video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

Redaktori .týždňa o správach STV

08 : 08 | .ankety

Redaktori časopisu týždeň o katastrofálnej sledovanosti správ STV.

.branislav Závodský

19. január 2010 | videné 5432x | reagovalo 27 ľudí

hudba: Čisté Tvary

Diskusia (27)

  1. .parada od .amen | 23. apríl 2011 00:08

    "nezavisle" spravodajstvo v Markize a TA3? :))) farby a oblecenie??? :))))) toto su mi teda redaktori....CT patri ODS, to je ta nezavislost...hrozne naivni ludia...

  2. .stevo kecas od .tomtom | 5. apríl 2010 13:21

    no aspon vieme, ze pan hrib si vybera informacie podla farby kravaty alebo sukne moderatorky:) kazdu stanicu niekto ovlada a vyuziva, ked si odmyslim ponuku markizy, kde prihriaty redaktor stoji v romskej osade alebo tupa nevzdelana slecna hodnoti situaciu vo svete a na jojke o prsatke, ktora nafotila akty a stenatach tak zostava len ponuka stv a ta3...stv ponuka to, co vsetci ocakavaju hole fakty a neskandaloznych moderatorov, ale prednost davam ta3...na druhej strane spravy zo sportu ponuka najkvalitnejsie prave stv, ci uz odpiskane alebo priame prenosy formuly1 a ligy majstrov...v tomto smere vam konkurencia ponukne 30 sekundovy shot kixov sportovcov na zaver bloku....a ako moze novinar povedat, ze on cita len tyzden, ktory ho plati?

  3. .veľmi stručne povedané: od .štefan Chochlinský | 13. február 2010 22:27

    Keď v demokracii vládne iba jedna strana, tak je po demokracii. STV je prestitujúca inštitúcia slúžiaca strane SMER. Na škodu občanov SR,ktorí volili SMER

  4. .úroveň STV od .k. Szaszova | 27. január 2010 21:49

    Súčasný riaditeľ STV je v poradí už štrnástym od zmeny režimu a na jej neblahej siuácii každý má svoj podiel. Materákovi bol zrejmý finančný stav televízie, napriek tomu odcestoval do Číny za akýmsi zbieraním skúseností so svojimi najbližšími spolupracovníkmi a ked bolo zremé, že vo funkcii končí, tak sebe aj tým spolupracovníkom odsúhlasil zlaté padáky. Rybníček sa zachoval podobne, po svojom nástupe odľahčil svojho zamestnávateľa o 25-miliónov korún na odstupnom vykopnutým zamestnancom, zo dňa na deň jednostranne zrušil zmluvy, ktoré televízia mala s rôznymi firmami a ktorým ešte teraz musia zaplatiť mastné pokuty za prehrané súdne spory. Kedˇmu začalo tiect do topánok, zbabelo ufujazdil k susedom. Winterfresh píše, že R. R. mal stratégiu - akú prosím? V športovej redakcii urobil generačnú výmenu, dosadil tam detičky na čele s jeho kamarátom Miklánkom a zrušil zmluvy s dabingovými hercami. ... zmeny, ktoré urobil, boli viditeľné na obrazovke ... no niektoré boli až veľmi viditeľné aj počuteľné, hlavne v súvislosti už spomínanou športovou redakciou. Prečo musel vyhodť takých skúsených redaktorov ako Mryglot, Michalech, Košický, Blažek, veď to boli špičkoví novinári s výborným jazykovým prejavom. Teraz keď nejakú športovú udalosť vysiela aj ČT, tak radšej prepnem tam, než aby som počúvala tých slovenských mladíkov, ktorí ani poriadne rozprávať nevedia. Ale máte pravdu, v súvislosti s Dvojkou urobil pozitívum, pretože tie rôzne dokumenty zvýšili jej úroveň. Ďalší diskutujúci píše, že STV je slabá - v čom je slabá a v porovnaní s čím je slabá? To má vysielať Kriminálku Las Vegas, Miami, prípadne New York alebo majú napodobniť smotánkovskú Judínyiovú so sladkou dikciou? A od Braňa Závodského a Štefana Hríba je maximálne nevkusné a neetické, ako kydajú na svojho bývalého zamestnávateľa. Vyznieva to ako pomsta za to, že museli odísť.

  5. .ved si tam robil vtedy si bol vyvazeny od .jarop | 26. január 2010 14:29

    Ved si tam robil vtedy si bol vyvazeny ked si robil spravy?????Teraz je STV zla?Skoda mal som ta rad rad som pozeral tvoje moderovania sklamal si ma

  6. .dobry obraz media tyzden od .jarop | 25. január 2010 14:58

    Je sranda sledovat prejavy ludi z tohto media Jasne STV je slaba a ma vela chyb ale vidno aky ma kto charakter Ti co maju nejaky charakter vedia zhodnotit veci objektivne a zapredanci ameriky maju nauceny dristy co maju hovorit lebo zabudli ze studena vojna skoncila a ze USA je len jeden z rovnocennych blokov a nie nejaka supervelmoc ktora nas ma chranit pred zlym svetom Ja osobne tu sledujem par ludi ktory vidia svet relane a aj to ze nieje cierny alebo biely ako napr Hrib a na tich ostatnych sa bavim Zvlastny pripad je Sebej ako s politologom s nim nesuhlasim ale napisal vybornu knihu karate najlepsiu na Slovensku to mozno ludia nevedia stale rad sa k nej vraciam ozaj kvalitna praca

  7. .pre k. Szaszovu od .winterfresh | 24. január 2010 08:41

    Rybnicek bol tvrdo kritizovany a bol slubovany kvalitativny obrat k lepsiemu nastupom p.Hrehu. Ako to dopadlo vsetci dnes vieme. STV ma uz niekolko rokov noveho riaditela. Ake zmeny nastali? Preco STV v sledovanosti predbehla TV JOJ? Rybnicek urobil vela chyb, ale aspon mal jasnu viziu a strategiu za ktorou isiel. Zmeny, ktore urobil boli jasne viditelne na obrazovke. Priemerna sledovanost a podiel na trhu za jeho ery, je dnes nedostizna (a s nou aj prijmy z reklamy), pritom druhy kanal ponukal skvele dokumenty. Reportaze z Novin STV boli citovane a komentare STV boli komentovane a preberane inymi mediami. Dnes po nich ani pes nestekne. Co mame dnes? Verejnu sluzbu o ktoru takmer nikto nestoji. Vdaka bohu za pokrytie - bolo by to ovela horsie.

  8. .s. Hribovi od .p. P. | 22. január 2010 23:33

    Pristavim sa len pri dvoch pojmoch, ktore ste pranierovali na moderatoroch stv - nevkus a odvaha. Vas nevkus nespociva len v nevhodnosti Vasho oblecenia, to tu uz pisali viaceri predomnou. Spociva aj napriklad v neustalom sparani si v usiach, ktore by sa pred vstupom na obrazovku mali aspon prepudrovat, ak uz sa nepretreli aspon vrecovkou, v neustalom preglgani, robeni teatralnych grimas, hryzeni si pier. | | | Odvaha. tu Vasu sme videli a poculi v Lampe s Ficom. K tomu komentar netreba, kto videl, vie o com hovorim. A odkazte kolegovi Kusnierikovi, ze po slovensky sa hovori - fudbal (pise sa samozrejme - futbal), a nie fodbal.

  9. .markiza, Joj?? od .emilkanasa | 22. január 2010 23:09

    O co Vam pani redaktori vlastne ide. STV je mizerna televizia, to je fakt. Vy ste sa vsak zamerali na spravy. To naozaj chcete tvrdit, ze Markiza (pan Sebej sa s tym este aj pochvali), alebo Jojka ma lepsie spravodajstvo? Tieto hyenisticke po krvi a senzaciach baziace televizie plne naskrobenych blbeckov? Umela Barmosova, ktora kvoli spuste plastik vyzera a cita spravy ako android, nesympaticky Farkasovsky s pohladom sadistu, otrasna krivohuba Puskarova naivne si mysliaca, aka je krasna. Ceresnicka na zaver - Patrick Svanda, tak ho volaju moji znami, pretoze vzdy tipuju a rataju, kolkokrat sa pocas citania sprav zabrepce, alebo zakokce. Medzi profesionalnymi moderatormi by mal v guinessovej knihe nedobytne prve miesto.

  10. .verejnoprávna stv od .peeter | 22. január 2010 12:42

    STV je zo zákona verejnoprávna TV, ale bohužiaľ kvalita jej kľúčového programu tomu nezodpovedá a nezodpovedá tomu ani celková štruktúra a náplň programu STV. Viem si ale predstaviť, že by klesla ešte viac, keby sa "inšpirovala" novinami na Markíze alebo (hn)JOJ-ke... noviny týchto dvoch televízií obsahujú z veľkej časti (90%) toxický odpad a niekedy keď vidím tie reportáže z nehôd, ako sa pýtajú ľudí, dal by som im pokuty za neetické správanie v takej výške, že by manžér na druhý deň letel...

  11. .deratizácia od .k. Szaszova | 21. január 2010 21:24

    Podľa Vás cítiť v STV smrad socíku, ale to, čo sa stalo po voľbách v roku 1998 po nástupe Milana Materáka, sa neudialo ani v časoch najbesnejšej normalizácie. Jej úroveň sa vraj začala zlepšovať po vzniku konkurenčných TV. Neviem, akú úroveň máte na mysli, pristavila by som sa trochu pri jazykovej. Markíza začala vysielať v roku 1996 a od začiatku púšťala do éteru veľa prehreškov voči slovenčine, bolo zrejmé, že na jazykovú čistotu v nej veľký dôraz nekladú, vtedy bol citeľný rozdiel medzi ňou a STV. Práve po nástupe vedenia v roku 1998 sa to začalo zhoršovať, za pár mesiacov estévéčka klesla na úroveň Markízy a možno povedať, že dnes je od nej horšia len JOJ-ka, ktorej niektorí krajoví redaktori sa ani hodnotiť nedajú. K zníženiu úrovne STV prispel poriadne aj R. Rybníček, ktorý spolu so svojím kinder-manažmentom pokazil všetko, čo sa dalo. Vyhodil hlásateľky, ktoré jediné dbali na rečový prejav, bezchybnú slovenčinu, vyhodením skúsených športových redaktorov a ich nahradením detičkami urobil z výbornej redakcie ledva priemernú a okrem nich vyhodil aj vyše tisíc ostatných zamestnancov, ktorým vyplatil štedré odstupné a ktorých potom postupne poprijímal naspäť. Tomu sa hovorí správne riadenie a hospodárenie. Súhlasím s Vami len v jednom, a síce, že noviny na STV majú fádne pozadie, nudnú zvučku, to je skutočne tak. Zase neviem, v čom je zlá forma a obsah správ a oblečenie moderátoriek. Správy verejno-právnej televízie predsa nemôžu byť čiernou kronikou, ani suterénnym bulvárom, musia sa líšiť od komerčných a čo sa týka oblečenia, tak to nemôže viac upútať ako samotná moderátorka. Na Markíze s oblečením preháňajú, pomaličky budú vyzerať ako z kostýmového veľkofilmu. A to slobodné vyjadrovanie a politické mantinely - ono to je v každom médiu, a nielen u nás. Také slobodné médiá, kde by každý redaktor mohol pustiť do vysielanie alebo napísať to, čo sa mu zachce, neexistujú nikde na svete. A že z STV mnohí odchádzajú, či už dobrovoľne alebo nie, to takisto sa deje vo všetkých, akurát odchodu redaktorov z komerčných médií sa nevenuje toľká pozornosť, dokonca sa nevenovala pozornosť ani odchodom z STV za Materáka a Rybníčka. Koľkí museli odísť okrem tých 28-ich? Farkašovská, Vavro, Goldírová, Murová, Lesná, Dyttert, Brada, Dobšinský, Oravcová, narýchlo ma napadajú len títo, akurát vtedy to nikto nerozpitvával. Pred tromi rokmi odišlo zopár redaktorov - Gubková, Barborák, Olvedyová, ktorí obviňovali vedenie z cenzúry a zasahovania, na ich obhajobu sa hnedˇ ozvali aj opoziční politici, zaujímavé, že vtedy si nikto nespomenul na deratizáciu z roku 1998. Slovenská televízia je potrebná, pretože ten komerčný brak musí byť vyvážený a nie každého diváka uspokoja 800-dielne nudné mexické telenovely, plytké reality-shows alebo americké krimi-seriály.

  12. ..Pre Frau Szaszovu od .hugo.chavez | 21. január 2010 13:50

    Napisal som to jasne, Vase jemne manipulativne "citovanie" mi nejak nesedi. >> UROVEN sa zacala zlepsovat 1. po nastupe konkurencie inych TV 2. neskor aj vymenou vedenia >>SLOBODA VYJADROVANIA 1.redaktori sa mohli otvorenejsie vyjadrovat 2.samozrejme, malo to vzdy svoje politicke mantinely >>KAUZA 28.poschodia zapada presne do scenara cistiek skoro po kazdych volbach, tak isty nastava aj posladnych par rokov, akurat to uz nie je take okate Guantanamo >>SMRAD SOCIKU mi vadi viac ako tato kauza, hlavne ked vidim ako to ide dole vodou

  13. .zrusit STV od .lol | 20. január 2010 23:55

    STV bolo treba davno zrusit. Vobec najhlavnejsim dovodom je fakt, ze je financovana z nasilne vymahanych poplatkov, co je legalizacia zlocinu. Financovat tzv. "kulturu" pomocou nasilia je porusovanie rovnosti prav a nehovoriac, ze je to vrcholne netolerantne a nekulturne. Bohuzial Hrib sa na to pozera iba z uhla kvality programu. Svoje neeticke vnimanie celeho problemu dokazal uz davno, ked Pod Lampou v STV dal priestor iba samym obhajcom (vcitane Zajaca) tohoto socialistickeho parazitickeho monstra. Bol vtedy v zjavnom konflikte zaujmov ako aj vsetci pritomni prizivnici z kulturnej lobby.

  14. .hudba od .hal_sk | 20. január 2010 23:50

    prosim co je to za hudbu v pozadi ?

  15. .pre huga chaveza od .k. Szaszova | 20. január 2010 21:54

    ... výmenou vedenia sa zvýšila úroveň spravodajstva, redaktori sa mohli slobodne vyjadrovať... Myslíte tých, ktorých izolovali na 28. poschodí?

  16. .otázka na p. Kušnierika od .janoeozse | 20. január 2010 20:57

    Pán Kušnierik, mám dvojakým spôsobom pochopiteľnú otázku na ktorú môže byť zrejme aj dvojaká odpoveď (a nedá mi nevedieť tú Vašu). Otázka: Máte skutočne rád komentáre prenosov LM Marcela Merčiaka? Ďakujem za prípadnú odpoveď!

  17. .mr. martin z pezinka od .wlad20 | 20. január 2010 16:53

    Snad nechces porovnavat oblecenie moderatorov sprav s oblecenim moderatora svojskej diskusnej relacie. Hribovo oblecenie v pohode zapadalo do formy relacie. Ale na druhej strane treba uznat ze otrasne oblecenie moderatorov STV zas dokonale zapada do otrasnej formy a obsahu ich spravodajskej relacie :)

  18. ..Zapach sociku od .hugo.chavez | 20. január 2010 16:18

    Ten smrad sa tam vzdy drzal, aj vtedy, v 90-tych, ked som ako student pobiehal po chodbach STV. Podrichmavajuci zamestnanci po kancelariach, plny bufet, dobra nalada... Dojna krava aj pre mnozstvo externych agentur, era zmluv o zmluvnych pokutach. Spravodajstvo a celkovo program mizerny az na zabavnu relaciu "Idem od vas, neublizil som ziadnemu z vas". Po nastupe konkurencie inych TV a neskor aj vymenou vedenia sa zacala zlepsovat celkova uroven spravodajstva a publicistiky, redaktori sa mohli otvorenejsie vyjadrovat, samozrejme, malo to vzdy svoje politicke mantinely. Vzdy som sledoval spravy na Markize, STV, CT, sem tam som stihol aj nejake maciatka na JOJke. Neodvazil by som sa kritizovat, to co nepoznam, a naopak, chapem tych, co uz rezignovali. Dufam ale, ze sa neprebojujem ku stavu Herr Mojzisa a jedinym zdrojom info bude pre mna sme a vlastny casopis :-) Za poslednych par rokov to ale ide s STV dole vodou brutalnym tempom, kto znechuteny neodisiel, tomu nepredlzili zmluvu, zrusili relaciu, pripadne ho vyhodili. Vratil sa nam stary dobry socik a smrad sa taha celou Mlynskou dolinou.

  19. .neslobodná STV!!! od .janny | 20. január 2010 14:53

    Žiaľ ani tak nejde o samotný vkus alebo nevkus ale skôr o to, že STV vedú neschopní ľudia, ktorých platíme z našich daní za ničnerobenie alebo len biedne výsledky. Najviac ma však mrzí to, čo spravili s reláciou Reportéri. Dúfam, že tá odvážna redaktorka neupadne do zabudnutia a možno si svoje miesto nájde aj v časopise akým je týždeň...

  20. .sTV ZASYPAT HNOJOM od .noktoasi | 20. január 2010 14:41

    cim skor tym lepsie

  21. .hrib bez sebareflexie od .martin z Pezinka | 20. január 2010 14:10

    je to asi fakt divne ked niekto kritizuje nieco, co nepozera. svedci to o korektnosti redaktorov. Ten redaktor, co uviedol, ze "jedinymi zdrojmi su pre mna Sme a tyzden", by sa mal dost nad sebou zamysliet. aku objektivitu potom asi tak on moze ponuknut?? a to, ze hrib kritizuje oblecenie moderatorov STV, to nema chybu. ked si predstavim tie jeho vytahane strikovane svetre, tak sa mi este dnes zdvihne zaludok. ved on v tej lampe vyzeral ako keby sa vratil z lesa, kde pri taboraku chlastal tri dni v kuse. ale to bol asi prejav "osobnosti". LUDIA, SPAMATAJTE SA, ste smiesni.

  22. .paradox 2 od .karollll | 20. január 2010 13:16

    kritizujú, ale nesledujú. Napr. majster hríb nevie, že stv má 3 programy, nie 2, ako hovorí v 7, 05 min. videa. Perál je tam viac, ale nalejme si čistého vína: čo myslíte, ako by vyzerala "verejnoprávna" televízia pod vedením odvážnych redaktorov a riaditeľa dosadených do stv z týždňa? Redaktorov, kt. ľutujú vznik a existenciu samostatného slovenska? www.tyzden.sk

  23. .paradox od .mike | 20. január 2010 09:54

    je dost paradoxne ze kritici STVcky a sprav ju vlastne vobec nepozeraju. predpokladal by som ze novinar by mal mat prehlad o vsetkych spravach. keby som mal kritizovat nejaku relaciu zrejme by som sa na nu predtym pozrel, ale mozno sa mylim :) pripominami to paralelu , ked som pocul recenziu na Davinciho kod v jednom nemenovanom radiu. " Nevidel som , ale vraj je to strasne " :)

  24. .dlha zvucka od .jan novotny | 20. január 2010 09:00

    len mimochodom, kym sa konecne skonci zvucka pre kratke video, tak aj zabudnem, co som si to chcel pozriet. vidi sa mi naozaj zbytocne dlha, pre take kratke videjko.

  25. .suhlas s Hribom od .wlad20 | 20. január 2010 00:57

    No som rad ze niekto poukazal okrem obsahu aj na prisernu formu tych sprav. Vyzeraju neuveritelne lacno. Presne porovnanie s CT je namieste. Ale ja spravy na STV pozeram. Raz za cas im dam sancu. A navyse sa da pritom vcelku prijemne zabavit. Dosiahli take dno, ze uz je to niekedy na smiech. Monotonnost moderatorov a vysedivene farby, upokojujuce znelky, to su prvky ktore vplyvaju na cloveka dojmom, ze ono sa na slovensku a vlastne ani vo svete nic nedeje. A ked si clovek uvedomi ze to tak nieje, zostava mu uz iba sa zasmiat. :)

  26. .vkus-nevkus od .k. Szászová | 19. január 2010 23:33

    Hríbovi by sa oblečenie moderátorov páčilo len v tom prípade, keby bidvaja mali na sebe červený pulóver. Súhlasím s ním v jednom - v STV chýba relácia na spôsob 168 hodín, Nora Fridrichová ju robí výborne.

  27. .a je to od .arzen | 19. január 2010 22:50

    Katastrofálna sledovanosť a katastrofy po sledovaní. Mne tam chýba p.Kapusta.Pán Štefan Hríb nenapraviteľný a ešte k tomu optimista.

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM