video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

J. Spišiak: Nerozumiem, prečo médiá idú proti mne

07 : 19 | .rozhovory dňa

Martin Hanus a Jozef Majchrák robili rozhovor s policajným prezidentom Jaroslavom Spišiakom. Celý rozhovor si môžete prečítať v novom vydaní časopisu .týždeň.

.martin Hanus .jozef Majchrák .anna Kratochvílová

21. január 2011 | videné 9656x | reagovalo 57 ľudí

Diskusia (57)

  1. .pre PETRA 654 od .aN | 4. február 2011 11:58

    Ver mi, že v Trnave ešte doposiaľ za mojich 11 rokov služby nebol lepší krajský riaditeľ, z hľadiska ludskosti pričom priznávam, že spočiatku som bol aj ja skeptický ale moje obavy sa nepotvrdili. Iba na margo, že keď sme niečo vyviedli my jeho podriadený sám povedal, že nič nebudeme zakrývať a priznáme chyby pred verejnosťou a budeme sa zodpovedať za ne. Očami občana by to malo byť féróvé? Nemyslíš? Ďalej keď cestný pirát zrazil kolegu bol z funkcionárov prvý na mieste a pri každej mimoriadnej udalosti je medzi prvými. Žije pre robotu a robí si ju kvalitne! Ako človek si robil starosti najmä ohľadom zdravotného stavu kolegu a nešpekuloval a nemudroval nad tým, že kde mohli možno pochybyť pri zákroku, ako väčšina funkcionárov to zvykne robiť. A to, že strieľaľ opitý na diskotéke? Kto to tvrdí... zrejme tí vtedajší vagabundi, ktorý toho času pôsobili v okrese DS..., zrejme dobré oni nebudú hovoriť na človeka, ktorý robil na druhej strane, podotýkam, že práve proti nim... Keby tak bolo ako sa to rozpráva, už dávno by bol odsúdený minimálne za zneužívanie právomocí a výtržníctvo nemyslíš, že taká streľba zanecháva určité stopy, ktoré nie je možné pozmeniť? Uvedený prípad bol riadne vyšetrovaný inšpekciou, ktorý taktiež nevedeli zistiť protiprávnosť jeho konania... Tak sa zamysli...

  2. ... od .peter654 | 27. január 2011 12:07

    dosadil spravnych ludi? hlavne do trnavy, ze? ked jeden nemenovany pan bol odvolany za to, ze pod vplyvom alkoholu strielal na ulici.. a takychto "spolahlivych" ludi si teraz dosadza pan Spisiak

  3. .odpovedať od .rastislavkovalik | 24. január 2011 17:32

    možno minimálne dvojako. 1)Otázkou - a prečo by nemali? (Tu je to ale na samostatný článok o tom, ako sa za posledných 10 rokov profiluje viac menej jeden novinársky vzorec..) 2.) Vezmite si výsledky volieb. Teoreticky iba 8,5 % proti Vám nič nemá a možno vás majú radi, ďalších 15+8+12% sú +- neutrálni vo vzťahu k Vám, no a ďaľších 35+5 určite proti vám NIEČO má. To je percentuálny prierez slovenským elektorátom - novinárov nevynímajúc.

  4. .jednoduché, ako facka. od .milanP | 24. január 2011 14:30

    Dodržiavajte zákony a nebudete mať problémy. Veď to je jednoduché, nie?

  5. .najlepsi od .hracka | 24. január 2011 12:53

    je to najlepsi clovek na takom poste doteraz.Okrem toho,ze presadzuje reformu policie,za co mu drzim palce,paci sa mi,ze vyzdvihuje a brani policajnu cest.Toto nikdy ziadny pred nim nerobil.

  6. .negatívny obraz polície od .maugli | 24. január 2011 10:26

    tu bude vždy, nech bude polícia robiť čokoľvek. Má to jednu hlavnú príčinu- polícia vystupuje nie ako služba pre občana, ale ako prezentácia orgánu štátnej moci, resp. jej arogancie. Povyšuje zákon nad zdravý rozum a to potom nemôžu títo komunistickí pohrobkovia čakať od verejnosti nič iné, len odpor. Včera som napr. počul o pokute 16 tis € za mýto pre prečerpanie kreditu o 3 €. Je to normálne? Je normálne, že keď idem v meste 50 km/h je to dobre a keď 51, tak zle? Nech sa vrátia k tomu, čo majú robiť a všetci to budú len vítať. Určite to nevyriešia pokutami a tvrdou rukou.

  7. .oprava od .m. stefanovic | 23. január 2011 21:55

    s tymi 500 tis. eurami som to mozno prestrelil. vzhladom na krizu... prajem pekny a bezpecny vecer.

  8. .reakcia na ev. od .m. stefanovic | 23. január 2011 21:52

    ku kauze Cervanova som sa vyjadroval uz davnejsie, pred nejakym casom niekde v tlaci. wilhelm si zrejme dal pauzu, tak reagujem na vas. naozaj som jeho vyvodom nerozumel, ani tomu, co je DGI. skoda, ze sa s nami nepodeli o svoje vedomosti. no nic, neviem "EV" ci ste expert alebo "expert", lebo som k tejto teme od Vas este nic nezachytil, ale asi je to tym, ze poznam len vas nick. Viete mne tieto vase teorie pripadaju trochu zvlastne. ako keby chcel niekto spochybnit verziu atentatu na Fr. Ferdinanda s tym, ze ho mozno zastrelil jeho sofer alebo kocis. vlastne ziadne sprisahanie nikdy nebolo :) preco by Cervanova cestovala do zahranicia ? pokial viem do juznej Ameriky utekaju najma mafiani {jeden bratislavcan zahynul vo Venezuele} a nemecki vojnovi zlocinci. dotycnej sa nic z tohto netykalo... skutocne dajte nejake racionalne argumenty, nie hmliste teorie... preto som spomenul toho Ferdinanda. citajte viac dobrych detektivok, ev. poviem len tolko, najlesie na tejto kauze je, ze je ukoncena. este lepsie by bolo, keby sa cela nestala.. a este nieco, matka nebohej by si zasluzila este minimalne 500 tis. eur odskodne od statu, za opakovane medialne ako aj sudne zaoberanie sa touto vecou. ja mam k obetiam empatiu, ci uz k vojnovym {Slavkov, Slavin} alebo k obetiam zlocinu. mozno aj Vy.. tenistke Cervanovej prajem dalsie uspechy v tomto peknom sporte. :)

  9. .reforma od .tucii@azet.sk | 23. január 2011 21:27

    U bežných policajtov má reforma podporu starší hovoria mala prísť skôr. Tak tento názor ma zaujal, pravda je taká, že veľa odvedenej práce policajta sa vôbec nedostane do hodnotenia napriek tomu, že ju vykoná bude na tom rovnako ako keby nerobil nič. Tá reforma nemá zlú myšlienku ale treba ju správne nastaviť. Bo sa môže stať že za rok bude 70% policajtov v civile a za ďalší polrok aj tých zvyšných 30%.

  10. .tak ja vám to poviem. od .ján Kubej | 23. január 2011 21:22

    Dnes som zaplatil pokutu------ účelovú okukutu za prekročenie rýchlosti o 7 km_hod. Polísia stála na výpadovke z mesta a bola nekompromisná. 30 € pán prezident, kde sú vaše reči o ústretových krokoch a hľadaní cestných pirárátov. Mám šesťdesiať rokov a išiel som k vnúčatám v neďeľu na obed.Namiesto darčekov ste ma obrali o 3O €.

  11. .tak ja vám to poviem. od .ján Kubej | 23. január 2011 21:21

    Dnes som zaplatil pokutu------ účelovú okukutu za prekročenie rýchlosti o 7 km_hod. Polísia stála na výpadovke z mesta a bola nekompromisná. 30 € pán prezident, kde sú vaše reči o ústretových krokoch a hľadaní cestných pirárátov. Mám šesťdesiať rokov a išiel som k vnúčatám v neďeľu na obed.Namiesto darčekov ste ma obrali o 3O €.

  12. .tak ja vám to poviem. od .ján Kubej | 23. január 2011 21:19

    Dnes som zaplatil pokutu------ účelovú okukutu za prekročenie rýchlosti o 7 km_hod. Polísia stála na výpadovke z mesta a bola nekompromisná. 30 € pán prezident, kde sú vaše reči o ústretových krokoch a hľadaní cestných pirárátov. Mám šesťdesiať rokov a išiel som k vnúčatám v neďeľu na obed.Namiesto darčekov ste ma obrali o 3O €.

  13. .tak ja vám to poviem. od .ján Kubej | 23. január 2011 21:18

    Dnes som zaplatil pokutu------ účelovú okukutu za prekročenie rýchlosti o 7 km_hod. Polísia stála na výpadovke z mesta a bola nekompromisná. 30 € pán prezident, kde sú vaše reči o ústretových krokoch a hľadaní cestných pirárátov. Mám šesťdesiať rokov a išiel som k vnúčatám v neďeľu na obed.Namiesto darčekov ste ma obrali o 3O €.

  14. .andrej Stefansky : opacne reakcie od .kolt | 23. január 2011 20:53

    U inych beznych policajtov ma Spisiak naopak podporu, ti stari hovoria, ze tato reforma moha prist uz skor

  15. .preco idu proti spisiakovi? od .herpoiu | 23. január 2011 20:10

    ja tomu velmi dobre rozumiem, pan spisiak pojde po krku mnohym a media su v rukach kadekoho

  16. .spišiakove taraninky od .andrej Stefansky | 23. január 2011 20:01

    Pán prezident, novinári a média po Vás idú preto, lebo sa obklopujete primitívmi na všetkých úrovniach v policajnom zbore. Keď odborník tak odborník, ale tak ho musia vidieť a poznať aj ostatní policajti, nielen prezident. Pokiaľ je to názor len prezidenta, potom je to smutné, tak sa odborníkmi ľudia nestávajú. Policajti medzi sebou určite vedia, že kto je odborník a kto nula. Autorita založená na strachu, nie je autorita, ale autorita musí vychádzať z odbornosti, profesionálnosti a morálnych kvalít. Pán prezident, Vami prezentované názory sú úplne odlišne ako sú názory väčšiny policajtov. Ani Vy nemáte patent na rozum.

  17. .spisiak GO GO od .vlcik | 23. január 2011 18:57

    Verím, že niečo zmení, má na to odborné aj morálne predpoklady

  18. .naivka Hanus od .tom | 23. január 2011 18:55

    Aký je prekvapený že si Spišiak myslí, že si mafia môže kúpiť novinárov. Jasné že môže. Ak si môže kúpiť politikov, sudcov, tak si môže kúpiť aj novinárov.

  19. .no country for old man od .teraz_alebo_nikdy | 23. január 2011 18:11

    Sen policajta o dobrej polícii..............reforma dvädsaťtisícového policajného zboru v malej krajine v strede Európy. Jaroslav Spišiak ohlásil reformu polície. Toto je facebookovská podpora jeho veľkého sna o dobrej polícii. www.facebook.com

  20. .p. Hanus zamyslite sa od .sandokan | 23. január 2011 16:04

    P. Hanus. Vás a vaše otázky "nemusim". Nezdá sa mi už napr. váš výber hlavnej témy rozhovoru so Spišiakom po jeho predstavení z gruntu nového systému u polície. Prečo je pre Vás preboha podstatná teraz otázka jeho (podla vás) negatívneho mediálneho vnímania ?? Pán Hanus nie novinári píšu negatívne, im sú podhadzované negatívne informácie ! Snád chápete, že na každého existujú negatívne informácie. Nik nie je dokonalý. A organizovaný zločin to velmi dobre na rozdiel od vás vie. Využije preto každú skulinku, každý odtien zla ktoré može na Spišiaka prilepiť. A taký "novinári" ako ste vy im na to sadnú ako mucha na med. Zamyslite sa aspon nad tým.

  21. .cervanová od .wlado00 | 23. január 2011 12:40

    jasné, cervanová odišla do zahraničia, riadená DGI a jej matka teraz zachováva konšpiráciu a vláči štát po medzinárodných súdoch :-)))))

  22. .nový pocit od .wlado00 | 23. január 2011 12:38

    novýpocit z neschopného spiašiaka. asi by mal byť ustanovený zákaz kritizovať Ho.

  23. .pravda od .ev | 23. január 2011 11:42

    Važený pán štefanovič,ak sa chcete vyjadrovať ku záležitosti Cervanová,mali by ste poznať nielen mýty,na ktorých boli odsúdení nevinní ľudia. Podľa súdno-znaleckého posudku z r.1976 ,nájdená mrtva osoba nebola znásilnená. Nebola identifikovaná matkou a nie je žiadny dokument o identifikácii otcom. Aj súdnoznalecký posudok pre súdy v súčasnosti vyjadruje na 9O stranách,že mrtva osoba nie je L.Cervanová. Je dnes dosť ľudí,čo sa pýtajú,čo sa stalo s l.Cervanovou.Akpodľa niektorých dokumentov odišla do zahraničia,bolo by dobre použiť testy DNA,tak ako to žiadajú odsúdení Nitrania na zistenie,kto bola nájdená osoba v Královej pri Senci,čo zomrela bez stôp znásilnenia.

  24. .kritika? od .drone | 23. január 2011 11:22

    Ja som si nevšimol nejakú vyššiu mieru kritiky v médiách ako celku. Maximálne v jednom denníku, čo je spôsobené zmenou vlastníka tesne pred voľbami. Inak médiá len doslovne preberali správy SITA, takže v zásade celý obsah správ o polícii má len dva zdroje: SITA a spomínaný denník.

  25. .ale mozno je to od .cigorin | 23. január 2011 10:28

    len taky pocit :D

  26. .pan Hunus, od .cigorin | 23. január 2011 10:23

    vas ked pocuvam akoby som pocul Joanesa :))

  27. .ďSpišiak ide sám proti od .krasny | 23. január 2011 10:03

    sebe a výdatne mu v tom napomáha Liepcicz

  28. .pan Spisiak, od .cigorin | 23. január 2011 10:01

    moja teoria o organizovanych organizaciach znie - ak je zorganizovana iracionalnym sposobom, hierarchia vedie do Rima, ak racionalnym - je pod tlakom a to najma v prostredi s dominantnou iracionalnou populaciou.

  29. .hoci tento "hungarian tojášok" ... od .nečervený | 23. január 2011 09:31

    ... naozaj pôsobí ako spiaca princezná zaseknutá medzi dverami, verím, že sa systém v polícii konečne po 20-tich rokoch radikálne zmení aj jeho pričinením... Nedá sa totiž dôverovať polícii, kde je branie úplatkov za dopravné priestupky povýšené nad všetko ostatné... ( viď - posledný "predvianočný ošiaľ" dopravákov ! )

  30. .je to cítiť od .slavius | 23. január 2011 08:07

    Môj názor na reakciu p.Spišiaka je,že rieši veci za ktorých riešenie je zodpovedný, aj prostredníctvom takýchto rozhovorov.Je si vedomý, kto všetko a pod akým uhlom sleduje jeho vyjadrenia v médiách.Dúfam že ten chlap vydrží,je to beh na veľmi dlhú trať!

  31. .pre wilhelma od .m. stefanovic | 23. január 2011 00:47

    naozaj som Vam nerozumeel, co sa tyka tych pripomienok k nebohej Cervanovej.. neviem aky hogo fogo pripad, nerozumiem co znamena skratka DGI. a nepochopil som ani suvis s Latinskou Amerikou. fascinuje ma chlad s ktorym sa k menu obete pristupuje a nezaujem medii o /skutocne osobnu/ tragediu tejto studentky mediciny. napriklad pri letmom porovnani s kauzou Hedvigy Malinovej.. samozrejme rozdiel je v case a priestore, kedze toto sa stalo v byvalej CSSR a zaujem o rychle ukoncenie veci bol /aj/ z najvyssich miest. no, ale to uz nie je podstatne cela vec je uzavreta a odlozena. za velmi adekvatny a vhodny povazujem pristup medii ku kauze zmiznutej Anicky v CR. takyto pripad, ktory sa netyka len policie ale aj verejnosti puta pozornost medii a je to tak spravne.

  32. .spisiak ma moj respekt! od .lucasB | 23. január 2011 00:00

    Pan Spisiak, velmi Vam drzim palce, dufam, ze sa Vam podari uskutocnit vsetky plany a vizie aby Policia naozaj bola vnimana tak, ako to hovori aj ustanovenie zakona - Chranit prava a opravnene zaujmy fyzickych a pravnickych osob. Bohuzial, co ma dlhy cas trapi, je kvalita inteligencia novinarov. Mam pocit, ze niektori novinari nevychodili ani povinnu skolsku dochadzku, ked citam clanky a pocuvam otazky vo videorozhovoroch. Tyzden este ako tak... takze novinari, spamatajte sa....

  33. .so zlepsovanim celkovej situacie narastaju ocakavania a teda aj kritika od .milFi | 22. január 2011 23:03

    To ze Spisiaka viac kritizuju, moze byt aj dosledkom toho ze pod jeho vedenim sa zlepsuje objektivne stav. Nespokojnost a kritika rastie vtedy ked sa situacia zlepsuje a nie ked sa zhorsuje, pretoze so slepsovanim celkoveho stavu narastaju aj ocakavania ludi, spolovncnosti. So zhorsovanim stavu, naopak ocakavania a idealy klesaju. To iste aj STV - ked sa to pohlo, bolo najviac kritiky, ked sa znova stala STV ciedna diera bolo ticho.

  34. .ja tiež nerozumiem. od .jB15+1 | 22. január 2011 23:02

    Tak čo je pravda ? Nerozumiem pán Spišiak, veď v rozhovore s p.Hríbom ste tvrdili opak. A to, že necítite žiadny tlak na vás ani zo strany politikov, ani zo strany médií. Potom nerozumiem, čo pre vás znamená slovo tlak. Dedukujem, že kritika či nesúhlas a nevhodné otázky moc na telo a všetko čo vnímate ako že "médiá idú proti vám" tlakom nie sú. Rovnako za tlak nepovažujete ani politicky motivované predstavy a pokyny ministra, ako zreorganizovať políciu tak, aby tam ostali len servilní a jednofarební modrí policajti, alebo možno ešte aj vygumovaní policajti sú vhodní. V žiadnom prípade asi nie ľudia, čo majú slobodné zmýšľanie aj vyjadrovanie, slobodné vlastné videnie, a sklony k samostatnému rozhodovaniu sa o tom čo je správne dobré a čo nie. Teda čo by bol tlak ? Vyhrážky, alebo odpočúvanie či nejaká konšpirácia voči vám ? To snáď nie ! To by už nebol tlak, ale trestný čin. Jedno by ste mal ale vidieť. Chýba vám šarm aj výrečnosť ku tomu, aby ste mohol získať popularitu ľudí. Na druhej strane, ak by ľudia videli, že naozaj ste účinne zakročili proti kriminalite, odpustili by vám vaše vystupovanie typu "spiacej princezny".

  35. .kalinakovi tutmaci od .hlas z jedalne | 22. január 2011 18:52

    Pcolinsky je veduci kancelarie ministra, uz tu funkciu robil 4 roky pred Kalinakom. Je to kompetencne funkcia ktoru menuje minister. Ked prisiel na MV Kalinak, doniesol si tam neuveritelneho tutmaka za veduceho kancelarie a spolu s jednou tutmackou na obrane zastavali funkciu na ktoru absolutne nemali. Kalinak ich doniesol do vysokej funkcie nepripravenych - doslova z dedinskej ulice. Tohto Kalinakoveho tutmaka ako veduceho kancelarie zaucali vsetci co mohli, ale poleno zostane len polenom. No a tento Kalinakov tutmak a par dalsich tam nielen neuveritelne basovali ale brali aj kralovske platy.

  36. .hu. Kalinakov puch od .fu | 22. január 2011 18:34

    co tak si trochu zatipovat: ozval sa Kalinakov puch hu, ktory bol na posmech vsetkym na MV a teraz je medialnym komikom na Sumracnej v centrale Smeru.

  37. .pan Spisiak, za co berie pcolinskij svoj nehorazny plat? od .hu | 22. január 2011 17:50

    ste mu neopravnene zapocitali odbornu prax 9 a pol roka. pritom ziadnu policajnu pracu nerobi, v problematike sa nevyzna, je to obycajny ekonom. a za co dostal u vas tento absolutny novacik hodnost kapitana? ved je to obycajny podrzpalkovi bicykel...

  38. .nerozumiem, prečo idú médiá. od .wilhelm | 22. január 2011 16:52

    Pán Cattani! Neviem, či hráte tento údiv alebo sa úprimne čudujete? V prvom rade o reformách netreba hovoriť, to je s prepáčením na holú riť, treba rázne konať! A chytiť škodnú vo vlastných radoch, urobiť poriadky so svojou inšpekciou, povyhadzovať ľudí, čo sda spreneverili zákonu a služobnej prísahe, odnať nehorázne vysoké dôchodky tým, ktorí museli pre Vám dobre známe príčiny odsíť zo Zboru. Urobte si poriadok napríklad s takým Brestičom zo Zvolena, s Teremovou, Špilákom a im podobnými kreatúrami. A otvorte nanovo prípad Cervanovej. To bol skurvený hogofogo "prípad", ktorým MV ČSSR a ZNB kryli výjazd nespokojnej dcéry na misiu pod krytím DGI do Latinskej Ameriky. A na to doplatili nevinní. Tak, pán Cattani do toho! Začnite zametať ale správnym koncom a na správnom mieste. Nedivte sa takým naivným spôsobom!

  39. .takzvana spisiakova reforma v policii od .hu | 22. január 2011 12:39

    je vlastne vyhadzovanie nepohodlnych ludi a dosadzovanie tych vlastnych, oddanych. inak povedane, ako hovorime o mafii tak tato mafia spolu s panom spisiakom prichadza aj do policajneho zboru...

  40. .rE: vskiper Turci boli informovani od .kolt | 22. január 2011 09:32

    vskiper - Turci dostali vsteky info. na policajnom stretnuti v Hagu, kde sa cela akcia medzinarodne predrokovala. No v zaverecnej etape Turci cukli. Po zavreti ceskeho vodica boli hned informovani, ze vodic o nicom nevie, ze ide o medzinarodne dohodnutu tzv. kontrolovanu zasielku. No Turci aj napriek tomu nechali ceskeho vodica sediet pat dni v chladku. Inak, ak by akcia prebehla a policia by o nej nemala vedomost a ceskeho vodica by Turci zadrzali , tak by dostal minimalne 10 rokov natvrdo. Vodic moze dakovat Bohu, ze sa policajti o celej akcii vobec dozvedeli.

  41. .zla zla media od .vskiper | 22. január 2011 03:04

    Rozkazat policajtum po strelbe DNV nosit utocnou karabinu "určenou k ničení živé síly a lehce obrněných cílů" mezi lidi byl prece vyborny napad. No sice jsem ustoupil lobby zastydlejch pubertaku, kteri nutne potrebuji mit doma armadni vyzbroj (v USA nelegalni), ale co nadelas. Nechat po zpackane akci zavrit nic netusiciho ceskyho ridice byla jednoznacne vydarena akce. Sice jsme nikoho nechytili a ti zli zli Turci vubec nedelali to co jsme chteli. Mozna proto, ze o nicem nevedeli.

  42. .zelena policia je kvalitna. od .m. stefanovic | 22. január 2011 00:54

    domnievam sa, ze statna, teda policia v zelenych uniformach si naozaj kvalitne vykonava svoju pracu. korektne, vecne s ohladom na okolnosti a spravanie obcana. na rozdiel od mestskej policie v tmavych uniformach, ktora de facto len pasivne asistuje pri akykolvek zhromazdeniach ci verejnych podujatiach. z casu na cas je aktivna pri pokutovani v mestach. Slovenska, ale rovnako si myslim, ze aj ceska a rakuska policia splna standardy moderneho , vecneho na modernu dobu budovaneho zandarskeho zboru. Nemecki policajti niekedy posobia nemiestne represivne ked casto jeden z dvoch pochodzkarov ma na voditku psa, obvykle nemeckeho ovciarskeho psa. toto posobi nasilne, najma ked su policajti so psom v podzemnych priestoroch, napr. v metre. rovnako si treba uvedomit, ze pes je druh zbrane a niekedy je to neprimerany prostriedok. Serial komisar Rex je v tomto smere skreslujuci :) kazdopadne je vyborne, ze policajti dokazu sledovat aj medzinarodny transport akehokolvek materialu. Podstatne je, aby tu ziaden stat nezanedbal spravny sposob komunikacie.

  43. .asi mi nieco uslo od .bm | 22. január 2011 00:14

    ale ktore media presne hovoria o spisiakovy negativne? sme pravda a tyzden veru nie - nanajvys tak neutralne resp. standartne kriticky ako o comkolvek inom. ziadny hon na carodejnice tu badat veru neni. ci hej?

  44. .....lebo je to medialna MAFIA... od .volavka | 21. január 2011 22:46

    a podla toho sa k nim spravajte. Nebezpecni, falosni smradi.

  45. .teraz alebo nikdy od .zem | 21. január 2011 22:44

    Jaroslav Spišiak ohlásil reformu polície. Toto je facebookovská podpora jeho veľkého sna o dobrej polícii. www.facebook.com

  46. .oznamenie o reaktivacii virusu strany SMER od .sused zo sumracnej | 21. január 2011 22:28

    Tu Sumracna, centrala strany SMER. Oznamujeme cez kotkodaka Tomasa, ze sme na web .tyzdna opat poslali virus "antipravica".

  47. .na konci obdobia v roku 2006 ti drbalo aj s Palkom, od .antipravica | 21. január 2011 22:11

    lebo ste vyhadzoval policajtov až policajti zorganizovali demonštráciu A prenasledoval ľudí, ktorí vyjadrili kritiku voči Palkovi, napríklad transparentom PALKO JE ORGÁN" A hlavný problém bol ten, že zločiny KDH, pod tvojím vedením policajti zahladzovali, ako strata odposluchov, tiež si z kukláčov vychoval najťažších zločincov tým, že nič čo nedôvodné, brutálne v službe spáchali, nebol priestupok

  48. .ziskanie srdc beznych policajtov od .kofola | 21. január 2011 21:54

    Kluc k uspechu takejto reformy vedie naozaj cez ziskanie srdc beznych policajtov

  49. .nedajte sa, pán Spišiak. od .sali | 21. január 2011 21:47

    Slušní ľudia nekričia, preto ich nie je počuť. Veria v konečnú spravodlivosť. Pre mňa ste jasným dôkazom, že aspoň odrobinku spravodlivosti je možné uplatniť aj tu na zemi.

  50. .vesmirny lide od .astan | 21. január 2011 20:49

    spisiak je humanoid android ;)

  51. .prilis dobry od .jnk | 21. január 2011 20:44

    je mozne ze niektore bulvarne media su napojene na mafiu a niektore lavicove media su napojene na smer, ale je mozne ze jednoducho spisiak ma az prilis dobry image. a novinari maju svoju motivaciu v odhalovani senzacii. z toho pohladu je spisiak vynikajuci ciel, "aha, pan dokonaly pochybil" . Nemusi ist o ziadnu konspiraciu a ani si nemyslim ze by o nu slo, ide len o lacnu honbu za headlinom

  52. .hlavny prinos a hlavna slabina Spisiakovej reformy od .lord Acton | 21. január 2011 20:25

    Hlavny prinos Spisiakovej reformy je pokus paradigmicky zmeni motivacie v policajnom zbore spravnym smerom. Taketo otocenie motivacii z hlavy na nohy je fakt revolucnym krokom prekonania poskomunistickeho myslenia v policii. Najvacsia slabina je v tom, ze tato institucionalna zmena je postavena na jednej persone. Jej presonalna exkluzivita je jej najvacsia slabina. V oblasti policie a bezpecnosti totiz u nas neexistuje tink tank, alebo nejaka myslienkova skola, institut, ktory by takuto reformu verejne intelektualne a podporoval ale aj kriticky posudzoval. Spisiak preto potrebuje na spustenie takejto zavaznej reformy hladat spojencov. Najdolezitejsie bude zapalit srdcia beznych policajtov a potom si zabezpecit sirsiu intelektualnu podporu od verejnosti. Tu politicku podporu uz ziskal, co nie je na zaciatok az tak malo. Drzim vam palce p. Spisiak, aj ta uniforma co ste zacali nosit je silnym signalom, ze ste symbolicky zacali u seba.

  53. .pan policajt od ..maria | 21. január 2011 20:12

    Spisiak zacal robit poriadok a kedze - citujem "organizovaný zločin má svoje chápadlá aj v Národnej rade“ - a inych vplyvnych kruhoch, clovek ako Spisiak zakonite zacina prekazat. Normalnym a slusnym obcanom zostava len dufat, ze ho pan minister Lipsic dokaze aj dalej podporovat a nebude zasahovat do jeho prace. Pan Spisiak, bez ohladu na to, co sa o Vas pise, na Slovensku je vela ludi, ktori Vam doveruju, vazia si Vas a velmi Vam drzia palce aj pri zavadzani zmien v PZ. Veritas vincit.

  54. .odpoveď od .poison | 21. január 2011 19:40

    Lebo ste nenaplnili predstavy zakomplexovaních a charakterovo pochybných majiteľov medíí.

  55. .pre pK od .__Ondrej | 21. január 2011 19:37

    Prečo by nemohli byť v polícii? Spáchali nejaký trestný čin, alebo priestupok? Pochybili nejako morálne? Ja si myslím, že nie.

  56. .? od .pK | 21. január 2011 19:26

    pán Spišiak, ako je to s tými ukradnutými diplomovými prácami ? ... Môžu takíto ľudia byť v polícii ?

  57. .ludia su viac menej pascou a predsudkom sami sebe od .pg | 21. január 2011 18:55

    viac menej suhlasim s panom Spisiakom. Najsmutnejsia na tom je, ze vacsina novinarov a redaktorov ani sama neveri tomu co pise. Ale co uz, pokryvene svedomie a hon za mamon to spravia. dakujem

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM