najčítanejšie

  1. Úspech srdca
    prečítané 1809x
  2. Problém Daniela Lipšica
    prečítané 913x
  3. Každý deň zápasím o pokoru
    prečítané 805x
  4. Lipšicova nová strana
    prečítané 673x
  5. Strieľal na Heydricha
    prečítané 663x

články

rss

Antiosobnosť roka: Štefan Harabín

Vyhlásiť Štefana Harabina za antiosobnosť tohto roka nebolo úplne jednoduché, keďže kandidátov bolo viac. Napokon sme sa rozhodli pre ministra spravodlivosti z

.martin Hanus

13. december 2008 | prečítané 7671x | reagovalo 14 ľudí

...pokračovanie nájdete v aktuálnom čísle na stánkoch

.vstup do on-line vydania.

priemerné hodnotenie: 4  ~  hodnotilo: 628
 
1 2 3 4 5

ohodnoťte článok od 1 do 5

Diskusia (14)

  1. .reakcia od .iuro | 17. február 2011 09:51

    pripada mi ten clovek ako obycajne hovado. a vlodo, to q poskladat zo skriniek v base. sia

  2. .antiosobnosť roka Štefan Harabin od .wilhelm | 22. január 2011 16:35

    Tento človek tuž dávno nemal čo hľadať. Je stelesnením zla v slovenskej justícii, polícii i na prokuratúre, stelesneným zdôraznením, že slovenskí gauneri, zlosyni a zlodcéry premyslene vykonávajú suverenitu Zla na Slovensku. Tento Satan s diabolským ksichtom je predlženou rukou grázla Vladimíra Mečiara a komunistických papalášov a spolu s jeho vernými riťolezcami by mal byť čím skôr posadený za mreže. Modrí farizejkovia na čo čakáte? Na Zjavenie Pána?

  3. .harabín-Mečiar od .grizzly | 26. december 2008 11:37

    Niekto Harabína navrhol tam kde ho navrhol a ja pevne verím, že vedel prečo , akého človeka a kde navrhuje

    • .rE: Harabín-Mečiar od .fri 26 Dec 2008 21:22 | 26. december 2008 14:22

      Navrhol ho tam Lenon, aby mu kryl chrbát za mafiánske výčiny do roku 1998. A Lenona zas potreboval Hranol, aby mohol "v kľude", čiže za každú cenu vládnuť. Jednoduchý vzorec. V najbližších voľbách podľa možností sa Hranol Slopu zbaví a Lenonova strana ak sa rozpadne, tak jej voliči posilnia Hranolov SMER. Ešte aby sa na politickej scéne objavila nejaká šlapka, ktorá radikálne zmení názor a pohrnie sa s Hranolom do vlády. Ale to asi problém nebude.

  4. .re: Jasmina Yusuf od .martin | 26. december 2008 09:11

    Ano, najlepsie starsi clovek, klamar, s pochybnou minulostou, s kontaktami na mafianov... Ked neexistuje spravodlivost pre ministra spravodlivosti, nemoze fungovat spravodlivost pre stat a stat su obcania a volici.

    • .martinn od .jasmina Yusuf | 26. december 2008 09:10

      a Ktory politik tu u Vas ma taku moc dobru povest, chico.? Kto je cistucky ako novy obrus? starsi clovek je skusenejsi, viac zazil.. napr. Jozef Majhsky a Fruni boli sudeni za udajne zosnovanie teroristickej skupiny. to je smiesne. a poznali sa s nimi vsetci. Je dobre, ze su ocisteni.Harabin je profesional a od kontaktov s albanskym obchodnikom sa distancoval. vsetci sme proti drogham. nesuhlasim s Vama p. MARTIN. salamalejkum.

      • .rE: martinn od .mario Nano | 26. december 2008 13:37

        Obavam sa, ze nemate dostatocny prehlad, kto ty pani, ktorych ste menovala, vlastne su. Nechcem to neobjektivne hadzat na pocet rokov, ktory ste v tejto krajine. Koniec koncov mozete tu byt uz od prevratu, dokonca pred nim. Neviem. Ale Kazdy slusny slovak s rozhladom a dobrou vychovou, nemoze suhlasit s vetami ako "je dobre, ze Majsky a Fruni su ocisteni" alebo ze Harabin je "profesional". A ze sa od Sadikiho distancoval. Ziadny klamar, ktory si vie spocitat jedna plus jedna predsa neprizna, ze klame. To neberiem ako dokaz a je smiesne to tak brat. Prepacte, ale viete, aku ulohu zohral presne Harabin v kauze "samounosu" syna prezidenta Kovaca? Aku ulohu zohral v kauze Lexa? Mne je vyslovene smiesne, ked sa niekto snazi obhajovat Harabina. Ten clovek stratil svoju cest a dobre meno medzi slusnymi ludmi uz velmi davno.

      • .rE: martinn od .fri 26 Dec 2008 20:12 | 26. december 2008 13:12

        No dobre. Ale fakt nemame ziadneho ineho starsieho cloveka ako Harabina? Vy suhlasite s tym, co robi? Ze sa minister spravodlivosti vyhraza? Hlavne, ze je v systeme status quo, ze.

  5. .ano, suhlasim.. od .jasmina Yusuf | 17. december 2008 08:35

    suhlasim s Vama pan Stefanovic. aj ked poznam Lipsica z videnia, pravdu mate Vz. studoval na Harvarde. ja zas v Ammane. a kto posudi, ze Harvard musi byt lepsi. Justicia je zlozita vec a to zvladne len starsi clovek...

    • .rE: pekna hlupost.. od .matsko | 27. december 2008 02:56

      Take nieco moze napisat iba clovek zatazeny dogmou, ktora mu brani vidiet za ramec jeho hodnotoveho rebricka.. a ktory ocakava ze onho bude vzdy postarane bez ohladu na spolocensku cenu.. a preto je Harvard najuznavanejsia univerzita, pretoze nuti ludi kriticky mysliet a tym posuvat rozvoj veci verejnych... je to dane slobodnou volbou od boha ;).

  6. .errata od .rovnaky autor | 15. december 2008 15:40

    chcel som napisat- prelaknuty profesor.

  7. .harabin vs. Lipsic od .m. Stefanovic, informovany obcan | 15. december 2008 15:17

    takto by som nazval svoj clanok. Tieto dve osoby su totiz v politickom zmysle zrastene svojou antipatiou. aj kauza Sadiki a prepis hovoru priniesol prave Lipsic. Nebyt utokov na Lipsica a vice versa bol Harabin slusnym, takmer nadpriemernym ministrom svojho rezortu. Jeho reforma sudov, snaha o odstranenie Specialneho sudu nebola vsetkymi vitana, boli to vsak legitimne kroky. Pravnik a ex poslanec J. Drgonec mal uz davnejsie pochybnosti o Spec. sude ako o legitimnej sucasti nasho justicneho systemu. Chapem, ze v Palerme po roku 1979 a nasilnych udalostiach, ktore ho sprevadzali, by bolo volanie po takejto institucii opodstatnene. U nas je to prehnana snaha zapacit sa verejnosti, ktora pochopitelne vola poprisnych trestoch. Stale sa malo hovori o tom, kolko nas to kazdy rok stoji. to je rovnako legitimna otazka! bolo vyslovene pod uroven prava, ked pred takymto sudom stal prelaknuty profesro, pristihnuty pri {udajnom} sex. obtazovani mladej kocky, studentky. Ostraha, policia a velke platy teda sluzia na trestanie takychto deliktov? to nie je nic ine ako neunosny luxus. Vzhladom na stav skol, nemocnic a beznych sudnych budov. Pobavil som sa na namietke akehosi priaznivca internetu, ktory tvrdi, ze na Lipsica ziarlim ako na svojho {myslel zrejme uspesneho} rovesnika. Ano, odhalil ma, zavidim mu jeho posobisko v parlamente. je to prijemna praca s mnohymi vyhodami a to, ze je rovesnik, nie je dovod, ze nama byt kritizovany. Nezavidim mu jeho vystupovanie ani sposob robenia politiky. Domnievam sa, ze sucasne sudnictvo nie je o nic horsie ako niektore rezorty. Fakt je, ze by malo pruznejsie a rychlejsie. Harabin ako minister, ked si odmyslime jeho politicke ataky v plene neexperimentuje a usiluje sa udrziavat status quo v ramci systemu. Nie je to vela, ale neviem co ine ma minister takehoto rezortu robit. Zmeny, ktore sa drahe a nemaju efekt asi verejnost nechce a Ja sa jej necudujem.

    • .rE: Harabin vs. Lipsic od .jofo | 27. december 2008 17:21

      Trestne sudnictvo a navazne aj najvyssi a ustavny sud su tak priserne skorumpovane, ze razne riesenie by nevyhnutne viedlo k uplnemu kolapsu sudnictva. Ak by to aj z nejakych pohnutok chcel niekto riesit - ale vidime, ze ministri maju uplne ine zaujmy. Je to zrejme obrovskym korupcnym tlakom, lebo v trestnych procesoch su vinnici ochotni velmi vela platit za oslobodenie - lebo ide o velke tresty. Lenze sudy musia vykazovat iste pocty odsudenych a tak stinaju hlavy aj nevinne obvinenym - co vedie k tlaku na nevinnych, aby aj oni podplacali, ak sa chcu doziadat spravodlivosti. Zacarovany kruh korupcie... Ludia sice prijimaju, ze sudnictvo je do nejakej miery skorumpovane, ale ktori to nezazili na vlastnej kozi, nikdy neuveria, ako strasne, ze zakladom sudnictva u nas nieje spravodlivost, ale peniaze. Ze spravodlivosti je v nom este menej, ako sa ludia nazdavaju, ze je v nom korupcie. Specialny sud tiez nie je o vecsom priestore pre spravodlivost, ale len o pokuse ziskat vyhodu oproti politickej konkurencii - dat do ruk moc poslusnym sluzobnickom, napr. byvalym vojenskym prokuratorom, ktori spravia cokolvek im nakazu. Sudcovia spec. sudu by mali byt od beznych sudcov kvalitnejsi tak po odbornej, ako aj moralnej stranke. Ich neslavne vysledky vsak svedcia o presnom opaku. Rozsudky a ich odovodnovanie hranicia s primitivizmom. Vrsia sa na doktorovi s 5.000 uplatkom a unikaju im medzi prsty miliardove kauzy. Sudca, ktory ma posudzovat "obzvlast rafinovany" financny podvod nedokaze precitat ani fakturu, tak aka moze byt kvalita celej jeho prace??? Som skepticky, co sa tyka sudnictva. Kym sudcovia neponesu realnu zodpovednost za svoju pracu, tazko akokolvek dosiahneme, aby konecne zacalo sudnictvo fungovat spravodlivo a efektivne.

    • .rE: Harabin vs. Lipsic od .wlado | 26. december 2008 14:49

      vidím, že spochybňovačí nespia, na udržaní status quo im záleží....

Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.


Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.

Inzercia  Newsletter  RSS  Predplatné  Články z tlačených vydaní  Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM