video

rss

Tento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text, 

PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať. 

Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie. 

Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby 

Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?

Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.

Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama). 

Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.

Možnosti platby 

Zaplatiť môžete:

  • platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
  • online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
  • na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
  • cez Paypal 
  • prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.

Otvoriť platobné okno s možnosťami platby

Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk. 

Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov

Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.

Kto všetko sa do projektu zapojil?

Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.

Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?

Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk 

Ako môžem zaplatiť?

Kliknite sem a zobrazia sa všetky možnosti platby.

Zuzana Fialová škrtla Fica

00 : 17 | .kampaň

2. jún 2010 | videné 20636x | reagovalo 52 ľudí

Diskusia (52)

  1. .pre .acilas od .bubo | 13. jún 2010 11:45

    to nie je len o kradnuti, je omnoho viac faktorov, ktore pri volbe treba brat v uvahu. ale ked uz to pouzivate, ako hlavny argument, tak si, prosim, povyberajte stare noviny a porovnajte, ako sa kradlo za dzurindu a ako kradne fico. navyse, sdku ma istu politicku kulturu - dzurinda po obvineniach z podozriveho financovania bol schopny odstupit. ked kalinak vedome nehorazne prekrocil na aute rychlost a bol pri tom nakruteny na videu, bez hanby povedal, ze on nic take nespravil a sedel si na ministerskej stolicke dalej. netreba snad ani spominat ficov primitivizmus, vulgarne vyjadrovanie (ktore teda u dzurindovcov nenajdete...mimchodom, povedat novinarovi vy idiot by v zapadnejsej kulture znamenalo ist nadobro prec z politiky), kauzy ako emisie, predrazene upratovanie, zadlzovanie statu, predrazene dialnice a pod... myslim, ze je viac veci, ktore tu treba zohladnit a ak ste sa rozhodli podporovat aroganciu, bezbrehu korupciu, neokrochanost, populizmus, prazdne reci, drzost a bezocivost, tak budis :) a mohli ste si vybrat aj sulika, ak sa vam nepaci sdku.

  2. .pravicový zlodej je lepší ako ľavicový? od .acilas | 12. jún 2010 15:07

    Podľa Hríba, Kaščáka, Stankeho,Fialovej, Janovica,Maštalíra,Nagyho, Pauhofovej, celej opozície a pravicových strán....je pravicový zlodej lepší ako ľavicový!!!Nie som naivná a viem, že každá vláda po roku 1989 sa nabalila na úkor ostatných slušných Slovákov!!! Je mi však jasné aj to, že pravicovej vláde, ktorá nás všetkých okrádala 8 rokov sa málilo!!! Všetci čo sa tak vehementne vyjadrovali, že nebudú spolupracovať s Ficom, by spolupracovali aj so samotným Luciferom, pre plný válov a bubáčiky, ktoré tak nesmierne milujú. Sú to proste nenažrané svine!!! Nemám rada primitívneho Slotu, ani klamára Mečiara, ale volila som radšej Fica, ako menšie zlo, než je pravica, ktorá sa nabalila tak, že má zabezpečených niekoľko generácii dopredu.

  3. .:D ...a este cosi... od .bacardiwhite | 11. jún 2010 09:15

    To, ze v v nrsr su aj horsi alkoholici, to ma byt argument? Hehe, to uz potom moze Fica skrtat ktokolvek, trebars aj taka celebrita ako je Majsky, vsak v nrsr su aj horsi, no neeee? :D :D :D

  4. .pre anga od .bacardiwhite | 11. jún 2010 09:04

    //a ano filaova je zavisla na drogacha liecila sa, problem???// _____ Problem? Nie, je to len a len jej sukromny problem a problem jej okolia. Pre ostatnych ziadny sukromny problem. Problem (ale nie pre Fica!) nastava az vtedy, ak sa taketo kadejake obskurne osoby zacnu angazovat vo veciach verejnych, pricom maju ostatni nadobudnut pocit, ze ide o akesi autority, ktorym sa oplati verit. Preto davam za pravdu tym, ktori tvrdia, ze propagatori z radov ´celebrit,´ v boji proti Ficovi, by mali byt starostlivo vyberani, pretoze takto to posobi maximalne nedvoveryhodne, cest vynimkam.

  5. .skrtnut fica.. od .... | 10. jún 2010 08:35

    opravte,ak sa mylim...sktrnut fica na volebnom listku znamena,ze ho volim..nie?!mate to trosku pomylene s touto kampanou :)))))..prosiiiim vas,len mi nic nevysvetlujte,ako je to tu myslene!!!!viem to,chcel som len ukazat,ze sa to da chapat aj celkom inac.dakujem :)

  6. .zuzano, Zazano fialovaaaa... od .stepan Safranek | 9. jún 2010 20:03

    "Moje meno je Zuzana Fialova a okrem dojimavych chvil osobnej zodpovednosti ma dojimaju chvile, ktore pocitujem na konci lajny... vtedy sa pocitujem tak osobne...tak dojimavo..."

  7. .pre typickych slovakov od .anga | 9. jún 2010 16:16

    hah,ludia, ste si pomylili adresu so smertv, alebo co? a ako spravni dospeli,svojpravni a hlavne inteligentnislovaci pojdete este aj fica naschval, proti tymto "namyslenym" hercom, volit?!a ano filaova je zavisla na drogacha liecila sa, problem??? vsak v nrsr su aj horsi alkoholici, alebo sa mylim? podivny, tento narod slovensky, co uz...A aj ja ho skrtam!

  8. .fialová od .stanley9 | 9. jún 2010 14:17

    osoba, nafilmovaná ako šňupe kokaín je ta správna motivácia pre konzervatívnych kresťansko-demokratických voličov. Ale pri kampani ide rozum bokom, hlave že nenávidí tú správnu osobu.

  9. .smiešne... od .xy | 9. jún 2010 13:28

    Poďme teraz škrtať Fialovú a ostatných trapošov. Už len herci by mali dávať rady, koho voliť.

  10. ..ak volite fica ste retardovani od .katarinaKubosi | 8. jún 2010 23:34

    nemam co dodat....len zelam vela sil Antonovi Sulikovi, aj ked neviem ci neinvestujete energiu o tychto ludi zbytocne....pretoze oni maju popletene videnie sveta... a herci su uplne normalni ludia len uz neviem akoinak by sa dalo na niektorych ludi ist ako tak ze im ukazeme ze aj ich oblubeni, ktorych ani nikdy nevideli hrat v divadle a nepoznaju ich skutocnu hodnotnu pracu, si myslia ze fico je magor...

  11. .je to trapne od .xxxxxx | 8. jún 2010 15:17

    Čo si myslite ,že keď bude ina vláda tak nebudú kradnút cim viac sa budu striedat pri korytu tym viac zmizne z koryta.Tý čo robia tieto kampane su úbožiaci ktory boli nenažratý pred 5 a viac rokmi .

  12. .anton sulik - došli argumenty? :-) od .martinv | 8. jún 2010 14:23

    Typické, keď dôjdu argumenty k danej téme, resp. o podstate debaty, začne sa spochybňovať samotný oponent. Ok, môžeme pokračovať aj takto. :-) Nižšie píšete, že cítite z mojej rétoriky podráždenosť. Hm, ja z tej Vašej - patetickosť, až vyumelkovanosť, so snahou byť v nadhľade a "pohodičke" (krasne nedelne ranecko, pekny vecer a vela lasky do vasho pribytku :D). Voľného času mám asi toľko ako Vy, strávil som ho tu približne rovnako. Že sa zaoberám stále niekym iným a už som sa Vám stratil? Mýlite sa, anton sulik, boli to len reakcie na Vašu nie celkom vydarenú obhajobu Z. Fialovej. Je úplne normálne, že v prípade ak oponent nechápe, resp. _nechce_ pochopiť, o čom že to ten druhý hovorí, tak použije aj iné príklady a obdobné situácie, aby bolo tomu druhému jasné, ako to myslel. Istým spôsobom ste ma k tomu dotlačili aj Vy sám, keďže ste stále nechápali, o čom píšem. Preto toľko rôznych mien a citácií. Že argumentujem bulvárom? Veď tým videom bol zaplienený celý web na mnohých stránkach, a nielen bulvárnych. Okrem toho, samotný bulvár ste začali ako prvý spomínať práve Vy, nie ja. :-) Od toho sa následne odvíjal ďalší dialóg okolo bulváru, ktorý ste si nemohli nevšimnúť ani Vy (ten bulvár) , keďže viete, čo je to zač. :-) Tak sa tu nehrajme na slepú babu a na pohoďákov plných lásky a empatie. A nestojí ma to veľa času, ako prorocky píšete, sú to všetko informácie z literatúry a periodík, ktoré nie sú vyložene bulvárne ( ale čo už v dnešnej dobe nie je bulvárne, aby sa to dobre predávalo...). Netrápte sa s mojim voľným časom. Nikdy by som to s ľuďmi zo šoubiznisu nemenil, naopak - občas mi je ich skôr ľúto. Som spokojný s tým čo mám a žijem tak, aby som sa za seba nemusel pred nikým hanbiť a obávať sa škandálov. Ale mám právo vyjadriť svoj názor, tak ako Vy máte právo mi oponovať . PS - - - To, že niekto ostro vyjadrí svoj kritický pohľad (na čokoľvek), to neznamená, že nemá vo svojom príbytku dostatok lásky. :-)

  13. .dobrá od .fiala | 8. jún 2010 13:00

    Tá nadrogovaná "herečka" to asi ešte bere, lebo je uplne mimo.Ak sa bude škrkať Hrib a Kusnierik dajte to na námestie ešte ich aj hodím šabľu.

  14. .martinv vrat trochu lasky medzi nas od .anton sulik | 7. jún 2010 23:31

    martinv - pekny vecer a vela lasky do vasho pribytku - ste obdivuhodny kolko mate energie elanu entuziazmu - a nechceli by ste ho investovat do niecoho zmysluplnejsieho ako je sledovanim bulvaru - neustale argumentujete niekym inym - bulvarom - lehotskym - fialovou - mullerom - radicovou - filanom - formanom a jeho larry flyntom - to musi stat vela casu ale co je najhorsie niekde v tom vsetkom ste sa mi stratili vy - a co urobila vlastne zle ta zuzana - to ze pocuvala vo svojom volnom case so sampanskym janka lehotskeho ako hra a spieva na klaviri - rad by som vedel ako travite svoj volny cas vy - asi ho vela nemate nakolko sa zaoberate neustale niekym inym - prajem vam vela lasky vo vasom zivote

  15. .ste trápni od .mojko | 7. jún 2010 14:42

    Fico je veľký somár, že dokončil divadlo, že dal priestor pre nakrúcanie filmov, seriálov ..... Milí herci, ste obyčajné hieny. A vy mií voliči, voľte pravicu a dávajte ďalej možnosť hercom za každý štek zarobiť státicíce. A nezabudnite pozerať sa na Smotánku a oblizujte sa ...

  16. .anton sulik od .martinv | 7. jún 2010 11:44

    "...ale este stale som nedostal odpoved ako by ste to riesili vy..." Preboha, veď to tam máte čierne na bielom podrobne rozpísané. No dobre, poviem Vám to inými slovami. Samotný bulvár sa odstrániť nedá. Nijak. Prečo? Pretože tu máme slobodu, slobodu slova a prejavu V NEOBMEDZENOM MNOŽSTVE. Preto. Preto som napísal, že všetkého veľa škodí, aj slobody. Takto je systém nastatavený, takto funguje, bohužiaľ. Ešte Vám pripomeniem slová vysokomorálnej, poctivej, pravdovravnej, etickej a slušnej Ivety Radičovej: "Morálka je vec spoločenskej dohody". Nuž, a táto(?) spoločnosť sa dohodla, že pravidlá sú také, aké sú, vrátane bulváru a jeho hyenizmu, bohužiaľ. Ešte raz - takto to na vyspelom západe a hlavne v najdemokratickejšej krajine sveta ( náš súčasný vzor demokracie a slobody) funguje už od počiatku minulého storočia. A ako by som to riešil ja? máte to v mojich posledných slovách predchádzajúceho príspevku: /Všetko sa meria len peniazmi, rentabilitou a ziskom, bohužiaľ aj kultúra. Takú úroveň má potom aj národ, ktorý je kŕmený takouto žumpou, a ktorá má následne spätnú väzbu v bulváre. A to práve s tvárami tých, ktorí sa na tej žumpe spolupodieľajú./ Ešte inými slovami, aby ste porozumeli. Tí, ktorí dobrovoľne strkakú hlavu do žumpy zvanej ´šoubiznis´, sa jej obsahom aj pošpinia. Ale záleží aj na nich samotných, akým životom žijú. Túto celonárodnú "kultúrnu" žumpu veľmi výstižne popísal aj B. Filan v jednej z Páleníc. www.cez-okno.net Zaujímavé, tí, ktorí nemajú dostatočne veľa masla na hlave, na tých bulvár kašle. Tam je aj možné riešenie- žiť takým životom, aby som sa zaň nemusel hanbiť. Hlavne ak som známa osoba a som verejnosti (a tým pádom aj bulváru) na očiach.

  17. .krasne nedelne ranecko martinv od .anton sulik | 6. jún 2010 09:04

    martinv - pri vsetkej ucte k vam - som za demokraciu - vazim si ju - vazim si teda aj vas nazor - snazil som sa vam len vysvetlit ze s tou zuzou na tom klaviri to je v konecnom dosledku v poriadku vzhladom k danej situacii - zuza ako jedina sa postavila za pana janka lehotskeho - prejavila mu spolupatricnost - nic viac - ale este stale som nedostal odpoved ako by ste to riesili vy - a choremu panu mullerovi fakt dajme pokoj a poprajme mu ak je to mozne skore uzdravenie - ja tak cinim

  18. .anton sulik od .martinv | 6. jún 2010 07:54

    Prepáčte, ale mám taký pocit, že provokujete, alebo si robíte prču. Ale ak by náhodou nie, tak rozmýšľajte a uvažujte. Tak ako mali rozmýšľať a uvažovať všetci tí, ktorí sa DOBROVOĽNE podujali živiť sa vlastnou VEREJNOU prezentáciou. Každému jedému hercovi, či spevákovi, alebo inej ´celebrite´, čo len o krok dopredu uvažujúcemu, je nad slnko jasnejšie, že vždy budú na očiach a budú vystavovaní verejnej kritike. Odjakživa a všade na svete bolo spojené s tým aj ich súkromie. Hovoriť o neetickosti len preto, že sem ťahám Mullera, je smiešne v porovnaním s tým, ako veľmi "eticky" sa správal on sám v minulosti na verejnosti. O jeho súkromí radšej pomlčím, aby ste aj mňa neobvinili z hyenizmu. To isté platí o každom, kto sa DOBROVOĽNE vystavuje širokej verejnosti. Hlavne na ňom samotnom záleží, ako bude vnímaný verejnosťou. |||||||| Milý pán anton sulik, uvedomte si ešte jeden dôležitý fakt. Na záver príspevku píšete, že "...akurat sa previnila tym ze prejavila slobodne svoj nazor aj vtedy aj dnes". To je všetko v poriadku, ale to, že tu máme ten neetický a hyenistický bulvár, za to možeme práve aj tá sloboda a demokracia. Práve herci a celebrity boli tí, ktorí najviac brojili po slobode slova a prejavu. A tá bola (hlavne na západe) odjakživa spojená aj s bulvárom a zásahom do súkromia. Iste poznáte Formanov film o Larry Flyntovi. Mimochodom, je to _obhajoba_ Larry Flynta, a to je už trochu iný kaliber. Sloboda a sloboda slova je pekná vec, ale všetko má svoju mieru, resp. všetkého veľa škodí. Aj slobody, ktorá ak nemá mantinely, tak prechádza do takého štádia, v akom sa nachádzame - aj v "úrovni" kultúry umenia aj dnes - kdejaké Ordinácie, Paneláky, realityšou...atd...atd. Všetko sa meria len peniazmi, rentabilitou a ziskom, bohužiaľ aj kultúra. Takú úroveň má potom aj národ, ktorý je kŕmený takouto žumpou, a ktorá má následne spätnú väzbu v bulváre. A to práve s tvárami tých, ktorí sa na tej žumpe spolupodieľajú.

  19. .idem voliť Fica, od .viera Kristova | 6. jún 2010 00:50

    hoci som povodne ani nechcela. Ale uz sa neda stravit tato manipulativna kampan. Myslim, ze to co robite - aj v tomto platku je kontraproduktívne. Zaberá to akurát na tzv. bratislavských intelektuálov. Je to nasilne a nepresvedcive...

  20. .zuza je clovek ako kazdy iny od .anton sulik | 5. jún 2010 23:06

    mily martinv - neviem preco sem tahat pana mullera je to neeticke vzhladom k jeho zdravotnemu stavu klesame na uroven bulvarneho novinara/ky - dovolil som si len reagovat na vami prezentovanu neslusnost - mne sa nezda korektne parazitovat na ludskej slabosti - rusit ludi ked dost dorazne a niekolkokrat ziadaju o svoje sukromie - o nic ine im dvom neslo sadnut si za klavir hrat a spievat - ako by ste reagovali vy v jej pripade ste doteraz neuviedli - ona sa rozhodla pre tento druh pre mna originalneho nadhladu - postoja proti necitlivemu novinarovi/ke - pravdepodobne ste v podobnej situacii neboli - zuza je normalny clovek so vsetkymi pre aj proti - akurat sa previnila tym ze prejavila slobodne svoj nazor aj vtedy aj dnes

  21. .anton sulik od .martinv | 5. jún 2010 13:47

    Pán Sulík, nemám záujem sa s Vami ťahať za prsty, ale nedá mi nenepísať, že nie celkom máte pravdu. Nie som podráždený, iba som zvýraznil niektoré slová, aby bolo jasné, kde kladiem dôraz. Ešte raz, z tým hyenizmom súhlasím, ale to nemení nič na faktoch, ktoré boli na videu. Zuza je ok? Aha, takže to, čo sme mali možnosť vidieť, to bola len taká hra pred novinármi. Frivolne sa baviť s totálne spoločensky unaveným Lehotským, ľahnúť si na klavír... no veď nech vidia. Aby sme si rozumeli, ona nevyzerá byť zlý človek, ale jej verejné (aj neverejné) spoločenské správanie bolo už neraz za hranicou. To by mohol potom každý jeden umelec tvrdiť, že on je ok, a že to, čo stvára (a stváral) na verejnosti robí len preto, - "no veď nech vidia...". Napríklad aj taký Richard Muller. Vlastne on bol vždy úplne ok, všakže, a to čo vystrájal, to robil len preto - "veď nech vidia", ehm...

  22. .hh od .petriik | 4. jún 2010 20:45

    Čo si tí herci myslia, že niekoho ovplyvnia? Pôjdem voliť Fica, aj keď som bol rozhodnutý, že nepôjdem. Podľa mňa ani nevedia za čo bojujú a politiku majú úplne v riti. Akokeby druhá strana bola vykúpením a neviem akým dobrom pre Slovensko..fuj

  23. .škrtáme aj tu od .peterm | 4. jún 2010 20:24

    www.re-start.sk

  24. .skusme ist aj dalej od .anton sulik | 4. jún 2010 18:20

    aj z vasej retoriky citit istu podrazdenost - ano necudujeme sa - zijeme taku nervoznu dobu - zuzu poznam od jej 17 ked hrala radu v cigani idu do neba v martinskom divadle ako konzervatoristka - a mozem vam povedat ze sa mylite - na tom videu je zuza ok - nevsimli ste si ze ostentativne dava bulvarnemu novinarovi/ke najavo ze u nej nema sancu a ta replika bola presne smerovana k tomu - nech vidia ... s podtextom ked to chcu vidiet - co je na tom strasne je ten bulvarny hyenizmus - vsak ten janko nemal pravo na sukromie aj to tomu novinarovi/ke patricne vysvetlil - tak aby aj on tomu porozumel - skuste byt inteligentnejsi ako je ten novinar a neznizme sa na ich uroven

  25. .anton sulik od .martinv | 4. jún 2010 16:33

    "...uznate ze ti ludia vedia viac ako ich vidi prave bulvar..." Isteže vedia viac. Len si dovolím poopraviť to, že takto ich vidí bulvár. Nie takto ich VIDÍ, ale oni v tomto prípade aj takí SÚ (aj s J. Lehotským), a to je sakra rozdiel. www.topky.sk A s tým, že "...aj ked voda stupa a casu je malo neopravnuje nas to byt neslusni", s tým môžem len súhlasiť. Ale platí to aj pre tých, ktorí škrtajú zlého Fica, pretože oni by nám mali byť tiež príkladom, ak chceme ich názor akceptovať. Prejdem do ad absurdum, aby bolo jasné, ako som to myslel. Ak by medzi škrtačmi bol Charles Manson, budeme mu tlieskať a veriť mu, lebo škrtol Fica?

  26. .voda stupa casu je malo od .anton sulik | 4. jún 2010 14:46

    martinv - vsetci sme z tohto slovenskeho grecka mierne nervozni - necudujme sa sami sebe dovodov je vela - ale je len na nas aku mieru slusnosti a angazovanosti sme schopni zachovat - nezda sa mi stastne merat ludi podla bulvaru - posuva nas to niekam odkial sa prave chceme vyhrabat - existuju chvalabohu este ludia ktorym to nie je lahostajne - ktori maju potrebu prejavit svoj slobodny statocny nazor - ak je pre nas mienkotvorny novy cas je to smutne - doporucujem si zajst do divadla na annu kareninu alebo na hamleta ci na fausta I II a uznate ze ti ludia vedia viac ako ich vidi prave bulvar - aj ked voda stupa a casu je malo neopravnuje nas to byt neslusni

  27. .urbancokovi a redakcii Týždňa od .martinv | 4. jún 2010 09:50

    Napadlo mi to isté. Fialová na nejakej opileckej akcii, ležiac na klavíri: " Dóneste nám aj flášu, no šak nech vídia, že népijeme nejaké sračky..." Redakcii. Vážená redakcia, mali by ste si pozornejšie vyberať ľudí, ktorých považujete za vhodných na to, aby _škrtali_ Fica. Roth je takisto závislák. A Maštalír??? Keď som zbadal aj tohoto ´umelca´, tak to škrtanie u mňa vyvolalo opačnú reakciu. To tam už môžete zavolať aj celú bandu zo prízemnej Ordinácie a všetky ostatné kvázicelebrity zo žumpy zvanej Panelák. Ospravedlňujem sa za expresívne výrazy, ale nedalo mi, pretože nedobrý pocit z niektorých škrtačov nemám len ja. Ficovoličov a nerozhodnutých to len nabudí, k tomu aby opäť zvolili Roberta. Menej je niekedy viac. Ináč, držím palce, ale ašte raz - pozor na taktiku, pozor na výber škrtačov...

  28. .tak toto neviem od .urbancok | 3. jún 2010 23:34

    či je najlepšia reklama, fialová, žen aktorá sa prezentuje na verejnosti ako opitá, či dokonca sfatovaná...

  29. .skutočná odpoveď na od .ivusisko | 3. jún 2010 23:21

    tieto svinstvá bude 50% pre SMER SD a R.FICA !!!

  30. .herečka od .herec | 3. jún 2010 21:52

    Zuza, čo to máš za výslovnosť v jednej (!) vete? Otrasné CH plné slín. A odkedy si začala rrráčkovať?

  31. .verime, verime ;) od .. | 3. jún 2010 18:06

    Ano najima si nas SMER, 5eur za slovo :))) Ale ze SDKU dava 7eur, sa u nas v kancelarii posuskava ;) Dvaja uz zmenili pracovisko :))) No nekup to ;)

  32. .sMERACIKOVIA od .palec | 3. jún 2010 17:27

    Preco mam pocit, ze teraz pred volbami sa asi 10-nasobne rozmnozila mnozina prokoalicnych prispevkov?? Smer si najima brigadnikov, ci co? Inak si to neviem vysvetlit. Vzdy boli ti cerveni trulkovia v drvivej mensine...

  33. .kampan alebo protikampan od .eSTER | 3. jún 2010 16:42

    Len treba davat pozor, aby sa tato megakampan (proti) nestala, kampanou (pro). Aj negativna reklama je reklama. Aby sme sa po volbach nedivili ako to narastlo tam, kde sme to nechceli.

  34. .dodatok od .martin78KE | 3. jún 2010 14:46

    Ved ta kampan je uplne smiesna..... Mimo toho,nevsimol som si,ze by som tu niekomu nadaval....Ja tiez nie som nejaky velky fanusik Fica. Len mi ludia v tyzdni pripadaju trasku nahlavu....ale to moj subjektivny nazor.Su velmi tendencny a zaujaty...na vsetko sa divaju cez svoju optiku. Ja uz ludi ako Hrib a Kusnierik ani neberiem vazne....

  35. .pre maus od .peter b. | 3. jún 2010 14:30

    ficko spravil mnohym ludom tolko zla, ze by mal skor sediet v base.pocmarana tvar je malo. myslim ze hedviga malinova by mala radsej pocmaranu niekde svoju fotku, ako falosne obvinenie z klamstva od ministra(ministrom- sluhom. minister, premier, maju byt pre obcanov sluhovia a nie sefovia ,sef ma byt zakon. tu to zatial pripomina komoru, ktoru ozrati neporiadni sluhovia vykradaju, a este mlatia svojich panov, ak su slabi)

  36. .pre martin78 ke od .peter b. | 3. jún 2010 14:22

    sprav si vlastnu stranku a mozes tam skrtat koho chces. ak si nevies spravit stranku dost stranok kde na hriba aj kusnierika niekto nadava. ved chod tam. tu sa skrta fico. ludia co chodia tu, a a maju radi tyzden,(aj ked zjavne tu chodi mnoho sadomasochistov) zvacsa fica radi nemaju. naozaj si mozzes najst vlastne miesto kde mas chut nadavat. si slobodny clovek. tak aspon prosim Ta nespin vzduch a nekaz naladu.

  37. .veľká vďaka! od .mabirus | 3. jún 2010 14:18

    Super! Vďaka Bohu, že sú tu takýto ľudia, čo sa neboja ísť aj proti Goliášovi.

  38. .dotaz od .martin78KE | 3. jún 2010 13:46

    Prosim a kedy sa bude skrtat Hrib a Kusnierik? Dobrovolne sa hlasim! Fakt Ste super...vzdy sa dobre pobavim...

  39. .fandím vám od .madok | 3. jún 2010 12:25

    Fandím tejto kampani !!! Je pekné vidieť, že nie každému na Slovensku je jedno čo tu bude .. a niečo pre to aj dokáže urobiť !! Vďaka

  40. .fialova od .luk | 3. jún 2010 11:35

    No este tato hviezdicka nam ti chybala...

  41. .keď tak kukám, od .°(° | 3. jún 2010 11:27

    vy by ste bola schopná navštíviť aj baštu Talibanu a škrtnúť tam aj Pána Boha.

  42. .tak na toto treba tabletky od .towa | 3. jún 2010 11:10

    V tom .tyzdni ste uz asi celkom rozum potratili. Po prezreti vasej .kampane sa citim, akoby som bol v nejakom zlom filme s posadnutymi. Viete kde beru ludi, ktori maju doma oblepene steny s pocmaranymi fotkami ?

  43. .primitivna propaganda od .maus | 3. jún 2010 11:03

    Tak ako kazde volby tu mame poplatnych hercov, co by inteligenciu naroda. Vraj bojuju proti neslusnosti. Ale neslusnostou? . Aky by sa tito chudaci, v tejto primitivnej kampani citili, keby im niekto verejne cmaral po tvari a este sa tym aj chvalil ?

  44. ..Asi takto od .lkmrajk | 3. jún 2010 10:29

    sa rodila aj naša sloboda........www.clinic24.eu/Video/9/prirodzeny-porod.aspx

  45. .. od .mySh0 | 3. jún 2010 00:34

    www.youtube.com Zuzka ty si iné čísielko !!! Ale ja ťa mám aj tak rád.

  46. .dôvod vymazania príspevkov od .jakub Kratochvíl | 2. jún 2010 23:28

    Ospravedlnujeme sa vsektým ktorých príspevky boli vymazané. Stalo sa tak po novom uploade videa.

  47. .reakcia na video od .miloš | 2. jún 2010 23:09

    Rešpektujem vymazanie prvej reakcie.Asi to nebolo šťastne napísané.Ale chcem zopakovať.Vysoko si vážim Váš takto prezentovaný názor.Tak ako aj ďalších známych osobností.

  48. ..kde sú príspevky? od .waamdrbe | 2. jún 2010 22:56

    A koho budete voliť? Moja.

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM