archív čísel
najčítanejšie
-
Úspech srdca
prečítané 1829x -
Problém Daniela Lipšica
prečítané 871x -
Každý deň zápasím o pokoru
prečítané 823x -
Strieľal na Heydricha
prečítané 693x -
Lipšicova nová strana
prečítané 649x
týždeň klasické predplatné
Objednajte si polročné alebo ročné predplatné časopisu .týždeň!
týždeň webové predplatné
Chcete si prečítať časopis .týždeň cez internet? Zaplaťte si vstup do elektronického vydania.
články
rssVlado Weiss
Sme zvláštna krajina. Každému kroku dopredu akoby u nás muselo predchádzať zlyhanie, každej reforme boj o prežitie slobody, každému športovému úspechu dusná atmosféra. Ako teraz, v Afrike.
.štefan Hríb26. jún 2010 | prečítané 3569x | reagovalo 28 ľudí
...pokračovanie nájdete v aktuálnom čísle na stánkoch
Diskusia (28)
-
.atomovy hrib od .milan urban | 15. júl 2010 15:36
ocuj stefan - atomovy hrib, ty sa futbalu rozumies ako hus do piva. s tou tvojou krivou hubou si az moc premudrely. pekne si vladinkovi vykutral kakac. bravo!
-
.suhlasim od .patrikR | 8. júl 2010 16:16
Stefan Hrib dopadol tak, ako ktokolvek, komu patri vsetko. .tyzden je casopisom jedineho muza, tak ako HZDS alebo Smer sa stali stranami jeninych muzov. Urcite teda vyuziva jeho pravo trepat tu dve na tri, co sa mu zapaci. Nema ho kto odvolat. Je ako Harabin. Iba ak...by .tyzden padol. Ako je vidno, kazdy raz skonci...
-
.weiss je hanba od .mgr. František Gergel | 8. júl 2010 14:04
tak pán Hríb, náhodou som sa dostal k tomuto článku, kamarát mi to poslal iba ako srandu a námet na zasmiatie. TÝŽDEŇ som nikdy nečítal, ale podla tohto článku mi je jasné, že Vy by ste o športe nemali nikdy písať, pretože: 1. Vlado Weiss je protekčný tréner, ktorý mal v Petržalke dlhé roky šancu na to, aby sa stal ako-takým koučom. Žiadny iný tréner na celom svete takúto šancu nikdy nemal a ani mať nebude. Ani sám už určite neviete, kolkokrát odtial odišiel a zbranú sezónu za neho zachraňovali iní odborníci. Potom sa pokojne vrátil... 2. Tituly v Artmedii mal kúpené, sám priznal, že majiteľ klubu viackrát vtrhol do miestnosti rozhodcov, ktorí sa k Dunaju báli chodiť pískať. Na žiadnom inom štadióne nebolo odpískaných toľko pokutových kopov! 3. Takisto protekčný je jeho syn, ktorý hráva akurát tak v reprezentácii bez akejkoľvek praxe v klube. Je to šikovný hráč, uznávam, ale iný bez praxe v sezóne by takú šancu nedostal. Pardón, teda okrem Ďuricu a Kozáka, ktorých nomináciou na MS Váš Vlado Weiss presvedčil o svojich mizerných kvalitách. 4. a jeho arogancia a vulgárne správanie pred TV kamerami, dokonca zahraničnými médiami, bolo iba dôkazom jeho neschopnosti sebaovládania. Naučil sa tomu na Slovensku a hlavne v Petržalke, kde mal za sebou vplyvného majiteľa klubu. Takže hráči urobili jedným vydareným zápasom proti Talianskemu, hrajúcom najhorší zápas ich histórie, dobré meno. Ale Váš Vlado Weiss iba hanbu!!!
-
."vybojoval" od .kolomanko | 8. júl 2010 13:48
Jimenez, vybojoval je podľa mňa silné slovo. Keď už, tak dosiahol nejaký úspech. Tento dosť neobjektívny a zavádzajúci slovník používali už socialistickí komentátori, lebo "vybojovať" si potom môže niekto aj predposledné miesto... Neraz používali vzletné a oslavné vety typu : " ... a náš zlatý XY si vybojoval fantastické 43. miesto v peletóne, v ktorom závodilo 61 špičkových cyklistov z celého sveta..." ... alebo "... náš Jožko púčik si vybojoval SVETOVÉ 16. miesto medzi krosármi a zapísal sa zlatými písmenami do športových dejín..." Objektívne vzaté, istý úspech to je, samozrejme, ale netreba z toho robiť oslavné ódy a chŕliť superlatívy, ako to robí Š. Hríb, alebo aj V. Bajan www.tyzden.sk
-
.trener weiss od .bk | 7. júl 2010 09:13
oprava: ...po zapase s paraguajom..
-
.trener weiss od .bk | 7. júl 2010 09:10
a podla mna mu chyba na lavicke oponent, aby mu poradil/navrhol, ze kedy a koho ma striedat. minimalne v troch zapasoch sa mu striedanie, si myslim, nedarilo.. a urcite by sa mal ospravedlnit za haluzing po zapase s talianskom..
-
.králik od .jimenez | 6. júl 2010 16:07
áno, pán králik, súhlasím s časťou, kde sa obraciaš na mňa a môj štýl, preto som použil aj slovo "každý" a prvú osobu množného čísla ("máme") v mojej časti o komplexoch :) No, pokiaľ máš pocit, milý králik, že predčasne dobojoval... dobre :) asi si bol rovnaký optimista ako ja a čakal si titul, chvályhodné. K tomu, čo hovoríš ďalej o Weissovi a hráčoch, kto za čo bojoval, sa nejdem vyjadrovať. Už len toľko, že link ti nedám, ale pozri si záznam s tk, možno v archíve STV, ak si dobre spomínam, alebo TA3, myslím, že po zápase s Talianskom, alebo pred ním? Prepáč, ale naozaj si presnejšie nespomeniem a nebudem ti to ani vyhľadávať. Kto chce, sa k tým info dostane. "Je mi ľúto, čo sa stalo, aký vzťah sa vyvinul medzi mnou a novinármi, ale nebudem sa za nič ospravedlňovať", tak približne zneli jeho slová, okrem iného. No a ešte k otieraniu si "húb", prečo si čítať články Hríba, keď je to také zlé? Čítajme niečo iné. Ak niekoho urazil môj slovník, napríklad podobných sedlákov, ako som ja, mrzí ma to, ale reagoval som v kontexte nielen tohto článku a komentárov k nemu, a tak som možno odbočil trochu viac, než som chcel. Každopádne, je mi ľúto, že urážaš chalanov, čo hrali aj za nás. Do mňa si pokojne kopni, to ma tak neserie :)
-
.jimenez a komplexy... od .kralik | 5. júl 2010 23:36
jimenez: "Všetci tu len čakajú, kým niekto urobí akýkoľvek prešľap, aby si mohli o neho otierať svoju špinavú hubu a ego, ktoré musí sedieť doma za tv, zatiaľ čo "hulvát" Weiss je v Afrike. Páni, on vám to všetko so svojím tímom vybojoval. Hlavne, že si vďaka nim máme na kom liečiť svoje komplexy." -.-.-.-.- jimenez, ak si tu niekto lieci komplexy, velmi lahko sa to da rozpoznat aj podla stylu vyjadrovania sa. Nikto tu na nic necaka, su to len reakcie na servilnost S. Hriba voci svojmu kamosovi snaziac sa bagatelizovat jeho skandalik. Nik z diskutujucich sa tu neprezentuje invektivami s merom k Weissovi, ani k inym ucastnikom tejto diskusie, hoci sa tu objavili aj protichodne nazory. Jedine ty sa tu predvadzas stylom - "otierať svoju špinavú hubu " a podobne. Takze podla teba, akonahle ma nikto nejake pripomienky, nebodaj kriticke, tak to znaci podla teba len jedno - otiera si svoju spinavu hubu a ma komplexy... Nuz dovol, abych se mirne pousmal, a pripomenul ti, ze presne zapadas do koncepcie porekadla - zlodej krici, chytte zlodeja - aj s tym obtieranim spinavej huby, aj s komplexami. A komuze to __vsetko__ pan Weiss vybojoval? Nam? A co __vsetko__? Tak po prve, ehmm, nic nevybojoval, skor predcasne dobojoval, a po druhe - ak za niekoho tito pani na cele s Weissom bojovali, tak v prvom rade za seba, za svoju slavu, za svoju gazu - nie nasu. Weiss nam na tomto sampionate vybojoval akurat tak nechutnu a trapnu blamaz svojim exceletnym slovnikom. Nuz, ak by som mal tvoje myslenie, tak by som tvojimi slovami povedal, ze Weiss vo svojej zakomplexovanosti typickeho slovenskeho sedlaka, nedokazal adekvatne reagovat na pomerne trivialnu otazku novinarov, nedokazal byt diplimat s nadhladom a nedokazal si zachovat dostojnost najvyssieho reprezentanta Slovenska na vyznamnom svetovom sampionate. Dokazal iba primitivnym sposobom pocastovat novinarov, o ktorych si najhrubsimi vulgarizmami obtrel svoju spinavu hubu. Pozor, to bola len parafraza na tvoj slovnik a myslenie, nie moj nazor. Pises, ze viac ti netreba, kedze to olutoval (nejak som to nikde nezachytil, myslim, ze ani ostatni, noze sem hod link). Nuz, mily jimenez, niekomu viac netreba, niekomu nie...
-
.weiss plus Hrib sa rovna Fico! od .aladar | 5. júl 2010 18:54
Je hrozne tazke citat takyto clanok v mediach. Nestoji za nic. Jeho autor zabudol na to, ze je novinar a mal by aj tak fungovat. Je ale pan Hrib naozaj novinar alebo je len sefredaktor platku, ktory si sam nevazi? Suhlasim, slovenski novinari sa casto nevedia ani pytat! Nemali sa to kde naucit, pretoze ani starsia novinarska generacia sa nevedela pytat. A futbalisti su tiez len futbalisti. Ich slovna zasoba ani nie je. Su len hluposti ako :’’Potrapime Talianov’’ alebo ‘’budeme sa snazit zo zabezpecenej obrany do rychlych protiutokov’’. V neposlednom rade, bol to prave Weiss, ktory akosi z tychto fraz vybocil. No a jeho slovnu zasobu, radsej komentovat nebudem. Ale tento clanok – tiez sat u nikto nikoho nic nepyta, len sa obhajuje kamarat! Kamarat, ktory sa hrubo a sprosto spraval a stale neospravedlnil! Kamarat, ktoreho si pan Hrib pripravuje do Lampy! Podla mna by sme mali nehat na Weissa, ci sa chce ospravedlnit. Nechapem preco to ma riesit Hrib! Odporne – korupcne prostredie. Fuj. Predstavte si, ze sa takto Hrib diva (nezavysle hahahahahaha) na vsetkych ludi okolo seba! Odporne! Sup sup k Ficovi – partite presne tam pan Hrib!!!
-
.regula od .jimenez | 5. júl 2010 16:20
áno, súhlasím, hlavne za posledné roky pán Hríb odbieha ďaleko od objektívnosti, a ide tu o to, ok. na druhej strane, pokiaľ chce od neho, aby sa ospravedlnil, nezdá sa mi, že by tvrdil, že Weiss neurobil chybu. to je jedna vec, druhá to, že v príspevkoch od čitateľov (napr. polovnik, uhrin) nejde len o Hríba, ale aj o Weissa, vraj by mal sám odstúpiť alebo ho odvolať sám náš slávny zväz, vraj takého človeka nepotrebujeme, atď. toľko k tomu.
-
.jimenez od .regula | 5. júl 2010 15:24
Tu nejde o vyroky Weissa, ale o nazor Hriba, poskrucaneho ako paragraf podla toho ako sa mu co hodi. Shooty by mal nakreslit ked Fica tak aj Pistu bez chrbtice. Weiss je najlepsi trener v historii SR ale spravil ludsku chybu a Hrib tvrdi ze nespravil. Ide o to, ze Hrib ma dvojaky meter. Nie o Weissov preslap ako taky...
-
.všetkým diskutujúcim a autorovi článku od .jimenez | 5. júl 2010 14:43
Páni, ja som len taký obyčajný amatér a milovník futbalu. všetci tu hovoria o ospravedlnení, odstúpení, vulgárnosti atď. neobjektívnosť pána Hríba je jedna vec, s ktorou súhlasím, aj keď práve tento článok sa mi zdá byť viac objektívny, než neobjektívny, a možno práve preto, že ide o kamaráta autora článku. Tréner Weiss síce povedal, že sa nemieni ospravedlniť, áno, na druhej strane však v tej istej chvíli svoje správanie OĽUTOVAL. Na to všetci zabúdajú, ani v článku sa o tom nehovorí. Všetkým, ktorí tvrdíte, že pán tréner nie je schopní prijať kritiku, odporúčam si pozrieť alebo pripomenúť všetky zápasy, ktoré ako tréner prehral a vyjadroval sa k nim potom na TK, nielen po zápase s PAR. Na to všetci zabúdajú. Všetci tu len čakajú, kým niekto urobí akýkoľvek prešľap, aby si mohli o neho otierať svoju špinavú hubu a ego, ktoré musí sedieť doma za tv, zatiaľ čo "hulvát" Weiss je v Afrike. Páni, on vám to všetko so svojím tímom vybojoval. Všetci voláme po obmedzení poslaneckej imunity, ale to, že niektorí páni žurnalisti (a hlavne tí priemerní a podpriemerní) sa cítia byť nedotknuteľní, to akosi prehliadame. Hlavne, že si vďaka nim máme na kom liečiť svoje komplexy. Ja osobne žiadne ospravedlnenie od trénera nečakám, stačí mi, že verejne oľutoval, čo sa stalo. Pre nechápavých to preložím: Vlado Weiss ľutuje, čo sa stalo, za svojím presvedčením si však stojí ako chlap, odmieta si sypať popol na hlavu len preto, aby sa to páčilo tlači a verejnosti, takých ľudí tu máme málo. A s takými úspechmi, ako dosiahol on. Na záver ešte raz, pán tréner oľutoval, čo sa stalo. Viac mi netreba.
-
.zdeno Mojzis od .regula | 5. júl 2010 14:30
presne tak...Keby Filc nieco take vystrojil na tlacovke, Pista by vydal extra prilohu o neslusnosti vo Zvaze pod Sirokym, ze cele je to obraz spolocnosti a Fico a Siroky a hanba a hnus atd. Teraz to je iba " hruba reakcia"...a nie je to prvy krat. V Lampe to vidno uz dlho. Uz je to na smiech aj tym, co verili ze aspon Hrib je objektivny (ja k nim uz davno nepatrim)
-
.pista Pista... od .regula | 5. júl 2010 14:13
Pista Pista, patrit k Tvojim priatelom asi nie je moc lahke...totizto clovek sa od Teba nedocka kritiky ani keby co...Tvoji znami a `kaamosi` ako ich Ty volas, su priam nekritizovatelni.Ziadny Tvoj kamarat predsa nema chyby, podobne ako Ty. "Jeho hrubu reakciu nemozno prehliadnut" -prosim?- ved Weiss pouzil najvulgarnejsie, najoplzlejsie a najhnusnejsie slovne spojenie ake existuje a videli to vsetci mladi futbalisti... Weiss je super trener, vsetko OK...ale obhajovat vsetko za kazdu cenu len za to ze je Tvoj kaaamos? Pista Pista - citas Ty aj vobec co napises, ci len napises a si rad ze to mas za sebou? Ze vraj hrubu reakciu nemozno prehliadnut - no Ty si si ju iba vsimol, my ostatni sme ostali v soku...Teda Pista, som si myslel do teraz ze Ty si za SLUSNE SLOVENSKO...uz sa smeju aj v SME...
-
.nič nového od .adamS | 5. júl 2010 14:12
Tento postoj nie je u Hríba ničím novým - tak ako svojho času glorifikoval a všetko prepáčil Palkovi a jeho krídlu v KDH, tak to isté robí u svojich kamarátov z oblasti športu. Ničím novým nie je ani vulgárnosť Vlada Weissa. My, čo sme chodievali na Petržalku, sme toho boli svedkami takmer každý zápas. Po tom, ako Weiss pred hľadiskom kde boli aj deti, pre ktoré by - ako píše Hríb - mal byť vzorom, na vlastného hráča zakričal: "Odtrhnem ti gule a napchám ich tvojej materi do krku..." som sa zariekol, že na Slovensku viac na futbal nevkročím. A nič na tom nezmenia ani Weissove nespochybniteľné úspechy - je to nevychovaný primitív, rovnaký ako bol jeho otec a rovnaký, ako bude jeho syn...
-
.motivovat mesta a obce? od .ahalenar | 4. júl 2010 16:20
A cim, prosim? Ako? - Mesto Kosice je 50% podielnikom v a.s. MFK. Kazdy rok nalieva do zumpy menom slovensky futbal desiatky mil. Sk. Pri zalozeni a.s. vlozilo pozemky v trznej hodnote odhadom cca 100mil. Sk. Na casti z nich z najmu ziskava a.s. cca 1Omil. Sk/rok. - Co za to vsetko dostavaju Kosicania? Par stovak z nich moznost chodit na ligovy furbal. Kvalitu hodnotit nie som schopny. Ale zrejme ich to uspokojuje. Par poslancov z vedenia MFK chodi napr. na sustredenia muzstva k moru. - V situacii, kedy mestu chybaju peniaze kde sa len pozriete, davat peniaze do systemu znamom tvorbou ciernych penazi, podvodmi korupciou a vseobecne nizkou hodnotou zabavy? Preco?
-
.ehmm, ehmm... od .kralik | 2. júl 2010 13:29
Š. Hríb: "Ja si však stále myslím, že po návrate sa verejne ospravedlní." - . - . - . - . - Weiss po prílete: Dajte mi pokoj! ---- futbal.sme.sk
-
.kamaradschaft od .mato | 30. jún 2010 22:10
Presne tak, keby neslo o kamarata, uz by sa tu ine slova ohybali :-( Rovnako sklamanie, pre toto som prestal citat tyzden...
-
.vleks, pchalupka od .zdeno Mojžiš | 29. jún 2010 20:26
//postoj tyzdna k tomu pripadu (sh, mm, jk) je pre mna velmi velkym a zasadnym sklamanim.// - - - Presne tak - aj pre mňa. To je zároveň odpoveď pre pchalupku. Pretože moja kritika viacmenej smerovala na Štefana a jeho zhovievavý postoj. Ak by totiž na mieste V. Weissa bol niekto, kto nie je Štefanovým dobrým známym, to už by Štefan nezaujal takýto laxny postoj, bola by to ťažká kanonáda, pri ktorej by na dotyčnom nezostala ani jedna nitka suchá. A ešte jeden odkaz pre pchalupku - načo pichať Weissovi vidly dozadku, keď si ich tam pichol sám.
-
.pan chalupka od .vleks | 29. jún 2010 19:33
citujete velmi trefnu piesen, len uplne naopak. v tej piesni totiz prave ti vulgarni slotovci pichli vidly do zadku slusnemu cloveku, lebo do obce akosi nepasoval. myslim si, ze diskuteri, ktorym sa nepaci vulgarne chovanie vw sme prave ti, ktori skoncia s vidlami v zadku. ****** Suhrnne, postoj tyzdna k tomu pripadu (sh, mm, jk) je pre mna velmi velkym a zasadnym sklamanim. Ale ako som uz povedal nizsie, biochemia v mozgu sportoveho fanusika sa dramaticky meni, ak ide o jeho idolov.
-
.vlado Weiss od .pchalupka | 29. jún 2010 19:20
Zdeno, navrhuješ aby sme Vladovi Weissovi pichli vidly do zadku, aby bolo v našej obci všetko v poriadku...?!
-
.štefan, Štefan, kde zostali Tvoje ´zásady´? od .zdeno Mojžiš | 29. jún 2010 17:25
Hneď na úvod - absolútny súhlas s prvými piatimi diskutérmi. Štefan, toto je presne taký istý článok, také isté "hodnotenie" a priťahovanie za vlasy, ako to, čo celý čas pôsobenia v .týždni kritizuješ. Kamarátšafstvo, prihrievanie polievočky pre spriaznené duše a hlavne - neobjektivita, ak ide o dobrého známeho, inými slovami - nerovnaký meter. Štefan, toto nie je Tvoj prvý článok a prvá verejná výzva V. Weissovi aby sa verejne ospravedlnil. Ale Ty ho nielenže vyzývaš, Ty ho dokonca do toho tlačíš, doslova nútiš. Z toho kontextu to doslova trčí - "Vlado, Ty MUSÍŠ, aby si bol nepochybniteľný futbalový kráľ". Skutoční "králi" sa správajú trochu ináč. AK BY BOL NAOZAJ KRÁĽ, A BOL BY SI __V E D O M Ý__ SVOJEHO PREHREŠKU, TAK SA OSPRAVEDLNÍ EŠTE V TEN DEŇ, NAJNESKÔR NA DRUHÝ DEŇ. Ozajstný kráľ nečaká na to, dokým ho do toho "ospravedlnenia" DOKOPÚ iní. Pretože takto to bude vyzerať, že sa ospravedlňuje len preto, že sa to PATRÍ, nie preto, že to tak CÍTI, aj keď je to, ako píšeš - veľmi citlivý človek. V tomto prípade totiž neplatí, že - ´nikdy nie je neskoro´ (pretože to naozaj vyznie ako vypočítavosť, resp. dotlačenie ho do ospravedlnenia, aby bol za slušného), tu platí - ´čím skor, tým lepšie´, alebo - ´čo môžeš urobiť dnes, neodkladaj na zajtra´.
-
.slovensko na MS od .pchalupka | 29. jún 2010 00:27
Chlapci, vďaka. Urobili ste mi veľa radosti. Osobne mi vždy mi budú sympatickejší emotívni ľudia ako Vlado Weiss či Diego Maradona, ako 100% politicky korektné, ale často chladné osobnosti.
-
.weiss do vysluzby.. od .polovnik | 28. jún 2010 21:50
Weissovi pozitivne vysiel jediny zapas. Po jeho vulgarnosti a tapackosti by sa mal sam dostojne stiahnut. ak nie Futbalovy zvaz by ho mal odvolat. Cim skor- najlepsie, ked pristane na letisku.. Tato krajina podobnych Weissov nepotrebuje. Francuzsky prezident si zavolal reprezentacneho trenera na koberec. Verim, ze nasa sportova tlac bude do Weissa busit aj nadalej.
-
.rada od .veve | 28. jún 2010 16:36
Za istých okolností a u istých ľudí sa môže hocičo? Radšej ste nemali nič komentovať. Aj trápne ticho okolo tohoto prípadu by bolo dosť zhovievavé, nieto ešte obhajoba.
-
.ospravedlniť neospravedlniteľné? od .uhrin | 28. jún 2010 16:16
Pán Hríb, vo všetkej úcte ale oprávnená kritika, ktorú vymeriavate za iných príležitostí a hlavne iným ľuďom, sa pri hodnotení (nášho) trénera akosi vyparila. Nerozumiem tomu ... každopádne si myslím, že ospravedlnenie nestačí, tréner (nielen) v takej pozícii NESMIE takto reagovať. Výkon, ktorý naši futbalisti podali bol jeho reakciou úplne pošliapaný: hulváti nás predsa nesmú reprezentovať ... klesol (a vy s ním, žiaľ) na úroveň Slotu a jemu podobných ... Marcel Uhrin
-
.štefan Hríb pobavil... od .duri78 | 28. jún 2010 14:30
"Celý futbalový zväz treba na jeseň prekopať a zbaviť nielen starých kádrov, ale najmä zaspatého socializmu. Musia doň prísť tvoriví ľudia, bývalí hráči aj manažéri. Treba zo všetkých úrovní vykoreniť korupciu, ozdraviť..." ...Smejem sa hlasno - to akože čakáte od Weissa??? Veď on je presne ten typ ako väčšina našich športovcov - ja si tu len hrám (trénujem) futbálek (prípadne hokejík, že Ziggy) a ja sa do politiky nemiešam. Predstava ako takéto veci rieši Weiss je mimoriadne zábavná :-))))))))
-
.tento komentar od .vleks | 28. jún 2010 09:13
je pre mna dalsim potvrdenim uz dlho pozorovaneho fenomenu, ze, ak ide o sport, aj ludia, inokedy velmi kriticki a rozumni, sa stavaju viac fanusikmi ako uvazujucimi tvormi, a stracaju svoj britky usudok. A tak sa stava z hokejistu - harabinovho kamosa - osobnost, a tak 'fodbalovemu' trenerovi neschopnemu prijat kritiku ospravedlnia to, co by inym za ziadnych okolnosti neodpustili - vulgarnosti na najvyssej urovni. Cudne. Myslim si, ze Schutz ma pravdu, ak napisal, ze Weiss ma odstupit. Ak nie, nesmieme sa potom hnevat na nase decka, ak si na ihrisku budu nadavat do v... b... Ved tak to predsa robi aj hrdina vlado weiss. Maradona dal gol rukou, weiss sprosto rozprava. **** a este dve otazky 1. Aky je rozdiel medzi hresiacim golonkom a weissom? 2. Aky je rozdiel medzi hresiacim gasparovicom a weissom? Vdaka Vlado Leksa
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM