Meciara povazuju za klucovu, ti inteligentnejsi vedia, ze v ekonomickych otazkach (najmä v dnesnej situacii) sa strany prilis nelisia, cize okrem tej transparentnosti a boju proti korupcii by sa mala tato vlada sustredit na tie kulturno-eticke otazky.2. mala by byt jednotna, aj ked hovoria, ze v skutocnosti su tie vztahy lepsie ako vyzeraju, tak to nikoho nezaujima, väcsina ludi maximalne si pozrie tie Televizne noviny na Markize, v ktorych sa takmer o nicom inom nehovori ako o tom, ze zase existuje nejaky spor. To je take tazke najskôr vsetko prediskutovat medzi lidrami stran, potom s poslancami, aby to nevyzeralo tak amatersky? Nie je to ako SMER, SNS a HZDS, ze predsedovia si zavolali a poslanci len hlasovali. 3. nedokazala tato vlada "vyliat spinu" na tu minulu, v podstate vo verejnosti zostala v pamäti len kauza nastenkoveho tendra a to je vsetko, kauzy na Ministerstve obrany, Dopravy vyzneli do stratene, ludia si skôr zapamätali to, ze Galko nevie po anglicky a Figel je neschopny a nevie sa ani branit Ficovym utokom. 4. to uz som spominal, katastrofalna medialna politika, ved je tam Miskov (myslim, ze majitel reklamnej agentury) a nevie SAS ani ostatne strany nic predat, hovori sa len o volbe generalneho prokuratora, Matovicovi, nejednotnosti, neschopnosti nic presadit, ak sa aj nieco povie, tak to neplati. 5. amaterizmus zo strany SAS, ten liberalny dom bol fakt hrozny, Sulikove vyjadrenia v style "co na srdci to na jazyku", to je pekna vlastnost, ale uprimny je aj Janko Slota aj muz, co bije svoju zenu, tiez su uprimni atd., atd.
-
.walk the line - toto mi pasuje na smejda Sulika. od .sranda | 4. apríl 2011 22:05
Luhar podvodnik. Dokonca aj kameru oklame a zakryje svoje siroke zrenicky.
-
.podpora od .ev | 4. apríl 2011 21:38
Pán Sulík,občas síce obhajujete nevhodné veci-Blanárik,ale v podstate ocenujem Vašu priamosť .Niektorým ľudom sa zdá ,že sa viete postaviť k viacerým veciam,čo vyžadujú odvahu,priamo.
-
.podpora od .ev | 4. apríl 2011 21:37
Pán Sulík,občas síce obhajujete nevhodné veci-Blanárik,ale v podstate ocenujem Vašu priamosť .Niektorým ľudom sa zdá ,že sa viete postaviť k viacerým veciam,čo vyžadujú odvahu,priamo.
-
.keby od .jozef Sebela | 4. apríl 2011 21:01
Keby rodiny ktore v podstate tvoria stat hospodarili ako demokraticke staty a vlady uz by boli v nutenej sprave a riesil by ich exekutor. Cudujem sa kolko nadeje a ocakavania maju obcania od tychto bezzasadovych demagogov ktori chodia do vlad a parlamentov riesit svoju hospodarsku situaciu a nie obcanov. Teraz nemam na mysli iba pana Sulika.
-
.sulík od .fJ | 4. apríl 2011 20:08
Ja mám rád Sulíka, je pochopiteľné, že na konzervatívnom .týždni sa nebude tešiť veľkej obľube. Osobne ma SaS najpríjemnejšie prekvapili. Áno, s tou odvodovou reformou nesúhlasím, ale v tom majú prsty všetky strany ak to podporia. Ale zo všetkých strán mám z SaS najmenej pocit, že si chcú odtrhnúť svoj kus koláča.
-
.hej od .zem | 4. apríl 2011 18:58
Myslím si, že Richard Sulík je čestný človek. Mám k nemu sympatie aj napriek tomu ako sa vyjadruje, a ako pôsobí na iných. Prečo si dá niekto námahu prísť sem na webstránku, pustiť si video s niekym koho neobľubuje a potom to dopozerať a napísať sem protivný komentár? Človek sem potom príde a môže si prečítať hneď štyri hnusné komentáre.
-
.politická troska od .tonko | 4. apríl 2011 18:07
tento človek nepotrebuje komentár. jeho vyjadrovanie hovorí za všetko.
-
.ja si myslím, že Sulík je najväčší kokot od .antipravica | 4. apríl 2011 18:01
akého SR doposiaľ v politike malo
-
.nechcite to radsej vediet, pan Sulik, co si o Vas a Vasej strane od .osgood | 4. apríl 2011 16:09
ludia myslia ... este lepsie je to mezi Vasimi sklamanymi FB-volicmi, z ktorych vacsina teraz cumia ako "tie puky" a aby neprisli o imidž sami pred sebou, nahovaraju si ze urobili to najlepsie, co v danej chvili urobit mohli ╠═ co presadzujete, su vtakoviny ktore vasej SaSstrane este zostali na ponukovom MENU nasej povädnutej politickej sceny... este by vam mohla napadnut agenda presadzovania mnohomuzstva ako docasnej napravy diskriminacie kazdej piatej zeny ╠═ a spôsob, akým to svoje presadzujete... pripomina pisanie listu kozackym atamanom tureckemu sultanovi ... este som nepocul politicku debatu vo Vasej pritomnosti, ktora by po vasich 'tvorivych vsuvkach' mala akotak politicky civilizovany priebeh
-
.ja ti to poviem rišo od .kaleid.5 | 4. apríl 2011 15:40
tvoja strana sas je smiesna strana s liberalnymi populistickymi temami- legalizacia mariuhany, registracie gejov a podobne.. fakt uboha strana kopirujuca zahranicne strany s ich idiotskymi temami.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM