video
rss
Pre správne prehrávanie videí potrebujete mať nainštalovanýAdobe® FLASH PLAYER. Prosím kliknite na ikonku pre spustenie inštalácie.
Dôležité upozornenie: po stiahnutí inštalačného súboru, skôr ako ho spustíte zatvorte všetky okná Vášho prehliadača. Ak máte prehliadač Mozilla Firefox, zatvorte aj okno so zoznamom sťahovaných súborov, ak ho máte otvorené.
Po inštalácií sa zmeny prejavia až po zatvorení všetkých okien Vášho prehliadača a opätovnom spustení.
Redaktori .týždňa o debate Fica s Figeľom
Prvý krát od volieb 2006 diskutoval premiér Fico v televíznom štúdiu s opozičným lídrom.
.branislav Závodský9. február 2010 | videné 3713x | reagovalo 22 ľudí
Diskusia (22)
-
.monológy...očakávania... od .juraj Kolenič | 12. február 2010 14:51
Š. Hríb: "...v diskusiách sa nehovorí o pravde, nemôžme očakávať, že ta niekto niekoho pristihne, alebo usvedčí...očakávanie, že v nejakej diskusii sa niečo pohne, zmení - celospočensky, ja nemám...politici do diskusií nechodia diskutovať...sú to monológy..." Pán Hríb, mám dojem, že Vám ešte stále ´nedá spávať´ Vaša zbabraná "debata" s Ficom. Či to budú monológy, alebo nie, o tom rozhoduje v prvom rade moderátor relácie, nie diskutujúci hosť/hostia.
-
.asi takto: od .silvester | 11. február 2010 18:38
KDH, premenovat na KKH Konzervativne Katolicke Hnutie
-
.aj tak je fico zbabelec od .1212 | 10. február 2010 13:12
nenabral odvahu aby si sadol s predstavitelom sdku, fico je zbabely šašo v rukach JT..
-
.no to je ONO.. LAMPU už nerobia, a možno ani od .babuľa | 10. február 2010 08:31
robiť NEBUDU, keď budú NEPOSLUNÍ, tak Hríbik pľuje do vody. Asi tak
-
.a toto ... od .miro_kocur | 10. február 2010 00:33
mi vysvetlite, preco ked TV diskusie nie su dolezitezite ani ... vsetky tie "...." privlastky robite LAMPU? Odpovedou bude, ze to je nieco iné...? Pan Mojzis to skomentoval asi najvecnejsie. IMHO
-
.figeľ c/a Fico od .peter Kováč | 9. február 2010 22:17
Figeľ argumentačne zrušil Fica. Okrem p.Mojžiša asi diskusiu nikto z redakcie .týždňa nevidel, a to zrejme vrátane Š.Hríba. Keďže .týždeň je spoločenský týždenník asi by bolo vhodné, aby dianie sledovalo viac členov redakcie než len fyzik p.Mojžiš...
-
.natalia od .daniel Podhradsky | 9. február 2010 19:03
Este ze tak! :-)
-
.pre Daniela P. od Natálii Z. :-) od .natália Z. | 9. február 2010 15:44
niééééé nezačal, to bola moja
-
.pan Hrib sa myli od .ape | 9. február 2010 15:43
diskusie su dolezite, a to aj vtedy, ked su to dva monolgy ...
-
.fero Šebej od .daniel Podhradsky | 9. február 2010 15:18
začal znova fajčiť? Škoda...
-
.relacia a sucasna politika. od .m. Stefanovic | 9. február 2010 15:11
Relacia v STV sa podla mna skoncila kamaratskou remizou Figela a premiera. Kazdy z nich nieco dosiahol. zaujimavejsi je aktualny stav Sdku. Neviem preco su len dvaja kandidati na post sefa strany { o to naozaj ide}. Preco sa vedenie strany stale obracia chrbtom ku Kanikovi ? Kanik je z hladiska financovania strany nepopisany list. Okrem toho dnes vznikla strana Unia spojenim Martinakovej a p. Cilka. bude to alternativa k terajsim malym pravicovym stranam. Ktovie, co vsetko sa este do marca stane.
-
.j&T od .duri78 | 9. február 2010 15:09
Nechcem tu písať o téme Figeľ vs. Fico, ale keďže je to video celej redakcie dovolím si jednu poznámočku. Prebehla teraz jedna dosť nechutná akcia v Tatrách. Išlo o prezentáciu toho: __(1) kto je v Tatrách pánom (zrejme len skutočný pán Tatier sa môže voziť po národnom parku na snežnom skútri a nechať s prepáčením s..ť kone na Štrbské Pleso), __(2) kto je s kým kamarátom (tkáč vlastnými slovami o ivanovi L.), __(3) ako trávi víkendy šéf NKÚ, __(4) ako primitívne prezentuje svoj status tzv. slovenská smotánka. ***Čo ma zaráža je to, ako vlažne sa téme Tatry a developeri venuje týždeň odkedy začala Lampa vysielať na JOJ (...to je môj dojem). Dámy a páni z týždňa si napríklad nevšimli výrub stromov v Jasnej (nehovorím, že nelegálny, ale chcelo by to určite preveriť a stálo by to za zmienku). ***Zaujímal by ma názor celej redakcie na túto tému. A poprosil by som tak podrobne sa tomu povenovať ako pezinskej skládke. Alebo platí, že ruku, ktorá ma kŕmi nermám hrýzť? Respektíve Tatry sú menej dôležité ako Pezinok?
-
.re na pana hriba od .oto horak | 9. február 2010 14:22
Ked pan hrib pred niekolkymi mesiacmi pozval do lampy premiera fica, skritizoval som ho za sposob, akym viedol debatu, na co sa rozputala diskusia o povahe tej debaty: ako ju pan hrib viedol, neviedol, mohol viest, ci lepsie, horsie apod. Tento prispevok pana hriba je teda mimo ine aj obhajobou seba sameho pred vytkami, ktore som mu udelil, dokonca pouziva slova, ktore som vtedy zaviedol: dialog/monolog, duel apod. Stale som presvedceny o tom, ze v tej debate s ficom pan hrib klesol na uroven stv a umoznil ficovi zo svojej relacie urobit jeho monologicku agitku. Nie je to chyba televiznej diskusie ako medialneho formatu, ale len pana hriba, ktoy, podla mna, debatu nezvladol. TV diskusie su obecne dobrym prostriedkom na orientaciu obcana vo svete politiky. Uz len napr. ficovo prikyvnutie na tv debatu je zaujimavym signalom. Fico, ktory si nevazi obycajnu slusnost a hodnoty liberalnej demokracie, v ktorej sa jednoducho s druhymi debatuje, teraz zrazu na debatu pristupuje. A co to vypoveda o volicoch, ktori takeho politika volia? A co to vypoveda o panovi hribovi, ktory napriek tomu, ze povazuje tv debatu za nedolezitu, fica do tv debaty minuly rok pozval a naviac zadarmo urobil reklamu jeho demagogii, populizmu a klamstvam. Naviac, a za tym si stojim, tym ze ho pozval do tv debaty, ktora sa nijako svojim formatom nelisila od o 5 minut dvanast, iba ficovo konanie, ktory si mysli, ze debatovat znamena hovorit sam so sebou, iba legitimizoval. S panom hribom teda v tejto veci v nicom nesuhlasim. Napriek tomu, vsetko dobre.
-
.a to tam mate akych ludi v praci ? od .mariankoo | 9. február 2010 14:07
Sa pytate chlapca co si mysli o debate. Ten je rad ze sa sam dokaze najest a prezliect a nie to este mat aj svoj nazor :)
-
.fico jednoznacne vyhral od .mArianko | 9. február 2010 14:05
Moze tam byt v diskusii aj trpazlik aj s Miklosom a j tak budu tahat za kratsi koniec.
-
.daniška od .pi | 9. február 2010 13:04
pozeral akú debatu? nejakú úplne inú? a k Hríbovi - veľmi čudný názor, že tv debaty sú zbytočné. možno pre neho. ale pre tzv. pospolitý ľud je to skôr naopak. mňa nemusí nikto presviedčať, kde je pravda, prípadne "pravda" ale debatu som si pozrel, aby som videl, ako by to mohlo pôsobiť na tých menej vyhranených ľudí. za seba by som ešte dodal k p. Daniškovi, že ak bude snaha aby sa kdh dalo dokopy s ficom, u mňa nadobro končí. a určite nie som sám
-
.súhlas od .pavol Železník | 9. február 2010 12:26
Súhlasím s pánom Martinom Mojžišom, ktorý excelentne vyjadril aj moje pocity z diskusie.
-
.ad Hríb....hm, pripomína mi líšku a od .kalina | 9. február 2010 11:58
kyslé hrozno...Svoju príležitosť využil tak na 30% a k Fígeľovmu prejavu a zrelosti má tak ďaleko ako je ďaleko z BRuselu do Bratislavy :-)
-
.ano, pán Figeľ je veľmi príjemným prekvapením. od .babuľka | 9. február 2010 11:51
Dorástol na celkom fešného "labutiaka":-) Súhlas s pánom Mojžišom. Pozorovala som to už počas jeho diskusie s Maďaričom, tam tá prevaha bola ešte zreteľejšia. Maďarič bol ako študent na skúške, Fico bol chvíľami ako nenaučený študent na skúške.... Pán Figeľ v Bruseli dospel, poitickú kultúru ma na úplne inom leveli ako naši lokálni Janovia, Robertovia a Vladovia. Dokonca by som to aj nazvala nejakou charizmou, ktorú som v minulosti u neho nepozorovala. Nie som volič KDH a ani nebudem, ale som naozaj pozitívne prekvapená.
-
.tito redaktori su politicky papagaji od .jarop | 9. február 2010 10:10
Je zaujimave sledovat ako tito politicky papagaji redaktori maju vymyte mozgy Amerikou aj s jej vrahom Bushom Stale tie iste keci nijaka objektivita a nic nevedia zhodnotiti ako muly co ich nastavia a pohanaju to si o Vas myslim pani redaktori Len pan Hrib sa tomu vymyka a ma svoj nazor Inak mi to tu pripada ako ked si chlapci urobia nejaku stranku a davaju tam svoje veci uz len cakam ze si tu redaktori budu davat sami ceny ako komunisti hambite sa
-
.jazykové korektúry od .jaNicJaMuzikant | 9. február 2010 09:57
by sa zišli nielen v printovej verzii, ale aj na webe. Prvýkrát alebo prvý raz... Názorová rôznorodosť v príspevku potešila.
-
.diskusia od .ernest Géze | 9. február 2010 09:30
Diskusie sú podľa mňa dôležité, najmä tie televízne. Je to predovšetkým veľký zdroj informácií. Ak diskutujúci hovorí pravdu, tak sa dozvieme nejakú informáciu. Ak klame alebo zavádza, tak sa niečo dozvieme zas o ňom. Prinajmenšom to, že je klamár a teda nedôveryhodný človek. Na nedeľnú diskusiu Roberta Fica a Jána Figeľa mám rovnaký názor ako pán Mojžiš.
Pridať komentár
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2010 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM