video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Exkluzívna odpoveď autora transparentu
24. máj 2010 | videné 5723x | reagovalo 49 ľudí
Autor transparentu na Martinskom cintoríne je známy.
Diskusia (49)
-
.klamstvo od .jozef.po | 27. máj 2010 17:56
Vy viete o tom ze to je klamstvo... idete kandidovat a neponukli ste ani jedine riesenie na problemy. Ste smiesny
-
.k tej slizkosti... od .psycholog | 26. máj 2010 12:18
O. Dostal to ma prespekulovane. Ja budem este sofidtikovanejsi. Nebudem konkretny, ale aj menej pozornemu pozorovatelovi bude zrejme, o com a o kom pisem tento postreh: dost casto sa stava, ze vnutorna slizkost sa prejavi na tvari, napriklad na ustach...
-
.roland V od .nechvidia | 25. máj 2010 23:11
Máte pravdu s Petrom Tatárom: v roku 2009 – vystúpil z Občianskej konzervatívnej strany (OKS). zdroj: sk.wikipedia.org
-
.tatar od .roland V. | 25. máj 2010 20:39
Nie som si istý ale Tatára som tuším na kandidátke videl, a sa mi zdá že už nie je v OKS ale priamo v Moste, a k stránke OKS mne sa páči práve preto že je konzervatívna :-)
-
.ad ivan Kuhn od .nechvidia | 25. máj 2010 18:22
Zdravím Vás. Tak ja tento Váš názor nezdielam, pretože mojou vítkou voči Ondrejovi Dostálovi nie je „čo (obsah)“, ale „ako (forma)“. Iste ako ľudská bytosť je samostatná entita a on musí vedieť čo je pre neho a jeho stranu, ktorej je členom prospešné a akých voličov chce osloviť. A pasivita ostatných kandidátov (teda nie tých verejne známych kandidátov na číslach 13, č. 23, č. 33, č. 43) je naozaj tak zrejmá, pretože ich v mediálnom priestore nie je takmer vidieť. Ak sa mýlim kľudne ma opravte alebo naozaj pôsobia a možno aj kvalitne, v tom ktorom regióne, ale potom to chce aspoň samoreklamu do vlastných radov či už OKS na facebooku, alebo inými prostriedkami. Ja za to nemôžem, že napr, nekandiduje Juraj Petrovič, Peter Tatár, ktorý napr. mne na kandidátke chýbajú. Ale OK také boli podmienky zo strany Most-Híd a zrejme nemohli kandidovať úplne všetci. Napr. také blogy a internet, veď to je najlepšia cesta ako sa zviditeľniť a túto svoju úlohu napr. zvládla SAS asi najlepšie zo všetkých strán. V poslednej dobe ma zaujal Peter Frash, ktorý bloguje na frasch.blog.sme.sk. Pravdepodobne ak by dnes Ondrej Dostál neurobil feedback na môj príspevok, skončil by môj preferenčný hlas u neho. Ostatných kandidátov nepoznám resp. som o nich nepočul nakoľko sú to regionálni politici a fakticky prečítal som si o nich len to čo je na stránke OKS. Je to Vari moja chyba, že sa povedzme viac neprofilujú a tým vonkoncom nemyslím aby z nich boli exhibicionisti alebo nebodaj radikáli. (Apropo stránka www.oks.sk. Hmm ak je niečo ultrakonzervatívne tak je to práve táto stránka.) Viem, že je to mravčia práca, a často nedocenená, ale ak sa nesústredia na média s celoplošnou pôsobnosťou (asi najviac free je internet) tak sa o nich napr. v BA nedozvieme. Aj napriek tomu im želám čo najviac preferenčných hlasov, v tom ktorom regióne, v ktorom, aktívne pôsobia.
-
.slovné spojenie :-) od .karči | 25. máj 2010 16:57
Jasné, ja som to pochopil ináč, a bicykel je šijací stroj. Vždy keď sa niečo k niečomu prirovnáva, alebo sa použije výraz ´ako´, tak sa dá z toho dostať x cestami, že to dotyčný tak nemyslel, alebo nepovedal. Ak ja v súvislosti s Jožom poviem, že slovné spojenie ´je blbý ako tágo´ dostáva silnú konkurenciu, každému normálnemu človeku, ktorý si dokáže dať dohromady triviálne súvislosti, je jasné, že aj Jožo je blbý ako tágo. Ja potom budem suverénne tvrdiť, že som nič také nepovedal a budem mať pravdu. Aj prípadný súd by som v pohode vyhral. Ale všetci budú veľmi dobre vedieť, ako som to myslel a čo som tým chcel povedať. :-) Slovičkáriť sa dá na x spôsobov. * A ak trebárs spomeniem, že Jožo je blbý a niekto iný bude tvrdiť, že som povedal, že Jožo je blbý ako tágo, a moja obrana bude, že som povedal len to, že je blbý, ale v žiadnom prípade som ho nenazval tágom, tak to bude veľmi smiešna obrana, pretože samotný výraz tágo, alebo had, sú len ničnehovoriace slová. Až v spojení s hanlivým prídavným menom dostanú ten pejoratívny výraz. Mimochodom, podľa čínskeho kalendára som narodený v znamení hada, takže ak mi niekto povie, že som had, nedotkne sa ma to ani náhodou. Budem si namýšľať, že dotyčný URČITE myslel to, v akom som znamení. :-)))
-
.slepec od .mino6 | 25. máj 2010 15:26
Citát: .skutočná od .ivusisko | 24. máj 2010 23:45 podpora pravice na SK je takmer nulová ! Do parlamentu sa žiadna pravicová strana nedostane a SMER SD v pohode zostaví vládu sám . V postmodernej spoločnosti nemá pravica žiadne miesto !!! Ja len toľko, pozri sa okolo seba, ak náhodou nie si slepý a uvidíš kam vláda červených priviedla Maďarsko, Grécko, Španielsko, Taliansko a v podstate celú EU. Euro krachuje a ak sa EU od základov nezmení, tak do 5 rokov padne vďaka tomu, že v europarlamente majú tiež väčšinu červení!!!
-
.ad karči od .ondrej Dostál | 25. máj 2010 15:08
"Slovné spojenie "slizký ako had" dostáva po včerajších vyjadreniach ministra vnútra Kaliňáka o skvelom výkone polície počas sobotňajšieho dúhového zhromaždenia silnú konkurenciu." To som napísal, ale prepáčte, nenapísal som, že Kaliňák je slizký had. To je trochu rozdiel. Nesnažím sa z ničoho vykĺznuť, napokon text je stále na mojom blogu. Len Vy ste ho možno pochopili trochu inak. Z tej vety, že "slovné spojenie "slizký ako had" dostáva silnú konkurenciu" predsa nevyplýva, že "Kaliňák je slizký had", ale (implicitne) z toho vyplýva, že tou konkurenciou zaužívanému slovnému spojeniu by mohlo byť nové slovné spojenie "slizký ako Kaliňák". O tom, prečo si myslím, že Kaliňákovo správanie považujem za slizké (a teda aj jeho) som tu už písal.
-
.aaaaaaaaale prosim vas, od .mhrubco | 25. máj 2010 15:07
kto tu hovori o smrti? to ste nepochopili, rovnako ako tuto otazku nechape Fico (cf. jeho trapna reakcia na nedavnu tragediu ktora postihla Polska) p. Dostal nebanalizuje smrt, nedotyka sa existencialnych otazok, iba vyuziva symboliku hrobara na vyjadrenie podstaty opatreni Ficovej vlady. Preto u mna uplne v poriadku. Cintorin je verejny priestor a patri k zivotu. Navyse, jeho obyvatelom to podla mna vobec neprekaza... Mna len udivuje, kolko invencie a dovtipu sa skryva v tychto "ludoch novembra"... Ktovie preco tolko dovtipu a invencie necitit aj z tabora priaznivcov dnesnej koalicie... Pocuvam len tupe drislakoviny, marcina, sproste vtipy, prihluple poznamky na urovni mafstory, a mozno este strojenu uctu komunistickych funkcionarov k zenam.... ozaj, co maju povedat zeny, ze ich Fico en-bloc kazdorocne zneuziva na svoju predvolebnu kampan?
-
.ad O. Dostál od .karči | 25. máj 2010 14:08
O. Dostál: "Slizkým hadom som nenazval nikoho." Ahaaa, takže to nebolo mierené na Kaliňáka? Lebo keď som si prečítal toto - //Slovné spojenie "slizký ako had" dostáva po včerajších vyjadreniach ministra vnútra Kaliňáka o skvelom výkone polície počas sobotňajšieho dúhového zhromaždenia silnú konkurenciu.// - vyšlo mi z toho, že reč bola o Kaliňákovi, alebo žeby nie??? :-) Pán Dostál, ešte ani nie ste v parlamente, a už sa snažíte takto detinsky vykĺznuť ako ...... ... :-) Ešte raz a inak. A aby bolo jasné. Ja s Vami v podstate súhlasím, ALE...! Politik môže byť aj tvrdý a razantný, može použiť aj tvrdé slová, ale v prvom rade musí byť diplomat, ktorý vie súpera zlikvidovať razantne a ostro bez toho, aby používal invektívy na kohokoľvek. Častokrát dobre mierená inteligenná a vtipná kritika zarezonuje medzi ľuďmi omnoho viac, ako ničnehovoriace jednoduché invektívy, aj keď pravdivé. A adresáta takáto kritika zaštípe stonásobne viac, ako slaboduché prirovnanie - ´slizký ako had´.
-
.a je to od .arzen | 25. máj 2010 13:49
Druhý krát keď idite niečo také robiť, dajte si čelenku so znakom kamikadze. Budete vyzerať akčnejšie.
-
.nech sa paci.... suhlas s karcim od .ferike | 25. máj 2010 13:27
suhlas s karcim. nieco podobne som cital v inej dikuzii. supnem to sem, nech sa poucia vsetci ostatni vratane dostala: "Neexistuje žiadny zlý a blbý "ficovolič" a múdry a dobrý "inovolič". Existuje len národ. Kto pochopí jeho podstatu, a to ako sa mu treba prihovárať, bude ho viesť. . A kto porazí Fica? MÚDRY človek. Otázka je, čo by múdry človek hľadal v politike? Jeho opozícia je strašne ignorantnská a jednoduchá. A jej voliči??? Stačí si pozrieť priemerný antifico článok. Znôška nepochopenia, osočovania a pohŕdania. Presne toho, čo v podaní Dzurindu a spol. vyhralo Ficovi v 2006-tom voľby. Fica neporazíme primitívnym osočovaním ani nadneseným ohŕňaním nosom. To tu už všetko bolo ešte pred štyrmi rokmi a len mu to dodalo body. Musí mať v prvom rade oponentna - a to KULTIVOVANÉHO oponenta, oponenta s niečím za sebou. Chlapa, čo niečo dokázal, a napriek tomu z neho nie je elitár - na tomto pohoreli dzurindovci. Príliš neskoro si spomenuli na väčšinového slováka frfľajúceho vo fabrike, ktorého si naopak R. F. celý čas hýčkal a prihováral sa mu. Poraziť Fica v systéme demokracie - väčšinovom, si žiada inteligenciu, pokoru, nadhľad, dobrú intuíciu a psychológické danosti, a zároveň odvahu v jednom balení." dobre rano stara mama, dobre rano dostal...
-
.nechvidia od .ivan Kuhn | 25. máj 2010 13:11
"Do istej miery to súvisí aj s tým, že mnohí ďalší kandidáti OKS sú z môjho pohľadu verejne pasívni" - Ja si nemyslím, že by ostatní kandidáti boli až takí pasívni (aj keď Ondrejovi sa asi nevyrovaná ani jeden). Ale buď sú aktívni na miestnej úrovni alebo sú aktivni tak konzervatívne ako ste nepriamo navrhovali v prvom príspevku ("ja praktiky večného kverulanta jednoducho neuznávam, skôr preferujem ťah na bránku vo forme návrhov a konštruktívnych riešení a nie podávanie všademožných podaní a sťažností (samoudaní) a pod."). Lenže v oboch prípadoch sú ich aktivity mediálne nezaujímavé (aspoň pre "veľké" médiá) a nikto sa o nich nedozvie. Ak chcete aby sa o vašich aktivitách ľudia dozvedeli (čo je prvý predpoklad toho že vás budú volilť), musíte robiť aj netradičné, mediálne zaujímavé aktivity. Aj za cenu, že časť občanov vás pre zmenu bude považovať za exhibicionistov. Lebo ako predstaviteľ mimoparlamentnej strany sa do hlavných médií nedostanete. Iba ak s nálepkou "občiansky aktivista".
-
.ad karči od .ondrej Dostál | 25. máj 2010 13:07
Len poznámočka. Smradmi, konkrétne fašistickými smradmi som označoval ľudí, ktorí prišli rozbíjať dúhový pochod pomocou vulgárnych urážok a fyzického násilia. Nemám pocit, žeby na mojom vyjadrení bolo niečo neslušné. Čo sú to podľa Vás? Ľudia s iným názorom? Podľa mňa sú to fašisti a smradi. Takto sa normálni ľudia nesprávajú. Nikdy som označenie smrad nepoužil na človeka len z dôvodu, že má trebárs iný názor ako ja. Slizkým hadom som nenazval nikoho. Za slizkého som označil ministra Kaliňáka vzhľadom na jeho vyjadrenia, ako zasa v sobotu bolo všetko zo strany polície v poriadku a ako si organizátori pochodu mali najať strážnu službu. Toto je štandardné zahmlievanie a zavádzanie zo strany pána Kaliňáka, ktoré som mal tú česť užiť si aj na vlastnej koži v súvislosti s návštevou čínskeho prezidenta. Keď vidíte na vlastné oči, ako Číňania napádajú našich ľudí a policajti sa tomu len prizerajú a potom Kaliňák povie, že polícia situáciu zvládla a neboli tam žiadne problémy, tak to je čo? Mne sa zdá takýto postoj slizký, lepšie slovo naozaj nenachádzam. s pozdravom Ondrej Dostál
-
.ad nechvidia od .ondrej Dostál | 25. máj 2010 12:54
Vďaka za zmenený postoj :) Transparenty už na cintorín dávať nebudeme. A naznačil som to aj v tom videu, že ja som s tým mal tiež vnútorný problém. A musel som prekonať svoje pochybnosti do toho ísť, ale situáciu naozaj vidím ako dosť dramatickú, tak som ich nakoniec prekonal. Všetko dobré.
-
.shooty dufam od 01/06 zaziari po slovensku od .arrcibald | 25. máj 2010 12:31
a k tomu by mali hravat v slovenskych radiach pesnicku od ZIVYCH KVETOV : "Zas je to vsetkym jedno". Pan Dostal, mrzi ma len, ze vasich par hlasov OKS nedostane SaS.
-
.primerané... od .janny | 25. máj 2010 12:28
Myslím, že je lepšie ak sa heslá objavujú pred úpadkom ako po ňom (dobrým príkladom je Grécko). Potom je už neskoro plakať nad rozliatym mliekom a aj keď som zástancom miernejších prejavov terajšia situácia si to už žiada...
-
.hlboko infantilné, až primitívne... od .karči | 25. máj 2010 11:33
Vážení páni z OKS, hlavne pán Dostál. Takýmto spôsobom si voličov nenaženiete. Znevažovaním, urážaním a invektívami si iba pílite konár pod sebou a nahrávate stranám vládnej koalície. Neraz Vám to vytýkali viacerí diskutéri, a aj Váš priateľ a rozumne uvažujúci novinár M. Šimečka. Aj keď by si to právom zaslúžili, verejnými(!) expresívnymi vyjadreniami a invektívami klesáte nielenže na ich úroveň (každý vie, že u koalície je to ich bežný štandard), ale hlboko pod. Vyzývate k slušnosti, ale sami ste neslušní voči svojim politickým protivníkom, a tým len utvrdzujete váhavých voličov, že je to jedno koho pôjdu voliť, resp. že voliť nepôjdu. Ak si myslíte, že tu je potrebné uplatnňovať princíp - na hrubé vrece hrubú záplatu, mýlite sa. To platí niekde v krčme alebo na ulici, nie však vo verejnom politickom živote (podobne trápni sú aj politici bijúci sa priamo pred tel. kamerami). Bojujte, kritizujte, ale - na hranici únosnosti viery ľudí vo vašu slušnosť. Nie ako napr. na blogu pána Dostála: dostal.blog.sme.sk Hlavne, že tam pán Dostál zdôrazňuje: "Vulgárne urážky... do civilizovanej spoločnosti nepatria." Ak _akože_ SLUŠNÝ politik(!) nadáva niekomu do smradov a sizkých hadov, znie to z jeho úst omnoho vulgárnejšie, ako tie najhrubšie vulgarizmy z úst primitíva.
-
.ad ondrej Dostál od .nechvidia | 25. máj 2010 11:03
1.Ďakujem za feedback na môj príspevok. Cením si to. To „šašovské“ som samozrejme dal do úvodzoviek v tak pokročilej dobe ma iné prídavné meno proste nenapadlo. Ak som sa Vás dotkol – nebolo to mojim cieľom. Proste chcel som tým povedať, že niekedy je menej viac a možno troška konzervatívnejšia forma, ktorá je bezprostredne spätá s kvalitným obsahom by nezaškodila. Naozaj to myslím dobre, pretože aj keď nie som nejaká netykavka verte mnohým voličom až taký niekedy extrémny tón jednoducho nesedí. Sledujem aj aktivity na sme. sk a naozaj mnohí majú niekedy pocit, že s tou formou to je niekedy naozaj prehnané, pričom obsah je v poriadku. Ako som povedal myslím to dobre, je to možno taká malá pripomienka voliča aj keď len cez diskusiu v kontakte so svojim kandidátom. Ak ste si všimol zámerne som vo svojom predchádzajúcom príspevku označil len troch kandidátov a nakoľko si cením aj to, že ste zareagoval a do istej miery aj niektoré veci objasnil, (pričom na horeuvedenom ako aj tom v predchádzajúcom príspevku samozrejme trvám) vo Vašom prípade mi nezostáva nič iné ako štvrtého kandidáta Vás zakrúžkovať č. 23. Do istej miery to súvisí aj s tým, že mnohí ďalší kandidáti OKS sú z môjho pohľadu verejne pasívni a nechcem nechať prepadnúť svoj preferenčný hlas. Kandidáta samotného Most-Híd som vylúčil pretože sa nestotožňujem s líniou, ktorú Most-Híd v podobe jeho predsedu Bélu Bugára ešte do včerajšieho večera preferoval ohľadne krajnej spolupráce (ak by iná možnosť nebola) so stranou SMER. Ešte raz všetko dobré. P.S. prosím už žiadne podobné pietne trasparetné excesy na miestach kde sa domnievam, že to jednoducho neprináleží ...
-
.ad nechvidia od .ondrej Dostál | 25. máj 2010 09:27
Zdravím, dobrá voľba. Kandidáti č. 13 (Peter Zajac), č. 33 (František Šebej) a č. 43 (Peter Osuský) sú dobrí kandidáti. Rešpektujem, že Vám nevyhovuje môj štýl a nejdem Vás presviedčať, aby ste ma krúžkovali. Ale predsa len pár poznámok. 1. Moje aktivity sa neobmedzujú len na samoudania alebo sťažnosti. Pripravil a organizoval som niekoľko hromadných pripomienok verejnosti k návrhom zákonov, či iným legislatívnych iniciatív. Napríklad vďaka mnou pripravenej hromadnej pripomienke k novele jazykového zákona z nej vypadli ustanovenia obmedzujúce používanie češtiny v úradnom styku. Viac o mojich aktivitách tu: www.oks.sk 2. Nevidím nič šašovské na tom, ak upozorním na porušovanie zákona. Či už trestným oznámením alebo sťažnosťou, či podnetom na príslušný orgán. Keď si v novinách prečítam informáciu, z ktorej vyplýva, že mohol byť porušený zákon, a vzápätí vyjadrenie prokuratúry, že o tom vie, ale nekoná, lebo čaká, či príde nejaký podnet, zdá sa mi to neuveriteľné, tak im ten podnet dám, aby mali možnosť konať. 3. "Samoudania" som spravil dokopy tri a predstavujú len zlomok v rámci mojich aktivít. Všetky sa týkajú jazykového zákona. Ide o absurdné situácie, ale absurdný je ten zákon, lebo podľa neho sú tie nikomu neškodiace aktivity protizákonné. To, že na ne upozorňujem takouto formou, súvisí s tým, že chcem dosiahnuť zmenu zákona práve v týchto ustanoveniach. Ak by si ministerstvo plnilo povinnosti a pokutovalo ma, je to cesta, ako dostať vec na rozhodovanie súdov a nakoniec až ústavneho súdu, ktorý môže posúdiť súlad týchto častí zákona s ústavou. Ani to sa mi nezdá šašovské. 4. Za občianskeho aktivistu sa ja sám nezvyknem označovať. Obvykle sa podpisujem ako podpredseda OKS. A verte, že ma práve nenadchýna, ak ma médiá miesto označia za občianskeho aktivistu, ale dementi kvôli tomu asi žiadať nemôžem. Všetko dobré Ondrej Dostál
-
.trapas od .headAroundU | 25. máj 2010 07:14
trapas
-
.takto si kampaň OKS nepredstavujem od .nechvidia | 24. máj 2010 23:52
V jednom musím súhlasiť resp. sa chytiť karolllových slov. Mnohí voliči a sympatizanti OKS nie sú nadšení z postojov Bélu Bugára Most-Híd k prípadnej spolupráci so SMERom. Takpovediac až dnes povedal by som tendenčne aj Béla Bugár po výzve SDKÚ-DS a tlačovke KDH zaujal stanovisko, že so SMERom nie. Toto bola najväčšia slabina spolupráce OKS s Most-Híd, ktorá nahrávala takým ako je karolll a spol. / / / >>karolll: Byť súčasťou 6.262 alebo ak chceš 0.25% nebolo a nie je pre niekoho prehra pretože sme mali možnosť v slobodných voľbách vybrať si tých, o ktorých si myslíme, že z nášho pohľadu predstavú slušnosť a sravodlivosť aj v takom marazme akým je politika, pričom nás nemrzelo, že náš hlas ako mnohí prezentovali prepadol. Tak ako sme neľutovali voľbu Martina Bútoru ako prezidentného kandidáta. / / / Čo sa týka pána kandidáta č. 23, tak pri všetkej úcte k nemu môj obdiv nezíska v krúžkovaní, pretože ja praktiky večného kverulanta jednoducho neuznávam, skôr preferujem ťah na bránku vo forme návrhov a konštruktívnych riešení a nie podávanie všademožných podaní a sťažností (samoudaní) a pod. Iste mnohí si poviete, že nemám zmysel pre recesiu a pod. Ok možno nie alebo do istej mne primeranej mieri. Žiaľ „šašovské“ praktiky do politiky nepatria nech sú akokoľvek ušľachtilé. Tak isto nemám rád pojem občiansky aktivista a už vonkoncom nie ak je to člen politickej strany nech je akákoľvek. Podľa môjho názoru a samozrejme nemusíte so mnou súhlasiť nazývať občianskeho aktivistu podpredsedu politickej stany je pre silné povahy. Aj napriek tomu prajem kandidátovi č. 23 všetko dobré a veľa úspechov a hlavne veľmi veľa preferenčných hlasov nielen od OKSákov, ale aj Mosťákov. To je dôvod prečo na kandidátke č.18 Most-Híd budem krúžkovať kandidátov OKS č. 13, 33 a 43.
-
.skutočná od .ivusisko | 24. máj 2010 23:45
podpora pravice na SK je takmer nulová ! Do parlamentu sa žiadna pravicová strana nedostane a SMER SD v pohode zostaví vládu sám . V postmodernej spoločnosti nemá pravica žiadne miesto !!!
-
.ad karolll, peter2 od .gpulp | 24. máj 2010 23:19
ad karolll: „Predávanie poslancov a rozkúskovanie Slovenska mecenášom sa dá nazvať aj vlastizradou,“ tvrdí teraz predseda Mostu Béla Bugár. „Boli by sme ochotní podpísať aj spoločný opozičný dokument o nespolupracovaní so Smerom.“ citoval som zo sme.sk... snáď som Ťa zbavil aspoň jednej konšpirácie o korytách, môžeš veselo premýšľať nad druhou ad peter2: "Ludia, ktory si nasadzuju tmave okuliare cosi zakryvaju pred spolocnostou." tak toto je ozajstná perla, možno sa aj uchytí ako ľudová múdrosť
-
.volebny potencial OKS od .ginčai p. | 24. máj 2010 23:11
je okolo 2%. to preco v parlamentnych volbach dostavaju menej je zapricinene tym, ze ich potencionalny volici nechcu aby ich hlas prepadol a tak volia ine pravicove strany, ktore maju "istotu". v komunalnych volbach su percenta vyssie. kandidatka s most - híd -om je zaujimavy projekt.
-
.ad marek holeva od .karolll | 24. máj 2010 21:45
ako hovorí iný demokrat, zo štatistík sa nenajeme... OKS získala v ostatných dvoch voľbách 0 slovom nula percent voličských hlasov, teda presne tuším 0,25 a 0,26%... Som si istý, že iné strany majú na lepší výsledok www.palihokapurkova.sk Iste, 6262 znie lepšie, ako 0,25, ale tu ide o tebou predvedenú ťažkú sofistiku, hraničiacu s klamaním. Ale zamysli sa nad iným problémom: Dostál tvrdí, že odmietli kandidovať na kandidátke SDKÚ-DS, kandidujú na kandidátke mostu. Inými slovami: odmietli kandidovať za sdkú, čo je jediná strana, vylučujúca spoluprácu s ficom, neodmietli kandidovať na kandidátke mostu, ktorý spoluprácu s ficom nevylučuje. S tým ficom, o kt. dostál tvrdí, že je nebezpečím pre slovensko ... Prečo? Korytá? Ale ty začni od začiatku, ťažšie otázky nechaj mamičke. Napr. nekandidujú 4 kusy kandidátov, ale tuším 14 kandidátov, opäť, na kandidátke iného subjektu, lebo ich program voliči viackrát odmietli. A et lást, ale nie et líst, neskutočnú averziu voči oks majú všetci voliči, okrem štvrť percenta. Teda určite nie som iný, keď odmietam oks. Iní sú tí, čo ich volia. Je ich štvrť percenta.
-
.keby tu paniku siril aspon vlastnymi slovami od .osgood | 24. máj 2010 16:49
ale to, co tu odrecitoval, je vypis tych najludovejsich geopolitickych a makroekonomickych postrehov, poopisovanych z novin poslednych 10 dni, _ a tie, pri ktorych na jeho pohrebnickej vizaži su tie najtragickejšie oznamy verejnosti, su v podstate len NADPISY clankov zo SME, Noveho casu a Pravdy (teda "Pravdy") _ pripada mi, ze ten tragicky pôsobiaci pán z tejto politickej reklamy, ma rozostavany velky barák a splatkovu bilanciu volaaako pokakal a treba najst nove zdroje _ nuz a Dom 150 pijavic s jeho "brebendami". ako vravia bratia Cesi, je na to ako stvorený
-
.zachranca Slovenska od .peter2 | 24. máj 2010 16:25
Ludia, ktory si nasadzuju tmave okuliare cosi zakryvaju pred spolocnostou. Ak je tento clovek taky nevinny, neskorumpovany a cisty potom zostava sa iba spytat ci ma aj nato. Podla toho co vravi - nema. Vyvolava paniku, vsetko je rozkradnute, skorumpovane a iba krok nad priepastou. Takymto ludom sa neda doverovat. To iste kricali uz v 1992 roku a este stale to Slovensko nepadlo. Pozor na paniku. Pravda je taka, ze Slovensko nie je menej skorumpovane nez ine krajiny. Teda pozor na tych co siria paniku.
-
.ondrej ides! od .osem Konzervativnych Slovakov | 24. máj 2010 16:01
ja uz som ti kruzok poslal
-
.výborné od .mP | 24. máj 2010 15:59
Veľmi trefné ;) ... ten Dostál je fakt dobrý ;)
-
.súhlas od .ľuboš Kleštinec | 24. máj 2010 15:12
... súhlasím s Katarínou ... Vasa tvorivost je veľmi podarená a veľmi trefná.
-
..komentár od .mumlajz | 24. máj 2010 14:53
prečo tam už nie je celý ten dedko? ten tam je najlepší, chceme nezostrihaného dedka s neidentifikovaným predmetom v ruke a neznámym obsahom v taške
-
.:) od .svkpd | 24. máj 2010 14:50
naozaj efektné zloženie okuliarí v polke videa. ak to dovtedy vyzeralo ako tak normálne tak v tom momente sa to zmenilo na predvolebné video.
-
.niceone od .marcello | 24. máj 2010 14:46
palec hore.. quitujem na celej ciare..
-
.pekny napad od .kristina al | 24. máj 2010 14:36
Paci sa mi vasa tvorivost pan Dostal :)
-
.ad karolll od .marek Holeva | 24. máj 2010 14:21
Karol, zdá sa mi, že si pletieš dojmy s realitou. Tvrdiť, že uchádzanie sa do parlamentu po predchádzajúcom neúspechu je nebezpečné ("Ešte nebezpečnejšie mi však pripadá, ak sa do parlamentu (...) dostanú tí, ktorí boli viackrát voličmi odmietnutí"), je absurdné, skoro až smiešne. Takto to v demokracií nefunguje, takto to funguje asi len v tvojich predstavách. "(...) jeho partaj v minulých voľbách presvedčila cca 0,25 % voličov, teda v podstate rodinných príslušníkov (po odrátaní štatistickej chyby)." - malú chybičku si spravil ty, vo výpočte - OKS získalo v minulých voľbách 6262 hlasov (www.statistics.sk čo rozhodne nie sú len rodinní príslušníci. (Navyše, možnosť "štatistickej chyby" je vo voľbách prakticky vylúčená.) K tvojim "vážnym" otázkam, ktoré by mali prinútiť demokratov zamyslieť sa, netreba povedať veľa. Ak sa OKS náhodou dostane do parlamentu, tak nebudú "z donútenia" viazaní s Mostom, čiže je to len na nich, ako sa rozhodnú. K tvojej úvahe o tom, že ak sa voliči Mostu dozvedia, že na ich kandidátke sú štyria ľudia z OKS a preto im nedajú hlas a spolu (Most+OKS) teda získajú len tých spomínaných 0.25%, je asi skôr vtipná, než vážna. Nemôžeš sa podľa seba zamýšľať nad správaním iných ľudí, pretože si jednoducho iný. Z nejakého dôvodu máš neskutočnú averziu voči OKS a zrejme kvôli tomu si napísal aj tú nepodarenú zlátaninu.
-
.wo co gou v diskusii? od .jozef Sklenár | 24. máj 2010 14:14
A preco by si akoze OKS nemohla robit kampan? Kto sa kam znizuje? A preco nie na narodnom cintorine? Praveze na narodnom cintorine! V narodnom divadle, pred narodnou radou, v narodnej galerii, na Krivani... Pan Dostal, len tak dalej. Volim Bugara a Dostala. Co sa tam vylucuje, co tam nepasuje? (Ako sa Dostal do parlamentu dostal...)
-
.tento nezistny takmerpozostalý kandidat-aspirant na jednu zo 150 pijavic od .osgood | 24. máj 2010 14:02
_ odrapotal vsetky miestne mantry , co sme tu uz poculi 50 krat plus najnovsie vytiahnute poznatky, príčetným zname uz 10 rokov, a z nedostatku napadov pouzite az teraz _ pouzijuc oponentsku terminologiu Ivana Miklosa tohoto Bohom nadaneho ekonoma (ako to som raz cital na SME od jednej nielen dojatim zvlhnutej debaterky) _ "Dostal erdžal, dlho erdžal a dobre erdžal "... _ skoda, ze priznanim svojho sposobu, akym chce pred Ficom zachranit Slovensko (svojim kandidovanim) - a teda nemohol pouzit oblubenu floskulu podaktorych debaterov "... a to hovorim ako byvali volic Smeru, hlboko sklamany... ale mne vôbec nejde o funkciu ... potrebujem to, aby som sa buduce 4 roky nemusel hanbit ze som Slovak" _ ale musim uznat, ze mu to ako "smutnemu pozostalemu" slušalo - mohol by sa u firmy Marianum zamestnať _ Tento smrťák mohol tu na zaver este vrznúť aspon par tonov od miestnej kapely Zive kvety...
-
.predvolebna kampan... od .jonas | 24. máj 2010 13:52
Nemam nic proti tomu, ze redakcia .tyzdna sympatizuje s OKS, ale neni to uz trochu moc robit im priestor na takuto kampan? Pocul som Petra Zajaca ako kritizoval Sulika za to, ze je populista, ale to co robi Ondrej Dostal je vacsi populizmus ako ten Ficov a Sulikov dokopy.
-
.pekný, angažovaný od .karolll | 24. máj 2010 13:41
postoj kandidujúcehoobčana. áno, fico má nebezpečné chyby. Ešte nebezpečnejšie mi však pripadá, ak sa do parlamentu možno malou kulehou dostanú tí, ktorí boli viackrát voličmi odmietnutí, teda OKS. Som rád, že p. dostál nám oznamuje, že kandiduje do parlamentu a vyrieši problémy slovenska. Malá chybička je, že o tom jeho partaj v minulých voľbách presvedčila cca 0,25 % voličov, teda v podstate rodinných príslušníkov (po odrátaní štatistickej chyby). Ja vážne nebezpečenstvo vidím v tom, že pán dostál nám síce oznamuje, že kandiduje do parlamentu, ale už nám neoznamuje, že ich strana - oks - kandiduje ukrytá na inej kandidátke - most. Takáto hanblivosť - podľa môjho empirického zistenia táto skutočnosť mie je voličom dostatočne známa, je zarážajúca. Takže, k voľbám prídu voliči, budú krúžkovať OKS na kandidátke mostu. Prídu iní , početnejší voliči, ktorí budú voliť "bugára", bez krúžkovania, lebo im imponuje jeho umiernenosť a program. Títo, čo o OKs na kandidátke mostu nič netušia, proti svojej vôli pomôžu nepočetným krúžkovačom pretlačiť oks do parlamentu. Iná alternatíva - voličom bude oks prekážať, most nezvolia. V oboch prípadoch nepočetná skupinka - zdôrazňujem, ostatné voleb. výsledky okolo 0,25%, veľmi ovplyvní povolebné zloženie parlamentu, čo, podľa mojej mienky, veľmi odporuje duchu demokracie, nech už na jej nedostatky máme akýkoľvek názor. Navyše, takéto neštandardné riešenie vyvoláva celý rad otázok: napr. ak niekto z oks sa dostane na chrbte mostu do parlamentu - a ak most pôjde do vlády s ficom, čo bugár neodmietol, bude oks kolaborovať s "vážnym nebezpečenstvom" ficom? alebo bude v parlamente v opozícii strane, ktorá ich do parlamentu dostala? Otázok je mnoho. Každý, kto sa cíti demokratom, musí spozornieť a zamyslieť sa.
-
.beriem spať od .peter Kušnír | 24. máj 2010 13:40
Ospradlnujem sla. Ale aj tak robit kampan na cintoríne je trocha nechutné.
-
.hanba mu od .peter Kušnír | 24. máj 2010 13:36
Otázka pre autora prečo na národnom cintoríne? Týmto poukázal, že si neváži vlastné dejiny, a opovrhuje osobnostami ako Vajanský, Kalinčiak, Francisci, Kukučín, Kráľ, Hodža, Kmeť, Benka a další iní.... a zneužíva národnú kultúrnu pamiatku v pol. kampani, bez ohladu na obsah transparentu.
-
.preco by mala smrdiet? od .eva polakovicova | 24. máj 2010 13:30
tato Ondrova kampan mi vonia
-
.preco by mala smrdiet? od .eva polakovicova | 24. máj 2010 13:30
tato Ondrova kampan mi vonia
-
.nie je to kontraproduktívne ani znižovanie úrovne od .luskáčik | 24. máj 2010 13:28
....jasne to pomenoval. Na rozdiel od "protivníka" neklame ani nezavádza.
-
.ano od .robko | 24. máj 2010 13:24
pravda niekedy smrdi!
-
.:-) od .daniel Podhradsky | 24. máj 2010 13:20
super nápad!
-
.neinteligentný teáter od .dianaS | 24. máj 2010 12:50
a kontraproduktívne. Neznížim sa predsa na úroveň protivníka
-
.dosstal od .osvald | 24. máj 2010 12:45
troska mi tu smrdí predvolebná kampaň...
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM