Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Marta Kubišová
Juraj Kušnierik hovorí o Marte Kubišovej a rozhovore s Martinom Michalom.
.anna Kratochvílová .jakub Kratochvíl20. január 2011 | videné 3397x | reagovalo 30 ľudí
Diskusia (30)
-
.:-) od .fero55 | 26. január 2011 13:00
Pre bordova: Idete. Takze sme sa dozvedeli, ze viete kopirovat (prispevky). No a vidime, ze ked uz neviete co napisat, poucujete o gramatike. Viete, verbalne vyjadrenia o tom ako je pre koho november oslobodenim a podobne su irelevantne - neviem preco si ludia myslia, ze tym niekoho oklamu. Relevantne su prezentovane myslienky (resp. skutky) - a tie vase ako aj tie Kusnierikove maju silnu prichut byvaleho rezimu.
-
.ad fero55 - znova a naposledy od .bordova | 25. január 2011 01:45
Narazala som na tento styl 'inteligentneho' diskutovania hodneho skor Noveho Casu alebo vyjadrovacieho stylu Michala Martina, ked uz sme pri tom, co by sa kam viac hodilo: "Ako s nam Kusnierik rozohnil. Clovek by si myslel, ze nedokaze precitat mail este nez ho vykopli z Lampy a tu ako mudruje/ To co ste narozpraval do kamery je znoska zbytocnych a hlavne hlupych reci/ Vase pocity o hudobnych kvalitach su irelevantne, pretoze su subjektvne. Takisto nepocuvam pop, a Kubisovu povazujem za nezaujimavu poloamatersku spevacku a je mi jedno v akom obchode lezi jej americke CD, podla toho - preboha p. Kusnierik - nehodnotim kvality spevaka/ p. Kusnierik, nechcete sa radsej vratit do Lampy a tam 5 minut citat kratky mail? To vam slo lepsie." P.S. A ked uz porovnavame uroven citatelov tyzdna a noveho casu - uz na zakladnej skole ma ucili taku pomocku, mohla by sa vam zist: Kde ste bola, kde ste bol - takto vyka iba vol. P.P.S. Koniec socializmu bol pre mna vyslobodenim a klucovou hist. udalostou taktisto ako pre Juraja Kusnierika a nepochybne vsetkych redaktorov tyzdna. Zavist takisto povazujem za jednu z najhorsich slovenskcyh vseobecnych vlastnosti rovnako ako malomestiacke, hlupe, bezdovodne a anonymne osocovanie a klamanie z voleja o ludoch, ktorych klamari osobne nepoznaju a namiesto inteligentnej diskusie / kritiky vzdy takto sklzaju pod uroven.
-
.nie je prekvapenim od .fero55 | 24. január 2011 18:33
Pre bordova. Nie je prekvapenim, ze informacie o tom, ze socializmus skoncil a kazdy ma pravo prejavit svoj nazor - povazujete za nieco s 0 hodnotou. A to nie sme na Novom Case, ale v Tyzdni, kde by sa nejaky ten rozum ocakaval. --- K ostatnym, je smutne, ako casto z kritik voci Vondrackovej (ci inym uspesnym ludom) nevedomo (neuvedomujete si to) preraza typicka slovenska zášť voči uspesnym ci bohatym. Malomestiacke, hlupe, balkanske.
-
.tak! od .bordova | 23. január 2011 16:33
Juraj, dobra reakcia. Autenticke, ovela suvislejsie ako normalne, respekt. Moje pocity po precitani intreview boli podobne. Ked si Michal uplne bezdovodne kopol este aj do Havla s tym, ze vlastne nevie, co take bolo akoze Havlovym prinosom, tak to uz bol uplny vrchol. Okrem toho vinit za rozpad svojich troch manzelstiev svokry a podobne s tym, ze on sam nikdy za nic nemoze a chyby zasadne nerobi, je fakt len na smiech a poklopanie si na celo. Na Michala som najprv nazor nemala, vdaka rozhovoru ho uz mam jasny a na Vondrackovu tym padom tiez. Takze tolko plus k uverejneniu takeho rozhovoru. Otazka je, co mi okrem toho ten rozhovor dal a ci rozhovor s niekym normalnym mi nemohol priniest viac. Urcite mohol a je na SME ako bude s vyberom ludi na rozhovory pokracovat. Ak tymto smerom, je to ich pravo akurat, ze ja budem svoj cas travit citanim inych veci. P.S. Ad fero55 - ta reakcia je presne toho isteho druhu ako cely rozhovor s Michalom. Uz v druhej vete klame a bohorovne osocuje. Pana Kusnierika nikto z Lampy nevykopol a keby chcel ostat nadalej, bol by tam doteraz. O zvysku reakcie ani nehovorim. reakcie fera55 = nulova hodnota
-
.môj názor od .hroznyivan | 22. január 2011 16:41
pán Kušnierik,neuvedomili ste si, že ste v podstate rovnako neobjektívny ako pán Michal ? váš " spravodlivý hnev" nechápem.
-
.nuž, kvoli Vašej emocionalnej reakcii som od .volavka | 22. január 2011 16:18
si rozhovor s MM precitala. Na rozdiel od Vas je vecny... a jednoducho ma na MK iny nazor na zaklade inych skusenosti ako mate Vy (mate vobec nejake PRIAME skusenosti s MK?)...Trapnejsi ako MM ste mi prisiel teraz prisiel Vy, aj ked na rozdiel od neho ste mi inokedy celkom sympaticky. P.S. HV nemusim a MK ma ako spevacka tiez nicim neoslovila, kladne len svojimi obciankymi postojmi.
-
.politruk od .vleks | 22. január 2011 08:19
Mne sa ten rozhovor tiez nepacil a som ho po prvych riadkoch prestal citat. Tu moznost ma kazdy. Ale tento komentar sa mi paci este menej. Je len dalsim dokazom, ze JK pristupuje k hudbe ako ideolog, politruk, torkemado. Nechapem to, lebo ku kniham zjavne pristupuje inac a iste dokaze ocenit basne napr. Miroslava Valka. Cudne. Kazdy muzikant, ci clovek s usami, musi ocenit kvality Vondrackovej, ci uz sa mu paci alebo nie. Tiez plati, ze za svoju popularitu vdaci svojmu talentu a praci, a nie komunistom, ktorym akoze hrala. (Mimochodom, 2x vypredala Carnegie hall). Teraz ma zial spor s Kubisovou. Je to velka skoda, ale take veci sa stavaju. Je to ich osobna vec. Tak to riesi bulvar a vyzera, ze aj SME. Co uz. Skoda, ale maju na to pravo. Aj Sme a aj tyzden sklzavaju k bulvaru dost casto (vid henten rozhovor a tento komentar). SME su ale slobodnym mediom a hadam sa nemusia pytat politrukov, s kym mozu robit rozhovor a s kym nie. Rovnako ani JK sa nikoho nepyta, o akej alternativnej kapele napise. Kubisovu mam rad, chodim na jej koncerty, vazim si ju velmi a na tejto ucte spominany rozhovor, ci akykolvek rozhovor nemoze nic zmenit. Rovnako tento rozculeny komentar nic nezmeni na kvalitach Vondrackovej. Vlado Leksa
-
.mna napriklad od .andrej palko | 21. január 2011 22:27
nastval Vas monolog pan Kusnierik, pretoze ste zatazeny. Mne ani Vondrackova a ani Kubisova nic nehovori, ale ohladom ich aktuakneho sporu som sa snazil dozvediet co najviac. A to nijako nesuvisi s tym, co robila kedysi Kubisova a co Vondrackova. A mam az prilis silny pocit, ze ste pouzili velmi vela tzv. demagogickych tvrdeni. Veci, ktore nijako nesuvisia so sporom, ale maju to cele len zahmlit. Tak ako peticia osobnosti na podporu Kubisovej. Aj keby bol Martin Michal sam diabol tak to neznamena, ze nema svoje prava. Ach, co uz s Vami.
-
.nechápem prečo sa čudujete, pán Kušnierik od .boris Burger | 21. január 2011 16:34
Som stopercentne presvedčený, že Kubišová je morálny človek. Nesmierne si ju vážim. Obdivujem! Ale nechápem prečo by sme nemohli počuť, čo o nej povie Martin Michal. Myslím si, že v tom rozhovore presvedčil málokoho a Sudor ho rozhodne nešetril a nestál ne jeho strane. Nechápem, ešte raz, to budeme opäť trpieť selekciou, čo je iba vznešený názov pre nepublikovanie niečoho, čo sa nám nepáči, čo nám je nepríjemné? Bol som v diskusii pod tým článkom, a svoj názor na toho chlapa som napísal, rovnako ako teraz píšem o Vašom. Sme asi v približne rovnakom veku. Pamätám si pani Martu. Po rozhovore som mal z manžela pani Vondráčkovej blbší pocit, ako keď som si prečítal titulok. Ak chcel niečo vysvetliť, nemal šancu. U mňa určite nie. Kubišová obetovala svoju kariéru pre presvedčenie. A bola by to iná kariéra, ako kariéra pani Heleny. Ale nič to nemení na tom, že ten chlap má nárok na vypočutie. A že som si to veľmi rád prečítal. Michal nič nepochopil, mnohí z nás áno.
-
.to voltaire od .twilight | 21. január 2011 12:06
Mozem si aj ja nadalej mysliet aky som mudry? Napriek tomu, ze v tomto roku som este necital (az na jeden text vcera vecer od stareho "pedofila", ktoreho by vysnivana a neprekvapiva "zabavka" urcite zacala nudit ovela skor, ako Bahnu ;o) humno ani lemon cim prichadzam o nezanedbatelnu cast svetoveho kulturneho dedicstva.
-
.ad: Ikona od .chuko | 21. január 2011 11:51
Som sice fanusikom tyzdna, ale ked mam byt objektivny - cela reakcia Kusnierika neni nic ine, len dokaz ze Kubisova je ikona. Emotivne vystupenie s podtextom "nesahajte nam na Kubisovu". Cim len sam 100% potvrdzuje ze Kubisova ikonou skutocne je. A tym co bolo v rozhovore podstatne - a teda ci Kubisova klamala sa pre istotu vobec nezaobera (ved kto by bol ochotny uznat ze jeho ikona moze mat nejakeho povahove vady, ze?)
-
."prolhana ikona" od .gabi | 21. január 2011 11:45
Po zopar vetach z clanku zo Sme s Martinom Michalom som reagovala takmer identicky s Jurajom Kusnierikom. Po precitani clanku som sa zacala nahlas smiat, pretoze akakolvek ina reakcia je nadhodnotena. Vobec nie je podstatne, co sa profesionalne medzi Martou Kubisovou a Vondrackovej agenturou stalo, podstata spociva v niecom celkom inom. Kto zil za socializmu vie, kto bol a je Vondrackova a kto Kubisova. Prekvapuje ma nasa otvorena naruc, s ktorou sme Vondrackovej, Gottovi a inym, umoznili vystupovat a pytat si zavratne honorare, ale hlavne zaradit sa medzi hviezdy, ktore hviezdia na nasom porevolucnom medialnom trhu. (hlavnou hviezdou po polnoci silvestra 2009 v tv Markiza bola Vondrackova a silvester 2010 odspieval Karel Gott a Michal David - tv. Markiza) Problem je v nas - divakoch. Velmi nenapadne a s podtonom apatie od prirodzenia sme na vsetko zrezignovali. Ved nech si spievaju, tym, ktori ich chcu pocuvat. Bohuzial potom ludia, ktori sa postavili proti rezimu a trpeli za svoje rozhodnutie ako Marta Kubisova, sa ocitnu v situacii, v ktorej na nich hadze spinu "Nikto", ktory zije z medializacie svojej manzelky v neustalych sporoch s kymkolvek, ale najviac ho do medii vytiahol prave spor s Martou Kubisovou. Je to ako angegdota s prichutou cierneho humoru, az s prvkami parodie. Pripomina mi to situaciu, ked Stv2 pred vyrocim neznej revolucie vysielala "Studio dialog" s Knazkom a Budajom, s ktorymi diskutoval a o socialistickom smerovani Ceskoslovenska, ci o kladoch Perestrojky ich presviedcal mlady Robert Fico. Nemame pamat, zijeme zo dna na den a z tiesnivej zivotnej situacie hladame potesenie v bulvarnych mediach, ktore nas krmia ludmi ako je Martin Michal - ludmi, ktori su na smiech.
-
.spev nespev, všetko jedno. od .šubifrk | 21. január 2011 09:54
Steffanek, asak, čo tu splietate teórie o tom, kto vie a kto nevie spievať? :) www.youtube.com www.youtube.com
-
.sialene od .fero55 | 21. január 2011 09:51
Ako s nam Kusnierik rozohnil. Clovek by si myslel, ze nedokaze precitat mail este nez ho vykopli z Lampy a tu ako mudruje. p. Kusnierik, neviem ci ste si vsimol, ale socializmus uz skoncil. A to znamena, ze je tu sloboda prejavu a to znemena ze aj sloboda toho, kto urobi s kym rozhovor. p. Kusnierik, nekadrujte tu kto s kym sa moze a s kym nemoze urobit rozhovor - toto si pamatame so socializmu. To co ste narozpraval do kamery je znoska zbytocnych a hlavne hlupych reci. Dohody sa maju dodrziavat, pan Kusnierik, o tom to bolo. Vase pocity o hudobnych kvalitach su irelevantne, pretoze su subjektvne. Takisto nepocuvam pop, a Kubisovu povazujem za nezaujimavu poloamatersku spevacku a je mi jedno v akom obchode lezi jej americke CD, podla toho - preboha p. Kusnierik - nehodnotim kvality spevaka. Ale o tomto to nemalo byt a to ste mal vediet. Je to o tom, ze dohody sa maju dodrziavat. A len to, ze Kubisova klamala o ustnej dohode ju zachranilo od povinnosti (pre slusneho cloveka prirodzene) znasat skody, ktore sposobila. p. Kusnierik, nechcete sa radsej vratit do Lampy a tam 5 minut citat kratky mail? To vam slo lepsie.
-
.stefan: od .asak | 21. január 2011 08:22
Predosielam: Rozhovor o ktorom je rec je stupidny a Sudor je bohapusty amater so stastim. Ako to ozaj bolo a ci Kubisova nedodrzala ustnu zmluvu, tazko povedat. Ale ten byvaly lampasak vystupuje ako hovado a nikdy nemal dostat takuto sancu kydat hnoj. Ale nastolil si skvely problem: Zive kvety a Kirschnerova nech si kludne vystupuju, tak ako existuju dedinske amaterske divadla, amaterski recitatori a insitni maliari. Problem Slovenska je, ze nerozlisuje amaterov od profesionalov (pretoz profici bud nie su alebo ich je ako safranu). Mas uplnu pravdu - ak ide o hudbu Vondrackova je profik, aj ked mozeme mat problem s vkusom a stylom. Ale pisat recenzie na Zive kverty a Kirschnerovu (a dalsich) ako keby islo o profesionalne vykony - tak ako to robia (tiez uplne amaterski) "kritici" v Tyzdni a dalsich mediach je absolutne scestne. Ked niekto nema hlas a spieva falosne, tak to proste nie je spevak ani hudobnik, aj keby nam jeho ci jej texty prenaramne konvenovali a povazovali by sme ich za nezavisle a originalne zjavy. Nemalu rolu tu zohrava aj slovensko-nezavisloscenove "kamaratstvo" kde musi kazdy kazdeho pri kazdej prilezitosti pochvalit, aby sme si navzajom pestovali dojem, ze sme super. A vo chvili, ked nahodou dojde k porovnaniu so zahranicnou kvalitou, dochadza vzdy k vybuchu (Kirschnerova v Anglicku), takze tomu sa radsej vyhnu. Samozrejme, ze im je vsetkym jedno, ze takto neustale uroven celej slovenskej kultury klesa a stava sa z nej dostavenicko navzajom sa oblizujucich zufalych amaterov. A je to tak v kazdej oblasti, nielen v popularnej hudbe.
-
.martin Roman od .vskiper | 21. január 2011 03:55
MR je jeden asocialni psychopat, kterej pouziva penize HV na uhradu svych dluhu a travi vetsinu casu po soudech. Myslim ze patrim ke stastne mensine v CR, protoze me Martin Roman jeste nezazaloval. P.S. Slovensko je pro ne last resort, protoze ne Kubisove, ale Vondrackove prestali lidi chodit na koncerty. Letosni predvanocni koncerty pro byly asi pro "nesmrtelnou tetu" neprijemna zkusenost.
-
.nezavisly od .steffanek | 21. január 2011 02:53
Dobre....neda mi to...a musim nieco povedat...aj ked mi to je proti srsti...ale fajn...som profesionalny studovany hudobnik..tak si dovolim par pripomienok.....ale vopred chcem povedat ze pana Kusnierika..pana..Hriba....a celu redakciu.Tyzdna....mam strasne rad..a neviem si predstavit,to..ze by som nepocul alebo necital ich nazory..su presne take ake mam ja...a som strasne rad ,ze na Slovensku su este taky ludia... ktory su ..citlivy...ludsky..a zmyslaju ako ja...chvala Bohu....za vsetko co ste napisali dakujem...a strasne rad, by som sa s Vami aj stretol osobne,bola by to pre mna velka cest...ale teraz mi dovolte..moj nazor.....na video rozhovor s panom Kusnierikom...tak..Je mi jasne ze ten rozhovor v SME...bol nemiestny..a smesny...ale o to nejde....ide o umelcku stranku...a ten nazor pana Kusnierika....bol strasny..a zbabeli..bavit sa o profesionalite a speve pani Vondrackovej.....nema zmysel...Vondrackova...je top europskej triedy....bez debaty....a je uplne jedno..kolko ma rokov...ci bola komunistka alebo nie...alebo ci klame alebo nie....bavime sa o speve...o profesionalite hudobnika...hovorim to preto...aby som srovnal...umelcku stranku..nazoru,,napr..s Zivymi Kvetmi..a jej spevackou....alebo s pani Janou Kirschnerovou...ktore su u Vas v redakcii v oblube...noo....spev a muzikalita ako taka ,nieje o nazoroch..je to o tom ci...bud vies...alebo nevies...a je jedno ci si Zid ,Rom,Komunista..Anarchista..Veriaci ci neveriaci....chcem len povedat tolko....ze ked ma niekto guras ,ist na podium,v kvalite Jany Kirschner..alebo Zivych kvetov.....tak tomu hovorim ja drzost a odvaha..aj ked mozno..maju ich texty...ale bo nazory...volaaku cenu pre obecenstvo..fakt neviem..tym ich nechcem samozrejme urazit......mna osobne zaujima len umelecka stranka...a ta je u pani..Vondrackovej.....a napr.aj u Vas v Tyzdni ohovaraneho..Michala Davida....na vysokej urovni...apropo....poculi ste niekedy hrat na klaviri Michala Davida?top jazzovy klaviristi na slovensku by sa mohly priucit....to je vsetko co som chcel povedat......samozrejme...o kvalitach pani..Kubisovej..ktora si toho naozaj dost vytrpela...nieje pochyb...je to Pani spevacka..a hlavne Velky clovek......a drzim jej palce ....a drzim palce aj pani Vondrackovej....uz by sa mohla aj spamatat....Stefan
-
.odpad od .vladoSuranyi | 20. január 2011 22:04
hudba Vondráčkovej je socialistický odpad pre verejné záchody.Môže byť kamarátkou Mojsejevcom.
-
.no konecne od .epllista | 20. január 2011 21:35
po dlsom case mozem suhlasit s panom kusnierikom,pretoze,uz som myslel,ze aj jeho clanky a nazory prestanem pocuvat,velmi pekne to povedal a v denniku sme,zacinam registrovat cim dalej tym viac pod.clankov bulvaru,
-
.ach jaj od .voltaire | 20. január 2011 20:59
Kušnierik, ty si aj naďalej mysli, aký si múdry.
-
.ikona Marta od .eli | 20. január 2011 19:56
Pre mňa novembrové udalosti začali okolo 10-ho novembra 1989 keď v noci okolo druhej niekto veľmi odvážny zahral na stanici Československo skladbu od Marty Kubišovej. Bol to nezabudnuteľný zážitok a pocit, že niečo sa deje. Ja som to považovala za signál prichádzajúcej slobody. Vie niekto zistiť, že kto to odvysielal? Kubišová sa predsa nesmela hrať.
-
.nesiaha jej ani po členky od .maor | 20. január 2011 18:49
Nečudujem sa tomu rozhorčeniu, plne súhlasím s vyjadrením Kušnierika, viem, že sa to niekedy nedá, ale Sudor nestojí ani za povšimnutie a život M.M. je asi jedna "Dlouhá noc".
-
.trochu pekneho do tohto cudna od .svajka sa volam | 20. január 2011 18:43
Pri prilezitosti spominania Marty Kubisovej nacim pripomenut najlepsi ceskoslovensky klip vsetkych cias: www.youtube.com
-
.sudor od .pavelpavlovic | 20. január 2011 17:45
Co sa cudujete? Sudor je karikatura novinara. Doteraz som celkom nepochopil, ako sa mu vlastne podarilo ziskat status, ktory dnes ma. Jeho rozhovory s "Hiraxom" Baricakom a najnovsie s Martinom Michalom su dokazom, ze ich autor je clovek bez vkusu.
-
.presne tak od .gandalf | 20. január 2011 16:55
Kto to vlastne ta Vodrackova je? Ako dobru cesku spevacku ja poznam LEN Kubisovu...
-
.čo k tomu dodať? od .svybaP | 20. január 2011 16:55
pán kušnierik po 100 rokoch konečne povedal niečo zaujímavé... vondráčkova je úplné mínus nie len ludsky ale aj profesionálne. Od 1970 všetko čo naspievala je úplne na jedno kopyto, akoby stále jedna pieseň
-
.m od .olijanko | 20. január 2011 16:54
A nebolo hlavnym predmetom toho rozhovoru nahodou to, ze M. Kubisova nedodrziava dohody? (Jej spevacke kvality, aspon mam taky dojem, boli spomenute len popri tom.)
-
.vazime si pani Martu od .ethan&joel | 20. január 2011 16:45
a radi ju pocuvame. Vzdy nam pripomenie vzacne emotivne chvile z davneho sychraveho novembra. Pacil sa nam aj velmi nahnevany Juraj Kusnierik a uplne s nim suhlasime. Takto vyzera spravodlivy hnev.
-
.dobry rozhovor od .dafyduck | 20. január 2011 14:59
kusnierik pekne sformuloval myslienky, teraz nechapem preco pri inych prilezitstiach (zavodskeho rozhovory na roznu temu) posobi tak tazkopadne.
-
.tak, tak od .froschyankee | 20. január 2011 14:27
uplny suhlas. ten rozhovor je stoka.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM