autor

.branislav Závodský

.denník Branislav Závodský

Odpoveď šéfke bratislavského súdu Kožíkovej

V tomto článku zverejňujeme reakciu Zuzany Laukovej na vyjadrenie doktorky Heleny Kožíkovej, členky súdnej rady a predsedníčky OS BA I., ktoré bolo zverejnené na web stránke Súdnej rady SR 01.02.2011.

Emisie potichu

Jedna z najväčších káuz trojkoalície Fico-Slota-Mečiar, a teda obchodovanie s emisiami má pre túto svätú trojku zhasnúť. Podľa možnosti čo najtichšie.

články

rss

Maďari, pozor na Fica!

„Maďarský prezident László Sólyom je dnes na Slovensku nevítaná osoba“ R. Fico, predseda vlády

.branislav Závodský

21. august 2009 | prečítané 5344x | reagovalo 38 ľudí | hodnotené 3.8 | hodnotilo 176

„Maďarský prezident László Sólyom je dnes na Slovensku nevítaná osoba“

Toto povedal predseda vlády Slovenska.

Toho Slovenska, čo má dosť dlhú hranicu práve s Maďarskom.

Ak platí, (to čo ale neplatí u nás) že maďarský prezident je hlavou všetkých Maďarov,

potom Ficov odkaz platí pre všetkých Maďarov rovnako.

A to je moc (moc ako „moc“, aj ako „veľa“).

Bol som s rodinkou včera v Ostrihome. Krásne mestečko. Naspäť sme išli maďarskou diaľnicou.

Trochu sa teraz hanbím, že máme premiéra, ktorý vyháňa Maďarov, našich susedov z jeho trápnej Fico - krajiny.

Mne to neprekáža, naopak.

Budem rád ak sem aspoň nejaký Maďar príde. Keď som bol malý chalan, na Martinských holiach držali zimnú turistiku iba oni.

Pozývam Vás na Slovensko. Pozor na naše služby. Pozor na Fica!

priemerné hodnotenie: 3.8  ~  hodnotilo: 176
 
1 2 3 4 5

ohodnoťte článok od 1 do 5

Diskusia (38)

  1. .pablb od .laszlo | 27. máj 2010 19:01

    Autor tohto textu je totalny KOKOT

  2. .rETARD od .ferooooo | 27. máj 2010 18:58

    Kreten blby... TAKETO SRACKY HOVOR DOMA MAME. Ako vidno nemas o slovensko madarskych vztahoch ani sanjnu a pokial nevies co trepes je lepsie nepisat nic. Daj si facku.

  3. .pre mňa bol Solyom nevítaný hosť. od .tetigonia | 14. november 2009 07:52

    Laszlo Solyom sa nazýva prezidentom všetkých Maďarov. No on je prezidentom všetkých občanov Maďarska. A to je podstatný rozdiel. Laszlo Solyom sa vybral na návštevu Slovenska tak, akoby bol prezidentom aj v Komárne. . A to nemôže byť náhoda. A to nemôže byť nedopatrenie. Solyom presne vedel čo robí. A robil to úmyselne. Aj scénka , ktorú zahral na hraničnom moste nebola náhodná. Všetko je to súčasť jednej velkej maďarskej hry. A jej ciel je jeden : Maďarsko je štát , ktorý je väčší ako sú jeho súčasné hranice. Nakoniec , súčasné teórie Viktora Orbána o ,, národných spoločenstvách " a umelých hraniciach , či zrušenie pojmu menšina , dokonale do tohoto scenára zapadajú.

  4. .takže on je prezident všetkých Maďarov ? od .negev | 18. október 2009 20:54

    Ein land, ein volk, ein fűhrer ? To už tu raz bolo ... :-(

  5. .diplomatický protokol. od .negev | 18. október 2009 20:42

    Pán Solomy sa vybral do Komárna takým spôsobom, ako keby to bola iba ďalšia maďarská župa a nie zvrchované územie susedného suverénného štátu. To sa proste nesluší a nepatrí. To je všetko. Žiadny nacionalizmus.

  6. .mrdári od .világosz | 11. september 2009 20:06

    V Rumunsku by ho nakopali do riti a v Srbsku by mu ustrelili tú jeho drzú madarskú papulu. To len k nám si títo sedláci madarskí dovolujú.

  7. .je prezident Madarska hlavou vsetkych Madarov ??? od .vladimir Kratky | 9. september 2009 07:55

    Nie je, lebo je prezidentom statnych obcanov Madarska a nie aj po madarsky povoriacich obcanov Slovenskej republiky !!!

  8. .zaujímavé od .zetorr | 6. september 2009 12:28

    počkať... Pán prezident Solyóm robil takéto nacionalistické teatro aj v Rumunsku a Srbsku?

  9. .slovenskí magyar = velký problém od .tiho | 3. september 2009 18:47

    Žijeme v Europe a Slovensko je členom EU, takže občan SR môže žiť v každom štáte EU, stačí si iba vybrať. Občania SR maďarskej národnosti sú zjavne nespokojní so životnými podmienkami v SR. Ak Vás to tu nebaví, tak sa presťahujte do Maďarska, nikto plakať nebude. Česi to spravili super, po vojne poslali všetkých sudeťákov domov a majú pokoj. Vďaka našej holubičej povahe máme teraz na krku bandu maďarských nacionalistov a more cigánov.

  10. .braňo Závodský od .nextapache | 3. september 2009 16:52

    s komunistickou výchovou napísal pekný článok o súdruhoch z Maďarskej ľudovej republiky. Len neviem, čo ryje do Fica, vychovávaný bol ináč. Starý otec Ladislav, Lenártov kamarád, hádam vedel čo robí.

  11. .len to vyplávalo na povrch. od .nextapache | 3. september 2009 16:48

    Moji slovenskí priatelia a známi sú poväčšine ľudia s vysokoškolskou kvalifikáciou a roky v každej debate vnímam averziu voči Maďarom. Niekedy menšiu, niekedy väčšiu. Dospel som za 40 rokov sledovania názorov Slovákov k názoru, že prosto nemajú Maďarov radi. Súdim, že je to skôr pravidlom, ako výnimkou. A podobné pocity som mal už počas štúdia na VŠ z vyjadrení spolužiakov hlásiacich sa k maďarskej národnosti (nie som Slovák). Vyzerá to, že staré aj novšie historické krivdy a z nich vyplývajúci odpor, vychádzajú na povrch. Také akcie maďarskej menšiny, drístanie o Trianonu a autonómii, návštěva prezidenta na maďarských akciach atd. si to priam pýtajú....

  12. .hrozné od .libertarian | 3. september 2009 08:40

    Este donedavna som si myslel, ze Týžden ma normalnych citatelov, kedze Tyzden povazujem za slušny časopis. Ked tu čítam HLUPE nacionalisticke reakcie na urovni SNS, tak už nechapem - ved tu je typicka vzorka Slovakov. Tyzden je dnes už skor umelecký, než politický tyždenník. Možno je chyba v tom, ze sa vyjadruje skor nepriamo, opatrne, že nepovie svojim čitatelom explicitne, na plnu hubu, ze nacionalizmus je trápny a hnusný, že narodná hrdost ma velmi blizko k nacionalizmu.

  13. .cilka, Cilka !!! tY samozvana reprezentantka cudzinciv od .kulas | 2. september 2009 10:32

    ... nielen niektorych, ale vsetkych normalnych. A to tvoje uvazlive skromné "Myslim, ze po tychto slovach uz niet co dodat" je len potvrdeniem jednoduchosti tvojho rozmyslania... A obdivuhodnejsie je, ze si si toto "bystre politologicke zhodnotenie situacie" Na pubertu vyzera skôr tvoj prispevok , ako postoj VACSINY ludi na Slovensku Nejaky Marťan by videl problem este mierumilovnejsie, ako ty! Aforista hovori "Vzdy sa najde nejaky obyvatel Gronska, ktory spolahlivo poradi obyvateľom Konga, ako sa spravať v období tropických horúčav" - a to je PRESNE tvoj pripad - nemat o veci ani potuchu a RADIT

  14. .otázka od .milkan | 1. september 2009 22:14

    a

  15. .pohlad cudzinca od .cilka | 31. august 2009 23:28

    Moj otec dostal nedavno mail od isteho Nemca, ktory pise, okrem ineho (preklad): Chcel by som pri tejto prilezitosti povedat zopar slov o vasej vlade, nemyslim tym samozrejme vas, ale myslim, ze by vas potesilo poznat nazor cudzinca. Spravanie sa vasej vlady - a zial aj velkej vacsiny obyvatelstva - k madarskej mensine na Slovensku je jedna hanba - hesla ako " novy jazykovy zakon" a "nevitana navsteva Solyoma". Vlada nenavidi 10% vlastneho obyvatelstva a "drancuje" s nimi, ako len vie. (Viem, ze Uhorsky stat bol v 19. st. nespravodlivy k vtedajsim Slovakom.) Terajsia faza vyvoja Slovenska by sa dala prirovnat k puberte - tak ako teenageri stale vyvadzaju, kym sa stanu dospelymi . Ale uz musi skoncit tento nekonecny "Teufelskreis" (Teufel- cert, Kreis- kruh). Vsetci predsa zijeme v jednej Europskej unii bez hranic a mame spolocny kulturny a moralny nazor. A prave toto europske vnimanie slovenska vlada vyrazne porusuje. Myslim, ze po tychto slovach uz niet co dodat. Toto je nazor vacsiny normalne zmyslajucich cudzincov.

  16. .nie sme normalni od .pišta | 26. august 2009 11:04

    Ja si fakt myslím že sme ako ovce. Nikto si nevšíma že "národnostné" témy velmi dobre zaberajú v čase krízy (napr. keď nezamestnanosť stúpa, atď) a na prekrytie ozajstných problémov. Mimochodom na obidvoch stranách Dunaja. Ľudia zobudme sa a konečne začnime riešiť ozajstné problémy lebo ani zo sochy ani zo zákazu vstupu sa nenajeme.

  17. .xxx od ..Ján | 25. august 2009 23:26

    Primitivita (ako pozerám) niektorých našich "pravoverných Slovákov" je v nepochopení, že komunismus už odišiel do zatratenia. Pravoverní škrípali zubami pri strihaní hraničných ostnatých drôtov v roku 1990. Ich malé dušičky a zrazu tak velký svet. Dodnes im to ostalo. Drôt na hranici už nie je, tak si ho v zmätených predstavách stále pripomínajú. Pre nich je tá hranica taká, aká bola vtedy -nedotknuteľná. Tá hranica vlastne existovala len v rokoch 1919-1989. Nikdy predtým a dúfam ani už nikdy... Teším sa na chvíľu, až budú moji "pravoverní" súkmeňovci prinútení pochopiť, že Európa je viac, ako Karpatská kotlina a zarastené hole.

  18. .braňo, tvoj historické vedomosti sú chabé od .julo8 | 25. august 2009 15:20

    Odpovedz mi najprv, prečo nedovolili v Komárne umiestniť sochu Cyrila a Metoda. Pamatáš si na to alebo si bol tiež v tej dobe "malý chalan". Pamatáš si kauzu Mlynky? Vieš aký je časový vývoj maďarskej menšiny na Slovensku a slovenskej v Maďarsku? Vieš o tom, že Sv.Gorazd, jeden z najvýznamnejších slovenských svatých bol Maďarmi dlhodobo zatracovaný a nemohli byť po ňom nazvané kostoly v Uhorsku? Tvoj článok je plytký, ako tvoje historické znalosti. KAŠLEM TI NA MAĎARSKÝCH TURISTOV NA MARTINSKÝCH HOLIACH. Nie za takúto cenu!

  19. .pohlad z KN od .truhlik | 24. august 2009 21:51

    Ano je to tak, ale to je dane historiou... takisto v madarsku nie je problem sa stretnut s prejavmi nadradenosti voci byvalym narodom uhorska, ale to je len jeden z madarskych naturelov, v skutocnosti nic nebezpecne. Aby som to trochu ozrejmil pochadzam s Komarna a urcitu dobu som zil v Madarsku. Nikdy som nerobil rozdiel medzi madarmi a slovakmi, nakoniec ak clovek zije na juhu ani sa to neda, priatelia, frajerky, etc...Nedavno som sa po dlhom case vratil na slovensko takze mozno to co sa deje v Komarne ma zasiahlo viac. Pan primator Bastnak so svojim zastupitelstvom tentoraz prestrelil.......... spolu so svojimi partakmi zo strany Most panom Bugarom a Simonom by chceli spajat Slovakov s Madarmi? A ako? Takto? Sukromnymi akciami kde si pozvu pana prezidenta Solyoma ako by bol ich vlastny (na druhej strane sa im ani necudujem ze Gasparka nepovazuju za svojho)? Navyse na tak citlivu akciu akou je odhalovanie sochy sv. Stefana, co je v Komarne tiez len zasluhou pana primatora. A najhorsie na tom je ze nepozvu ani jedneho nasho statneho zastupcu. Neverim ze tyto pani su natolko kratkozraki ze by si neuvedomili dosledky tohto konania. Pri nasej sucasnej politickej spicke sa iny koniec ani nedal ocakavat, tento scenar sa tesne pred navstevou pana prezidenta Solyoma celkom zivo diskutoval na juhu. Takisto sa nijakym sposobom nepricinili o riesenie situacie ked boli vyslane jasne signaly zo slovenskej strany o nevhodnosti navstevy. Tento stav totizto vyhovuje madarskej tak aj slovenskej strane, dovody myslim netreba rozpisovat. Jedna vec je pozitivna a to je fakt ze predstavitelia strany Most sa vyfarbili, oni nikoho spajat nechcu!!!!!!!Dovody na jej vytvorenie treba hladat niekde inde. Tymto moje aj ciatocne sympatie stratili a co je najhorsie vyznamnou mierou sa pricinili o zasiatie zrn neznasanlivosti v modelovom meste slovensko-madarskeho spolunazivania, ktore zasiahlo vsetkych ludi tu zijucich mna nevynimajuc. Uz to zacina byt nebezpecne..........

  20. .povedzme si pravdu od .milkan | 24. august 2009 14:37

    Vačšina Slovákov má averziu voči maďarom. Je to smutné,ale je to tak.

  21. .@stanley od .yy | 24. august 2009 00:54

    "Naviac na uvedených oslavách rumunská polícia postrhávala všetky maďarské zástavy a nahradila ich rumunskými. Co sa tyka Srbska, bola to rovnaka situacia ako u nas - vyhrada k programu a nacasovaniu. Tiez mal oficialny zakaz vstupu." preco klames ? na zaklade coho pises take blbosti ? Rumunska policia samozrejme nepostrhavala ziadne madarske zastavy, prave naopak napr rumunsky prezident vydal stanovisko z prilezitosti madarskeho narodneho sviatku (15.marec, na oslavy madarskej revolucie cestoval p.prezident Solyom do Rumunska), v ktorom vita oslavy madarskej revolucie, a vyslovil presvedcenie ze madarska komunita je pravom hrda aj na udalosti z roku 1848, aj na to, ze su obcanmi moderneho Rumunska. BTW rumunsky prezident iba pred mesiacom mal spolocny meeting s Viktorom Orbanom v Rumunsku (nieco nepredstavitelne na slovensku): iwa.manna.ro storage0.dms.mpinteractiv.ro Srbsko: opat: preco klames ? na zaklade coho tvrdis, ze madarsky prezident mal zakaz vstupu do Srbska ? Tu je cely pribeh neuskutocnenej navstevy: b92.net Prosim Ta, prestan klamat !

  22. .odpoved pre stanleyho od .csaba varga | 23. august 2009 20:28

    Moceš sa bez argumentov , pozri maďarská diplomacia riešila túto cestu dlhodobo a v 2 mesačnom predstihu informovala slovenskú stranu na oficiálnej úrovni štandardným spôsobom , kým slovenská strana začala reagovať až vtedy , ked vedela že cesta je už naplánovaná , takže sa jedná o provokáciu , ale zo Slovenskej strany . Ja to tak vnímam a súhlasím s názorom že Fico líže zadky Rusom a Ukrajincom a s Maďarmi chce eskalovať napätie kvôli volebným cielom .

  23. .pre branislav Závodský od .richi | 23. august 2009 18:01

    nehnevajte sa ale toto je tak naivný článok, že sa mi až nechce veriť, že ste ho napísal práve vy. Takže Maďari sa majú cítiť urazení, že Fico nevpustil ich prezidenta na územie SR ale Slováci sa už nemajú cítiť urazení ak zase Sólyom opakovane ignoruje nášho prezidenta. Hej !? Realita je podľa mňa iná, Maďari zvysoka serú na to či Sólyom bol vpustený na územie SR alebo nie, pretože veľmi dobre vedie o jeho výpravách do Srbska a Rumunska a berú ho preto s rezervou. A takisto je Slovákom uprdele, že Sólyom ignoruje toho nášho prezidenta. Prezidenta bez iniciatívy, pod plnou Ficovou kontrolou, ktorého je počuť a vidieť iba pred prezidentskými voľbami. Celé je to jedna veľká fraška, najmä v období kedy by sa mali riešiť úplne iné problémy. Ak tej fraške prispievajú aj takéto články aký ste napísal Vy, pán Závodský.

  24. .odpoved pre vy od .stanley | 23. august 2009 12:14

    pre Vy. Ty si asi na skole logiku nemal, inak by si nemohol napisat ze deklaracia, ze madarsky prezident je persona non grata je jasna sprava, ze madari nie su vitani na Slovensku. Mozes mi vysvetlit, ako to z toho vyplyva? A kolkych inych madarov v ten den vyhostili? To akoze ked Lukasenko je neziaduca osoba v EU tak sa to tyka vsetkych bielorusov, lebo je ich hlavou? Navyse ten zakaz sa tykal tychto podmienok, kedy sa obisli vsetky diplomaticke standardy, cize sa spraval ako keby isiel na navstevu madadarskeho okresu a navyse sa ta socha zo vsetkych dni v roku uplnou nahodou odhaluje prave na vyrocie aj madarskej okupacie. Inak je tu vitany so vsetkou uctou aka sa preukazuje prezidentom inych statov. O tom, ze nemas pravdu ani s Rumunskom a Srbskom sa presvedci kazdy, kto vie citat. V Rumunsku mu zakázali pristátie lietadlom a keď cestoval autom, tak mu urobili prehliadku - nechceli ho vyviest v ozbrojenom sprievode ako by to neurobila ani slovenska vlada - takže aj tak začiatok osláv Sikulského povstania nestihol. Naviac na uvedených oslavách rumunská polícia postrhávala všetky maďarské zástavy a nahradila ich rumunskými. Co sa tyka Srbska, bola to rovnaka situacia ako u nas - vyhrada k programu a nacasovaniu. Tiez mal oficialny zakaz vstupu.

  25. .to by bol zázrak od .dušan | 23. august 2009 11:34

    keby goeggelsovský Týždeň informoval o afére v Komárne objektívne a zo stanoviska nezaujatého pozorovateľa. Len tak ďalej, ste na dobrej ceste.

  26. .vsetkym co Solyomiho navstevu povazuju za historicko-nabozensky ukon od .kulas | 23. august 2009 10:29

    ak je vam prijatelna docasna metamorfoza madarskeho prezidenta na sengenskeho turistu s jeho pravami, potom zrejme Solyom-úr vulgo turista smie prist do NRSR pocas prejednavania "smelych madarskych poziadavok" a so svojim žltým usmevom na balkone mlčky držať transparent napr. s textom "Slovaci - prestante diskriminovat nás Madarov" - a preco aj nie, ved je naš eu-spoluobčan !!!

  27. .@stanley od .yy | 23. august 2009 09:41

    @stanley: "Vyvodzovať z toho, že maďarský prezident je v tento deň a za takýchto okolností na Slovensku nevítaný že sa to týka všetkých maďarov je proti všetkým pravidlám logiky a je to čistá demagógia." Skor ty si demagog. Deklaracia, ze madarsky prezident je "persona non grata" je jasna sprava, ze madari nie su vitani na Slovensku. Neviem, ako jasnejsie by to mohla deklarovat slovenska nacisticka vlada. "Rovnako mu zamedzili vstup Srbi a Rumuni pri podobnej príležitosti." vobec nie. Srbi iba mali vyhrady k programu madarskeho prezidenta, Laszlo Solyom potom na zmene programu nedokazal sa dohodnut s madarsku komunitou Srbska. Srbsky prezident iba v januarii "zobral" u Gyarcsanya v Budapesti, aby madari im poskytly nejaky plyn, samozrejme, ze srbi nemali zaujem vyhostit mad. prezidenta (ved dobre vedia, o vstupe Srbska bude rozhodovat aj madarsky parlament). Rumuni tiez hovorili iba o administrativnych problemoch a technickych prekazkach v suvislosti s priletom prezidenta.

  28. .reakcia na Csabu od .stanley | 23. august 2009 09:02

    Pre Csabu Vargu - maďarský prezident bol informovaný skrz velvyslanca, skrz ministra zahraničných vecí, skrz vyhlásenie troch najvyšších ústavných činiteľov, že jeho návšteva v tomto čase a za takýchto podmienok je nevhodná. Ak sa napriek tomu pokúšal prísť, nie je to nič iné ako zámerná provokácia. A naša vláda spravila len to, čo by spravila každá iná suverénna vláda. Rovnako mu zamedzili vstup Srbi a Rumuni pri podobnej príležitosti. Inak vyfarbila sa aj strana Most - Híd, ktorej členom je komárňanský primátor a ktorá vlastne celý problém odštartovala. O jeho sabotáži inštalovania súsošia sv. Cyrila a Metoda dúfam netreba hovoriť. Takto chcú preklenúť priepasť v slovensko - maďarských vzťahoch? A čo to má spoločné s Krompachmi? Ľudia majú právo protestovať a vyjadriť svoj názor. V rámci falošnej politickej korektnosti a strachu z toho, aby aby neboli označení za fašistov, rasistov, extrémistov... si ľudia strkajú hlavu do piesku pred skutočným problémom cigánskej kriminality a ostatnými otázkami spojenými s týmito neprispôsobilími občanmi. Naša situácia sa nedá porovnať s Maďarskom, my tu nemáme skupiny ktoré by pálil zaživa cigánske rodiny a ani tu na to nikto nevyzíva.

  29. .milkan od ._ | 23. august 2009 03:34

    a u nas v 48 vyhrali demokrati

  30. .pretoze stareho psa novym kúskom nenaučíš od .kulas | 22. august 2009 19:23

    maďarský prezident László Sólyom je NIELEN dnes na Slovensku osoba nevítaná Kto ani v tak jasnom pripade ako tento Solyomov psí kus nevidi cielavedome pripravenu provokaciu, za ktorou budu nasledovat dalsie, nemal by sa pokušať kafrať do politiky ani v tyzdenniku _ Slovenska mozno zlyhala, no len tým, že sa spamätala az na poslednú chvílu a pravom toho madarskeho pacholka dalej nepustila

  31. .naša nevedomosť od .csaba varga | 22. august 2009 16:27

    Návšteva maďarského prezidenta bola vopred prekonzultovaná so slovenskou stranou na diplomatickej urovni v dostatočnom predstihu , nikto zo slovenskej strany nemal výhrady ani voči návšteve ani k termínu , 21.8. na Slovensku nie je štátnym sviatkom a za účasť na invázii v 68 roku sa maďarský prezident Sólyom ako jediny z prezidentov štátov zúčastnených na invázii Slovensku ospravedlnil , vytýkal by som len nepozvanie slovenských politických špičiek na odhalenie sochy .Reakcia slovenskej vlády prináša volebné zisky , ale čo situácia v Krompachoch ?? Nie je čas na mimoriadne zasadnutie vlády?

  32. .pre horatio od ..bZavodsky | 22. august 2009 12:30

    :)

  33. .trosku mimo od .lukáš Chmelár | 22. august 2009 11:04

    S tym, ze kazdy madar je tu vitani, suhlasim. Pretoze som za to, aby sme uz v nasich vztahoch s madarskom pozerali do buducnosti a nie stale len do minulosti (aj ked samozrejme na nu nesmieme zabudat). Avsak planovanu navstevu madarskeho prezidenta, vnimam ako provokaciu. On ako zrely politik dobre vedel, ze mal oznamit svoju navstevu a tiez dobre vedel, ze na taketo akcie by mal chodit, vylucne aj za ucasti slovenskej reprezentacie. Dobre vie, aka je politicka situacia na Slovensku a aj tak chcel provokativne prist. Nuz, ci bola nasa reakcia adekvatna, to posudit celkom neviem. Avsak blizim sa k stotozneniu s nou.

  34. .demagógia od .stanley | 22. august 2009 09:15

    Vyvodzovať z toho, že maďarský prezident je v tento deň a za takýchto okolností na Slovensku nevítaný že sa to týka všetkých maďarov je proti všetkým pravidlám logiky a je to čistá demagógia. Ako si vôbec na to prišiel? Samozrejme môže kedykoľvek navštíviť Slovensko za dodžania všetkých diplomatických štandardov. Mimochodom úplne rovnako sa zachovalo napr. Rumunsko.

  35. .prúser!!! od .milkan | 22. august 2009 00:42

    pre nachtmann A čo bolo ďalej? Starý otec bol ďalej učiteľom? Alebo sa proti tomu postavil? A to je moc (moc ako „moc“, aj ako „veľa“). V roku 1956 sa Madari ako jediný postavili so zbraňou v ruke proti ruským a vlastným bolševikom. Na to sa veľmi rýchlo zabudlo. Argumentácia že jeho návšteva 21.augusta je provokáciou je absurdná. Ešte vačšou absurditou je to keď to rožširujú takí ľudia, ktorí boli v KSČ a svojou prácou sa podieľali na uplatňovaní socialistického práva. A mimochodom z bývalého Vysokého predstaviteľa pre Bosnu a Hercegovinu museli mať Bosniaci pre jeho "schopnosti" asi veľkú radosť.

  36. .tentokrát súhlasím od .nachtmann | 21. august 2009 22:55

    aj keď výnimočne s tým, že je čas povedať maďarom dosť. Môj starý otec bol učiteľ za Rakúsko - Uhorska a ukázal mi učebnicu, v ktorej bol zobrazený jednoduchý pastier v slovenskom kroji a pod tým nadpis "buta tóth". Dávno netrpím komplexom malého Slováka, ale aj tak som presvedčený, že ten "buta tóth" je ešte stále zafixovaný v mysliach mnohých maďarov. Keď vám sused stále oberá cez plot pekné jablká, je vašou povinnosťou mu povedať aby tak nerobil, a ak to nepomôže, tak mu to treba povedať dôraznejšie, pretože nabudúce si bude myslieť, že vám môže prísť odpíliť aj strom.

  37. .oprava od .horatio | 21. august 2009 21:01

    prezident Sólyom, nie premiér ;)

  38. .fuuuj od .t.McCready | 21. august 2009 14:28

    Pekne si to napísal. Je to hnus čo si dovoľuje na diplomatickej úrovni, humus, ako si to môže dovoliť. Kto povedal, že nie je vítaný. Kôli čínskemu diktátorovi nás boli schopní biť a najbližšiemu susedovi sa chová ako k odpadu. Nebezpečné tvrdenie a ako poznám tento národ, väčšine sa to aj zapáči, že akého silného premiéra máme?

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia Newsletter RSS Predplatné Články z tlačených vydaní Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM