Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Odpoveď Trnkovi
Ondrej Dostál, Igor Matovič a Peter Zajac reagujú na posledné vystúpenie Dobroslava Trnku ako generálneho prokurátora.
.anna Kratochvílová .jakub Julény4. február 2011 | videné 11631x | reagovalo 89 ľudí
Diskusia (89)
-
.ministerka nepozna svoje kompetencie a robi nezakonne zmeny od .spravy | 12. február 2011 13:00
Navrhujete, aby prokuratúra mala povinnosť zverejňovať uznesenia, ktorými zastaví trestné stíhanie. Nemali by mať takúto povinnosť aj policajní vyšetrovatelia? V mojej kompetencii je riešiť prokuratúru. U prokurátora je to naozaj definitívne a finálne rozhodnutie, ktoré už nikto nemá možnosť preskúmať. Preto si myslím, že je dôležité, aby rozhodnutia, kde prokuratúra s definitívnou platnosťou končí trestné stíhanie, boli zverejnené. Tam je aj najväčší potenciál pre korupciu. Vo všetkých predchádzajúcich inštanciách je nejaký mechanizmus opravného prostriedku. pani ministerka zitnanska nepozna svoje kompetencie, lebo nema kompetenciu riesit prokuraturu, prokuratura nie je podriadena ani jej nadriadenej - vlade, lebo je v ustave zriadena osobitne od vlady a prezidenta. spravy.pravda.sk ... pripravujete zmeny nezakonne, este k tomu v neprospech obcanov
-
.ad "obyčajný človek" od .pK | 9. február 2011 16:08
takže ..., aspoň sme postúpili na úroveň, že uznávame, že nikto nemôže byť pracovnoprávne (resp. ak je v služobnom pomere alebo obdobnom vzťahu) sankcionovaný, ak sa vyjadruje ako občan k veciam alebo osobám verejne činným... áno ? Ak áno, tak teraz si treba vyjasniť, či sa Trnka vyjadroval - slovami zákona "pri výkone činnosti prokurátora" -... Takže akej trestnoprávnej VECI , ktorú rieši pán Trnka ako prokurátor (alebo aj inej "živej" trestnoprávnej veci ), sa vyjadroval ??? Že žiadnej ? Že sa vyjadroval k pánom poslancom Zajacovi, Dostálovi, Matovičovi, a premiérke I.Radičovej ?.... Tak a sme doma páni a dámy, pán Trnka sa vyjadroval AKO súkromná osoba, ako OBČAN a vyjadroval sa na základe svojho ÚSTAVNÉHO práva podľa čl. 26 Ústavy... výklad, ktorý by smeroval k výkladu zákona o prokuratúre v rozpore s čl. 26, by bol zároveň v rozpore aj s čl. 152 ods. 4 Ústavy, teda s povinnosťou vykladať a uplatňovať zákony v súlade s Ústavou...
-
.pk. Trnka by mal byt disciplinarne sihany od .obycajny clovek | 9. február 2011 14:24
pk. Trnka by si mal najskor vyzliect prokuratorsky habit a potom moze tarat co chce. V Markize bol ako prokurator a nie ako nejaky Jozef Mak... Za to, co v Markize narozpraval, by mal byt ako prokurator disciplinarne sihany.
-
.ad may od .pK | 9. február 2011 13:57
...tak to som netušil, že pán poslanec Zajac je tu od toho, aby "zostrľoval" občanov za ich súkromný názor... , v právnom štáte je nepredstaviteľné, aby sa poslanec parlamentu verejne dožadoval od zamestnávateľa občana, ktorý ho kritizoval alebo sa vyjadroval na jeho adresu, aby tento zamestnávateľ šikanoval alebo inak postihoval občana za prejav jeho súkromného názoru, v mimopracovných veciach, vo voľnom čase... to sa môže diať len v nedemokratických krajinách typu ČSSR (1948-1989)... Páni poslanci Zajac a Dostál nejak pozabudli, že KAŽDÝ občan má ústavné práva, ktoré by sa mali rešpektovať, ak chceme byť právnym štátom...
-
..Zajac zostrelil Trnku od .may | 8. február 2011 22:19
Mam rad westerny a v tomto nasom Zajac spravodlivo zostrelil Trnku s lahkostou Old Shatterhanda. thanks
-
.pre antipravica od .antifico | 8. február 2011 06:41
pan antipravica: ste strasny sedlak! :D. navstevujte radsej stranku nejakeho lavicoveho dennika alebo tyzdennika a tam piste svoje chore bolsevicke nazory. Tu na ne nikto nie je zvedavy...
-
.slušnosť od .ev | 7. február 2011 21:36
Pán antipravica,zdá sa,že ste dávno dospelý človek.Nie sú Vám tie skomoleniny mena dospelej ženy a premierky krajiny trapné? Takéto sklony sa obyčajne prejavujú v puberte. Ak chcete naozaj diskutovať,budte tak dobrý a skúste sa chovať primerane veku dospelého človeka.
-
.ev, Vás slušných je veľa, ako povedala Radicsbaba od .antipravica | 7. február 2011 21:05
keď hodila batoh provízii do skrine, ktoré prepral Dzurinda so Spoery
-
.komunizmus od .ev | 7. február 2011 17:04
to ella-súhlasím s Vami.Už nejakú dobu sa to javí,že sa na tento web sústredili ľudia z prokuratúry.Ako nekomunisti sme tento spôsob vyjadrovania počúvali roky-posmech na argumenty,absolútna nevšímavosť voči faktom. Tu sú len trápne vulgarizmy ako odpoved na veľmi vážne skutočnosti.Myslím,že cieľ je odradiť slušných ľudí,aby vyjadrovali názor. Oni nemajú ani presvedčenie,nikto tu nevykladá,že komunizmus je skvelý,oni len osočujú nekomunistov slovami na úrovni 4.cenovej skupiny preto,aby sa im ponechali ich privilégia moci
-
.sulik je saso od .sassasa | 7. február 2011 13:24
Sulik je saso. smetiari.wordpress.com
-
.mafia od .niesom | 7. február 2011 12:43
Ja som chcel napísať aj niečo rozumnejšie, ale po tom čo som počul a prečítal len zúfalo konštatujem, že tu na našom milovanom Slovensku máme nehorázny bordel... ale že nehorázny. Pán Trnka to fakt zabil.
-
.ad ever od .hu | 7. február 2011 11:59
treba rozlisovat komunistov a bolsevikov. kedze tak nerobite, logicky vam vychadza, ze v sucasnosti prebieha nejaka III. komunisticka faza :))))))))))))) komunisti vo svojich idealoch (od ktorych sa v praxi dost casto odchylili) usilovali o rovnopravnost vsetkych ludi, kazdemu sa malo dostavat podla jeho schopnosti..... naproti tomu bolsevici usilovali a usiluju len o moc a o nic ine, moc a peniaze je pre nich vsetkym, nemaju ziadne idealy. preto v zaciatkoch komunistickeho hnutia (francuzka revolucia, VOSR) v tom boli zapojeni. v rusku maju na svedomi obciansku vojnu a miliony mrtvych, v povojnovom ceskoslovensku politicke procesy na zaciatku 50tych rokov a potom to zomlelo aj ich - proces so Slanskym a jeho skupinou. ak treba aj v sucasnosti ptroti niecomu bojovat, tak je to bolsevizmus - je v parlamente, je v zurnalistike, je v mediach a prejavuje sa velmi pregnantne, len slepy to nevidi...
-
.ad "ever" od .pK | 7. február 2011 11:41
Váš východiskový predpoklad - "chceme, aby rozhodovali komunisti ?" je zásadne vadný, a dokonca je v rozpore s platnými zákonmi a medzinárodnými zmluvami o ochrane ľudských práv, slobôd, ďalej je v rozpore s princípmi nediskriminácie... Vy vlastne postupujete rovnako ako tí kritizovaní komunusti, pretože tí tiež uplatňovali kolektívnu vinu a diskrimináciu na základe triedneho pôvodu, členstva v strane apod. ... Zodpovednosť je vždy individuálna, ak má byť spoločnosť spravodlivá a má smerovať k právnemu štátu.
-
.jazyk Trnku málo expresívny od .antipravica | 7. február 2011 09:42
vzhľadom na zlo a škody, ktoré Radičovej vláda spôsobuje SR, najmä pri šírení stále väčšieho nepriateľstva proti každému, kto nemá nalomeštiacko buržoázne zmýšľanie je jazyk Trnku málo expresívny
-
.trnka od .ever | 7. február 2011 08:17
Účastníci diskusie o verejnej alebo tajnej voľbe generálneho prokurátora alebo o Trnkovi či Čentéšovi, o ich výrokoch atď., nejdú k jadru problému, ktorý nebol vyriešený od Novembra 1989 a nebude vyriešený ani v budúcnosti. Kľúčová problémová otázka znie: “Chceme, aby o živote a budúcnosti piatich miliónov občanov Slovenskej republiky, o nás, o našich deťoch a vnukoch 20 rokov po páde zločineckého komunistického režimu stále ešte 10 rokov rozhodovali nomenklatúrne kádre Komunistickej strany Československa?“ Chceme, aby o nás rozhodovali sluhovia tohto režimu, ľudia bez charakteru, cti a morálky, ľudia, ktorí sú schopní urobiť čokoľvek, len aby zostali pri moci? Aj v tejto diskusii niektorí účastníci ignorujú alebo nepoznajú fakty o minulosti, zľahčujú a relativizujú komunistické zločiny. Po prvej etape komunizmu v Československu – stalinistickom modeli v rokoch 1948 až 1968 a po druhej etape – normalizácii v rokoch 1969 až 1989 - od januára 1990 začína a dodnes pokračuje tretia etapa komunizmu. Uskutočňuje sa v nej budovanie demokratického štátu – Slovenskej republiky - v ekonomike, politike, zahraničných vzťahoch, práve a v súdnictve, vzdelávaní, silových ozbrojených zložkách, prokuratúre, zdravotníctve, v médiách a v iných oblastiach podľa predstáv bývalých komunistov. Ak sme chceli v Novembri 1989 zmenu, mohli sme ju urobiť na čele s bývalými komunistami a členmi bývalej komunistickej tajnej polície – ŠtB? Súčasný stav v slovenskej (ale aj v českej) spoločnosti (a aj v prokuratúre i v súdnictve) vychádza z neuskutočnenej deboľševizácie, ktorá mala začať po vzore postupu pri denacifikácii Nemecka v roku 1990. Aká bola východisková situácia koncom roku 1989, ktorú ignorujú diskutujúci? 20. storočie bolo charakteristické najmä totalitnými štátmi Nemeckom a ZSSR i v ich satelitoch organizovaným masovým vraždením. Na začiatku po roku 1917 bola komunistická snaha vytvoriť nový svet, komunizmus sa šíril najmä vraždením. Súčasne po vstupe Červenej armády na územie Československa od októbra 1944 v na základe udaní a spolupráci s členmi KSČ bolo nezákonne násilím odvlečených tisíce občanov ČSR na asi 10 rokov do gulagov – táborov nútených prác - na území ZSSR, kde stovky z nich zahynuli v neľudských podmienkach od hladu, chorôb a zimy alebo boli zavraždení. V Československu sa po Februári 1948 brutálne vraždenie nevinných občanov začalo stovkami justičných vrážd, organizovanými Komunistickou stranou Československa v 50-tych rokoch. Sovietski okupanti za pomoci časti československých komunistov zavraždili 108 zatiaľ zistených nevinných občanov pri protestoch proti sovietskej okupácii na uliciach po 21. auguste 1968. Štátna bezpečnosť –komunistická tajná polícia a príslušníci Zboru národnej bezpečnosti vraždili na uliciach aj 21. augusta 1969 v Brne a Ľudové milície – aj vtedy nezákonná ozbrojená zložka Komunistickej strany Československa streľbou zo samopalov do protestujúcich občanov v Prahe (traja zavraždení) a v Brne (dvaja zavraždení). Vraždenie stovák občanov ČSSR na hraniciach železnej opony organizovala a uskutočňovala KSČ bez prestávky od Februára 1948 až do Novembra 1989. Napr. na dnešnej rakúsko – slovenskej hranici bolo zavraždených 42 občanov ČSSR. Komunistickí sudcovia na návrhy komunistických prokurátorov v Československu odsúdili za politickú činnosť 217 000 občanov, prenasledovali asi dva milióny občanov. Dodnes sa zamlčujú a nevyšetrujú vraždy katolíckych kňazov Štátnou bezpečnosťou v 80-tych rokoch Jozefa Totha, Štefana Poláka, Přemysla Coufala, Františka Cubínka, Ľudovíta Senášiho a smrť desiatok ďalších kňazov a veriacich, umučených vo väzniciach od roku 1948. Dodnes ignorujeme informácie o akcii NORBERT, ktorá bola pripraveným konkrétnym plánom na komunistické vraždenie so zoznamami konkrétnych asi 60 000 politických odporcov v 16 koncentračných táboroch v 16 krajoch ČSSR po roku 1968 až do roku 1989 v prípade ohrozenia komunistickej moci. Jadro súčasných problémov spoločnosti v SR je aj v tom, že dodnes medzi nami žijú organizátori uskutočnených alebo pripravovaných komunistických represálií alebo komunistickí vrahovia – príslušníci Štátnej bezpečnosti, ktorí nikdy neboli obžalovaní a súdení. Diskutéri ignorujú realitu, v ktorej bývalí komunisti už dvadsať rokov ovládajú Slovenskú republiku. Aj ich súčasná moc pochádzala a pochádza z vraždenia na uliciach 1968 a 1969 a z normalizačných previerok i z následných čistiek a vyhadzovania státisícov ľudí z práce na začiatku 70-tych rokov. Pretože bývalí komunisti ovládajú Slovenskú republiku, v SR nikdy nebude súd nad komunizmom a súdy nad konkrétnymi komunistickými vrahmi. Komunistická moc v ČSSR bola založená na systéme komunistickej červenej nomenklatúry. ÚV KSČ v Prahe, Krajské výbory KSČ v 16 krajoch ČSSR (v SSR ÚV KSS v Bratislave a KV KSS v Západoslovenskom, Stredoslovenskom a Východoslovenskom kraji) schvaľovali desaťtisíce komunistov vo funkciách na úrovni ČSSR, krajov a okresov ČSR a SSR. Kto nebol členom komunistickej strany, nemohol byť v akejkoľvek funkcii. Všetci prokurátori a všetci sudcovia v ČSSR pred Novembrom 1989 museli byť nomenklatúrne kádre KSČ alebo KSS. Boli to sluhovia a opory komunistického režimu, na službe mocným si založili celoživotnú kariéru. Stanovy KSČ okrem iného od členov KSČ vyžadovali individuálnu osobnú zodpovednosť za politiku KSČ (okrem iných aj od vojenského prokurátora Trnku). Každý komunista podľa stanov KSČ bol povinný osobne bojovať za uznesenia KSČ. Táto povinnosť osobnej zodpovednosti nebola zakotvená ani v stanovách nacistickej NSDAP. Generálny prokurátor JUDr. Dobroslav Trnka sa nediskvalifikoval nielen tým, čo hovoril minulý týždeň. Diskvalifikoval sa (a nielen on - môžete si doplniť - komunista prokurátor JUDr. Jozef Čentéš, komunista prokurátor JUDr. Peter Paluda a všetci ďalší prednovembroví prokurátori) dobrovoľným členstvom v komunistickej strane, ktorej slúžil ako nomenklatúrny káder ÚV KSČ pred Novembrom 1989. Diskvalifikoval sa podporou a udržiavaním Vyšinského a Stalinovho typu prokuratúry z obdobia teroru v SSSR v SR na začiatku 21. storočia. Bývalí prokurátori alebo sudcovia – členovia KSČ k 17.11.1989, nemôžu byť apolitickí. Konštatoval to aj Ústavný súd ČR vo svojom Náleze I.ÚS 517/10 z 15.11.2010. JUDr. Trnka sa nediskvalifikoval len útokmi proti premiérke, diskvalifikoval sa úbohými útokmi proti žene, ktorá išla čestne životom, ktorá počas svojej cesty životom ukázala charakter, česť a morálku, ktorá verejne vedela priznať aj svoje chyby, ktorá získala vedecké tituly v konkurenčnom demokratickom prostredí na vysokých školách. Ako bývalý komunista sa diskvalifikoval a demaskoval hanebnými útokmi a nenávisťou voči jednému z lídrov Novembra 1989, vysokoškolskému profesorovi, ktorý šíri dobré meno Slovenskej republiky v zahraničí, ďalej voči aktivistovi, bojujúcemu za ľudské práva i voči serióznemu podnikateľovi. Diskvalifikoval sa svojou chorobnou túžbou po moci. Detaily + niektoré otázky: - ak JUDr. Dobroslav Trnka zhadzuje vedeckú prácu vysokoškolských profesorov I. Radičovej a P. Zajaca, mohol by na internete zverejniť svoju celú diplomovú prácu alebo aspoň jej názov a celé oponentské posudky vedúceho práce a oponenta práce z roku 1987? - mohol by súdruh JUDr. Dobroslav Trnka informovať občanov SR, ako kvalitne pracoval v rokoch 1988 až do 17. novembra 1989 ako vyšetrovateľ na Vojenskej obvodnej prokuratúre v Bratislave, aké zločiny príslušníkov Československej ľudovej armády a Pohraničnej stráže vojsk Ministerstva vnútra ČSSR počas vraždenia na hraniciach ČSSR riešil a vyšetril, koľko a akých žalôb podal na organizátorov a vykonávateľov tohto vraždenia, ako sa dostal k titulu JUDr. a kto mu ho udelil, ako sa podieľal na vyšetrovaní udalostí zo 17. novembra 1989 na Národní tříde v Prahe, koľkých príslušníkov ŠtB a Pohotovostných oddielov ZNB za bitie bezbranných českých študentov obžaloval v roku 1990-91 a o svojich iných právnych krokoch? Analógia diskvalifikácie - komunistický popradský prednovembrový sudca JUDr. Štefan Harabín sa diskvalifikoval nielen svojou činnosťou a výrokmi po Novembri 1989, ale predovšetkým so stovkami prednovembrových sudcov nezákonnými rozsudkami nad tisícami občanov ČSSR, emigrantmi o opustení republiky a konfiškácii majetku podľa par. 109 po roku 1976 po prijatí Helsinského dohovoru vládou ČSSR. Kedy poslanci NR SR, vláda SR i diskutujúci a novinári pochopia, že napred treba urobiť systémovú zmenu, zrušiť relikt komunistického režimu - stalinskú Vyšinského prokuratúru, ktorá dodnes funguje v SR, vybudovať demokratické štátne zastupiteľstvo SR a potom ho naplniť novými mladými neskorumpovanými odborníkmi nielen z prostredia prokuratúry, ktorí nie sú zaťažení komunistickou minulosťou?
-
.trnka od .ella | 7. február 2011 01:18
Kam sa to Slovensko za 21 rokov od tzv.nežnej revolúcie dostalo? Na svoj názor má právo každý, ale nechce sa mi veriť, že až toľko ľudí tu obhajuje Trnku a hádže špinu na poslancov z OKS. Jedine že by sa tu do diskusie zapojila generálna prokuratúra, to by som pochopila. Ponúkam citáty 2 klasikov: 1/ J.Werich: "Nejtěžší srážka je s blbcem". 2/ M.Kopecký: "Přestaňte s tím sametem, pánové a dámy, buďto s nimi zametem nebo oni s námi." Takže bývalí komunisti zametajú a zametajú a rozvracajú a rozvracajú. Veď čo už je normálneho na tom, že 21 rokov po /nežnej/ revolúcii zastáva funkciu generálneho prokurátora bývalý vojenský prokurátor? To je možné len na Slovensku... a možno aj v niektorej z republík bývalého Sovietskeho zvazu... Aby sa Slovensko dostalo do normálu, bude potrebná výmena 2 až 3 generácií. Potom snáď..
-
.pre hu od .gincai.p | 6. február 2011 23:14
prave preto, ze by mala byt osoba GP apoliticka treba aby bolo verejne hlasovanie. ved je to smiesne. vsetkym je jasne, ze cely smer a cela sns volili trnku na povel predsedu (fica), tak naco dalsia pretvarka ? a ak chce koalicia verejnu volbu, nech ich opozicia podpori. alebo sa boja niecoho ?
-
.ved vas politikov nazval ze ste svine v chlieve od .rasto12 | 6. február 2011 22:17
haha odbavujte sa na tom aky je to magor ... ale mal pravdu a do toho chlievu mal zaratat kurvicky novinarske skorumpovane ........
-
.matovic, dostal, zajac povedzme si pravdu od .hu | 6. február 2011 18:01
unikla vam zakladna vec - a sice, ze funkcia GP je zo zakona apoliticka !! preto tajna volba a ziadna ina, ziadne pleticharenie......... zial, podobne ako v orwellovom romane "1984" vasmu modremu zlepencu nejde o vec, ale o moc. preto vas nahnevali Trnkove slova na vasu adresu, ktore vam snimaju masky udajne slusnych ludi usilujucich o blaho spolocenstva...
-
.komunizmus od .ev | 6. február 2011 17:42
Pán pet,ked sa pozriete na niektoré príspevky plné vulgarizmov,nadávok-tak naozaj možno povedať,že nie je ľahké ani pre poslancov hovoriť pravdu. Dakujem poslancom OKS a pánovi Matovičovi,že sa nenechajú odradiť. Niektorí diskutujúci si sem chodia vybíjaťsvoju agresiu a nerozumejú,čo je diskusia. Diskusia by mala byť o argumentoch.Možno slušne zdravia susedov,ale ked si sadnú k internetu,majú dojem,že môžu povedať čokoľvek
-
.pritom od .pritom | 6. február 2011 16:35
o tych politickych kauzach hovorite tak akoby uz nikdy ziadne ine dalej nemali byt, preto chcu niektori ovladnut tuto funkciu. Co si myslite, ked bude prokuratura politicky podriadena vladnucim kruhom a vlade ako ich bude uzavierat? Nijako, lebo ani nebudu.
-
.aspekty od .aspekty | 6. február 2011 16:31
Mám pocit, že to čo je niekomu nepochopiteľné..prečo 4 až 6 poslancov bolo za Trnku ..je pochopiteľné pravdepodobne Dzurindovej SDKÚ-DS. Človek by mohol mať pocit po poslednom vyjadrení p. Trnku, že netreba meniť zákon tajnej voľby. Aj tí štyria až šiesti poslanci by už volili"správne" Omyl! Nevolili, volili by rovnako .. v osobe GP, staronovom "Trnkovi" by citili menej napätia v riešení politických káuz a poklesu preferencií SDKÚ-DS. Tak som rád, že p. Radičová tak radikálne dala najavo svoj postoj... a že zmena, ktorá z rovnakých príčin (nie preferenčného poklesu Smeru-SD, ale kriminalizácie ich predsedu Fica) vadí aj opozícii bude zmenou k lepšiemu pre celú našu spoločnosť! Nie pre hŕstku vyvolených ako sa snaží Smer-SD. Veď, p. Mamojka opäť navrhne Trnku ... A to už bude veľa napovedať ..o čom tá voľba vlastne bola. ... pani radicova najprv nebola proti, potom ponukla nerozmyslene vladu a koaliciu, potom bola radikalne proti a teraz sa zase moze zucastnit, cize netaraj tu prosim ta o tom ako sa pani radicova voci niecomu ohradila. Jedine, co preukazala je to, ze ma autokraticke sklony, ovlada ani ustavu, ani svoje kompetencie, miesa sa do toho, co coho sa nema a nerozumie. Je jasne, ze chcu ovladnut prokuraturu politicky, svojimi ludmi, znicit nezavisly system vo svoj prospech a v neprospech obcanov. A to vsetko sa dialo v case pretriasania politickych kauz - niektorych, na ktorych mali zaujem.
-
.zaujímavé je sledovať výroky tzv " ficoidov " od .starý pán | 6. február 2011 16:26
nadávky, urážky, žlč.... o úcte, slušnosti a o inteligencii nechyrovať... akoby ich jedna mater mala... červeným ručníčkom bola povíjala... fekálnym slovníkom bola pridájala !
-
.tendenčné zjednodušenie? od .ing.Jela Tumpachová | 6. február 2011 15:03
Vyhodnotenie p.Hríbom na vyjadrenie p.Trnku:"...čo urobila Radičová pre tento národ..? je zjednodušením výroku. Máme predsa Fond národného majetku! Každý rozumie, že je fondom pre občanov SR.
-
.ad. Peter Kovac od .ivan68 | 6. február 2011 14:47
Myslim, ze ste necitali pozorne moj prispevok.
-
.mal ten trnka pravdu o týchto troch , sú to ch*** ! od .milant | 6. február 2011 14:44
neuveriteľné obarcanie kabátov, názorov, pohľadov a pozícii týchto troch odpovedajúcich pánov je neuveriteľný výsmech demokracii ... TRNKA MAL PRAVDU ! Títo traja sú naozaj fekál slovenskej politiky ! Igor zjavne nevie o čom hovorí, Dostál by mohol dostať angažmán tak akurát v cirkuse Humberto . No a Zajac zjavne ani netuší ,čo by chcel povedať ... Oni ho môžu ogrcávať a on ich nemôže ani opľuť ?! - veď sme v demokracii , dofraka ! A len tak naokraj - nemohol by hríb zoragnizovať pod lampou s týmito štyrmi - kto by to asi tak ustál !
-
.a co sa stalo? od .zacudovana | 6. február 2011 14:23
Ved co take poburujuce ten Trnka povedal? Len konstatoval ako to tu momentalne vidi on. Preco take splasene reakcie? Ved nebranil Fica a kolektiv, len povedal, ze su vsetci rovnaki hajzli, ci pravi, ci lavi. Mohol to povedat mozno slusnejsie, len potom by tomu mozno dotknuti nerozumeli... tak pekne po lopate a pekne na plnu hubu... Bravoooo!
-
.osoba GP od .olivers | 6. február 2011 12:51
Mám pocit, že to čo je niekomu nepochopiteľné..prečo 4 až 6 poslancov bolo za Trnku ..je pochopiteľné pravdepodobne Dzurindovej SDKÚ-DS. Človek by mohol mať pocit po poslednom vyjadrení p. Trnku, že netreba meniť zákon tajnej voľby. Aj tí štyria až šiesti poslanci by už volili"správne" Omyl! Nevolili, volili by rovnako .. v osobe GP, staronovom "Trnkovi" by citili menej napätia v riešení politických káuz a poklesu preferencií SDKÚ-DS. Tak som rád, že p. Radičová tak radikálne dala najavo svoj postoj... a že zmena, ktorá z rovnakých príčin (nie preferenčného poklesu Smeru-SD, ale kriminalizácie ich predsedu Fica) vadí aj opozícii bude zmenou k lepšiemu pre celú našu spoločnosť! Nie pre hŕstku vyvolených ako sa snaží Smer-SD. Veď, p. Mamojka opäť navrhne Trnku ... A to už bude veľa napovedať ..o čom tá voľba vlastne bola.
-
.aj ked mi ten clovek nesedi, trnka ma pravdu od .hu | 6. február 2011 11:56
to co predviedli poslanci a vedenie parlamentu pri volbe GP, to je nerespektovanie zakonnosti a este aj ukazkove vidlactvo. od politikov OKS by som ocakaval vyssiu mieru politickej kultury, tymto tiez padli do suterenu...
-
.ad Ivan68 od .peter Kováč | 6. február 2011 10:23
viete to dokázať alebo vychádzate iba z medializovaných informácií ?... ak to viete dokázať, potom sa jedná u Trnku o zneužívania právomoci verejného činiteľa alebo o marenie výkonu verejného činiteľa, to sú trestné činy...
-
.ad "ev" od .peter Kováč | 6. február 2011 10:21
..."samozrejmosť" verejnej voľby v prípade GP ? Na chvíľu sa odosobnime od pána Trnku a skúsme si položiť nasledovné otázky. Má byť GP politicky nezávislá osoba alebo chceme politizáciu prokuratúry a GP bude vykonávať svoju funkciu s vedomým komu vďačí za to, že je GP ? Majú poslanci voliť slobodne, bez obavy z toho, že ich mediálne zlynčujú - a prípadne už nebudú môcť kandidovať alebo budeme tolerovať pánovi Zajacovi jeho útoky na poslancov, ktorých označil za "koaličných červov" ? Čo by asi spravil pán Zajac a ďalší, ak by zistili kto v skutočnosti volil "inak"... Poslanec má voliť slobodne - bez toho, aby mu niekto diktoval ako má voliť, alebo aby ho niekto zastrašoval. Za ďalšie, je prípustné meniť pravidlá volieb uprostred procesu, bez toho, aby na tom bola širšia zhoda ? Definícia právneho štátu spočíva aj v predvídateľnosti správania - procesu ústavných orgánov, zmena pravidiel uprostred procesu, účelovo len preto, že "náš kandidát" bude mať teraz vyššie šance, je neprípustná - a to najmä preto, že to zakladá precedens sily, teda ten kto má aktuálnu väčšinu môže mocensky meniť systém tak, aby dosiahol žiadaný - politický výsledok... GP má a musí byť apolitická osoba, to je základ, to sa dá dosiahnuť buď tak, že nebude mať žiadne väzby na poslancov, alebo tieto väzby nebudú fixované na jednu skupinu, ktorá by následne cez osobu GP ovládla inštitúciu GP, ako nezávislého orgánu štátnej správy. Prokuratúra m u s í byť nezávislá, inak tu zasa môžu byť politické procesy a nikdy nemôžeme očakávať, že budeme právny štát, pretože prokuratúra bude riešiť veci politicky, a nie podľa zákona, tak ako to má byť. Chceme teda aby bola prokuratúra nezávislá ?
-
.co sa riesi?? od .ivan68 | 6. február 2011 10:03
Zabudnime teraz na Trnku. Urobme si iste zovseobecnenie. Jeden z najvyssich statnych uradnikov zodpoveda za to, aby bola vo verejnom zaujme dodrzana zakonnost v tomto state. Tuto funkciu si neplni, naopak mnozstvo kauz zamietne pod koberec, tym padom vlastne napomaha, aby nezakonnost v tomto state zostala bez potrestania. Dotycny uradnik skonci funkcne obdobie, oblecie sa do teplakov a poskytne rozhovor, v ktorom napadne svojich kritikov. V inom rozhovore povie, ako si pride k lepsim peniazom na nizsej funcnej urovni. Medzitym vznikne vo vsetkych mediach kampan, ktora sa pozastavuje nad oblecenim a sposobom vyjadrovania tohoto uradnika. Ja sa pytam, kde to zijeme? Bavime sa tu o slovickach miesto toho, aby sme zabezpecili, aby statny uradnik, ktory sa spreneveril svojmu poslaniu, odisiel naveky z tychto sluzieb, bola mu zrusena penzia, prisiel o majetok a zacal odznova niekde pri lopate? Opakujem, mna nezaujima Trnka, lebo nemam taky pristup k informaciam, aby som vedel posudit jeho fungovanie v roli GP. Mne ide iba o sposob, akym sa tu riesia vsetky kauzy verejnych cinitelov.
-
.komentar od .komentar | 6. február 2011 09:20
pomenovanie sposobu organizovania sucasnej prokuratury ako stalinsky - direktivny model je ABSOLUTNA HLUPOST, co to ludom nahovarate. Je to klasicky model organizacneho spravania v organoch verejnej spravy - ved rovnako direktivne funguju napriklad ministerstva, aj spravodlivosti. Je to princip nadriadenosti a podriadenosti, kde ma najvacsiu zodpovednost za chod organizacie a vykony sef. Tarate pani a skodite slovensku! Ti, co tu rozpravaju o stalinskom modele a autokratickom pristupe len preuzkazuju to, ze nevedia ani to kto bol stalin, ani to co je prokuratura. Prikazy vydavaju pisomne, musia ich zdovodnit - pracuje takymto cistym sposobom vo vnutri niektora ina podobne organizovana. ... Ked pani radicova zlyhala a ponukla nerozvazne svoju funkciu za konkretne meno, hoci to povodne ani nechcela a mozno to nechce dodnes, na prekrytie tohoto pochybenia a aj na prekrytie toho, ze sa vam postavili proti snahe o odobratie nezavislosti a zakrytie plitickych kauz, nastupila masivna MEDIALNA VYROBA IMIDZU. Ktosi tu zavadza velmi nepeknym sposobom verejnost. ... STALINOVI VYRABALI IMIDZ takto: Ked sa vyslovi jeho meno, treba prejavit uctu a vaznost. Nepripomina vam to nic? Mne ano, ale nie zrovna gp. ... Oni ju zradiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Kto ju zradil? Ved ste zmarili umyselne volby, nie raz.
-
.komunizmus od .ev | 6. február 2011 09:11
Súhlasím s názorom,že funkcia dokáže meniť človeka. Práve preto je nevyhnutné,aby tu bola kontrola -aj u tých najvyšších.Je dobre,že súčasná vláda sa snaží obmedziť právomoci gener.prokurátora. Podľa mna by mal byť aj zodpovedný Parlamentu za svoje aktivity,tak ako v USA sa musí zodpovedať verejnosti. Samozrejme je nutná jeho verejná voľba.
-
.re: gabinka od .gincai.p | 6. február 2011 08:29
ako vserci vieme, pred nominaciou do funkcie sa zda byt clovek nominovany ako slusny. najviac vie cloveka pokazit ani nie tak tuzba po moci (u harabina to bola tato tuzba ), ako to, ze ked sa uz niekto k tej moci dostane (a na zaciatku moze byt slusny), tak sa tou mocou zacne opájat az sa necha premoct a straca sudnost. MAť MOC je silna droga. a ako s kazdou drogou, tak aj s mocou je to tak, ze clovek opojeny mocou straca sudnost voci svojim skutkom, svojim nazorom, voci sebe celkovo .... prilis casty proces u politikov. je malo politikov, ktory ostanu skromny a maju dost sebareflexie na to aby videli kedy prestrelili, respektive vedia prijat to, ked ich na to niekto upozorni. toto plati nie len v politike, ale aj v realnom zivote. a my volici sme ako tupe ovce casto, volime si takychto "buranov" sami. vsetci politici su voleny zastupcovia, su voleny ludom. nenadavajme na nich (politikov), mozeme tak akurat na seba (najma ludia, ktori volit nechodia) . vsetkych politickych chrapunov a zlodejov sme si zvolili slobodne - demokraticky - stadovito. otazka znie : preco politici nemaju sebareflexiu ? odpoved : lebo aj ked im niekto odvazne nastavi zrkadlo pride stado a do toho zrkadla zacne hadzat kamene s cielom ukamenovat toho, kto ho drzi. ovce na zvolanie KRAL JE NAHY !!! zacnu kricat : AKE KRASNE NIC MA KRAL OBLECENE ....
-
.mINULE SOM TU PISAL od .meseznikov | 6. február 2011 03:08
skusim este raz,lebo naposledy ma zrusili,tentokrat budem jasnejsi pre vsetkych a hriba,VSETKO VYRIESIA NAJBLIZSIE VOLBY...VYDRZIME
-
.spadol z oblakov? od .gabinka | 6. február 2011 00:31
Ale pan byvaly predsa nespadol z neba! Kto ho vymyslel, kto ho navrhol, kto prvy vyslovil to meno?
-
.šuhajko od .ľuboš Tarzícius Petruška | 6. február 2011 00:04
Ten šuhaj v červenej kravate vravel asi pred pol rokom, že odmieta politicku strojenosť, že nezáleží na šatách, ale skutkoch. Jeho prvá veta, hneď posmešne zhodnotila Trnkove (evidentne na vystúpenie v televízií) pofidérne oblečenie. Igor nejako zabúdaš o čo Ti ide, vlastne ido Ti o niečo??
-
.pre "ivan68" od .sranda | 5. február 2011 22:33
-
.pre "froschyankee" od .sranda | 5. február 2011 22:24
V prispevku si sa rozlial, ako usny maz :) Chabucke chlapce! Bedar ako ty, svojim vyrokom len potvrzduje utopiu svojho pravicoveho zmyslania. Priznaj si, ako hlboko si klesol do vykalov, odkial uz niet cesty nahor. Ostava ti len smrad, ktory budes za sebou vlacit, kam sa v srackach budes motat. Brr, zatrasie ma, ked si ta predstavim.
-
.pre "polonec" od .sranda | 5. február 2011 22:15
Zrkadlo mam vycistene, pozyvam ta ku mne. Nahliadneme don spolocne, a uvidime kto je vacsi somar a pregrcanec.
-
.komunizmus od .ev | 5. február 2011 21:46
myslím,že je dobre pripomenúť-člen organizácie,ktorá riadila štát pred r.1989 sa nevolal socialista,ale -komunista.Podľa toho aj nazýva vačšina ľudí komunistickým.Komunisti mali osobitné práva upravené zákonom,v Ustave článok 4.čo bolo aj v Trestnom poriadku. KSč mala svoju kadrovú politiku a nomenklatúrne kádre -tí najspoľahlivejší komunisti boli zaradovaní do postupu na najvyššie funkcie v štáte-a medzi tie patrili aj prokurátori. Títo ľudia boli nekritizovateľní. To,že sa stálli rady na toaletný papier,ovocie,maso a dalšie veci,na to sa dalo zvyknúť. Ale na duchovný tlak nie.
-
.nehoraznost najhrubsieho zrna od .tiger | 5. február 2011 20:39
som presvedceny, ze po tomto vystupeni musi PAN trnka ako (akykolvek) prokurator skoncit!
-
."Vidlák" v priamom prenose... od .nečervený | 5. február 2011 20:20
.... Trnka - pravý obraz "funkcionára" SK........ ( Boľševický bastard, ktorý namiesto hompálania sa na kandelábri, nacvičuje hru na "demokratúru"...............!
-
.mido od .baricakovic | 5. február 2011 19:55
Mas pravdu, ale to nic nemeni na tom, ze Trnka mal pravdu. Su to nimandi, ktori sa trtosia a pregrcavaju zivotom a z jednej strany do druhej? Su. Tak aky problem... To je presne to iste, ako ked Slota nevyberane nadava na Meciara, alebo Fica. Ma pravdu? Ma. A nic to nemeni na tom, ze pouziva sedlacky a chrapunsky slovnik, ale pritom je sam sedlakom. Banda korupcnicka vsivava. Opozicia, ci koalicia, vsetko jedno. Len jedno ma serie, ked oni sami rozsiruju loz, ze oni, politici, su vrac nasim obrazom. Mozno su, ale urcite nie obrazom vsetkych. Ano, su obrazom chrapunov a hajzlikov, ktori su medzi nami, o tom niet pochyb, ale urcite nie su taki vsetci. Som o tom presvedceny. Je to podobna loz, ako to, ze tu mame slobodu a demokraciu. Vsak ano, poniektori ju maju, tak ako poniektori mali aj za socializmu, hajzlici nenazrani. Tfuuuj... ked sa clovek zahladi uz len na toho prveho - Dostala, nemusim byt ani psychotronik, aby som aj cez monitor nevidel tu jeho ulisnost, dalej som to uz ani nepozeral, bleah...
-
.mala Bitka od .gandalf | 5. február 2011 18:06
Mala bitka je vyhrana ale vojna je uz dopredu prehrana – zial! Ved byvali komunisti si nemozu dovolit prehrat...! Ved keby nemali pionov na klucovych miestach, tak este i dnes by vyplavali na povrch hladiny svinstva ktore napachali v ich « slavnej » minulosti. Nie nemozu prehrat! A co je aky problem podplatit 5,6 – i 10 ludi z opozicie aby za nich jeden krat volili? :))) Jeden Trnka odysiel ? No a co? Pat dalsich pride zo vsetkych stran... To len nasvedcuje to ze oni su organizovani inak ako vsetci ostatni. To mi pripomina system slobodo-murarov i ked oni s nimi asi nic nemaju spolocne - « posli slovko » a to znamena ze nejaka politicka strana je pre nich len prostriedok k legalnemu konaniu a je jedno ci je lavicova alebo pravicova. Poctivost pana Paludu a jemu podobnych? Co to je proti ich snahe vybielit svoju minulost? Zachranit si svoj « image » a poniektori mozno i svoju kozu? Ved dneska su povazovani za dostojnych panov, ktori maju kontakty i s tymi ktori su v zahrnici a s ktorymi robia obchody. Netreba zabudnut... ze su schopni VSETKEHO!
-
.v jednom (no žiaľ aj jedinom) mate 'svojim spôsobom' pravdu od .osgood | 5. február 2011 17:46
páni zo skupinky 1/6 ╔═| je nemyslitelne, aby sa takto byvaly generalny prokurator vyjadroval o politikoch koalicie... ╔═| nuz ale KDE, v ktorom štáte ??!! ╔═| v Britanii, Nemecku, Rakusku, Škandinavii NEPOCHYBNE !!! Ale TU ??? ╔═| ale VY pani z piadi-strany (česke "pidistrana" znie vhodnejsie), ktori ste za 20 rokov pokusov oslovit volicov svojimi ideami a viziami, dotiahli ste to na hodnotu v sinusoide plandajucej sa okolo cca 0,9% ... ╔═| a stacila populisticka putovna akcia, kde ste v monterkach prezentovali svojich politickych oponentov ako nenažrané svine - a hupsa!! ╔═| v krajinach, ktore ste uviedol, pan Zajac, by vam TOTO cirkusové číslo na parlament nestačilo.... nanajvýš by to stačio ako nová živnosť... ╔═| Bélovej strane, ktora sa domnievala, ze vam len umozni preziť na vasich "stabilnych percentach", ste touto cirkusovou akciou kruzkovanim vyfukli styri poslanecke mandaty ╔═| ten vas už do chlíííívku len tak lahko nepustí!!! ... a vy tých 5% sami nedosiahnete, ani keby pri vasej novej prasačej agitke scenarom "pomahal" vtipny Ivan Miklos... ╔═| a ze ste do tohto pripustili Matovica (trapne pripominajuceho pripad nim ohlaseneho pokusu o jeho zkorumpovanie, ktore potom s hlupostou v nom pravdepodobne zakorenenou definitivne, oznacil za žart ) _ nuz to len svedci, ze ste z politiky pochytili len frazy a volicov povazujete za tupcov, na ktorych je detailov len škoda ╔═| nuž a pan Zajac tiež nonsalantne pozabudol uviesť, že s Trnkom nič nemal dočinenia hlavne preto, ze sa jeho výťahová strana k politike vyjadrovala len z hlbokeho úzadia ╔═| (o sk & cz prokuratoroch, sudcoch vratane sudcov prebehlych na "modru stranu", policii ... nemam dobru mienku) ╔═| Nezastavam sa ani Trnku, len podotykam, že je ROVNAKÝ buran ako su aj ostatní jednotlivci vasho šesť-spolku a pralamentu vôbec ╔═| Trnka bol neomalenec uz vtedy, ked sa gen-prokuratorom stal hlasmi tych, ktorym teraz račite byť spojencom - zanedbateľným, ale predsa... ╔═| a vtedy dufali, ze sa im bude, vratane svojej neokrôchanosti, azda aj hodiť ╔═| nuž - používa politikov ako databáazu.. ╔═| vulgo: na KAŽDÉHO z vás niečo špinavé vie!! ╔═| Vy vždy chcete variť z čistej vody od momentu, ked sa vašej skupinke podarí byť politicky slušní (ale je to vzdy len 1-2 dni!!) ╔═| Literarny vedec sice ste, pan Zajac, ale na to aby vaše reči nespôsobovali politickú škodu PRÁVE VÁM, potreboval by ste politickeho korektora a tlmočníka ╔═| V Číne sice začal rok zajaca, ale verte tomu (a to viac ako obdivnym kecom vašej klaky),_ váš rok to s velkou pravdepodobnosťou nebude!!! ╔═|
-
.trnkové Ego od .mido | 5. február 2011 17:13
Typický arogantný prístup jedného boľševického prokurátora. Trnka okrem iného mohol povedať: Kto je to Matovič, Zajac a dostál, kto ste Vy obyčajní ľudia v tomto štáte, ktorí máte niečo proti mne? Vy sa tu len pregrcávate, z jednej stany na druhú. Trnka sa pasoval za spasiteľa Slovenska. Ani sa nečudujem, že mu je blízky SMER, kde takéto praktiky a arogantní ľudia sú na prvom mieste a kde takéto strany dokážu z obyčajných ľudí dostať a mobilizovať tie najhoršie vlastnosti, ktoré môže človek v sebe skrývať . NACIONALIZMUS, ŠOVINIZMUS, BOĽŠEVIZMUS, AROGANTNOSŤ, KLAMSTVO a kopu iných vlastností. Stačí si len tu prečítať niektoré články Ficovoličov. Takéto strany a ľudia sú prekliatím Slovenska.
-
.autokracia od .autokracia | 5. február 2011 16:24
pan trnka a rada prokuratorov nestratila chrbtovu kost a dovolili si poukazat na to, ze chcete vo svoj prospech obrat obcanov o nezavisly ustredny organ, aby ste si mocensky polepsili
-
.absurdistan od .absurdistan | 5. február 2011 16:20
Ja teda nemam nic voci panovi Dostalovi, Matovicovi a Zajacovi a v mnohych pripadoch ma ich nazor zaujima, neslusne spravanie urcite nema byt, ale nezda sa Vam, ze cela volba prebieha od samotneho pociatku nedostojne a predovsetkym ustavni cinitelia sa nechovali tak ako kaze ustava sr? Co ste predvadzali v styroch volbach? Chovali ste sa ako poslanci? Najprv ste si forili, potom ste chodili po dvoch tam, kde kazdy normalny poslanec ide po jednom. Ako to vlastne prebiehalo? 1. programove vyhlasenie vlady - a v nom kopa autokratickych nezmyslov a snaha podriadit si na UKOR obcanov nezavisly organ statnej spravy, ktory ma dohliadat aj na vladu, na ministerstva. 2. ozvala sa Vam rada prokuratorov s tym, ze sa ohradili voci snaham obrat nezavisly ustredny organ o nezavislost 3. riesenie politickych kauziciek, aj tych, o ktorych sa nehovori 4. styri kola volby, ktore ste marili a dodnes marite ich riadny priebeh 5. ucelova a trapna zmena sposobu volby a zrazu novy zakon o prokurature 6. opat sa ohradila rada prokuratorov voci priebehu volby 7. konecne si vlada prebera zamery s radou prokuratorov - dostali navrh zakona Robite velku diskusiu o tom kto moze byt na cele statnych organov vzhladom na minulost. Aku minulost ma napriklad pani radicova? 6 rokov papala ... spolu s tymi co su v sdku dodnes. Kto vlastni logo strany, ktora nam vladne? Vie to zodpovedat? Velka ryba krici, ze je proti velkym rybam a pritom si ich sama k sebe kladie a mysli si, ze su ludia sprosti a nevidia to. A vy im nekriticky pomahate, lebo si vas namotaju na navijak. Z celeho cirkusu, ktori ste previedli (nie doslova menovani 3 poslanci) je celkom iste, ze cely cirkus sa zacal potom ako sa zacali riesit politicke kauzy a vyslo najavo, ze vziat nezavislost prokurature nebude take lahke, lebo sa vam vedia postavit. Zmeny, ktore robite robite pre seba, nie pre obcanov. Aj nahlupejsi obcan v state musi vediet, ze ked bude policajt, prokurator aj sudca pod radicovou alebo kymkolvek na jej terajsom mieste, ze to je ta najhrubsia autokracia. Na toto ste moc nedostali!
-
.ev, o spoločnosti pred rokom 1989 šírite úplné bludy od .antipravica | 5. február 2011 16:15
Ale socializmus neznie dosť úderne a mobilizujúco a tak najmä v posledných 5 rokoch pravicoví propagátori zmenili slovník, ktorý pravdivo pomenúval zriadenie pred 1989 rokom v ČSSR a namiesto zaužívaného pomenovania zriadenia v ČSSR pred rokom 1989 ako socialistického, prešli k označovaniu zriadenia, ako komunizmus Tento postup je súčasťou premyslenej pravicovej a neoliberálnej propagandistickej stratégie, ktorej úlohou je vštepovať mladým ľuďom, ktorí nezažili dané obdobie, nerealistické asociácie o dobe pred rokom 1989, ako o dobe temna, útlaku, teroru, biedy a hladu, kde ľudia boli denne utláčaní, prenasledovaní, hladní a denne prežívali frustráciu a utrpenie z neslobody Pred rokom 1989 bola oficiálna mocenská vládna politiky založená na tých istých zásadách, na ktorých je postavená aj dnešná vládna politika a to na dôslednom dodržiavaní zásady, že významnú spoločenskú a hospodársku funkciu v štáte vláda obsadzuje straníkmi, podľa hesla víťaz berie všetko Teda v tomto ohľade sa vôbec nič nezmenilo a tak, ako za socializmu, aj dnes sa má príležitosť v oblastiach, na ktorých má dosah vláda presadiť iba straník a človek servilne poslušný vláde Pričom za socializmu komunistická strana a jej členovia plnili nie iba stranícko-politickú funkciu v štáte, pri udržiavaní moci, ale plnili aj kultúrne, vedecké, vzdelávacie úlohy, čo sa úmyselne zamlčuje a komunisti sa dnes vykresľujú, ako fanatickí komunistickí straníci a boli autoritami spoločenského, kultúrneho, vedeckého života a sú dodnes uznávanými autoritami v spoločnosti, napriek viac ako 20 rokov trvajúcej ohováračskej dehonestačnej kampani, s čím sa blázni združení v OKS a SaS nevedia už viac, ako 20 rokov zmieriť , preto využívajú každú príležitosť na oživovanie boja proti imaginárnym komunistom, z ktorých sa už poväčšine stali kapitalisti a pravicoví analytici, pravicoví politici a liberálni novinári
-
.trnka a Mamojka od .vma@ | 5. február 2011 16:08
Som úprimne zvedavý, kto opäť navrhne Trnku ako svojho kandidáta. Mal som pocit, že poslanec Mamojka má svoje zásady. Po Trnkových pamätných vetách to bude mať ťažké.
-
.hanba od .jD | 5. február 2011 14:58
Je to hanba, akeho hajzla sme mali GP. A hanba vsetkym, kto ho bude volit niekedy!!!
-
.pan ev uz sme o tom trochu diskutovali od .hu | 5. február 2011 14:51
zanovite hadzete vsetkych a vsetko do jedneho vreca s nazvom "komunizmus" "komunisticky" "komunista". ved to tak vobec nebolo !! system ktory tu bol v rokoch 50tych a bol stalinsky. system ktory tu bol v rokoch 60tych bol prevazne reformny - socialne a hospodarsky. system ktory tu bol v rokoch 70tych bol aparatcicko byrokraticky. ti ktori kraglovali reformnych komunistov, oznacovali ich za pravicovych revizionistov a oportunistov a pritom oni sami v roku 1989 urobili v strane pravicovy prevrat..... vam nevadie tieto "detaily"? nic z toho nevyplyva???????? ked citam prispevky tohto druhu od mladsich prispievatelov, tak sa nedivim, ze nevedia o tom ako to bolo. ale vam - ktory ste to vsetko na vlastnej kozi zazil - sa teda divim a poriadne...
-
.oKS a demokracia od .peter Kováč | 5. február 2011 14:48
S veľkým prekvapením som zistil, že OKS na svojej facebookovskej stránke scenzúrovalo všetky moje komentáre k výrokom / videám; vždy som sa snažil argumentovať vecne a pokiaľ možno s najlepším vedomým toho, čo je v súlade s právnym poriadkom SR, a slušne... Myslím, že postup OKS už nepotrebuje žiadny ďalší komentár, vážení páni poslanci a členovia OKS. Vždy som bol presvedčený, že základom demokracie je vecná diskusia, Vy stojíte len o prikyvovanie na vaše názory, nie o vecnú diskusiu. Dovidenia.
-
.komunizmus od .ev | 5. február 2011 14:28
Takže podľa myslenia komunistu,človek,ktorý nerobil karieru,lebo nechcel vstúpiť do KSč,sa choval nesprávne.Ano,tak to videli a vidia. Ten,kto na niektorých pracoviskách behal za funkciami a ostatní občas za neho museli pracovať,sa domnieva,že na zvyšok života sme všetci povinní to príjímať,že nám je nadradený. Niektorí naozaj nechceli do komunistickej strany vstúpiť z presvedčenia,pán antipravica-nie z lenivosti. A v r.1989 sa rozhodli,že moc komunistov by mala skončiť. Lenže máme ju dodnes. Niektorí z nás sa domnievajú.že na dôležité miesta v štátnej správe -akop je aj GP-by už mali ísť ľudia bez komunistickej minulosti.
-
.tí šiesti zrejme spravili nadprácu :o) od .nechvidia | 5. február 2011 13:00
Tak toto bola rozhodne lepšia odpoveď ako predviedol pred pár dňami .šéfredaktor hlavne so svojim záverom. / / / To čo si podľa mňa treba uvedomiť je jedna vec. Ak by tí šiesti zahlasovali za vtedajších kandidátov tak by karavána išla takpovediac ďalej (možno až na výnimku .jožka Čenteša). Teraz však konečne sa začala tá pravá dúfajme, že reforma toho molocha prokuratúry. Nielen, že sa bude meniť systém nielen čo do monokracie, negatívnych pokynov, ale i od samotných výberových konaniach na prokurátorov a právnych čakateľov a čo bude mať logicky za následok prekopanie 153-jky a 154-jky zrejme až po niektoré ust. trestného procesu 301-tky. Ďalšia vynikajúca vec je - radikálny rez vysporiadania sa s vojenskou zložkou prokuratúry, ktorá dlhodobo nezmyselne dominovala, ktorú treba raz a navždy poslať tam kde má byť a to do pôsobnosti MO SR a teda zániku funkcie prokurátora ako takej. Toto celé minimálne tak ako navrhujú teraz je len dôkazom, že po volbách ABSOLÚTNE PODCENILI dôležitosť legislatívnej zmeny v tomto rezorte sui generis a spoliehali sa len na nového(ú) servílneho generálneho prokurátora. V danom prípade teda zrejme platí: "že všetko zlé je raz na niečo dobré" TAK NECH TO UŹ SPRAVIA KONEČNE PORIADNE.
-
.tak to bola odpoveď od .maxik | 5. február 2011 12:56
žiaľbohu počúvať takýchto tárajov je pod mentálnou hranicou väčšiny národa.Toto má byť zástupca ľudu? však on nezastupuje chudák ani sam seba .
-
.ev od .antipravica | 5. február 2011 12:43
Zajac, Dostál, Šebej, Osuský, všetci blázni z OKS a SaS, spoločnosti vnucujú svoje narušené hodnoty, založené na presvedčení, že iba oni majú kvalifikáciu riadiť verejný život a iba oni majú tie najsprávnejšie hodnotiace úsudky A svoju kvalifikáciu si zakladajú na jedinej hodnote, že za socializmu nedosiahli žiadne spoločenské postavenie, čo narušenci vyhodnocujú, ako dôkaz o svojej nadľudskej hodnote, ktorá ich má oprávňovať na zaujímanie toho najčestnejšieho postavenia v spoločnosti a skutočnosť, že za socializmu nič nedosiahli im má dávať výlučné právo nato, aby iba oni dnes a na večné časy riadili spoločnosť. Pravda je však taká, že za socializmu nemali žiadne spoločenské postavenie preto, že boli povaľačmi a parazitmi, ktorí chceli bezpracne parazitovať na spoločnosti, ako to robia aj dnes
-
.komunizmus od .ev | 5. február 2011 12:24
Pán antipravica,ja si s Vami netykám.Som starší človek a o komunizme viem zo života dosť.Pani Radičová a poslanci OKS nikomu nenadávajú a nezosmiešnujú nikoho.Vyjadrujú sa vecne ku nevhodnému správaniu iných,napr.aj ku slovám pána Trnku.Pre komunizmus bolo vždy najťažšie zniesť iný názor ako komunistický,preto sem poslali v r.1968 Sovieti vojská,aby zastavili iné názory. Na Slovensku práve v tej sfére,kde sa o slobode rozhoduje,ostalo najviac komunistov.Bolo by zaujímavé vedieť,koľko je komunistov na generálnej prokuratúre. A o tom je celý problém,lebo sa snažia udržať to tak dalej.
-
.reakcia na pisateľa ev od .antipravica | 5. február 2011 12:13
práve to čo si popísal, ako útok na kritikov, je teatro Zajaca, Dostála a Matoviča, ktorí okamžite dehonestujú kritika Trnku, ktorý vyjadril svoj názor na činnosť Radičovej a poslancov OKS a poslancov Obyčajných ľudí Dehonestáciu opomnentov majú pravičiari ako genetickú výbavu, keď každý, kto má iný názor je komunista, boľševik a iné...
-
.komunizmus od .ev | 5. február 2011 11:48
Pán poslanecZajac,pochopili ste situáciu dobre,lebo tu ide aj o porušenie zákona,vždy ked niekto upozornil komunistov,že zákony platia aj pre nich,zaútočia-zosmiešnujú,vyjadrujú sa vulgárne-aby zastrašili kritikov. Vdaka,že o tom hovoríte .
-
.to nie je len Trnka, ale pomery na Slovensku vobec od .ccoJAviem | 5. február 2011 11:45
Ak sa niekedy hovorilo o "normalizacii" normlanych vztahov na Slovensku, vtedy este vo vztahu k Ceskoslovensku, ze to bude trvat 1 mozno 2 ci 3 generacie. Mam taky pocit, ze Slovensko nebolo nikdy uplne normalne a ze sa tu vlastne snazime predsatvovat si nieco co je tu uplne neuskutocnitelne.Obhajovat neobhajitelne, inak sa Trnkovo posobenie a vystupovanie ani neda nazvat,je celkom sila a len to svedci o com pisem vyssie.Ak sa daju nazory ludi v tychto prispevkoch povazovat za akysi reprezentativny prieskum, co dufam, ze nie, i ked vysledky parlamentnych ci prezidentskych volieb za poslednych 20 rokov tomu zial nasvedcuju, potom si nezasluzime ako narod ci stat uz asi vobec nic.Skoda len, ze mnoho ludi musi trpiet luzou
-
.trnka pravdivo pomenoval od .antipravica | 5. február 2011 11:18
techniku, ktorá používa Radičová, na vymývanie mozgov frázami o transparentnosti a zatiaľ iba transparentne v parlamente volila za dvoch poslancov Trnka pravdivo pomenoval primitívnu grupu narušencov, ako Zajac, Polakovič, Matovič.... a iných narušených bláznov, ktorý sa do parlamentu dostali na vlne šírenia hystérie " FICO KRADNE", čo ľudia už dávno oľutovali a dnes sa hanbia zato, akých primitívov nominovali do parlamentu
-
.antitrnka od .janci | 5. február 2011 10:14
trnka to prehnal, respektive sa prekecol a ukazal aky v skutocnosti je... nie je hoden pozicie GP... vsetky tieto vyjadrenia mozem podat, pretoze som student a nie GP... skoda reci na adresu trnku... je to trtko
-
.realita od .vma@ | 5. február 2011 10:07
Trnka je stále prokurátorom, bohužiaľ...
-
.hahaha, zas mimo realitu od .hu | 5. február 2011 10:00
trnka nedal svoj rozhovor ako generalny prokurator, ale ako bezny obcan. preco by nemohol mat aj on svoj nazor na to, ze sucasny parlament pod vedenim Hulika a vlada pod vedenim zradicovej je cirkusom Humberto? ved to si beztak mysli vacsina naroda ..
-
.antipravica & sranda od .ivan68 | 5. február 2011 09:31
Skutocne pozoruhodne prispevky. Som hrdy na vas Slovaci.
-
.z Turca od .z Turca | 5. február 2011 09:31
Špecialisti inžinieri hýbu touto krajinou!
-
.geriatrickí psychopati z OKS Dostál, Zajac od .antipravica | 5. február 2011 09:14
ktorí viac ako 20 rokov, čo je už dlhšie, ako boľševickí funkcionári, zamorujú verejný život svojimi narušenými hodnotiacimi úsudkami, dnes na Trnku, ktoré sú vždy založené na klamstve, dnes Zajac vyslovene klame, že Trnka vyslovoval svoje hodnotenie politikov, ako Generálny prokurátor Narušenci z OKS sa vždy vyslovujú ako keby názor bláznov z OKS bol podstatný a ako keby pravdivo odrážal väčšinový názor. Zajac sa nezaprel a nezabudol do rozhovoru zamiešať socializmus, november 89, nikdy nekončiaci boj proti ľuďom, ktorí sa previnili iba tým, že už za socializmu zastávali spoločenské funkcie a Zajac nezabudol samovyzdvihovať svoje zásluhy na vzniku VPN, aj keď ho spoluzakladatelia hodnotia, ako škodnú a rozvracača VPN, ktorý ukradol spisi VPN, aby mohol falšovať minulosť Tiež Zajac prejavil sklamanie, že Trnka sa nespráva vďačne, keď Trnka má byť vďačný Zajacovi, že je na mieste GP
-
.nechate si napľuť do tváre od .wija | 5. február 2011 09:00
Konečne sa robí v súdnictve aky- taký poriadok.Čo to tu je doteraz,z toho slušný človek nevychádza z údivu. To tohto človeka chcel mať Dzurinda na čele prokuratúry.To je obžaloba SDKU.Trnka iný ani nemôže byť.Je to dlhý boj,ktorý sa nesmie vzdať.
-
.z Turca od .z Turca | 5. február 2011 08:55
Dobrá práca redaktorov a spolupracovníkov .týždňa! Vyjadrenia boli potrebné! Pán Trnka z pohľadu JUDr. zaťal do živého, v afekte. Je naďalej prokurátor. Nesúhlasím s pánom Zajacom v antikomunistickom nastavení. Pán Matovič navrhuje predkladanie kandidátov na GR "komisiou" odborníkov, nie politikmi. A to je výborný návrh! Chýba mi vyjadrenie hovorcom bývalej profesorky sociógie pani Radičovej.
-
.výbor pre ľudské práva od .karolll | 5. február 2011 08:54
spomínaný zajacom... trnka to prehnal,ale vydržal skoro až pol roka počúvať neuveriteľné hlúposti. Ten zajacom spomínaný výbor pre ľudské práva, kde sa trnka nesprával slušne: www.tyzden.sk aby sme vedeli, s kým máme tú česť.
-
.tolko kecov, uz ma to prestava bavit od ..HeadAroundU | 5. február 2011 08:53
skratte funkciu GP zo 7 na 5 rokov, ponechajte tajnu volbu a uz konecne niekoho zvolte
-
.to sranda od .polonec | 5. február 2011 08:46
Sranda nesranduj a pozri sa do zrkadla kto je somár a možno si pregrcaný.
-
.dôkaz od .peter Kováč | 5. február 2011 08:21
Toto video je dôkazom, že Trnka "zaťal" do živého. Inak by sa k tomu anii nevyjadrovali.
-
.pan Zajac, od .misox | 5. február 2011 06:54
ked vidim ten vas pokrytecky ksicht, chce sa mi zvracat. Vy, co menite nazory ako ponozky podla toho ako politicky vietor fuka si dovolujete hovorit to co hovorite? Vravite s despektom, ze Trnka sa vyjadroval ako "nezavisly od tych co ho volili". Ved predsa tak to ma byt. Ci nie? Ma vam byt vari vdacny? Za co? A hlavne preco???? Znamena to, ze ten novy prokurator, ktoreho si zvolite znasilnenim vlastnych nazorov a vlastnych poslancov koalicie, bude ZAVISLY od tych co ho volili? Asi ano. Davate totiz jasne najavo, ze chcete prave to.
-
.matovic od .filip1988 | 5. február 2011 03:40
pan matovic by mal prestat rozpravat s tym otrasnym trnavskym prizvukom.....vsak to sa neda pocuvat...je mozno spravny chlap aspon sa tak propaguje..ale nech predsa rozprava s makkcenmi...to sa neda pocuvat...uplna hruza... nemam nic proti trnavcanom
-
.narodniar od .ist4 | 5. február 2011 03:17
Hríb je novinár. Trnka bol gen. prokurátor. Nevidíš rozdiel?
-
.titi zradcovia naroda patria do vazenia od .narodniar | 5. február 2011 01:28
Pan Zajac, pan Hrib, Vy ste sa k Ficovi tak vyjadrovali vzdy! A bol predseda vlady! Tak o com vravite teraz?!
-
.čo bolo to bolo od .červeny pomaranč | 5. február 2011 00:06
Mimochodom nikto nodpovedal na otázky ktoré položil p.Trnka. Ale prosím Vás začnite už konečne plniť predvolebné sľuby ktoré ste dali voličom.
-
.je to elita tohto ""vysokokultúrneho parlamentu,, od .pet | 5. február 2011 00:01
Všetci traja páni patria medzi spoluobčanov ktorých si treba oceniťDúfam že to vydržia a nepoddajú sa primitívnemu zlu v parlamente. Budú naďalej trpezliví a verní pravde.Rozprávajú a najma žíjú v súlade so svojim neskazeným svedomím ,nekradnú,sú slušní a inteligentní.Keby v parlamente a v tomto štáte bola vačšina podobných ľudí,ako uvedení traja páni tak by to tu fungovalo,ako švajčiarské hodinky.Žiaľ, hlupáci ,zlodeji a bolševici sú zatiaľ v tomto štáte v prevahe.
-
.@sranda od .froschyankee | 4. február 2011 23:12
..ty jses jeste vetsi k.o.k.o.t nez jsme doufali..
-
.soplik pod nosom od .sranda | 4. február 2011 23:04
Pan Trnka utrel trom somarom soplik spod nosa a hla, ako sa ich to dotklo. Dostali, co si len zasluzia. Ved predsa nenormalny teplakovy kral, skaredy Matovic kritizuje ubor pana Trnku? Hlupak, uz zabudol ako sa obliekal v parlamente aj s jeho sefom??? Tfuj prasa jedno zabudlive. Zajacik rozvracac Slovenskeho statu. Tomu len komunisti vadia, no ze bez nich by bol bezdomovec a alkoholik, to neprizna dristac jeden. A pan ohava Dostal, tam sa asi niet co vyjadrovat. Spravne to pomenval pan Trnka. Pregrcaval sa doteraz a pregrcavat sa bude aj teraz. Poslite ho radsej na kurz viazania kravaty, uzlik ma ako keby ho krava vyplula, nie len ze jeho vyzor je podobny kravate. Toto je elita Slovenska, chamrad Judasska skorumpovana.
-
.sudruch od .šuranyi vlado | 4. február 2011 22:54
Generálny prokurátor sa vyjadroval ako "červený bulo". určite si to dotknutí poslanci mysleli, ale povedali to ináč.
-
.haf od .fuck | 4. február 2011 22:46
pastier svin , parlamentny šasek a mopslik mudruju o slusnosti a korektnosti
-
.titulky od .vleks | 4. február 2011 21:35
paci sa mi, ze otazky uvadzate v titulkoch. netreba natahovat usi, aby som pocul tie neozvucene otazky.
-
.loL... od .zurino | 4. február 2011 21:28
...Matovič bol opäť trefný. Pán poslanec zbiera svojimi vyjadreniami bodíky do ďalších volieb. Žeby nádejný kandidát na významnejšiu pozíciu v štátnej funkcií ? Len tak ďalej :-)
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM