video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

Prípad Cervanová: Again, no reaction!

02 : 36 | .rozhovory dňa

Tlačová beseda Roberta E. Lee o výsledkoch testovania Milana Andrášika a Miloša Kocúra na detektore lži.

.jakub Kratochvíl

17. február 2011 | videné 2567x | reagovalo 48 ľudí

Diskusia (48)

  1. .ťažké od .aBC | 25. marec 2011 14:46

    Je veľmi ťažko v tomto prípade urobiť nejaký záver.Počítala som už všetko,čo sa dalo,vrátane kníh,výpovedí z archívu,...Je tu veľa otáznikov,veľa nezrovnalostí.Snáď len čas niekady rozrieši túto záhadu.Snáď raz pravda vyjde najavo,tak to väčšinou býva.Už len toľko: Nech Ľudka odpočíva v pokoji.

  2. .chudatka moje.. od .francis pax | 28. február 2011 15:03

    co beru vsetko vazne.. Diana, trochu som uvazoval, preco neprispievas aj do inych diskusii.. teraz uz viem, jednoducho na to mentalne nemas. Tvoja obsesia touto kauzou a niekolkymi Nitranmi je povazliva. zbohom

  3. .ev od .dianaS | 28. február 2011 06:41

    prosím Ťa už sa s tou osobou fp nevbav. Teraz sa odhalil a snáď i preriekol. Je to úchylák, ktorý tu verejne hovorí o tom, že by LC chcel znásilniť. Choré, choré, choré. Prosím Ťa nereaguj už naň ani Ty.

  4. .pekny vecer vospolok. od .francis pax | 27. február 2011 21:18

    nie , neskoncil, Diana. mal by som? lebo si to prajes ? nemohol som, lebo ma fascinuje, Cesi maju na to vyraz "uminenost" s ktorou sa kauze venujes :) tak som hodil par protiargumentov... ev- vyprosim si od Teba, aj ked si "starsi clovek" taketo sposoby !! obvinit niekoho z unosu, znasilnenia a vrazdy na internete, vies kamosko, to je silna kava. keby to nebolo vazne, tak by to bolo absurdne.. ked uz sme pri tom, tak by som mozno chcel Cervanovu znasilnit, ale urcite nie zlikvidovat a predtym uniest a opit.. aj ked si myslim, ze dotycna kocka, nebola ten typ, ktoru by niekto chcel zviest za jeden vecer, za hodinu. ktokolvek bol pachatel, v tomto sa preratal.. ale ako typ sa mi ta zena paci, aj na fotke. velmi pekna, trochu zahadna, mozno zvlastna , na urovni.. zmes Mony Lisy a Liv Ullman, napriklad. no nic, k tejto teme bolo povedane zatial vsetko, tak pomaly koncim. Ev- a neplette sa do veci, ktore vas presahuju.. to len tak.

  5. .komunizmus od .ev | 27. február 2011 08:21

    Vážený pán fp,ked čítam váš spôsob myslenia,tak vidím jedno-človeka ,ktorý nie je schopný opustiť svoju VIERU v nezmysly pod nijakými argumentami. Pán vyšetrovateľ LEE označil opis udalostí ako primitívny. Udalosti sa logicky nemohli stať a detektor zamietol obvinenie psychologicky. Ale pre Vás nejestvuje logika,Vy ste mali vyriešený problém,a to sa stratilo. Za každú cenu skúšate situáciu udržať.Ja sa pýtam -Prečo?- Najskôr máte na tom osobný záujem .Kedže Nitrania to neboli,možno ste to boli Vy. Skúste nám povedať,čo ste robilii 9.júla 1976.

  6. .francis Ty si ešte neskončil? od .dianaS | 27. február 2011 01:11

    Normálne rozmýšľam že plodnejšia debata by bola s týmto francisom: www.youtube.com , určite ten film poznáš, veď v kinematografii sa vyznáš ajajaj

  7. .oprava od .francis pax | 27. február 2011 00:42

    chcel som napisat- od trajektu na juhu Grecka, kus od Sounionu.,

  8. .splavovanie Hrona, cas a vydrz /pre DIANU / od .francis pax | 27. február 2011 00:40

    to uz je na moj /hoci slovensky / vkus prilis upatlane a detailne, tie Tvoje argumenty, Diana.. je uplne jedno ci splavovala Hron alebo Dudvah, alebo ci bola po splave unavena. a vobec mlady clovek vydrzi desatkrat tolko ako povedzme Ty /sacujem ta aspon na 47 / alebo Ja, som od Teba trochu mladsi.. napis este co mala na tom splave na veceru, ci ham and eggs alebo gulas. Ta baba kludne mohla chytit toho stopa a nejaky frajer na citroene alebo renaulte ju mohol z BA hodit minimalne do Novej Bane a mame to. Ja som sa dokazal stopom dostat od trajektu na juhu do Grecka s cudzimi Grekynami, co ma viezli dostat za polhodinku do 40 km vzdialeneho srdca Aten.. pre mladeho cloveka je vsetko hracka. Sudkynu nehaj na pokoji, konala iba tak, ako jej to predpripravili VYSETROVATELIA.. a este nieco k vydrzi mladych ludi, pred casom som vobec v noci nespal pred obhajobou vedeckej prace= ani 5 minut a predsa som sa obhajoby zucastnil. Jednoducho som tym preliezol a slofika som si dal popoludni. starsi clovek by sa zosypal.. cize Andrasik aj Kocur mohli byt teoreticky o siedmej vecer na kofole a napive v Nitre a o 10 uz mohli behat po Mlynoch v Bratislave. cau. a nerob zo seba experta, Diana.

  9. .sudkyna od .ev | 26. február 2011 09:46

    Pani sudkyna mala zvláštne správanie-diktovala do záznamov iné,ako sa povedalo,odmietala sa zaoberať rokom 1976-ked sa LC stratila. Vôbec nevysvetlila,prečo je zrazu obvinených 6,ked ich bolo 7. On ten siedmy mal byť vodič,ale nebol tam. Ano,to nebolo len o sode za korunu-jedna z tých účastníčok si pamatala vodu na zemi,to bol jediný den,ked ten mesiac pršalo a druhá cestovala daľší den do Prahy a mala doklad z nocľahu v hoteli,ktorý dala osobne sudkyni do ruky

  10. .ahoj ev doplnenie od .dianaS | 26. február 2011 03:25

    cs.wikipedia.org ten link prv som zle vložila

  11. .ahoj ev od .dianaS | 26. február 2011 03:24

    cs.wikipedia.org . Presne takto fungoval mechanizmus pohnútok pri priznaniach. S tým jediným rozdielom, že sa obvinení /vrátane svedkov a "svedkov"/ nazdávali - (lebo im to bolo jasne vyšetrovateľmi vštepené - že inak všetkých obesia) že pokiaľ budú mlčať dopadnú najhoršie. A napokon z iného súdka: Prišlo mi smiešne, že sudkyni prišla viac prirodzená a reálna varianta tá, že dievča na športovom podujatí na splave rozhodne vprostred noci samo vybrať 2 km peši k ceste kde by chytila stop a išla 180-200 km do Bratislavy naslepo /veď mobily vtedy neboli/ s úmyslom vrátiť sa nadránom naspäť do tábora s istotou, že sa jej to podarí /takisto chytiť napr. stop, nemohla vedieť, kto na diskotéke bude a či ju odvezie alebo bude ochotný odviezť/ len za úmyslom zatancovať si /podotýkam po celodennom únavnom splavovaní Hrona na člnkoch/ , oproti svedectvu, ktoré sudkyňa označila za nepravdepodobné, nelogické a tým pádom nereálne kde iné svedkyne na daný čas potvrdzovali jednému obvinenému alibi, kde hovorili, že s ním boli v Nitre v pohostinskom podniku kde zvykli každý piatok chodiť ale pamätajú si, že vtedy nik z nich nemal peniaze iba 1 Kčs. Sudkyňa dospela k názoru, že v tom pohostinstve byť nemohli, lebo keď vedeli že nemajú peniaze, tak nikto predsa do podniku bez peňazí nejde. Sudkyňa opomenula to, že v tom čase to boli mladí ľudia a nie staršie osoby ktoré pred ňou stoja, a že to bolo za komunizmu, kde bolo úplne bežné pre mladých chodiť po podnikoch aj bez peňazí, veď bolo zvykom, že sa našiel vždy ktosi s kamarátov známych kto účet zatiahol. Taká bola doba. Kofola stála pár halierov, kľudne sa išlo do krčmy aj s pár korunami.

  12. .pre ev /vysetrovatelia, spravodlivost/ od .francis pax | 26. február 2011 00:37

    absolutne v tomto s tebou/ s Vami suhlasim. pozri sa, jasne, pouzit zbran je hlupost a nonsens. spravodlivost ma trestat literou zakona. inak maju aj tak vsetci od Kocura cez ostatnych stastie, ze neboli sudeni v USA, to uz by absolvovali electric chair. v Amerike sa sem tam moze stat, ze odsudia nevinneho, najhorsie je to pri treste smrti. neda sa stopercentne tvrdit, ze odsudeni boli vinni, ale ani opak a ziadnych inych pachatelov nikto nepozna. podotykam, ze aj keby boli vinni, nemali byt pred odsudenim biti, samozrejme, to je hrube nasilie. taky rezim tu zial bol. rovnako ako su zvrhle bushovske praktiky na Guantaname, za ktore by osobne mal byt tento Texasan sudeny... neda sa vylucit, ze Husakov rezim chcel tresnut po hlave "zlatej mladezi" a rastucej novej ekonomickej elite v ramci KSC a tento pripad mal sluzit ako kladivo. /kauza Cervanova/ nakoniec tato /naozaj prizivnicka / elita rozmrvila Husakov rezim na prach /Klenoty, Petrimex, Kerametal, Technopol /. Tito chlapci a ich deti ukazali Husakovi, aby sa dal vypchat a nakoniec sa ho aj zbavili.

  13. .komunizmus od .ev | 25. február 2011 08:42

    dakujem,dianaS,za pochopenie.Som už starší človek a nechodím na všetky siete,lebo mi to nie je vlastné. Ale som svedok diania celé roky,poznám niektorých z nevinne odsúdených a viem,čo sa tu robieva. Ten človek-možno je naozaj vyšetrovateľ-ukazuje,ako pristupuje k vyšetrovaniu. Namiesto snahy nájsť pravdu,chce používať zbran. Tak sa oni aj chovali. A robia to dodnes,zastrašovanie-to je pre nich najsilnejší argument. Tých ľudí,čo si uvedomujú,že sa môžu v podobnej situácii ocitnúť ,je viac a oni to vedia. Poznám ľudí,čo mi povedali,že ked písali v prospech nevinných,zastrašovali ich cez internet. Mladí ľudia-študenti. Vedia,že ide o vážnu vec,prenasledovanie nevinných ľudí.

  14. .ahoj ev od .dianaS | 24. február 2011 22:36

    áno - neustále sa vytvárajú kampane aby dôkazy prestali byť v strede záujmu. Na rôznych fórach v diskusiách človek môže stále dookola čítať tie primitívne "argumenty" ignorujúc všetky dôkazy počnúc pitevnej správy končiac všetkými nelogičnosťami v "priznaniach". Svedčí to o tom, že ŠTB má stále svoje chápadlá, svojich ľudí, ktorí prípadne aj z vlastnej iniciatívy aby sami pred sebou ostali pekní a nedostali sa do konfrontácie s vlastným svedomím, neustále vypisujú dookola tie isté bludy - s jediným účelom ovplyvňovať verejnú mienku - hlavne mladých. Zaujal ma kdesi diskusný príspevok istého anonyma, ktorý tvrdil, že bol bývalým vyšetrovateľom a vyjadril sa, že keby on bol na mieste otca LC tak ich všetkých postrieľa, veď otec LC ako vojak mal zbraň. Ani si neuvedomil, že ako policajt - vyšetrovateľ sám týmto schvaľuje porušovanie zákona vrátane vraždy. Non sence

  15. .komunizmus od .ev | 24. február 2011 08:25

    Pripomínam ,že to nie je ani o myslení ,ani o viere.Ide o to,že sa neustále vytvárajú kampane,aby prestali byť dôkazy v strede záujmu. LC sa stratila v r 1976-v ten den stáli určití ľudia na zastavke autobusu č.39.Videli LC,ako nastúpila do auta zn volkswagen s troma mužmi-tmavej pleti. Títo ľudia vypovedali opakovane v tom čase presne a zrozumiteľne. Najprv začali byť zastrašovaní. potom sa ich výpoved posunula do Levoča. Ked boli nevinní Nitrania sôdení v r.2OO6,videli to v médiach ,oslovili novinárov a spolu s nimi zašli na generálnu prokuratúru a verejne povedali,že to nie sú Nitrania. Boli poslaní preč. Je to všetko možné nájsť v archívoch médií. LC mala arabských priateľov -dá sa nájsť v spisoch. A osočovať známu investigatívnu novinárku pani Lesnú,ktorá je svojou odvahou priamo hovoriť o veciach,ktoré sú tu, má úctu aj u svetových organizáciímôže len osoba ,ktorej investigatívní novinári vadia.

  16. .ahoj ev od .dianaS | 23. február 2011 22:42

    áno, to všetko viem. Všetko som podrobne čítala. Na niekoľkodňovej mŕtvole sa nejavili žiadne známky násilia. A ešte voľačo: chela by som sa spýtať, lebo nie som špecialista na autá: aký obsah nádrže malo to nitranské vozidlo? A aká bola deklarovaná spotreba benzínu na km? Pretože je veľmi málo pravdepodobné aby v sedemdesiatomšiestom HOCIJAKÍ študenti jazdili na aute stále s plnou nádržou. Ono urobiť po 22 hodine večer toľko XX kilometrov po Bratislave + do Kráľovej + 180 km do Revišstkého Podzámku /odviezť slečnu Zimákovú Vozárú/ a samozrejme naspäť aspoň po Nitru, to v žiadnom pŕipade nesedí, keď vezmeme v úvahu, že za komunizmu boli všetky čerpacie stanice po 22 hodine zatvorené.

  17. .doplnok od .francis pax | 23. február 2011 14:58

    pr ev - bolo to myslene ako otazka : Poznal si nejakych Arabov, co by boli schopni takeho skutku ?

  18. .pre Dianu a pre ev. od .francis pax | 23. február 2011 14:56

    takze Diana, mam pocit, ze som triafal dobre. sacujem ta minimalne na 45. asi rada spominas na svoje teenagerske rocky.. :) ale suhlasim s Tebou, ze tie famy boli hlupe. ev- preco myslis, ze to boli arabski studenti ? poznal si nejakych, co by boli schopni takeho skutku. najviac ma sokovala knizka dakej novinarky Lesnej, robi teraz pre vladu. Lesna v knihe tusim naznacuje, ze mladu medicku dal kamsi odviezt jej otec- Cervan, drzal ju pod zamkom a podobne. uplne nezmysly... a tiez spominala {Lesna } nieco o tych Araboch. to uz je trochu premrstena fantazia. kazdopadne Tyzden neoslovil nikoho z pribuznych obete.

  19. .pre dianaS od .ev | 23. február 2011 08:10

    Ked zobrali Nitranov,všetko sa skrylo.Ako obvinený z vraždy nemohli dostať žiadne info o obeti. Ani pitevný protokol. Ludia si to ani nevedia predstaviť. Na súde sa neobjavil lekár,čo robil pitvu. Prišiel až teraz po Novembri a nevedel vysvetliť,ako je možné,že v r.1976 povedal po pitve,že mrtva osoba nebola znásinená a nekonali sa žiadne vyšetrenia na znásilnenie. A zrazu po rokoch znásilnená bola. Ten nový pitevný protokol najprv podpísal len jeden lekár. Ked obvinení toto všetko na súde kritizovali,boli označení za cynických. Ale tí arabskí študenti-to neboli iba fámy.

  20. .ev od .dianaS | 23. február 2011 04:19

    v sedemdesiatom šiestom keď sa to stalo chodili po Bratislave fámy, že v tom bol zapletený syn istého prominenta z Úradu vlády a takisto fáma, že v tom boli zapletení zahraničný študenti z arabských krajín. Konkrétne o procese som sa dozvedela začiatkom osemdesiatych rokov, z pera Majora Veselovského, známeho to telepolicajta z Majáka. Už vtedy som tomu neverila ani pol slova. Čistá demagógia. Tie fámy po čine boli také silné, že museli verejnosť nakŕmiť a uspokojiť aspoň tou bájkou o prominentoch. Hoci nimi v skutočnosti vôbec neboli. Nebola to ani La Jeunesse Doree vtedajšieho ČSSR, boli to chalani, ako každý druhý, tretí v tom čase.

  21. .pre "chytru" Dianu od .francis pax | 22. február 2011 14:08

    no, uz si pritvrdila.. takze ja mam nizsie IQ ? aha. skor mi napadlo, ze sa Ta dotklo, ze mas nad 40, podla mna.. mozno mas menej, tak potom sorry. a s tym IQ- ako si na to prisla ? pouzivam priklady z filmov, lebo je to dobre na ilustraciu a nemusim davat do eteru nijake konkretne fakty a ludi, ktorych by som sa dotkol. Ten mlady cernossky fesak posobil ako sympaticky mlady vzdelanec, ktoremu ublizuje nasilny cernossky serif a jeho este primitivnejsi biely poskok. napriek tomu bol ten mlady fesacik brutalny zabijak.. Tento pripad tiez posobi, ako ze skupina mladych studentov z dobrych rodin bola tyrana hnusnym policajnym aparatom. a ze su nevinni ako lalie.. ale je to naozaj tak? a este nieco k tomu IQ- ja si tu nemam preco dokazovat dobre IQ. davaju snad nejake odmeny? cau.

  22. .komunizmus od .ev | 22. február 2011 09:08

    Dakujem,dianaS,je potešujúce,že sa ľudia začínajú zamýšľať nad tým,čo sa stalo. Myslím si,že si viacerí uvedomia,že sa to môže stať hocikomu,koho si silní vyberú. My,čo sme to zažili ako diváci,čo tiež nie je jednoduché,si myslíme,že treba o tom ,čo sa tu stalo. hovoriť. Je príznačné,že ani jeden vyšetrovateľ sa neozval,aby vysvetlil vyšetrovanie. Ani jeden sudca sa nesnaží prezentovať faktami,ktoré ho presvedčili. Hovoria o viere. Tak to je aj v rozsudkoch-súd uveril...ale prečo ,to tam nie je. Prípadne útočia na rodičov klamstvamni.

  23. .pre ev od .dianaS | 21. február 2011 21:33

    to snáď nie je podstatné kto akých hercov pozná. Pán "Pokojný" si myslí, že je všetko ako vo filmoch. Je jedno napokon či je mladý, či dôchodca, každopádne nižšie IQ kamufluje múdrosťami ktoré vstrebal od svojich učiteľov ktorých vždy obdivoval.

  24. .dufajme... od .francis pax | 21. február 2011 21:26

    ze to Diana vie. tipujem ju nad 40. ale aj ja sa mozem mylit. takze S. Connery hraval Bonda a v starsom veku {v 90. rokoch} profesorov, starych policajtov a vysluzilych zlodejov.

  25. .pravda od .ev | 21. február 2011 21:16

    No neviem či dianaS vie,kto je S Connery,jeden z najstarších predstaviteľov J.Bonda Stále si myslím,že pán fp je starší človek a môžem sa mýliť či práve prokurátor,proste môže to byť aj bývalý člen Bezpečnosti.Prečo? Pretože máte slovník takýchto ľudí. Ale samozrejme nemusíte nič vysvetľovať,ja po Vás nepátram. Reagujem na slová.

  26. .pre dianu s. od .francis pax | 21. február 2011 21:03

    ci som mlady, no povedzme. aj ked je to vec pohladu. niekedy sa citim stary. neviem, preco si "ev" mysli, ze tu pisu sami prokuratori :) Diana myslim, ze som odhalil dalsiu tvoju charakteristiku. mas radsej muzov s prichutou darebactva... je to v pohode, len si to treba priznat. mam aj osobnu historku, kde by som mohol poukazat na to, ze "sympaticki darebaci" su aj nebezpecni, ale kaslem na to. po pivku sa mi uz ani nechce moc premyslat.. spomeniem len jeden film so S. Connerym. hral tam profesora prava, ktory sa zastaval mladeho , silne podozriveho, pekneho cernocha. Tento mlady cernoch-fesak bol podozrivy z podrezania mladeho dievcatka. okrem toho zarezal aj dvoch dochodcov. no profesor/Connery bol presvedceny, ze tento mily clovek je nevinny. vsetci {policia a okolie} mu tvrdili opak. nakoniec tento cernoch po tom ako ho pustili z basy skoro zlikvidoval profesorovu zenu a dceru. cize zdanie moze klamat. neda sa urcit, aka je pravda. sudy uz velakrat rozhodli. verejnost moze iba niecomu verit. to je vsetko.

  27. .pre dianaS od .ev | 21. február 2011 19:35

    Viete tie jeho slová mi silne pripomínajú rôznych ľudí. Ale ak sa mylím,samozrejme nechcem nikomu ubližovať. Nakoniec,môže nám to aj sám povedať

  28. .pre ev od .dianaS | 21. február 2011 18:33

    fp isto nie je prokurátor. Je to nejaký mladý chalanisko, ktorý by chcel veľmi veriť v to, že systém je spravodlivý

  29. .komunizmus od .ev | 21. február 2011 18:06

    Pán fp sa nustále snaží hovoriť o viere. Stále podsúva veci tak,akoby sa tu malo rozhodovať medzi vecami,ktoré nepoznáme a ostáva nám iba dôverovať alebo nie. Ale tento prípad niestojí na takom. Tu boli porušované zákony a ľudské práva nevinných ľudí. Tí ľudia boli odsúdení,lebo sa potrebovali zakryť fakty. Tu sú veci,ktoré jasne svedčia o nevine. To nie je len detektor. Predpokladám,že ste pane prokurátor-fp a teda viete aj to,že to žiadna skupina nebola. Tí muži sa niektorí zoznámili až vo vazbe,boli rôzneho veku,študovali na rôznych školách a v rrôznych mestách. Nemali ani správanie ,aké popisujete,tak si to len niektorí vyšetrovatelia vyfantázirovali. Boli to normálni mladí ľudia. A pripomínam,že Ludmila Cervanova podľa trestnoznaleckého posudku z r.1976 NEBOLA ZNASILNENA. Tento motív prišiel až neskôr a posudok sa dodatočne menil

  30. .fp od .dianaS | 21. február 2011 17:43

    minulosť sa nedá vrátiť ani oživiť, ale pretrváva v človeku, t.j. to čo zažil a prežil. Minulosť je uložená v každom z nás. A detektor sa vie do tej minulosti cez nás pozrieť. Nie stopercentne, ale predsa. A keď máme 7 ľudí napríklad, tak je veľmi málo pravdepodobné, že 6-7 ľudí, /pre detektor v tomto pŕipade samozrejme náhodná vzorka ľudí/, vie detektor oklamať. Keby prešiel len jeden dvaja, keby aspoň jeden neprešiel. Ale prešli všetci. Sexuálne zločiny ale nie sú vyložene typické medzi rovesníkmi /viď množstvo pedofilnych prípadov atď/, vzhliadnuc aj na to, že takíto chalani mohli mať sex aj bez násilia, na internátoch bol život povestný uvoľnenosťou atď. Nezapadaj zase do stereotypných predsudkov. Absolútne nie je podstatný pre spravodlivosť všeobecný pohľad verejnosti - ten môže byť skôr na škodu v súdnom procese, pretože i sudcovia sú ľudia a tento prípad bol od osemdesiatych rokov servírovaný verejnosti veľmi sugestívne s osvedčenými psychologickými trikmi: nevinná krásna dievčina vs. rozmaznaní nevychovaní spratkovia. To že je niekto nám nesympatický alebo nemá slušné spôsoby, neznamená že je vrah.

  31. .p. Lee , detektor a minulost. od .francis pax | 21. február 2011 14:45

    minulost sa neda vratit ani ozivit. detektor moze ukazat vselico, ale jednoducho nemoze vratit cas a dokazat, ci boli dotycni vinni alebo nie.. proste pri vsetkej voli tomu mozme len verit alebo neverit,. nic ine sa neda.... takze chapem spolocensku funkciu casopisu putat citatela, ale nemoze to zmenit rozsudok ani mozny pohlad vacsiny verejnosti. ak sa verejnost o pripad vobec zaujima. faktom je, ze ta skupina boli mladi ludia, muzi , rovesnici obete. cize ako sa hovori v anglictine usual suspects. navyse na seba odviazanym spravanim putali pozornost uz pred zmiznutim obete.

  32. .komunizmus od .ev | 20. február 2011 21:49

    Pán prokurátor ,ktorý neustále útočil na akési výsadné postavenie rodičov odsúdených-z ktorých lnajvyššií bol funkcionár v rámci mesta-nehovoril o sebe-že sám išiel vdaka prenasledovaniu nevinných prudko hore a v r.1989 bol kandidátom na generálneho prokurátora. Je absurdné,ak dnes hovorí o DNA práve tento človek. Ked sa test DNA objavil,tak sudca Judr.Karabín dal zničiť napriek protestom všetkých odsúdených vačšinu dôkazného materiálu. Dodnes odsúdený žiadajú previesť test DNA na vlasoch,ktoré sa našli pri mrtvom tele a justičné orgány to odmietajú,kedže nepatrili ani jednému z odsúdených

  33. .systém, alebo ľudia??? od .štefan Martoš | 20. február 2011 21:17

    Dobrá téma, pán Molnár na ZOJ píše o 60 000 bezdomovcoch, 250 000 nezamestnaných, 125 000 ľudí bez akéhokoľvek príjmu, 750 samovraždách a 15 000 dražbách striech nad hlavou. Je to masa ľudí, vystavená mimoriadne ťažkým životným podmienkam. Bez rodinného zázemia, zmyslu, peňazí, hygieny, stravy, postele, tepla a strechy nad hlavou. Pre bežného človeka je dvadsaťštyri hodín frustrujúcich aj na parížskom letisku Orly. Stávajú sa z nich vyhladované, choré a bezcieľne blúdiace zvieratá v ľudskej podobe. Niekoľko zím prežije len veľmi silný jedinec. Sú to čísla, ktoré by sa nemali chápať iba ako štatistické čísla. Je to na zamyslenie nielen z humánneho hľadiska, ale aj z pohľadu ekonomiky, politiky a vývoja ľudstva. Takmer všetky tieto čísla, vrátane samovrážd z lásky majú prevažne ekonomického menovateľa. Predkladám vlastnú skúsenosť. Bolo to cca 15-17 rokov nazad. Katastrofálne ekonomické podmienky na Ukrajine vyháňali starých ľudí žobrať na ulicu. Dochodky meškali 3-4 mesiace. Mrazy -15až -25 stupňov. Skupinky žobrajúcich starých žien sedeli a kľačali na hrubom ľade a snehu od rána do večera. Tieto podmienky človek dlhodobo neprežije a prichádzajúcou jarou všetky zomierali. Je strata rodiny, zamestnania, bytu a rozhodnutia ukončiť život vecou iba tej ktorej dotknutej osoby? Je toto norma prirodzeného výberu dnešnej spoločnosti? Nezakrývame naše momentálne napuchnuté ego prehliadaním tejto „neúspešnej skupiny“ pohľadom zvysoka? Človek je tvor z mäsa a kostí. Keď sa mi darí, som kapitalista, keď sa mi nedarí, vzývame komunizmus. Pamätám sa na roky normalizácie. Násilná transplantácia pohľadu na priateľskú pomoc z Moskvy bola príčinou tisíce ľudských tragédii a apatie, ktorá vyústila v pád. Preto komunizmus nezvalil západ, komunizmus padol sám. Základy komunizmu morálne podkopali samotní komunisti. Nakoniec spoločnosť odmietla komunizmus ako falošný a znenávidený režim. Príčinou revolučných zmien arabských štátov a pádu ich vlád je stredoveké privlastnenie si národného bohatstva privilegovanou skupinou. Ostatná spoločnosť je vydaná napospas chudobe a svojmu osudu. Príčinou pádu európskych vlád, vrátane už aj našich, „terajších kapitalistickýc h“, je nedovera občanov sposobená vždy korupciou, rozkrádaním a prisvojovaním si národného bohatstva. Príčinou 70%-nej nedovery občanov v justíciu nie sú vysoké tresty. Nedoveru justície si vykoledovala justícia sama. Príčinou nedovery sú zločiny sudcov a prokurátorov obrovského rozsahu, ktoré podlamujú štátu nohy a ich doživotná imunita na všetko. Justícia dnes, je štátom v štáte a už teroristickým uzurpátorom moci. Justícia má byť servis spravodlivosti. Nič viac. Každý režim, je jedno, či komunistický, kapitalistický, alebo onaký padne, keď budú jeho predstavitelia zneužívať postavenie, rozkrádať a podceňovať vlastných občanov. Ako horespomenuté čísla súvisia s pádom komunizmu, revolúcii a pádom vlád v arabských štátoch a nedoverou slovenskej spoločnosti justícii? Moc a vo všetkom. Menovateľom je malosť, faloš, sobeckosť, korupcia a rozkrádanie, ktoré sposobujú stratu ilúzii občanov a nedoveru v spoločnosť. Následky sú v podobe hore uvedených čísiel. Nemyslím si, že spoločnosť zodpovedá za myseľ každého jednotlivca. Spoločnosť zodpovedá za systém. Systém určuje spoločnosť, teda my, všetci. Tá ťahá za dlhší koniec a občan je konzument systému. Systém tu je pre občana a nie pre politikov a justíciu. Uvedené čísla sa dotýkajú každého z nás. Je to naše dielo. Uvedenému by ale mali všetci politici a justícia rozumieť a rešpektovať!!! S pozdravom Don Kichot v exile

  34. .nehnevaj sa na zrkadlo, keď máš krivú hubu!!! od .štefan Martoš | 20. február 2011 20:59

    Imunita justície je široký priestor. Justícia sú ľudia z mäsa a kostí. Nie sú to bohovia a nie sú bezchybné tvory. Ako bežní ľudia, aj justícia pácha zločiny. Väčšina amerických večerných filmov odkrýva zločiny polície a justície. Včera večer som pozeral jeden skutočný príbeh. Šéf polície zorganizoval pranie peňazí, drogy a prostitúciu. Príbeh neskončil ako v rozprávke. Dobro nezvíťazilo nad zlom. Všetci svedkovia boli odstránený a pozatváraní. Šéf polície bol nakoniec povýšený. Je to tragédia. Nie som odborník na detektor lži. Ak je pravdou to, že skupina nitrančanov si odsedela za brutálnu vraždu Cervanovej po 10-15 rokov nevinne, toto musí postaviť spoločnosť na nohy. Čítal som rozhovor s osobou, ktorá vyšetrovala vraždu. Na pokyn zhora boli zlikvidované dokazy v prospech obvinených. Musíme si predstaviť, že sa toto stane vlastnému synovi, ktorý má 20 rokov. Bolo zničených sedem životov. Nie je prakticky možné, aby sedem zdravých chlapcov znásilnilo jedno dievča a napokon ho zavraždili. To urobí iba chorý, alebo ohrdnutý jednotlivec, ktorého sa odmietnutie citovo dotkne. Všetkým odmietla lásku, ohrdla a citovo ranila? V súvislosti s vraždou sa spomínala sírska stopa. Československo bolo vysokou školou terorizmu a vrážd vo svete a bol politický záujem vraždu pred svetom ututlať. Bolo obetovaných sedem mladých chlapov??? Predstavme si, že do vášho domu vtrhnú traja maskovaní policajti. Poviažu Vašu ženu, deti a pred ich očami vás zavraždia. To tu bolo. Toto nie je ojedinelý prípad. Od revolúcie bolo prepustených a odsúdených tisíce policajtov, ktorí zločinecky zneužívali doveru spoločnosti. "Nehnevaj sa na zrkadlo, keď máš krivú hubu", hovorí jedno porekadlo. Včera a predvčerom som nastavil takéto zrkadlo pod názvom" Verejnosti a okresnej prokurátorke JUDr. Hediovej". JUDr. Hediová je okresnou prokurátorkou v Topoľčanoch cca 15 rokov. Všetky udalosti, ktoré som opísal v "Svedectve o justícii" sa mne stali v časoch jej prokurátorovani a. Písal som o vražde Jozefa Mišenku. Všetko sa točí okolo DPH!!! Nič iné!!! V Topoľčanoch je zorganizovaná skupina, ktorú vedie František Uhárek. Krytie zabezpečuje skupina minimálne piatich policajtov z Topoľčian a Nitry. Okresná prokurátorka o tejto činnosti vie a kryje, alebo nemá na poste prokurátorky čo hľadať. Netvrdím, že prokurátorka berie z toho peniaze. Moje názor na vec je otvorený. Prečo by sme mali dovoliť parazitom, hoci aj v radoch justície žiť na úkor spoločnosti. Toto je dovod takmer dvadsať ročného prenasledovania mojej osoby a rodiny. Poriadok nepríde sám. Ten si musíme vydobiť!!! S pozdravom don Kichot

  35. .kritikov justície zničiť??? od .štefan Martoš | 20. február 2011 20:54

    Štefan Martoš, ulica Pod kalváriou 2305, 955 01 Topoľčany, t.č. v exile Vážení občania!!! Moj príspevok ma stránku ZOJ, v ktorom som obvinil okresnú prokuratúru v Topoľčanoch zo zanedbávania si povinností a tolerovanie zločinu, sa dotkol okresnej prokurátorky JUDr. Hediovej. Doteraz, keď som jeden rok kritizoval justíciu všeobecne, bola prokurátorka ticho. Minulý týždeň prišlo do firmy mojej rodiny v Topoľčanoch komando 5 policajtov, ktorí sa preukázali jej pokynom a odňali z firmy počítače. Tento akt zo strany prokurátorky považujem za primitívny zločin, perzekúciu a psychický nátlak na moju rodinu. JUDr. Hediová by si mala pohnúť s vecami, ktoré kryje a ktoré jej vytýkam. Na Slovensku sa nezdržujem viac ako 8 mesiacov, som v exile. Napísal som svoju skúsenosť s justičným zločinom v článku "Svedectvo o justícii". Prečítate si ho na www.google.sk, potom "za otvorenú justíciu" a vyhľadáte ho pod menom Štefan Martoš, alebo don Kichot. Uverejnil som tam cca 60 príspevkov. Pani prokurátorka doteraz spala. Znovu predkladám verejnosti skutočnosti, ktoré som včera uviedol na túto stránku. Prokurátorke JUDr. Hediovej dávam na vedomie, že „Svedectvo o justícii“ rozposielam do všetkých novín, na všetky inštitúcie, všetkým zastupiteľstvám , všetkým prezidentom, parlamentom a vládam. Niet sa čím chváliť. Z osoby Mariána Š., ktorej životopis je doktorátom zločinu sicílskej mafie a odsedí si 10 rokov natvrdo sa stane poradca štátneho tajomníka ministra vnútra JUDr.Č. Osobe Mariána Š. dnes dvere servílne otvárajú prokurátori a sudcovia po celom Slovensku. Bolo to po rozdelení republiky. Oznámil som spreneveru a organizovaný prevoz neokolkovaných bankoviek v hodnote 1,2 miliardy z Čiech na Slovensko. Akciu organizovali najvyšší predstavitelia HZDS. Dostal som sa do ich nemilosti. Okresný prokurátor JUDr. Marko, servílny priateľ zločinu, mi na objednávku HZDS zablokoval predbežným opatrením majetok firmy. Firmu 7 ročné predbežné opatrenie ekonomicky veľmi vážne poškodilo, následkom čoho nebola firma schopná zaplatiť v roku 2000-2002 poisťovni cca 900 000Sk. Okresný prokurátor JUDr. Marko dozoroval odhalenú plánovanú vraždu mojej osoby tak, že zakázal polícii ma varovať a dielo umožnil neznámym osobám dokonať. Prokurátor bol ministrom spravodlivosti preto prepustený. Predsedkyňa senátu v TO JUDr. Králikova ma odsúdila na pokutu 2x100 000Sk za zneváženie dvoch osob v článku „Jedna privatizačná story“, v ktorom som kritizoval korupciu Víťazoslava Ozábala, člena „akčnej trojky“ a prednostu OÚ v TO za presadenie privatizácie STS v TO v prospech kritizovaných privatizátorov. Víťazoslav Ozábal, prebudené svedomie, keď nebol splnený prísľub malotraktora, na súde vypovedal v moj prospech pravdu o zmanipulovaní súťaže. Napriek tomu som bol odsúdený JUDr. Králikovou. O sudcovskej cti JUDr. Králikovej som podrobnejšie písal vo „Svedectve o justícii“. Syn riaditeľa okresnej polície JUDr. Jendrála založil a organizoval Černákovi konkurenčnú výpalnícku organizáciu pod názvom SBS, ktorej činnosť riaditeľ obhajoval, že sú lacnejší. Bolo to s vedomím OP v TO. Súdne prieťahy vo veci vykradnutia nitrianskej VÚB boli v plnej réžii predsedu KS v Nitre JUDr. Šupu, ktorý bol do veci zainteresovaný. Čo prokuratúra? Vyšetrovanie a súd vo veci megapodvodu na DPH vo výške 750miliónov Sk v TO je v plnej réžii justície, ktorá sa na veci priživuje. Čo prokuratúra? Dlhoročné megapodvody s DPH fungujú vďaka tomu, že do veci je ekonomicky zainteresovanýc h niekoľko okresných a krajských policajtov. Všetko s vedomím OP v okrese TO. Žena bývalého OP, JUDr. Marková, ako akt pomsty rozbehla proti mojej osobe niekoľko trestných stíhaní. Medziiným aj trestné stíhanie za neuhradenú poisťovňu spred 7-10 rokov vo firme, ktorú zruinovalo nezmyselné predbežné opatrenie na príkaz jej manžela a ktorá už niekoľko rokov neexistovala. Bývalá kandidátka do parlamentu za HZDS vstúpila do radov justície. Post predsedkyne súdu bol samozrejmosťou. Bol za tým duchovný výkvet Slovenska Tibor Cabaj. Bola to trafika. Je bývalou spoločníčkou v právnickej firme švagrinej Antona K,. Anton K. bol bývalý zamestnanec prevádzky, ktorú som pred cca 30 rokmi riadil. Anton K. odcudzil materiál za vtadajších cca 30 000sk. Bol som zástupca žalobcu. Anton K. mi sľúbil za to doživotnú pomstu. Anton K. je rýchlozbohatlík a ekonomická plevel, ktorá vzišla zo všetkého zlého, čo splodila porevolučná éra. Predsedkyňa OS v TO JUDr. Šišková je priateľkou Antona K. O lukulských hodoch a hostiny, ktorej sa zúčastnila u Antona K. uveličene komentovala kolegom na súde. Anton K. je majiteľom bytúnku. Anton K. dlhodobo zásobuje rodinu JUDr. Šiškovej mäsom. Anton K. má tak pod palcom OS v TO a jeho súdne rozhodnutia. JUDr. Šišková nebrala na vedomie mnou predložený znalecký posudok, ktorý vyvracia posudok objednaný na „mieru“ políciou v TO a odsúdila ma na nepodmienečný trest na 37 mesiacov nepodmienečne!! ! Spoločnosť je traumatizovaná stovkami ekonomických káuz a zločinov, za ktorými stojí nečinná, alebo všetkému zlému servílna justícia. Súčasťou histórie slovenskej justície sú nezmazateľne všetky ňou napáchané zločiny. Je koniec spoločnosti, kde sa pravda a spravodlivosť stane tovarom. Zločiny páchajú konkrétni ľudia. Občania nie sú JOJO, ktoré zatočíš... Zákon platí pre všetkých, vrátane justície. Justícia nie sú bohovia. Zatĺkaním vlastnej histórie a nepríjemnej pravdy si justícia nikdy nezíska doveru spoločnosti, naopak tá sa bude prehlbovať. Znovu zopakujem, keď sa to myslí s reformou, otvorenosťou a očistou justície vážne, justícia musí chyby priznať verejne a musí sa ospravedlniť za napáchané krivdy a odčiniť ich!!! Z justície musia odísť ľudia, ktorí páchali a páchajú nespravodlivosť a zločiny!!! Odchod sudcu nie je trestom!!! S pozdravom don Kichot

  36. .pre ev od .gandalf | 20. február 2011 16:47

    Ja navrhujem zas aby bolo vratene panovi prokuratorovi tohoto pripadu vsetko to fyzicke nasilie co bolo vykonane pocas jeho vysetrovania na svedkoch a obzalovanych! Asi by ho uz nikto viac nespoznal!

  37. .každy štat ma nejakeho kostlivca v skrini... od .kavka | 20. február 2011 16:09

    ale toto je HANBA, HANBA, HANBA pre Slovensko po roku 1989...je mi ľúto tych ľudí aich rodiín, to sa nedá nijako ospravedlniť. Nevyšetri sa to preto, pretože tí, čo su za to zodpovedni, ešte žijú a držia za gule aj ďalšich....Ale take FUJ kauzy, maju aj v USA, však?

  38. .ani slovo o byvalych vysetrovateloch? od .1a | 20. február 2011 14:07

    Vladimirovi L. (aktualne.centrum.sk a mIlanovi V. (www.tyzden.sk ?

  39. .trest smrti od .gandalf | 20. február 2011 13:48

    Ten prokurator co to vsetko vsetko v 1981 roku nafingoval, zorganizoval a znicil zivoty tolkym ludom to raz BUDE MUSIET VYSVETLIT ZE PRECO! Tam za tym nieco je a my chceme vediet dnes ze co!!! V tom poslednom opravnom sude povedal verejne, ze by ich odsudil k trestu smrti keby to on mohol rozhodnut... Objektivne, kto si tu zasluzi ten trest smrti ked kryje ozajstneho vraha Ludmily Cervanovej?

  40. .gincai.p od .jari11 | 19. február 2011 13:42

    Podľa medializovaných informácií z roku 2008 pani Hedviga M. tvrdí, že sa už úspešne podrobila testu na detektore lži, ale v zahraničí. O ktorú krajinu išlo však nekonkretizovala. Toto tvrdenie je podľa mňa pravdivé tak ako keď vytiahla z koša obálku a vlastnými slinami na ňu znova nalepila známku. Výzvu Generálnej prokuratúry z októbra 2008, aby sa podrobila testu na Slovensku však odmietla, nakoľko slovenským orgánom už neverí. Ak máš informáciu, že sa podrobila testu o experta Coffeyho, pošli mi pls link na článok.

  41. .pravda od .ev | 19. február 2011 08:33

    Vysokopostavených ľudí,čo majú na svedomí prenasledovanie nevinných ľudí ,je niekoľko. Robili vsetko,aby skryli dôkazy vo veci. Preto boli konania vyššieho stupna neverejné a rozsudky majú čosi nad desať strán-nemali tam čo písať-okrem neustáleho opakovania o vynútených priznaniach. Všetko odporovalo vykonštruovanému obvineniu

  42. .radšej nech nájdu od .dianaS | 18. február 2011 23:27

    toho araba, ktorému sprvoti ukázali Jána Hrmu a ten arab ho označil za únoscu Cervanovej. Samozrejme, že Hrmo mal nakoniec alibi. Ale araba si zobrala pod svoju ochranu ŠTB

  43. .návrh od .ev | 18. február 2011 22:08

    Navrhujem skúšku na detektore pre pána prokuratora Valašika a sudcov,ktorí v konaniach pôsobili s jedinou otázkou-Konali ste zákonne vo veci Nitranov?

  44. .jari11 od .gincai.p | 18. február 2011 18:40

    ona sa toho testu uz uspesne zucastnila. robil jej ho spomenuty americky expert coffey.

  45. .vyhlasujem verejnú zbierku od .jari11 | 18. február 2011 13:39

    aby sa pani Hedviga M. mohla podrobiť testu na detektore lži. Na Slovensku takýto test stoji zhruba 700 Eur, v USA od 400 dolárov.

  46. .p.Leeho od .antilopa | 18. február 2011 11:00

    by mal este navstivit pan expremier

  47. .z tohto poznania od .leopold Böttcher | 18. február 2011 08:57

    až mrazí na chrbte. Ak sa nemylim vcera v spravach TV M... prokurator opat spakruky spochybnil detektor lzi...

  48. .tento proces je, bol a zostal hanbou spravodlivosti od .jfk | 18. február 2011 01:06

    Tento proces je, bol a zostal hanbou spravodlivosti na Slovensku. Sedeli nevinni a skutocny pachatel nebol dolapeny.

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM