Video
video
rss
Pre správne prehrávanie videí potrebujete mať nainštalovanýAdobe® FLASH PLAYER. Prosím kliknite na ikonku pre spustenie inštalácie.
Dôležité upozornenie: po stiahnutí inštalačného súboru, skôr ako ho spustíte zatvorte všetky okná Vášho prehliadača. Ak máte prehliadač Mozilla Firefox, zatvorte aj okno so zoznamom sťahovaných súborov, ak ho máte otvorené.
Po inštalácií sa zmeny prejavia až po zatvorení všetkých okien Vášho prehliadača a opätovnom spustení.
Š. Hríb: Pravica si nezaslúži aby ich ľudia volili
Zábery z hlasovania o eurovale a dôvere vláde a komentár Štefana Hríba o páde vlády Ivety Radičovej.
.branislav Závodský12. október 2011 | videné 25207x | reagovalo 60 ľudí
Diskusia (60)
-
.zapad je v krize od .peter2 | 14. október 2011 21:06
Zajtra sa kona demonstracia v New Yorku proti vagabudnom z koncernov a bank, ktori sposobili tuto velku krizu vo svete. Lakomstvo je priznacne pre zapadnu spolocnost, pazravost, napchavanie si vrecak na ukor druhych, nezamestnanost, svinstva z lakomosti priniesol cely zapadny svet do krizy. To je skutocna pricina padu aj tejto vlady, cely svet je dnes vo velkej ekonomickej krize. V case kazdej takejto krizy vyhravaju socialne programy a vlady, lebo kazda ekonomicka kriza prichadza iba vdaka nenasytnej pazravosti . Netreba sa potom cudovat, ze znova prichadza lavica do popredia.
-
.ešte niečo továrišč Hrib. Nikdy neustúpiť. Nepovoliť. Pómnite továrišča Stalina! od .načaľstvo KGB | 14. október 2011 13:05
Nikdy neustúpiť! Žiadne kompromisy! Nezabudnite: Žiadne argumenty, ktoré odporujú vašej viere! Budú vás spochybňovať, presviedčať, dokonca zosmiešňovať a urážať - vy vytrvajte! Aj keby všetci mali skapať - vaša pravda nakoniec zvíťazí.
-
.ďakujeme, súdruh Hríb! Väčšina žurnalistov ostáva pri slovách, ale každé vaše slovíčko je smrteľná guľka do tela zahnívajúcej pravice! od .načáľstvo KGB, Moskva | 14. október 2011 13:01
Je len málo našich šéfredaktorov po svete, súdruh Hríb, ktorí by dokázali takou mierou ako vy prispieť nie len k páde pravicovej vlády, ale podľa všetkého aj k definitívnej likvidácii pravice v krajine. Kto by už investoval do strán, ktoré nedokážu udržať moč nie do konca, ale ani do povlovice volebného obbobia. Svojim heroickým výkonom ste urýchlili nástup nami riadenej ľavice o 3 roky! Z takejto drastickej porážky - spôsobenej vlastnou aroganciou a hlúposťou - sa slvoenská pravica už nikdy nespamätá. Vaša zásluha, p. Hríb, je neoceniteľná! ... Snívajte svoj libertiánsky sen ďalej, pán Hríb! Nič lepšie pre nás nemôžete urobiť.
-
.parlament by mak počkať... od .dedeon | 14. október 2011 11:50
"Parlament by mal az do rozhodnutia Ustavneho sudu pockat na verdikt ci konanie tejto schodze je ustavne alebo neustavne." Asi tak, ako Sulík so skartovaním "hlasovacích lístkov"?
-
.jediný výkon Hríbovho života je, že sa nechal prefackať od babiek demokratiek. Ďakujeme pekne. od .čo vraví F. Šebej | 14. október 2011 11:41
„Nadobudol som presvedčenie, že ak sa na tomto finančnom nástroji zhodla Európa, asi nenašla lepší mechanizmus. Považujem za veľmi riskantné, keby euroval zablokovalo práve Slovensko. Za by som hlasoval aj vtedy, keby to nebolo spojené s vyslovovaním dôvery vláde.“ ...... OKS tvrdila, že euroval je zlým riešením. „Riešiť dlhy hromadením nových nie je správne. Renomovaní ekonómovia ma presvedčili, že tento nástroj je najmenej škodlivý, ostatné je oveľa drahšie. Išlo aj o to, aby sme sa nedostali do medzinárodnej izolácie. Navyše, táto téma mi pripadala ako úplne nevhodný nástroj na povalenie vlády.“ ... ... Ako ho hodnotíte R. Sulíka? „Celkom mu nedošlo, čo je v hre. Vôbec si neuvedomoval, aké dôsledky bude mať jeho počínanie. Je to absolútne nepochopiteľné. “
-
.1,5 roka od .erB21 | 13. október 2011 21:05
1,5 roka hrali medzi sebou ruskú ruletu tak nech sa teraz nečudujú že ten colt vystrelil. Museli predsa vedieť že pri tejto hre je jedna komora nabitá ostrým nábojom. Ak to nevedeli ich problém moja zbytočná starosť že si prestrelili hlavu. (Dokonca ani to nepopieram že sa teším že táto koalícia konči.)
-
.parlament by mal az do rozhodnutia Ustavneho sudu pockat od .lenkos | 13. október 2011 16:27
Parlament by mal az do rozhodnutia Ustavneho sudu pockat na verdikt ci konanie tejto schodze je ustavne alebo neustavne.
-
.den Bruselskych nozov od .silver | 13. október 2011 16:24
Policia by mala zadrzat Dzurindu a Fica za rezirovanie nelegalnej cinnost plena NR SR. Za ohrozovanie ustavneho zriadenia a majetku obcanov statu.
-
.13. oktober - Mnichovsky diktat sa opakuje od .lowec | 13. október 2011 16:20
To co sa deje 13. oktobra 2001 v NR SR je - zamatovy Mnichovsky diktat.
-
.ustavny sud by mal anulovat celu schodzu NR SR od .soh | 13. október 2011 16:17
Ustavny sud by mal anulovat celu schodzu NR SR. - Lebo parlament opakovanou volbou nekonal podla zakonov a ustavy SR - Lebo parlament konal pod medzinarodnym protektoratom
-
.mOR HO od .felicia | 13. október 2011 16:14
Od roku tankov - 1968 nekonal parlament pod takym medzinarodnym tlakom ako dnes. Hanba.
-
.slovensko je v stave medzinarodneho protektoratu od .kaef | 13. október 2011 16:12
Slovensko je v stave medzinarodneho protektoratu . Je to hanebne.
-
.den Bruselskych nozov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! od .log | 13. október 2011 16:10
Opakovanie hlasovania je v NR SR nelegalne a kona sa za medzinarodneho tlaku a sily a vyhrazok. Kedze parlament kona pod medzinradnym tlakom, poslanci nemozu hlasovat podla svojho svedomia a vedomia. Po Meciarovej noci dlhych nozov prisiel hanebny den bruselskych nozov.
-
.obcania volajte na 158 ze v NR SR doslo k ohrozovaniu majetku obcanov SR od .justic | 13. október 2011 16:04
Obcania volajte po celom Slovensku na 158, ze v NR SR doslo na nelegalnej schodzi parlamentu k ohrozovaniu majetku obcanov SR
-
.zacala sa neustavna schodza NR SR pod vedenim Fica a Dzurindu od .fw | 13. október 2011 15:59
Neexistuje pravna norma na zaklade by parlament mohol opakovane hlasovat za Euroval. Zacala sa neustavna schodza NR SR pod vedenim Dzurindu a Fica.
-
.hríb vo vlastnej pasci od .malokarpatsky | 13. október 2011 14:13
Pán Hríb sa ocitol vo vlastnej pasci. Na redaktora sa nenáležite angažoval proti eurovalu, a teda v prospech SaS. Teraz, keď SaS povalila vládu, nemôže pľuť na SaS, tak radšej pľuje na pravicu. Mne napríklad na pravici vadí iba SaS.
-
.v buducnosti sudit poslancov, ktori schvalia euroval od .kRISTIAN _F | 13. október 2011 12:22
bude ako mozne ? Ked to cele padne a o par rokov sa to ukaze, ze sme nieco podpisali na co jednoznacne doplacame, potom obcania Slovaneska by si mohli v referende odhlasovat postih pre vladua poslancov ktori to odsuhlasili. Zhabanie majetkua uspor a aj ich rodinnych prislusnikov. K tomu asi spejeme. To uz nebude len byt pana Figela.
-
.novinár,politolog od .romanbs | 13. október 2011 10:56
Novinári,politologovia Vy ste tí,ktorí vyrazne dopomohli k pádu vlády a návratu Fiica. Zastaralé a sústavne opakujúce sa postupy pri vytváraní názoru,sú postavené na neustálej tvorbe triedneho nepriateľa. Pripadá my to ako pozastok myslenia zo socializmu. Je nepochopiteľné,že na miesto toho,aby sa pravica,novinári,tvorcovia verejnej mienky,sústredili na vytvorení nového pravicového politika,ktorý by dokázal konkurovať Ficovi,tak sa sústredili len na jedno.Na vytvorení strašiaka,dehostenovaní kvalit a ohováraní Fica. Fico je politík,stratég,mysliaci človek,tvrdo pracujúci na sebe. Jeho podceňovanie je smrť pravice. Už sa preberte aj Vy pán Hríb a vspomänte si na reláciu s Ficom.Myslel som si,že pochopíte kto je Fico.
-
.zazrak sa nezopakuje od .jano Palenik | 13. október 2011 08:09
Zazrak poslednych volieb sa nezopakuje a preto je uplne jedno koho budem ako "proreformator" volit. To co predviedla sucasna pravica pod taktovkou ludi "za a nad" Dzurindom si naozaj nezasluzi sancu na pokracovanie. Pokojne ich moze stihnut osud Meciara a v opozicii mozu Fickovi robit statistov aj iny "obycajny" ludia.
-
.pán Hríb, brzdite od .michalibanez | 13. október 2011 02:41
mne to pripadne skôr ako dobre vykalkulovaná kópia nápadu opozičnej zmluvy z CR , spred pár rokov.Dzurinda a fico sú už dnes jedna krvná skupina , ktorej Radičová prekážala.Euroval dostali OBAJA ako nahrávku na smeč na zlatom podnose.Keby nebolo hlasovania , našli by si iný spôsob.Výkladu "eurovalu" podloženého zrozumiteľnými argumentami sa nedočkáme nikde, tobôž nie od Bruncka, ten je fakt naposranie.A prečítajte si ešte raz programové vyhlásenie vlády.Voči nemu robia teraz Dzurinda a Mikloš (R.I.P. ikona ekonómie) 180 stupňový obrat. Sulík hovorí konzistentne..Aj keď momentálne ide proti sebe.o pár rokov mu budeme tlieskať.A rozdelenie "pravica" a "ľavica" si pokojne schovajte pod lampové tienidlo.Už je to preč...
-
.neviem čo je pravica ľavica od .mironad | 13. október 2011 02:29
Mňa sa Števove odporúčanie našťastie netýka, lebo ja neviem, čo je na Slovensku pravica a čo ľavica. Preto Štefan, ak dovolíš, budem voliť SaS. BTW Slovensko sa nedelí na pravicu/ľavicu, konzervatívcov/liberálov, evanielikov/katolíkov, bicyklistov/kominárov ! 20 rokov sa delilo na reformátorov/antireformátorov. Od teraz sa začne deliť na "s ficom" / "bez fica".m
-
.svet na zvracanie od .trillatore | 12. október 2011 20:27
Vo Francuzskej televizii dnes vecer ani slovo o pade vlady na Slovensku, ziadna fotka Radicovej, jedina bola uverejnena Ficova s komentarom ze « ziadny problem, Euroval prejde » nic sa nedeje ! Uvedomte si za koho Slovakov v Europe beru !!! A ked si uvedomite ze Euroval bol Sarkozyho napad a ze Radicova stratila vladu za to ze sa bila za JEHO projekt !!! Preco sa tak Francuzsko bije za Euroval ? Lebo je angazovane v Grecku obrovskymi pozickami a keby Grecko skrachovalo tak by Francuzsko stratilo desiatky miliard!!!
-
.otroctvo od .jPP | 12. október 2011 18:50
Včera sa hlasovalo o tom, či aj Slovensko sa pridá do otrokárskeho systému s názvom Dlhová Únia. Ak to Slovensko na 2., 3., Xtý pokus schváli, dostaneme sa do špirály v ktorej sa točia africké krajiny a už nikdy sa z nej nevymotáme. Pád vlády je len prd vo vesmíre oproti tomu, čo nás čaká ak podľahneme vôli mocných.
-
.postoj od .ev | 12. október 2011 18:21
pán šéfredaktor,chápeme Vás mnohí,že sa Vás to dotklo. Aj pre mnohých z nás je to naozaj ťažká situácia,verte. Ale nemalo by sa zjednodušovať a kolektivizovať.Sú tu jedinci,ktorí sú zodpovední-je pravdepodobné,že je ich niekoľko. Malo by sa to zanalyzovať,nájsť jadro veci a potom hľadať cestu dalej. Občas je v živote ťažko,ale treba hľadť. Niektorí z nás o tom vedia naozaj dosť. Ked ľudia nechajú zlo konať a zostanú pasívníi ,vec sa nezlepší. Niektorí sme vdační ,že sa spoločnosť začala meniť,dalo sa tušiť,že môžu prísť prekážky.Sú tu.
-
.vyzva na abdikaciu Miklosa od .lord Acton | 12. október 2011 16:11
Miklosove ohlasovanie do zahranicnych medii o tom, ze parlament aj tak o niekolko dni schvali Euroval, je jeho najvacsim ponovembrovym zlyhanim v tom, ako pohrdavo sa postavil k utorkovemu historickemu rozhodnutiu parlamentu, ktory odmietol prijat Euroval. Miklos sa tak zaclenil k zastancom sprisahaneckych teorii zonglujucich s Ficovymi hlasmi potrebnymi pre schvalenie Eurovalu.
-
.kto je zodpovedný za pád vlády od .zangief | 12. október 2011 15:54
Pád vlády spôsobil Sulík a SAS. Snaha niektorých to hádzať na Dzurindu a Mikloša je z radu konšpiračných teórií. Pokiaľ viem, premiérka sa rozhodla o spojení sama a pokiaľ viem za pád vlády hlasoval Sulík. Ak by sme hovorili, kto najviac z medií pomohol k pádu vlády, tak je to jednoznačne .týždeň, ktorý vytváral dojem, že euroval je pre Slovensko nepodstatná téma a je absurdné hlasovanie o ňom spájať s dôverou vláde. Pre Slovensko a ekonomickú situáciu bežných obyčajných ľudí je však euroval, resp. ekonomická kondícia eurozóny úplne kľúčová a najpodstatnejšia téma. Určite dôležitejšia ako to, či bude alebo nebude generálnym prokurátorom Trnka, kedy napríklad spojenie hlasovania bolo prezentované veľmi pozitívne. Ak by všetky mienkotvorné média mali názor, že pri spojení hlasovania o eurovale s dôverou vláde bude za pád vlády zodpovedný ten, kto nezahlasuje za euroval (čo je samozrejme fakt), možno by SAS hlasovala inak. Namiesto toho .týždeň a najmä p. Hríb živil konšpiračné teórie o sprisahaní Dzurindu s Miklošom. Smutné. Inak mám .týždeň a p. Hríba rád.
-
.pre Nostradamusa - mojho kamosa od .sybila | 12. október 2011 15:47
To nebude v sidle EK, ale v tom ciganskom sidlisku v Kosiciach. Lebo pre nich sa nic nezmeni a budu jedini co si budu cestovat hore dole – zas im len budeme vsetci zavidiet ze oni mozu a my nie !:D
-
.hviezdna chvila Slovenska od .bruselsky pozorovatel | 12. október 2011 15:41
Toto nie je nicenie reputacie Slovenska, ale jeho hviezda chvila, ktora pomoze uchranit Eurozonu pred fatalne falosnymi rieseniami prichadzajucimi z Bruselu.
-
.sila neviditelnej ruky trhu da za pravdu Slovenskemu NIE od .felicia | 12. október 2011 15:34
Sila neviditelnej ruky trhu, ktora skor ci neskor rozmeta riesenia alla Euroval, a donuti Grecko a jeho iracionalnych zachranarov kapitulovat, da za pravdu Slovenskemu NIE pre Euroval.
-
.pre copy2 od .gumitulino | 12. október 2011 15:22
No to moc Slovensku teraz pomoze potom co napisal Telegraph ! Co keby sa tak Anglicko pripojilo k Eurovalu – nech by bola trochu sranda....
-
.raz bude v sidle EK napis: Slovensko zachranilo Eurozonu! od .nostradamus | 12. október 2011 15:21
Raz bude v sidle Europskej komisie napis: Odvaha Slovenska zachranila Eurozonu!
-
.pre papiernickova izbicka od .gumitulino | 12. október 2011 15:16
No videli sme to dnes na burzach – ani sa nepohli ! A pani Merkelova dnes vyhlasila ze Euroval zanedlho prejde - ako by sa to uz stalo, takze uz je o vsetkom rozhodnute...
-
.neuveriteľná hlúposť od .labuť | 12. október 2011 15:16
To, čo ste povedali pán Hríb, je neuveriteľná hlúposť. Väčšia sa už stala iba včera v parlamente. Povedali ste inými slovami toto: žijte si ľudkovia v tejto krajina ako chcete, vládu nám netreba... ................. Skúste sa pozrieť aj vy do zrkadla.
-
.telegraph: Sulík je hrdinom nespokojných Európanov od .copy2 | 12. október 2011 15:10
Telegraph: Sulík je hrdinom nespokojných Európanov Sulík podľa Telegraphu vyjadril nespokojnosť mnohých z toho, že Grécko je krajinou, ktorá porušovala pravidlá. LONDÝN. Európski lídri sa obávajú, že pokus Slovenska zablokovať rozšírenie eurovalu môže byť rovnako nebezpečný ako boj Dávida s Goliášom. Nie sú to však len rozdiely vo veľkosti a sile krajín, o čo sa treba obávať, ale i o to, že pravda by napokon mohla byť na strane slovenského rebela. Napísal to britský denník Telegraph vo svojom komentári k neschváleniu Európskeho finančného stabilizačného mechanizmu (EFSF) v slovenskom parlamente. Slovenský hrdina Richard Sulík, ako o predsedovi slovenského parlamentu píše Telegraph na svojej internetovej stránke, zanietene opisoval strastiplnú cestu Slovenska počas 20 rokov prechodu od komunizmu k členstvu v Európskej únii. "A hlbokú národnú hrdosť z toho, že krajina napriek všetkým komplikáciám splnila prístupové kritériá," píše redaktorka britského denníka. Sulík podľa Telegraphu vyjadril nespokojnosť mnohých z toho, že pokiaľ ide o Grécko, sú Slováci konfrontovaní s krajinou, ktorá porušovala pravidlá namiesto toho, aby prinášala obete, a teraz žiada, aby jej pôžitkárstvo udržovali ostatní. "Priemerný Slovák, ktorého plat je podľa Sulíka najnižší v eurozóne, by mal odpracovať 300 nadčasových hodín, aby pokryl zvýšenie záruk svojej krajiny v EFSF," píše Telegraph. Sulíka kritizujú, že je nacionalista, ale "rýchlo sa stáva hlasom más nespokojných Európanov". V tejto súvislosti britské noviny pripomínajú, že Sulík neochvejne vysvetľoval svoje názory na euroval počas víkendu i nemeckému denníku Der Spiegel, pričom každá jeho odpoveď "bola takou, akú si mnohí želali počuť od svojich vlastných lídrov," uzatvára Telegraph a cituje Sulíkove argumenty proti eurovalu, ktoré povedal pre Spiegel Online. streda 12. 10. 2011 9:58 | Copyright © TASR 2011
-
.vladne sa za zasluhy... od .mk | 12. október 2011 14:59
dost "jednoducha" predstava na sefredaktora...
-
.slovenske NIE sposobi mentalne prekreslenie mapy Eurozony od .papiernickova izbicka | 12. október 2011 14:54
Slovenske NIE navysovaniu eurovalu aj ked len na par dni, sposobi mentalne prekreslenie mapy Eurozony v pohlade na to, ako naozaj riesit dlhovu krizu Eurozony. Euroval je slepou ulickou a cim skor si to velki hraci v EU uvedomia, tym vacsie su sance, ze krizu EU prezije. Slovenske nie sa z tohto pohladu javi ako dar z nebies.
-
.cR: Lidovky davaju za pravdu Sulikovi od .copy | 12. október 2011 14:46
ZLÁMALOVÁ: Je tu alternativa 12. října 2011 7:34 Celý svět včera v přímém přenosu z Bratislavy sledoval, jak rozhodnutí vydávané za záchranu eura poškozuje politické a společenské vztahy. Jen kvůli záchrannému fondu EFSF padla vláda Ivety Radičové, navzdory účasti čtyř stran a zvláštnímu rozdělení rolí v nejsilnější z nich kabinet podstatně harmoničtější než ten český. Předseda nejmenší strany Richard Sulík řekl rozšíření eurovalu ne a držel se ho, i když na něj premiérka vytáhla demisi. Radičová i ministr financí Ivan Mikloš ilustrují, pod jakým tlakem evropských elit jsou a jak je posunul k zásadní změně názoru. Ještě loni odmítli pomoc Řecku a z titulních stran hlavních anglosaských i německých listů prosazovali bankrot Atén. Teď premiérka říká, že „vláda, která nevnímá změnu situace, si nezaslouží vládnout“. V čem je ta změna? Především se ukázalo, že euroval EFSF byl slepou uličkou a není záchrany eura schopen. Ukázalo se také, že jestli něco dnes může přinést do eurozóny dočasné uklidnění, je to záchrana bank z krachem neohrožených zemí. Přesně to mimochodem prosazuje právě Sulík. Slováci teď budou napadáni jako nezodpovědní hrobaři eura z divokého východu. Budou jistě donuceni hlasovat o eurovalu ještě jednou, podobně jako Irové o Lisabonské smlouvě. Už příští dny ale velmi pravděpodobně ukážou, že euroval má alternativu - krach Řecka a rekapitalizaci bank. Přesně to, co prosazovala Bratislava, než ji Brusel semlel. www.lidovky.cz
-
.a ľavica si zaslúži? od .st | 12. október 2011 14:44
Nechápem, pri existencii pravice a ľavice znamená výzva nevoliť ľavicu zároveň výzva voliť Fica. To už Hríb klesol tak hlboko, že sa z neho stal tupovolič?
-
.panovi Sulikovi. od .gumitulino | 12. október 2011 14:29
Pan Sulik, ved ste musel dobre vediet ze po vlade pani Radicovej pride pan Fico, ktory so sirokym usmevom necha Euroval prejst, ci vy chcete alebo nie. Cize vase deti, ako kazde ine na Slovensku, aj tak budu musiet draho splacat Eurovalsku sumu, keby Grecko zkolabovalo. Len teraz sa spytajte sam seba za akych podmienok to budu musiet splacat v buducnosti ? Myslite si ze Ficova vlada im pripravi lepsie podmienky ako ta pani Radicovej ? Pan Sulik, 1+1 zial nie su 4 a ani 3 ! stale ostanu len 2. Ja som tiez proti Eurovalu, ale ked si mozem vybrat, tak vyberiem to co je menej zle.
-
.tak, tak... od .jankoStajer | 12. október 2011 14:24
Dvadsať rokov volím pravicové strany, ako blázon menšie zlo. Toto je výsmech do tváre. Môj hlas už nedostanete.
-
.počiatek: "Všetky podmienky budú definované na rokovaniach, ktoré už teraz definitívne začnú" od .www.lidovky.cz | 12. október 2011 12:43
-
.“Prezident republiky ruší svoj zahraničný program. Vybavujeme letecké koridory na návrat do vlasti,“ od .w | 12. október 2011 12:35
"Prezident má právomoc vybrať si osobu, ktorá sa pokúsi zostaviť nový kabinet"www.sme.sk
-
.harakiri talibanskej dvojice Dzurinda-Fico pokracuje od .felicia | 12. október 2011 12:33
Harakiri talibanskej dvojice Dzurinda-Fico pokracuje. V situacii ked SR ma v urade odvolaneho premiera, odvolat s pomocou Ficovych hlasov aj predsedu NR SR je ustavnym sialenstvom.
-
.alarmisti na snurke Ficovych gati od .papiernickova izbicka | 12. október 2011 11:29
Takto vybicovat atmosfereu, ako by mal prist koniec sveta malo vcera vecer jediny ciel. Dzurinda spol. potrebuju ospravedlnit pred celym Slovenskom, ako sa hodia Ficovi do narucia. Vsetci alarmisti a hazarderi co vcera presadili spojenie hlasovania s doverou vlade, dnes visia na snurke Ficovych gati.
-
.puc v rezii Dzurindu a Fica od .lord Acton | 12. október 2011 11:21
Tak vecera vecer videlo Slovensko puc proti tejto vlade v rezii Dzurindu a Fica. Neuveritelne hanebne a potupne!
-
.utesitel od .ape | 12. október 2011 11:12
to ten utesovatel je kto? vyzera mi to na Petra Zajaca :)
-
.vlada padla zbytocne!!! od .gumitulino | 12. október 2011 10:41
Tak France-Info dnes komentovalo votaciu Eurovalu takto : Slovensko zamietlo Euroval, ale netreba sa bat, uz od zajtrajsku bude nova votacia dnesnej opozicie ktora bude pre Euroval pozitivna . ANI SLOVO O TOM ZE NA SLOVENSKU PADLA VLADA !!! Kazdy na Slovensko alebo jeho meno kasle ! Francuzsku ide o to, ze jeho tri najvacsie banky su zaangazovane do Grecka pozickou vo vyske 60 miliard Euro ! Keby Grecko zkrachovalo tak tieto peniaze su pre tie banky cistou stratou, preto treba aby Euroval presiel a bude im jedno aka vlada bude na Slovensku ci komunisticka, fasisticka alebo hotentocka ! Len si nerobme iluzie o tom ze niekto sa pozera na « MORALKU ALEBO MENO SLOVENSKEJ VLADY». Kazdy v Europe na Slovensko a zivotnu uroven ludi co v nom ziju KASLE !!!! Kazdemu ide ciste len o prachy ! TATO VLADA PADLA UPLNE ZBYTOCNE!!!!!!!
-
.rE: sPiT od .cojaviem | 12. október 2011 09:55
Suhlas. Kazdy teraz bude hladat vinnika, ale pravda je taka, ze tuto polievku varili spolu a za to, ak je horka, mozu vsetci, ktori to dotlacili az takto na hranu... Najlepsie na tom je, ze Fico nemusel ani prstom pohnut :-/
-
.posledny nech zhasne svetlo od .sPiT | 12. október 2011 09:26
Mila pravica. Po viac ako roku trpko zabavneho programu prislo vyvrcholenie. Zlyhali ste ako celok, mozete si pohadzovat cierneho petra kolko chcete. Nikdy nehovor nikdy, ale ja uz fakt neplanujem ist volit. Nemam koho. Tato krajina si zasluzi Fica. PS: A nedakujem vam, naozaj nie. PS2: Ak je fico dobry strateg, bude hrat na predcasne volby a tipujem to na ustavnu vacsinu pre fica...nebude potrebovat nikoho.
-
.hazarderi SDKU od .pravicovy volic | 12. október 2011 09:18
Politicke hazarderstvo Dzurindu, ktory vnutil vladnej koalicii totu Harakiri hru sa zapise do dejin SR.
-
.ficovi pudlici vo Ficovom naruci od .row | 12. október 2011 09:15
Ficovi pudlici menovite Dzurinda, Figel a Bugar teraz pobezia do narucia Fica. Hanebne.
-
.hazarderstvo Dzurindu pripomina hazarderstvo Meciara od .felicia | 12. október 2011 09:13
Hazarderstvo Dzurindu spojit obe hlasovania sa da prirovnat hadam len k hazardovaniu Meciara v 90 rokoch
-
.aj za toto vám ďakujeme, súdruh Hríb. Vši priatelia odborári vám ďakujú, že ste urobili prácu za nich od .w | 12. október 2011 09:02
Odbory zrušili protestný pochod v Bratislave Dôvodom je pád vlády Slovenskej republiky. Predstavenstva KOZ SR ruší dnešný protestný pochod, dôvodom je pád vlády Slovenskej republiky, a tým zrušenie dôvodu protestu. www.sme.sk
-
.12. 9. 2011 08:00 - Martin M. Šimečka od .w | 12. október 2011 08:53
Netroufám si odhadnout, jak to dopadne (12. 9. 2011), ale soudě podle Sulíkových výroků a textu oné brožurky SaS, tato strana za euroval nebude hlasovat ani kdyby se měla rozpadnout nejen slovenská vláda, ale i celá EU. Sulík a jeho suita totiž žije v ideologickém světě neoliberalismu, který nepřipouští kompromisy. Nebojí se ekonomických a politických katastrof, ty naopak považuje za důkaz platnosti neoliberálního učení, od něhož se však politici trestuhodně odchýlili. Katastrofa tak může být příležitostí, jak na ekonomických ruinách tuto utopii konečně pořádně uskutečnit. .... Čím je svět složitější, tím více se lidé uchylují k jednoduchým názorům. Tím je například názor, že zachraňovat líné Řeky (Italy, Španěly, Portugalce atd.) se nemá ani za cenu zániku eura a co se stane potom, se prostě uvidí. Sulík je sice populista (jeho názor sdílí většina Slováků), nejhorší na tom však je, že on to myslí opravdu vážně, on tomu opravdu věří. Občas se přistihnu při tom, že těmto lidem závidím. Jejich touha po zničení řádu, jejich touha po chaosu má v sobě cosi živočišného, jehož přitažlivá síla viditelně roste všude kolem. Nerad byl žil ve světě, který budou tito lidé ovládat, protože už jsem jednou zažil svět, který prosazoval utopii založenou na ruinách předchozího řádu. Ve způsobu myšlení těchto lidí a ve způsobu myšlení bývalých komunistů ostatně nevidím velký rozdíl. Droga, která vyvolává v mozku opojný pocit, že pravdu mám jen já
-
.eUROVAL je moralne zlyhanie eur. pravice od .si_monides | 12. október 2011 08:22
zlyhala obycajna sedlacka matematika, skorumpovani politici v Bruseli, auditori, bankari .... ano aj krestania v EU strukturach ... kde je mravnost a poctivost ? Treba volit do parlamentu nezavislych poslancov. a kazdy musi zacat od seba, toto dnes mozem spravit aby sa nase deti mali lepsie
-
.tak Štefan od .i1 | 12. október 2011 08:20
V tlačovom vydaní skúste aj Váš podiel viny, či ste náhodou Vy nedotlačili Sulíka k tomu najhoršiemu- vláda padla a euroval prejde. A najhoršie z najhoršieho: Fico ide diktovať! Lebo politika je o kompromise, nie o nezmieriteľných postojoch, do ktorých ste Sulika a OKS dotlačili aj Vy s Dagom z HN.
-
.mna SaS nesklamali od .sDETER | 12. október 2011 08:15
chyba je ze Dzurinda taha nitky, Pre neho je Iveta je sice dama, ale ako v sachu aby prezil obcas kral, obetuje sa dama a hra sa este dalej. netesi ma spolcovanie sa s Ficom, mrzi ma vsetko co stopne tie pripravovane asi reformy, co nam mali zlepsit zivot a byt spravodlivejsi. Iveta len nechod na Pezidentku prosim ta ostan chvilu mimo diania. Dzurindu je tazko pocuvat cokolvek hovori, SDKU by mala mat lidra/predsedu Miklosa. a KDH . skoda reci, figel je had Bugi ti su do poctu ubohost slovenskej politickej sceny a je to aj nasa vyzitka. Ale jednu otazku si neodpustim: Ak Grecko padne, dlhodobo nebudu plnit nic ani teraz ani za rok ci dva, a vsetky eurovaly budu omyl, skonci cela plejada politikov, co su za euroval ? Budu chlapi potom odstupil a povedat, zlyhal som v podstatnych hlasovaniach, a nemam moralne pravo sa starat v parlamente o blaho tohto naroda.
-
.prosba na .Tyzden od .stano1 | 12. október 2011 08:12
Oytajte sa prosim premierky, ako to bolo, preco sa rozhodla spojit to hlasovanie, preco si mysli, ze Sulikovi ponukla dostatocnu kompenzaciu a preco si Sulik mysli, ze mu to nestacilo. Toto vysvetlenie sa nejako minulo v zaplave balastov o zodpovednosti a solidarite s Europou. Este minuly tyzden som tu pocuval o nejakej komisii, zelenej karte, prave veta a zrazu nic??? Kde je ten klucovy moment?
-
.pripravme sa na prazsky scenar od .stano1 | 12. október 2011 08:07
Teraz vobec neviem preco som SaS volil a predtym SDKU. Neviem preco Radicova spojila hlasovanie s doverou, asi Dzurinda poradil. Suhlasim, ze pravica si nezasluzi, aby som ju volil. Keby sa tak bali Fica, tak to nemoze tatko dopadnut. Tak ako? Sulik odstaveny, za mesiac sa schvali euroval so Smerom, dohodnu sa volby dakedy na buduce leto, aby sa stihli vytlacit plagaty. Som zvedavy ake hesla sa na mna budu usmievat. Bude Smer s SDKU? Alebo s KDH? Ozaj neviem koho budem voliť a som fakt nasraty.
-
.a kto? od .michalT | 12. október 2011 03:18
A kto na Slovensku si v súčasnosti teda zaslúži, aby ho ľudia volili? Žijem v USA a pred hodinkou za mnou prišiel americký kolega a čínsky kolega (obaja veľmi rozhľadení ľudia) a chceli, aby som im vysvetlil, prečo vlastne padla vláda a ako sme to teda vlastne stopli celú Európu. Čím presnejšie som sa im snažil z faktov objasniť podstatu sporu, tým trápnejšie to celé vyznelo. Čo bude teraz Slovensko robiť? Čo získalo výmenou za pád krehkej vlády? Myslím si, že títo ľudia sú zlí politici. Asi. Určite to nie sú to štátnici.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM