video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

Ľ. Fellner: Egypt na demokraciu nemá

04 : 58 | .rozhovory dňa

Ľubomír Fellner z CK Bubo o situácií v Egypte a aj o tom, kedy bude do Egypta bezpečné cestovať.

31. január 2011 | videné 3034x | reagovalo 25 ľudí

Diskusia (25)

  1. .otacas od .aguadiente | 5. február 2011 22:33

    Je to rozhovor dna, nie analyza, ani "respektovana reportaz". Tyzden to takto zrejme nemyslel a ani Fellner. Myslim ze to dost otacas. Tak isto ako ze Fellner si mysli ze zije vo "vyspelej demokracii". Precitaj si napriklad co napisal Fellner o rozdeleni Sudanu a to je tiez velmi dobre. A vobec nie namyslene, iba nazor, ziadne politizovanie. Ked mas inteligenciu a prehlad nemusis vystudovat politologiu aby si vedel poskytnut rozhovor dna. Bodaj by v arabskom svete fungovali demokraticke systemy do 5 rokov! Vieme ale ze nebudu...

  2. .ako by sa ti pacilo od .jozef H. | 4. február 2011 15:06

    Fellner nema co hodnotit - opakujem este raz: NEMA CO VEREJNE HODNOTIT akukolvek politicku situaciu, kdekolvek na svete - nema na to kvalifikaciu. Je to cisty amaterizmus. Co on sa ma co staviat do role sudcu ?!! Kto mu dal na to pravo HODNOTIT, NA CO EGYPT MA a NA CO NEMA? Hadam si nemysli, ze zije vo vyspelej demokracii, Slovensko sa este dlho bude zmietat v predpubertalnom vyvoji demokracie. Ak chcel .tyzden robit respektovanu reportaz, mal zamierit za ludmi, ktori sa problematikou politiky arabskych krajin dlhodobo zaoberaju! Tento prispevok je len cista reklama pre firmu.

  3. .no dobre od .aguadiente | 4. február 2011 04:09

    Fellner sa podla mna vyjadruje velmi mierne a rozvazne. Myslim ze dva dni vopred ohodnotil situaciu tak ako sa vyvija teraz. To ci Egypt ma a ci nema na demokraciu samozrejme uvidime o 20 rokov. V arabskych krajinach kazdopadne spravat sa dnes demokraticky nie je zvykom. Je to nazor tejto osoby a ja s nim suhlasim. Je fajn mat na Slovensku niekoho kto nepozna iba Egypt ale ma sirsie vnimanie suvislosti. Niekoho kto nepozna iba arabsky ale cely moslimsky svet. Niekoho kto ma nadhlad. Takto vnimam ten prispevok a ked niekto do .tyzdna patri tak je to prave pan Fellner.

  4. .mudrlanti od .pete5 | 3. február 2011 17:38

    Vazeni prispievatelia, mudri ste jak radio...co viete o vnutornej politickej situacii v Egypte za posledne roky? kedy ste sa rozpavali zo zivym Egyptanom o ich politickom, ekonomickom a spolocenskom stave v krajine? fellner to povedal sice slovami krcmoveho politologa-amatera, ale v podstate dobre. Egypt je krajina, ktora podobne ako viacere ine krajiny nie je momentalne pripravena na aplikaciu demokratickeho parlamentneho systemu euroatlantickeho strihu. Ak aj takato situacia nastane, cize budu vypisane slobodne a ferove volby, a ak aj takto prebehnu (co je ale velmi otazne), tak potom nastane ta kriticka faza a bohuzial ju asi Egyptania nezvladnu. mala ukazka toho, co nastane ak nebude nastoleny nedemokraticky, ale pausalny, rychly a drsny poriadok v tom najzakladnejsom slova zmysle sme mohli vidiet v piatok a sobotu v kahirskych uliciach, v Port Saide, v Sakkare, v Abu Sire a inde. Maly pocet lupeznikov (nechajme stranou otazku na aky popud to vlastne zacalo) dokazal znicit volu vacsiny po spravodlivosti a demokratickych zasadach v podstate za par hodin. A teraz si predstavte, ze po volbach sa takyto "lupeznicky" sposob politiky bude odohravat na najvyssej urovni. Kde to skonci? Moslimske bratsvo sa dnes vyjadrilo, ze ak vyhra volby, zrusi okamzite mierovu dohodu z Izraelom. Egypt je lidrom v arabskom svete. Co bude nasledovat v ostatnych arabskych krajinach? Takze vazeni, treba sa modlit za dobry koniec v Egypte, dufat v pozitivne vyriesenie situacie a nemudrovat bez zbalosti veci, kto kam patri. Fellner vyjadril svoj nazor, a budte radi, ze mozete vyjadrovat svoj nesuhlas s nim. A budte radi, ze .tyzden poskytol priesdtor ak niekomu, kto sice nerozumie salonnej politologii, ale ma kus zdraveho sedliackeho rozumu (asi by tu uz nebol, ked dokazal prezit aj v Kongu, Cade, Sudane a pod.). A aby ste ma hned nekamenovali, egocentricky tvrdim, ze tomu co sa teraz deje na Midan Tahrir a okolo celkom rozumiem, lebo sa o Egyt sa vratene jeho castych navstev (cca 30) zaujimam ako malokto na Slovensku. Podte do mna!

  5. .neprofesionalne od .andrejn | 3. február 2011 14:40

    Suhlasim s Jozefom H. Ak sa chce .tyzden profilovat ako seriozny tyzdennik pre ludi s kritickym myslenim, pan Fellner na webe nema co robit. Zovseobecnovania typu "Egyptania nevedia, co je demokracia a rozumeju iba poriadku" a pod. su povysenecke a aj hlupe. A vychadzaju zo silneho europocentrickeho videnia sveta a delenia na "my" zo zapadnej civilizacie a "oni" co demokraciu nikdy nepochopia. Zvykol som si na cierno-biele a casto stereotypmi zatazene clanky a komentare v .tyzdni, fellnerov kvazikomentar je vsak uz prilis dehonestujuci pre "seriozny" tyzdennik.

  6. .janci od .jozef H. | 3. február 2011 12:40

    to bolo napisane obrazne: mne neprinalezi hodnotit politicku situaciu v krajine, ktora mi nie je domovom. a nie som ani politolog, aby som mohol vyvodzovat zavery na zaklade presneho pozorovania vyvoja situacie v Egypte. Toto je prave to, co Fellner robi. To ze je vraj scestovany, ako pises, mu automaticky nedava pravo hodnotit hocikoho/hocico. Ako vidiet tu, doma na Slovensku, nie je jasna hranica medzi prispevkami serioznymi a neserioznymi. Na Slovensku nie je jedno SERIOZNE periodikum: vsetky casom sklznu a zabrdnu do bulvaru a neprofesionality napriklad aj takto.

  7. .nechapem od .janci | 2. február 2011 22:15

    Preco by nemal o tom hovorit? Ja ho vnimam ako jedneho scestovaneho Slovaka, ktory prechodil vacsinu arabskych krajin. Mozno s nim nesuhlasim, no rad som si jeho nazor vypocul. Co by si zaujimavejsie povedal ty?

  8. .trapny tah od .jozef H. | 2. február 2011 15:18

    toto bol neprofesionalny tah od casopisu .tyzden! Aby politicku situaciu komentoval turisticky sprievodca, a ak robite anketu, pytajte sa viacerych okoloiducich. Ako ktosi napisal: Fellner, drz sa toho, co vies najlepsie - kecat, vtedy ked o to niekto prejavi zaujem\!

  9. .fellner od .bandolero | 1. február 2011 18:04

    drž sa kopyta! Povýšených máme dosť.

  10. .aj u nas pride k takemuto prevratu od .hu | 1. február 2011 15:55

    ...neoliberální politika vnucovaná Husnímu Mubarakovi od roku 1981 USA zde věci nepomohla. Egyptská města trpí vysokou nezaměstnaností a relativně vysokou inflací. Z městského sektoru se vyšvihlo několik multimilionářů, ale mnoho pracovníků zaostalo. Enormní množství středoškolských a vysokoškolských absolventů produkovaných systémem může jen zřídka nalézt zaměstnání odpovídající jejich dovednostem, a mnozí práci neseženou vůbec. Urbánní Egypt má své bohaté a chudé, ale jen nepočetnou "střední třídu". Stát se snaží starostlivě kontrolovat odbory, které málokdy mohou jednat nezávisle....... Stát byl tedy stále více vnímán jako stát pro pár vyvolených. Jeho stará základna ve venkovské střední třídě se rapidně zmenšovala, když mladí lidé odcházeli do měst. Pro městskou dělnickou a střední třídu toho dělal málo. Vznikla okázalá třída státních byznysmenů hluboce závislá na vládních kontraktech a dobré vůli státu, a scházející se v přepychových turistických hotelech. Avšak masy absolventů středních a vysokých škol zredukované na řidiče taxíků a prodejce koberců (pokud vůbec seženou aspoň tuhle práci) neměly z papírových měr růstu v minulé dekádě žádný prospěch....

  11. .ísť proti kozmickému poriadku? od .anka | 1. február 2011 14:38

    Ísť proti prírode a prírodným zákonom sa nevypláca. Onedlho bude akože vyspelá západná civilizácia drieť hlavne na nápravu prírodných katastróf - a o rok je to tu zasa... Podobne poriadok vo vesmíre, celé jeho pôsobenie, nie je výmyslom človeka. Ani v jeho réžii. Áno, máme obdobie "puberty" a niektorí, menšina z nás si hraje na "dospelých, zrelých". Akože sú KTOSI, ničia, čo sa dá, vymýšľajú ako druhých ošmeknúť a potom s otvorenou hubou pozerajú na následky, ľudské "tsunami". Hovorí to predovšetkým o stave a hlúposti kresťanského Západu! Nedá sa neinteragovať. Ako môže v čase globálnej krízy profitovať 1% elity? A ešte títo očakávajú, že sa nič nebude diať. Aj Západ konzumuje, bude konzumovať, čo zasial. O tom je kozmický princíp, nedá sa tomu zabrániť, ani to vyzmizíkovať, čo sme si navarili podporou totalitných režimov. Je mýlne sa domnievať, že sme pôvodom "voly", ktoré poslúchajú bič. Ani ľudoopice nepotrebujú bič, ale volia si svojho lídra v súboji najsilnejších s najsilnejšími. Autokracia slabochov, zlodejov, rodinných klanov, je deformácia. Ide proti prírode, proti poriadku.

  12. .egypt má na zvrhnutie diktátora, Hnusného Mubaraka od .antipravica | 1. február 2011 14:35

    a miláčika západu a USA, ktorému USA a EÚ 30 pomáhajú udržať sa pri moci terorom, vraždením, mučením a volebnými podvodmi A v Alžírsku zločinecká vláda vyvolala občiansku vojnu aby sa udržala pri moci po prehratých voľbách, následkom čoho bolo zabitých viac ako 200.000 ľudí

  13. .nechapem od .jonn As | 1. február 2011 14:23

    dnes moze robit politicke komentare barsjaka nula - a .tyzden neodovodnene maze prispevky z diskusii

  14. .nikto nenapise pravdu co sa tam deje od .hu | 1. február 2011 12:35

    treba sa spytat demesa a meseznikoffa - pravdou bude presny opak toho co budu tvrdit. je to odskusane a overene cca 20 rokmi "demokratickej" praxe

  15. .co od .ivan68 | 1. február 2011 12:24

    sa tyka vytvarania demokratickeho dekoru, je na tom Egypt urcite horsie ako Slovensko. Otazka je, o com ma zmysel diskutovat, ci o prvoplanovych prejavoch alebo o podstate demokracie. V tom druhom pripade by sme zistili, ze najskor si musime pozametat pred vlastnym prahom a az potom pozerat zvrchu na inych.

  16. .scena z filmu pacho od .gincai.p | 1. február 2011 11:09

    www.youtube.com este stale mame matejovsku demokraciu na slovensku 40% matejov si voli alfasamca, ktoremu dava do ruk bic. komunisticke duse ostali aj po revolucii....

  17. .otazka od .vleks | 1. február 2011 10:53

    Kedy je narod pripraveny na demokraciu? Slovaci boli v 1918? A v 1989?

  18. .re richardMMM od .martin macko | 1. február 2011 09:59

    India existuje bez "vacsixh konfliktov"? No podla toho co povazujete za vacsi konflikt. Co problemy v Kashmire en.wikipedia.org alebo Maoisticky separatisti en.wikipedia.org ? A americania sa mylili v KAZDOM dolezitom bode ohladom Iraku (WMD, Saddamova spolupraca s Al-Kajdou, budu ich vitat ako osloboditelov atd. atd.), takze dufam, ze nemyslite vazne, ze k nestabilite Iraku viedlo nejake rozhodnutie OSN a nie Bushova totalne neschopna administrativa a jeho katastrofalne rozhodnutie zautocit na Irak. Viete kolko bolo v Iraku samovrazednych atentatov pred invaziou? NULA ****"Before our invasion, Iraq never had a suicide-terrorist attack in its history. Never. Since our invasion, suicide terrorism has been escalating rapidly with 20 attacks in 2003, 48 in 2004, and over 50 in just the first five months of 2005. Every year that the United States has stationed 150,000 combat troops in Iraq, suicide terrorism has doubled." www.amconmag.com

  19. .re: richardMMM od .misox | 1. február 2011 09:54

    Dovol mi pozastavit sa pri tvojom tvrdeni, ze v Indii to ide po Anglicanoch bez vacsich problemov. A co rozpad Indie po vrazde Ghandiho, a co vrazdy Indiry Ghandiovej a neskor aj jej syna???? **** India sa sice ekonomicky dost rapidne vzmaha, podobne ako Cina, no o politickej situacii v Indii by som si nerobil az take iluzie ako ty.

  20. .re: martin macko od .misox | 1. február 2011 09:49

    Ja som netvrdil, ze by sme nemali zmeny v Egypte podporovat. No prosty clovek na Slovensku nema ziadne neverbalne paky nato, aby ucinne mohol Egyptanov podporit. No a z toho, ako sa vcera neslano-nemastno vyjadril nas "minister' zahranicnych veci, srsal priam akysi fatalizmus - odovzdat situaciu v Egypte osudu a potom sa pridat k vitazom. A tak sa sprava cela EU, no a USA uz maju momentalne vo svete tolko 'rozpracovanych' kauz, ze do dalsej sa im velmi nechce, najma ak sa im v tych inych nie prilis dari. Osobne si vsak myslim, ze to vobec nie je nahoda, ze v arabskych krajinach to zacalo vriet (zacalo to v Tunise), dokonca si myslim, ze podnet prisiel odkialsi zvonka, tak ako to bolo aj u nas v r. 1989 a prosty 'lud' si myslel, ze vitazi demokracia jeho zasluhou, no pravda bola niekde inde.

  21. .re misox od .martin macko | 1. február 2011 09:36

    Nesuhlasim s takym pausalnym povysovanim sa nad vsetkymi Egyptanmi. Grazli a vandali su v kazdom narode, rovnako ako zodpovedni ludia, ktori si vazia svoje kulturne dedicstvo. Ked sa zacalo rabovanie, Egyptania vytvorili okolo muzea ludsky stit a branili muzeum, nez prisla armada. ******"Before the army arrived, young Egyptians — some armed with truncheons grabbed off the police — created a human chain at the museum's front gate to prevent looters from making off with any of its priceless artifacts. " www.msnbc.msn.com ******* Kazdy narod si zasluzi sancu, aby mohol zit a vyvyjat sa slobodne. Egypt to bude mat tazke, aj ked sa zbavi Mubaraka, ale aj Slovensko si muselo vselico preskakat od '89 a este zdaleko to tu nie je dokonale. Ak naozaj myslime vazne vsetky tie reci o demokracii a luskych pravach, tak by sme mali protestujucih v Egypte podporit. **** "We will not be silenced, whether you're a Christian, whether you're a Muslim, whether you're an Atheist,! You will demand your goddamn rights, and we will have our rights, one way or the other! We will never be silenced!" www.youtube.com

  22. .politický systém od .richardMMM | 1. február 2011 09:21

    To je ale dosť závislé od politického systému aký v danej krajine existuje. Napríklad India zdedila politický systém po Angličanoch a napriek obrovským náboženským a národnostným rozdielom stále tá krajina existuje bez väčších konfliktov. . Dobrý je príklad s Irakom, kde američania tvrdili, že pre Irak nie je vhodný pomerný volebný systém a mal by byť väčšinový. OSN si ale presadila pomerný volebný systém, čo vedie k nestabilite celého Iraku.

  23. .p. Felner od .misox | 1. február 2011 08:53

    Suhlasim s tym, ze Egypt na demokraciu este nema. A to nielen zhora (teda z vladnej garnitury) ale najma zdola. Vidno to z nekulturnosti tejto 'revolucie' sprevadzanej rabovanim, kradezami, lupezami. To u nas pri prevrate v r. 1989 nebolo. No pokial ide o vypalnictvo, pytam sa Vas: "Kde zijete? Este ste nepoculi, ze vypalnictvo, ktore pripisujete Egyptu, je uz 20 rokov u nas bezne a nikto proti nemu nic nerobi???". Mafie su aj v 'demokratickych' krajinach - v USA, zapadnej Europe (o strednej a vychodnej ani nehovoriac).

  24. .egypt ma na Demokraciu od .pista1235 | 1. február 2011 05:43

    Na Slovensku Mate demokraciu 20-Rokov - Meciarizmus, Kyselinarov, Vrazdy, Mafiu,atd,,,a otaska je kto Vlasne Vlastni Slovensko- Slovensko bolo predane a sa Dalej preava za Vasej Demokracie.Egypt ma na Demokraciu a ja si myslym ze bude lepsia ako Na Slovesku. Uvidime za 1-rok

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM