video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

J. Kováčik: Mám víziu pre futbal

05 : 56 | .rozhovory dňa

Rozhovor s Jánom Kováčikom, kandidátom na predsedu Slovenského futbalového zväzu.

.peter Bálik .jakub Kratochvíl

23. september 2010 | videné 2095x | reagovalo 11 ľudí

Diskusia (11)

  1. ..Mafián z Čierneho Balogu od .szlota | 26. september 2010 11:36

    foaf.sk po FORZA, SOZA aj SFZ ? a čo Kmotrík? dohoda? akože Bálik akože hejhej...

  2. .baca od .yobo | 26. september 2010 00:09

    Vieš, najviac sa k futbalu vyjadrujú ľudia čo celý rok na ligový zápas ani raz neprídu. Ale nustále o ňom rozprávajú ako keby sa na štadiónoch vraždilo. Dokonca televízie už ani nerobia reportáže zo samotného zápasu, ale fanúšikovia sú vždy v hlavných správach. Dosť často sa musím smiať hlavne na tom, keď reportér smutne poznamená, že po príchode fanúšikov vlakom sa nič nestalo a všetko prebehlo hladko. Ale hneď keď sa vytrhne čo len jedna sedačka tak sú schopní prerušiť aj vysielanie. Bohužiaľ toto sa na Slovensku predáva najčastejšie lebo toto chcú ľudia počuť. Mňa osobne keď sa vrátim zo zápasu sa stále moji kamaráti a kolegovia z práce pýtajú či bola na zápase nejaká bitka, ale nikdy sa ma nepýtajú na konečný výsledok či na úroveň hry. Nie, to ich nezaujíma. Už sa nečudujem, že najpredávanejší denník na Slovensku je práve Nový čas. Preto radšej napíšem môj pohľad. Na Spartak chodím dosť dlho a nevidím dôvod prečo by som sa tam mal báť chodiť keď viem, že sa mi nič nestane. Rušno býva len na zápase Trnava - Slovan lebo medzi nami je dosť veľká rivalita a bohužiaľ, na tomto zápase bývajú v posledných rokoch problémy. Ale rozhodne nepovažujem naše ligové zápasy za nebezpečné. Na výber máš 4 tribúny a môžeš si vybrať kam pôjdeš. Nikto ti nekáže chodiť medzi ultras či medzi chuligánov, ktorí si to chcú rozdať so súperom alebo robiť bordel. Na trnavskom štadióne je dokonca rodinný sektor kde chodí veľa malých detí s rodičmi. A ak ti vadia vulgarizmy tak ti odporučujem, aby si nikdy neopúšťal svoj dom a nechodil von lebo už malé decká v škole bežne nadávajú. A futbal nie je divadlo. Ukáž mi krajinu kde sa na futbale nenadáva. Taký je svet. S tým nikto nič nespraví. A tú Davidovu hviezdu sem nepleť. Keby si chodil na futbal tak by si transparenty proti SFZ videl. K štadiónom len tolko, že zväz mal na starosti postaviť nový národný štadión a výsledok je taký, že zlyhali na celej čiare.

  3. .to yobo od .baca z Drotarova | 25. september 2010 16:33

    1. navstevy na stadionoch su o. i. hlavne kvôli tym blaznom, ku ktorym mozno patris aj ty, to ja neviem a taktiez kvôli tym akoze stadionom, kde by som si s vynimkou Ziliny. Slovan, Kosice, ved to je hrôza, ved lepsie stadiony maju v Sudane, minimalne ten, kde sa hravaju medzitatne zapasy. 2. S tym Wänkem mas pravdu, ale ja som nikdy netvrdil, ze Laurinec je superman, ja som tu len pisal urcite jeho pozitiva, kedze kazdy pise o jeho negativach, aby bola vyvazenost. Aj ked si myslim, ze Laurinec o tom nevedel, ze berie "kolky", neviem, ci si Wänkeho vyberal sam Laurinec, organizacnu strukturu SFZ az tak nepoznam. 3. Sorry, ale ty myslis tie transparenty Spartaka s Davidovou hviezdou atd.? Nemyslis vazne, keby tam chodili normalni ludia, tak by tam taketo transparenty nikdy neboli, vid. 1. bod. 4. Ty tu vypisujes nejake pripady, ktore ublizili ocividne tvojmu Spartaku, nechodim na nasu ligu, ako som uz uviedol a neviem sa k tomu vyjadrit, ale tebe ako ocividnemu fanusikovi Spartaku sa to tak môze javit, skôr si myslim, ze je to dost subjektivne. 5. Zase vytrhaves veci z kontexut, ja som suhlasim s tym, ze nasi podali dobry vykon, suhlasim aj s tym, ze okolnosti hrali v nas prospech (generacna vymena, zle vykony Polska atd.), ale zaroven tvrdim, ze do urcitej miery nam pomohli aj rozhodcovia vdaka tomu, ze na Slovensko sa nediva v UEFE ako na tu "mensiu krajinu z CSR, ktora nie je v Juhoslavii" a tak vela znesie, ale diva sa na nu ako na krajinu, ktora ma silne postavenie v ramci UEFA...Rozumieme si uz konecne? Ja som nepisal, ze Laurinec chodil za rozhodcami a hovoril im, aby piskali v nas prospech...Je to ako v ramci politky, tiez si napr. USA (iba priklad, kedze väcsina ludi USA vnima ako toho imperialistu) nemôzu dovolit hocico voci Rusku, Japonsku ako voci nejakej bezvyznamnej krajine v Afrike. Pretoze si uvedomuju, ze tieto krajiny maju urcitu moc, su v centre diania atd.

  4. .baca od .yobo | 25. september 2010 10:13

    Vďaka Laurincovi a jeho bande sa stal Slovenský futbalový zväz a celkovo celý slovenský futbal nedôveryhodný. Tie malé návštevy na našej lige nie su len kvôli štadiónom a pár chuligánom. To je len malý zlomok toho čo je v slovenskom futbale zlé. Hneď prvá vec je korupcia ! Prečo vedenie SFZ neodstúpilo keď zavreli jedného z najvyšších predstaviteľov zväzu pána Vladiimíra Wankeho? Čo sa stalo keď rozhodca Marián Diňa priznal, že v slovenskom futbale sú úplatky na bežnom poriadku. Ako zväz bojoval a čo dokázal v boji proti korupcii? Stačí si spomenúť na zápas Artmedia - Spartak, ktorý bol jasne vidieť, že bol dohodnutý. Prečo dáva zväz klubom pokuty za hrubé nešportové správanie sa fanúšikov len za to, že nejakým transparentom, ktorý nie je vôbec vulgárny chcú pukázať na to čo sa v slovenskom futbale deje? Prečo sa nemôžu po zápase kritizovať rozhodcovia keď bolo jasné, že pískal katastrofálne? V akom štáte to potom žijeme? V demokracii? Omyl. Ako je možné, že jeden majiteľ môže vlastniť v jednej lige dva kluby? Prečo na zápase Nitra - Trnava ukončili predčasne zápas kvôli dvom svetliciam a na ostatných zápasoch im to už nevadilo? Ako je to z výstavbou národného štadióna, ktorý mal už dávno stáť? Za ten čas vyšlo na povrch veľmí veľa otáznikov a takto by som mohol pokračovať ďalej a písať tu rôzne argumenty prečo je Laurinec škodnou v Slovenskom futbale celý deň. Ty napíšeš len to, že vďaka rozhodcom a jeho vplyvu sme postúpili na MS. Dobrý vtip. Keď už chceš obhajovať človeka ako je Laurinec tak argumentuj niečim poriadnym. V kvalifikácii na MS sme postúpili hlavne vďaka tomu, že Česi majú generačnú výmenu. Poliaci mali v tom čase dosť veľkú krízu a my sme ich v oboch zápasoch porazli so šťastím. V Severnom Írsku nám vyšiel zápas kde sa tréner Weiss nebál postaviť neskúsených hráčov ako sú Stoch, Weiss. A súčasnosti nám rastie celkom dobrá generácia hráčov, ktorí sa postupne presadzujú v zahraničí a z toho budeme ešte ďalšie roky ťažiť. Ale nie kvôli SFZ!!!!

  5. .este doplnim... od .baca z Drotarova | 24. september 2010 15:48

    Aby bolo jasne, ja nie som nejaky Laurinec supporter, len mi vadi, ze za vsetko zle, co sa kedy stalo môze Laurinec. Kazdy nadava na nasu ligu, ano je to pravda, stoji za hovno, ale treba si uvedomit, ze nase klubove timy sa nebudu nikdy môct porovnavat s timami z top europskych lig. Hlavny dôvodom je to, ze trh to proste nedovali, ak je niekto dobry, tak odide prec, v dnesnom globalnom svete, su uz 14 - 15 rocni hraci podchyteni top muzstvami, cize "elita" vzdy pôjde do zahranicia. Dalsim dôvodom je to, aky je nas trh maly, treba si uvedomit, aka je kupyschopnost a HDP na Slovensku a aka je napr. v Rakusku, Svajciarku (krajiny s rovnakym poctom obyvatelov), s Nemeckom, Anglicom atd. sa to vôbec neda porovnat, kde je 30 x väcsi trh. Ked si porovname napr. slovensku ligu (5,4 mil. obyvatelov) a polsku ligu (40 mil. obyvatelov), tak my mame momentalne 3. tim v LM, Poliaci nemali ziadny, Rakusko (väcsi trh) o Madarsko nejdem ani spominat...S cim by sa mal robit poriadok su ti blazni na stadionoch a rekonstukcia stadionov, pretoze ja by som na stadion, kde su ti blazni a kde sa bojim ist na WC nikdy nesiel a to nie som nejaka fajnovka. S Panom Bohom, idem od vas...:)

  6. .a tak2... od .baca z Drotarova | 24. september 2010 15:31

    Chlapce, ty s tym talianskym velmi prisnym nickom, ty zijes podobne ako redaktori tohto casopisu v dokonalom svete, kde vsetko je idelne, vsetci ludia su cestni, a ked taki nie su, tak je to velmi zle...Bohuzial, svet taky nie je, casom zistis. Nastuduj si nieco o fungovani UEFA poste Laurinca a rôznych komisiach a potom tu nieco pis o tom, ake je to necestne, rad si to potom precitam...S IQ min. 90 by si pochopil, ze nikto tu nespochybnuje vykony nasich hracov ani nic podobne, "trosku" si to vytrhol z kontextu, ide o to, ze my nie sme na urovni Spanielska a Nemecka, ze postupime bez väcsich problemov, u nas to bol tak trosku zazrak a okrem vykonov hracov k tomu prispeli aj rozhodcovia. Ani nie tym, ze by piskali v propsech nas, ale v tom, ze nepiskali v prospech nasich superov. Btw. ten nick je trosku ironicky, neber sa tak vazne kamarat! :)

  7. .baca od .gincai.p | 24. september 2010 12:30

    to akoze ferovost rozhodcov je dana diplomaciou sefov zvazov a ich dohodach ? to mas co za myslenie ? za 5 korunak by si si dal koleno vrtat ? to ako mozes taketo somariny napisat a este aj obhajovat za to laurinca ? chod radsej ovecky podojit a pozor na baranom - im sa to pacit nemusi, ale ty si asi diplomat. ak nie zavolaj si laurinca. tych baranov ti uspokoji.

  8. .re od .martyn | 24. september 2010 08:00

    nemyslim si ze ma az taku zasluhu pan Laurinec...pan Laurinec je ekvivalent pana Sirokeho v hokeji...do Afriky nas dostali nasi chlapci a hlavne trener Weiss a takisto v Rusku uspeli nie zasluhou Laurinca, ale svojou zodpovednou pracou no a s prispenim stastia samozrejme...ale to vo sporte treba mat...

  9. .a tak... od .baca z Drotarova | 24. september 2010 01:59

    Kazdy hatuje Laurinca, aky bol zly atd., ale jedno sa mu musi uznat, ma velku zasluhu na postupe futbalistov SR na MS v JAR a to nie ani vytvorenim podmienok pre rozvoj hracov atd., aj ked aj tam sa urobili nepochybne pokroky, jeho najväcsou zasluhou je predovsetkym jeho sikovnost na poli diplomacie UEFA. Keby nebolo Laurinca, tak nas rozhodcovia znicia a na MS by sme nestartovali, mozno spomenut napr. zapas v Prahe, zapas v Polsku, naposledy v Rusku atd. Laurinec je v UEFA uznavany, svoj post zastava zadarmo...Aj ked uz nebude prezidentom SFZ, mal by zastavat nejaky vyznamny post.

  10. .a je to od .arzen | 23. september 2010 20:32

    My tiež.

  11. .aj tak od .km | 23. september 2010 19:36

    aj tak mu neverim

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM