Video
video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Redaktori .týždňa o Ivete Radičovej
Redaktori .týždňa majú na dnešné správanie Ivety Radičovej rozdielne názory.
.jakub Kratochvíl20. apríl 2011 | videné 5435x | reagovalo 55 ľudí
Diskusia (55)
-
.a ešte niečo ... od .gusto 12 | 28. apríl 2011 14:54
Vatikánska zmluva nie je zdrap papiera. Prosím neurážaj môjho Boha. Vždy ponúka človeku len to najlepšie, ale vravím, možno dôjde k prenasledovaniu kresťanov na Slovensku, možno sa potom zobudia. Kriste, daj blesky hromu aby už to Slovensko tnaše tvrdo nespalo. Už Slovensko vstáva, putá si strháva. Hej rodina milá hodina odbila, žije matka Sláva!
-
.ed, ja sa s tebou nehádam ... od .gusto 12 | 27. apríl 2011 12:20
kresťania sú taktiež hriešny, zbabelí, kradnú, klamú, zabíjajú, sú to ľudia. Ale Boh človeka pozýva bojovať so svojimi slabosťami a podáva mu pomocnú ruku. Svojim milosrdenstvom ho podporuje. A kresťan úprimne hľadajúci Boha je na tom lepšie ako človek čo sa nesnaží. Učí sa žiť podľa svedomia, stáva sa morálne zdatným, je zásadovejší, vytrvalý, vie rozlišovať medzi dobrom a zlom, nedobúda Božiu múdrosť, vie trpieť, vyhýba sa nebezpečenstvu, váži si blížneho a svoju rodinu, je pokorný, odvážny, trpezlivý, čistý, pamätá na svoj koniec. Som rád, že som dostal milosť, pochopiť krásu ponuky Krista dlhodobo pracovať na sebe. Ak by som mal byť priamy, Ježiš ponúka pravdu, to znamená, že iné tvrdenia sú klamstvom. To znamená asi toľkoto, môžeš sa vybrať určitou životnou cestou, môžeš si nahovárať, že je správna, ale nie je. Ale máš slobodnú vôľu a Pán Boh to rešpektuje. Kráľovstvo nebeské je najmocnejšie zriadenia aké kedy existovalo a bude existovať, pretože jeho kráľom je Ježiš Kristus. Je postavené na pravde, láske, spravodlivosti. Na zemi sa dá k nemu priblížiť, ale v zhľadom na ľudskú slabosť v plnosti je dosiahnuteľné až pri slávnom príchode Ježiša Krista. Nečuduj sa mi, keby si ty poznal bohatstvo viery, krásu a pokoj Kráľovstva nebeského a lásku Ježiš Krista, aj ty by si pokladal iné za menej cenné, menej hodnotné, nedostačujúce, nerozumné a nebezpečné. Máš pravdu, nepotrebujem Vatikánsku zlmluvu, pre budúcnosť kresťanov v Slovenskej republike, by to bolo dobré. Slovenská republika môže byť v duchu Antikrista alebo Krista.
-
.ad: Gusto od .smedo | 27. apríl 2011 09:45
Ste mimo. Mne sa nepaci poziadavka o prijatie "vatikanskej zmluvy". Na SR nastastie stale nie je prijata. Chvalabohu napriek tomu ste stale krestan a verite v Boha a tak to predpokladam ostane. Na to, aby ste ostal krestanom (predpokladam clenom RKC) a veril v Boha nepotrebujete zdrap papiera "vatikanska zmluva". Uz chapete ! Vsetko je v rukach ludi - oni si vyberaju co a ako budu robit. Clovek je hriesny a krestan sa nesprava vzdy ako krestan, co mozeme aj teraz casto "vidiet". A mnoho z toho co sa dialo pocas Slovenskeho statu, kedy tu vladli prislusnici RKC (co je vlastne od vzniku 1. CSR stale) podla mna urcite nebolo krestanske. U nas na dedine doteraz v arizovanom dome po starej Zidovke byvaju deti "pravoverneho" rimskeho katolika. Samotne Spiske biskupstvo pod vedenim biskupa Vojtasaka arizovalo a RKC stale pretlaca takehoto cloveka a rado by ho malo hadam za svateho. (Byvaly) arcibiskup Sokol vedie "slavnostnu zadusnu omsu" za Tisa. Nitrianske biskupstvo necha previest telo Tisa do arealu Nitrianskeho hradu, kde sidli biskup. Mili rimski katolici starajte sa hlavne v prvom rade o vlastne hriechy a proste Pana o odpustenie. Ed
-
.a ešte niečo ... od .gusto 12 | 26. apríl 2011 19:39
Môžeš byť kým chceš, môžeš si o sebe myslieť čo chceš, bez Ježiša Krista svoj život nezvládneš a bez neho sa k šťastiu nedopracuješ. Toto ber ako moje tvrdenie proti celému svetu. Kto je ako Boh ?
-
.podľa čoho som sa rozhodoval doteraz ? od .gusto 12 | 26. apríl 2011 18:16
Ed, mám už dosť rokov a zažil som toho dosť veľa na to, aby som spoznal či Boh je alebo nie je. Kristus človeku ponúka svoju ruku záchrany, keď ju človek neakceptuje, to je jeho problém. Žil som a snažím sa žiť podľa svojho svedomia a náuky Katolíckej cirkvi. Nechcem sa dožiť dňa, kedy kvôli tomu stratím zamestnanie, kedy nebudem môcť povedať čo si myslím a budem sankcionovaný za svoje presvedčenie. Neboj sa ! Katolík prežije aj to. Ed, povedz mi, prečo by vás mal Boh zabíjať ? Veď sami seba ničíte, ničíte svoje deti. Zabíjate ich už v lone matky. Váš bezduchý svetonázor vás núti mať deti vo vyššom veku, kedy ich už mať nemôžete, ani nechcete. Kvôli antikoncepcii nemôžete mať deti. Vymierate. Nemáte zmysel života, blúdite vo filozofiách, vešteniach, poverách a pavedách. Klaniate sa peniazom a rodiny sa vám rozpadajú. Homosexualitu považujete za normálnu, pretože veríte vo falošnú toleranciu. Páchate vraždy a samovraždy, stávajú sa z vás narkomani a alkoholici. Klamete a kradnete. Podvádzate svoje manželky a smilníte. Ekonomicky a vedomoste ste v područí. Veľa šťastia Ed. Nesieš zodpovednosť za každý svoj skutok, tak dobrý ako aj zlý. O čo horšie, nesieš zodpovednosť aj za svojich blížnych.
-
.ad srnada + ad gusto 12 od .ed | 26. apríl 2011 11:51
Ad Gusto12 k "Vatikanska zmluva je velmi dolezity dokument". A doteraz resp. teraz sa ako rozhodujete ? Slobodne sa budete rozhodovat az vtedy ked sa prijme "vatikanska zmluva" ? Ad srnada a gusto 12. Kto v tejto republike vladne a kto tu vladol ? Vacsina obyvatelov sa hlasi/hlasila ku krestanskej viere, presnejsie v drvivej vacsine k RKC. Ak sa nemylim za 1. ceskoslovenskej republiky tu vladli (myslim na uzemi SR ale v ramci 1.CSR) agrarnici (= konzervativci a rimski katolici - dalej RK) a demokrati (RK + protestanti) + vodu tu mutili hlinkovci (RK); pocas 2.svetovej vojny tu vladli RK (vo vtedajsom parlamente bolo niekolko knazov RKC); prve 2 roky po 2.svetovej vojne demokrati a potom komunisti (citaj a rozumej vacsinou RK); po ´89 sa to mixovalo - najprv VPN (total mix) + KDH (= RK); HZDS (prevazne RK; navyse najviac hlasov dostavalo HZDS v RK regionoch, co sa inak kryje dost aj s volicmi SNS a Smer-u); SDKU (mix ale prevazne RK); SMK a HID (= Madari = oni su hadama schopni volit len Madarov). Suhrnne podstatne je to ci clovek dodrziava zakon, je slusny, plati dani; cirkevna prislusnost je len doplnok. Ja osobne nepocitujem nejaky velky apel RKC na politikov. Slovenske vedenie RKC sa zda sa ochotne stretne aj s SNS (J. Slota) aj "pseudokomunistami resp. bzvalimi komunistami" zo Smeru (Fico). Pravdupovediac RKC povazujem za piatu kolonu - zradcov SR, pretoze obhajuju len zaujem Vatikanu, co nie je ziadna novinka ked sa obzrieme do cias Uhorska resp. Rakusko-Uhorska (okrem par vynimocnych osobnosti RKC toho pre Slovensko vela neurobili). V kazdom pripade som nemienil a nemienim urazit slusnich clenov RKC (= slusnich ludi). Ed
-
.pre gusto12 od .srnada | 24. apríl 2011 01:19
Sto percentnu pravdu mas Gusto. Ale to je tak, je demokracia a moze sa vsetko. Komunistov a tvrdu ruku na nas. My nie sme narod, ktori vie zit s demokraciou. Toto vedie do zahuby, tento bordel co tu mame uz 20 rokov. Ked vidim tie rozmaznane, nedotknutelne decka, hnus v nasich najsledovanejsich TV (okrem americkej sprostosti, uz asi nic ine neexistuje) tak sa pytam, bolo nam treba prevrat? Toto zbedacovanie naroda, urcite nie!!! Politicke strany, ktore maju v nazve krestanske, tak z toho ma ide slak trafit. Zrusil by som ich, jedna radost. No a este k tej vychovnej moralke nasich medii. Jano Slota to vystihol a ma svatu pravdu!!! Sto percentnu pravdu mas Gusto. Ale to je tak, je demokracia a moze sa vsetko. Komunistov a tvrdu ruku na nas. My nie sme narod, ktori vie zit s demokraciou. Toto vedie do zahuby, tento bordel co tu mame uz 20 rokov. Ked vidim tie rozmaznane, nedotknutelne decka, hnus v nasich najsledovanejsich TV (okrem americkej sprostosti, uz asi nic ine neexistuje) tak sa pytam, bolo nam treba prevrat? Toto zbedacovani naroda, urcite nie!!! Politicke strany, ktore maju v nazve krestanske, tak z toho ma ide slak trafit. Zrusil by som ich, jedna radost. No a este k tej vychovnej moralke nasich medii. Jano Slota to vystihol a ma svatu pravdu!!!Sto percentnu pravdu mas Gusto. Ale to je tak, je demokracia a moze sa vsetko. Komunistov a tvrdu ruku na nas. My nie sme narod, ktori vie zit s demokraciou. Toto vedie do zahuby, tento bordel co tu mame uz 20 rokov. Ked vidim tie rozmaznane, nedotknutelne decka, hnus v nasich najsledovanejsich TV (okrem americkej sprostosti, uz asi nic ine neexistuje) tak sa pytam, bolo nam treba prevrat? Toto zbedacovani naroda, urcite nie!!! Politicke strany, ktore maju v nazve krestanske, tak z toho ma ide slak trafit. Zrusil by som ich, jedna radost. No a este k tej vychovnej moralke nasich medii. Jano Slota to vystihol a ma svatu pravdu!!! www.youtube.com
-
.šovinista Daniška, vráť sa do stredoveku! od .na čo nemá žena? | 23. apríl 2011 20:05
Rozpučený bigotný Daniška, Ty nemáš na to, aby si robil novinára, vráť sa do stredoveku, bol by z Teba super INKVIZÍTOR!
-
.o slobodomurárstve, 15 prezidenti tejto krajiny boli slobodomurári; Tiso nie, ten bol obesený za Beneša :) od .gusto 12 | 23. apríl 2011 13:13
Len chcem povedať, že už som unavený z našich politikov. Nepáči sa mi, keď tu niekto obhajuje SDKÚ alebo Smer, už ani KDH nie je to čo bývalo, OKS sa tvári intelektuálne, ale len intelektuálne. Údajne strany kradnú. Údajne niektorí inteligentnejšie a tí druhí arogantnejšie. Demokracia je zlý systém. Pretože ide o percentá, o financovanie strán, o moc, o seba. Vôbec nejde o Slovensko. Ja som katolík. Rodičia ma vychovávali tak, aby som myslel na blížneho, žil poctivo, nekradol ani len v malom, bol verný svojej manželke a aby som sa nehanbil za svoju vieru a pamätal na svoj národ. A za to som im vďačný. Čítal som si rozhovor s predstaviteľom slobodomurárov v slovenskej tlači. Ich filozofia života a svetonázor je prázdny. Seba považujú za "staviteľov svetla". Slovenské médiia si dali za cieľ zdemoralizovať slovenskú mládež. Púšťajú jej úplne nezmysly, ľahký život, užiť si, s každým sa vyspať, päť krát sa rozviesť, ružová záhrada, panelák, nie sme moderní. Rytmusa, ktorý je vulgárny, prezentujú ako spevácky talent. Pýtam sa, čo robí tento štát ? Kvôli tomuto nemám rád Ivetu Radičovú a SDKÚ. Niekto rozkladá morálku národa. Niekto sa na to prizerá, v tom horšom ticho podporuje, v tom najhoršom plánuje.
-
.pre - jozef Nasaly od .sranda | 22. apríl 2011 21:41
Jojo a takto si v poriadku? Maminka ta odvrhla, ze takto bez rozumu pises? Nuz ked sam o sebe vies, ze uboziakom si, preco to este aj tu rozsirujes? Nie je ti hamba?
-
.pre - bandolero od .sranda | 22. apríl 2011 21:33
Synko, teba ked vymyslali, to muselo byt uplne bez fantazie. Inak by si nemohol tak hlupo pisat.
-
.pre pána Danišku a pána Majchráka od .denis Kazankov | 22. apríl 2011 19:27
pán Daniška, ak tvrdíte, že Iveta Radičová Vám opätovne dokazuje, že nemá nato byť premiérkou, čo nám o sebe dokazujete Vy takýmto komentárom? pán Majchrák, ak chcete naznačiť, že Iveta Radičová na Vás pôsobí ako psychicky labilná a nerozhodná žena, ako na nás pôsobíte Vy takýmto komentárom? Domnievam sa, že mužský vzorec asertívnosti je spochybniteľný
-
.zopár odkazov pre pánov vo videu od .karol Kaleta | 22. apríl 2011 13:24
Prvému (nepoznám), ktorý povedal, že : ,,v zásade je jedno, či to urobila pod tlakom médií, alebo sa v nej zobudilosvedomie...", chcem odkázať, práve že V ZÁSADE to jedno nie je. Ak to neurobila, preto, že sa v nej zobudilo svedomie (čo si nemyslím, skôr to bolo pod tlakom médií), tak to je v ZÁSADE - veľmi smutné. - - - - - - - - - - - Bálik povedal: ,,Iveta sa rozhodla AKOŽE správne...". Tak ako, rozhodla sa správne, alebo len "AKOŽE" správne?? - - - - - - - - - Mr. Kušnierik sa opäť prezentoval voči I. Radičovej ako superservilný ******. Silná žena??? Preboha, veď vážte slová, to už ani ako vtip nie je smiešne...
-
.nové prvidlá od .j:B | 21. apríl 2011 20:21
Ak ukradnete 200 ml. tak treba odstúpiť. Za vrece cementu máte 8 až 12 rokov. A to sa ešte dnes chválime - vraj nová kultúra. Radičová to zvládla, gratulujem. Ak pre toto bola nežná revolúcia tak ďakujem. Proti tomuto bol komunizmus úplný raj. To čo sa dnes deje to je koniec sveta v priamom prenose. Sa mi páči ako to odborne rozoberáte. Iba neviem či ste taký blbý alebo arogantný.Šľak ma ide trafiť.
-
.@bandolero od .jn | 21. apríl 2011 19:31
"Ficoidi sem nebudú chodiť. Budeme tu mať len inteligentnú diskusiu medzi nami slušnými ľuďmi." tomuto ani sam neveris, slusni volici modrych zlodejov? :)))
-
.redaktori týždňa o Ivete Radičovej od .m.molcanova | 21. apríl 2011 18:36
Jej postoj sa mi páči. Ukázala, že je osobnosť aj ked je žena.
-
.veru, Slovensko je plné slušných ľudí, zrejme bývajú v bytoch za 50 000,- Sk v centre Bratislavy a mesačne mávajú 15 000,- Eur od .gusto 12 | 21. apríl 2011 17:10
Skúsme to pomaly. V čom je lepšia SDKU od Smeru ? V čom ? Ak len v tom, že údajne kradnú menej, tak je to veľmi smutný argument. Komunisti znárodnili majetok. Dzurinda ho nechal sprivatizovať a sprivatizovať do zahraničia. Fico vytváral dlhy. Ale má pravdu v tom, že táto koalícia je "zlepenec". Dzurinda má takisto čo vysvetľovať ako Fico a Mečiar, či Ďurkovský. A liberálna SaS ? Neviem sa dočkať dňa, keď si dvaja zaľúbení muži pred dvojkrížom v štátnom znaku sľúbia lásku a vernosť. Snáď evolúcia bude mať zmysel pre ich vernosť a dopraje im potomka, ktorý im raz povie: "mama ja ťa ľúbim". No nebude to krásne :)
-
.hahahahahahaha od .immanuel | 21. apríl 2011 16:59
Naozaj uzasne, az po vzhliadnuti nazorov tychto ludi som sa dozvedel, ze mi mame silnu premierku :)))))) Cely narod sa bavi na tom, ako skoro prisla o stolicku kvoli uradnikovi, ktory patri pod ministra z jej strany a Kusnierik a spol. z toho vyvodia, ze Radicova je SILNA. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
-
.už aby bol Týždeň spoplatnený od .bandolero | 21. apríl 2011 16:07
Ficoidi sem nebudú chodiť. Budeme tu mať len inteligentnú diskusiu medzi nami slušnými ľuďmi.
-
.vyskrtnut od .alise | 21. apríl 2011 15:31
podla Vasich vyjadreni o SDKU,ste mali pred volbami skrtat Miklosa a Dzurindu. Skrtali ste nespravneho
-
.ad ev, túto tragikomédiu začínam mať rád :) od .gusto 12 | 21. apríl 2011 13:48
aj Ján Krstiteľ doprezentoval svoju vieru, ale svoje si povedal. Rozdeľovať politikov na dobrých a zlých, menej dobrých a horších, tých čo viac podporujú kresťanov alebo menej. Jediný spravodlivý je Ježiš. Bodka. Potom sú tí čo sa k nemu hlásia a žijú podľa neho alebo tí čo podľa neho nežijú. Koniec koncov o nič tu nejde. Bijeme sa tu ako deti o nepodstatnú vedierko s lopatkou. Jedného dňa táto Zem skončí. Jedného dňa každý z nás skončí. (aby som sa držal témy SDKÚ a Ivety Radičovej, to čo ponúka táto strana je prázdne, bez iskry, hlasujú proti záujmom Cirkvi a vznikajú okolo nich kauzy, nie sú lepší ako Fico)
-
.@ev od .jozef n. | 21. apríl 2011 13:20
"Zabudli ste na sestru Zdenku,vypočujte si na Lumene opis toho,čo s nou komunisti robilii,vy ich volíte a útočíte na nekomunistickú vládu viac ako na kohokľvek iného."...............Fica, ani komancov neobdivujem a ty si zabudol, ze ta tvoja svata STOLICA s komunistami paktovala? Zabudol si aj na to, ze svatuskari paktovali aj s fasistami?
-
.o viere od .ev | 21. apríl 2011 13:12
Nerozumiem niektorým,čo sa tu snažia prezentovať svoju vieru. Som veriaci človek a je to súčasťou môjho života. Ale nemalo by sa to používať ako zbran,na prvom mieste je láska,to je to,čo Vás a mna učí pán Ježiš. Hovorite o Vatikánskej zmluve-myslíte,že Vám ju dajú komunisti? AGresívne sa vyjadrujete napr. o pani premierka Obdivujete Fica ,Tomanovú...pán Gusto 12,Jozef Nasratý. Zabudli ste na sestru Zdenku,vypočujte si na Lumene opis toho,čo s nou komunisti robilii,vy ich volíte a útočíte na nekomunistickú vládu viac ako na kohokľvek iného.
-
.@neutralita od .jn | 21. apríl 2011 13:10
lutujem ludi, ktori su zakomplexovani z ineho nazoru, ako jedineho spravneho = toho ich, medzi kt. si aj ty. Ak by ta to zaujimalo, kedysi som volil Dzurindu, lebo Meciara bolo uz "dost", ale ani Meciar nerozpredal strategicke podniky. Predpokladam, ze si z Blavy, tam su sami "demokrati". Bodaj by nie, v zaprdenej najvacsej slovenskej dedine dialnce nepotrebujete, ale SK nie je len BA!!! Bez dialnic ti sem investori nepridu, aj ked si to naivni modroblbi myslite. Po tych rozbitych asfaltkach sa tu nikto trt...nebude... Ak pises o tych blboch, napis si do tvojho "vzorca" percenta sucasnej koalicie a uvidi sa, kto je blb :) /zlodeji+buzeranti a fetaci+svati+iredentisti = sucasna kolicia/
-
.horšie je .. od .gusto 12 | 21. apríl 2011 12:40
že návyky ostávajú :)
-
.pre ed, Vatikánska zmluva je o výhrade vo svedomí od .gusto 12 | 21. apríl 2011 12:31
Vatikánska zmluva je veľmi dôležitý dokument. Pretože do budúcnosti dáva človeku právo rozhodnúť sa podľa svojho vlastného svedomia v zmysle náuky Katolíckej cirkvi. Čo je prijateľné, pretože Slovenská republika sa odvoláva na cyrilo-metodské duchovné dedičstvo. A čo sa týka súčasného stavu politiky, modrí zlodeji alebo červení zlodeji, keď sa už zabezpečia, potom môžu dodržiavať aj zákony. Veď to sa už potom dá.
-
.radičová od .miloš | 21. apríl 2011 12:12
Suverenita pána Danišku mi pripomína nezabudnuteľný tanec pána Mikloša na jeho tlačovej konferencii, keď hovoril o jeho výlučných kompetenciách: a basta! Nič a nikoho vo svojej "urazenosti" nevnímal, kontext nespozoroval. A to chce byť aj naďalej ministrom financií. Ale môže byť ministrom človek s jednosmerným videním? – Potkne sa a rozbije si nos. Prinajmenšom. Domnievam sa, že najväčším nešťastím pre politikov a novinárov býva presvedčenie o vlastnej dôležitosti a neomylnosti. Ak ochorejú na túto zhubnú nemoc, ocitnú sa nad priepasťou. A to hrozí aj pánovi Daniškovi. Mal by písať rozvážnejšie, bol by pre čitateľa "priechodnejší".
-
....neutralita... od .jozef Nasaly | 21. apríl 2011 12:07
hm..Tvoja "neutralita" je super...podobne ako kozmické tvrdenie o Miklošivej privatizácii...si presne taký ako všetci Tí, ktorí sa skladajú na percentá Bolševikovi, vrahovi a ožranovi...a spravodlivosť dnešného sveta je v tom, že pokiaľ bude v krajine ako je Slovensko 50% BLBOV (40 Fico + 5 Slota + 5 Mečiar) nikdy sa nikam nedopracuje a vždy to bude krajina zlodejov a humusákov - proste jedným slovom pravých Slovákov.
-
.@jozef nasaly od .jozef Nasraty | 21. apríl 2011 11:31
Ahoj jožko nasaly...velmi sa mylis, Robka som nikdy nevolil a preto si zachovavam neutralitu, na rozdiel od od modrych a cervenych mozgov. E.T. Tomanova kradla, ale preco si neuviedol aj kolko? Bolo to naozaj tych spomenutych 330mld. korun? Vies jozko, na to, aby clovek vedel pouzit kalkulacku, nemusi volit modrych zlodejov, co to tu vsetko rozpredali, ani nemusi byt superintelektual, aby pochopil, ze Tomanovej 20 000E (?) je menej, ako Niktosovych 330mld. Sk, ale inteligentovi, ako si ty, je zbytocne nieco vysvetlovat. No a o "svedomi" mi tu bude pisat podporovatel zlodejov??? To nemyslis vazne, ved za Miklosa sa rozkradlo ("sprivatizovalo") viac, ako za Meciara, ty modroblb.
-
.ad Gusto 12 od .ed | 21. apríl 2011 11:23
- Vatikansku zmluvu si strcte ... - neotravujte s nou obcanov SR, ktori nepatria do RKC; - SDKU - vo volbach som si ich volil - vyberal som mensie zlo a tak to aj dopadlo (obaval som sa prepadnutia hlasov ak by som kruzkoval politikov OKS, ktorych som volil v parlamentnych volbach 2x, ale ked som cital o Dostalovi, Osuskom a Sebejovi + ich niektore vzjadrenia tak uz mam dost; a ten "VYKVET" na cele kandidatky HID-u - to uz ani Madari nemaju koho ponuknut len svojich "mecenasov"; - myslim, ze najlepsie by boli predcasne volby - verim, ze by precistili tu politicku zumpu aj za cenu, ze by nas Fico a kompany zadlzili az po usi resp. okradli aj o to nic vo vreckach - kde su silni krestania ? - len preboha neukazte na KDH, lebo to je naozaj "krestansky vykvet" Ed
-
.chronologický, vecný popis celej kauzy od .waldi | 21. apríl 2011 10:24
Musím, žiaľ, skonštatovať, že jediné, čo som sa v .týždni o tejto kauze dozvedel, je koho majú a koho nemajú .týždenníci radi; za koho kopú. Nuž, aj to je informácia. Ponúkam vyýstižnejší popis toho, čo sa skutočne stalo, od skutočného odborníka na reality. blog.etrend.sk
-
.nielen Radičová, ale celá SDKU-DS od .gusto 12 | 21. apríl 2011 08:24
Slovenská demokratická a kresťanská únia za Dzurindu nedokázala zahlasovať za Vatikánsku zmluvu. Slovenská demokratická a kresťanská únia nedokázala zahlasovať za zákaz interupcií. Za Radičovej to už nedokáže vôbec. SDKÚ sú silní demokrati a slabí kresťania. Vlažnosť, vlažnosť.
-
.re Jožko Nasratý od .jozef Nasaly | 21. apríl 2011 08:19
Ahoj jožko. si Nasratý....hm...nuž, chápem...vysvedčenie za Tvoj názor si si vystavil sám... dlhšia reakcia nieje nutná... keďže všetci ľudia čo volili a budú voliť Robka Bolševika nemajú mozog a ani svedomie..považujem ich za nehodných anilen môjho pohľadu, nieto ešte slova...ale ak si veľmi Nasratý poradím Ti, totiž zober kamošov a Robka, dajte si odborársky výlet na červené námestie a tam si poriadne zaspievajte internacionálu...a nechajte si to preplatiť u E.T.Tomanovej v jej sociálnom podniku...
-
.názor antipravice od .paf | 21. apríl 2011 08:02
je zavádzajúci gusto 12. Ak na jednej strane pripúšťaš, že Radičová bola Dzurindovým tromfom, ktorý mu dopomohol víťazstvu vo voľbách, polož si ako racionálne (predpokladám, že si takého schopný bez spodných pocitov) uvažujúci človek otázku, čo pomáha k víťazstvu v predvolebných prieskumoch verejnej mienky Ficovi? Snáď nielen Kaliňák, či Čaplovič s Počiatkom? Veď pri Smere je verejne známe, že využíva štátny mešec a moc pre skupinové obohatenie, ktoré iba volič Smeru nevidí. Ako Orbánovi stúpenci, ktorí ho dohnali k Ústavnej väčšine, aby teraz mohli spokojne plakať nad svojou silnou pocitovosťou.
-
.ked sa Radicova od .k. | 21. apríl 2011 07:49
vo svojom rozmyslani prehupne do tej polohy, ze nie ona odstupi, ked niekto iny zlyha, ale zo ho vykopne, tak to bude lepsie. Podla mna stacilo podmienit odstupenie Mikulcika odvolanim Miklosa. A Miklosovi pohrozit, ze ak sa to bude opaovat, tak pojde aj on. Tak by konal clovek, ktoreho by Daniska povazoval za silneho. Ona konala ako slusny clovek a ja to chapem. A Daniska mi uz mierne lezie na nervy. Svoje sklamanie z Radicovej na cele vlady bude demonstrovat totiz furt.
-
.@jozef Nasaly od .jozef Nasraty | 21. apríl 2011 02:21
No kamoš...ožranku Zradicsovu si zober do truhly ty a ak chces vediet, preco je Slovensko take rozkradnute, opytaj sa Niktosa, na co sa pouzili peniaze z majetku, ktory sa za jeho posobenia "sprivatizoval", teda rozpredal za facku. Ak nevies o co ide, napis niktosovi, kde je tych 330 miliard korun, isto ti rad odpise :)
-
.a čo tak videopríspevok... od .student86 | 20. apríl 2011 23:35
čo si myslia redaktori týždňa o konaní Ivana Mikloša v tejto kauze?? A nie o SDKÚ ani o Dzurindovi.
-
.:) od .gusto 12 | 20. apríl 2011 21:55
Nie skôr si myslím, že to pochopil tak, že v štáte, kde sa veľa veľa ľudí hlási ku kresťanstvu, je dovolené umelé prerušenie tehotenstva. Samozrejme, keď sa žena rozhodne toto prerušenie ukončiť, môže kedykoľvek pokračovať, napr. po 6 mesiaci. Potom to bábätko môžu aj pokrstiť.
-
.pre gusto od .ev | 20. apríl 2011 21:50
Podľa Vás,my ostatní môžeme vec vidieť inak. Ano,s tým s Vami súhlasim,že Dzurinda by nevyhral bez p.Radičovej. Ked predošlé voľby sa stal premierom Fico,nikto mu škaredo nenadával,ako tu niektorí nadávajú pani premierke. Nepáčil sa niektorým z nás,ale počkali sme a kritizovali sa konkrétne veci. Ak politik robí chyby,treba ho kritizovať,ale vecne . Nie je to o tom,že ked som zástancom pravice,nechcem vidieť ich nedostatky. Nikto nepovedal,že by pani Radičová kradla,ak si nevšimla nedostatky iných alebo im prehnane dôverovala,je to niečo na čo doplatila. Snaží sa poznať veci a napraviť svoje chyby. Ale to Fico nikdy nerobil,hoci ja pripúšťam aj ,že urobil aj pozitívne veci.
-
.gusto 12 od .dafyduck | 20. apríl 2011 21:46
ale to nieje antipravicov nazor, on si skor mysli nieco v tomto zmysle: americky zidia ovladaju radicovu, aby mohli poskodit nasej mladej republike a tym vyhladit celu hrdu bielu slovansku rasu.
-
.ibaže názor antipravice je správny :) od .gusto 12 | 20. apríl 2011 21:22
Dzurinda by voľby bez Radičovej nevyhral. Radičová kryje ľudí, pri ktorých je podozrenie, že porušili platné právne predpisy. Je to morálne ?
-
.ev, keby som tu nepísal, tak nie ste v strehu od .antipravica | 20. apríl 2011 21:15
a potom by Vás zmena veľmi zaskočila
-
.diskusia od .ev | 20. apríl 2011 21:09
pán antipravica je bud vulgárny alebo sa vyhráža. Pre komunistov je najťažšie,že iné názory ako sú ich ,sa šíria a ľudia ich hovoria. Ked v r.1848 uchvátili moc,zničili všetko,kde sa mohla nejak prejavovať sloboda človeka-podnikanie,slobodu myslenia-aj teraz by to chceli dosiahnuť. Mohli by zobrať na vedomie,že toto je časopis pre iných ako sú oni. Lenže to nevedia zniesť,tak sem chodia osočovať,pluvať-nie diskutovať.Pokúšajú sa násilne vnúťit svoje postoje a názory.
-
.jozef Nasaly, nevyskakuj, lebo od .antipravica | 20. apríl 2011 20:55
keď dostaviame Širokorozchodnú, tak pôjdeš na Sibír
-
.keby bola Radičová železna lady od .ondro66 | 20. apríl 2011 20:54
tak odvolá Mikloša aj Dzurindu na jeden šup. Kompetencie na to teoreticky má. A tak by sa teoreticky mohla začať skutočná očista SDKU. A čisto teoreticky ako precedens aj očista celej politickej scény na Slovensku. Ale spávajte pokojne, nič také sa neudeje. Toto bol len zúfalý výkrik zúfalej ženy, toho času omylom premierky tejto republiky poníženej na úroveň ... (dosaďte si čo chcete, pretože nechcem, aby ma vymazali ako toto dvoch predo mnou).
-
.jediný Daniška ... od .gusto 12 | 20. apríl 2011 20:51
Premiérka Radičová bola hosťom slobodomurárskej lóže B´nai B´rith. Minister Mikloš hosťom skupiny Bilderberg Group. Sú to členovia SDKÚ. Nechcite ma rozosmiať.
-
.re antipravica od .jozef Nasaly | 20. apríl 2011 20:51
...hm...stokrát radšej maďarský pandúr ako bolševik - totiž to si Ty a Tvoj Robko...patríte do minulosti presne tak ako komunizmus a boľševici...takže lapni kamoša okolo pleca a choďte... nebude nám ľúto... a spolu vyleštite gule aj Stalinovi...
-
.jozef Nasaly, od .antipravica | 20. apríl 2011 20:45
huba ti ide ako keby si bol nejaký Maďar
-
.cenzura v najdemokratickejsom casopise? Nezartujte! od .ferko z Horne konca | 20. apríl 2011 20:43
Vidno, ze cenzura funguje skvele v .tyzdni, slavni demokrati. Napisal som len o tom, ze politolog Majchrak, je rovnaky pavedec ako ktorykolvek psycholog, napisal som aj o tom, ze Daniskove "odborne" rady asi nie su az take odborne, ked Palko skoncil ako politicka mrtvola a este som aj napisal, ze Majchrak by mozno to jedno z tych dvoch povolani mal obcas vyuzit...
-
.to daniska od .dafyduck | 20. apríl 2011 20:40
podla mna daniskov zasadny problem s radicovou je ten, ze by chcel, aby bol vlk syty aj koza cela. radicova sa k moci nedostala tradicnou demokratickou cestou - trpezlivym 20 rocnym splhanim v hierarchii politickej strany, cize nemoze pouzivat stranu ako nastroj svojej podpory. pretoze jej jednotlivi clenovia jej niesu vdacny za svoje posty. ale tato vdacnost je obojstranna, ako vidime u miklosa a dzurindu a takymto politikom zvazuje ruky v urcitych kauzach. takze radicova je na jednej strane slaba, lebo bojuje s vlastnou stranou, ale na druhej strane silna, lebo je vo svojich rozhodnutiach autonomna.
-
.re antipravica od .jozef Nasaly | 20. apríl 2011 20:25
No kamoš....mal by si sa presťahovať do Moskvy a ľahnúť si k Leninovi do truhly...a zober zo sebou aj Roba bolševika ani sa už nemusel vracať... alebo aj ožrana Slotu a vraha Mečiara...všetci si dajte červené tričká a kosák a kladivo si pribite na čelo...podĺa Teba aspoň chápem prečo je Slovensko také aké je a kde tam kde je, totiž čierna diera plná zlodejov a koministov- Tvojich bratov...keďže Vás denne stretávam stovky nemám obavu o Robka a jeho červený mozog, stále ho má kto počúvať...tak si pusti v telke aj dnes a urob sa pri ňom do červenej pionierskej šatky...maj sa...
-
.som špinavá slúžka virtuálnych spoločnosti, neznámych vlastníkov od .antipravica | 20. apríl 2011 19:58
so sídlom v daňových rajoch, cez ktoré Dzurinda, Mikloš s pokladníkmi perú so Spoery špinavé peniaze, už celé desaťročie, o ktoré obrali Dzurindové vlády Slovensko v privatizačných rabovačkách, v ktorých za bazárové ceny vypredávali hodnotný majetok štátu a z ktorých my Dzurinda financoval prezidentskú kampaň aj kampaň do parlamentu A preto sa cítim ako taká špina, lebo iba vďaka mojej podvodnej kampani, v ktorej som nasadila strane SDKÚ masku nevinnosti, ktorou voličom som dala prísľub nástupu novej politickej kultúry a čistoty politického života, bez korupcie a straníckeho klientelizmu, čím sa som sa stala pre SR najväčším priam diabolským zlom, pretože nasadením mimikry, som prekryla zlodejskú hnilobu SDKÚ, čo oklamalo voličov pri voľbe poslancov do NR SR, čím som sa iba ja zaslúžila o návrat k moci Dzurindu, Mikloša a ich zločineckej straníckej kliky Preto som strašná špina
-
.jediný Daniška od .tonko | 20. apríl 2011 19:17
Jediný novinár v týždni, ktorý si zachováva vlastnú tvár a vie triezvo hodnotiť je dlhodobo pán Daniška. Okrem neho mi prídu všetci dosť naivní a neskúsení, akoby neznalí pomerov.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM