video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

Jaroslav Spišiak

101 : 56 | .lampa

Hosťom Lampy bol Jaroslav Spišiak

22. júl 2010 | videné 25409x | reagovalo 83 ľudí

Diskusia (83)

  1. .polícia od .dušan | 12. február 2011 17:52

    No neviem, ale mám dojem, že niekto túto reláciu nepochopil. Myslím, že sa stačí zamyslieť a hned je jeasné, že tento človek to myslí dobre. Držím veľmi palce p.Spišiak.

  2. .revolúcia v polícií od .kirsten | 20. január 2011 23:30

    Viem z osobnej skúsenosti ako sa policajt ktorý sa na policajta tvári, správa.Mala som tú šancu od mojich desiatich rokov naučiť sa to, teraz mám 26. Ked sa mi stalo niečo zlé a riešila to cez políciu ostalo to vždy otvorené.Po mojej poslednej skúsenosti s policajtom som sama sebe zakázala ísť na policajnú stanicu,ani nikty už nepôjdem,nech sa mi v budúcnosti stane čokoľvek. Dnes prišlo mi Vami pán Spišiak podpísané vyrozumenie,že moja stažnosť postúpila dalej. Ja sa z toho neteším,ale hnevám sa že po takom dlhom čase sa musím na políciu stažovať.V tejto revolúcií budú tri hlavné postavy,polícia,občania a štát. U polícií, Vy nikty nezmeníte policajta ktorý sa na policajta tvári, lebo on sa bude tváriť inak a nezmení sa nikty. Nezmení ho ani občan, pretože pri každej revolúcií musí MENIT revolúcia,nie ludia ludí. Revolúcia by mala v prvom rade začať u samotného štátu( politika verzus mafia),pokial sa tak nestane, tento štát zostane nadalej nielen v mojich očiach "POLICAJNYM STATOM" . Až po tejto revolúcií sa môže začať POLICAJNA. Vieme, že sa to tak nestane politika verzus mafia bude nadalej hrať vedlajšiu úlohu ,pritom je prvá hlavná. Moje uznanie patrí polícií,že sa vôbec o nejakú úlohu pokúsila ako prvá a držím jej v tom palce aspoň niečo TU zmeniť. ako prvá o to dokázala,

  3. .predpokladam, ze takychto ste mali na mysli... od .ciste Ucho | 18. január 2011 17:21

    Nech sa paci pan poliacajny prezident, mozete konat... hnonline.sk Ale, predpokladam, ze nic z toho nebude, nakolko su to urcite vsetko vasi velki kamarati...

  4. .má pravdu - Od seba od .baranao | 26. september 2010 20:38

    Súhlasím s príspevkom: .co moze urobit obycajny clovek? od .lydia. | 26. júl 2010 14:44 a ďalšími, ktorí vedia, že každý máme najväčšiu silu a moc niečo zmeniť predovšetkým vo svojom vlastnom živote, vo svojom okolí. Spôsobíme tým dobro nielen sebe, ale aj ostatným. Všímajte si, vnímajte naplno a hovorte o tom, čo je dôležité, vtedy keď to cítite.Všetci, ktorí podľahli rádoby sladkému mámeniu nesprávneho konania, veľmi dobre vedia, no predovšetkým cítia, že to nemali robiť. Načo sú ti peniaze, statky, výhody, keď ťa vo vnútri hryzie sto dobermanov? Prevážaš sa v drahých autách, vlastníš luxusné byty, domy, jachty a šťastie nikde. Len strach narastá. A načo to všetko? Čo jehoršie z úplatkárstva a zisku za každú cenu sa stáva pomaličky spoločenská norma, voči ktorej nejako slabne odpor. Akokeby sa tak nejak s tým rátalo, že politik kradne, podnikateľ zdiera, lekárovi nestačila bonboniéra atď. Čo už vôbec neviem pochopiť, je že sa z takéhoto človeka stane vzor ukazovaný v médiách ako celebrita. A to je nepríjemné. P.Spišiak, nie ste v tom jediní. Sú tisíce, milióny ľudí snažiacich sa byť čestní, žiť pravdivo. Viem to, stretávam sa s nimi, učia ma žiť lepšie. Len sú možno tichší, než by mali byť. Predstavme si teda dobro, rozmýšľajme, diskutujme o ňom,počúvajme druhých, dohodnime sa a realizujme ho! Nie je to až také ťažké ako sa na prvý pohľad zdá.

  5. .game od .vincenzo | 2. september 2010 19:04

    akurat prisiel nazad a mafia II je uz v predaji :)

  6. .kompetencie... od .lukáš Gemza | 30. august 2010 21:06

    Pán Spišiak už ste asi zlyhal... Miesto naháňania zberby naháňate slušných ľudí.................................................................................................................

  7. .poradí, pomôže niekto kompetentný? od .ján Molnár | 21. august 2010 23:32

    Kto poradí ako donútiť políciu a prokuratúru začAť VYšETROVAť DRAžOBNú MAFIU. Uvádzam úravok z listu generálnemu prokurátorovi, ten ho zaslal krajskému a ten to opäť po desiate odmietol vyšetrovať. Náš dlh vznikol v roku 1990 ale to neznamená, že dlžník nemá žiadne práva a dlh sa môže vymáhať podvodníckym spôsobom! Dražobná mafia zneužila zákon o dobrovoľných dražbách a polícia a prokuratúra uverili zlodejom rozprávku „o záložnom veriteľovi“ a naše dôkazy ignorujú, že: 1. V návrhu na vykonanie dražby je napísaný právny dôvod pohľadávky, ktorá nebola na navrhovateľa postúpená a teda nestal sa záložným veriteľom 2. V zmluve o vykonaní dražbe je uvedený právny dôvod pohľadávky na ktorú nevzniklo v zmysle zákona záložne právo a ani tu navrhovateľ nebol záložným veriteľom 3. Spolupáchatelia v Slovenskej konsolidačnej a.s. falošne uviedli, že postupujú pohľadávku aj so záložným právom, ktoré ovšem nevzniklo v zmysle zákona § 58 Obmedzenie prevodu nehnuteľnosti, ods. (2) K zmluve je potrebná jej registrácia štátnym notárstvom. (3) Obmedzenie prevodu vznikne okamihom registrácie, teda ani z tohoto dôvodu sa nestal záložným veriteľom. 4. Páchatelia len zneužili zákon o dobrovoľných dražbách na podvod! Výkonná moc má neuveriteľnú výhovorku „ Dlhovali ste tak ste prišli o dom“ čo sa čudujete! Ale nikto nechce skúmať zákonnosť a uznať naše argumenty, že došlo k podvodu, ktorý sa verejne kryje. www.koloseo.info

  8. .nadmerne vysoký plat a soc.zabezpečenie policajtom od .dag | 19. august 2010 18:54

    PZ prezident vravel, že policajt musí mať nadmerne vysoký plat a sociálne zabezpečenie - plne s tým súhlasím (dávam v pozornosť, že nie som policajtka a ani nikto v rodine). Zabezpečení policajti budú len veľmi ťažko korumpovateľní - príklady môžeme čerpať ako v GB, tak v D, kde je veľmi, veľmi nízka korupcia v radoch polície. Naopak, oni sa obávajú urobiť niečo, čím by oni a ich rodina prišla o tieto výhody - tam by ich bez milosti vyhodili z radov polície. ******* Pán Spišiak tiež vravel, že policajti robia nepríjemnosti iba tým, ktorí robia priestupky a zločincom. Nie je to úplne tak. Neurobila som priestupok a policajti ma ozbíjali o 150eur. Koncom minulého roku som cca o 18h išla po Osuskej ul. smerom na nám. Hraničiarov (v Petržalke). Stojím na svetelnej križovatke (podvečerná ulica bez ľudí a áut) a zrazu za mnou zastaví väčšie policajné auto. Keď skončila zelená rovnému smeru, do 3 sekúnd naskočila zelená do ľava - na Hraničiarov - tak zaradím a pohnem sa, to isté policajti. Po 50m zrazu zapli majáčik, odstavili ma, vypýtali si doklady a keď ich mali v rukách, začali pýtať 150 eur alebo mi zoberú vodičák. Ani mi nechceli povedať, za čo mám tých 150 zaplatiť. Nakoniec z nich vypadlo (boli v aute 4 - štyria), že som išla na červenú. Roky chodím touto križovatkou, celé roky je rovnako nastavená, a je tomu tak po dnes den - "keď skončí zelená rovnému smeru, do 3 sekúnd naskočí zelená do ľava na Hraničiarov...je teda vylúčené, že som išla na červenú...a samozrejme, netreba zabúdať, že som mala pri sebe oči a videla som zelenú. Čo s tým, kto mi vráti 150eur a vyčistí mi dopravný register?

  9. .sprcha od .dood | 18. august 2010 12:55

    Suhlasim s Camo-m.Ten komentar k poslednej piesni a aj ta piesen boli ako studena sprcha po tom vsetkom o com hovoril Spisiak....Nabuduce trocha citu

  10. .sprcha od .dood | 18. august 2010 12:54

    Suhlasim s Camo-m.Ten komentar k poslednej piesni a aj ta piesen boli ako studena sprcha po tom vsetkom o com hovoril Spisiak....Nabuduce trocha citu

  11. .napad od .emanaDD | 14. august 2010 23:39

    bolo diskutovane, ako sa ma zlepsit doveryhodnost policie....takze okrem toho, ze by mali post policajta zastavat inteligentni ludia, mali by byt najma sziti s mottom CHRANIT A POMAHAT- co maju napr. ceski policajti napisane velkymi pismenami na policajnych autach , ABY SI TO UVEDOMILI LUDIA A ABY TO AJ POLICAJTI NEZABUDLI.... inak drzim palce panu spisiakovi, slovensko potrebuje takuto METLU. pan hrib, vase vedenie debat zacina byt extremisticky cierno-biele a cim dalej menej autenticke

  12. .nehápem toho od .camo | 1. august 2010 21:08

    Kušnierika, kedy sa on konečne spamätá a prestane sympatizovať s trendami a postojmi, ktoré spoločnosť rozvracajú. Vraj ...,že aj vo vezení sa dá slušne žiť... Toto je už fakt nad rámec zdravého rozumu. Uvedomujete si to pán Kušnierik. Mne to prišlo ako pľuvanec do ksichtu a ako som sledoval Spišiakovu tvár, tak sa mi zdá, že aj pre neho...

  13. .a je to od .arzen | 1. august 2010 17:15

    Spišiak nespišiak mafiáni sa aj tak vystrieľali sami.

  14. .miňovi od .miňko (Bakalary) | 30. júl 2010 09:29

    Chlapi - trosku zvazujme kontext!

  15. .veru, doverujeme... od .jesa | 28. júl 2010 21:50

    ja som si to pozrela cele az teraz, s odstupom casu... A velmi velmi drzzim palce, aby sa mu podarilo splnit co najviac cielov... Toto je naozaj osobnost roka... a veru s tou pesnickou sa im to na zaver teda nepodarilo :o) A pripajam sa k tomu, co tu uz bolo... trosku slusnosti aj v obliekani od redaktora...

  16. .4 mino od .lolr | 28. júl 2010 20:15

    hovoril o tom hned na zaciatku, dude - pocas predch posobenia v PZ bol <i>vice</i>prezident a nemal vsetky pravomoci potrebne na to, aby realizoval vsetky veci, kt. chcel

  17. .je toľká chvála na mieste od .miňo | 28. júl 2010 19:38

    Je zaujímavé sledovať toľkú chválu. Ale len na základe jedného rozhovoru ? Ľudia spamätajte sa veď p. Spišiak už na tejto funkcii bol a čo sa zmenilo???? Ako to, že tieto myšlienky nerealizoval v tejto funkcii už v minulosti? Boli to len drísty na upútanie.

  18. .štefan Hríb - on si hovorí novinár? od .lorenzo | 28. júl 2010 15:25

    Trošku z iného súdka. Obdivujem trpezlivosť pána Spišiaka. Na jeho mieste by som Mushroomovi asi jednu natiahol. Také idiotské otázky, ktoré mu dával boli ozaj prezentáciou jeho úbohosti. Aj keď sa tvári že je sčítaný novinár a má o všetkom prehľad a vie svoje, jeho otázky boli vyslovene nevhodné. Iba čriepky, ktoré ma náhodou napadnú: "Máte strach?..." No akú odpoveď si čakal ty chytrák? "Nie, ja som Chuck Norris a kto sa mi postaví bude mať problém!" Samozrejme, že by klamal každý ktorý by odpovedal že nie. To nie je len o tom sedieť za stolom a riadiť políciu. Chce mnohým ľuďom šliapať na päty a to je ozaj vysoké napätie! Ešte raz: "Máte strach?" Obdivujem Spišiaka, aj keď si myslím, že mal odpovedať inak, diplomatickejšie. Priznal, áno, mám strach, o svoju rodinu, sú na mne závislí. Ale dal to von, je si vedomý toho, že môže byť na odstrel, ale nebojí sa. Má gule chlap, fandím mu. Ďalšia idiotská otázka: "Zameriate sa aj na veľké ryby?" A čo mal odpovedať? No nie, keď sa rýpe do h***a smrdí, budeme sa zameriavať iba na malé rybky? Čo ste čakali pán Hríb, že bude za odpoveď? Fandíte si pán Hríb, že ste mu dávali otázky na telo? Tak si prosím pozrite záznam. Uvidíte, že inak človek skoro bez mimiky bol Vašimi debilnými otázkami dosť zaskočený a určite mal niekedy pocit, či mu nenastrčili Vášho dvojníka v obave o Váš život. Detailné veľké bedne tváre zachytené kamerami, ozaj nevychádzali z údivu. K videu by som dal takú komiksovú bublinu v ktorej by bol od Spišiaka text: "Ty na čom šlapeš prosím ťa???" Na čo boli dobré Vaše siahodlhé monologistické otázky, ktoré končili stupídnou otázkou typu: Pán Spišiak, vieme, že rybie mäso je plné hodnotných látok, vitamínov, prospieva k zdravej výžive a je mimoriadne chutné, majú ho radi ľudia na celom svete a produkcia v rybom priemysle sa pohybuje okolo 2 miliardy ton spracovaných rýb za rok, dopočuli sme sa však, že Vy osobne veľmi ryby nepreferujete na jedálnom lístku, otázka je takáto: Chutia Vám ryby? Presne v takomto duchu sa nieslo to niekoľkohodinové týranie s oprávneným nárokom na honorár, ale nie pre moderátora! Pán Hríb, Vašu profesionalitu ste nechali za dverami obrátenej pyramídy. Vrátťe sa tam, nikto Vás neuvidí, a tých pár senilných dôchodcov čo počúva prvé rádio to snáď prežije bez ujmy. Vrcholom neúcty bolo nechať si na nakrúcanie SANDÁLE!!!!!!! To ste fakt prehnal! To mal byť prejav úcty k Vášmu hosťovi? Tu je tá profesionalita. Nie som voči Vám zaujatý, naopak ticho som Vás trpel s argumentom, že každý sme nejaký a Vy máte svoj smer, ktorým idete v profesnej oblasti. Ale všetko má svoje medze a tie ste prekročili. Je mi to naozaj ľúto. Jediné pozitívum z relácie, ktoré som postrehol, že nie ste typ, ktorý skáče ľuďom do reči. Teda aspoň v tomto prípade.

  19. .pre johny winter od .lydia. | 28. júl 2010 15:01

    nuz johny asi vsetko je relativne. skusim to vyjadrit na jednom tvojom slogane: "Priklady pritahuju".mas pravdu, ze je to tak. ja hovorim o tom, ze priklad kazdeho obycajneho cloveka je dolezity, teda hovorim o prikladoch "zdola". hvorim o tom, lebo to je to, co momentalne mozem urobit hned, ja sama a trvalo. a ty hovoris o prikladoch " zhora". hovoris o tom, ze je potrebne mat viac takych spisiakov, ktori inspiruju ludi, daju im podnet , aby zacali konat dobro. neviem , ktore priklady su dolezitejsie. ja neprecenujem ani nepodcenujem ani jedno ani druhe. okrem toho to co sa javi ako priklad zhora, je vlastne aj priklad zdola. Aj spisiak je obycajny clovek a musel najprv zacat od seba, aby vobec mal odvahu ist opat do funkcie, o ktorej vyhlasil, ze uz s nou nechce mat nic spolocne. a co vsetci ti jeho spolupracovnici, ktori si uz v teplucku hoveju na vysluhovych dochodkoch. preco by ti mali ist znovu " lamat krky sebe i inym" ? No zda sa ze idu. Myslim, ze obaja sa zhodneme na tom, ze su to inteligentni ludia a vedia, do coho idú a predsa to robia. Nie je tento cin z isteho pohladu aj naivny?Ved podla nazorov mnohych tu diskutujucich, ako aj Hriba je to asi naivita. ale mozno poznas to buddhisticke: mavnutie kridlami moze sposobit hurikan . som presvedcena, ze vsetko co sa deje tu a teraz je previazane s nasou minulostou aj buducnostu. a mozme diskutovat o tom, ci su dolezitejsie priklady zhora alebo zdola. mozno je to len o kriteriu, ktore si zvolime ako meradlo efektivity. ak ide o rychlost, tak ti hore maju vacsiu moc a z tohto pohladu, mozno ovplyvnia viac udalosti, su viac na ociach a ovplyvnia viac ludi. Aj spisiak dufa, ze nastartuje vsetkych tych " dobrych" policajtov v zbore. ale ci to bude aj tymi lidmi zvnutornene a dostatocne trvale? a co ked pride opat iny meciar,lexa, slota? potom budu nasledovat ich priklad???? tak mi to vychadza, ze jedno aj druhe je dolezite. mozno si ty sam prikladom toho, ako to je: nezijes vo vakuu a tvoj priklad ovplyvnuje denne desiatky ludi, s ktorymi sa stretavas.neviem, ci negativne alebo pozitivne, dufam, ze to druhe :). a ak ovplyvnis len niekolko z nich a oni dalsich, tak to uz mozno porastie aj exponencionalne. takze napriek tvojmu nesuhlasu, opat opakujem skusme konat mudro, so sucitom a pre dobro vsetkych bytosti.

  20. .držím palce od .martin K. | 28. júl 2010 14:40

    Držím pánovi Spišiakovi a jeho ľuďom palce.

  21. .bla bla bla... od .psvb | 27. júl 2010 20:17

    .zas zostane len pri sľuboch a vrabce si budú čvirikať ďalej!

  22. .- Lydia - (26. júl 2010 14:44) od .johny winter | 27. júl 2010 18:41

    Mila Lydia, pises o naivite, ale absolutne si neuvedomujes, ze nazor - ´ak chces nieco zmenit, zacni od seba´ - je este naivnejsi, ak nie uplne infantilny. Absolutne si nepochopila a nechapes myslenie cloveka a jeho tendenciu prisposobovat sa danemu stavu. Tu je zopar uryvkov z myslenia ludi, ktori uvazuju "nenaivne" a logicky: ///Jeden človek nič nezmôže, ale je pravda, že čím viac bude takých ľudí (Spisiak) v politike a na riadiacich postoch trochu tej kultúry sa snáď prenesie aj na celú spoločnosť. Zhora musia prichádzať príklady pre ostatných. Preto názor, že každý musí začať od seba, nie je dosť dobre realizovateľný, pokiaľ ´hore´ budú takí ľudia, akí tam sú. Zhora musia dostať ľudia nielen povel, ale hlavne príklad. Slogan - príklady priťahujú - to nie je len fráza. /// Ludia vo svojej podstate nie su az tak zli. Vie to aj Spisiak, ze ak ludia dostanu kvalitny a dobry impulz hodny nasledovania, tak su schopni sa zmenit k lepsiemu. Ak nie, ich tendencia je rezignovat (sak co ja mozem zmenit, ked nieto na tomto svete spravodlivosti...) a prisposobit sa danemu stavu, teda korupcii, uplatkarstvu, nevsimavosti atd, co mame moznost vidiet na kazdom kroku. Ludi, ktori by ´zacali od seba´ by mohla byt aj vacsina, ale NIKDY by nic nedosiahli, resp. nezmenili spolocnost, pokial by vrcholove posty (a nielen v politike) neobsadzovali UZ DESIATKY ROKOV ludia bez chrbtovej kosti. A pozor, nie su to len ficovci a meciarovci. Drviva vacsina je aj sucasnej koalicii, do ktorej mnoho ludi vklada velke nadeje, _naivne_ si mysliac, ze teraz sa to uz zmeni a ZLEPSI, pretoze kazdy uz pomalicky zacina sam od seba. Trt a styri orechy! :-)) Ak by takych Spisiakov bolo este aspon 10 - 20, potom by sme sa mohli tesit, ze sa nieco pohne. Treba len dufat (aj ked mozno aj naivne :-D) , ze J. Spisiakovi sa podari nabudit a motivovat aj dalsich ludi, a nielen v radoch policie. k tomu, aby sa spamatali a nemasleli len na sebaa svojich najblizsich.

  23. .pan Spisiak od .katarina Lukasova | 27. júl 2010 12:13

    Neviem ako inym,ale mne sa lepsie spava odkedy je pan Spisiak vo funkcii.Bodaj by takych bolo viac,kazdy rezort potrebuje takeho pana Spisiaka.

  24. .pre lydia od .co moze urobit obycajny clovek? | 27. júl 2010 10:08

    Som si isty, ze si rozumieme, ale verte mi, kto od seba chcel zacat, uz tak davno urobil! Ibaze je rozdiel, ked od seba zacne niekto na dedine vo vinohrade a je rozdiel, ak od seba nezacne poslanec narodnej rady s neobmedzenou imunitou, moznostami legalne kradnut a byt mimo moznosti byt trestne stihany. So sucasnym stavom poslaneckej imunity tato mala krajina zostane navzdy mala...

  25. .bravo od .darka | 26. júl 2010 21:22

    Pán Spišiak, ste svetlo v tme po 4 rokoch, ďakujem za túto dobrú správu.

  26. ."Nenechať sa unášať prúdom..." od .magda Kotulová | 26. júl 2010 16:52

    Premyslené... Premyslené slová, premyslené pokračovanie, premyslené - nie zamestnanie ale povolanie... Po vypočutí rozhovoru H+S fandím človekovi, ako je J.S.,ktorý si premyslí každé slovo, čo zo svojho vnútra, hlavy ale aj svedomia vysloví... Vďaka za tohto človeka v dôležitej funkcii pre obyčajných občanov, ako sme my... Všetko dobré, pán Spišiak, držím palce, aby sa Vám Vaše plány a predsavzatia splnili.

  27. .co moze urobit obycajny clovek? od .lydia. | 26. júl 2010 14:44

    trosku budem oponovat, nemyslim, ze staci len verit policii, ale mozno trochu naivne alebo idealisticky tvrdim, ze zacat kazdy od seba. ak chces nieco zmenit, zacni od seba. tak spolocne s doverou v noveho policajneho sefa a s presvedcenim, ze terza by to uz naozaj mohlo maz zmysel, zacnime - zatial mozno len v malickostiach- kazdy od seba.urcite to nie je lahke, ked kazdy den vidime, ako ti "ini" prezivaju vdaka podvodom, ako tym " hore" prechadzaju tie najvacsie podvody a my " mali" sme trestani za z nasho pohladu hluposti. ale sme zodpovedni za to kto nam tu vladne a za stav nasej spolocnosti.

  28. .video od .majk | 26. júl 2010 11:46

    tiez mi nefunguje, presne ako comment #55

  29. .co mozu urobit obycajny obcania ? od .rudolf Lukáč | 26. júl 2010 00:57

    1.To čo sa na Slovensku nazýva BONZOVANIE je napríklad v Nórsku považované za občiansku povinnosť. Skúste nahlásiť cestného piráta, agresívnych ľudí alebo obmedzenca, ktorý pred Vami zahodí smeti na zem. Ja to robím bežne a verte aj na Slovensku to funguje. Auto ktoré som nahlásil o 15km kontrolovala policajná hliadka. Ak nič neurobíte, nezťažujte sa. 2. Ak nechcete korupciu u polície, nedávajte úplatky. Ak nechcete aby sa kradlo, nekupujte kradnuté veci. Je to také zložité ??? Tak ako povedal pán Spišiak, nejde o to aby sedeli v base, ale o to aby nemali priestor na nekalú činnosť.

  30. .pRE "iu" od .sranda | 25. júl 2010 22:54

    Pozorne citaj, ty pomylenec. Myslim, ze si spravyl omyl, ked si sa nazval iu. Malo tam byt IA, vsak? To presne zodpoveda zvukom zvieratka, ktorym si. Lebo len somar moze napisat to co ty. Si presvedceny, ze sa kradlo len za Fica a Meciara. Ostatne si nechcws ani len pripustit. Ocko ti tak nakazal? Tu je nieco na osviezenie. Zamysli sa nad sebou! Prvá Dzuridnova vláda. Viacerí ministri z nej museli odísť pre rôzne kauzy, nikto z nich však za ne nebol postihnutý inak než demisiou. Aj druhá Dzurindova vláda už má za sebou niekoľko afér a dva odchody ministrov, tí však museli odísť len preto, lebo odmietli slepo poslúchať stranícke príkazy. Na Slovensku máme niekoľko veľkých káuz, ktorých aktérmi sú politici. Trestná zodpovednosť je na nich krátka, napriek tomu, že pripravili tento štát svojimi rozhodnutiami o miliardy korún. Transparency Internacional Slovensko v utorok zverejnila, že hoci vláda už tri roky hlása boj proti korupcii, jej vnímanie sa u nás nezmenilo. „Situácia je o to horšia, že podozrenia o podplácaní sa objavujú na najvyšších miestach.“ Vnímanie korupcie na Slovensku je na úrovni Kolumbie, Peru či Salvádora. Pavol Nechala o tom hovorí: „Podľa politikov sa boj proti korupcii má týkať každého, len nie ich.“ Keď v súkromnej spoločnosti zamestnanec urobí krok, ktorý poškodí firmu, v lepšom prípade dostane výpoveď, v horšom ho čaká obvinenie z úmyselného poškodzovania zvereného majetku a trestné stíhanie. Ak sa zle rozhodne minister alebo predseda vlády, nesie maximálne politickú zodpovednosť, ktorá sa rovná dobrovoľnému alebo nútenému odchodu z funkcie. Hoci má podľa politológa Grigorija Mesežnikova po preukázaní kauzy nastúpiť trestné právo, vo väčšine prípadov sa tak nedeje. Prípad, že by štát zažaloval ministra za to, že mu spôsobil škodu, neexistuje a občan to urobiť nemôže, aj keď jeho vinou má v peňaženke menej peňazí. „Môže ho žalovať iba štát. Zákon o správe majetku štátu hovorí, kto koná za štát v prípade spôsobenia škody. Obyčajne je to ministerstvo,“ hovorí riaditeľ Úradu špeciálneho prokurátora Ján Bernáth. Ministerstvo zatiaľ nikoho, kto musel odísť z jeho radov, nezažalovalo. Ministri sa dokonca po strate postu v úrade zvyčajne vracajú do poslaneckých lavíc, poberajú príjemných päťdesiattisíc korún čistého a ak by náhodou niekto voči nim tvrdšie vystupoval, odvolávajú sa na stredovekú imunitu. V týchto prípadoch nie sú naplnené ani len slová Mesežnikova: „Politická a morálna zodpovednosť nestačí.“ A tak za kauzy, ktoré traumatizujú slovenskú spoločnosť, nie je zvyčajne nik zodpovedný za vlády Mikuláša Dzurindu rovnako, ako za čias jeho predchodcu. Vladimír Palko v minulom volebnom období na otázku, či je aspoň polovica koalície neskorumpovaná, odvetil: „Tých, čo neberú úplatky, je rozhodne menej.“ Krach Devín banky O čom bola kauza: dôvodom jej krachu v roku 2001 boli nedostatky v hospodárení a nedostatočné pokrývanie rizík zo zlých úverov. Napriek zlej situácii v banke jej štát požičal 60 miliónov dolárov, ktoré mala vrátiť v deblokácii, čo sa jej však nepodarilo. NBS zistila, že japonská spoločnosť, ktorá chcela vstúpiť do banky a zachrániť ju, predložila falošné doklady. Hlavní aktéri: ministerka financií Brigita Schmögnerová, vicepremiér pre ekonomiku Ivan Mikloš, guvernér NBS Marián Jusko. Politická zodpovednosť: Brigita Schmögnerová, Ivan Mikloš, Marián Jusko. Personálny dôsledok kauzy: žiadny, Brigita Schmögnerová z funkcie odišla z politických dôvodov. Čo tvrdil aktér kauzy: Marián Jusko: „Ja si myslím, že od začiatku môjho pôsobenia vo funkcii guvernéra som robil všetko preto, aby sa Devín banka zachránila. Napriek tomu, že ten záchranný plán nevyšiel, si myslím, že to bolo vtedy správne rozhodnutie.“ Výsledok preverovania: podľa guvernéra NBS Mariána Juska boli dvaja riaditelia odvolaní, ďalší štyria vedúci oddelení boli zbavení funkcií a nahradili ich noví ľudia. Dvaja funkcionári z bankového dohľadu – vrchný riaditeľ a riaditeľ odboru – dostali dekréty len na obmedzené obdobie. Vyšetrovanie stále prebieha, obvinených je zatiaľ asi desať osôb a jeden Japonec. V súvislosti s tunelovaním Devín banky bolo po vyhlásení konkurzu zavraždených niekoľko osôb. Tender na výber poradcu predaja Slovenských telekomunikácií O čom bola kauza: podmienky tendra z roku 1999 porušovali Obchodný zákonník. Zvýhodňovali jednu spoločnosť pred druhou. Hlavný aktér: minister dopravy Palacka. Politická zodpovednosť: Gabriel Palacka a štátny tajomník František Kurej. Personálny dôsledok kauzy: obaja museli odstúpiť z funkcií. Čo tvrdil aktér kauzy: Gabriel Palacka o Kurejovi: „Môžete ako vodič prejsť cez križovatku na červenú, občas sa to kdekomu stane a je to porušenie zákona o cestnej premávke. Pokiaľ sa to stane niekde v noci, kde absolútne široko-ďaleko nie je ani živej duše, tak je to porušenie zákona, ale zjavne ste nespôsobili žiadnu škodu nikomu.“ Výsledok preverovania: Kontrola Úradu vlády zverejnila, že za nedostatky a viacnásobné porušenie zákona nesie osobnú zodpovednosť František Kurej. Škoda nebola zosobnená žiadnemu úradníkovi. Tender na mobilného operátora O čom bola kauza: minister dopravy Gabriel Palacka zrušil v roku 1999 tender na tretieho mobilného operátora. Išlo o podozrenie z korupčného správania. Hlavný aktér: Gabriel Palacka. Politická zodpovednosť: Gabriel Palacka a štátny úradník František Kurej. Personálny dôsledok kauzy: obaja museli odstúpiť z funkcií. Čo tvrdil aktér kauzy: Palacka: „Úvahy o klientelizme a korupcii sa ukázali ako nepodložené.“ Výsledok preverovania: v tejto veci sa vôbec neviedlo vyšetrovanie. Eurofondy O čom bola kauza: išlo o podozrenie z korupčného správania pri používaní finančných prostriedkov z EÚ v roku 2001. Hlavní aktéri: riaditeľ zahraničnej pomoci Úradu vlády Roland Tóth a vicepremiér Pavol Hamžík. Politická zodpovednosť: Pavol Hamžík. Personálny dôsledok kauzy: obaja museli odísť z funkcií. Čo tvrdil aktér kauzy: Tóth: „Ja nevidím žiadnu kauzu, pretože nikto neobjavil spreneveru jediného eura. Nechápem to.“ Výsledok preverovania: prípad bol odložený 23. apríla 2003 s tým, že nedošlo k spáchaniu trestného činu. Návrat akcií Nafty Gbely O čom bola kauza: prezident FNM Ľudovít Kaník mal v roku 1999 poškodzovať záujem štátu v prospech súkromnej spoločnosti. Hlavní aktéri: Ľudovít Kaník verzus premiér Mikuláš Dzurinda a minister hospodárstva Ľudovít Černák. Politická zodpovednosť: Ľudovít Kaník. Personálny dôsledok kauzy: Kaník bol odvolaný z funkcie. Čo tvrdil aktér kauzy: Kaník: „Ukázalo sa, kto hovoril pravdu a kto klamal.“ Výsledok preverovania: policajné vyšetrovanie predstaviteľov FNM SR v kauze Nafta Gbely je odložené. Skrytý predaj Priemyselnej banky O čom bola kauza: zlá koordinácia krokov ministerstva hospodárstva a ministerstva financií v roku 1999 znamenala, že banku ovládli finančné skupiny. Tie zároveň ovládli akcie VSŽ, ktoré banka vlastnila. Hlavní aktéri: minister hospodárstva Ľudovít Černák a vicepremiér pre ekonomiku Ivan Mikloš. Politická zodpovednosť: Ľudovít Černák Personálny dôsledok kauzy: aj vďaka kauze PB musel Černák odísť z postu. Čo tvrdil aktér kauzy: Ivan Mikloš: „Mieru zodpovednosti nie je možné zistiť vzhľadom na to, že tvrdenia týchto inštitúcií stoja proti sebe.“ Výsledok preverovania: polícia nevyšetruje žiadne politické pochybenia, iba škody spôsobené zlou úverovou politikou banky. Tunelovanie Štátnych hmotných rezerv O čom bola kauza: v roku 2000 na verejnosť prenikla tajná správa SIS, ktorá hovorila o podozrení z tunelovania a závažných ekonomických machinácií tohto štátneho podniku. Hlavní aktéri: podpredseda správy Štefan Soták a predseda Ján Odzgan, informácia unikla z ministerstva pôdohospodárstva. Personálny dôsledok kauzy: obaja odstúpili zo svojich funkcií, minister pôdohospodárstva Koncoš nevyvodil žiadne dôsledky. Čo povedali aktéri kauzy: Soták: „Akákoľvek obchodná činnosť SŠHR je v kompetencii predsedu.“ Odzgan: „Považujem to za kampaň proti Správe štátnych hmotných rezerv a proti sebe, rozhodol som sa odstúpiť.“ Výsledok preverovania: vyšetrovanie Najvyššieho kontrolného úradu obvinenia nepotvrdilo. Polícia v súvislosti so spomenutými vedúcimi predstaviteľmi neviedla žiadne vyšetrovanie. Stíhanie vo veci prezradenia tajnej informácie vyšetrovateľ prerušil, pretože sa mu nepodarilo preukázať, že skutok spáchala konkrétna osoba. Kauza Slovenské elektrárne O čom bola kauza: pochybnosti v kauze deblokačného tendra na splácanie ruského dlhu, vývoz jadrového paliva, boj záujmových energetických skupín v roku 1999 a na začiatku roka 2000. Hlavní aktéri: riaditeľ elektrární Štefan Košovan, minister hospodárstva Ľubomír Harach. Dôsledok kauzy: odvolanie Štefana Košovana. Čo povedali aktéri kauzy: Košovan: „Jednoznačne sme pravdepodobne narazili na záujmové skupiny.“ Výsledok preverovania: pravdepodobne sa nič nevyšetrovalo. Tender na ľahké motorové vlaky O čom bola kauza: tender na dodávku ľahkých motorových vlakov v roku 2002, korupčné správanie štátnych úradníkov. Hlavný aktér: Jozef Macejko. Politická zodpovednosť: Jozef Macejko. Dôsledok kauzy: odvolanie Jozefa Macejka. Čo tvrdil aktér kauzy: Peter Kresánek: „Gabo (zrejme Palacka pozn. red.) berie vec alternatívne podľa faktu, že pozadie je pre stranu rovnaké.“ Výsledok preverovania: exminister dopravy Jozef Macejko, štátny tajomník rezortu dopravy Michal Balogh a vedúci úradu ministerstva Peter Klučka čelia obvineniu z trestného činu zneužitia informácií v obchodnom styku. Pre pokus o korupciu šéfa výberovej komisie Miroslava Dzurindu obvinili bývalého federálneho ministra zahraničného obchodu Jozefa Bakšaya. Úrad špeciálneho prokurátora stíha istého muža, ktorý sa nemalým úplatkom pokúsil zastaviť vyšetrovanie exministra Jozefa Macejka. Kurzová strata pri predaji SPP O čom bola kauza: pri podpise zmluvy o predaji SPP v roku 2002 vraj Ivan Mikloš zabudol uviesť, že kupujúca strana zaplatí v slovenských korunách takú sumu, aká bola v deň podpisu zmluvy. Štát tak prišiel podľa samotného Mikloša o 7,7 miliardy korún. Hlavný aktér: Ivan Mikloš. Politická zodpovednosť: Ivan Mikloš. Dôsledok kauzy: strata niekoľkých miliárd korún pre štátny rozpočet. Čo tvrdil aktér kauzy: Mikloš: „Neviem o jedinej transformujúcej sa krajine, kde by sa poisťovalo kurzové riziko.“ Výsledok preverovania: podľa hovorcu ministerstva vnútra Stanislava Rybana na odbore vyšetrovania závažnej trestnej činnosti na ničom takom nepracovali. Odvolanie šéfa NBÚ Jána Mojžiša O čom bola kauza: riaditeľ NBÚ z neznámych príčin totálne stratil dôveru premiéra. Hlavný aktér: riaditeľ NBÚ Ján Mojžiš, premiér Mikuláš Dzurinda a minister obrany Ivan Šimko. Politická zodpovednosť: Mikuláš Dzurinda. Personálny dôsledok kauzy: Ján Mojžiš bol odvolaný z funkcie, rovnako ako Ivan Šimko, ktorý hlasoval proti jeho odvolaniu. Čo tvrdili aktéri kauzy: Dzurinda o dôvodoch odvolania Mojžiša: „Totálna strata dôvery.“ Mojžiš. „Problém medzi mnou a premiérom vznikol na prelome januára a februára v roku 2002. Bolo to v čase, keď NBÚ nemal dostatok peňazí. Premiér prišiel na NBÚ osobne rokovať o výške zvýšenia rozpočtu. Po oficiálnej časti si vyžiadal rokovanie medzi štyrmi očami, na ktorom ma požiadal, aby NBÚ zmenil stanovisko v kauze Govnet (projektu na vybudovanie vládnej informačnej siete – pozn. red.).“ Výsledok preverovania: Mikuláš Dzurinda nepredložil žiadne dôkazy, ktoré by usvedčovali Jána Mojžiša z nečestnej činnosti. Tie, ktoré ukázal koaličným partnerom, boli podľa KDH a SMK nedostatočné.

  31. .velmi sa tesim od .xixina | 25. júl 2010 21:08

    z jeho cestnosti a priamosti som mala zimomriavky a parkrat aj slzy v ociach. vystavuje sa nebezpecenstvu kvoli vsetkym nam. je to velky clovek z velkym srdcom ktory ako jeden z mala ma moralne pravo byt tam kde je. nielen ze mu drzim palce ale sa aj modlim aby odolal vsetkym tlakom a aby sa mu darilo vo vsetkom do coho sa pusti.

  32. .kdh od .peterKapor | 25. júl 2010 11:25

    KDH proti Spiciakovi? Pipo, taketo obvienenie a ani to neozrejmis? Trosku amaterizmus...

  33. .iu od .jan peniaztok | 25. júl 2010 10:25

    ////"to neboli od r.1989 ziadni kapitalisti kt. udajne porazili komunistov ,ale stale ti isti bolsevici,STBaci a mafiani"//// Iste, ale treba sa zamysliet nad tym, KTO najviac tesne po (vraj) revolucii brojil proti tomu, aby cervenej hydre boli state vsetky tri hlavy, nie symbolicky len jedna. Ano, boli to konkretni ludia, vraj revolucionari, ktori mali vo svojich rukach REALNU moc navzdy nas zbavit tejto cvargy komancov. Vobec by nebolo treba ich hned vaznit a povesat. Stacilo dat ich mimo zakon a dozivotne zakaz vykonavat akukolvek verejnu a poloticku funkciu. Nasi drahi revolucionarina cele s Vaclavom Havlom, tak neucinili prave z dvovodov svojej chamtivosti a tuzby po moci. Svoje osobne ambicie povysili a postavili nad realnu moznost, aby ceskoslovenski obcania boli NAVZDY oslobodeni od cervenej pliagy. Naopak, mnoho novinarov a vplyvnych ludi doteraz bezostysne glorifikuju a dvihaju na piedestal cloveka, ktory sa dal tesne po ´89 JEDNOHLASNE(!) zvolit za prezidenta Ceskoslovenska. Komplet vsetky komunisticke paprce vtedajsieho parlamentu blahosklonne zdvihli ruku za zvolenie V. Havla. Toho Havla, ktoreho by este par dni predtym tieto ruky najradsej utopili v spinavom bahne. Tie ruky, ktore desiatky rokov bojovali proti Havlovi, kedze bol (vraj) uhlavnym nepriatelom komunistov nasej drahej socialistickej vlasti. Ludia, rozmyslajte a preberte sa!

  34. .bolsevicka mafia od .iu | 25. júl 2010 09:40

    Uz som to tu vackrat spminal.Treba dla vzoru Shootyho zorganizovat zbierku a po Slovensku rozvesat billboardy z kt.by bolo tym blbovolicom Smeru a.s. jasne,kto tu bol uplynulych 60 rokov /s vynimkou 1998-2006/ pri moci. Ze to neboli od r.1989 ziadni kapitalisti kt. udajne porazili komunistov ,ale stale ti isti bolsevici,STBaci a mafiani,ktorych tatkovia nasim dedom ukradli fabriky po roku 1948 a nasledne po roku 1990 si tento 40 rocny LUP cezz MALE.VELKE a KUPONOVE privatizacie preliali do vlast.vrecak aby putum cez financovanie HZDS a.s. a hlavne sMER a.s. mohli dalej vyciciavat na ukor naroda statne financie,

  35. .čo je obsahom boja proti zločinu? od .števotop | 25. júl 2010 05:54

    Menovanie ministra vnútra a prezidenta policajtného zboru je nádej spoločnosti! Zmena vlády nie je iba výmena ľavice za pravicu. Zmena vlády znamená zmenu politického štýlu. Zmena vlády znamená boj proti veľkému zločinu bez rozdielu politickej príslušnosti. Zločinci nie sú iba výpalníci, DPH-čkári, pašeráci a vrahovia. Boj proti zločinu znamená chrániť majetok štátu, bojovať proti rozkrádaniu štátneho rozpočtu, bojovať proti ekonomickému klientelizmu a korupcii. Skutočný boj proti zločinu je dokázať postaviť pred súd, zkonfiškovať majetok a odsúdiť ľudí, z ktorých sa stali miliardári vďaka ľudskej spodine, ktorá sa prepracovala v politiku. Úspešne bojovať proti zločinu bez justície nie je možné bez justície. Justícia je iný svet. Veľa ľudí v justícii robí na hrane zákona, respektíve sa z nich stali pre spoločnosť nebezpeční zločinci. Áno, tak ďaľeko sme sa dostali! Žiaden veľký zločin nemôže prežívať a byť netrestaný bez spolupráce justície. Všetky snahy potlačiť zločin budú neúspešné dovtedy, dokedy na najvyšších miestach justície budú sedieť ľudia, ktorí už spolupracovali zločinom. Zločinom sudcu nie je iba prijatý úplatok. Zločinom sudcu je aj žiadny trest, alebo nespravodlivý rozsudok. Je zločinom, keď občana súdi zločinec! Predseda NS nebude spolupracovať v boji proti zločinu, ale na pokyny HZDS, ktoré ho tam nominovalo. Musí plniť pokyny. HZDS je liaheň štátneho zločinu.

  36. .j. Spisiak je dobra sprava od .ape | 25. júl 2010 01:23

    drzte sa !!!

  37. .konecne niekto kto sa vratil a ma potesil ... od .mgr. Ivan Šebesta | 24. júl 2010 23:27

    Pan Spisiak ste dalsi Clovek v poradi, ktory mi urobil radost v dnesnych dobach. Panovi Hribovi a Kusnierikovi dakujem, ze Vas do svojej relacie opat pozvali ... Ked Ste boli v davnej minulosti v relacii Pod Lampu na STV, som najskor nevedel kto Ste, ale ked Ste rozpravali tak som Vas spoznal a odvtedy viem kto Ste ... a Dakujem, ze Ste sa vratili ...

  38. .pre Maroska od .sranda | 24. júl 2010 23:17

    ANO, NA NIC LEPSIE SOM NEPRISIEL, SORRY. VIEM, ZE SI VOLI ISTU KATASTROFU SLOVENSKA. CAU.

  39. .pre sranda od .marosko | 24. júl 2010 21:52

    a ty si to zas nepochopil... nemyslel som spisiaka... myslel som kdh a sdku, ktore dnes tvoria zaklad koalicie :) P.S. napriek tomu som ich volil. a k tvojmu menu... na nic lepsie si neprisiel?

  40. .pre Maroska od .sranda | 24. júl 2010 21:06

    Marosko si pomyleny, uz len podla toho ako si pises meno. Prosim ta, boli pani Slota, Meciar, Fico policanymi prezidentami? Asi nikdy, vsak? Tak ich nepfirovnavaj k p. Spisiakovi.

  41. .catcherovi od .marosko | 24. júl 2010 18:49

    nerobme z nich zase svätcov... lepsie ako slota, meciar a fico, aleeee... svoje skusenosti uz mame :)

  42. .pre p. Spišiaka od .vierka, milka | 24. júl 2010 18:31

    Prajeme Vám veľa zdravia a síl pri uskutočňovaní Vaších predsavzatí. držíme palce. vierka a milka

  43. .štefan od .vierka,milka | 24. júl 2010 18:24

    ďakujeme Vám za reláciu s p. Spišiakom, bol to pre nás skutočne zážitok, opakovane sme si to prehrávali, želali by sme si aj naďalej takéto rozhovory so zaujímavými ,ale najmä, vzácnymi hosťami, takými k akým patrí aj p. Spišiak. p. Kušnierik, svojím nevhodným výberom záverečnej skladby ste pokazili podstatnú myšlienku celého rozhovoru. (škoda) vierka a milka

  44. .na mafiu je najlepší liek antimafia od .catcher | 24. júl 2010 16:15

    Bol by som zvedavý ako to asi " heglo " s Mikim Černákom, ( ale aj Okim, Šanim, Adamčom ), keď sa dozvedel 12. júna volebné výsledky. Ešte viac ho mohlo hegnúť keď sa dozvedel že zmeny budú razantné aj u policajtov aj vo vedení väzníc. No najviavc ho mohlo hegať - asi aj teraz to sním lomcuje, keď na obrazovke vo svojej cele dopozeral túto reláciu ! :D

  45. .názor od .jaroslav Slašťan | 24. júl 2010 15:55

    Vždy som si Jaroslava Spišiaka vážil ako človeka i ako policajta, cítiť z neho úprimnosť a snahu "pohnúť veci ďalej". Je bezpochyby najlepším kandidátom na prezidenta PZ. Nemôžem však povedať, že by som po tejto Lampe a slovách, ktoré v nej padli mal dôvod na optimizmus. Skôr opačne. Mám strach aby v slovenskom mori veľkých rýb Jaroslav nebol rybárom z prázdnymi sieťami. Druhá moja obava pramení z neprijateľnosti osoby Spišiaka v určitých politických kruhoch. Tretia moja obava je nepochopenie zmýšlania a práce pána Spišiaka nie v radoch policajtov, ale spoločnosti. Sám si často kladiem otázku, či si Slovensko zaslúži Jaroslava Spišiaka. Myslíte, že áno ?...

  46. .pre J. Kusnierika od .c.i.r.a | 24. júl 2010 15:33

    posledne sekundy boli najslabsou castou tejto relacie, to ohlasenie pesnicky...bez komentara p. kusnierik

  47. .jOJKA od .rms_ | 24. júl 2010 15:01

    V archive jojky sa to da pozriet lepsej kvalite (rozliseni). :)

  48. .kDH bolo proti Spisiakovi? od .ch. | 24. júl 2010 13:48

    AD kDH? od .lukasM 23. júl 2010 14:52: Ked si KDH nehanebne dalo na kandidatku (a este aj na bilbordy) Durkovskeho, tak sa vobec necudujem ak boli/su proti Spisiakovi.

  49. .mOC POTREBUJE KONTROLU od .ján Molnár | 24. júl 2010 12:16

    Toto heslo malo HSP vo voľbách roku 1992, ktoré HZDS sfalšovalo a následne HSP "prevalcovalo", ale ľudia, ktorí si stáli za heslom "moc potrbuje kontrolu" ostali a boli posilnení oi. aj vyše 4 ročným pobytom v azylovom konaní vo Švajčiarsku odkiaľ priniesli nové poznatky a tak vznikla po 18 rokoch prenasledovania nová iniciatíva, ktorá už vyše 4 roky vysiela cez internet svoje názory a myšlienky ako rozvijať demokraciu a ľudské práva. Vraždy boli aj budú bez toho či je pri moci ľavica alebo pravica, len sa zmenia objednávatelia ale je možné ich eliminovať na minumum ako aj celú kriminalitu. Občania musia zobrať moc pod svoju kontrolu, je to teória dávnych čias, ktorú potvrdila prax a plynutie času. Pozri videonahrávky diskusii na www.koloseo.info (k o l o s e o . i n f o) a zapoj sa do novej OKDS Občianskej komisie dohľadu nad spravodlivosťou, každý nepárny štvrtok v knižnici Informačnej kancelárii Rady Európy na Klariskej 5 v Bratislave, Zapojte sa Slovensko!!!

  50. .pOLICAJTI od .pK | 24. júl 2010 02:14

    Zaujimalo by ma, preco sa neda aj u nas robit nabor policajtov podobne, ako je to napr. v USA a v Kanade, ze ked sa chce stat niekto policajtom, tak najskor musi dobrovolne odpracovat neviem kolko tisic hodin pre policiu, ako pomocnik obchodzkara, pomocnik pri roznych policajnych akciach a pod.a az potom, ked ma dobrovolne vo svojom volnom case odpracovany tento stanoveny pocet hodin sa dostatne na policajnu akademiu, po ktorej sa moze stat policajtom. U nas je to naozaj tak, ze do policie ide ktokolvek, co je podla mna velka tragedia.

  51. .prosba od .romčo | 23. júl 2010 23:50

    Vyjadrujem podporu novému prezidentovi PZ SR p. Spišiakovi, avšak nebude to mať vôbec ľahké v nerovnom a v nečistom boji s tou našou národnou slovenskou korupciou na každom kroku a s kriminalitou vyholených bravčových hláv. Ako bývalý policajt by som mal o tom niečo vedieť.Pán Spišiak by si nemal brať na plecia len všetko sám, len so svojimi policajtami.Súčasná chorá etika na Slovensku si vyžaduje oveľa širší záber ako len popracovať na tom cestou Polície. No ale pokiaľ nevymrie bolševická - zištná a úplatkárska generácia, ktorá sa radšej podvolila ideám socializmu a komunizmu, dovtedy to bude na Slovensku mentálne a morálne pokrivené. Veď tu sa už nedá rozoznať, kto je čestný a spravodlivý a kto je podlízačný a úplatný. Rád by som získal e-mailový kontakt na pána Spišiaka.

  52. .uFO od .sranda | 23. júl 2010 23:19

    Mne toto pripada, ako keby Pipo a p. Spisaik videli UFO. Obrovsky sok asi museli zazit, pravdepodobne z neho vystupili nasi predstavitelia zlepenca. Pochopitelne aj ja zelam vsetko dobre, najlepsie, super, bomba, cool, waaw, lebo teraz mame tu dobru vladu. Lebo ta co bola doteraz, to bola zla. Toto je ta najsamlepsia. Tak a vstavat, dost bolo lenosenia.

  53. .pan policajt od .yan.ka | 23. júl 2010 20:32

    po tomto rozhovore si ho vazim este viac, je to charakter a pan policajt; keby takychto Spisiakov bolo v policii viac, mohla by praca policajta byt vazenym povolanim (tak ako je to napr. v USA - policajti, hasici, zachranari su spolocnostou vazeni a cenenie)

  54. .dAKUJEM od .matúš dávid | 23. júl 2010 19:55

    ...za túto debatu. Najprv z toho hľadiska "debát-diskusií-lampy" - p. Hríb urobil s jedným človekom 100 minút pútového rozhovoru, niekedy priam zatajený dych som mal (to kvôli p. Spišiakovi a jeho originálnemu prejavu)... Fakt Štefan, ako som si na začiatku myslel, ved to bude nuda bez hudby a iných hostí bol som prekvapený...pán Spišia Vám veľa úspechov, síl, zdravia - akosi ľahšie sa mi dýcha (až teraz, lebo "détente" po voľbách už opadol, zas mi bolo občas ťažko ale ked vidím a počujem ľudí ako vás, nadchne ma to, poteší...A TERAZ SI IDEM SPOKOJNE POZRIEŤ MOJ OBĽUBENY SERIAL: "MALY PITAVAL Z VELKEHO MESTA"...ak niekto súhlasí so mnou, a chce podporiť nového prezidenta PZ, ktorý si v našej krajine snáď ako jediný zaslúži byť oslovený kvázi "prezidentom"...nech tak urobí... PS: Pán Hríb alebo niekto z redakcie, písal som mail na maily redakcie so žiadasťou o odpoveď od pána Hríba, zatiaľ nič. Ak máte mail na p. Hríba, potešil by ma...a možno stačí iba napísať: Pán Hríb, odpíšete mi?...

  55. .pre petotot od .jan peniaztok | 23. júl 2010 19:20

    Tiez som si vsimol. :-) V prvom rade chcem povedat, ze Spisiakovi veeeeelice drzim palce. Ale ten Durov Kusnierikov zaver bol popretim (dufajme, ze nechcenym) vsetkeho, co Spisiak pocas celej relacie prezentoval. :-))) To ako keby povedal: ´sak aj my, mafiani sme len ludia´. Pretoze HLAVNE o nich bola cela relacia. Ale Kusnierik sa so svojim ´hudobnym vkusom´ nezaprel ani tentokrat: /////"Ja som hladal nejaky klip, ktory by sa aspon tak trochu hodil k tomu o co tu hovorime, chcel som najprv pustit nieco z filmu Krstny otec, jak tam chytaju mafianov a tak, ale to sa mi nepodarilo uplne, tak som vydal (namalo byt vybral?? :D) taku pesnicku, ktoru zlozil Johnny Cash vaznom vo Folsom Prison, aj im to tam zaspieval, a ako vyraz takeho, ze ked aj niekoho niekto vasou zasluhou sa ocita vo vazeni, ze este to nemusi byt koniec...ze aj tam sa deje zivot nejaky, takze aj pre tuto druhu stranu aspon troska optimizmu, ved aj v tom vazeni sa da NORMALNE zit, tak nejak..."///// Trapas. Staci si vsimnut Spisiakovu mimiku pocas tohto Durovho antre. Hlavne cas 98:49 a 99:02. V druhom pripade Spisiak uz len tak odovzdane mykol hlavou - ´no co uz s vami, vy to tu riadite...´

  56. .držím palce od .harašimi | 23. júl 2010 18:21

    Pán Spišiak jednoducho držím palce, snáď Vám politici nebudú hádzať polená pod nohy, ani SIS a ani nikto z štátnej správy. Dúfam, že to tu pôjde lepšie :)

  57. .oprava od .peter kováč | 23. júl 2010 16:35

    ...možno je len strémovaný, keď sa uvoľní pôsobí pán Spišiak "normálnejšie" :)), tak zdar

  58. .:) od .peter kováč | 23. júl 2010 16:33

    Spišiakovi držím palce, ale tá diskusia je extrémne patetická a komická :)) ... nevadí, ideš "Cattani" !! :)

  59. .podpora pan Spisiak, od .tt | 23. júl 2010 16:02

    Pan Spisiak - absolutna podpora. Budeme sledovat a drzat Vam palce. Ak na Slovensku ludia ako Vy nerozsvietia svetlo 42% volicom a urcite aj dalsich 40% z druhej strany, budeme tam mat smrad, tmu a a beznadej. Chce to konat velmi rychlo, pretoze do velieb je len par rokov a Fico s Kalinakom su semenom absolutneho zla a arogancie. Ak budu moct kandidovat v dalsich volbach a nebudu v tom case trestne stihani - skorumpovanci na vsetkych urovniach ich zvolia!!! Hribovi - Lampa sa po velmi dlhych mesiacoch konecne podarila. Bola vecna, co sa neda povedat o tej pred nou s Weissom. Ta pesnicka na zaver, potvrdzuje moje dlhodobe kriticke postoje voci casopisu .tyzden. Nie ze od veci - bola to tematicky asi najhorsia mozna alternativa. Chcelo by to takehoto Spisiaka aj v mediach!!! Na zaver len jeden tip pan Spisiak. Na hranicnych prechodoch na slovenskej strane pred Bratislavou, tam kde si obycajne cudzinci kupuju dialnicne znamky, pri opusteni vozidla za tymto cielom, prepichuje odpad na tmavych asi 10 rocnych autach, pravu zadnu pneomatiku. Potom Vas nahanaju po dialnici z vierou, ze praskne. Aj mne praskla, ale na mojom aute ma nedohoni nikto...

  60. .podpora od .janina | 23. júl 2010 15:38

    To,že cca 42% ľudí by podľa najnovších výskumov verejnej mienky volilo SMER a teda p.Fica dokazuje, že mnohí ľudia ešte stále nevidia,resp.im nebolo umožnené, resp.to ani nechcú vidieť,alebo sú naivní,kam až sa naša spoločnosť hlavne za jeho vlády dostala.Voľba p.Spišiaka za policajného prezidenta mne osobne dáva nádej,že sa do vecí verejných môže začať vracať poriadok a zákonnosť.Jednu zo strán tejto koalície som volila práve preto,lebo si to ako občan nanajvýš želám.Želám si,aby z politickej scény zmizli politici,ktorí nemajú morálne zábrany tým najchudobnejším z najchudobnejších občanov tejto krajiny do očí tvrdiť,ako im leží na srdci ich blaho a pritom nekompetenciou a nekalými praktikami-únikmi obrovského množstva prostriedkov z verejných financií, ich ožobračujú.Taká bola bývalá koalícia,určite sú takí aj v tejto koalícii,ale ak sa tým čestným nepodarí zvrátiť stav spoločnosti,tak si nezaslúžili mať od nás voličov túto šancu.Vždy sledujem každé slovo p.Spišiaka,lebo som presvedčená,že vie čo hovorí a že mu ide o správnu vec.Držím jemu,jeho spolupracovníkom a všetkým čestným policajtom v tomto neľahkom boji palce,lebo v živote sa šance nemusia zopakovať. Je to v konečnom dôsledku šanca pre nás všetkých.

  61. .piesen na zaver od .petotot | 23. júl 2010 15:38

    nie som si isty, ci vyber piesne na zaver sa celkom podaril :) (aj ked je to pekna piesen)

  62. .pán Spišiak držím palce od .boriss | 23. júl 2010 15:19

    správny muž na správnom mieste - páči sa mi jeho vízia PZ - dúfam že politici nebudú klásť obštrukcie ale naopak že sa nájde pár čo ho podporia!

  63. .pán Spišiak držím palce od .boriss | 23. júl 2010 15:18

    správny muž na správnom mieste - páči sa mi jeho vízia PZ - dúfam že politici nebudú klásť obštrukcie ale naopak že sa nájde pár čo ho podporia!

  64. .pán Spišiak držím palce od .boriss | 23. júl 2010 15:18

    správny muž na správnom mieste - páči sa mi jeho vízia PZ - dúfam že politici nebudú klásť obštrukcie ale naopak že sa nájde pár čo ho podporia!

  65. .kDH? od .lukasM | 23. júl 2010 14:52

    pan Hrib, nerozumiem ako ste mysleli vasu poznamku, ze aj KDH bolo proti Spisiakovi. To ako Figel? Alebo vacsina vedenia bola proti Lipsicovi, ci ako? Nemohli by ste to objasnit?

  66. .vstup do PZ od .marekH. | 23. júl 2010 14:36

    zdielam presne názor, aký mal jeden z divákov... ked je toto hlava PZ chcem byt policajtom. :D akurát škoda, že sa spišiak nevyjadril k tomu, či sa tam dá dostať aj bez známostí... na akadémi PZ , kde som sa skúšal dostať možem povedať, že len velmi ťažko :)

  67. .nikektore otazky od .andrej palko | 23. júl 2010 14:32

    divakov by som rozhodne ani necital Juraj. Najmä tu prvu - neda sa to ignorovat? Znevazuje to hosta aj relaciu. Spisiak ideeees!!!

  68. .absolutne kvitujem od .mammamia | 23. júl 2010 14:14

    rozhodnutie TV JOJ, ze kasle na prazdniny a Lampu vysiela kazdy tyzden. Taketo exkluzivne rozhovory (Weiss, Spisiak, novi clenovia vlady) v Hribovom neformalnom prevedeni su totalna vychytavka a nema ich ziadne ine medium. Stevo, ides! :D

  69. .zlepsi sa moralka spolocnosti? od .l. Halova | 23. júl 2010 13:09

    Zda sa, ze zacina svitat na lepsie casy!!!!Kiez by bolo v policajnom zbore viac tak mravne a inteligencne vyspelych ludi akym je ich policajny prezident. Drzim im vsetkym palce!!!!!!!!!

  70. .drzime od .palce | 23. júl 2010 13:01

    p.Spisiak

  71. .neodsudi od .bohuzial | 23. júl 2010 12:59

    ako spravne podotkol stefan,nikto nikdy sa tu neodsudi,ze p.meciar a spol

  72. .dovera od .marish | 23. júl 2010 12:46

    robi vela, ludkovia....to dokazali aj vyskumy...z tych velkych ryb mi prislo nevolno, ale doverujme v zmenu, v dobro, inak si to nazasluzime...

  73. .dobry prezident policajtov od .jantartol | 23. júl 2010 12:41

    drzim mu palce, a zaujimave co pan hrib prezradil, ze pana spisiaka nechcela tato vladna koalicia, zaujimave, predpokladam ze nevonia ludom z sdku a sas. nedokazem pochopit ako mohli tri vladne strany z koalicie KDH sas a most suhlasit s tym ze sdku posle do SISky stranickeho nominanta, mali to zablokovat a poslat spolocneho...velka chyba

  74. .martan, ten policajt Spisiak... drzim mu palce. od .kalina | 23. júl 2010 12:00

    P.S. A super, ako odpovedal ked mu Hrib podstrkaval tie svoje novarske politicko-mafianske konstrukty a sam pri tom sedel zakruteny ako paragraf :-) Pekna konfrontacia ich body language....

  75. .brr od .palootazka | 23. júl 2010 11:44

    z tejto lampy mam zimomriavky. mal by som na pana spiciaka desiatky otazok.. skoda ze rozhovor nebol vedeny viac konkretnejsie..

  76. .pokrok od .andrej Csuka | 23. júl 2010 11:27

    zda sa mi nejaky ludskejsi, pokornejsi. asi mu ten time-out pomohol...

  77. .aspon v strednej urovni znamych "ryb" od .vladimira k | 23. júl 2010 11:22

    je nutne veci dotiahnut do uplneho konca ... pretoze sa potom lahsie otvaraju oci vseobecne neinformovanym jednoduchym ludom, ktori nechapajuc veci verejneho zaujmu a statneho financnictva, potrebuju "lopatizmus" ... skvela diskusia, vdaka.

  78. ................ od .robo123 | 23. júl 2010 11:16

    Nie je vsetko zlato co sa blyzka. Niekedy je to iba obycajny plech.

  79. .jo! od .takveru | 23. júl 2010 11:10

    velmi dobra lampa. drzim mu palce

  80. .pan od .antifico | 23. júl 2010 11:05

    mal by zavriet do basy hlavne fica za financovanie a ine vecicky aby ho v predcasnych volbach nemohol odvolat

  81. .ani mne od .obcan | 23. júl 2010 11:03

    Ani mne to neide

  82. .super polis od .diplodokus | 23. júl 2010 10:45

    Spisiak je prototyp spravneho policajta. Drzim mu palce, ale z diskusie som mal zly pocit - ked vravel, ze staci aby SIS mu nerobila napriek, uvedomil som si v akom bordeli to zijem, kedze SIS ma s policiou kvoli efektivite spolupracovat zo zakona a v skutocnosti to je tak, ze "hlavne aby nerobili na priek". To nehovorim o sudoch... Spisiak bude potrebovat vela podpory a dovery od obcanov.

  83. .nefunguje od .ch. | 23. júl 2010 09:39

    Video mi nefunguje. Najprv sa tvari ze sa nacitava a potom zostane len cierne a ked dam play tak sa nic nedeje.

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia Newsletter RSS Predplatné Články z tlačených vydaní Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM