video
rssTento informačný text sa vám zobrazuje namiesto článku, ktorý ste chceli zobraziť, pretože nie ste platiaci užívateľ siete Piano. Ak chcete zobraziť pôvodný text,
PIANO je sieť predplatného, kde za jedinú platbu 2,90 € mesačne získavate okamžite prístup k prémiovému obsahu na najvýznamnejších slovenských weboch. Nezáleží na tom, kde zaplatíte, k ostatným stránkam v sieti máte automaticky aktivovaný prístup. Nemusíte už znova nikde inde platiť ani sa znova prihlasovať.
Netreba sa pritom báť, že vaše peniaze na predplatné idú aj stránkam, ktoré nečítate. PIANO rozdeľuje peniaze podľa toho, koľko času na jednotlivých médiách strávite. Odmeňuje tak naozaj kvalitný obsah, ktorý chcete čítať - a dáva médiám signál, do čoho investovať majú a do čoho radšej nie.
Vaše konto je viazané na vás, nie na váš počítač. Nemôžete konto v PIANO zdieľať s inými ľuďmi, ale môžete ho vďaka pridelenému heslu využívať aj na viacerých vlastných počítačoch.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Prečo musím platiť, nestačia médiám príjmy z reklamy?
Reklama je výborný zdroj príjmov na financovanie masového obsahu, ktorý láka veľké množstvo ľudí. Médiá však majú problém financovať z nej na webe náročnejší obsah určený pre ľudí, ktorých zaujímajú menej masové témy, hlbšie analýzy a pôvodné spravodajstvo a vlastná tvorba.
Médiá sa tradične od svojho vzniku preto väčšinou museli spoliehať na oba zdroje príjmov, od čitateľov aj z reklamy (napr. za noviny v stánku zaplatíte a je v nich aj reklama).
Na webe médiá dlhé roky dúfali, že príjmy z reklamy budú stále rásť a tak dokážu nahradiť výpadok príjmov od čitateľov. To sa však nestalo a ak chcú médiá skvalitňovať a rozširovať svoj obsah, musia sa vrátiť k pôvodnému modelu financovania aj vďaka platbám od čitateľov.
Možnosti platby
Zaplatiť môžete:
- platobnou kartou Visa, Mastercard, Maestro
- online prevodom z Tatra banky alebo Slovenskej sporiteľne
- na faktúru Slovanetu alebo Websupportu, ak už ste ich zákazníci (ďalšie firmy budú postupne pribúdať)
- cez Paypal
- prevodom na účet z ktorejkoľvek banky.
Otvoriť platobné okno s možnosťami platby
Ak vám niektorý nástroj chýba, napíšte nám na info@pianomedia.sk.
Ako umožniť hromadný prístup pre zamestnancov
Ak chcete zabezpečiť prístup pre viac ľudí, napíšte nám a pošleme vám podrobnejšie informácie o možnostiach hromadného predplatného.
Kto všetko sa do projektu zapojil?
Aktuálny zoznam nájdete na www.pianomedia.sk.
Kde sa dozviem o sieti PIANO viac?
Pozrite si stránku www.pianomedia.sk, tam sme pripravili všetky informácie, ktoré by ste mohli potrebovať, prípadne napíšte na info@pianomedia.sk
Ako môžem zaplatiť?
Redaktori .týždňa o sviatku Sedembolestnej
Redaktori časopisu .týždeň hovoria o tom, či by sviatok sedembolestnej Panny Márie mal byť aj štátnym sviatkom alebo nie.
.branislav Závodský15. september 2009 | videné 3210x | reagovalo 31 ľudí
(hudba Juraj Péč)
Diskusia (31)
-
.samozrejme, zrušiť. od .vladimir | 10. október 2009 12:12
Daniška sa zase ukazal ako clen Talibanu
-
.diskusia....video od .apachemachiche | 3. október 2009 04:56
...no v zasade sa mi diskusia pacila...-Stefan Hrib to pekne "zaklincoval"....a ako som si vsimol, vyberom hudobneho podmazu prispel pan doktor... - zapasovalo to*;-))
-
.načo taketo zbytočné video od .aTOM | 28. september 2009 19:32
Túto tému št.sviatok-sdembolestnej nie je prečo otvárať,nechápem. Prečo práve týždeň ju otvára?????? S tou prácou ako keby som počul komunistov ( a práve od Š.H), so školou ako keby som počul učiteľku zo ZŠ v hornej-dolnej ktorá si myslí, že všetko vie.... Toto video mi pripadá ako z agitačnej kampane komunistov pre SZM, môžte hodiť na púte,môžte byť s rodinou...ale najprv hor sa do roboty pre blaho národa. Aj myslím si, že týždňu už narástol hrebienok-je cítiť vo vyjadreniach Vašich redaktorov pýchu v štýle poručínme vode,vetru... KTO STOJÍ NECH SI DÁ POZOR ABY NEPADOL(aj osobná skúsenosť) S pozdravom ATOM
-
.dni pracovného pokoja v Rakúsku od .giulio | 23. september 2009 10:32
Len pre zaujímavosť uvádzam štátne sviatky a dni pracovného pokoja v susednom Rakúsku: 01. január Nový rok 06. január Svätí traja králi 13. apríl Veľkonočný pondelok 01. máj štátny sviatok 21. máj Nanebovstúpenie Pána 01. jún Turíčny pondelok 11. jún Božie telo 15. august Nanebovzatie Panny Márie 26. október štátny sviatok 01. november Sviatok všetkých svätých 08. december Nepoškvrnené počatie Panny Márie 25. december Štedrý deň 26. december Sv. Štefana Pritom Rakúsko sotva možno označiť za klerikálnu krajinu. Ale my chceme byť silou mocou liberálnejší než liberálny západ....
-
.najlepšie to tam zaklincovala E.Čobejová od .medulka | 21. september 2009 13:48
s tým narušovaním vyučovacieho procesu. Toľká P R I M I T I V I T A. Ešte že mám dlhé vlasy a nemôžu mi dupkom stáť.
-
..bodka na zaciatku od .lubomir | 21. september 2009 10:17
Zdravim svoj zatial oblubeny tyzdennik, z tohoto prispevku mi ide mraz po chrbte - naozaj Vam (redaktori Tyzdna) ide o taketo (za kazdu cenu) zviditelnenie bulvarnym sposobom ? Neviem sa ubranit pocitu, (alebo logickej analyze?) ze tento prispevok vznikol skutocne len v snahe najst nejaku spornu temu, ktora by rozputala (nastvala) 'zaujem' ludi, aby diskutovali na Vasej stranke. Ak tvrdite, ze Fico je populista, co ste potom Vy ??? K teme: som naozaj sokovany nazormi redaktorov tyznda a nemam co dodat na tuto temu, pretoze rusit sviatky(aj volno) sa mi javi ako uplny nezmysel, pripadne ako nuda ludi, ktori si aj tak pracuju podla svojej nalady=ked ich 'kopne muza' (redaktori, ..) a obsolutne nemaju predstavu o skutocnej trvdej fyz./dusevnej praci v nasich podnikoch, ktore su hnane roznymi stupidnymi statistikami typu 'produktivita prace' - pocitanych z najroznejsich detailov z pocitacovych systemov, ktore vytvaraju virtualnu cinnost a novodobu byrokraciu ! Takze Vy (redaktori Tyzdna) si isto poviete len: 'podarilo sa nam to !!! - zaujat, nakopnut k diskusii a tak si zachovat citanost a 'zaujimavost' svojich nazorov! Ak sa mylim, prosim nahrajte novy vysvetlujuci prispevok. (inak po grafickej/hudobnej stranke je to pekny prispevok, taky ako sa patri na spravny populisticky pokus ;) )
-
.omyl od .ujo | 20. september 2009 00:15
neskutočné fiasko. to ste až takí amatéri. Ved sedembolestná nie je št. sviatok. ste trápni.
-
.paraaadna hudbicka od .jožo Sklenár | 17. september 2009 17:12
konecne trochu inak - vynikajuco - spracovane video. A ten hudobny podmas uplne genialny. Zlepsuje sa to, blahozelam! A ja by som vyhlasil pokojne este zo 50 dni pracovneho pokoja. Mozno by sa ten rychlik trochu unormalnil...
-
.primát ekonomiky ? od .ilja Merežkovskij | 17. september 2009 08:53
Javí sa mi že spoločným menovateľom racionálnych argumentov redaktorov týždňa proti ,,takému množstvu štátnych sviatkov" je idea hodnoty práce a to najma v jej aspekte produktivity. Je nesporné,že práca-výkon má v liberálno-kapitalistickom výklade sveta svoje nezastupiteľné miesto viď.notoricky známa analýza M.Webera o vplyvu kalvinistickej morálky na kapitalizmus. Myslím však že som v intelektuálnom podloží niektorých výpovedí zachytil aj iný vplyv či zotrvačnosť a ten-tá ma prekvapi(a)l. Je to menovite ontologická koncepcia K. Marxa t.j.sveta ako komplexu ekonomických vzťahov v ktorom všetky ostatné t.j. neekonomické vzťahy a súcna sú len nadstavbou ekonomickej základne. Vyhrotene formulované: sférou pravého Bytia je teda sféra práce,produktivity a výkonu. To je priestor racionality a zvazok vzťahov prínosný pre spoločnosť. Sféra sviatkov-hlavne tých náboženských to je sféra prízrakov,meonická ríša postrádajúca racionálne opodstatnenie svojej existencie. Je to de facto parazitické ideálno,ktoré však treba tolerovať. Prečo? Lebo my nie sme marxisti ale liberálny kapitalisti.Tolerancia je pre nás doležitá. Tak nejako som si preložil myšlienkové posolstvo a podložie uvedených video reportáží. Takto som ich premyslel a domyslel.Je to moja subjektívna interpretácia. Nikomu nechcem rozhodne nič podsúvať. Mrzí ma názorová uniformita redaktorov (mojho obľúbeného týždenníka) pohybujúcich sa (pri riešení tejto otázky)v priestore,ktorý vymedzila kalvinistická morálka a Marxova ontologia. Problém sviatkov je predsa širší. Možno by stálo za to vziať do úvahy myšlienky staro a stredovekých filozofov o kontemplácii či prax predosvietenského ľudstva. Páni vážne si myslíte,že práca sa zaobíde bez sviatkov? Tvrdím že kvalita práce ako tvorivej a pretvárajúcej akcie nutne súvisí s kontempláciou. Ostatne nie je to práca čo nám chýba. Súčasnosť mi nepripadá lenivá a nečinná. Súčasný človek sa skor potrebuje zastaviť a znovu sa naučiť svatiť sviatky. Prenikať ríšou fenomenality k živým centrám Bytia -skrz kontempáciu-a tie vtelovať do sveta a tím ho posúvať bližšie k pléromatickému bodu Omega(povedané De Chardinovsky).Čo sa týka sviatku sedembolestnej panny Márie,ten by nás skutočne nemal utvrzdovať v pocitoch dejinnej ukrivdenosti a zakomplexovanosti. Mám za to a som si tím istý že obsahom tohoto sviatku nie je patologický dolorizmus,ale pochopenie role utrpenia v živote človeka. Koncepcia utrpenia ako jediného skutočného prostriedku ku transformácii seba i sveta.
-
.to sme sa v tom .týždni dopracovali.... od .giulio | 16. september 2009 21:02
Keď môžeme sláviť partizánsky (29.8) a boľševický (1.5.) sviatok, ktoré majú neporovnateľne chudobnejší obsah a omnoho kratšiu časovú tradíciu, môžeme sláviť aj Sedembolestnú. K Hribovi: Je pravda, že Slováci majú sklon k sebaľútosti. Sedembolestná je však o inom: o vysporiadaní sa s problémami, bolesťou či neúspechom -- a to sú témy nadčasové.
-
.nesuhlas od .katarina 73 | 16. september 2009 20:21
Vynimocne vobec nesuhlasim najma s p. Hribom. Sme krestansky narod podobne ako ine europske narody s krestanskou tradiciou. Preco mame na nu stale zabudat?
-
.svetnaokolo od .hlaszneba | 16. september 2009 16:50
Zaujimave. zatial som este nikde vo vyspelych krajinach nepocul stazovat sa na volne dni. Kto chce pracovat moze aj cez sviatok - ci nie?
-
.suhlas s daniskom a hanusom od .ape | 16. september 2009 13:48
pocujte a Rakusani? ved ti maju volno na kazdy cirkevny sviatok sa mi vidi ... ano, volime darebakov, ale Slovaci este ako tak prijimaju deti, v pomere k celosvetovemu trendu tie nase rodiny este ako tak drzia, nemame tu svadby homosexualov a nezverujeme im deti do vychovy, pietruchovej ucebnica o tom, ako ucit deti promiskuite zatial nema celoplosnu platnost ... si myslite, ze koho to je asi zasluha ... Sedmebolestnej Panny Marie, ktorej vplyv na Slovensku stale citit. No a co ked sme trosku sprostejsi a primitivnejsi, ale stale este nie sme celkom zvrhli ... staci ist do Ciech a clovek vidi a citi tu sodomu a gomoru (moralnu, myslim). Moja krstna dcera ma tretie dieta (zije v Cechach) a maju ju tam za sprostu slovensku hlupanu ... A Cesi nemaju Jan Husa statny sviatok? Nech sa rusia prve maje, SNP ... ked chceme mat menej volnych dni ... Sviatok Sedembolestnej Panny Marie je najdolezitejsi statny sviatok!!! A su plne kostoly, na moje prekvapenie ... ak nas tu zliberalizujete a prevalcujete, znicite nas ... ked prestaneme chodit do kostola, bude to este horsie ako je ... ludia stracaju pracu ... Slovensko postihne kriza vacsmi, nez bohate krajiny ... co ponuknete - vy liberali ludom, aby sa nevesali v tazkej situacii a ci pracu?!
-
.absolutny nesuhlas od .martin M. | 16. september 2009 11:58
-
.schyluje sa k ... od .jozef osb | 16. september 2009 10:57
+ PAX - pokoj, je obsahom dni, ked sa ucime prerusovat pracu, aby sme si lepsie uvedomili ako s nou dalej. Ak si redaktori tyzdna zacinaju namyslat, ze to nepotrebuju, tak im tuto tuzbu po potrebe velmi prajem. Zda sa ze uspech vasej prace prinasa aj klasicke pokusenie "seba-vedomeho vedomia." Naozaj vam uprimne prajem, aby ste sa na tento vas klip este raz spolocne pozreli s jednoduchou otazkou: "poznam natolko historiu svojho naroda, aby som "nevedecky" a predsa ludsky mudro vedel vyzdvihnut momenty, ktore ho motivuju k nadhladu nad pritomnostou"? Osmou bolestou Panny Marie nebude znesvecovanie jej sviatku "nesvetenim", ale skor znesvetie POKOJA, ktory nam v nom ponuka - vdaka.
-
.question to seprenon od .juro0 | 16. september 2009 10:26
Suhlasim s tym, ze krestanstvo a jeho tradície v istej miere ovplyvňujú život aj smrť v tejto republike .Tak je je tomu aj inde v europe a povedzme aj vo svete. Podla tebou spomenuteho principu teda znamena , ze ked sa za cias socializmu na slovensku ku komunistickej strane hlasila vacsina obyvatelstva, bol slovensky narod komunisticky. Z tejto doby nam teda 1.maj ako volny den ostava ako tradiciaz tohto obdobia. Este by som prosil priklad ineho krestanskeho naroda v europe, popripade narodov v europe charakterizovatelnych inymi privlastkom. Dakujem.
-
.ste sa vyfarbili... od .jano | 16. september 2009 10:15
Zaujimave je, ze proti "zbolsevizovanemu" 1.maju a protislovenskemu povstaniu taketo prispevky nepripravujete. Tam vam akosi nevadi, ze mame vela sviatkov. Slovensky narod je definitivne krestansky, nesie starocia tieto hodnoty a bude ich niest aj dalej! Ved sme prezili komunizmus, 50-te roky, barbarsku noc, vrazdenie duchovnych a vlastne celu tuto dodnes trvajucu protikrestansku kampan, ku ktorej sa pripajate aj vy pod ruskom pseudoargumentov. Hrib sa oznacil za veriaceho, avsak zabudol dodat v co to vlastne veri. Neda sa sluzit Bohu aj mamone. Ale ako vidno so satanom to celkom ide...
-
.prilis vela prace vedie k otroctvu (A. Schweitzer) od .vlado2 | 16. september 2009 09:40
Suhlas s Hanusom. Su naozaj zbytocne sviatky, este skor napr. den ustavy ako 1. maj. K Mojzisovi: ako odbornik na pravdepodobnost a statistiku, co znamena drviva vacsina? Je to ine slovo pre statisticky vyznamne? A podla akeho vyskumu ste dospeli k takemu zaveru?
-
.jurovi od .seprenon | 16. september 2009 09:20
Kresťanský národ bude zrejme taký národ, v ktorom sa väčšina národa hlási ku kresťanskému náboženstvu a tradíciám. Ak ma pamäť neklame, tak podľa posledného sčítania obyvateľstva na Slovensku vyplýva, že cca. 70% je katolíkov a 10% evanjelikov, t.j. zhruba 80% ľudí žijúcich na tomto území je kresťanov. Keď štyria z piatich sú kresťania (príp. sa k nim hlásia), tak sa podľa môjho súdu jednoznačne dá vravieť o takom národe ako o kresťanskom národe. Iný dôkaz - už aj v každej menšej obci, kde žije pár stovák obyvateľov, je kostol umiestnený zväčša v centre obce. Taktiež by sa tam dal nájsť aj cintorín. Drvivá väčšina pohrebov sa nesie v kresťanskom duchu, viac než polovica sobášov sa taktiež koná v kostole, možno existuje aj štatistika, koľko percent detí sa stane ihneď po pôrode pravými kresťanmi (myslím, že tomu vravia krst)... Či chceme alebo skôr nechceme - kresťanstvo a jeho tradície v istej miere ovplyvňujú život aj smrť v tejto republike.
-
.s.Hrib to vystihol presne! od .juroO | 16. september 2009 09:01
Plne suhlasim a podporujem nazor pana Stefana Hriba. Inak co znamena v skutocnosti pojem "krestansky narod". Vie niekto povedat priklad krestanskeho naroda v Europe. teda samozrejme okrem privlastku pre nas. Myslim ze je to iba nalepka za ktoru sa radi skryvame a predstierame svoju pravost.
-
.skutočne kresťanský národ od .noe | 16. september 2009 05:10
Podľa p. Hríba by to bolo v poriadku keby sme si tu spravovali veci rozumným, kresťanským spôsobom. Podľa takéhoto spôsobu uvažovania by sme nemali sláviť vlastne žiadny kresťanský sviatok, lebo kresťanské sviatky sú podľa p. Hríba len pre tých „skutočne“ veriacich, pre evidentne kresťanský národ. Neviem čo to vlastne znamená, ale bol by som rád keby p. Hríb vymenoval aspoň jeden taký kresťansky národ, aby sme sa vedeli zorientovať. Mali by sme potom zrušiť aj oslavy 17. Novembra pretože dnes sa už vytratili zo života ideály nežnej revolúcie. Pokračujúc takto ďalej by nám zostal asi len sviatok práce, jeho kult, ktorý nepriamo tak významne skoro všetci vaši kolegovia okrem p.Danišku vyzdvihli. Vážený pán Hríb, spôsob Vášho uvažovania ma naozaj prekvapil. Sviatok Panny Márie Sedembolestnej ste označili ako sviatok v ktorom si slovenský národ obrazne povedané ofukuje svoje historické bolesti, menejcennosť a čo ja viem čo ešte.. Prepáčte ale to skôr Vaše vyjadrenie k tejto téme mi pripadalo menejcenné. Mimochodom úcta k Panne Márii Sedembolestnej má práve dnes keď je toľko bolesti okolo nás ,mimoriadny význam. Nie je to len prázdny kult, ale škola v ktorej sa učíme od Matky Božej niesť každý svoj kríž, a mať účasť na Kristových utrpeniach. Kresťanské sviatky prechádzajú stáročiami. Je vlastne celkom jedno aké spoločenské či politické zoskupenie práve je. Kresťanské sviatky tu vždy boli a dúfam že aj budú pre ľudí , ktorí pochopili že keď sa na chvíľu zastavia, tak nestrácajú, ale získajú.
-
.+ od .peťo | 15. september 2009 23:53
Tak toto je fak neuveritelné. Ešteže je tam p. Daniška - múdry to človek. Veď naozaj nejde o ten sviatok. Liturgicky a dogmaticky sú totiž oveľa dôležitejšie mariánske slávenia. 1.1. 8.12 15.8. Ide o princíp ako tu už aj niektorí písali - nežijeme preto, aby sme pracovali, ale pracujeme preto, aby sme žili" Kvalita života sa nemeria počtom odpracovaných hodín, ale hĺbkou vzťahov - a voľný čas je vhodnou príležitosťou na ich budovanie. K p. Hríbovi by som len dodal dve veci: 1. Nech hovorí za seba, či "svätí, alebo nesvätí "sviatok SPM. Ja osobne poznám aj takých ľudí, ktorí nepracujú ani doma, hoci to prikázaný sviatok nie je, a teda ho ani svätiť netreba. 2. "ponížením" Panny Márie je aj to, že sa na púť do Šaštína príde pretŕčať prezident - bývalí komnunista. Keby chodil do kostola každú nedeľu, to by bolo iné. Ale ukazovať sa raz za rok, tak to je naozaj trápne.
-
.dáma a páni od .jany | 15. september 2009 20:32
Nuž pravdupovediac čakal som intelektuálnejšie odpovede..
-
.ku komentaru 2 od .janko | 15. september 2009 16:08
s panom Daniskom suhlasim, ale celkovo z tohto prispevku som sokovany, moze si po tomto prispevku hovorit tyzden, ze je konzervativny ked jediny kto sa jasne postavil za zachovanie dna volna je jeden redaktor, opat sa postavil na stranu liberalov ako silne proti krestansky tyzdenik.
-
.15.september je Dňom pracovného pokoja nie štátnym sviatkom od .baffin | 15. september 2009 15:57
Štátne sviatky v zahraničí: Portugalsko: 4. 3., 17. 4., 18. 4., 25. 4., 1. 5., 10. 6., 13. 6., 19. 6., 24. 6., 15. 8., 21. 8., 5. 10., 1. 12., 8. 12. Malta: 1. 1., 10. 2., 19. 3., 31. 3., 18. 4., 1. 5., 15. 8.,8. 9., 8. 12., 13. 12., 25. 12. Rakúsko: 1. 1., 21. 4, 1. 5., 29. 5., 9. 6., 19. 6., 15. 8, 3. 10., 8. 12., 22.–26.12. USA: 1. 1., 20. 1., 17. 2., 18. 4., 26. 5, 4. 7., 15. 8. (iba Havajské ostrovy), 1. 9., 13. 10., 11. 11. (Havaj. ostrovy a Florida), 27. 11., 28. 11., 25. 12., 26. 12. Nemecko: 1. 1., 18. 4., 21. 4., 1. 5, 29. 5., 9. 6., 3. 10., 25. 12., 26. 12. Mníchov naviac: 6. 1., 4. 3, 19. 6, 15. 8., 11. 11.(centrala CDU/CSU cize konzervativcov)
-
.den pracovneho pokoja od .baffin | 15. september 2009 15:43
Z J. Daniškom úplne súhlasím. Tie Dni pracovného pokoja a Štátne sviatky, ktoré cez rok mame nespôsobia v národnom hospodárstve v celkovom meradle žiadne škody a keď to porovnám z kauzami dnešnej vlády tak tie škody sú nulové. Dokonca v rímskokatolíckej cirkvi NIE JE Sviatok Sedembolestnej panny Márie prikázaný. Na Slovensku je významnejším dňom, v porovnaní z 1. Septembrom - Deň Ústavy Slovenskej republiky, 1. Májom - Sviatok práce alebo 1. Január - Deň vzniku Slovenskej republiky.
-
.pekný komentár od .milkan | 15. september 2009 15:21
Zaujímavá psychologická štúdia tvárí.
-
.preco zijeme? od .ede | 15. september 2009 14:37
Zijeme preto, aby sme konkurovali, vitazili, ci uz na urovni jedinca alebo spolocnosti a keby dali o sebe vediet mimozemstania, tak aj s tymi by sme isto sutazili. Kazdopadne to neni krestansky, ale nizky zivocisny pristup, preto sa divim, ze ho uznavaju prave redaktori z tyzdna.
-
.máme 5 štátnych sviatkov od .seprenon | 15. september 2009 13:25
www.government.gov.sk Okrem štyroch nižšie spomenutých štátnych sviatkov je aj 17.11. štátny sviatok, každopádne deň dnešný rozhodne štátny sviatok nie je... Mimochodom, netuším, prečo by občasné oddýchnutie si od každodenných povinností malo byť niečo neprípustné. Žijeme pre to, aby sme pracovali, alebo pracujeme pre to, aby sme lepšie žili?
-
.ešte jeden štátny sviatok od .pmaly | 15. september 2009 08:54
pribudol ešte piaty (!!!!!) štátny sviatok - 17. november. slovensko má ďalších desať dní pracovného voľna, z toho je osem (!!!!) cirkevných. Tu by bolo treba rušiť
-
.amatéri v .týždni od .pmaly | 15. september 2009 08:50
redaktori v sme sa opäť ukázali ako amatéri, ktorí sa nevyznajú v tom, o čopm hovoria 15. september NIE JE štátny sviatok, je len dňom pracovného pokoja. slovensko má len (až) štyri štátne sviatky - 1. január (deň vzniku sr), 5. júl (sviatok svätého cyrila a metoda), 29. august (výročie snp) a 1. september (deň ústavy).
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM