Video
video
rss
Pre správne prehrávanie videí potrebujete mať nainštalovanýAdobe® FLASH PLAYER. Prosím kliknite na ikonku pre spustenie inštalácie.
Dôležité upozornenie: po stiahnutí inštalačného súboru, skôr ako ho spustíte zatvorte všetky okná Vášho prehliadača. Ak máte prehliadač Mozilla Firefox, zatvorte aj okno so zoznamom sťahovaných súborov, ak ho máte otvorené.
Po inštalácií sa zmeny prejavia až po zatvorení všetkých okien Vášho prehliadača a opätovnom spustení.
Planéta nehorázností
Martin Mojžiš vysvetľuje na ministerstve školstva čo je Platéta vedomostí vlastne zač. Vo videu sú: minister školstva Eugen Jurzyca, štátny tajomník Jaroslav Ivančo, Peter Mederly z kancelária ministra a hovorkyňa ministerstva Miriam Žiaková.
.martin Mojžiš .jakub Kratochvíl19. september 2011 | videné 44625x | reagovalo 30 ľudí
Pozrite tiež ...
Diskusia (30)
-
.a čo deti? od .katarinabachrata | 27. september 2011 16:08
Čítala som stanovisko Agemsoftu k Mojžišovej Planéte nehorázností, čítala som aj pár blogov, ktoré sa rozhorčujú nad tým, ako zle robí Martn Mojžiš svoju žurnalistickú robotu. Ani v jednom nie je písané o tom, aké úžasné boli "Vedomosti v hrsti" a ako fantasticky sa pomocou nich učilo, ako sa vďaka nim zvýšila kvalita vzdelávania a vzdelania u nás. Boli tam len reči o faktoch, rozdieloch, hospodárskej súťaži, záujmových skupinách a o tom, aká omnoho lepšia a úplne iná je Planéta vedomostí, než boli Vedomosti v hrsti. Tak neviem, boli Vedomosti v hrsti tak zlé, že bolo treba urobiť niečo úplne iné? Tak prečo sa vtedy kupovali? A ak na tom vzdelávaní pomocou moderných technológií niečo je, ako to, že si nikto z osvietených učiteľov, ktorí s nadšením šíria IKT osvetu nevšimol, že tie nové kurzy sa podobajú na tie predchádzajúce? Nepoznali ich, aj keď ich mali v škole? To znamená, že o nich nevedeli, ale sú presvedčení, že teraz rovnaký produkt v škole prachom nezapadne? Nekonzistentnosť, alebo chyba v kauzálnom myslení? Čo všetko sa ešte dodalo s balíkom Infoveku, čo si v školách nevšimli? Koľko to stálo? Dnes majú školáci, ktorí boli pri zavádzaní Infoveku o 8 rokov viacej. Nájde sa medzi nimi jeden žiak, ktorý si pamätá, že Vedomosti v hrsti ho niečo (ČOKOĽVEK!) naučili? Ak áno, mohol by s tým žiakom, prosím, niekto natočiť rozhovor? Ak nie, treba vyrábať nový, lepší produkt, keď sa už raz ukázalo, že encyklopedické vedomosti a premietanie videonávodov nie je to, čo by sa dalo dlhodobo so žiakmi v školách robiť?
-
.tak urcitee! od .rakytov | 23. september 2011 15:42
Akoze najspravodlivejsi bojovnik za verejnu cistotu a transparentost Martin Mojzis sa skutocne predviedol. Nielenze o novinarskej praci nema ani potuchy, ale predovsetkym pred ucitelskou verejnostou diskretne zamlcal, ze pomaha konkretnej podnikatelskej skupine, pre ktoru Planeta vedomosti predstavuje nebezpecnu hrozbu. Tato skupna posobi v skolstve a zaraba na nom. Ide konkretne o ASC a jej emisara, klienta, teda cloveka z jej vyplatnej listiny, Jana Zabku, s ktorym dokonca navstivil Mojzis osobne ministra skolstva. ASC spolocne s partiou okolo "Zborovne", ako si najma ucitelia mohli vsimnut, rozputali na socialnych sietach a diskusiach stvavu kampan, v ktorej sa nestitia pouzivat dokonca ani hromadny spam. Takze o peniaze ide ako vzdy az v prvom rade. Na margo zurnalistickej zrucnosti pana Mojzisa pripajam jeden link na blog od renomovaneho novinara casopistu Trend blog.etrend.sk
-
.vdaka od .vikiooo | 21. september 2011 20:01
vdaka p.Mojzis
-
.proč opakujete chyby z ČR? od .tomáš J. | 21. september 2011 02:00
Nerozumím tomu. V ČR jsme jeden centrální nákup softwaru už měli v roce 2002. Shodou okolností převážně od Langmasteru (partner Agemsoftu v Infoveku). Ještě hodně let potom to vyšetřovala policie... Říká se, že ty peníze byly zčásti použité na volební kampaň jedné strany a zčásti rozkradené. Na školách to zapadlo - úplně vyhozené peníze. Po tom skandálu dostávaly peníze vždy přímo školy a nakoupily si co potřebovaly. Nikdo neprotestoval a celkem se to osvědčilo. Některé školy potřebují interaktivní tabule, některé tablety, některé možná Planetu vědění. Může být někdo tak naivní, aby si myslel, že centrálním nákupem se dá něco ušetřit? Možná jste na Slovensku jiní, ale v Čechách se to vždy jen využilo k rozkradení státního rozpočtu nebo EU peněz...
-
.ako by to bolo mozne od .p.gincai | 20. september 2011 22:24
mame cca 1200 zakladnych a ... strednych skol a gymnazia . skoly by mali byt prepojene - takmer vsade je dostupny internet (alebo ho ucitelia maju dostupny doma). nech skoly nebuzeruju zbytocne svojich ucitelov . ministerstvo im zaplati ich robotu primerane a vyhodi ucitelov co nevedia ucit a riaditelov co nevedia manazovat. potom zistia ze napriklad na vsetkych zakladnych skolach je dokopy povedzme 1200 matikarov. z nich sa urcite najde slusne % ktory vedia zaujimavo vysvetlit ucivo a mozno ich kolegovia co tak dobre nevysvetluju to vedia dat do prezentacie. povedzme ze takychto ucitelov je po 10% - to je 120 dvojic a napadov. pocet tyzdnov v roku x pocet hodin matiky v roku vyjde 40x3= 120 vyucovacich hodin . na kazdu dvojicu 1 celkom slusna prezentacia . ak kazda dvojica spravi za rok 3 prezentacie na preberane ucivo za rok tak do konca roka maju ucitelia matiky z coho vyberat. z prac svojich a svojich kolegov. podobne tomozu urobit na kazdom predmete a za kratky cas mate dostatok prezentacii .... navyse sa niekto schopnejsi moze inspirovat niektorou slabsou prezentaciou a vylepsit ju . ak budete mat spokojnych ucitelov urcite si daju trochu namahy aby sa do tohto zapojili - vlastne budu radi,lebo im to ulahci robotu a cas. potom to uz staci hodit na celoslovensky server pre vsetky skoly. a kedze mame v skolach aj dost vitvarnikov ci grafikov, spravit postupne originalne graficke upravy do tychto priprav nebude problem a je po probleme s licenciami. ked sa to da do jednoduchej podoby kde si matikar otvori matematiku a nemusi sa predierat cez ine predmety ..... ps: mozno sa najdu kecalkovia a napisu ze na zakladkach je po 9 rocnikov a podobne vyhrady. ano len na kazdej zakladnej skole je viac matikarov a urcite je ich schopnych viac ako 10% . najma ak budu dostatocne motivovany.
-
.nedorozumenie od .eledhwen | 20. september 2011 19:02
leny, nepochopili ste ma. mierila som na to, ze sa taketo materialy daju robit lepsie a lacnejsie. celkom zadarmo! po slovensky! nehovorte mi, ze ked pouzivate planetu opic - ups, vedomosti - netreba sa pripravit na hodiny a material spracovat. okrem toho ziadny normalny ucitel toto nerobi na kazdej hodine, ze? takze ziadnych extra 22 hodin. a operovat nakladmi... co ja viem? to su vysoke (relativne) pri kazdej snahe implementovat ikt do vyucovania. my (rozumej neinformatici) mame k dispozicii pocitace z infoveku. mame z nich velku hlavu, lebo aj harver aj softver su zastarale. deti z toho maju prcu. alebo muzeum. a pravidelne mi niekto nemoze odprezentovat domacu, lebo zabudaju, ze v skole mame office 2003 a nie 07 prip. 10 ako oni doma. ministerstvo ma riesit uplne ine veci nez plosne kupovat divny softver a vyhadzovat peniaze do luftu. u nas v skole potrebujeme nieco uplne ine. a vase argumety proti p. mojzisovi su zabavne. pisete o kope veci, kt. musi ucitel popri uvazku robit a potom sa na neho oborite, ze nevymysla softver on sam. ja si teda nemyslim, ze to je jeho svata povinnost, ale tesila by som sa, keby mu to niekto navrhol a on my ponuku prijal. videla som skusmu prezentaciu o oku a uchu a bolo to super (a to ani nie je biolog). chcela by som mat jeho dar vysvetlovat. lebo ak niekto vysvetli, o com je 5 najvacsich matematickych problemov sucasnosti tak, ze rozumiem aj ja, klobuk dole :D
-
.oprava od MichalT od .michalT | 20. september 2011 18:51
Vo svojom celkom prvom príspevku v tejto diskusii som v poslednej vete napísal, že to čo píšem vyššie, sú nespochybniteľné fakty. Ako tak o tom uvažujem, mal by som radšej napísať, že o tom ja nepochybujem. Niekto iný o tom pochybovať môže (a iste aj bude).
-
.michalT od .michalT | 20. september 2011 18:31
Napadá mi jedna otázka (nemyslím to ako provokáciu, ale skutočne ma zaujíma názor). Je hlavne pre tých učiteľov, ktorí vehementne obhajujú plošné nasadenie novej Planéty vedomostí za súčasnú cenu a za súčasných podmienok. Kúpili by ste si domov pre seba a pre svoju rodinu za svoje peniaze auto, o ktorom viete, že je o 20-30 % lepšie vybavené ako model, ktorý sa dopredával len pred pár mesiacmi, stojí však 50-krát viac? Tá istá firma, ten istý distribútor a starý model zmizol z trhu. 50-násobne vyššia cena. Kladiem túto prirovnávaciu otázku preto, lebo mám niekedy pocit, že v tejto diskusii mnohí zúčastnení porovnávajú riešenia za 75 Eur s riešeniami za 3000 Eur, ako keby na peniazoch nezáležalo. Tvrdia, že je to lepšie, tak to musí byť drahšie. Ale naozaj tak šialene? Tu ide predsa o peniaze celej krajiny a o budúcnosť vzdelávania celej krajiny.
-
.uzivatelska podpora? od .michalT | 20. september 2011 18:17
Spomenula sa tu užívateľská podpora. Tento nový produkt predáva tá istá firma, ktorá predala starší produkt. Ako video ukazuje, starší produkt nemal dostatočnú užívateľskú podporu. Po niekoľkých rokoch sa už nedá nainštalovať (bez emulácie a kopy práce, možno bez porušenia licenčných podmienok na OS). Táto istá firma sa teraz snaží predať nový produkt a presvedčiť, že bude užívateľská podpora lepšia? Neviem, dôveru to nevzbudzuje. Školy, ktoré majú viac SW distribuovaného cez Infovek (aspoň pár rokov naspäť), majú svoje skúsenosti s týmto problémom a s užívateľskou podporou. V tejto oblasti nikdy neplatilo, že čím drahší produkt je, tým je spoľahlivejší a tým lepšiu užívateľskú podporu má. Ak sa mýlim, dúfam, že ma opravia aspoň dve reakcie. Budem aspoň vedieť, že sa to za posledné roky, ktoré v tejto oblasti nepracujem, zmenilo.
-
.vyjadrovanie odbornikov od .leny | 20. september 2011 17:44
eledhwen, videi na youtube su miliony, edukacnych tiez, ale su nam v skole vacsinou na dve veci. Po prve nie su v slovencine, po druhe ich obsah je dost casto nepouzitelny (obsah vzdelavania sa neda vzdy porovnavat). Ja ucim decka, vyuzivam z netu co sa da, ale stoji ma to vela volneho casu, ktory tomu musim venovat. Nie kazdy ucitel je tak zdatny aby to zvladol (cudzi jazyk, problematika stahovania, priprava prezentacie a pod.). Pripravit sa takymto sposobom na vyucovaciu hodinu zaberie casto viac ako hodinu prace. Keby sme sa mali pripravovat pri zakladnom uvazku 22 hodin tyzdenne na kazdu hodinu takymto sposobom (ak neucime subezne ten isty predmet vo viacerych triedach toho isteho rocnika) tak to je dalsich 22 hodin prace. A kde je opravovanie pisomiek, hodnotenia, pedagogicka dokumentacia, vybavovanie rodicov, vypisovanie hodnotenia ziakov pre socialku, urad prace, policiu... Stale tu hovorite o tom ake je to drahe. Spocital si niekto kolko stoji prevadzka takehoto systemu? Sprava serverovej farmy, podpora uzivatelov, internetova prevadzka, licencie atd., to vsetko nieco stoji. Nemozeme len tak bezhlavo vyuzit hocico z internetu. Nie vsetko co tam je je public free. To ze p. Mojzis vychovava buducich ucitelov je pravda, ale preco nevytvoril s kolegami ziadny takyto edukacny balik pre fyziku? Hrabka sa na svojom akademickom piesocku, vyhadzju sa tam peniaze na projekty, ktorych prinos pre buducich ucitelov a ucitelov je asi nulovy. Ja som za svojho posobenia na vysokej skole ako ucitel prirpavil niekolko projektov spolu so spoluziakmi, mnohe z nich sa v tom case dost vyuzivali na skolach. Ale mali sme na to cas pocas semestra, aj tak nas to stalo dost vela casu a hlavne aj nadsenia, aby sme nieco taketo vytvorili.
-
.michalT od .michalT | 20. september 2011 17:18
Aj keď mám voči pánovi Mojžišovi ako teoretickému fyzikovi isté odborné výhrady, rozhodne si nemyslím, že nemá čo hovoriť do základného a stredného školstva. On na matfyze vychováva budúcich učiteľov matematiky, fyziky a informatiky a ako viem od jeho bývalých študentov, je považovaný za jedného z najlepších učiteľov v tejto oblasti (sám som študoval a pracujem v inom odbore, takže osobnú skúsenosť nemám). Viem však, že sa už dlhé roky zaujíma o problematiku vyučovania a je jedným z tých vzácnych ľudí, ktorí neuviazli niekde v akademickej sfére odtrhnutí od praxe na základných a stredných školách. Všetci jeho študenti (niekoľko generácií) si pochvaľujú, že učí to, čo je pre ich budúcu pedagogickú prax užitočné. Sám ma deti, ktoré chodili / chodia do školy a zaujíma sa o to, čo a ako ich učia. To sú nespochybniteľné fakty.
-
.nie celkom tak... od .eledhwen | 20. september 2011 16:04
leny, na youtube existuje projekt Khan Academy. je to subor vyukovych videi. podla vsetkeho kvalitnych (minimalne sa pacia billovi gatesovi). nikoho nestoja ani dva centy. viem, ze na slovensku existuju podobne snahy. napr tu: sendecka.blog.sme.sk nech nikto nepovie, ze neexistuju alternativy, nech nikto nepovie, ze to musi byt drahe, pretoze nemusi. a obvinovat pana mojzisa z toho, ze nevie, ako to v malom skolstve chodi, je.. erm... ubohe. stretava sa s jeho produktmi, pokial mam spravne info. a aj sam osebe je to pabiedny argument. nijako nesuvisi s tym, co ministerstvo s agemsoftom upiekli. a mily mccatch, nie som ani teliatko, ani ovecka. jednoducho bezny ucitel nema potencial obsiahnut vsetko. bezneho ucitela v tejto krajine malokto pocuva. bezny ucitel sa moze pokrajat a predsa nema absolutne ziadne slovo v tom, kam investuje vrchnost (dokonca ani ked ide jeho mizernych 500€/mesiac, kde este 12 mil.?) ale do bezneho ucitela si hocikto len tak kopne a kafre mu do roboty, lebo predsa v skole uz bol kazdy. sa mame... kriticky som sa pozrela na vas prispevok a vychadza mi z neho, ze si to predstavujete jako hurvinek valku. a celkom kriticky (a znacne flegmaticky): nie ste zainteresovany => zjavne tomu nerozumiete => nebudem sa rozculovat. pekny den :) a teraz uz proaktivne: kruti sa mi z tohto celeho hlava a zaroven mi zastava rozum. minister o tomto vsetkom vie a stale to vyzera tak, ze sa ten biznis uskutocni. vazne!??!!??! to vazne tento clovek pracoval v protimonopolnom urade? a co sa stalo pri transfere na ministerstvo skolstva? povinna lobotomia? vymazanie pamate? strata principov? zdraveho rozumu? tento pan ma uz vyse roka udivuje svojou rezistenciou voci faktom a realite. keby mne uz 15 mesiacov moji poradcovia tvrdili, ze vsetko je ok, ale cely rezort by mi pilil usi, ze to takto nejde, tak sa nas....tvem a idem sa pozriet sama. a urobim si reality check: kto je tu na hlavu? a keby mi niekto opakovane ukazal, ze biznis, ktory sa chystam spravit, je vyhodenie penazi do luftu, tak sa zase nastvem a zrusim to. pokial by som netrpela poruchou vnimania reality. (mozno je to aura postu, mikolaj robil to iste. ibaze ten bol hyperaktivny, sucasny minister je pasivny...)
-
..tyzden: vlajkonosic SAS a opozicia voci SDKU od .tupecX | 20. september 2011 15:54
Ved peniaze nesmrdia.
-
.vyjadrovanie odbornikov od .leny | 20. september 2011 14:59
Pan Mojzis urcite vie ako to vyzera v zakladnom a strednom skolste. Vyjadruje sa o veciach, o ktorych nema ani ponatia. Ten produkt, Planeta Vedomosti, bol cez infovek distribuovany uz davno. Dnes je nepouzitelny, pretoze nie je prevadzkovatelny cez internet. Obsah bol cely v cestine, neskor bola cast prelozena do slovenciny, ale chyb tam bolo az az. Planetu vedomosti vtedy distribuoval Langmaster a nie Agemsoft. Langmaster ho ma tiez len na licenciu z anglicka a venoval sa prekladu. Dnes to uz musi fungovat na internete, aby ku tomu mali pristup aj ziaci. Cena na jednu skolu bude asi 2000€ za 3 roky. Chcem vidiet toho sialenca, ktory takyto produkt vytvori podla navodu pana Mojzisa. Za takyto obsah sa plati za hodinu prace min. 50€. Pri tom obsahu co ma Agemsoftom prezentovana Planeta vedomosti to bude stat viac ako zaplati ministerstvo skolstva. Ucitelia su na to aby ucili, nie aby vytvarali obsah. Treba si uvedomit,ze na vytvorenie kvalitneho obsahu treba vela casu, odbornych znalosti a skusenosti s tvorbou edukacnych materialov. A to neurobia ucitelia. Ti maju dostat obsah, ktory si budu vediet prisposobit pre seba a vyuzit ho. Ak sa tu najde lepsi produkt, tak nech sa zakupi ten. Ale zatial sa do toho ziadna firma nepustila okrem Agemsoftu. Investovali do toho uz dost vela a pre skolstvo urobili taktiez vela.
-
.clovek a system od .marianD | 20. september 2011 05:26
Pan Mederly (pan vpravo) je velmi slusny clovek; stal na strane slusnych ludi v revolucii a aj vzdy po nej.Navyse je v oblasti IT extremne zdatny. Je politika naozaj take velke huncutstvo, ze aj ked dosadite slusnych a mudrych, peniaze vam utekaju medzi prstami?
-
.1 Postreh od .lukas Kuba | 20. september 2011 00:20
Suhlasim s komentarmi. (Hm... ked som pozeral toto video spomenul som si na to predosle video kde p. Mojzis ukazoval tym (niektorym) rozhorcenym ucitelkam ake su tam chyby a ake je to predrazene, atd., tak ak si dobre spominam na konci sa tam naparoval nejaky clovek (zda sa mi ze bol z tej slavnej firmy Agemsoft) a dobre ze by p. Mojzisa nezabil pohladom... to uz asi vedel ze ak vypatral Mojzis to co vypatral, dostane sa aj k este zavaznejsim veciam, ktore Mojzis objavil teraz. Lol teraz si musi niekde buchat hlavu o stenu. Boli takto-blizko k ziskaniu podleho kseftu...)
-
.strašné od .melish | 19. september 2011 23:45
Normálne som stratil reč. Takto to funguje všade , takto sa spotrebovávajú peniaze zo štátnej kasy a eurofondy, na takéto výdavky si štát požičiava, keď naše dane nestačia. Naša vláda, neviete vládnuť, my sme vládli lepšie, ...... nič iné, len toto to všetci naši politici omieľajú dokola. Kto tu potrebuje vládcov ? Ani len na chvíľu sa nezamýšľajú nad tým, že tu nie sú žiadni stredovekí vládcovia. Sú iba správcovia zvereného majetku, o ktorý by sa mali starať starostlivosťou riadneho hospodára. Príde čas, keď im to bude treba dôrazne pripomenúť.
-
.vyborne od .kukulienka_ | 19. september 2011 22:53
A o tomto pani Brestenska, ako jedna zo zakladateliek projektu infovek nevedela? Teraz by sa hodil jej argument: ale ved toto sme prosim pekne mali na skolach uz pred 7 rokmi!
-
.coze??? od .jojo12345 | 19. september 2011 22:38
tak toto je hardcore.......
-
.jesa od .jesa | 19. september 2011 22:01
Tak toto je neskutocne rozuzlenie :D
-
.ironicke od .wlad | 19. september 2011 18:29
ze reklamu pred videom nahovoril ten isty clovek ako cast toho paskvilu. Inak respekt Martinovi Mojzisov.
-
.slepé ovečky a hluché teliatka od .mcCatch | 19. september 2011 16:11
Pán Mojžiš, máte môj hlboký obdiv a uznanie. Je skvelé, že sa Vám podarilo vyšplhať až takto vysoko, dostať tých ľudí do jednej miestnosti a ešte k tomu pred kameru! (To pravdupovediac nechápem ako ste dokázali, ale o to hlbšia poklona). Učitelia a ľudia v školstve by sa Vám mali poďakovať. Pri všetkej úcte k nim, pripadajú mi ako také teliatka, ktoré natŕčajú dlane, štrajkujú za vyššie mzdy, ale nevedia si dať tú prácu, pozháňať si informácie tak ako Vy (alebo hocikto iný), zrátať 2+2 a jasne, zodpovedne a dospelo odkomunikovať ako INAK by vedeli použiť týchto 6 ... až 12 miliónov EUR, ktoré chce Agemsoft (opäť) vycucať zo systému. Ako potom chcú títo ľudia učiť naše deti zručnosti ako kritické myslenie, tvorivosť, zodpovednosť za svoje konanie, asertívna (nie agresívna, ani submisívna) komunikácia, atď. Potom nám tu vyrastajú nové a nové generácie ovečiek, ktoré idú kam im Fico zavelí. Prosím, skúste túto tému znova dostať do Lampy, prípadne aj inde. Vďaka
-
.podpora Mojzisovi a dobrym ucitelom! od .pavol Kvačkay | 19. september 2011 15:56
Len v kratkosti: - ziadne centralne dirigovanie/riadenie ucitelov - pravidelny mesacny monitoring z kazdeho predmetu v kazdom rocniku - najlepsie vyskledky z monitoringu nech ukazu na tich ktori to vedia dobre a a ukazu inym sposob ako sa to da (samozrejme financne ocennenie ucitelov) - zrusit vsetky medziclanky a dat peniaze rovno skolam bez meststkych, okresnych, krajskych odborov skolstva a vselijakych metodickych komisii a inych nezmyslov. Suhlasim s jednoduchym riesenim od palinopalino.
-
.jednoduché riešenie od .palinopalino | 19. september 2011 14:53
treba zrušiť ministerstvo školstva, štátny pedagogický ústav, všelijaké výskumné ústavy na SAVke, zrušiť centrálny nákup učebníc a ušetrené peniaze treba poslať priamo na školy, nech si učebné plány, metodiku a nákup učebníc zabezpečia sami z týchto peňazí. A určite by zostalo na vyššie platy učiteľov aby nemuseli štrajkovať.
-
.:-) velmi dobre od .gandalf | 19. september 2011 14:38
Uradnici na ministerstvach ? Niektori z nich si mozno mysleli ze ked oko ostane slepe a ucho hluche tak to prejde, a kedze nic nie je zadarmo....:D Ale aj tak... !, za 10 milionov by si skoly mohli nainstalovat cely system SAP.
-
.good work p. Mojzis od .roman Pajdlhauser | 19. september 2011 12:28
Vyborne pan Mojzis, dobra praca. Otazka znie, co robia uradnici na ministerstvach, ktori beru platy a taketo veci neriesia? Okamzite im znizit platy a zobrat bonusy.
-
.vdaka pan Mojzis od .lubos_____ | 19. september 2011 12:18
Vdaka pan Mojzis
-
.do neba volajúci podvod od .pjvoda | 19. september 2011 10:40
Bravó pán Mojžiš: Že sa jedna o už raz predaný software nemohol riaditeľ Infoveku R. Baranovič nevedieť. Tým, že to skoro ešte raz predal ministerstvu cez toho sprazneného dodávateľa sa dopustil PODVODU. Je povinnosťou ministra ho okamžite z funkcie odvolať a podať na neho TRESTNÉ oznámenie pre podvod. Pri vyšetrovaní sa rýchlo zistí celý okruh zainteresovaných hráčov. Firma Agemsoft má navyše tú drzosť pretláčať veľmi často do Markízy "akože spontánne" žiadosti učiteľov aby mohli učiť Planétu (naposledy to bolo včera vo správach). Veď ju už majú sedem rokov v šuplíkoch!
-
.podpora od .strycoico | 19. september 2011 08:56
Vďaka za výdrž, pán Mojžiš! Držím palce!!! Treba odceniť aj ministra, že je ochotný počúvať. Je však smutné, že ministerstvo nie je schopné zistiť tieto informácie aj samo. Veď ten prvý soft kúpilo pred 7 rokmi vyše 1200 škôl!?
-
.na slovensku je to tak od ..citatel | 19. september 2011 07:38
To je pracicka : CTRL + C, a potom CTRL + V, o par melonikov drahsie...
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM